Nagyjából akkoriban jöttem össze a későbbi feleségemmel, amikor a Fidesszel. Akkoriban (vagy huszonsok éve) mindkettőnek kiváló humora volt. Ez a feleségemnek máig megvan, ezért is vagyunk még együtt. A Fidesz azonban egy szerteágazó hülyülési folyamat során elveszítette a humorérzékét, ami az egyik elsődleges oka a közöttünk kialakult távolságtartásnak. A szép emlékek, az áthidalhatónak tűnő ideológiai nézetkülönbségek, valamint a szánalmasan avitt lojalitás és hűség mellett ennek az az oka és még azért beszélünk egymással, mert a potenciális cserelehetőségek szánalmasak. A kamaszkori szociopátiába beleöregedett jobbik, vagy a nemi, etnikai identitásában büszkén bizonytalan, nárcisztikus, üldözési mániás, boldogtalan balliberális értelmiség által gründolt bűnöző csoportok, akiket az átlagosan 4 évente bekövetkező bukta után egy új, sztálini csodatételi képességgel megáldott üzletember messiás képvisel, egyszerűen nem teszik lehetővé a váltást.

Ezért, jobb híján, magunknak kell kitalálni, hogy egy humorérzékkel megáldott politikai kommunikációnak hogyan kell reagálni az olyan jellegű európai, liberális, tehát maximálisan etikus megnyilvánulásokra, mint amelyet a német közszolgálati televízió gyerekcsatornáján figyelhettünk meg. Értelemszerűen abban az ideológiai univerzumban kell maradnunk, amelyben az ő elmebajuk a sötét energia, mert humorérzékük nekik sincs egy deka se, meg németek is, ami ebben a műfajban genetikailag garantálja a teljes megfosztottságot.
Én az Orbán Viktor helyében a következő levélkével boldogítottam volna a német tévéseket:

Kedves Szerkesztő Bácsik!

Magam is rendszeresen tájékozódom a világ bonyolultabb összefüggéseiről az Önök nagyszerű gyermekhíradójából. Örömteli meglepetéssel konstatáltam, hogy milyen frappáns, tényszerű rajzfilmecskével sikerült bemutatni a német gyerekeknek a rendszerem lényegét. Tetszésem jeleként megígérem Önöknek, hogyha majd én leszek a világ ura, Önök készíthetik a fél négyes Óvodai Híradót, amelyet ötszázmillió 3-6 éves gyermeknek lesz kötelessége megtekinteni minden délután.
Arról is biztosíthatom Önöket, hogy az Észak-Koreával kötött, a rendszerkritikus értelmiségiek cseréjére vonatkozó szerződés 24. pontjában nevesített: ”mocskos hazaárulók, akik ellenzik az atomháborút”, illetve „mocskos pedofilek, akik gyermektévéműsorokat készítenek” kitételek közül egyik sem vonatkozik Önökre.

Kelt:
Horthy Miklós anyaléghajó, 2013. március 25.


Vitéz tokaji Orbán Viktor
Magyarország Kondukátora

Címkék: politikai kommunikáció humorérzék Orbán Viktor ARD ZDF kika gyermekhiradó kika gyermekcsatorna

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/api/trackback/id/tr915180794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gomorra 2013.03.29. 21:26:06

Ez a különbség egy paranoid s egy gazember Orbán között, hogy te ezt írnád, ő meg dühöng s füstöt okád sötét torka hehehehe

Blogger Géza 2013.03.29. 21:34:49

A "jól átgondolt" levéltervezet elolvasva, azért, jó hogy inkább Orbán Viktor van a megfelelő pozícióban, és nem te, maradjunk ennyiben.

valaki23 2013.03.29. 21:36:05

Csillagos ötös :-)

Fejesrob 2013.03.29. 21:42:26

Szerintem pitiáner dolog. Értelmetlen, provokatív.

Az pedig, hogy ki nem érti a humort, inkább hagyjuk. A fél ország a kurucra jár röhögni.

ob.szerver 2013.03.29. 22:01:49

Kétségtelenül nincs humoruk. Az autoriter rendszerek, pontosan azok, akik azokat működtetik, ritkán híresek a sziporkázó szellemességükről.

Vannak itt azonban ennél komolyabb gondok is. Nekem például a következő dolgok hiányoznak a fideszből:

1. szándék látszata a közjó szolgálatára
2. a morál legalább csírája
3. demokratikus normák tisztelete
4. szakmai kompetencia a kormányzás bármelyik területén
5. politikusi integritás (szándékosan nem emberi tisztességet írok, az egy másik kategória)

Csak úgy, dióhéjban.

