Gyilkosság meghirdetve

 2007.12.16. 10:33
 

Nem tudom a dolog drámaiságát eléggé hangsúlyozni, így marad a puszta tény:

Egy egér éhen halt a kamránkban. Ez nyilván a kormányzat tevékenységének következménye és nemsokára én és kis családom következünk.

Miután azonban én még a természettudományos tárgyak óraszámcsökkenése előtt jártam iskolába és Bilbauer Tanár Úr a legrenitensebb gyerekből is (Orsós Dezsőből és a párttitkár fiából) vigyázzülős, ódafigyelős mintagyereket faragott az első óra tizedik percére, gyanús volt nekem ez az éhenhalás. Rövid konzílium után megállapítást nyert, hogy az elhunyt nem egér (akik azért jobban bírják a gyűrődést), hanem cickány, akikre, rendkívül gyors anyagcseréjük következtében, a rövid éhezés is végzetes.

Ha a szokásos tanügyi reform áldozata lennék én is, nemtudásom teljes bizonyosságával vádolhatnám a kormányt az egérhalálért és az azon alapuló metafóráért, de miután kiderült, hogy a tehén nem lila, kénytelen vagyok a havazást és az egészségügyi reformot a kormány nyakába varrni.

Habár megjegyzendő, hogy egy olyan korban, amelyben a technika, a természettudomány határoz meg mindent, nem igazán tűnik logikusnak ezek alapozó tárgyainak iskolai gyöngítése. De megvan a válasz erre is, hiszen jól látható, hogy kormányunk tevékenységét inkább virtuális területeken képzeli el, jellegzetesen a kommunikáció világában, oda pedig Havas Henrik médiaiskolájából kikerülő, a Fókusz és az Aktív kemény világában edződött szakemberekre van szükség.

Egyébiránt hálásnak kell lennünk a kormánynak, hiszen szinte senki nem tett annyit a nemzeti egység megteremtéséért, mint jelenlegi vezetőink.

Olyan behomályosult baloldaliak, akik még a minimálbér Orbán-féle emelését is szélsőjobbos rémtettnek látták és láttatták, is arra a gondolatra jutottak, hogy a társadalombiztosítás tervezett átalakítása nem igazán baloldali cselekedet.

Holnap, 2007. december 17-én olyasmi történik meg majd, ami az elmúlt 17 év legfontosabb eseménye lesz. Megszűnik az MSZP ugyanis. Ha az MSZP frakció egy része dezertál és bármilyen módon megakadályozza a tébé szétverését és ellopását, új (valóban) baloldali párt megszületésére nyílik lehetőség, ami úgy kell az országnak, mint egy falat kenyér.

Ha a törvényt megszavazzák, az MSZP támogatottsága és társadalmi beágyazottsága kap halálos sebet, és csak azon kell majd izgulnunk, hogy a FIDESZ-en kívül másik párt is bekerüljön az új parlamentbe. Miután a Fidesz újabban egyszerre képviseli a politikai paletta összes értékét, ez nem lesz kezelhetetlen probléma a számára.

Remélem még karácsony estélye előtt pezsgőt bonthatunk Gyurcsány bukása feletti örömünkben és elkezdhetjük számolni a napokat a választásokig, addig Kiss Péter kormánya csak elvezeti az országot valahogy. 

Habár egy rohadt fasiszta állat vagyok, nem szeretem az akasztgatást, az utcai ribilliót.

Viszont egyre jobban félek attól, hogy majd olyan embereket kell majd rejtegetnem a pincémben, akiknek a pofán verését én is csak kivételes önuralmamnak köszönhetően tudom megállni.

 

 

 

Címkék: a az szerint egerek hangulatjelentés kamrámból. éheztetem őket.

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/api/trackback/id/tr60265568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása