I love Pintér Sándor

 2010.05.04. 10:01

 

 

 

Azon nagyon kevés ember közé tartozom, aki kedveli Pintér Sándort. Nem dicsekedni szeretnék ezzel, vagy személyiségem egyéb problémáit elbagatelizálni, de van a csávóban valami.

Ha kirakja az ember a fotóját a tyúkólban, a csirkék alakzatban mozognak és aláírva, lepecsételve és teljesen tisztán adják le a tojásaikat a tartóba.

A bűnözőket még rosszabbul érinti ez a kinevezés. Pintér Sándor ugyanis karban tartotta az ismereteit a magyar alvilág rétegződéséről, valamint kavarta, csak úgy a saját örömére, mint Piszkos Fred, az elmúlt nyolc évben is. Ebből kifolyólag sem a bűnözők, sem a liberálisok nem találják szerethetőnek, sőt a Fidesz hívek is csak Orbán Viktor személyes utasítására. A szerethetőség állapotának elérése nem tartozik belügyminiszterünk született tulajdonságai közé. Elég ha például a rendőrök kedvelik (bármit is jelentsen ez a szó ebben az összefüggésben), mert nekik kell hatékonynak lenniük és végre valaki olyan lesz a főnökük, akinek a rossz fiúk elkapása a lényeg és nem kolompár orbán megélhetési bűnözésről vallott nézeteinek illesztése a rendőri gyakorlathoz.

Pintér az ideális ember erre a feladatra, arra a hírre, hogy ő a belügyér egyből duplájára ugrik a rendőrök önbizalomszintje, valamint a bűnözők adrenalinja.

Élvezetes hallgatni, ahogy mesterházy atika közvetíti a környezetében tapasztalható rettegést: „Egy oligarcha fog leszámolni a többivel!”

Csak azt felejti el, hogy vele ellentétben a lakosság 99%-a egyetlen oligarchát sem ismer, bizonyára a maldívi nyaralások és a zártkörű partik elmulasztása okán. Ezért a lakosság a biztonságérzetén fogja lemérni az új belügyminiszter sikerességét és nem azon, hogy a beesett arcú szocialista politikusok összerezzenek-e egy rendőrautó látványától.

Persze tudom, mindenkinek jó indokai voltak, parancsra tette, vagy azt hitte a nemzet érdekében cselekszik, esetleg azzal fenyegették, hogy újra meg kell tekintenie élőben, amint hagyó miklós parizert eszik. Ez utóbbi fenyegetés elhárítása számomra emberileg elégséges indítéknak tűnik szinte bármire, beleértve azt is, hogy az illető bevállaljon egy threesome-t lendvai ildikóval és vadai ágnessel, de tartok tőle a bíróság nem lesz ilyen belátó.

Azt csak szobatudós liberálisok gondolják, hogy a háborúkat a genfi konvenció szabályai szerint vívják, vagy a sikeres bűnüldözők makulátlan, hótiszta, szűzlelkű puttók, akiket elsősorban az etikai tökély megvalósítása vezényel és csak másodsorban preferálják a hatékonyságot.

Pintér Sándor az, akinek látszik. Egy rendkívül kemény, dörzsölt, tapasztalt, kevéssé gátlásos rendőrtiszt, aki üzletemberként élvezettel kóstolt bele a magyar biztonsági szakma bürökjébe. Ez utóbbi jobb kiképzés, mint az amerikai tengerészgyalogságé. Talán inkább tiszta Afganisztán, habár szerintem a talibán ennyire nem veszélyes. Pintér szakmai karrierjének csúcspontját nem a magyar alvilág felvilággá változtatásában találja meg szerencsénkre, hanem abban, hogy felszámolja az elmúlt nyolc évben elképesztő mértékben megerősödött és az államigazgatásba is beépült, némi eufémizmussal érdekcsoportoknak nevezett ágenseket és természetesen újjáépítse a rendőrséget és az egyéb rendvédelmi szervezeteket és a lakosság igényeihez igazítsa a közbiztonságot.

Pintér Sándor feltétlenül lojális a miniszterelnökhöz és elévülhetetlen érdemei vannak abban, hogy a szocialisták az elmúlt nyolc évben nem voltak képesek a kreatív jogalkalmazás eszközeivel felszámolni a Fideszt és marginalizálni Orbán Viktort. Dőreség lenne azt várni, hogy egy, csak a tanszéki és egyetemi (kétségtelenül kemény) pozícióharcokban edzett, jogászprofesszorra bízza majd az új kormány hitelességét először próbára tevő közbiztonsági kérdést az új miniszterelnök.

Pintér Sándor iránti rajongásunk persze nem jelenti azt, hogy nem szükséges a lehető legalaposabban ellenőrizni nevezett tevékenységét, mert gyanúnk szerint felettes énje valószínűleg megengedőbb a liberális jogállami eszközök tekintetében, mint azt például Sólyom László üdvösnek tartaná.

Pintér Sándor egy fegyver, egy rendkívül randa mordály (amit vágott ólomdarabokkal töltenek), amit a Fidesz azért választott, mert tisztában van ellenfeleinek minőségével. A szabály csak annyi, hogy erősen kell markolni ezt a slukkert (W. A.).

Egyébként meg a drazsé után a Drakula gróf miatt se szólhatnátok.

 

 

Címkék: rendőrség közbiztonság pintér sándor belügyminiszter

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/api/trackback/id/tr871973207

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A "kettő" mint centrális misztikum 2010.08.31. 11:24:06

Lázár "Háromcsapó" János okán már szembesülhettünk egyes fideszközeli fideszesek kabbalisztikus műveltségének vadhajtásaival, de a titkos bölcsesség letéteményese mégiscsak Pintér Sándor Belügyminiszter úr. Hogy honnét a szabadkőműveseket sár...

Trackback: Orbán helyre tette Pintért 2010.05.10. 18:56:18

Balsai István miniszterelnöki megbízottként fogja kivizsgálni a 2006. október 23-án történt tömegoszlatás körülményeit. A leendő miniszterelnök szerint ebben az ügyben nincs helye óvatosságnak, hezitálásnak, nem fogják szó nélkül hagyni, ami történt.

Trackback: Pintér Sándor, a Fidesz első ballasztja 2010.05.06. 01:42:37

Pintér jelölése rossz kompromisszum. Ennél csak egy rosszabb döntést lehetne hozni: ha a titkosszolgálatok is a Pintér vezette belügyhöz kerülnének. Orbán Viktor tegnap – nagyon helyesen – kijelentette, hogy a 2006-os őszi rendőri túlkapáso...

Trackback: Oligarchák 2010.05.04. 14:39:10

Az új kormánytagok bejelentéséhez kapcsolódóan: Idézet: a magyarok vasárnap úgy döntöttek, véget vetnek az oligarchák rendszerének Orbán Viktor nemzetközi sajtótájékoztatója, 2010. április 26. Definíció: Az oligarcha szó egy nagyobb országrészen ön...

Trackback: Az év random hülyesége — a hős Pintér Sándor 2010.05.04. 13:15:37

„Pintér Sándor feltétlenül lojális a miniszterelnökhöz és elévülhetetlen érdemei vannak abban, hogy a szocialisták az elmúlt nyolc évben nem voltak képesek a kreatív jogalkalmazás eszközeivel felszámolni a Fideszt és marginalizálni Orbán Vikto...

Trackback: Orbán-kormány: gyorsértékelő 2010.05.04. 11:13:05

A Véleményvezér a kormánytagokat értékeli – nem az elődeikhez, hanem az elvárásokhoz és a feladatokhoz viszonyítva. (Fotó: fidesz.hu) Orbán Viktor hétfőn bemutatta minisztereit. A társaság már első látásra is elég vegyes: tapasztalt és kipróbál...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pionír Pál 2010.05.04. 10:20:20

Nem akarnék ünneprontó lenni, de Mesterházy oligarchaként nem Pintérre, hanem nyilvánvalóan Fellegire gondolt.

Szelid sunmalac 2010.05.04. 10:27:21

Es nincs kemenykezu ember, aki tud iranyitani egy rendorseget es megsem bunozo maga is? Olyt nem lehet talalni? Tudom, naiv vagyok...

Paranoid Android2 2010.05.04. 10:30:06

@Pionír Pál: A Fellegire is, lehet, de a baloldali legendárium része, hogy Pintér a magyar maffia maga.

Franky4fingers 2010.05.04. 10:31:29

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:

Naiv vagy...
Mint a régi mondás tartja rablóból lesz...

Most komolyan. Mélységesen egyetértek a poszt konklúziójával. Pintér egy bazinagy mordály, és most erre van szükség. A kérdések majd két- három év múlva merülnek fel, hogy nehogy visszafelé is elsüljön. MOndjuk ezzel sincs gond, hiszen négy év múlva ismét választunk...

szeme közé, laposan! 2010.05.04. 10:33:54

A talibán magyarul tálib. B+.

Páneurópai Harci Kos 2010.05.04. 10:34:40

"gyébként meg a drazsé után a Drakula gróf miatt se szólhatnátok."
:DDD!!

Jaj, nagyon bejött:)
HA Pintér S. úr rendet csinál illetve rendet tart akkor sok sikert kívánok neki.

Szelid sunmalac 2010.05.04. 10:36:44

@Franky4fingers: No igen...de o pandurbol lett rablo. Most akkor mi is igazabol? Mordaly, mordaly. Lelo mindent szart, hogy o maradhasson a palettan? Vagy hogy is van ez?

is 2010.05.04. 10:37:46

@Paranoid Android2: itt a kulcsszó, a legendárium, Turul is ezt használja. ebből látszik, hogy te része vagy a FIDESZ-agit-prop gépezetnek. eheti penzum: Pintér tisztára mosása.

de Pintér olajszőkített, és Clodo-zott. ezt meg lehet próbálni ilyen hosszú, agymosó posztokkal elmosni, elfelejtettni, de sajnos nem mindenkinél fog menni. ilyen alapon Gyurcsány a legjobb közgazdász, mert ő már milyen jól összecsalta magának a vagyonát. hát kösz, van az a szar, amit az ember nem eszik.

BALTAZÁR 2010.05.04. 10:39:16

A tyúkólas mondat az elején nagyon jó!!! Az én tojásaim is másként állnak mióta e hír napvilágot látott. Egyébként szerintem Pintér nem bűnöző. Viszont a bűnözők szívesen szeretnék ezzel a hitelességét kétségbe vonni. Úgy tűnik azért sokakban sikerült elültetni a gyanút.

bekov 2010.05.04. 10:39:27

ne legyünk naivak, pintér sándor bácsi (ha már a szocikat kisbetűvel irjuk, na nem mintha szeretném őket, de akkor is) úgy képzeli el a közbiztonság rendberakását, hogy leszámol a konkurenciájával...

harcsabajuszos 2010.05.04. 10:39:42

Aha, baloldali legenda.
Igen szerények az ismereteid Pintér karrierjéről, nyakig volt benne az olajügyekben, a leszámolások körüli zavarosban, apró desszert csak a Tasnádi féle piacháború ezekhez.
Nála tökéletesebben sittre érett, valódi maffiavezért nehéz volna találni az országban, ezért visszataszító ez a pozíció.
Természetesen a politikai maffia hatalmát csak egy keményebb erő törheti meg, erre biztosan alkalmas ez a patkányarcú milliárdos.

Franky4fingers 2010.05.04. 10:39:57

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:
egykutya. nem ismersz rendőröket? ugyanaz az életmód, ugyanúgy viselkednek csak a barikád másik oldalán állnak (pár nyomozót ismerek...)

Hát igen. A mordály addig menő amíg annyira nagy a szar, hogy bárhová lő bűnöst talál... Ezért írtam, hogy most ez kell, de ez három év múlva már nem lesz elég...

Szelid sunmalac 2010.05.04. 10:42:44

@Franky4fingers: Hogyne ismernek! Igen kozelrol is. Szerencsere akit en ismerek, az nem ez a fajta. Ezert is kerdezem, hogy nem lenne-e mas. Mert szerintem lenne. Csak keresni kene...Gondolod, ha a random lovoldozes tobb kart okoz, mint amennyit hasznal, le fogjak valtani? Mert szerintem nem.

Sátán meg a Jocó 2010.05.04. 10:43:09

Egy volt olajbűnöző, aki Edgar Hoover mintájára mindenkiről gyűjtött egy kis piszkos aktát, csak nem hazája érdekében, hanem pénzért, hatalomért használja őket, aki egy Görényi társa volt és aki most védte meg őt 2006 miatt...

...és egy ilyet tepedéket láwolsz te.

Nos, ez is egy fajta "értékrend".

Vagy végtelen naivság...

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.05.04. 10:44:56

@Paranoid Android2: legenda :D

www.youtube.com/watch?v=wzQEolKADKI

Fogalmam sincs, honnan veszed, hogy a rendőrök tapsikolnak örömükben, hogy Pintér lett a vezetőjük. Az unokatesóm nyugalmazott rendőr (sok csillag), és egyáltalán nem azt gondolja Pintérről, amit te gondolsz, hogy a rendőrök gondolnak. Sőt. Éppúgy, ahogy Gergényit is bűnösnek tartja. Nem úgy, mint Pintér.

Elképesztő, mennyi marhaságot hordtál össze. Draskovics is vállalhatatlan volt (mondjuk nekem pénzügyesként talán még inkább), ebben egyetértünk. Ezen kívül semmiben.

Lesből Támadó Szárítókötél 2010.05.04. 10:47:29

@szeme közé, laposan!:

Lókukit. A talibán, illetve pontosabban a Talibán magának a rendszernek a neve, míg a követői a tálibok.

silent dorian 2010.05.04. 10:51:12

Pintérrel valóban visszatér a maffia a kormányba, és lehet valóban leszámol az oligarchákkal, hogy biztosíthassa saját egyeduralmát. Sokkal inkább egy Gergényi Főparancsnoknak, mint egy Pintér miniszternek. De legalább megint lesz néhány látványos vezető letartóztatás... Bár feltehetőleg ők tovább irányítják a kis birodalmukat, mert Pintér nem akkora ász, mint szeretne lenni...

stratez 2010.05.04. 10:52:48

Az eddig megismert belügyminiszterek, rendőri vezetők közül a legjobb teljesítményt nyújtotta. Csak hát Lamperth Mónika és Gergényi volt az etalon idáig...

szamarhegy 2010.05.04. 10:55:10

Pintér Sándor tényleg tisztelt és félt ember hírében áll, de ez másodlagos ahhoz képest, hogy benne testesül meg és vele csúcsosodik ki az alvilág és a politika összefonódása. Ez lenne a szép új világ? Ja és emlékszünk még, amikor Pintér felesége üzleti érdekeinek védelmében az esztergomi rendőrök kamu vádakra hivatkozva láncon vezették ki a gyárból japán HR-est, aki ki felbontotta Pintérné munkásszállító szerződését. Az olajügyek, meg a kínai piacok, meg a pár hónapja kibukott Pintér lánya vezette 3mrd. kamu IT projektről már ne is beszéljünk. Jó ember, nem vitás.