Alaister Grand 2013.03.29. 22:10:58

Sajnos gyenge.
Ahogyan az érvelés, hogy miért lehet még mindig fideszesnek lenni. Én 94-ben lemondtam róluk, pedig akkor még nem sejtettem, hogy milyen mélységekbe lesznek képesek zuhanni.
És attól tartok, hogy ez még nem a gödör alja...

J.László 2013.03.29. 22:54:06

Antallnak volt humora, aztán naponta nácizták a liberálfasiszták. Amíg élt. Ezért legyen valakinek humora?

ob.szerver 2013.03.29. 23:05:54

@Alaister Grand:

"Én 94-ben lemondtam róluk,..."

Egy éven keresztül mit csináltál? A székházmutyi óta tudható, hogy kik ezek, még ha nem is teljes valójában, amihez persze több idő kellett, 1998-ig.

ob.szerver 2013.03.29. 23:08:33

@J.László:

"Antallnak volt humora, aztán naponta nácizták a liberálfasiszták. Amíg élt. Ezért legyen valakinek humora?"

Vonjuk le a konklúziót: ne legyen humorod, mert lenáciznak a liberálfasiszták.

Te istenbarma.

Ad Dio 2013.03.29. 23:22:33

:)))))

Bár azért jó hogy nem ezt a levelet küldtük el. A németek nem igazán azok a vicceskedő lények. Számukra ez (is) véresen komoly dolog.

Sajnos a magyar közéletből szinte teljesen kiveszett a humor. Pedig hiányzik.

J.László 2013.03.29. 23:27:51

@ob.szerver:
Azóta szeretitek Antallt, mióta elveszítette a humorérzékét (liberálisoknak: meghalt). Erre most hiányoljátok a Fidesz humorát.

Na, csak erre szerettem volna rávilágítani, te szegény ember. Nem barmollak le, mert nem hiszem, hogy te tehetsz róla, hogy ilyen gyökér vagy. Szülői ház, ilyesmi, érted.

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2013.03.30. 02:05:24

egy ilyen level 'masodik oszodi beszedkent' vonult volna be a tortenelembe, politikai ongyilkossagkent hatott volna viktorra.

Kombi 2013.03.30. 06:57:28

Miután elolvastam a cikket, rájöttem hogy miért maradt meg a feleséged humorérzéke.

avanivi/ 2013.03.30. 07:19:52

@Bölcs Lázadó: Mert akár igaz is lehet és akkor nem humoros annyira :)

zila5 2013.03.30. 08:14:09

@Fejesrob:
A kuruc az nagyon tömény.
Egy Torgyán vagy egy Matolcsy sokkal bájosabb.
Én egyébként nem ijesztegetnék gyerekeket ilyen filmekkel.
Sőt, inkább fordítva: levetíteném Viktoréknak a Tündér Lalát pl. :)

Paranoid Android2 2013.03.30. 08:22:02

@Fejesrob: Na ja, de azt a felét még a többinél is kevésbé kedvelem.:)
@Kombi: Csúnya dolog homályban hagyni, hogy ez most jó vagy rossz?:)))
@Ad Dio: Csinálhatott volna az MTVA helyette egy műsort a németországi rasszista bűncselekményekről.:))))

anyahajókabinajtóhajtogató 2013.03.30. 08:26:01

hitlernek, sztálinnak, pol potnak sem volt humora... Jól látod sajnos orbánéknak sincsen...

Amit a diákokkal a székház foglalás kapcsán tesznek az már valami csimborasszója az undorító emberalattiságnak! Mocskos, aljas, hátborzongató.

Tudom, nincs kire szavazni de ezeket nem megszavazni kell újra hanem a holdra kilőni!

ledo76 2013.03.30. 08:28:05

@J.László: Na és ki ekézte a legjobban Antallt? Segítek nem a Horn Gyula...

Paranoid Android2 2013.03.30. 08:29:12

@anyahajókabinajtóhajtogató: A székházfoglalós részt nem teljesen értem. Az újbaloldali akcionizmusra nem vonatkozik a törvény?

zila5 2013.03.30. 08:38:17

@anyahajókabinajtóhajtogató:
Tiszta sor.
"A humorérzék az elme szellőzőablaka. Ezért mentálhigiéniai jelentőségű.”

Ad Dio 2013.03.30. 09:01:15

@anyahajókabinajtóhajtogató:

Nemár. Kaptak sütit, rendőri védelmet ott és akkor hogy ne legyen baj, most meg megkérdezik tőlük hogy hogy is gondolták azt a kis törvénysértést amit viszont elkövettek. Ez tényleg hátborzongató :). Nem aggódom értük. Kapnak egy kis pénzbírságot, amit minden bizonnyal kifizet egy "jótékony" baloldali szervezet, legrosszabb esetben apuka. Cserébe megkapják az áhított 15 percüket.

Ilyen ez a móka. Nem kárhoztatom őket, hiszen az elmúlt idő egyetlen legalább résszsikert elérő ellenzéki megmozdulása volt. Viszont hogy sajnálni sem fogom őket, az tutti: már kaptak is 10(!) önkéntes (!) ügyvédőt a független (!) TASZ-tól.

Nemá. Értem én hogy villanymotor, de mi hajcsa???

anyahajókabinajtóhajtogató 2013.03.30. 09:10:07

A kedves rendőrség talán megkereshetné az ellopott autómat vagy a betörőket akik kirámolták a pecómat. De nem, csak küldik pár hónapon belül a nyomozást megszüntető határozatot. A trafizás meg a tinik begyűjtése az viszont megy, persze értem én, hogy meg kell csinálniuk... Fejétől bűzlik mint mindig.

anyahajókabinajtóhajtogató 2013.03.30. 09:13:37

@Ad Dio: Nagyon másként látod a dolgokat. Ez van, de vajon mit mondana most a fidesz egy fordított helyzetben? menne a fröcsögés, ülésteremből kivonulgatás, európai bírósághoz fordulás! Vagy csak szimplán a hős védőik a fradisecurity-s ogrék visszavedlenének ostromlónak és jönne a t ostrom 2.0!

Paranoid Android2 2013.03.30. 09:15:58

@anyahajókabinajtóhajtogató: Nem akarok beleszólni, de amit fleto barátodék csináltak az kicsit izmosabb volt lövészetileg meg ilyesmi, mint bármelyik rendőri intézkedés most.

Paranoid Android2 2013.03.30. 09:17:24

@anyahajókabinajtóhajtogató: Tudod magánterület, rongálás....
oké, hogy csíped a kis újbalos csajokat.:))))))

Fejesrob 2013.03.30. 09:23:02

Én nem reagáltam volna erre.

Viszont csináltam volna a németekről egy hasonlót. Simán lehetne, nem hogy ilyet, sokkal jobbat.

ledo76 2013.03.30. 09:27:01

@Paranoid Android2: Vonatkozik, de egyrészt a Fidesz lehetett volna nagyvonalú és nem tesz feljelentést (ezzel megmutathatta volna, hogy magabiztos és az ellenzéki bírálatok egy részének az élét is elveszi), másrészt a rendőrség ilyen súlyú cselekménynél sokkal málébban szokott eljárni más esetben (idézés stb.). Ja és a savazós bácsi miért nincs garázdaságért beidézve?

ledo76 2013.03.30. 09:33:30

@Paranoid Android2: Ott az elkövetés súlya is picit erősebb volt (tank, gyújtogatás, műtárgyak felszedése és azzal dobálózás vs. egy ablak betörése, az sem teljesen bizonyított). Másrészt aki nem díjazza a Fidesz tevékenységét az rögtön a Fletó oldalára áll? Ne is válaszolj innentől kár beléd a vita.

Paranoid Android2 2013.03.30. 09:35:32

@ledo76: Mert nem savazott.:)))
Egyébként a rendőri intézkedés a székháznál a lehető legkorrektebb volt, viszont ha újabb tövénysértés előkészülete jut tudomására, akkor bizony vegzálhat.
Ugyebár megint a régi libsi duma , hogy a rendszer elleni küzdelmet is minden rizikó nélkül lehessen megvívni.
Pedig elvtársak a forradalom veszélyes.:)))

Paranoid Android2 2013.03.30. 09:42:14

@ledo76: Ha visszaemlékszel annak az ügynek egy kicsit más volt a genezise. Meg úgy általába pl nem a tankot elkötőkre, meg a "forradalmárokra" lőttek, hanem mindenkire.
Ráadásul magyar politikus még nem bukott le annyira (Szálasi óta), mint a fletó, joggal gondolták az emberek, hogy lesz következmény és bedől a rendszer vagy a kormány.
Itt csak a közvetlen szdsz-es rokonság vizionálja, hogy a lakosok visszavárják a liberalizmust, nincs rendkívüli helyzet. Ilyenkor a magánlaksértés meg a rongálás bűncselekmény és rá is érnek.:)

ledo76 2013.03.30. 09:47:20

Öcsém tényleg itt fejeztem be. Te is tipikus egybites bunkó vagy aki csak Fidesz-libsi vonalon tudsz gondolkodni. Tudod vagyunk ebben az országban pár millióan akiknek nem tetszik a Fidesz/Kormány minősíthetetlen tevékenysége és leginkább azért nem, mert 2010-ben valami jobban reménykedett az ember az elkúrt 7 év után. De ettől sem libsi sem baloldali nem vagyok illetve az is, meg még sok más, de tudom, hogy ezt nektek hívőknek nehéz felfogni, hogy egy ember több dologban is hihet egyszerre mégsem zavaros vagy gyökértelen a világról alkotott képe. És vagyunk egy pár millióan akik a vezetőket a nép ALKALMAZOTTAINAK tekintjük akiket felelősségre lehet vonni. A rendőrség akik szintén a mi (törvénytisztelő polgárok) ALKALMAZOTTAINK legyenek arányosak és ne a politika alárendeltjei. Ez pont 2006-óta különösen fontos.

ledo76 2013.03.30. 09:51:24

@Paranoid Android2: Ja mert Orbánék pont azt csinálják amit ígértek és nem a saját pecsenyéjüket sütögetik (még az előzőknél is gátlástalanabbul). Ejj...

Lencsés István 2013.03.30. 09:52:34

" .... Szerteágazó hülyülési folyamatuk során elveszítették a humorérzéküket. .... "

1 . Nem hülyültek el . 2 . Komoly dolgokkal ők nem humorizálnak , és ez jó dolog .

Paranoid Android2 2013.03.30. 09:55:44

@ledo76: Annak tekinted a vezetőket, akiknek akarod, az számít ők minek tekintik magukat.
Pont azt fejtettem, ki, hogy szerintem most a rendőrség törvényesen járt el. Ez ellen nem érvelsz.
Jelzem egy rendőr nem mérlegelhet. Pont azzal akarod rávenni törvénysértésre, hogy a gyűlölt kormánypárt székházában lehessen szabadon balhét csinálni, mert az demokratikus.

high up! 2013.03.30. 09:56:27

@Paranoid Android2:

Ne vedd zokon, de nagy hülye vagy te barátom (na meg majd mindenki itt). Sajna nem csak a humorérzéked 30 évvel ezelőtti, hanem az egész gondolkodásod megrekedt annak a kornak a sematikájában. Hogy érthető legyek: amíg rendre az az ellenérvrendszer, hogy nadehát a Fidesz székház 1993-ban, meg nadehát a gyúrtcsány 6 évvel ezelőtt, addig ti magatokat mindig csak a múlthoz láncoljátok.

Ezért vagytok ti képtelenek megérteni, hogy hogyan kell egy kormányt állampolgárilag hatékonyan ellenőrizni. Saját magatoknak, nem pedig úgy, hogy arra vártok hogy majd 10 tinédzser végzi el helyettetek az amúgy nem túl fárasztó munkát. Aztán meg libsi TASZoztok meg hasonlók.

Ez van lúzerek, ennyit értetek ti a világból hogy mindent a 100 évvel ezelőtti standardokkal mértek, a világ meg közben elhúzott mellettetek mint egy Ferrari a Záporjóska mellett.
Ti meg megragadtatok a magyar dzsentri világban amelyre nem hat a fejlődés, nem hat az európai kultúra, nem hat a megtisztulás igénye. Mert mindenki megtalálja a kedvens seggvezére mellett a kibúvót azzal hogy nadahát a libsik 30 évvel ezelőtt így, meg nadehát a fisdesznácik 10 évvel ezelőtt úgy.

Közben meg 23 éve permanensen szívtok. Négy évig az általatok utált oldal szivat, aztán négy évig a kedvenc. De ez utóbbi szivatás láthatóan mindenkinél rendben van.
Talány még igényetek is van rá!

Paranoid Android2 2013.03.30. 09:56:46

@Lencsés István: de a kika gyermekhiradó nem komoly dolog:)
Nem a gyermek miatt, hanem azért mert ilyen hülyék csinálják.:))))

Paranoid Android2 2013.03.30. 09:58:32

@high up!: Pont ez a demokrácia aranybogár.
Eldönthetem ki rabol ki.:)))
Ha többet vártál tévedsz.:))
Annyi a különbség, hogy gazdagabb országokban ez nem annyira látványos.:)))

high up! 2013.03.30. 10:09:30

@Paranoid Android2:

Aranybogár, a demokrácia nem az amit te itt papolsz, hogy eldöntheted hogy ki rabol ki tßeged, hanem az, hogy felszólhatsz a rablás ellen (és nem üldöznek ezért mint a nem demokráciában) illetve a megfelelő szervek nyomoznak és itélkeznek a rablók ellen.
De te ennyit se tudsz ezekről az alapvető dolgokról.

high up! 2013.03.30. 10:12:22

@Paranoid Android2:

Amúgy milyen rongálás is volt a Fidesz székházban? Kósa Moci Ince bemondott egy félmilliós kárt, majd amikor az újságírók meg akarták nézni, akkor Moci Ince makogott, hogy ja azt most ne, mert jaj ne.

Ez meg akkor hamis színben való feltüntetése a tényeknek, aminek szintén vannak jogi következményei.

Paranoid Android2 2013.03.30. 10:20:22

@high up!: Te az ideális demokráciáról beszélsz, én meg a létezőről. Mondjuk nálunk Mo-on naponta van 5000 ennél nagyobb jogsértés, ami valahogy mindig kimarad a nagy demokraták látóköréből.
Betört ajtóüveg, takarítás, stb. Nekem elég. :))))

Putyilov gyári melós 2013.03.30. 10:21:04

@Paranoid Android2:

De, ugyanaz a törvény, mint a kordonbontó Orbánra, vagy a TV széházfoglaló csürhére.

JOGÁLLAMBAN, AHOL EGYENLŐ A MÉRCE!

Orbánt el is ítélte a törvény, csak épp a társadalmi súlya miatt nem kapott büntetést.
A TV széházfoglaló lumpenproletár csürhéből viszont hősöket faragott a Fideszközeli média.

Ja, és Orbán elvtárst nem vitték be hajnalban rabosításra a következő hergelőakciója előtt.
Ez Orbán példaképének, Kádár elvtársa rendőrségének szokása volt.

anyahajókabinajtóhajtogató 2013.03.30. 10:31:40

@Paranoid Android2: Te drága ember! Fletót csak egy picivel utálom kevésbé mint a Viktor führeredet! Minden csajt csípek amúgy nem csak a balosakat.

Putyilov gyári melós 2013.03.30. 10:32:29

És nesze egy kis humor, vagy történelemhamisítás, vagy a Kádári Pancsolókislányos legvidámabb barak nosztalgiájának felidézése.

"Orbánék Bambival ünnepelték a Fidesz 25. szülinapját – fotó"
hvg.hu/itthon/20130329_Orbanek_Bambival_unnepeltek_a_Fidesz_25_s

Orbánék tényleg a totális Kádári nosztalgiára hajtanak. Bambit piáznak, miközben a jó öreg Csatos Bambi a hatvanas évek terméke. A Kádár éra ereje telje, a Pancsolókislányos vidám barakk jelképe.
1988ban már nem volt Bambi, mivel káros és rákot okozó kátránytartalma miatt(vegyi kutyulás volt az ízesítőanyag) már a hetvenes években kivonták a forgalomból.
1988ban Cola volt, javarészt Pepsi, ritkán Coca, meg valami magyar Cola, ezenkívűl Róna volt, Traubisóda, Márka és a tökömsetuggya.
Úgyhogy ez megint csak történelemhamisítás, a Kádári nosztalgia és a retrovágyak felélesztése!

Ja,és a cikk végén szereplő MSZMP tag Kósa Lajos nem Fidesz alapító. Ő lekéste, mivel épp a Rektori Hivatal Pártbizottságának jelentett.

Paranoid Android2 2013.03.30. 10:32:52

@Putyilov gyári melós: Ennyi tévedés ennyi helyen.:))
Orbán közterületen bontott kordont, olyan műveleti terülten, amit teljesen önkényesen jelöltek ki. És kihasználta a képviselői mentességét. Ha már itt tartunk a székházbalhékat miért nem a bátor balos képviselők csinálják?:))
Az ostromló csürhe megfékezésére ott voltak a rendőri erők, csak a legfelsőbb parancsnokaik vagy alkalmatlanságból, vagy a balhé fokozása érdekében nem vetették be őket. De a békés felvonulóknál már a toppon voltak.

Lencsés István 2013.03.30. 10:35:29

@Paranoid Android2: 1 . mondatkezdés nagybetű . 2 . Kika gyermekhíradó nincs , a Kika az egy üzlet , tájékozódj aztán írj . 3 . Az a hülye aki mondja . :) ;)

anyahajókabinajtóhajtogató 2013.03.30. 10:38:05

@Paranoid Android2:

" Tudod magánterület, rongálás...."

Az én magán területemre is bejöttek idegenek. Rongáltak és elvittek minden mozdíthatót beleértve az autómat és az összes műszaki cikket. Digitális kamera felvétel volt róluk. A rendőrség küldött 11 óra múlva egy helyszínelőt aki 30 perc alatt végzett majd köszönés nélkül lelépett. Be sem kellett menni, 2 hónap múlva jött megszüntető határozat. Érzed az árnyalatnyi különbséget?

Az általam igen utált Fletó meg a rendőri vezetői pedig nem békésen üldögélő tinikre lövetett hanem a rendőröket támadó kigyúrt foci huligánokra akik törtek zúztak. Azt csodálom, hogy a sima rendőrök közül némelyik nem veszítette el a fejét és nem tárazott ki pár gyökérre önvédelemből! A saját szememmel láttam, mi történt.

Paranoid Android2 2013.03.30. 10:40:53

@anyahajókabinajtóhajtogató: De hogy jön ez ide?
Amúgy sajnálom.:)))

Amúgy meg egyszerűen nem mondasz igazat. Azokra is lövetett. Illetve a tv székháznál pont nem.

Lencsés István 2013.03.30. 10:41:22

@Paranoid Android2: Jól van tanulj meg írni , aztán kommunikálhatunk ....

Paranoid Android2 2013.03.30. 10:42:31

@Lencsés István: A hozzád hasonló kedves emberek miatt ilyen jó hely ez a világ.:)))

Putyilov gyári melós 2013.03.30. 10:48:20

@Paranoid Android2:

Orbánt a tettéért a bíróság elítélte.
Orbánért nem ment ki hajnalban a rendőrség rabosításra.
A TV székház foglaló és gyújtogató lumpenprolik viszont forradalmárokká magasztosultak.

És ugyan kit győzködsz magadon kívűl, jómunkásember elvtárs?

Észre se veszed és máris ugyanolyan röhejes vagy, mint a Fideszes komcsik. :O)))

Inkább készülj a következő Békemetnetre, hisz báncsák szegény Viktor és Magyarországot.
Sőt, előre megfontolt szándékkal, orvul és aljasul ki is röhögik.
Ezek után mese nincs, hadat kell üzenni nekik. Nehogy már a sváb labancok büntetlenül kiröhöghessék a felcsúti kuruc Zsebsztálint!
Széles elvtárs adja ki a hadparancsot Berlin lerohanására a kétmillió Békemenetesnek, a nyugdíjas hadosztályoknak, a bértüntető osztagoknak, futballhuligán századoknak.
A székházvédő gyilkosokat, Szőke Feri elitegységeit pedig azonnal le kell dobni kommandósként az Alexander platzon!
Majd egy jó kis városdúlás, kukaborogatás, székházgyújtogatás után megtanulják a sváb labancok, hogy ki a magyarok kuruc Istene!

zajos1 2013.03.30. 10:49:26

@high up!: Milyen európai kultúra, az már csak nyomokban van, egy agy-mosott liberális nemzedéket nevelnek...

gomorra 2013.03.30. 11:07:42

Mi hiányzik a FIDESZ-ből valójában?

Minden ami szép, minden ami jó, minden ami nemes. Meg persze a humorérzékük, naná, az is jó s az is szép!

high up! 2013.03.30. 11:28:14

@zajos1:

Te vagy az agymosott, de ezt te úgy se tudod felfogni.
Nem is segítek neked abban hogy megértsd, mert ha azt mondom hogy utazzál már el nyugatabbra, aztán nézd már meg hogy boldogbbak-e azok az "agymosottak" a magyar "felvilágosult" faajnál, akkor majd azt mondod, hogy nincsen neked pénzed még Hegyeshalomig se.

