A belinkelt szöveg nem attól borzasztó, amit felszínesen elsőre, vagy másodikra szörnyűnek találunk benne, hanem a gondolatsor mélyen meghúzódó emberkép miatt iszonyúbb, mint akár a kurucinfó brutális primitívsége. 

A kiműveltebb írástudó emberfő magasabb szinten űzött embertelensége mindig veszélyesebb, mint az elemi indulat. Nagyon ritkán mutatkoznak meg egy szövegen keresztül ilyen nyilvánvalóan a szerző lelkének bugyrai.

Itt az ördögre nyitottunk rá. 

Címkék: gyűlölet nemi erőszak gonoszság slovensko do toho

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/api/trackback/id/tr435087487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Susie Q · http://couleurlocale.blog.hu/ 2013.02.18. 22:33:07

Egyetértek, sajnos én is beleszaladtam. Gusztustalan.

Fenehorizont 667 2013.02.19. 12:59:32

kár, hogy én is csak növeltem a kattintásszámot arra a cikkre.

Paranoid Android2 2013.02.19. 13:05:35

@Susie Q: @ödönke666: Engem nagyon érdekelne, hogy vajon mélyrétegeiben ugyanazt találjuk-e förtelmesnek ebben a szövegben?
Ugyanis nekem újszerűen tűnt betegesnek, abban az értelemben, hogy ezek nem szokták ennyire nyilvánvalóan feltárni a felsőbbrendűségi tudatukból fakadó megvetésüket a többi ember iránt.

Balt 2013.03.06. 09:37:17

Az eredetit lusta vagyok elolvasni, de Csk egy szánalmas(?) provokátor, remélem, egyszer beleszalad a "késbe" (jelképesen).

Az, hogy a hvg teret enged neki, különös bája a "magyar" sajtónak. Ez tényleg egyfajta kurucinfo beemelése a magyar köztudatba. Remélem, előbb-utóbb mind rajta vesztenek (na jó, ne legyek szélsőséges: :) vesztenek rajta...), legalább egzisztenciálisan.

Paranoid Android2 2013.03.06. 09:42:15

@Balt: Csalódott vagyok, hogy ebből a szemétből nem lett nagyobb botrány, mert ez a tompultság jele, nincs annyira méltatlan megnyilvánulás már, amit akár a fősodratú médiából ki lehetne utálni. A zsidózást leszámítva természetesen. Ami ugye rettentően kontraproduktív.
süti beállítások módosítása