Mint azt a jeles publicista, debreczeni józsef megírta közismert, túlzásoktól mentes cikkében (Orbán Viktor és az emberevés), hogy az alcsúti istenkirály személyiségében négy integer részt különíthetünk el, a zsidógyűlölőt, a cigánygyűlölőt, rejtőzködő cigányt, valamint a legvadabbat, a nyugdíjas-gyűlölőt.

Ez utóbbi rendszeresen letépi láncát, míg a másik hármat viszonylag kordában tudja tartani az elnöki stáb, hiszen rendszeresen előfordul, hogy sémi és roma származású személyek túlélik a Gyepü II néven ismert elnöki bunkerben tett látogatást, sőt a sikeres öngyilkossági kísérletek is elkerülték ezidáig a cigánygyűlölő és a rejtőzködő cigány ének találkozásaitól érthetően kognitív disszonanciában szenvedő vezért és kancellárt.

A nemzetvezetőn azonban rendszeresen elhatalmasodik a nyugdíjas-gyűlölet, a nagymama, nagypapa kifejezéseket sem szabad kiejteni előtte és rendszeresen tervezgeti a nyugdíjas kérdés végső megoldását, rögtön Sztálingrád diadalmas visszavétele után.

Különösen kecsegtető az egyszerű közgazdasági nézetek eme populista képviselője számára, hogy a nyugdíjak megszüntetése önmagában is szufficitessé tenné a költségvetést, aminek következtében, kényszerképzete szerint, az IMF is támogatná királlyá koronázását.

Az igazság kedvéért azt is meg kell jegyeznünk, hogy a fasiszta közgazdászok sajnos népes táborában is vannak mérsékeltebb hangok, amelyek szerint nem kellene egymással megetetni a nyugdíjasokat, az egykori Állami Biztosító várható élettartam-táblázatai által meghatározott sorrendben, hanem az ország teherbíró képességével egybeesően, annyit költeni rájuk, amennyit az ország elbír egy arányos közteherviselés mellett.

Nem szabad elmennünk emellett a demagóg, a modern szocialista progresszió által, a történelem szemétdombjára hajított nézetrendszer mellett és meg kell védenünk az elmúlt 8 évben az mszpszdszmdf kormány által követett megoldást, miszerint az államnak mindig annyi kölcsönt kell felvennie, amennyi a gazdaság teljesítőképességének csökkenése következtében hiányzik a nyugdíjkasszából.

Szinte hihetetlen, hogy a modern közgazdaság korában vannak olyan magukat szakembernek nevező alakok, akik azt mondják, hogy annyit költsünk, amennyi pénzünk van.

Az elmúlt 8 év kormányai mindent megtettek azért, hogy a legszigorúbb matematikai trendelemzéseknek megfelelően kezeljék a problémát. A nyugdíjkorhatár emelésével és az átlagéletkor csökkentésével (amely cél elérésének tökéletes, eukonform eszköze a dolgozó középosztály teljes kizsigerelése) folyamatosan csökkent volna a kifizetendő nyugdíjak összege és a rendszer 15 év alatt, a nyugdíjkorhatár 75 évre emelésével és a népesség 8 millióra történő csökkenésével elérte volna az egyensúlyt.

A végletekig demagóg „szociális” népszavazással azonban a megtévesztett emberek megakasztották a reform szekerének kerekét, ami mindennél jobban mutatja demokráciánk gyermekbetegségeit. Még egyes baloldali értelmiségiek is támadták az emberekért magát feláldozni kész kormány azon minden igényt kielégítő javaslatát, hogy minden nyugdíjas, egy jelképes tizenkilencezer forintos juttatás kézhezvétele mellett leadhassa a szavazatát a következő négy országgyűlési választásokra előre az mszp irodákban, hiszen szegény öregeket annyi minden akadályozhatja demokratikus jogaiknak gyakorlásában a következő 12 évben.