Még jó hogy aki felvilágosult ennyire tudja vinni az életben.

high up! 2013.03.30. 11:33:04

@Paranoid Android2:

A létező magyarutas demokrácia pont azért fejletlen, mert a hozzád hasonlóak inkább maradnak lúzerek akik egy blogban kitombolják magukat, mint hogy felálljanak és elmenjenk egy órára tüntetni a jogaikért. Meg esetleg sztrájkot hirdetnének.

Ezért nem vitte a te korosztályod semmire, hanem minden kormány alatt csak szívott mint a torkos borz.
Csak akkor ez a lúzer korosztály ne ugrabugráljon már megmondóemberként, ha 10 tinédzser kiáll az alkotmányos és európai jogaiért.
Ha nem bírjátok a tempót a tinikkel, akkor legalább ne ekézzétek őket.

Paranoid Android2 2013.03.30. 11:34:59

@high up!: Atyám! Elnézést, hogy leereszkedtél hozzám.:)))

high up! 2013.03.30. 11:41:42

@Paranoid Android2:

ezzel a hozzászólással tényleg bizonyítottad hogy nagyon alacsony szinten állsz.
Érv semmi, csak a jól ismert áldozat szerep. Csak azt tudnám hogy miért utálod a libsiket, amikor ugyanazt csinálod mint ők, ugyan olyan a vitaképtelenséged?
Tulajdonképpen nektek egyesülnötök kellene, annyira hasonlóak vagytok. És akkor egységben lesz az erő. S akkor majd talán 10 tinédzser ellen sikerrel vehetitek fel a harcot.

high up! 2013.03.30. 11:45:43

@Lencsés István:

Te Pityuka, szólj már annak az egykori MSZMP-s, Népszabadságos Pártélet rovatos, ma már neojszittya Bencsiknek, hogy szervezzen már egy békemenetet a Lolka Bolka ellen!

villamos alóli kacaj 2013.03.30. 11:48:40

@Paranoid Android2:
És a feleséged nem vág szájba a sodrófával, hogy az első randitokkal kapcsolatosan a FIDESZ jut az eszedbe?

hazug fidesznyik (törölt) 2013.03.30. 11:50:58

@Lencsés István: " Nem hülyültek el."

Hogyne, veled együtt. Csodálkozom, hogy amikor megszülettél, apád nem vette észre rajtad, hogy Tajgetosz-pozitív vagy. Megspórolhatott volna egy csomó lejárt kínai bébitápot és két tonna penészes liberót.

Paranoid Android2 2013.03.30. 11:53:05

@high up!: Tudod, ez fent egy vicces írás. Ízlések és pofonok ugyebár, tehát még csak teccenie sem kell. Még a libsik gúnyolása is annyira eltúlzott benne, hogy egy normálisabb libsi se veszi komolyan.
Te meg anyázol. Meg sok másik.
Miért?

Paranoid Android2 2013.03.30. 11:54:38

@villamos alóli kacaj: Ne a saját családi életedből indulj ki.:)))

villamos alóli kacaj 2013.03.30. 12:12:37

@Paranoid Android2:
Felvetésed már azért sem jogos mert a mi családunkba nem férkőzött be a FIDESZ!

Amadeus62 2013.03.30. 12:45:04

Ez nem párt, hanem maffiaszervezet. Az az igazság, hogy ennyit még a szocik sem loptak 8 év alatt, mint ezek 3 év alatt. Ja, hogy a Közgép az magyar, a Strabag meg osztrák.

És?! Ebből mit érez a magyar?

Ez kb. olyan minthogy a strandon egy magyar ellop tőled 20 ezer forintot, a német turista meg 5 ezret. De hát örüljünk, mert a magyar többet lopott. De legalább magyar! :))

anyahajókabinajtóhajtogató 2013.03.30. 12:48:01

@Paranoid Android2: Úgy jön ide, hogy ha egy átlag adófizető állampolgárnak pontosabban egy 7 tagú Magyar családnak a birtokát háborítják, rongálják és kirabolják őket akkor max egy lábjegyzet lesznek míg a fidesz székház kertjében elkövetett békés demonstráció ÁVÓS módszereket idéző megtorló, megfélemlítő kampányt von maga után. Ez nem büdös egy kicsit?
A tv ostrom körüli "lövetésről" pedig ne beszéljünk már úgy mintha békésen a földön ülő gimnazistákat lőttek volna éles lőszerrel.

