Mi a baj a buzikkal?

 2008.07.08. 09:57

Hát kezicsokolom az, hogy a lakosok nagy része utálja őket, mint a kormányt.

Leszámítva persze a haladás fáklyáinak terhét cipelő, liberális, progresszív értelmiség nagy humanistáit, akik nem. Sőt ők szeretik őket, legalább annyira, mint a tolvajokat és rablókat és egyéb szeleburdi népeket, akik a rohadt többségi, fasiszta társadalom elnyomásában sínylődnek és az istennek sem tudják a maguk képére formálni elnyomóik értékrendjét.

Mert hát mi magyarok nácik vagyunk ám, a Hitlerjugendben szereztük meg az ideológiai alapképzettségünket (leszámítva azokat a kivételes embereket, akik a foximaxin/gyengébbek kedvéért marxista-leninista esti egyetemen/) és a Waffen SS egyik páncélgránátos hadosztályában kaptuk meg a sorozatgyilkosi kiképzést, mint például Mari néni.

Tehát a buzikat tolerálni kell elvtársak, ott és akkor, ahol nekik tetszik.

Na de tényleg? Mi a baj a buzikkal?

Szerintem az elég, hogy az emberek nagyon jelentős többsége nem kedveli őket. Értelmetlen és terméketlen vitát folytatni arról, hogy a homoszexualitás minek a következménye, káros-e, vagy hasznos, mert egyrészt tényként adott, hogy van, másrészt pedig tényként adott az is, hogy taszítja az embereket. Természetellenesnek tartják.

És nagyon úgy tűnik, hogy az emberek viszolygása a homoszexuálisoktól alapvető lényegükhöz tartozik, mint például a xenofóbia. Ugyanúgy nem tudjuk pontosan, hogy miért van ez az elutasítás, mintahogy azt sem tudjuk pontosan, környezeti és genetikai tényezők milyen kombinációja vezet a homoszexualitáshoz.

A homofóbia nem múlik el, hanem állapot jellegű és meghatározott ingerekre, kiből erőssebben, kiből gyengébben, de kitör.

Mik is a hétköznapi homofóbia jelei?

Hangsúlyozzuk, hogy heteroszexuálisak vagyunk, visszautasítjuk az azonos neműek közeledését.

Nem szeretjük gyermekeink közelében a homoszexuálisokat. ( Nem, nem keverem a pedofíliával, kedves kommentelő, de majd szólj, ha a 12 éves fiadat a szomszéd, egyébként nagyon kedves meleg párra bízod a hét végén.)

A homoszexualitás emlegetésére, fura, undorszerű elutasító érzés vesz erőt rajtunk.

Ha egy homokos felebarátunk hozzánk ér, akár véletlenül, vagy a köznapi érintkezés normáin belül, nem tudunk elvonatkoztatni homoszexuális voltától.

Ezeket az érzéseket nem eltagadni kell, hanem kezelni.

Természetesen voltak olyan társadalmak, ahol a homoszexualitás teljesen elfogadott volt. De most már, azt hiszem egyik sincs meg. És a mienkében a homoszexualitás soha nem volt elfogadott magatartás.

Természetesen az egy teljesen normális, vitaképes álláspont, hogy a homoszexualitás, törvényi és társadalmi megítélése jelenleg nem megfelelő és mindkét területen változásokra van szükség.

Becsületes ember nem kívánhatja senki kitaszítását a társadalomból olyanért, amiről nem tehet. De normális ember nem kívánhatja azt sem senkitől, hogy az érzéseit eltagadva, hamis mosollyal olyasmit szeressen (mert ugye a támogatás nem elég, szeretni is kell), amitől adottan viszolyog. Kompromisszumot kell kötni és ennek a kompromisszumnak figyelembe kell vennie azt, hogy a többség gyomra mit vesz be.

Lehet azon elmélkedni, hogy házasodhassanak-e a homoszexuálisok például.