Hasonlóan elutasításra talált a demokrácia és alkotmányosság jelszavának elefánttornyába zárkózott értelmiségiek között az a javaslat is, hogy a 18 év alatti lakosok nagyszülőeltartási adót legyenek kötelesek fizetni, amellyel az értelmetlen, ideológiailag zavaros karácsonyi ajándékozás is zabolázható lett volna oly módon, hogy a szülő az ünnep alkalmával kifizethette volna magzata az évi nagyszülőtartási adóját (csekély 50% ajándékozási adóval terhelten) mindenféle értelmetlen ajándékok helyett. Arról nem beszélve, hogy ezen rendszer következményeként növekedett volna a felnövekvő generációk felelősségérzete, hiszen a kamatos kamatokkal terhelten átlagosan csekély 6.5 millió forintos adóhiánnyal kezdve felnőtt életüket megértenék a felelőtlen költekezés pusztító következményeit. Persze a progresszió kormánya itt is tett volna gesztusokat, hiszen az adó és a kamatok úgy lettek megállapítva, hogy az átlagos magyar állampolgár, az átlagos szülői örökségéből nagyjából kiegyenlíthesse azt (természetesen a 40%-os örökösödési adó lerovásával egyidejűleg).

Végül ki kell térnünk arra a méltatlan, a nyugdíjasokat buta, megvásárolható csőcseléknek beállító állításra, miszerint az mszp mindezeket pusztán a választásokat megelőző szavazatszerzési akcióként veti fel.

Azt, hogy az mszp a nyugdíjasokat szereti mindennél jobban, két, a napnál világosabb tényállítással bizonyíthatjuk az igazunk biztos tudatában:

Egyrészt visszakereshető, hogy az elmúlt húsz évben minden kormányt és pártot is beleértve az mszp ígérte bármelyik választáson a legnagyobb nyugdíjemelést.

Másrészt számszakilag bizonyítható, hogy az elmúlt 8 évben a miniszterek, államtitkárok és tanulmánykészítők fizetésének emelkedését nem idevéve, a nyugdíjak reálértéke csökkent a legkevésbé az összes lakossági csoportban.

 

Kérünk minden felelősen gondolkodó nyugdíjast, fontolja meg mit szeretne inkább, az államadóság további növekedését, vagy azt, hogy Orbán Viktor az ÖNTŐL elvett nyugdíjból finanszírozza dinasztiaalapításának költségeit?

 

Ígérjük, hogy az mszp, a következő választási ciklusban, mindenkinél jobban fogja emelni az ÖNÖK nyugdíját!

Kérjük önöket, ne dőljenek be a demagógiának és az ígérgetésnek!

Magyarország a nyugdíjasoké!

Szeretjük ÖNÖKET!

:)

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: mszp fidesz orbán viktor nyugdíj nyugdíjas nyugdíjemelés svéd modell

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/api/trackback/id/tr481698390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

soproni1 2010.01.24. 22:17:43

Az fog nyerni áprilisban, akit a nyugdíjasok akarnak a hatalomba.

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2010.01.24. 22:21:22

Nagyon köszönöm a posztot, a szívemből szólt.
Most megyek és megetetem a szomszéd nénit ... a rottweilerével.

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.24. 22:21:43

@soproni1: Szerencsére ennyire nem egyszerű a kérdés. Nyugdíjasok legtöbbje is csalados. Gyerekek, unokák. És egy szülő először a gyerekére gondol!

bodabali 2010.01.24. 22:25:14

Sajnos elég sokan emlékeznek még arra, hogyan vette el a nyugdíjasoktól a törvénybe foglalt emelést a fidesz.

Mi (nagyon sokan), dolgozók, most azt látjuk, hogy természetesen fizetjük a járulékokat és nehezen élünk. A svéd modell bevezetésével pedig egyszer csak azon kapjuk magunkat, hogy nemcsak elfelejtik emelni a nyudgíjunkat - ha megérjük a 70 éves kort -, hanem egyenesen csökkentik majd a nekünk járó összeget.

Kíváncsian várjuk a Fidesz programját!

Szeretünk pártprogramokat olvasni :)

RaveAcE 2010.01.24. 22:26:00

Mi a végleges verzió: most akkor lesz skandináv modell, vagy mégsem? Naponta változik az álláspont. Vagy csak nem óhajtják az orrunkra kötni?

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2010.01.24. 22:26:49

@bodabali: Nem ismerem a részleteket, a svéd modellben benne van a 70 éves nyugdíjkorhatár?