[url=http://kepfeltoltes.hu/view/130330/fidesz_187_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/130330/fidesz_187_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]

Paranoid Android2 2013.03.30. 13:00:22

@Amadeus62: Ez konkrétan nem igaz. A lopási ráta a ciklus elején lecsökkent, azóta nő, de nem érte még el a szocik szintjét. Igaz nem sokkal marad el tőle mostanra.
Ez nem erkölcsi felmentés, pusztán a két konglomerátum közötti szociológiai különbségekből ered.
Aki viszont a szocik alatt lophatott, annak most tényleg rossz, dehát egyszer hopp, egyszer kopp.:)

Ad Dio 2013.03.30. 13:08:59

@anyahajókabinajtóhajtogató:

Tudod az élet nem fehér vagy fekete.

Attól mert nem fogok könnyek közt sajnálkozni egy rakás feltűnési viszketegségben szenvedő politikai műmájeren, még nem törvényszerű, hogy a másik oldal hasonló jelenségei lelkesen üdvözlöm. Kettős mérce, mond ez valamit? Igyekszik az ember kerülni.

Politika, olyan amilyen. A "jóságának" egyetlen fokmérője, hogy eléri-e a célját. Minden más tök felesleges moralizálás. Ez a demonstráció ellentétben egy rakás másik bénázással, legalább elért valamit. Nem sokat, de a jelenlegi baloldali ellenzék teljesítményéhez képest legalábbis értékelhető szinten.

Ennek ellenére aki minimálisan is kritikusan áll a dolgokhoz, nem fog lelkesen tapsikolni és szemforgatva mártírtlátni ebben a szituációban sem.

Ez inkább vicces mint "tragikus". A polhívők meg csak hálistenkedjenek kedvükre. Hajrá.

:-)

Lencsés István 2013.03.30. 13:10:42

@hazug fidesznyik: 1 . Ha idézel , pontosan tedd , köszönöm szépen . :) 2 . Nem nagyon érdekel a rólam kialakított véleményed ( ami hazugság ) .

@high up!: 1 . Nem vagyok " .... Pityuka .... " , tanulj meg olvasni . 2 . " .... egykori MSZMP-s, Népszabadságos Pártélet rovatos, ma már neojszittya Bencsiknek .... " Ez hazugság . 3 . Békemenetre nincs szükség , pláne hogy nem BENCSIK szokta szervezni .

regress 2013.03.30. 14:00:04

@Lencsés István: pistike, miből gondolod, hogy a te véleményed érdekel valakit?békamenetet most szervezett bayerzsóti a gaz amerikai imperialisták ellen,é.koreában,viktor ajándéka,majd meghálálják.

anyahajókabinajtóhajtogató 2013.03.30. 16:06:04

@Ad Dio: Értem mit akarsz ezzel mondani. Sajnos azt, hogy az élet nem csak fehér vagy fekete már vagy 30 évvel ezelőtt megtanultam. Egy dologgal viszont messzemenőkig egyet értek: " legalább elért valamit" mármint ha ezen azt érted, hogy a sárba tiporta az alkotmányt, a szólás szabadságot, kilopott egy felfoghatatlanul nagy összeget a nemzet vagyonából, a gazdaságot bénító intézkedéseivel százezreket tett munkanélkülivé, földönfutóvá vagy menekültté. Ha így gondolod akkor igazad van.

Lencsés István 2013.03.30. 16:19:10

@regress: 1 . Mondatkezdés nagybetű . 2 . Nem vagyok " pistike .... " . 3 . Nekem nem véleményem hanem tényem van , van különbség . :) ;) 4 . Ilyenek nincsenek hogy " .... békamenet , bayerzsóti .... "

@Amadeus62: Nem nagyon érdekel a rólam kialakított véleményed ( Ami hazugság . ) .

Ad Dio 2013.03.30. 18:10:45

@anyahajókabinajtóhajtogató:

Olvasd el még egyszer.

Én a székházfoglalókról beszéltem.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.04.04. 13:11:47

@Paranoid Android2:

Kubatov cimborád börtönviselt cimborájának intézkedése is a lehető legkorrektebb volt.

Amúgy a levél tetszett! Ettől függetlenül azért persze nem kéne a húrt feszíteni, mert még a végén a köcsög németek nem adnak több pénzt, és akkor mi a faszt fog ellopni Simicska? :DDD
süti beállítások módosítása