Én nem látom akadályát, hogy a házassággal egyenértékű szerződést köthessenek, de azt gondolom, hogy nem csökkenti, hanem növeli a homofób indulatokat az, hogy egy a nő-férfi párkapcsolat, nagyon komoly vallási tartalmakkal töltött,  „szentesítésére” fenntartott fogalom alá akarják gyömöszölni ezt az aktust. Tudniillik a rohadt fasiszta, klerikális reakciós magyar csőcseléknek is van érzékenysége, amit talán érdemes lenne a nagy nekibuzdulásban figyelembe venni.

Állandóan napirenden tartják a homoszexuális párok örökbefogadási jogának kérdését. Ezen vita keretében, még sosem hallottam, hogy a fanatikus jogvédők az örökbefogadandó gyermek jogairól is hasonló mélységben elméláztak volna.

 

A tragédia az, hogy a liberálisoknak van egy elképzelésük a világról, amely nyilvánvalóan nem működik. Elképzeltek egy emberfajtát, amely egy csupa furcsa kisebbségből álló társadalomban él, amelyet az egykori gyűlölt, gonosz többség legyőzésének közös élménye tart össze. Ebben a társadalomban, csak (az ő szóhasználatukkal élve) homoszexuálisok, zsidók, cigányok és liberális értelmiségiek lennének, valamint olyanok, akik sajnálják, hogy nem tartoznak ebbe a fő négy kategóriába, de dolgoznak rajta.

A baj az, hogy a liberális értelmiségieket leszámítva még az általuk megnevezett „kisebbségek” nagy része is ezer okból inkább a többséghez tartozónak gondolja magát és kínjában vigyorog, amikor a nagy és nyitott multikulturális toleranciabirodalomról beszélnek. A kilenc millió fasiszta meg lapít.

 

Abban talán egyetérthetünk, hogy a homofóbia elleni küzdelem nem igazán vezetett sikerre. A kérdéssel egyébként nem nagyon törődő társadalmi rétegek is a tavalyi tényleg erősen undorító melegfelvonulás képeivel a tudatukban gondolnak az idei eseményekre és magánbeszélgetésekben, hasonlóan a melegek többségéhez, provokációnak látják a melegbüszkeség ilyetén kifejezését.

Az, hogy a fletó is megszólalt, sőt exponálta is magát a történetben, a lehető leghátrányosabb az ügyre nézve. Azt a benyomást kelti, hogy a homoszexuálisok valódi és tényleg megoldandó, az alapvető emberi jogok kategóriájába tartozó problémái, egy szélsőkapitalista, szélsőliberális, globalista politikai kurzus elengedhetetlen kellékei.

Horn Gábor mögött menetelni az a mai Magyarországon sokkal stigmatizálóbb, mint homoszexuálisnak lenni.

És nem is vall nagy politikai és erkölcsi érzékre.

 

Címkék: homoszexualitás buzik melegfelvonulás

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/api/trackback/id/tr27558394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paranoid Android2 2008.07.08. 11:06:01

Továbbra is szívesen veszek minden helyesírásra vonatkozó megjegyzést, leszámítva a vesszőket, mert az egyszerűen nem megy. Ez marad vissza a diszlexiámból.:))

Rwindx 2008.07.08. 11:48:13

Eddig te vagy az egyetlen blogíró akivel soha nem tudtam semmin vitatkozni, és ez nálam nagy szó! :D
És ez most is így van.

Talán csak egyetlen dolog, a liberálisokat általában véve te is azonosítod a szadesszel és a szadeszt a liberalizmussal. Állandóan fasisztát kiabálni arra akinek eltérő véleménye van nem éppen liberális cselekedet. Mint ahogyan az sem, hogy csak azoknak a csoportoknak az érdekeit/jogait figyelembe venni akik valamilyen szempontok szerint "kedvesek" számunkra, a többi csoport egyéb jogainak lábbal tiprása árán. De ez elég off ide.

INkvizítor 2008.07.08. 13:52:00

Szívemből szóltál!
Főleg a horn gáboros résznél, amúgy az egész irománnyal teljesen egyetértek.