RaveAcE 2010.01.24. 22:38:26

@bodabali:
A micsodáját? 2006-ban sem merték megmutatni a programot, az nem a plebsre tarozik. Biztos, hogy a fidesz győz, és hogy orbán lesz a király. Visszajönnek az érthetetlen indián közmondások és a demagóg szózatok. Ezen kívül semmit nem fogunk előre tudni.
Valszeg megint leállítanak minden nagyobb beruházást: autópálya, metró.

Kevesebb lesz az adó? Nem.
Több lesz a nyugdíj? Nem.
Csökken a a korrupció? Meglátjuk. A felderített esetek mindenesetre csökkenek majd.

Hasse 2010.01.24. 23:05:21

@Dr. Morcz: egyéni számlás rendszernél inkább választani lehet egy idősávon belül, hogy akarunk-e még dolgozni a nagyobb nyugdíjért. Aki a minimumot nem éri el, annak lenne 70 év a korhatár. Érdemes elolvasni az eredeti cikket (www.fn.hu/hetilap/20100105/a_fidesz_nyugdijtervei/).

Karnamantra 2010.01.24. 23:39:36

Nekem erről annyi jtu eszembe, hogy évek óta tartó felmérések szerint a 'biztos szavazók' 40%-a nyugdíjas... ők is felmérték, és most erre hajtanak. A Fidesz is, és az MSzP is, csak bele kell lapozni egy napilapba, és megnézni a kampányhirdetéseket.

Az valóban ijesztő, hogy csak a hatalomra kerülés miatt egy másik világban felnőtt, többnyire tanulatlan, félre nevelt, szorosan a mának élő réteg fogja megválasztani azt a parlamentet, akik ideje alatt munkát kell keresnem, eldöntenem, hogy képes vagyok-e egy gyereket nevelni (nemhogy kettőt), esetleg pályát módosítani, netalán vállalkozásba fogni...

Veszélyes üzem, na. Két nagy bunkó párt.

harcsabajuszos 2010.01.25. 00:19:04

Már szóltam az asszonynak, hogy lőjön agyon nyomban, ha észrevenné rajtam azt a szintű elbutultságot, ami a magyar nyugdíjasok többségét jellemzi és ami miatt könnyű prédájuk az összes féreg pártnak.
Aki bármilyen különbséget képes felfedezni a két kormánypárt között, kérem jelezze.
Nekem mindössze két rivális gengszterklánnak tűnnek.

hazaffy · http://mondjonle.blog.hu 2010.01.25. 02:18:09

@Oreg: Ez csak egy apró példa lesz: az egyik tud kampányolni, a másik képes kormányozni.

Nekem ez különbség, sőt, fontos különbség... :-)

hazaffy · http://mondjonle.blog.hu 2010.01.25. 02:19:51

@Oreg: (már ha "két kormánypárton" azokat érted, akik mostanában az ilyen-olyan koalíciókban a fő erő voltak-vannak...)

Judea · http://roleplay.blog.hu 2010.01.25. 02:34:45

Jezus ezt a shittet, inkább olvassátok a tenyp.blog.hu-t.

BKV reszelő 2010.01.25. 06:04:48

@Karnamantra: Ez elég buta volt...azért mert más rendszerben nevelkedtek, még lehetnek tanultabbak mint te, a parasztságot meg nem is kell vitatnom, abból te vagy a jobb. Egyébként evidens, hogy a nyugdíjas a nyugdíjára szavaz és nem a te előnyödre. Az a kérdés, ki(k) tehet(nek) arról, hogy a népesség ilyen bénán alakult...

Kovács I 2010.01.25. 06:27:56

A következő kormány regnálása idején mennek nyugdíjba a Ratkó-gyerekek, ráadásul megmutatja magát a magánnyugdíj pénztári rendszer is. Mégis mit várunk a két korrupcióból vígan részes, programját titkoló, az országot kiárusító, széthordó, közönséges bűnözőket miniszterelnöki székbe juttató, gyülevész bandától?!