2010.05.04. 10:55:38

Pintért: Gergényi törvényesen járt el a 2006-os szemkilövetéseknél.

Remélem ezzel arra célzott, hogy mostantól a rendőrökre hordában támadó cigánybűnözőkre is szabad tüzet nyitni. Másképp nem lesz itt rend és közbiztonság.

devadel 2010.05.04. 10:56:17

volt már ilyen, amikor orbán az adócsalás királyát nevezte ki az apeh élére, simicskának hívják az illetőt. még visszajöhet.

perverz egy ország ez, ahol egy maffiózótól várjátok a közrend helyreállítását. sajnos fordítva lesz, a maffiózást fogják állami szintre emelni. sokkal profibb módon, mint ahogy a szocik csinálták.

ketyosz 2010.05.04. 10:59:49

@Paranoid Android2:
Nem gondolnám, hogy legendárium, sokkal inkább tény.

Kenguru 2010.05.04. 11:00:11

@is: "és Clodo-zott. ezt meg lehet próbálni ilyen hosszú, agymosó posztokkal elmosni"

Dietmar Clodoval Pinter egyszer talakozott, mert az uriember probalt neki eldani egy egyik oldalrol atloheto, masikrol golyoallo izreali uveget, de o nem vette meg.
Ennyi.

Es nem dietmar clodo volt a "bombagyaros", legalabbis a jobboldali elfogultsaggal aligha vadolhato Bartus Laszlo konyve szerint.

Ha Pinterre van valami ami legalabb valoszinusiti a maffiozast, az tessek belinkelni, leirni,mert csak igy kijelenteni barmit lehet.

lorantka_a_gall 2010.05.04. 11:01:49

Draskovics Belföldi Eredetű Politikai Indíttatású Terrorizmus Tibor után szerintem a legjobb választás. Ha rendet csap a népek (keleten) és a szocik (elsősorban BP) között, akkor meg leszek elégedve vele. HA. És bőszen reménykedem.

szvsz 2010.05.04. 11:02:34

"gyébként meg a drazsé után a Drakula gróf miatt se szólhatnátok."
Muhahahaha, arról a drazséról van szó aki pintér üzlettársa és akiről pintér azt nyalatkozta, hogy a 2006-os fidesz gyűlés szétverése törvényes volt?

Kopi3.14 2010.05.04. 11:04:14

lehet velem van a baj, de az én biztonságérzetem, közbiztonságról alkotott képem nem volt rossz, félelemmel teli az elmúlt 30 évben, még az ominózus október huszonharmadikán sem, amikor a Gödörtöl kellett valahogy elnavigálnom magam a nyugatihoz.

Nazareus 2010.05.04. 11:05:31

Basszus.... hogy lehet szeretni egy maffiavezért? Pintér az egyik legnagyobb keresztapa ma az országban.

Röhejes... ö lesz a rendörök fönöke :-) Tiszta latin-amerika.

szvsz 2010.05.04. 11:06:11

pintért belügyminiszterré tenni ősi román szokás.

histar007 2010.05.04. 11:07:31

8 éve elég lett volna csipesszel és finom csiszolópapírral hozzányúlni az akkori rendszerhez. Nem volt akkor nagy gond vele.
Most viszont csákányra és légkalapácsra van szükség. Ez a helyzet. Alapvető vagyon elleni bűncselekményeket kell visszaszorítani, meg kell törni a nagy fekete terepjárók hatalmát, és az előző korrupt kormány viseltes dolgait kell előtúrni.

A toalett kacsát sem azért használjuk, hogy tárgyaljon a perem alatt elő baktériumok vezetőivel...

stricoid 2010.05.04. 11:09:28

@Nazareus: szerintem nem elég, ha rendőrök szeretik. Az az elég, ha a tűzoltók szeretik, befogadják maguk közé

phaidros 2010.05.04. 11:10:13

@szeme közé, laposan!: a talibán magyarul nem tálib. A Talibán maga a tálib rendszer. Amit akartál mondani, az "tálibság", tálibok lenne, ahelyett használják a Talibán nevet. B+. :)

szvsz 2010.05.04. 11:10:38

@histar007: a perem alatti bacikat sem virussal takaritjuk el, hanem a toalett kacsával.

phaidros 2010.05.04. 11:12:00

Amúgy minden tisztelettel, de a poszt szerecsenmosdatás. Bár abban van valami, hogy ő kinyírhatja a többi _hozzá_ _hasonlót_, de ezért még nem mondanék le az ő elszámoltatásáról sem. Na majd azt a következő kormány. :)

Té.eS · http://szubjektivblog.blog.hu 2010.05.04. 11:13:49

@RAMBO: Sok csillagos rendőrök nem szeretik a Pintért, miért is szeretnék. A kisrendőr viszont kedveli. A kisrendőröket nem az érdekli, hogy milyen haverokat ültet a kapitányi székekbe, hanem az, hogy 2006 óta nem nőtt a fizetésük(2006 előtt is csak 2 alkalommal: Boross és Pintér idején.). Nem versenyképes a fizetésük, nem megfelelőek a munkakörülmények és a felszerelés sem. Pintér alakította ki a szorzó rendszert is, aminek következtében minden rendőr jól járt. A rendőrök életszínvonala nőtt a rendőrség költséghatékony volt és eredményeket is felmutattak.

vénkujon 2010.05.04. 11:14:36

:)a blogíró asszem alaposan felhelyezte a nyelvét a narancsbőrös valagba.:))

phaidros 2010.05.04. 11:15:40

@phaidros: de egyébként persze várom az eredményeket, 2 hét múlva már érezni fogjuk.

gpetersz 2010.05.04. 11:16:38

Pintér is keresztapa. Ez van. Viszont azt várom, hogy a közbiztonság jobb lesz.

szamarhegy 2010.05.04. 11:16:45

@Kenguru: A Suzuki sztorit és kőbányai úti kínai piac felügyeletét (ami tipikusan alvilági üzlet) elég direkt információból hallottam, de remélem megérted, ha nem részletezem. A legutóbbi Pintér érdekeltságű sztori az Eclipse 5 mrd.-s eredetiségvizsgáló szoftver ügy volt. Pintér irodaházában működött az Eclipse, Pintér lánya volt projektvezető, a többinek a neten utána olvashatsz. Bár ez 'csak' korrupció, de azért ez sem az az ügy, amire egy belügymininszter pozíció bizalmát építeni lehetne.

Paranoid Android2 2010.05.04. 11:16:51

@Nazareus: Tele van a puttonyom ezzel már, hogy egy szoci se tudott annyira lebukni, hogy ne a kézivezérelt ügyészség legyen a hibás, de bármilyen pletyit elhiszünk a Fideszről hozzállásból.
Nyolc évetek volt, hogy lebuktassátok. Nem sikerült. Szar ügy, most ő a belügyminiszter.
Hát nagyobb szakértő, mint ti az tuti.:)))))))))))))))))

Hozzá Szóló 2010.05.04. 11:17:13

@Paranoid Android2:
"a baloldali legendárium része, hogy Pintér a magyar maffia maga"

Ez csak legenda! Igen!
Hogy is nevezhetnénk maffiózónak Pintért!
Az utca szélén álló lányok se kurvák, akik integetnek, hanem ráérős stopposok! A többi csak a szocik által álmodott legenda :D

belga6 2010.05.04. 11:17:33

Hát fiam, te egy elég setét lény vagy, te, aki írtad ezt a blogot. Gondolom, te ugyanígy rajongtál szamanta foxért, meg erosz ramazottiért is. Jó lenne, ha egy újságíró bele tudna ásni a sűrűjébe, és kiderítené, pintér hogyan tudott másodjára is a belügyminiszteri székbe ülni!

SiKom 2010.05.04. 11:17:53

1. Pintér leszámol a többi oligarchiával

2. Négy év múlva leszámolnak a választók Pintérrel

Négy évet meg csak kibírunk valahogy.

Magóg napján (törölt) 2010.05.04. 11:18:27

Elképesztő suttyóság a rendőrattakot legalizálni...

Mit lehet várni egy ilyen kormánytól?

Mike36 2010.05.04. 11:20:04

Pintér kicsit sem korrupt, bizniszelgető alak, ő nem. És ő lesz a belügyminiszter. Szégyen.

lorantka_a_gall 2010.05.04. 11:20:29

@vénkujon: mindenki magából indul ki. Ha te csak ilyesmit tudsz elképzelni, ideje lenne kihúzni a sajátodat abból a másik valagból.

Nazareus 2010.05.04. 11:20:29

@Paranoid Android2: Nem is értem a válaszod. Mi köze annak, amit irtál, ahhoz, hogy Pintér az egyik legnagyobb keresztapa ma Magyarországon???

Az MSZP meg Tasnádit támogatta jó ideig. Semmivel nem jobb az MSZP. Szóval sem mondtam. Pont ezt mondogatom jó ideje, hogy nincs lényegi különbség a FIDESZ és MSZP közt, látszik is: mindkettönél összefonódik az alvilág és a politika.

Egyébként meg olyan a fogalmazásod, hogy "kérem, az MSZP is csinálta, akkor miért baj, ha a FIDESZ is?"

Mike36 2010.05.04. 11:22:13

olyan ez mint a warezoló fasz, aki a konkurenciája ellen szakértősködött. Ha tényleg megdöglött, az ilyen meg is érdemli.

naugyehogy 2010.05.04. 11:22:26

LINKET? LINKET de legalább egy árva idézetet:
Arra, hogy mit és hol nyilatkozott Pintér!
Arra, hogy alvilágai figura, olajszőkít és bombagyárosokkal tárgyal.
Meg arra is, hogy a lányát jogerősen elítélték az említett ügyben, de minimum gyanusítottként kihallgatták!!!!!!!

Különben annyira vagytok hitelesek mint Lendvai mikor a demokráciát és a "szólásszabadságot" félti.

nyekk 2010.05.04. 11:22:39

Tasnádi akkor most megint végeláthatatlan előzetesbe kerül?(Persze nem mintha nem érdemelné meg)

dusomoja 2010.05.04. 11:22:56

@Pionír Pál: Ja szerintem is. Bár inkább öt fellegi mint egy Hagyó. Amúgy álljtólag Pintér elenőrzi/ellenprizte a józsefvárosi kínai piacot, az lehetett ám a jó biznisz. De szerintem is nekünk Pintér kell!!! Lesz majd itt law and order.

dusomoja 2010.05.04. 11:23:52

@szeme közé, laposan!: tálib: egyes szám, egy ember fogllakozása. :-) talibán, magyarul is hasnálható: a rendszer és a tálibok összessége.

Kenguru 2010.05.04. 11:24:15

@szamarhegy: Az Eclipse az van az stimm.
Mindegy, az biztos hogy a Pinere az elgyik legnehezebb feladat.

Demoralizalt, elulfizetet, tapasztalatlan, gyava, korrupt rendorkkel fellepni a maffia es videki gattobunozes ellen, ugy hogy minnel hamarabb eremeny latszon.

Jah, es mindezt jelentos pluszpenz nelkul.

Innen szep nyerni.
Bukni meg konnyu.

naugyehogy 2010.05.04. 11:25:09

@dusomoja: állítólag, mi?

Még egyszer: LINKET, HIVATKOZÁST, bármit, hogy az egyszerű ember is utána nézhessen az egyenlőre max. urban legend porhintésteknek!

Paranoid Android2 2010.05.04. 11:25:37

@Nazareus: A kérdéseidre ott a válasz a szövegben.
"Pintér az egyik legnagyobb keresztapa ma Magyarországon"
Micsoda?
És akkor kicsoda Holdvilág Charlie?

sárkányfő 2010.05.04. 11:26:07

Pintért főrendőrnek kinevezni kb. olyan mint egy pedofil papot gyerekfelügyelőnek.

Többen jöttök itt azzal, hogy Pintér keresztpapit kedvelik a rendőrök...
Ez egyrészt "jobboldali legendárium" (ha mégsem, kérem a reprezentatív közvélemény-kutatás linkjét).
Másrészt ez mióta is szempont? Mi ez a hülyeség? A rendőrség titokban egy nagy baráti közösség, bélyeget cserélnek meg kézen fogva énekelnek? A többi minisztériumban is szimpátiaszavazást tartanak az új miniszterekről, és annak függvényében működnek együtt?
Kicsit izgulok vajon az ápolónőknek meg tanároknak tetszik az új főnökük...

Kopi3.14 2010.05.04. 11:26:17

@nyekk: neki már külön lakosztálya van odaben, az elözeteses szekcióban. Tovább úgysem jut. Ellenben most kell hozzá menni fözöcskézni.

Terézágyú 2010.05.04. 11:26:53

@naugyehogy:
Nagyon helyes, hogy csak a tényeknek hiszel. Amikor a szocikról mondogatták a híreszteléseket, te akkor is tényeket követeltél...

dusomoja 2010.05.04. 11:27:01

@Sátán meg a Jocó: Görényi esete sem fekete fehér ám. Aki jól ismeri és együtt dolgozott vele mondta, jó erdnőr és sose volt egy fityingje sem (az illetőt a gyerek hittanórájáról ismerem, nagyamama volt OTP igazgató, szóval nem komcsi vagy szadeszos) Kecskeméten imádtáka beosztottjai. Az más kérdés, hogy elvállalta a 2006-os dolgot és úgy vezényelte le, ahogyan azt betegember Gyurcsány akarta. Amúgy nem sírom vissza, Lugosi Béla hozzá képest lófasz.

jassz 2010.05.04. 11:30:20

Érdekes hogy mindenki tudja mekkora maffiózó Pintér csak senki nem látta... Én sem vagyok naív, de mint egyszerű polgár aki éjjel caplat haza és eléugrik egy rétinéger bicskával, azt szeretném ha jönne egy rendőr és a szart is kiverné belőle. Utána meg másnap a híradóban azt látnám hogy lenyilatkozzák hogy az intézkedés szabályos és törvényes volt. Ki a fenét érdekel melyik rokona milyen cégben van?

szamarhegy 2010.05.04. 11:31:09

@Sir Kommentor: "2. Négy év múlva leszámolnak a választók Pintérrel"

Ezt úgy képzeljük el, hogy Kapolyi pl. magától feladja energetikai pozícióit és csak ha a szocik hatalomba kerülnek, akkor üzletel újra és Pintér eddig ült a sarokban magába zuhanva, mert a szavazók leszámoltak vele :)

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.05.04. 11:34:40

@Oreg: "Nála tökéletesebben sittre érett, valódi maffiavezért nehéz volna találni az országban, ezért visszataszító ez a pozíció.
Természetesen a politikai maffia hatalmát csak egy keményebb erő törheti meg, erre biztosan alkalmas ez a patkányarcú milliárdos."

Teljesen egyetértek!

Nazareus 2010.05.04. 11:34:42

@Paranoid Android2: Valahogy az az érzésem, hogy direkt mellébeszélsz.

Szived joga.

szamarhegy 2010.05.04. 11:35:41

@jassz: Az átlag magyart a hétköznapi bűnözés és a politika közeli korrupció zavarja a legjobban, egyikhez sincs szükség alvilági figurához. Az első politikai akarat kérdése, a második meg szakmai és pénz kérdés.

Nazareus 2010.05.04. 11:36:02

@jassz: Mert lehet, hogy nem jön a rendör...mert esetleg ez sértené a keresztapa érdekeit.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.05.04. 11:37:10

@dusomoja: igazad lehet, ott állt készenlétben, akkora erővel, hogy simán fel tudta volna szabadítani a TV székházat és elfogni a gyújtogatókat, mégsem tett semmit.

OK, Gyurcsány utasításait követte - bár mintha a közrend védelmére esküdött volna fel.

De a szemkilövések / gumibotozások / kardlapozások már egészen vállalhatatlanok. Akár a Gyurcsány mondta, akár nem. A randalírozók rátolása a normális, Fidesz vezető meghallgatására összegyűlt tömegre már minimum veszélyeztetés, a sérülések okozása pedig garázdaság. Csoportosan, stb. Meg lehetne érte mérni több évre.

Paranoid Android2 2010.05.04. 11:37:28

@Nazareus: Te nem tudod ki Holdvilág Charley, igaz?

kangep 2010.05.04. 11:37:30

hehe, ha elkezdeném sorolni, hányféle módon és formában téved a posztoló... :D

mordály mi? givmiöminit. :DDDD

Tuur Ion (törölt) 2010.05.04. 11:39:17

Te beteg vagy, hogy még tapsolsz is a Maffiafőnök miniszterré avanzsálásához ...

devadel 2010.05.04. 11:39:27

@naugyehogy: te tudsz olyan linket írni, ahol hagyó elismerte a bkv-zást? te elhiszed demszky-nek, hogy az összes ügyről ő semmit se tudott? pedig nincs linked.

elmész te az apád faszára, röviden összefoglalva.

Nazareus 2010.05.04. 11:41:15

@Paranoid Android2: De tudom (Rejtö), de nem tudom miért kevered a kettöt?

MACISAJT 2010.05.04. 11:42:02

Pintér olyan mint a Chokito reklám: ronda és finom.

Momentán rá van szükség, olyanra aki még a tetveket is ismeri a rendőrőrsökön.
Ugyanis arra nincs idő hogy valami széplelkü szakember egy évig ismerkedjen a helyzettel.
Különben addig felrobbanna a Kelet-Magyarországi helyzet.

Pékszakállú Henceg 2010.05.04. 11:42:49

@naugyehogy: hogy vársz linket ilyen dolgokról? Neked, mint narancsimádónak elég elfogadnod, hogy az egész Bács megyei olajmaffia a Nógrádi nevű emberhez, meg annak szellemi sérült fiaihoz köthető, na meg néhány vpop-és tiszthez. Hm, amikor még a ContiCar támogatta a Kisvárost, meg az Angyalbőrbent...

jassz 2010.05.04. 11:43:24

@szamarhegy: Én is a hétköznapi bűnözésről beszélek. A politikai korrupciót sosem fogod tudni megszüntetni, persze szép és dicséretes dolog megpróbálni. Fenntartom továbbra is a véleményemet, hogy az emberek életminőségét a tolvajlások a testi sértés , autófeltörések, egyéb "mindennapi" cselekmények rontják, nem az a fél óra híradó amikor kimoroghatják magukat hogy na ez is a rokonainak adja a poziciókat...

dusomoja 2010.05.04. 11:43:35

@ó jaj: Érdekes gondolatok. Akkor talán jobb,ha utálják a főnököt a beosztottak? Látszik sokszor voltál főnök. Amúgy Kunce mester halálos ölelése utánhidd el, még a keresztapa Pintér is jobb. Forgács, Drazsé se volt semmi, de Kuncze szinte visszafordíthatatlanul elbaszott mindent.

szamarhegy 2010.05.04. 11:44:14

Pintér újabb megbízatása (számomra) azért is aggasztó, mert köztudott, hogy százalékokat (közvélemény kutató állítása) veszít miatta a Fidesz és nehéz elhessegetni azt a gondolatot, hogy a vélt alkalmasságánál és a minusz 1-2%-nál nyomósabb ok van a pozícióba kerülése mögött... Bizonyára lenne olyan alkalmas ember, aki semleges lenne a választók számára.

szeme közé, laposan! 2010.05.04. 11:45:29

@Lesből Támadó Szárítókötél: @dusomoja: Hát, pedig nem.:) Magyarul nincs "talibán". "Tálibok"-at kellett volna írnom, ez tény. Tálib rendszer van, de az magyarul tálib rendszer, nem talibán.

Té.eS · http://szubjektivblog.blog.hu 2010.05.04. 11:49:13

@ó jaj: Az azért mégiscsak fontos egy miniszter esetében, hogy javul-e a rábízott terület. Ha nem lesz az vállalkozók adóterhe kisebb, akkor nem fogják szeretni a Matolcsyt. Ugyan így van ez a rendőröknél. Aki több pénzt, jobb életkörülményeket ad nekik azt szeretik. Az ember már csak ilyen

Paranoid Android2 2010.05.04. 11:49:15

@Nazareus: Akkor meg humorérzéked nincs. Ne haragudj, de nem tudok mit kezdeni azzal, hogy nem a szöveget olvasod, hanem a prekoncepciódat látod viszont mindig, ha nem tetszik valami.

szamarhegy 2010.05.04. 11:50:00

@dusomoja: 94-96 között mikor Kuncze belügyminiszter volt, Pintér tölötte be az országos rendőrfőkapitány tisztét.

Roa 2010.05.04. 11:50:03

Én hajlandó vagyok elhinni Pintér nem feddhetetlen múltjáról szóló, nem bizonyított állításokat. Node, baszod! Ebben a pozícióban volt a végletekig sötét és buta, univerzálisan bevethető, mindenhez (nem) értő - és szintén erkölcsileg nem feddhetetlen (Kulcsár-ügy) - Lamperth Mónika. Komolyan mondom, ezek után akár Tasnádi Péter is lehetne a belügyminiszter, mert Lamperth kinevezése, és a 6 évig történő pozícióban tartása után bármi elfogadható. És akkor a szintén univerzális és egyébként mindenre teljesen alkalmatlan Drazsét még meg sem említettem. Vagy ne felejtsük el a szlovákterroristázó Szilvásyt, aki érdemeit legfeljebb Dzserzsinszkijhez lehet mérni (kis túlzással) a titkosszolgálatok kreatív használatában.

Körömcsiga 2010.05.04. 11:50:16

Akkor is gazember feje van :)

indapasssucks 2010.05.04. 11:51:09

lesz átrendeződés az alvilágban. meg titkosszolgálati eszközök.
azt hiszem, a balaton parton nagyon durva dolgok lesznek idén, de a hírek majd megmutatják.

Alikam 2010.05.04. 11:52:58

Elég nagy barom ez a Viktor, hogy egy közismert alvilági figurát tesz meg megint miniszternek.

Ez mutatja, hogy jócskán vannak még elmaradásai az társadalom sötétebbik oldala fele, ileltve azt, hogy Viktor sem képes a maffia beleegyezése nélkül kormányozni az országot.

Tiszta Gotham basszameg...

ZOH 2010.05.04. 11:53:08

"Ha kirakja az ember a fotóját a tyúkólban, a csirkék alakzatban mozognak és aláírva, lepecsételve és teljesen tisztán adják le a tojásaikat a tartóba."

:-DDD respect!

Jó kis post!

Nazareus 2010.05.04. 11:56:25

@Paranoid Android2: Igy van, nincs humorérzékem azzal kapcsolatban, hogy egy keresztapa lesz a rendörök fönöke. Valahogy nem tartom humorosnak. Inkább latin-amerikásnak, ahogy irtam is.

Persze értem, hogy te ezt nem akarod elhinni-elfogadni, ehhez persze jogod van. Mindenesetre elég sokan, elég sok információt irtak már le itt, hogy legalábbis meginogjon a töretlen bizalmad ezzel az alávaló emberrel kapcsolatban, bár a cikked hangvételét nézve talán még akkor is szeretnéd, ha kiirtatná a családodat.

szamarhegy 2010.05.04. 11:57:31

A biztonságérzetemet leginkább az egzisztenciális kérdőjelek zavarják és a bűnözés növekedése mögött is leginkább ez áll, amíg ezen a területen nincs javulás, addig maximum a börtönöket lehet feltölteni (napi 8 ezer egy rab eltartása), de nagy javulás nem várható. Másrészt meg a biztonságérzetemet az is javítaná, ha Mo. belügyminiszteréről sem valós, sem vélt alvilági, maffia kapcsolatokat nem kellene feltételeznem. Mivel ezt láthatóan sokan gondoljuk így, teljesen érthetetlen, hogy miért kellett őt erőltetni.

Paranoid Android2 2010.05.04. 11:58:40

@Nazareus: Biztos jó szöveghez kommentelsz?
Megtennéd, hogy lassan, meg-megállva elolvasod mégegyszer?

Nazareus 2010.05.04. 12:02:17

@Paranoid Android2: igen, jó szöveghez kommentelek, te irtad ezt nem?

"Azon nagyon kevés ember közé tartozom, aki kedveli Pintér Sándort. "

roki 2010.05.04. 12:02:57

Nekem tetszik, ahogy itt nyüszögnek a kiskomcsik, hogy így maffiózó és úgy maffiózó.
...persze tény semmi, soha senki által, csak a mószer..

Pintértől feltehetőleg a gyors közrend helyreállítást várják a "megélhetési bűnözéssel" sújtott kistelepüléseken, ami feladat végrehajtására tökéletesen alkalmas.

Elvárják tőle, hogy tegyen rendet az államhatalommal összefonódó gyanús hátterű magánhadseregek környékén és feltehetőleg elvárják, hogy azokat a jelenlegi rezsimmel lojálisra cserélje le.

Tökéletesen alkalmas a feladat ezen részének elvégzésére is.

Hadd éljek a gyanúperrel, hogy a Pintérrel szembeni ellenérzéseket leginkább az motíválja, hogy róla ismert, hogy képes hatékonyan fellépni és ez a hatékonyság, közrend helyreállítási siker sokaknak politikai és egyéb okból nem érdeke és most itt farizeuskodnak "maffiázva".

Teccettek volna nem elqrni!

ati27 2010.05.04. 12:04:53

Valaki magyarázza el egy drazsé után miért gáz Pintér?

Nazareus 2010.05.04. 12:05:48

@roki: Pff... azért mert az MSZP-nél összefonódik a politika az alvilággal szükségszerü, hogy a FIDESz-nél is ez legyen? Azért, mert az MSZP szarul csinálta ez felmenti a FIDESZ-t is?

Paranoid Android2 2010.05.04. 12:10:47

@Nazareus: Oké te nyertél!
A világ legrendesebb emberének tartom a Sanyit és szerelmes vagyok OV-ba. Most lebuktattál.

scsaba1 2010.05.04. 12:12:17

@Kenguru:

Mondjuk én is ezt hiányolom. Ahol felmerül Pintér neve, egyből jönnek a baller megmondóemberek, hogy maffiózó, olajügyek, stb, stb... De valahogy a linkeket nem szurkálják be, hogy honnan az infó. Hol vannak a tényfeltáró újságcikkek, nagyjából független újságíróktól. (168 órás hányások értelemszerűen nem játszanak). Keller László feljelentésügyi államtitkár talált esetleg valamit? Vagy mi?

Csak. Valahonnan. Azt beszélik... Meg a nyugalmazott nagybátyám nem szereti... Na ezért legendárium.

szamarhegy 2010.05.04. 12:12:50

@ati27: Nagy probléma, ha nem Draskovics a mérce?

roki 2010.05.04. 12:13:27

@Nazareus:

Nálam a hatékonyság elsődleges és úgy gondolom, hogy a cigánybűnözéssel terhelt keleti megyék lakossága már túl van a terhelhetőségen, biztosítani kell számukra az azonnali és hatékony rendvédelmet.

Pintér hatékony, a politikai kontroll tekintetében pedig megbízom Orbánban.

Nincs igazad, amikor az MSZP-vel szeretnéd a Fideszt összemosni.

Teccettek volna olyan rendvédelmet csinálni, ahol Tóth József civil is lehetett volna belügyminiszter utánuk, nem pedig olyan ganéhegyet hagyni, hogy maga a beöltözött ördög sem garancia az elvárható jogbiztonságra.

Politika alvilágról sem kellene szónokolni, elég jól ment a vircsaft a nokisé-dobozok szintjén, pedig az IN-KAL még említve sem lett a baráti közbeszéd tematizátorok áldásos védelmének biztonságában.

herut 2010.05.04. 12:14:19

Amennyiben a rendőrségen belül rendet tud csinálni,ha az amortizált katonáktól,határőröktől megválik,ha a csődbe ment múlt szakmai potentátjait eltávolítja,na akkor tud rendet,biztonságot teremteni.Ha csak egy marad a seggfejgyüjteményből,felesle- ges vezetőkből,szervezetekből,
akkor a keménykedés csak látszat eredményt hoz .Az autokratizmus gyors eredményt hozhat,de tartósan nem vezet a célhoz.Sőt!
Előre kár bántani!Majd meglátjuk...

Perillustris 2010.05.04. 12:14:34

@szamarhegy: Azt a 8 ezret is le kéne szorítani kb. a negyedére. Vajas kenyér, tea. Minden nap.

Nazareus 2010.05.04. 12:16:38

@roki: Persze, igazad van az MSZP kritikáiddal! De ez feljogositja a Fideszt arra, hogy hasonló módszerekkel éljen (Ezüsthajó kft, stb.)??

Nagyon nem jó ez a hozzáállás, hogy ezt meg azt csinálta az Mszp, ehhez képest a Fidesz "csak" ezt meg azt.

Yasashi Tanuki 2010.05.04. 12:17:33

Tonhausert nem lehetne visszahozni államtitkárnak vagy mondjuk Kelet - Magyarországi rendőrparancsnoknak? Pintér és Tonhauser ütős páros lennének.

Mike36 2010.05.04. 12:19:47

@herut: így van, felteszem a kezem. Pintér olyan tiszta mint a patyolat. Hiszen fidesznyik körben senki sem bűnöző vagy hazug, ami ezt a bíróság rá nem bizonyítja, vagy ő maga ki nem kotyogja magáról.

vandorfenyo 2010.05.04. 12:22:20

az azert valahol dyrva, hogy a narancsosok a szocikrol szolo minden negativ hirt tenykent voltak kepesek kezelni a kozelmultban, most meg Pinter kapcsan alairt valloast szeretnenek latni tole, hogy elhiggyek, azt, ami koztudomasu. A fenti kommentekben szamos olyan ugyrol tettek emlitest a kommentelok, amelyekben Pinter erintettsege teny. TENY. Nem fogom felsorolni, tessek visszaolvasni, aztan a kulcsszavakat benyomni a Gugli-ba.
Ertsetek meg jobobsok, hogy az nem megy, hogy a szocikrol, libsikrol mindent elhiszte bemondasra, de sajat szemetdombotokrol hivatalos kozjegyzoi okirat, birosagi hatarozat es szemelyes vallomas kotelezo, hogy akar csak elgondolkozzatok a dolgokon.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2010.05.04. 12:23:04

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:

milyen finnyás lettél :-))

de a jelexerint nincsen.

ati27 2010.05.04. 12:23:41

Másrászt van egy érzésem.. Lehet így szabadulnak meg Pintértől.. A feladat baromi nagy.. Ha megoldja, maradhat.. Ha nem, akkor repül..

lorantka_a_gall 2010.05.04. 12:24:11

@roki: A Tóth József mostantól nem jó "általános névnek", ugyanis személyesen képviseli az MSZP egyéniben nyerteseinek felét :)

Samuzia 2010.05.04. 12:25:00

@is: És te? melyik gépezethez tartozol, még csak mocskolódást olvastam tőled.

roki 2010.05.04. 12:26:30

@Nazareus:

aha, Ezüsthajó.... nyihihi

Ha a komancsok csak egy ezüsthajós szinten lettek volna szarok....

Nem tudsz elmenni az mellett a determináció mellett, hogy a jelenleg szükséges kormányzati intézkedések nem egy ideális, jó kormányzást követő klímában léphetők meg, hanem a ballib értelmiség hallgatólagos támogatásával, védelmében évek során kialakult egy olyan robbanásközeli állapot, hogy a közbiztonságban jelentkező problémán megerősödött szélsőséges erők jutottak a parlamentbe igen látványos erőt képviselve.

A választás nem az, hogy mondvacsinált farizeus finnyáskodás Pintér kapcsán kontra az elqrást támogatók szájízének is megfelelő, felteszem óhajtott tetszőleges alombélijük végrehajtó hatalomba segítése, hanem itt csak egyedül a hatékonyság dominál, ugyanis a sikertelenség a demokratikus berendezkedésbe is kerülhet.

Még egyszer: Teccettek volna nem elqrni!

Samuzia 2010.05.04. 12:27:39

@devadel: Eddigiek is azok voltak, a politika besároz, de ha nem magadat akkor majd más téged...

Independent 2010.05.04. 12:28:03

Pintér pontosan ugyanolyan maffiózó mint ellenlábasai. Picit el tetszett felejteni privátmegbeszélését Klodóval, amiről később "megfeledkezett", és villámlátogatását az egyik maffialeszámolás színhelyén, néhány perccel azután hogy az bekövetkezett. Amiről anno szintén elfelejtkezett, csak az a hülye helyszínelő, aki megemlítette a jkb-ében...

Nazareus 2010.05.04. 12:30:00

@roki: Figyelj, úgy mondogatod nekem ezt a mantrát a végén (elqrni), mintha MSZP-s lennék. Nem vagyok az. Az MSZP rosszabb mint a Fidesz, de csak egy paraszthajszállal. Nincs lényegi különbség a kettö között, mindkettö ugyanúgy belehazudik a választói szemébe és az MSZP csak azért lopott többet, mint a Fidesz, mert többet volt hatalmon.

Nagyon naivnak tünsz a hozzáállásoddal, hogy majd a Fidesz helyrehozza azt, amit a ballib elbénázott. Ha képes lenne erre, akkor már megtette volna, hisz volt hatalmon. De akkor már kiderült, hogy ugyanazt csinálja, mint az MSZP-SZDSZ páros, épp ezért tartom naivitásnak bizni bennük.

És mégegyszer: attól, hogy az MSZP elqrta, nem menti fel a Fideszt az alól, hogy egy maffiavezért tesz meg miniszteri posztra.

Dr. No 2010.05.04. 12:35:31

"Pintér Sándor az, akinek látszik. Egy rendkívül kemény, dörzsölt, tapasztalt, kevéssé gátlásos rendőrtiszt, aki üzletemberként élvezettel kóstolt bele a magyar biztonsági szakma bürökjébe"

Láttam a cégét behajtani, közelről. Szerencsémre nem ellenem jártak el. Ennyi erővel Száva Vince is lehetne belügyminiszter, biztosan ő is lenne ugyanilyen hatékony.

dean23 2010.05.04. 12:40:36

Pintér Sándor a magyar Clint Eastwood! :) Már csak egy Magnum kell a kezébe!
Felőlem az ördög is lehet a belügyminiszter ha megígéri, hogy ütni fogja a cigány bűnözőket és a korrupt trógereket!

roki 2010.05.04. 12:41:00

@Nazareus:

"Nagyon naivnak tünsz a hozzáállásoddal, hogy majd a Fidesz helyrehozza azt, amit a ballib elbénázott. Ha képes lenne erre, akkor már megtette volna, hisz volt hatalmon."

A közrend jelenlegi szintre romlása az elmúlt nyolc év kormányzati filozófiája("megélhetési bűnözés") és impotens, főként politikai szempontokat előtérben tartó céllal alkalmazott végrehajtói hatalmának köszönhető.

Hogy kerül ide a Fidesz?

>>[i]És mégegyszer: attól, hogy az MSZP elqrta, nem menti fel a Fideszt az alól, hogy egy maffiavezért tesz meg miniszteri posztra.[/i]

Az MSZP annyira elqrta, hogy ezzel felmenti a Fideszt az alól, hogy PC szempontokat vegyen figyelembe a szükséges hatékonyság kárára.

Farizeus állapot a PC-t számonkérni, sőt továbbmegyek, ki is kérheti számon a PC-t ilyen elqrás után, ahol a rendvédelem elqrásának egyik összetevője, hogy éppenséggel szemkilövéssel annulálták a PC-t?

Egyébként pedig ami veszik a réven, az megjön a vámon.
Sikeres rendvédelem hoz a Fidesznek annyi szavazót, mint amennyi fanyalgót ellenükbe fordít és élek agyanúperreel, hogya fanyalgók egyébként sem szavaztak volna rájuk, sőt nagy eséllyel eddig sem tették.

Nazareus 2010.05.04. 12:45:26

@roki: én NEM pc-ként kérem számon, nem érdekel a pc. A jelenlegi állapot NEM csak az MSZP miatt van, bár a fö érdem az övék. De a FIDESZ is ott volt mellettük és elötte is. A Fidesz igenis részt vett a mostani állapotok elöidézésében, bár nem akkora súllyal, mint az MSZP.

Az MSZP elqrása pedig nem jogositja fel a Fideszt arra, hogy _bármit_ megtehessen. Amit kellene, úgyse fogja megtenni.

Paranoid Android2 2010.05.04. 12:46:23

@Dr. No: Megjegyzem a hót liberális kormányzat volt az, aki hagyta, hogy a behajtásra vonatkozó jogaszabályok és a behajtási gyakorlat a középkor kevésbé kellemes időszakait idézze.
Amúgy a behajtás ilyen.
Szörnyű.
Mondtam én, hogy a Pintér széplelkű?

la cocaína (törölt) 2010.05.04. 12:52:15

Nekem tetszik a nyílt, őszinte tekintete, a szeretet, ami szemei kékségéből árad, és a szelíd mosolya. Még egy ilyen fideszest sem láttam.

roki 2010.05.04. 12:53:03

@Nazareus:
Ha nem PC-ként kéred számon, akkor Te tudod bizonyítani is a Pintér ellen felhozott vádakat?

Ne habozz, menj a rendőrségre, ha elítélik, akkor felteheteőleg a börtönből nehezen lesz belügyminiszter.

A Pintérrel kapcsolatos probléma a PC körébe tartozik.
Elvárás, hogy a közalkalmazottnak ne legyen "rossz híre".
Következménye a politikai támogatás vesztés, ha van egyáltalán veszteség.

>>"Az MSZP elqrása pedig nem jogositja fel a Fideszt arra, hogy _bármit_ megtehessen. "

De igen, feljogosítja, ugyanis az elqrás következtében kialakult viszonyok rendkívüliek.
Már ne haragudj mi akadályozza törvényileg Orbánt, hogy Pintért kinevezze, és itt Te ennek kapcsán _bármit_ - ről elmélkedhess?

Ez Orbán mozgásterében bőven benne van és csak politikai számításai ami mérlegelésre kell, hogy késztesse.

B.B/alias B.B · http://libero.blog.hu/ 2010.05.04. 12:53:38

Elolvastam a posztot.
Aztán még egyszer, hátha én vagyok a hülye.
De nem.
A posztíró a hülye.

szerintemlehetséges 2010.05.04. 12:56:38

Azért lett ő mert Tasnádi Péter nem vállalta.

Nazareus 2010.05.04. 12:58:42

@roki: Nézd, számtalan bizonyitékot irtak neked, ha nem akarod elhinni, szived joga.

A Fideszt pedig nem jogositja fel, ahogy Hitler se volt feljogositva a zsidók irtására. Pedig mindkettö jogszerüen cselekszik-cselekedett (az aktuális törvények szerint). Én morális szempontból itélem meg mindkettöt és nem érdekel a jog - hiszen a jogot úgy csüri-csavarja az aktuális hatalom, hogy beleférjenek a cselekedeti.

teljesenertelmetlen (törölt) 2010.05.04. 13:03:52

Úgy látszik, itt nagyon rövid az emlékezete az elvtársaknak: úgy 1997 körül Mo-on hetente robbantottak fel vagy lőttek agyon nyílt színen embereket. Erre Horn Gyuszi max. sajnálkozni tudott, semmi mást.
Majd jött OV Pintérrel a jobbján, kiállt egy nemzetközi sajtótájékoztatóra, és közölte az ilyen-olyan maffiával, hogy ezentúl ez az ország nem lesz jó hely számukra.
Gondolom ezen kívül történt néhány intézkedés is a háttérben, amiről érthetően nem tudunk, de a lényeg, hogy pár héten belül rend volt az országban!
Engem ez érdekel, és semmi más.
Tőlem maga a 2. számú patásördög is lehet ez a faszi, a lényeg, hogy rendet rakjon.
Ja, hogy ettől egyeseknek szűk lett az ing... Szarom le.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.04. 13:05:18

@Nazareus:

Jujj, már megint mindenki náci meg Orbánführer?

roki 2010.05.04. 13:05:47

@Nazareus:

Tessék, menj a rendőrségre a bizonyítékjaiddal, ne habozz, de pláne ne vádaskodj szájalva.

Hitler idekeverése a zsidókkal egyszerűen szánalmas.;)))

Úgy gondolod, hogy Orbán mozgástere az, amit az antiszemitizmus bunkóját lóbálók majd kijelölnek a számára:

Hát a lófaszt, kiskezit csókolom.,))

Elmúlt az a világ, hogy a Te morális szempontjaid bármit is számítanának.

Ezért is ismételem az elqrást, ami moralitásotok temetőjeként kikövezi véleményetek mezsgyéjét.

Phxmike 2010.05.04. 13:06:49

@Paranoid Android2: nekem tetszik a poszt
pinter nem annyira de nem tudnam megmondani miert
az nem erdekel hogy milyen hiresztelesek mennek rola hogy maffia vezer meg ilyenek emrt ezt ugyse tudja senki csak szokasos magyar irigyseg vagy ilyesmi
na midnegy
csak azt akartam mondani hogy a poszt nezopontjaval egyetertek
pinter most az a rossz akire szuksegunk van hogy jok lehessunk
en igy ertelmezem es azt mondom lassuk, legyen tenyleg ket het mulva rend
inkabb nezem pintert es varom hogy ket het mulva rend legyen
mint neztem anno draskovicsot hogyan retteg a bombaktol meg a terroristaktol magyarorszagon...

OrbanWinetou 2010.05.04. 13:08:35

Ez a poszt megmá miféle értelmiségi ejakuláció?!

Csak azé írni ilyet hogy figyelembe kerüljük? Hja hát lehet, de faszság az alma a fiatal szervezetre való káros hatásairól írni.

Amúgy tényleg pintér a pártatlan(!) folklór szerint maffiózó.

De, hogy erről valakiknek az jut az eszébe, hogy "hát-az-mszp-meg-annak-is-meg-a-komcsi-meg-a-tasnádi-mszp-meg-a.."

Mi a faaszom? Egy maffiózó nem lesz szalonképes, ha szekértáborosdit játszol kiccsávó!

Fel kéne már nőni, lesz rá négy szar évünk, hogy rájöjjenek, mi a bolsevizmus és mire jó a jobb-bal oldalnak nevezett agymosás.

Remélem Vonáék kitesznek magukért!

Nazareus 2010.05.04. 13:09:32

@roki: Nézd, vannak tanúk. Csak épp senki nem meri vállalni. Nem szivesen fürödne a dunában betoncipövel.

Hitler arra volt példa, hogy a jogszerüség nem jogosit fel mindenre. Még a Fideszt sem.

roki 2010.05.04. 13:15:00

@Nazareus:

Hát persze...

Vannak tanúk, csak senki sem meri vállalni.;)))))

Mondd csak, tollas a hátam?
Eddig sem merte vállalni?

Ja, meg Hitler...

Majd pedig a hitlerezők mondják meg, hogy mi a jogszerűség.

Például az, hogy akit ők ipiapacs maffiózónak mondanak, az nem lehet belügyminiszter.

Aha, a maci faszát kiskomám.

Nazareus 2010.05.04. 13:23:10

@roki: Nézd, te se mernéd vállalni. De számtalan példát irtak neked itt ezen a blogon, aminek utánajárhatsz.

Persze tudom, hogy fáj a dolog, de attól még igaz.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.04. 13:25:40

@Nazareus:

Jawohl, ne aprózzuk el, Orbánnak Hitler adott 2/3-os hatalmat! Vagy mégse?

Aha. Na ugye. Amúgy én sem Pintért tartom a legjobb választásnak, szépen seperte a közbeszerzéseket a mutyialisták (Szekeres/Baja elvtársak) alatt is. Politikailag nettó öntökönbökés Gergényi mosdatása is.

Ámde szüleim telkéről a ballib haladóemberek regnálása alatt kezdett eltünedezni veteményes, tüzifa stb, hiába volt "szalonképesebb" Lamperth és a többi igazdemokrata.

És anno a fidox kormány alatt nyugodtan sétáltam este a városban buliból hazafelé jövet. Már nem.

Sokan vannak ezzel így.

HA és amennyiben rend lesz, a következő Pátkádernyik Seggnyaloid cikket Don Alessandro tiszteletére egyenest én írom. Ha meg nem lesz előrelépés, megnyugtatlak, maga a Zördögpatás fogja meneszteni, pont azért, mert nem sokan sírnának utána. Vész esetén meg 4 év múlva lehet másfelé, másra ikszelni. Csudajó dolog a demokrácia. Működni fog a következő 4 évben is.

roki 2010.05.04. 13:26:02

@Nazareus:

Tudod, egy demokrata attól demokrata, hogy nem fél....

Mizantró Pista 2010.05.04. 13:28:12

Heil Pintér Sanya!

Rendet,fegyelmet a mi sokat szenvedett hazánkba,most!

...illetve 2 hét múlva...

Fideszman 2010.05.04. 13:29:20

@teljesenertelmetlen: Neked kicsit sem gyanús, hogy választások után hirtelen abbamaradtak a robbantások ugye? :DDD De naív vagy beszarok.. Jött Pintér és rendet tett mi? Meg a bűnözők beszartak a fenyegetőzéstől nem? :DDD Nézzél már rá a fejére, akkora zsivány ez az ember, hogy az hihetetlen.

inebhedj - szerintem 2010.05.04. 13:31:40

A Mátrába építendő, szén- és fatüzelésű hőerőműbe beruházó (tagjainak kilétét felfedni nem kívánó) offshore cégekben való (állítólagos) részvétel gondolom része
a magyar biztonsági szakma bürökjét élvezettel kóstolgató üzletember életérzésnek.
Vagy mi.

Fideszman 2010.05.04. 13:31:57

@Herr SturmLiberator: Én most is nyugodtan sétálgatok az utcán egyedül bármikor, összefutottam már cigányokkal is, úgy hogy a környéken nem volt senki rajtuk kívül. Soha nem volt problémám. Talán költözz el, ha nem tetszik a környék. Egyébként meg menj el Mexikóba, ha közbiztonságot akarsz látni, aztán sírva futsz ide vissza.

balage_81 (törölt) 2010.05.04. 13:31:58

@szamarhegy: na végre, hogy valaki ezt leírta. halló, Pintér a ballibek idején volt főkapitány majdnem 4 évig! egyébként én sem értem a sok fanyalgót, mi is itt a probléma? a mór megtette dolgát, a mór mehet. pintér kemény fazon, nem fog szarozni egy-két maffiózó lecsukásával, ahogy a rendőrök sem kell, hogy féljenek ezentúl a brazilok 30-40 fős bandáitól vidéken, hogy szabad-e fegyvert fogni rájuk vagy sem. majd ha svájc vagy luxemburg szintjén lesz a közbiztonságunk, akkor lehet aggódni hogy miért nem egy galamblelkű jogász a belügyminiszter.

Nazareus 2010.05.04. 13:33:44

@roki: Ja, sok demokrata végezte a gulágon is. Gondolom akkor se félt.

Barnamaci 2010.05.04. 13:36:59

szvsz az olajügyekben lényegesen több pénz ment zsebbe mint mondjuk BKV esetében - ezt miért felejtjük el? Persze Sanyi bá ezt is megoldotta és titkositott mindent :-)

Mizantró Pista 2010.05.04. 13:38:48

@majomképű:

nem tudom,hol élsz barátom,de az országba igen csak sok hely van ahol nem sétálgathatnál nyugodtan...

Állandó lakcímem :1086,nyócker belseje...

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.05.04. 13:39:43

@majomképű:

Igazad van, minden a legnagyobb rendben, szuper a magyar közbiztonság, gyorsan be is veszek egy ciántablettát, ahogy Kuncze ajánlotta.

Mr zz 2010.05.04. 13:40:14

Kedvelni lehet bárkit.
Ettől függetlenül ez egy nagyon eltévedt , egyoldalú és nevetséges poszt...

roki 2010.05.04. 13:43:00

@Nazareus:

Ha ennyire rettegsz, akkor pakold össze azt a bőröndöt, ne habozz.

xboxer 2010.05.04. 13:43:13

Én Orbán egyik miniszterétől sem vennék autót. Csak nézzetek rá a fejükre. pff

roki 2010.05.04. 13:46:01

@xboxer:
Na ja, akinek Gyurcsány volt a dílere.....

Nazareus 2010.05.04. 13:47:01

@roki: Nem arról van szó, hogy rettegek, hanem nem örülök, hogy latin-amerika lettünk keresztapával miniszterként.

Egyébként igen, gondolkodom a dolgon, hogy pakolok és megyek, nem azért, mert félek, hanem mert egyre élhetetlenebb ez az ország, eddig az MSZP tette tönkre, most a Fidesz fogja folytatni. Éltem már éveket máshol, csak hazajöttem, azt hittem jobb lesz. De úgy látom tévedtem.

genghis 2010.05.04. 13:49:50

Ez a poszt egy vicc!:DDDD
Hisz ha a vitya mondja, tuti jofej a feco! Raadasul meduzasodik a bugyim tole, szal tuti befuto BM-nek.:DDD

Btw, arra emlexik meg valaki miert is lepett ki a rendorsegtol?
Hja hogy nem is kilepett hanem menesztettek?!
Biztos o is oldalba hugyozta a rendorpalotat...neem, valami zuzosabb dolog volt a hatterben asszem... nezzetek mar utana pls!

Vicces hogy a magyar embereknek kb 4 evig muxik a hosszutavu memoriaja.:D

Barnamaci 2010.05.04. 13:50:08

@Nazareus: Mi is pakolunk hülyék voltunk hogy egyáltalán visszajöttünk. Viktorka meg majd ellesz itt a sötétbőrüekkel :-)

Blogger Géza 2010.05.04. 13:54:14

@OrbanWinetou: Mégis mit értesz azalatt hogy "maffiózó"? Kurvákat futtat? Embereket ölet? Droggal kereskedik? Hol vannak erre bizonyítékok? A folkór szerint van Mikulás meg hétfejű sárkány is, mégis, én azért várnék valami minimális bizonyítékot.

Magyarországon több mint 100.000 ember dolgozik őrzés-védelmi területen. Ha szerinted ezek mind "maffiózok", akkor viszont át kell írni a magyar nyelvet, mert az a szó NEM ezt jelenti.

A legtöbb nyugalmazott rendőr ebben a szektorban dolgozik, ha nem akar egyedül a nyugdíjára hagyatkozni.

Ha Pintér szerinted Clodo maffiózótársa, miért az ő minisztersége idején ítélték el őt is meg Sztecurát is?

Persze tudom, a "konkurencia" eltüntése. De ezzel a logikával az a jó rendőr meg belügyminiszter, aki nem is üldözi a bűnözőket, mert nyilávn ennek semmi más oka nem lenne, mint a konkurencia kiiktatása. Elég perverz logika. Olyan balliberális. Hagyjuk szépen szegény bűnözőket, mélyszegénység van stb.

Popeye76 · http://zugloihazelado.atw.hu 2010.05.04. 13:56:53

A linket követelőknek egy nagyon találó linket adnék itt közre:

tanulnioromes.virtus.hu/index.php?id=detailed_article&aid=20298

Szerintem mindent megmagyaráz, engem legalábbis meggyőzött. Másfelől, ha beírod a gugliba a "Józsefvárosi piac Pintér" keresőszóhármast, azért "igazi" linket is találsz majd párat. Persz mondhatod, hogy azokat meg nem hiszed el, de akkor minek akartál linket? Ha bírósági ítélet volna, arról csak tudnánk, másfelől aki itt linket követel, szerintem az ítéletnek se hinne, mert az biztosan politikai.

elfelejtette 2010.05.04. 13:57:55

"Egyébként meg a drazsé után a Drakula gróf miatt se szólhatnátok."

:) agree

roki 2010.05.04. 13:58:09

@Nazareus:

Hmmm...

Csak azt nem értem, hogy amikor az MSZP éppen tönkretette, akkor éppen, hogy maradtál. ;)))

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.05.04. 14:00:23

@dusomoja:

Jól látom? Azt írtad, hogy Gergényit Kecskeméten imádták a beosztottjai?!

Most kurvára visszafogott leszek, és csak annyit mondok: én nem pont így tudom.

Ez persze semmit nem von le Gergényi (vélt vagy valós) szakmai kvalitásaiból.

Nazareus 2010.05.04. 14:02:45

@roki: Én se értem :D Talán reménykedtem, hogy 2010-töl jobb lesz. De már most látom (többek közt a keresztapa miniszter miatt), hogy nem lesz jobb.

Nazareus 2010.05.04. 14:04:08

@Barnamaci: Meg tudlak érteni :( Egy ismerös család jövö héten költözik Skóciába.

roki 2010.05.04. 14:06:13

@Nazareus:

Cccccc....

Ismét hülyének nézel?
Reménykedtél, mi?

A ballib kormányzás alatt egy szót nem szólva kummogtatok, most pedig játsszátok itt a pragmatista szentet, pedig akkora az összehordott problémahegy, hogy specialista kell hozzá.... de te rettegsz.

Hiteltelen, na....

Nazareus 2010.05.04. 14:06:55

@Popeye76: Jó a link, jó, hogy közzétetted.

Nazareus 2010.05.04. 14:10:28

@roki: Még egyszer irom: nem mondtam, hogy rettegek. Egyébként rengeteget szóltam a ballig kormányzás alatt is, miböl gondolod, hogy nem szidtam öket? Dehogynem szidtam!! És reménykedtem a változásban, ami már most látszik, hogy nem lesz.

roki 2010.05.04. 14:12:05

@Nazareus:

A link nulla érdemi információt tartalmaz, de neked "jó link". ;)))

Kb. ennyire vagytok megalapozott véleményrendszerrel bírók, komolyan vehetők.

Tasnádi: A Fidesz börtönében című korszakos műve is ott lehet a polcodon, dedikálva. ;)))

Nazareus 2010.05.04. 14:14:29

@roki: Jó pár érdemi információt tartalmaz a link, tessék, mi ebben a null? Idézek onnan:

"Abból, hogy Pintér nem volt ott, aztán mégis ott volt, amikor az ügetőn meglőtték L. Csabát. Abból, hogy Balázs Fecó feldúltan azt nyilatkozza Simon Tibor halálakor, hogy Doszpot porta volt ott, majd visszavonja. Abból, hogy Székesfehérváron olyan bűnszervezet bukik le, aminek a működtetéséhez szervesen hozzájárulnak ügyészek, bírók, rendőrök, állami tisztségviselők, majd évtizedekre titkosítják az iratokat."

De persze nézz át a tények felett, szived joga.

Várúr 2010.05.04. 14:16:54

Eszméletlenül jó, szellemes poszt. Rég értettem írással ennyire egyet. A végén a vigyorgó Draskovics Pintért kifejezetten jóarcúvá varázsolta.

Nazareus 2010.05.04. 14:17:51

@roki: Tasnádit miért hozod fel nekem egyébként? Tasnádi ugyanolyan maffiózó mint Pintér, haverok is voltak egy ideig.

roki 2010.05.04. 14:18:28

@Nazareus:

Bíráltad volna?
Nagyon eldugott helyeken, mélyen leszállított áron.... talán.(vagy sem)

A ballib zsigeri álláspontok lényegében semmit sem változtak 2002,2006 -hoz képest.

Legfeljebb kényelmetlen a bukta, de láthatólag nem történt változás az "orbánapatásördög" küzdeni ellene bármilyen eszközzel jó lesz, típusú hozzáállásban és még az sem rettenti vissza az álláspontra helyezkedőket, hogy ennek a zsigerizmusnak az ára az elqrás, ott folytatnák, ahol 2002-ben abbahagyták.

Nazareus 2010.05.04. 14:20:51

@roki: ??? Én eddig se szerettem az MSZP-t, ezután se fogom. Valamivel rosszabbak, mint a Fidesz, de nem sokkal. Eddig is ezt mondtam (keress vissza a hozzászólásaim közt nyugodtan). És nem látok lényegi különbséget kettöjük közt.

mialenyeg 2010.05.04. 14:21:19

Vidéken sürgős a helyzet, ezt nem tudná most senki más kezelni. Így ez most egy üzlet, ebben a tekintetben. Budapesten meg pont olyanokkal van gond minden téren, mint amilyen Pintér. Budapestiek soha nem fogják megérteni, miért hasznos ha Pintér a miniszter, bár ők a jelenlegi vidéki helyzetet se értik. Marad a rettegés, hogy pont amikor legmesszebb vitt a jó kis házitermesztésű gazda, felbukkan mögötted ez az archetipikus arc... :o)

Várúr 2010.05.04. 14:21:22

@szamarhegy:
A többség a Fidesz választók kispajtás, márpedig nekik szakember kell, nem ballib megélhetési sunnyogó.

vandorfenyo 2010.05.04. 14:22:36

@roki:
lehet, hogy igazad van. De a jobbos, "Orbanimado" zsigeri allaspontokkal pontosan ugyanaz a helyzet. Nem vagy kulonb Te sem, csak amott vagy, es most Te veded a narancssarga munder becsuletet.

roki 2010.05.04. 14:23:49

@Nazareus:

Azért hoztam fel Tasnádit, mert a Pintérrel szembeni kommunikáció akkor vált végletesen kiélezetté, amikor Tasnádi, pontosabban a mögötte álló személyek érdekeltségét számolta fel.
Etnikai töltetet is kapott, sőt igyekeztek ezen az alapon összezárást generálni, ami Pintér elutasításában máig áthúzódik annak ellenére, hogy ez a front lényegében nem csak megszűnt létezni de nem is volt valódi tartalma, csak néhányan igyekeztek önvédelemből magukat pozicíonálni.

Várúr 2010.05.04. 14:28:05

@B.B/alias B.B:
Elovastam a kommented, hátha rosszul olvastam, de nem. Te vagy a hülye.

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.05.04. 14:28:14

Ez az egész poszt bullshit! Nem ártana, ha a posztoló kivenné a fejét Pinyő seggéből! Hidd el, öreg, elég szaros már a nyelved...
Én borzasztóan szeretném, ha az országban rend lenne, de nagyon nem hiszem, hogy egy a maffiával puszi haverságot ápoló "ember" lesz erre a megoldás. Mondjuk, gyanakvásomnak alapot adhat az előző kormányzati ténykedése..., meg a "nyóckeres (+ tasnádis)" kapcsolatai.
Szóval, kecskére káposztát? Ez még a dakota közmondásokban is rossz konstelláció!

Researcher 2010.05.04. 14:28:52

Jó az a Pintér: pandúrból rabló

a maffia kapcsolatait felhasználja majd, hogy megszűnjön a bűnözés. Megkéri a keresztapákat, hogy fogják vissza magukat

Rotfuchs 2010.05.04. 14:29:47

Volt már, hogy "Pintér leszámol a szervezett bűnözéssel- nem bírja a konkurenciát." ? :)

Várúr 2010.05.04. 14:30:24

@OrbanWinetou:
Ne reménykedj. HuzaVonáék betesznek saját maguknak.

roki 2010.05.04. 14:30:41

@redlands:

Könnyen és emelt fővel védhetem viszont, ami sokat számít az önigazolásomnál.
Nem kell azt hazudnom minduntalan, hogy valami ellenében nyilvánulok meg, tehetem, hogy valami mellett teszem le a voksomat.;))

Igen, nekem szimpatikus Orbán döntése, hogy a ballib által átcsiganyálazott közbeszédben negatív megítélésű Pintért a siker érdekében és nem kicsit a nyavajgókkal szemben meri oda tenni, ahova.

Nálam ez annyit jelent:

1.) Orbán sikerorientált, tényleg kezdeni akar valamit a problémákkal
2.) Nem fél a szükséges döntést meghozni még akkor sem, ha áldozatokkal jár.

3.) Kutya ugat, karaván halad.

Rotfuchs 2010.05.04. 14:31:46

@Researcher: Pintér már felülemelkedett a pandúr és rabló fogalmakon. Nála már nem a kalap színe a fontos, hanem a mérete. Itt már csak a hatalom számít.

Rotfuchs 2010.05.04. 14:35:05

@roki: Eclipse, Mogiljevics, olajszőkítés.

De egyébként az egészben az a legszomorúbb, hogy Nazareussal szemben, szerintem Pintér sokkal jobb főnök lesz, mint bárki más, aki mostanában a poszt közelébe kerülhetett. :(

Eljutunk oda, hogy mindegy, hogy kiskirály, csak ne bántsa a népet.

Drazsénál mondjuk nem nehéz. :D

Rotfuchs 2010.05.04. 14:36:44

Egyébként Pintér jó gazdája lesz az Alvilágnak és rendőrségnek is, mert ért hozzá, hogy tartsa féken a kutyáit, még a harapósakat is mint Gergényi.

gabesz: 2010.05.04. 14:39:55

Nem értem ki és mire alapozza valaki azt a nézetét, hogy Pintér jó szakember.

Végül is örülhetünk mert mélyen ismeri az alvilágot így akár tényleg tud vele valamit kezdeni. Ha ez a szakmaiság akkor bajban vagyunk mert minden rendőrt be kellene építeni egy időre az alvilágba. Bár már régen nem foglalkozik olajszőkítéssel, -mikor belügyminiszter lett úgy gondolta nem lesz rá ideje - de azért ismeri az arcokat. Meg aztán tudjuk, hogy biztonsági céget üzemeltetni erkölcsösen egyszerű dolog.

tölgyes 2010.05.04. 14:41:15

@szamarhegy: Semlegesebb lehet, hogy van. ..alkalmasabb nem hiszem. Pintér nem evett gyerekhúst 90 után se, 98-2002 között se.. arról se hallani, hogy vért ivott volna... 2002 után...sokan próbáltak rajta nagy erővel fogást találni. Nem sikerült. Ennek két oka lehet: nincs mit fogni, vagy nagyon ügyes.. én inkább az előzőt gondolom: nincs mit fogni, mert nagyon ügyesek az MSZP-SZDSZ-ben voltak szép számmal.. de csak a rágalmazásig jutottak Pintérrel kapcsolatban.

roki 2010.05.04. 14:44:54

@Rotfuchs:
Egyetértek a hatalomról mondottaddal.
Igen, a magyar nemzet egy szűk köre hatalomkélt éli meg a közéletet, de bárhogy is hivatkoznánk demokráciákra, ez máshol is így van.
Sarkozy, ha beugrik bárkinek, akkor nem fog Merkellel példálózódni csak, mert az meg nagyon ügyes.

Ebben a koordináta rendszerben avn akit ki kell szorítani, van akit tűrni kell és igen, a legfontosabb, hogy ne a népet hagyjuk szabad prédaként fosztogatók zsákmányának.
Ez a beugró a hatalomba, azért a mifélénk a hatalom birtokosa, vagy éppen nem az.

Az is igaz, hogy mindegy, hogy kiskirály, sőt kiskirályság, mert egy pillanatig nem volt olyan a közeli történelmünk folyamán, hogy nincs kiskirály, csak a ballib a saját kiskirályságát Merkelnél is ügyesebben úgy élte meg, hogy a kizárólagosságra törekedve a konkurenciát megsemmisítő szándékkal kriminalizált és diabolizált.

Pintér lényegében nem oszt, nem szoroz.
Orbán viseli a politikai felelősséget.
Ha Pintér nem rendet csinál, hanem maffiáskodik, mint vádlói szerint az a jellemző alapállása, akkor Orbán jelentős politikai árat fizet, ő állja a cehhet.

Fehérvár Kapitány 2010.05.04. 14:45:48

Egyenlőre még nem csinált semmit ebben a ciklusban, nem tudhatjuk hogy jó lesz-e. Éppen most futottam át a kék híreket, bőven van tennivaló. Lássuk fejlődni tud-e a BM, vagy megmarad annak ami most. Egyébként Lampert Moncsi volt szerintem is a legalja eddig.

tölgyes 2010.05.04. 14:46:22

@gabesz:: Én arra emlékszem ,hogy Horn kijelentett: EZ MINDEN CSAK NEM KÖZBIZTONSÁG. Ezen Kuncze nagyon megsértődött., de a sorozatos robbantgatások miatt szava nem volt...
Aztán jött Pintér.. eltelt néhány hónap és néhányan lebuktak, aztán kezdett amolyan rendféle lenni..közben nem voltak nagy látványos önünneplések.. Most lehet, hogy ehhez Pintérnek semmi köze nem volt.. de leváltása után egy évvel már kezdődtek a bajok.. és azóta se szűntek... hanem növekedtek.
Én tehát Pintért majd a munkája alapján tudom csak megítélni..Ja hogy van akinek nem tetszik az ő arca??? Nekem se tetszett sokak arca, mégse az volt a legnagyobb baj velük!

tölgyes 2010.05.04. 14:50:39

@Fehérvár Kapitány: Moncsi aki családilag koccintgatott az alvilággal.. vagy Kuncze, aki együtt poharazott velük.. csak úgy véletlenül...Én ilyen fotókat nem láttam Pintérről! Talán azért mert tudja, hogy kivel szabad fényképezkedni...No de ez már nagy erény!

gabesz: 2010.05.04. 14:53:10

@roki: Azért arra kíváncsi leszek viseli e Orbán a következményeket ha lesznek. Már van neki 2, 3 vagy 4 kitudja milyen politikai szerep körrel körrel ellátott "helyettese", akik majd válaszolnak a kínos kérdésekre. Orbán most úgy néz ki egy burokban lesz és érinthetetlen. Így már azért árnyaltabb a helyzet nem de?

Kapott hideget meleget a bal oldal , hogy milyen nagy tőkéseket tett meg vezető pozícióba és így tovább. Ez rendbe is volt... De azért mert a fidesz és Orbán fog most irányítani nehogy már lenyeljük azt, hogy ő kiket helyez pozícióba..mint Pintér vagy Fellegi..

Fehérvár Kapitány 2010.05.04. 14:55:46

@tölgyes: Szerintem Moncsicsi azt sem tudta ki az akivel koccol. Nem tartom kizárhatónak, hogy Pintér Sanyi bácsi is koccintott már életében áramvonalasabb tagokkal, de ha a hekusok nagyobb része úgy vélekedik, hogy jobb lesz rendőrnek lenni, most miért ne előlegezzem meg a bizalmat? Egyébként a legutóbbi körével kapcsolatban nekem nincs problémám. Bár ezzel lehet hogy egyedül vagyok. Drazsé nagymesterről meg annyit, hogy nem csak a fővárosban kell rendet tartani és tenoristákat üldözni. Szerintem.

gabesz: 2010.05.04. 14:57:51

@tölgyes: Semmi bajom az arcával. Lehet nagy vagy kicsi tök mindegy. Az alvilági múltját csak méltatni lehet, az eredmények érdekében feláldoz sok egykori cimborát és szövetséget az sem zavar. Csak milyen üzenetet hordoz azon lehet gondolkodni.
Sőt ha nincsenek ilyen kapcsolatai már lehet nem leseznek eredményei? Ha tehát jól dolgozik majd, akkor az azt jelenti nyakig benne volt?

Várúr 2010.05.04. 14:58:25

Kifejezetten élvezem a Pintér Sanya miatti sivalkodást. Még jó, hogy Lampert Monya ellenpárként szóba került. Micsoda banda, mely egy ilyen csökött asszonykát képes volt belügyminiszterré tenni... Majd a hülyeségben tovább kéjelegve megszüntette a Belügyminisztériumot is. (Egyik főoka a szoccer bukkantyúnak).

roki 2010.05.04. 14:59:47

@gabesz::

Orbán felelősséggel fogja viselni a következményeket, nekem úgy tűnik.

Most sem cselezett, hanem a szükséges embert tette a posztra.
Ennek vannak áldozatai és lesznek eredményei, ha javul a közbiztonság.

Te az áldozat oldalon szerepelsz a rubrikák valamelyikében, legfeljebb nem szavazol rá 2014-ben, ellenben mások pedig pont ezért igen.

Orbán éppen, hogy nincs burokban, hanem a saját politikai tőkéjével gazdálkodik.

Fehérvár Kapitány 2010.05.04. 15:00:16

@Várúr: Ez mind nyilván csak véletlen volt. Moncsiról száz kilométerről is lejön, hogy a vérében van az összes BM-es meló.

Lovastengerész 2010.05.04. 15:00:48

én se értem mi baj a pintérrel.

nyilván nem egy máltai lovag, nem is a jóságos terézanya, de nem is ez a feladat. nagy maffiózó ez tény, de ki más tudna jól hozzányúlni a szövevényes magyar politikai és civil alvilághoz mint egy olyan ember aki maga is benne van.

inkább attól lehetne félni hogy egy hüvös nyári hajnalon fel talál robbanni valami vidéki vadászházból hivatalába tartva...

gabesz: 2010.05.04. 15:05:47

@roki: Továbbra is az a kérdés, hogy honnét tudja bár ki is , hogy ő a szükséges ember. Talán feljebb túl burkoltan fogalmaztam?

Más részről a politika nem szimpátia kérdése ezért számomra nincs olyan , hogy vesztes oldal.

Csak attól félek, hogy a társadalom most sokkal könnyebben elnéz bármit az új kormánynak sokkal megengedőbb lesz.

Saját politikai tőke alatt jelen esetben nem tudom mire gondolsz.

Fehérvár Kapitány 2010.05.04. 15:07:35

@gabesz:: a kommentekből itélve, a társadalom egy jelentős része igencsak kritikus lesz :-)

roki 2010.05.04. 15:08:09

@Várúr:
Igen, a politikai hatalmuk elenyészését köszönhetik a töketlen, belügyi pozícióba tett aparátcsikoknak és annak, hogy szartak rá, hogy milyen a rendvédelem a szűk lakókörnyezetükön kívül.

Van viszont további erodálódási potenciál a táborukban, ha a Fidesz megmutatja, hogy miként lehet jól csinálni.

bgp 2010.05.04. 15:08:18

Tehát azt mondod, rablóból lesz a legjobb pandúr?

Szerintem meg pandúrból lett rabló.

gabesz: 2010.05.04. 15:09:10

@cukicica: Na erről beszélek én is, ha valakinél ezen alapszik a szakmaiság akkor gondban vagyunk.

De ha szerintünk ő csalhat akkor minden politikus csalhat.
Cseberből vederbe.

Nagyobb probléma hogy nem találtak mást.

tölgyes 2010.05.04. 15:12:26

@Fehérvár Kapitány: Én még semmi olyan elmarasztalás alapját képezhető konkrétumot nem olvastam Pintérrel kapcsolatban, ami miatt nekem aggódni kéne. Olyanokat olvastam, hogy katonás, szigorú, nem szereti a sok dumát a maszatolást.. de ez ha így van nagyon helyes. Ez egy katonai szervezet.. a belügyminisztert pedig nem kell szeretni.. végül is az állam erőszakszervezetének ő az egyik fő képviselője.. sőt békében A FŐSZEREPLŐJE.
Én azt elhiszem, hogy Moncsicsi soha nem tudta kivel koccint..de ez egy belügyminiszter esetében megengedhetetlen. Ugyanis ha nem tudja, akkor ne koccintson.

lorantka_a_gall 2010.05.04. 15:16:07

@Fehérvár Kapitány: húúú, azért a Drazséval erős versenyben vannak. Én még nem tudtam dönteni.

Fehérvár Kapitány 2010.05.04. 15:17:40

@lorantka_a_gall: Márhogy Drazsé és Pintér, vagy Drazsé és Mónyika?

Researcher 2010.05.04. 15:18:19

@tölgyes: Azt nem tartod gázosnak, hogy Gergényi 2006-os ámokfutását törvényesnek találta Don Pintero?

Fehérvár Kapitány 2010.05.04. 15:19:44

@Researcher: Törvényesnek. Nem igazságosnak. A kettő nem ugyanaz. Magyarországon vagyunk kérem.

sanyisanyi 2010.05.04. 15:20:12

A bűnözők adrenalinja maximum azért megy feljebb, mert így egy erősebb konkurencia lép színre.

Pintér az, aminek látszik. Egy mocskosul gátlástalan maffiavezér. És ehhez most még rendőségi támogatást is fog kapni.
Persze a felszínen semmi sem fog látszani, de a mélyben ugyanúgy átveszi a piac feletti hatalmat, mint korábban. Majd gergényi segít neki...

tölgyes 2010.05.04. 15:20:34

@gabesz:: Mi az, hogy alvilági múlt??? Nem értem.. de ez nem álnaivitás... tényleg nem értem.. Nem tudok ugyanis arról, hogy ő bűncselekményeket követett volna el, arról se tudok, hogy elkövetőket bújtatott, pártolt...Én arra emlékszemn, hogy hatékonynak tűnt... lehet, hogy nem egy snejdig fiú, akinek sima a modora.. ezt elhiszem róla, de hát sofőrként kezdte, aztán tanult és dolgozott így lett nyomozó, aztán elvégezte a jogot és közben dolgozott és így kapaszkodott felfelé a rendőri hierarchiában.. és az elit nyilván mindig lenézte őt.. ezt elhiszem..
Egy ismerősöm fia katonának készült. A nagyapja magas rangú állami vezető volt... tisztté avatásakor!!! szám-ra az természetes volt,, hogy a nagypapával együtt sétálgatott a tábornokok között...és parolázott velük.. Ő majd snájdig lesz.. de, hogy katonának milyen lesz azt csak a fene tudja..de majd bekerül jó pénzért a vezérkarhoz.. csapatot, katonát pedig a nyugdíjig se lát majd!!!Ez egy másik életút!

AutosVilli 2010.05.04. 15:21:00

Pintér az egyik legjobb bizonyítéka,hogy a Fidesz nem változott semmit,megint rendeleteket hoznak parlamenti szavazáshelyett ,és törvényesítik a lopásaikat újra.
DE elötte átalakítják a saját képükre az országot.
Aki meg nem tetszik,azt elteszk az útból.

Fehérvár Kapitány 2010.05.04. 15:21:35

@sanyisanyi: Nekem az kell, hogy a felszínen is látszódjon valami - amit rendnek hívnak. Melyik piacról van szó? A fehérváriról?

Dr. No 2010.05.04. 15:22:00

@Paranoid Android2: Kicsit lyukra futottál, az én "sztorim" 2002-2003-as, akkor még a "hóttliberális" kormányzat nem igazán tudta kifejteni a hatását a 100 napon kívül semmire. Hol volt akkor a Ptk-reform? A behajtási problémák gyökere egyébként sem a "hóttliberális kormányzat" szerintem, hanem a bírósági szervezet teljesen kontrollálatlan volta és szocializmusból örökölt reflexei, meg általánosan az, hogy a magántulajdon tisztelete országunkban - khm - szelektív.

Nekem Pintérrel konkrétan az a bajom, hogy ő sem a törvényesség garanciája, csak ellenkező előjellel, mint az eddigiek. És ugye az az alapkérdés, hogy ha teszem azt az enyingi klánnal vágatnék rendet az országban, akkor nem a saját zsebére dolgozna-e valójában? Ez a "Pintér Sándort belügyminiszternek"-dolog nem olyan egyszerű ügy, mint a kifejezés, hogy "a cél szentesíti az eszközt". Ez az eszköz ugyanis képes önállósítani magát. És honnan került elő nyolc évi "visszavonult elmélkedést" követően olyan természetességgel, mintha eddig minden Fidesz-rendezvényen Viki mögött lengette volna a zászlót?

roki 2010.05.04. 15:22:55

@gabesz::

A korábban a hasonló posztokat betöltőkkel szemben Pintér rendvédelmi szakember, nem politikus, nem is lehet az soha, hogy manőverező számításai lehetnének,ráadásul Orbán közvetlen kötőfékje végén van.
Nem érdekelt abban, de nem is volna értelme jelenleg annak, hogy Orbánt akarná politikailag lejáratni egy még rosszabbb közrend sanda generálásával.
A tőle telhető maximumot fogja tehát hozni, ami azért is nem lesz nehéz, mert az előző kurzushoz közeli világi-félvilági emberekkel történő leszámolás olyan légkört teremt, hogy itt nagyon sokan meg sem fognak merni nyikkanni, nehogy rájuk terelődjön a figyelem.
Elég, ha Pintér egy hét alatt képbe kerül, már kézben fogja tartani az operatív szálakat, míg ez másnak, nyilván civilnek hónapokat venne igénybe, ha egyáltalán sikerülne.

A politikai szándék ez: olyan sokkot okozni , hogy a bűnözés intenzitása néhány hétre, hónapra nagyot essen, majd igyekezni ezt az alacsonyabb intenzitást folyamatos munkával karban tartani, nem hagyni elszállni.
Csak így sikerülhet, a másik út, a lukfoltozás sokkal több pénzt igényelne és eredményei is kétséges.

Orbán Pintér jelölésével politikai tőkéjéből tesz tétet, de esélye van a látványos sikerre, ami hasznot hozhat.

A nem siker, vagy lassú eredmény ugyanúgy csak a politikai tőkéjét rombolná, mint az, hogy most Pintért jelölte.
A haszon elv alapján Pintér gyors eredmények elérése esetén viszont hozhat is.

Orbán részéről ez politikailag jó döntés.

tölgyes 2010.05.04. 15:23:20

@Researcher: Miért valaki törvénytelennek találta?? Vagy azt gondolja, hogy a fel sem esküdött miniszter dolga az ítélet kimondása? Pintér időközben jogot végzett.. tudja, hogy mit mondhat, s mit nem!! Sőt mint miniszter még nyomozást sem rendelhet el a fickó ellen..!!NEM AZ Ő DOLGA..De én nem aludnék nyugodtan a fenti úr helyében, ha van valami a füle mögött.

Fehérvár Kapitány 2010.05.04. 15:23:39

@AutosVilli: Melyiket szeretnéd inkább? Mónikát vagy Tibi bácsit? Ne haragudj, nem kötekedni akarok, de az MSZP sem remekelt ebben az ügyben.

tölgyes 2010.05.04. 15:26:19

@Dr. No: Nem a törvényesség garanciája - írja! de ezt mire alapozza!!???

Dr. No 2010.05.04. 15:28:02

@tölgyes: Üzleti ügyei során tanúsított magatartására.

tölgyes 2010.05.04. 15:30:03

@AutosVilli: Konkrétan mi a baja Pintérrel?? leharapta a szélvédőjét, kilukasztotta az óvszerét..vagy micsoda.. Mert ez a szöveg amit ír tök üres és értelmetlen.

tölgyes 2010.05.04. 15:30:53

@Dr. No: Mit tanusított üzleti ügyei során..én nem tudok semmilyen törvénytelenségről..

Fehérvár Kapitány 2010.05.04. 15:32:16

@tölgyes: leharapta..kilyukasztotta..haha ez kész :-DDDDD

gabesz: 2010.05.04. 15:35:25

@roki: Lehetséges eredményekről és feltételezett politikai stratégiáról írsz, amire annyit tudok mond, hogy meg látjuk.
De az erkölcsösséget egyszer számon kérni a politikai feleken majd ezt suttyba dobni köpönyeg forgatás.

Dr. No 2010.05.04. 15:38:10

@tölgyes: "én nem tudok semmilyen törvénytelenségről.. "

Ez valóban mindent megdöntő érv, föl is adom.

tölgyes 2010.05.04. 15:40:41

@Dr. No: No de Ön úgy ír, mintha tudna!!! de ezek szerint Ön sem tud.. Tehát törvénytelenség nincsen... akkor mi a baj?? Barna a szeme, rövid a bajsza vagy mi a bús bánatos fene..???

Fehérvár Kapitány 2010.05.04. 15:40:46

@Dr. No: Ne add fel, linkelj be egy hírt. Én is arra várok. Csak ne egy másik blogot, ahol a posztoló síránkozik, hogy ez a Pintér mekkora egy maffiózó. Mondjuk egy HVG cikk jó lesz. Az amúgy is balos újság.

Dr. No 2010.05.04. 15:42:55

@tölgyes: Önben Orbán Viktort vagy Pintér Sándort tisztelhetem?

Fehérvár Kapitány 2010.05.04. 15:43:38

Nem, Pintér én vagyok :-) Orbán meg nem ért a számítástechnikához.

roki 2010.05.04. 15:43:53

@gabesz::

Majd szavazol a szocikra, azok erkölcsöt prédikálnak,.... meg, hát erkölcsösek is.

Mondom, Orbán kalkulál a veszteségekkel, nem lehet örökké 2/3-ad.

Nekem hatákony legyen és ne egy belvárosi jellembajnok, aki a közélethez egyébként pedig pont annyit ért, mint hajdú a harangöntéshez.

Elegem van az önmaga sehol sem létezett moráljának piedesztálján vircsaftoló balliberál véleményrendszerből.
Szarok a moráljukra, erkölcseikre.
Elqrták, akkor lettek volna moralisták és erkölcsösek.

tölgyes 2010.05.04. 15:44:05

@gabesz:: Milyen erkölcstelenséget követett el? Megcsalta a feleségét?Bemászott a szomszédhoz ibolyát szedni??
Ne haragudjon ezek lózungok.
Amikor én cikiztem Gyurcsányt és erkölcstelennek tituláltam, akkor leírtam: egyetemistaként saját évfolyamtársait jelentgette fel, mert azok valamiféle békemozgalomban hittek.. ez erkölcstelenség.. de Pintér mitől erkölcstelen???

tölgyes 2010.05.04. 15:46:30

@Dr. No: Már megbocsásson, de ez amit most csinál személyeskedés, amire nem adtam okot. Én azt kérdeztem Öntől, hogy Ön szerint Pintér mit vétett a törvény vagy az erkölcs ellen.. erre azt írja nekem, hogy én vagyok Pintér..Így viszont azt kell írnom, hogy Ön ostobán mocskolódik és rágalmaz..mert maga a Gyurcsány..:::))

Dr. No 2010.05.04. 15:47:19

@Fehérvár Kapitány: Sajnos, érvekkel nem szolgálhatok, mivel az Orákulum nem tud törvénytelenségről. Innentől kezdve már nyilvánvaló, hogy kételyeim kizárólag Gyurcsány "Tánczos" Ferenc zsoldjában koholt hamisítványok.

Dr. No 2010.05.04. 15:48:11

@tölgyes: Nem, én nem vagyok Gyurcsány, csak egy névtelen - természetesen fekete - zsoldosa.

Fehérvár Kapitány 2010.05.04. 15:49:20

Orákulum..? Bocsesz de ezt most nem értettem. Tehát pl. ha rólam valaki azt mondja, hogy sikkasztottam másfél milliót tegnap, akkor az igaz, bár ez nem bizonyítható, még nyoma sincs a sajtóban sem. Meghát az Orákulum nem tudja.

somogg (törölt) 2010.05.04. 15:50:37

En is szeretem pintert, o a legalkalmasabb. Szamtalan peldat halottam amikor alvilagi figurak politikai szerpbe kerulven megjavultak es hatalmukat, kapcsolataikat a bun visszaszoritasa hasznaltak (pl. berlusconi). Megbantak korabbi buneiket es vezekelni akartak. Egyebkent pinternek nem lehet koze az alvilaghoz, soha nem iteltek el, hasonloan Don Corleone-hoz. A viccen tul viszont nem gondolom, hogy barmi ok lenne az aggodalomra. Ez a kormany is elkarcol majd valahogy, osszeomlas nem lesz, meg lehet, hogy reformokra is futja majd. Az etikus magatartas iratlan szabalyait ok sem fogjak meggyokereztetni Magyarorszagon. Marad minden ahogy volt, tehat nincs ok idegeskedni.

tölgyes 2010.05.04. 15:53:29

@Dr. No: No de ha Gyurcsány volna akkor se volna joga mások rágalmazásához..::)) Ha meg tud valamit, akkor írja ide:::)))!
Pintér jól csinálta Boross Péter alatt, jól csinálta 98-2002 között...Most nincs idő a kísérletezésre. nagyon nagy a baj a közbiztonsággal.

gabesz: 2010.05.04. 15:55:42

@tölgyes: A blog témáján belül természetesen a politikai erkölcsre utalok. De írhattam volna azt hogy etikus magatartás.

gabesz: 2010.05.04. 15:58:19

@roki: Erre írtam, hogy most a társadalom sokkal elnézőbb lesz az új kormánnyal és ez nagyon veszélyes. A hozzá szólása ezt támasztja alá.

Nem tudom miért akar balosnak beállítani ez valami hagyományos berögzültség?

Barnamaci 2010.05.04. 15:59:46

@gabesz:: gondolod sokat bir még a nép? Max. fél évet adok ha itt nem lesz változás, akkor jön az mint Görögben. Itt már nincs türelmük az embereknek. Ha mégis, akkor birkákkal élek egy országban....

tölgyes 2010.05.04. 16:04:19

@gabesz:: No de milyen erkölcstelenséget követett el??? Gondolja meg:én azt állítanám, hogy az ön feleségének bajok vannak az erkölcsével...:) De mit vétett az a drága jó asszony - kérdezhetnénk! Jó de mit vétett Pintér az erkölcsök ellen..!!! MIT?????
Én úgy látom Ön sem tudja!

Proli Depp · http://prolidepp.tumblr.com/ 2010.05.04. 16:05:55

Jó világ jön a gengsztereknek. Persze csak azoknak akik sanyesz régi haverjai.

tölgyes 2010.05.04. 16:09:17

@Proli Depp: Ön írt egy állítást.. de ez így tény nélkül csak sunyi rágalmazás!!!

Lovastengerész 2010.05.04. 16:11:30

persze ha nem tetszik a népnek akkor tessenek indítani egy mozgalmat, aláírásgyűjtést hogy
"BÖJTE CSABA ATYÁT BELÜGYMINISZTERNEK!"

:P

Blogger Géza 2010.05.04. 16:13:11

@Popeye76: Egyszerűbb lett volna leírni, hogy te sem tudsz mondani semmi konkrétumot, csak terjeszted a suttogó propagandát :) Ezt az "írd be a gugliba" általában ennek a beismerése csak más szavakkal.

Nem tudom, mióta törvénytelen örző-védő cégnek dolgozni, vagy annak egy piacot őrizni.

Fehérvár Kapitány 2010.05.04. 16:13:34

off
Mindenkinek üzenem aki utál: életem választott párja parancsára a wc-ülőke cserét végzem. Ez ám a jó meló. Nevessetek ki na... :-DDDD
on

Colour of silence (törölt) 2010.05.04. 16:30:27

A fidesznek az egyik legnagyobb hibája maga Pintér Sándor. Ha eddig láttam is valamit ebben a pártban, az abban a pillanatban összeomlott, amikor felmerült a neve. Viktor, ezt elbasztad, de nagyon.

Blogger Géza 2010.05.04. 16:33:15

@somogg: Don Corleone egy fiktív alak. Akiről mintázták, az leginkább Al Capone volt, akit viszont el is ítéltek. De Al Capone sosem volt rendőr, és minden másban is totál különbözik Pintértől.

tölgyes 2010.05.04. 16:33:55

@gabesz:: Ez az olaj ügy tipikusan olyan, amit én úgy szoktam mondani, hogy látta azt, aki hallotta amikor mondták..:( Nekem meggyőződésem, hogy ha itt bármi Pintér nyakába varrható lett volna, akkor oda is varrják, méghozzá nagy erőkkel.Még a morális elemet is.. hiszen Keller elvtárs és környezete bármit megtett volna a fidesz és Orbán besározásáért.. de nem történt ilyen.. mert nem volt alapja.

Lovastengerész 2010.05.04. 16:38:08

@1kutya: na igen, pintér jó maffiozó, jó rendőr, valószínűleg hatékony belügyminiszter lesz, de a kommunikáció nem az erőssége.

el lehetett volna ezt mondani ügyesebben is, igy most nem csak a fajmagyaroknál baszta ki a biztosítékot de az őt jelölő párt egy jó részénél is.

kaled 2010.05.04. 16:38:37

Elég naiv az egész poszt.

Ahogy az írója említi, vagy ősfideszes vagy olyan ember szereti ezt a formát, aki tényleg van olyan naiv, hogy azt hiszi, ettől bármi a mindennapokban fog változni.

Attyaúristen. A következő fog történni: amiért eddig életedben nem basztak meg rendőrök, azért biztosan havonta 2x fognak. Elszívsz egy füves cigit egy parkban a barátaiddal, akkor úgy fognak kezelni, mint aki ittasan elgázolt egy babakocsit toló anyát.. ahogy 8 éve.

Ez aztán a felvilágosult európai közbiztonság. A korrupció felszámolása egyébként meg nem a rendőrségen múlik, hanem legtöbb esetben az ezernyi joghézagon vérzik el minden ügy. Amíg nincsenek rendbe rakva a törvények, egy ilyen pintér sanyi kaliberű fickó csak egy igazi kavics lesz azok cipőjében, akiket bármiért meg lehet bűntetni.

gabesz: 2010.05.04. 16:55:43

@tölgyes: Vagy éppen túlságosan is volt alapja vagy is minden oldal érintett volt benne. annyi az összefonódás, hogy nem lehet tisztára mosni senkit sem.
Ja és ne legyünk már ennyire naívak.

gabesz: 2010.05.04. 16:57:41

@tölgyes: Vagy éppen, hogy volt alapja még hozzá nagy minden oldalról. Annyi az összefonódás, hogy nem lehet tisztán látni.
Ja és ne legyünk már ennyire naívak.

2010.05.04. 16:59:47

Ez ilyen "felszopó" jellegű blog bejegyzés? Hátha olvassa Pintér Apánk, és ad egy barackot a fejedre? :)

Lovastengerész 2010.05.04. 17:00:15

@gabesz:: jogos a felvetés, de ennyire csaknem faszok. ha igy lesz akkor garantált a bukás négy év mulva!
ha már ennyit pofáznak "nemzeti konzultációról" gyorsan fel kéne mérni mit ért a nép közbiztonság alatt. mert ha ez lesz, hogy ugyanugy feltörik a kocsit fényes nappal, de közbe halálra szopatják a wc ben füvező gimnazistákat, akkor megint mehetnek ellenzékbe, és visitozhatnak választási csalást 4év mulva

hunnihurri 2010.05.04. 17:01:26

ő egy Kutya az a legbiztosabb.Gazdáját kiszolgálja,a házat megvédi,a csontokból majd félre rak a jövőjének ,arra az időkre amikor macskával együtt kirakjak a hidegbe,mert egyre pofátlanabb lesz.

isssti 2010.05.04. 17:02:29

Tisztelt posztiró!
Pintér egy elég gusztustalan p*csfej, de kivánom, hogy a próféta szóljon belőled.
Ami azt illeti, első minisztersége idejéből nem sok pozitiv momentumra emlékszem.. már a "Görényivel" fenntartott túlzottan is közeli kapcsolatáról nem is beszélve!!
Nem lehet, hogy túl optimista vagy?

daito 2010.05.04. 17:08:38

Ti tényleg ennyire gyagyásak vagytok?
Szakember, nem politikus, meg majd kézben tartja a szálakat? Meg félnek tőle a liberálisok?

Emberkék, ez a bácsi jelenleg is az OTP igazgatóságának a tagja, többek között Kocsis István úrral együtt. MVM? BKV? Szerintetek? Sőt, az elmúlt 8 évben sem volt "sz*r" neki.
Gyorsan szaladjon valaki el, nézze már meg, hány volt rendőrből lett ilyen ember idehaza? Gyk. vagyonát tekintve Update Norbit lehet elővenni, és kész, de ő teljesen más pályán mozog.

Ilyen szintre nem lehet eljutni kellő politikai tudás, hátszél, kapcsolatok, kézben tartott szálak nélkül. Így tett 10 éve, és azóta is. Amely szálak akkor a kezében voltak, nem estek ki...

A tyúk meg falopást majd ő akadályozza meg. Személyesen. Ránéz a cigóra, és az majd összecsinálja magát.

Ez nem a 8.kerről szól. Ez arról szól, hogy az országnak vannak olyan területei, ahol a nagyon szegények, a romák aránya magas. >50%, ahol a munkanélküliség gyk. 100%, főleg az ő körükben.
Tök mindegy, hogy minek nevezed a törvényt, meg előveszed a 3 csapás ötletét, keményebb rendőrök alkalmazását, vagy más újdonság jut eszetekbe.
Attól még nem fogja rendőr védeni 24 órában az öreganyót, az elhagyott házat, a fát az útszélén. Akinek nincs munkája, szakmája, csak teng-leng, az nem fog érdeklődni az új hülyék új hülyeségei iránt; a rendőr meg majd rohangálhat az 1000 forintos tyúkok/fadarabok után.

Amíg a necces területeken nincs munkalehetőség, amíg a börtönök 120-160%-on futnak, amíg a rendőri állományt nem tudod feltölteni, amíg a rendőrség-ügyészség-bíróság egy szutyok rablást képes 2 évig tilitolizni, addig
tök mindegy, hogy ki a belügyminiszter.

Pintér növelheti a rendőrök fizetését - bizonyos keretek között; növelheti az erőforrásokat; átszervezhet, új vezetőket nevezhet ki - és kb. ennyi.

MartyMcFly 2010.05.04. 17:32:06

szerintem meg Fellegire mondta,hogy az egyik oligarcha számol majd le a többivel,mivel ő az oligarcha. Pintér csak maffiózó-politikus

marhaszív 2010.05.04. 17:38:43

"A Fidesz-vezetés több tagja is meglepődött az Orbán-kormány leendő belügyminiszterének bemutatkozó nyilatkozatán. Pintér Sándor a parlamenti ünnepélyes bemutatkozás után azt állította, szerinte Gerényi Péter nem hibázott a 2006-os utcai oszlatásoknál. A Jobbik kedden tiltakozó nyilatkozatot adott ki, amelyben azt állítják, hogy miniszterjelölt máris a rendőrterror fő felelőseinek mentegetésén dolgozik.

Az Index információi szerint a Fidesz számos vezetőjét meglepte, ahogy az új kormány bemutatkozó eseményén Pintér Sándor a 2006-os rendőri túlkapások egyik felelősének tartott Gergényi Péterről"nyilatkozott."
(Forrás: Index.hu)

balfék 2010.05.04. 17:39:35

Ez az a Pintér aki soha sem találkozott Dietmar Clodoval a bombagyárossal?

Barnamaci 2010.05.04. 17:49:22

@marhaszív: pont akartam irni, hogy Sanyibá jól kezdi

Rókakígyó 2010.05.04. 17:51:36

Szerencsére az utolsó bejegyzés óta Pintér Úr már megnyilatkozott és ezt kell majd magyarázni jópár napig a törpeóriásnak.

Rókakígyó 2010.05.04. 17:54:16

Ja, és: Orbán takarodj!

gorcsev54 2010.05.04. 18:10:03

Remélem Pintér úr is olvassa a blogokat legalább tudja mi a vélemény róla a többségnek, kivétel a szokásos seggnyalók.(bár nagy ívben leszarja az emberek véleményét Ő is meg a főnöke is)és különben is azt tesz amit akar,eddig is azt tette.

somogg (törölt) 2010.05.04. 18:31:04

@Blogger Géza: koszonom az iranymutatast. Mindossze arra akartam utalni, hogy attol, hogy valakit nem iteltek el, meg lehet bunozo.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.05.04. 19:37:35

nem maffiózó, dehogy.

olajügy: tök véletlenül letartóztatták a bizottsági meghallgatás napján az egyik legfontosabb tanút, akit azóta az összes vád alól felmentettek:

www.jogiforum.hu/hirek/18736

daito 2010.05.04. 20:02:17

@mavo: azért KBI-s Papa nem szimpla tanú...

Az akkori idők elég furák voltak; egyes emberek szerint Papa is bőven benne volt a buliban. Ezt nem én állítom - távol álljon tőlem - de az akkori rendőrök közül sokan "megrendelésre" dolgoztak; állítólag a KBI egy része is.

Nem tudom mi igaz ebből, de az azért nem véletlen, hogy az akkori új kormány, Orbánék, Pintér úrral karöltve első körben a KBI-t számolták fel...

Famacska 2010.05.04. 20:23:27

@Rókakígyó: Mármint a rendkivül hiteles kurucinfó szerint.

Tiboricus Maximus 2010.05.04. 22:08:07

Azert az nagyon gaz, hogy PS meg el sem foglalta a barsonyszeket - arrol most ne nyissunk vitat, hogy egy legalabbis erosen ketes szemelyiseg hogyan kerulhet abba a pozicioba, hogy rabizzak a miniszterseget. Kecskere a kaposztat, fasza - valahol, valakik mar rogton tollat ragadnak es szerecsenmosdato, blogpostnak alcazott PR cikkeket irogatnak. Tenyleg nincs mar senki ebben a kibaszott orszagban aki makulatlan hirnevu es sikerrel lehetne belugyminiszter? Ennyire nyakig er mar a szar? Es erre az elmebeteg szarakodasra az a legnyomosabb erv, hogy a komcsik utan mar ennek is orulni kellene? Teljesen kihaltak a jozan eszu emberek es mar csak jobb/bal szimpatizans agyhalottak elnek a karpatmedenceben? Maradek epeszuek menekuljetek, fussatok amerre lattok, amig az ilyen mint ez a postolo es tarsai fel nem falnak benneteket. Elve.

alisarboissay 2010.05.06. 17:48:37

@naugyehogy: merülj ala a a temaban.... sokmindent fogsz talalni.

alisarboissay 2010.05.06. 18:01:33

itt a kommentelök nagy reszenek fogalma sincs ki is valojaban Pinter Sandor.Csak LINKET, LINKET akarnak. Ha egy kicsit is erdekelne benneteket a tema, ala kellene egy picit merülni benne. Szerencsetlen megvezetettek..., ezek soha nem fogjak felismeni, hogy szarban hemperegtek, mert mar az orrotok is megszokta a szarszagot.

harcsabajuszos 2010.05.07. 03:17:09

@Blogger Géza: "Nem tudom, mióta törvénytelen örző-védő cégnek dolgozni, vagy annak egy piacot őrizni."

Lelkem, téged kekszesdobozban tartottak születésed óta, hogy ennyire naív vagy? Józsefvárosi piac, tudod, az a hely, ahol milliárdok forogtak nagyrészt számla nélkül, csempészett termékekkel, tökéletesen átláthatatlan káoszban. MÁV területen működött, de önkormányzati engedéllyel, az összes körülötte lévő cégben az aktuális politikai gárda prominensei szívták el a dugipénzt. Ezt a zsíros falatot szemelte ki magának Pintér és kapott össze rajta Tasnádival, akinek elég nagy arca volt, hogy szembeszálljon vele. Ki is csinálta cserébe a patkányarcú.
Az összes többi ügyét álamtitoknak minősítve jegelték, 85 évig esélyed sincs az igazság kiderülésére. Ez sem intő jel a szájról szájra terjedő információkkal szemben?
Józan ész ne hagyj el...

harcsabajuszos 2010.05.07. 03:22:34

@tölgyes: No te is szép figura vagy. Hol láttál még olyan szegény sorból származó rendőrt, akinek számtalanszor felmerült a neve meglehetősen zűrös poltikai ügyek esetében, majd tíz éven belül csendesen milliárdos lesz?
Ha ilyen jól fizet a rendőrség, pályát tévesztettem.
süti beállítások módosítása