(nem volt hiba felvenni a kedvencek közé...)

Indijoe 2008.07.08. 21:31:30

"Leszámítva persze a haladás fáklyáinak terhét cipelő, liberális, progresszív értelmiség nagy humanistáit, akik nem. Sőt ők szeretik őket, legalább annyira, mint a tolvajokat és rablókat..."

Nem, a liberálisok sem szeretik a melegeket. Egy csoportot nem lehet szeretni, mert az egyénekből áll, és mindegyik különböző.

"... majd szólj, ha a 12 éves fiadat a szomszéd, egyébként nagyon kedves meleg párra bízod a hét végén"

Ugyanilyen érzésekkel bíznám a 12 éves lányomat egy hetero házaspárra/bácsira/nénire stb.

"normális ember nem kívánhatja azt sem senkitől, hogy az érzéseit eltagadva, hamis mosollyal olyasmit szeressen (mert ugye a támogatás nem elég, szeretni is kell), amitől adottan viszolyog"

Ezt hol olvastad??? Ki mondta, hogy szeretni kell??? Még támogatni sem, nemhogy szeretni. Mint már írtam, nem lehet egy csoportot szeretni, mert minden tagja különböző. Tolerancia=megtűrés (magyarul nem dobáljuk meg tojással, Molotov-koktéllal, stb)

"... nagyon komoly vallási tartalmakkal töltött, „szentesítésére” fenntartott fogalom alá akarják gyömöszölni ezt az aktust"

A polgári házasság mióta "vallási tartalmakkal töltött"? Mert a melegek csak ezt szeretnék, egyházi esküvőről nem is álmodnak.

"Állandóan napirenden tartják a homoszexuális párok örökbefogadási jogának kérdését. Ezen vita keretében, még sosem hallottam, hogy a fanatikus jogvédők az örökbefogadandó gyermek jogairól is hasonló mélységben elméláztak volna."

Például a gyermeknek joga van boldog, szeretetteljes családban élnie. Szerinted ezt megkapja egy intézetben? Vagy beszéljünk a csonka családokról, az is sérti a gyerek jogait.

"A tragédia az, hogy a liberálisoknak van egy elképzelésük a világról, amely nyilvánvalóan nem működik. Elképzeltek egy emberfajtát, amely egy csupa furcsa kisebbségből álló társadalomban él..."

... és megint nem. Nem. Az, hogy a liberálisok ELTŰRNEK bizonyos másságokat (nem mindet, ez egyénenként változó), nem azt jelenti, hogy SZERETNÉK, ha csak ilyen kisebbségek élnének a világban. Én sem szeretném, ha pl. mindenki meleg lenne, mert egy generáció alatt kihalnánk, stb.

Hogy valami jót is írjak: a vesszőkkel semmi gond, hirtelenjében 3-4 vesszőhibát találtam csak, de ez nem megy az érthetőség rovására :-) Sokkal, rosszabbakat, is, lehet, találni, a, neten :-)

Paranoid Android2 2008.07.09. 08:58:53

Indijoe!

A liberálisok kifejezés (már Hayek által is megemlített módon) rég nem jelent semmi hasonlót.:)
Jobb híjján alkalmazza az ember, alkalmazkodva a közbeszédhez.
Írásom egyszerű lelkületű "liberálisai" azt se tudják, hogy eszik, vagy isszák a liberalizmust. Viszont komoly, nagyon komoly befolyásuk van a közbeszédre.
A "baloldali" (megint idézőjel) ámokfutás, ami most zajlik (a politikában, a társadalompolitikában, stb.) az azt mondja, sugallja, érezteti, amit leírtam.
És amit a gyermekekről írsz:
Érvelésed tipikusan "liberális", hiszen azt hiszed a jó társadalomban ki lehet küszöbölni a sorsot. Pedig csak a hibák kijavítása és az újabb hibák kikerülése lehet elérhető cél.
Segítünk a gyermekeknek, de igyekszünk a sorsukat nem újabb csapdák felé terelni.
Persze lehet vitatkozni a melegek gyermeknevelési jogáról, de az itt off.
És szerintem nem. Ha gondolod társaloghatunk róla, mindig örülök az érveknek.
Teljesen igaz az egyén és a csoport (nem közösségként) megkülönböztetés, de attól tartok ez nálunk inkább egyéni erkölcsi erőként értelmezhető, jelesül nem utálunk csoportokat.
A házasság dolgot fontold meg még egyszer. Tudod érzékenység!!!!!