Judea · http://roleplay.blog.hu 2010.01.25. 06:55:56

@Judea: Gyurcsány monjon le, hajrá magyarok! Teszt

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2010.01.25. 07:44:30

@Hasse:
Igen, a bírók és adjunktusok kérik a nyugdíjukat és továbbdolgoznak, a tetőfedők és ápolónők pedig 68 éves korukban csak remélik majd, hogy megérik a hetvenet, amikor a minimálnyugdíjat megkaphatják.

georg 48 2010.01.25. 07:45:39

Én, részemről változtatnék a szavazási rendszeren. Nyugdíjas nem szavazhatna!!!
Mert felháborító hogy 3 mill. önző, öntelt, irígy nyugdíjas zsarolja az országot és az ő szavazataik döntik el egy ország sorsát!!!
Na, most figyeljetek! Én is nyugdíjas vagyok, de sokszor szégyenlem!!

hááááát 2010.01.25. 07:49:26

Narancs-Szegfű háborúja.pedig forralt borban jó az elegyítés.Így csak hányni tudok tőle.Egyébként nem értem miért kell hergelni a fiatalokat a nygdíjasok ellen.ennek már olyan szaga van ha ők nincsenek ,minden szép és jó.A Ratkó korszak öregei meg KIVÉGEZNI hisz mind kiszolgálta a rendszert.Adj az embereknek ellenség képet,és azt csinálsz amit akarsz.Az a kis réteg aki meg átlátja elenyésző,vagy csak egyszerűen nem ér rá ezzel foglalkozni.

lacibor 2010.01.25. 07:57:26

@georg 48: -Én is nyugdíjas vagyok. Bekaphatod.(hihi)

anyabanya44 2010.01.25. 07:57:50

Megnézem magamnak azt a 69 éves ápolónőt, ácsot, gondozónőt, óvónőt stb... aki el tudja látni a munkáját RENDESEN! Ha nem, mehet a francba, nem talál magának munkát esetleg 65 évesen. Dögöljön meg! Minek él még???
Hihetetlen egyes emberek hozzáállása! Ha valaki már nyugdíjas, az egyértelműen hülye is? Nem, nem vagyok még nyugdíjas, és ha ez így folytatódik, nem is leszek. Nem érem meg. Sok más kortársammal együtt.

indapass2009 2010.01.25. 08:21:37

@BKV reszelő: "Egyébként evidens, hogy a nyugdíjas a nyugdíjára szavaz és nem a te előnyödre."

Szerintem ez egyaltalan nem evidens, legalabbis nem kellene annak lennie. Jelen pillanatban az adokbol elok az allamot hasznaljak fel arra, hogy mindenki mast kiraboljanak. Ide vezet a demokracia.

Sokkal jobb lenne a helyzet ha csak a NETTO adobefizetok szavazhatnanak. Tehat nyugdijasok es kozalkalmazottak nem.

Ajanlon mindenki figyelmebe ezt a konyvet:

Demokrácia, a bukott bálvány

libertarius.extra.hu/?q=democracy

indapass2009 2010.01.25. 08:28:15

@simonmondja.: "Adó alá is esne a nyugdíj."

Hogy elbutitja az allam az embereket...

Az allamtol kaptott penz soha nem adozik, csak ugy tesznek mintha adozna. Ugyanis az ado az, hogy az ember penzet az allam eroszakkal elveszi, tehat nalad kevesebb penz lesz, mig az allamnal tobb.

Tehat akik az allamtol kapnak pezt azok nem adoznak, mert az a penz mar eredetileg az allamnal volt. Az, hogy az allam visszaker valamennyi penzt "ado" cimen, az nem adozas (mivel az allamnal kevesebb penz lesz, mig akinek kifizeti annal tobb).

Ebbol is lathato, hogy a kozalkalmazottak NEM adoznak.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2010.01.25. 08:34:51

@indapass2009:
Az adózott nyugdíj szerintem egy nagyon jó cél.
Hárommillió szavazat van most arra, hogy emeljék inkább az adókat, de ne csökkenjen a nyugdíj.
Ha a nyugdíjasok is adóznának, akkor együtt sírunk, együtt nevetünk.

indapass2009 2010.01.25. 08:40:40

@simonmondja.:

Most irtam, hogy az nem adozas, ugyhogy ne hivjuk annak. Egyszeruen az allam csokkentene a nyugdijakat. Ezzel persze egyetertek.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2010.01.25. 08:49:22

@indapass2009:
Ha csengésre nem is adózás, de a szemléletben csodákat tehet.
A nyugdíjasok és egyéb járadékosok kevésbé lennének egy különérdekű csoport.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2010.01.25. 08:50:37

Például 13.havi nyugdíj helyett az adócsökkentéssel lehetne kampányolni.