vakanyad 2008.07.11. 07:10:52

te figyelj, most mit csináljak, úgy látszik, én nem vagyok jelentős többség, mert engem nem taszítanak a buzik. És egy kis Pest környéki faluban lakom, nagyon "egyszerű" emberek között - sehol egy kitelepült belvárosi liberális!- , és ezeknek a nagy részét sem taszítja.

Ezeknek itt normális ember van, akivel lehet beszélgetni, aki nem basz át, aki segít, ha egy kis gáz van, meg nem normális, aki az ilyenek az ellenkezője. Ezentúl kit érdekel, mi van a szájában néha?

Most akkor mit kúrtunk el?

abandi 2008.07.20. 04:30:30

Vakanyád eszembe juttatta a zsidó buzikat, meg a perverz cigányokat...
A krokodil is milyen aranyos a tívíben...Afrikában.

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.07.29. 20:26:13

Vakanyad!

Nem önmagában az zavarja a hweteroszexuálisokat, h vannak saját nemükhöz vonzódók.
A zavarás akkor kezdődik, mikor beöltöznek és HIRDETIK magukat!
Sőt! Ha farmer-rövidnadrágban vonultak volna föl meleg vagyok, az sem zavart volna senkit, de felhívta volna a figyelmet arra, h a homoszexuális is UGYANOLYAN ember, mint bárki más! És itt a mottó az lett volna, h "ember vagyok én is, fogadd el!" - el lennének fogadva. Ahogy akik nem hirdetik, azok el is vannak.

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.07.29. 20:26:48

Egyébként egyetértek az írással.

Psyman 2008.07.29. 20:57:26

Az alap probléma az, hogy ők azt hirdetik, hogy ők "normálisak" és normális párkapcsolatban élnek. Ráadásul ha neked más a véleményed, akkor már egy mocsok szemét kiközösítő alak vagy.
De könyörgöm, akkor mi a francnak van a kétneműség? Ha a homoszexualitás természetes lenne, akkor osztódással, vagy önmegtermékenyítéssel szaporodnánk. De ha két homoszexuális egyén maguktól, semmi külső ráhatás nélkül (átoperáltatás sem ér :P) képes utódot nemzeni, befogom a számat.

sezlony 2008.07.30. 08:14:45

Psyman: ha szerinted a párkapcsolat egyetlen értelme az utódnemzés, akkor elég szegényes érzelmi életet élsz...

A fajfentartás szempontjából mit sem számít az a konstans néhány százaléknyi meleg, mert ha hátrányt jelentett volna, rég eltűntek volna a szelekció során. Tehát vagy semleges a szerepük, vagy pedig evolúciósan pozitív a mérleg. Ezt meg majd az okosok kiderítik.
(Ettől még utálhatod őket, csak ne igazold ezt hibás evolúciós logikával.)

Psyman 2008.08.17. 10:56:26

Szeretem az ilyen embereket, akik szándékosan félremagyarázzák, amit a másik ír/mond/gondol. Nem ülsz te a parlamentban munkaidőben véletlenül? Tuti nagy karrier várna rád, ott szükség van az ilyenekre :)

Visszatérve: Én nem azt mondtam, hogy CSAK az utódnemzés a fontos a párkapcsolatban. De nehogy már "normálisnak" kelljen tekintenem valamit, ami a természettől fogva nem az! Ezért mondtam, hogy hajlandó vagyok "normálisnak" tekinteni őket, ahogy önerőből összehoznak egy gyereket.
süti beállítások módosítása