indapass90210 2010.01.25. 09:04:33

@indapass2009: ezt lehetne úgy megoldani, hogy most egyszerűen felbruttósítják a nyugdíjakat, és mindenki nettója ugyanannyi lesz, mint amennyit eddig nyugdíjként kapott. Összességében a kiadás-bevétel eredménye nem változna, viszont a későbbiekben az adóemelés vagy adócsökkentés mindenkire egyformán hatna.

indapass2009 2010.01.25. 09:14:40

@Dövan:

Persze, hogy meg lehet igy oldani de nem ez a lenyeg. A lenyeg az, hogy adozni akkor sem fognak (es a kozalkalmazottak sem). Ez egy nagyon lenyeges dolog amivel minden adozo embernek tisztaban kell lennie.

Ellenkezo esetben az adozo emberek nem tudnak hatekonyan fellepni azok ellen akik nem adoznak. Az allamnak pedig pontosan ez a celja azzal, hogy adonak nevezi azt ami nem az.

mezítlábasfellebbezés 2010.01.25. 09:56:16

Ha ezeknek a kampánydumáknak az a célja, hogy a fiatalokat a nyugdíjasok ellen hergelje, akkor szánom-bánom, de bevallom: részemről sikerült. Mondjuk én négyévente felkúrom magam azon, ahogy a Mari/Manyi/Bözsi/stb. néniék mennek a "Kádárra szavazni". Valaki mondta, hogy a nyugdíjasoktól elvenné a választójogot. Én is.
Értsék már meg, a jövőt a fiatalok teremtik meg! Én biztosan élni fogok még négy év múlva is, ellenben... khm...
Megvolt nekik az a negyven év, amikor csinálhattak volna forradalmat, de nem tették. Akkor tessenek minket hagyni, hogy végezzük a dolgunkat! Tetszenek tudni, mit tessenek csinálni április 11-én? Tessenek szépen otthon maradni, és tévézni, ahogy eddig tetszettek tenni!!!

mook 2010.01.25. 09:59:20

"sémi és roma származású személyek túlélik a Gyepü II néven ismert elnöki bunkerben tett látogatást"
Ez g*c* jó lett! :D

nikkel odeon 2010.01.25. 10:54:34

@Karnamantra: Nagy igazság sajnos :(. Persze alapvetően nem kell(ene) elítélni a nyugdíjasokaT: ők is (csak) a saját érdeküket nézik, és azért ők se tudnak könnyen megélni. Az más kérdés, hogy el van cseszve a nyugdíjrendszer (is).

nikkel odeon 2010.01.25. 10:59:42

@Lukréciamia: Egy ismerősöm mesélte, hogy a párjának a nagymamája aszondta, hogy azért fog Orbán Viktorra szavazni, mert "olyan jóképű, és kedves hangja van, szépen beszél", akkor azért nyílt a zsebemben a bicska. Amikor meg kifejtettem, hogy intelligenciaszinthez ÉS politikai tájékozottsághoz (nem pedig életkorhoz - egy 16 éves "gyerek" is simán lehet jobban képben a gazdasággal és a politikával, mint egy 60 éves mamó, vagy akár egy 28 éves Maunika-rajongó) kötném a szavazás jogát, akkor kiröhögtek :P. Biztos igazuk volt.

mook 2010.01.25. 12:32:15

@nikkel odeon: Felteszem, hogy Veres János és Varga Mihály egyaránt nagyon intelligensek és rendkívül tájekozottak politikailag. Node akkor most melyiktől kérjek tanácsot arra vonatkozóan, hogy kire szavazzak?
Asszem legjobb, ha tőled kérdezem meg.

latte · http://midterms.blog.hu 2010.01.25. 12:33:22

Az mszp már csak a nyugdíjasokra számíthat, természetes, hogy mindent megtesznek a szavazataik megszerzése érdekében, Valószínűleg sikerrel is járnak és így megszerzik a második helyet a választásokon, hajszállal megelőzve a Jobbikot.

latte · http://midterms.blog.hu 2010.01.25. 12:34:12

Az mszp már csak a nyugdíjasokra számíthat, természetes, hogy mindent megtesznek a szavazataik megszerzése érdekében, Valószínűleg sikerrel is járnak és így megszerzik a második helyet a választásokon, hajszállal megelőzve a Jobbikot.

nikkel odeon 2010.01.25. 13:03:56

@mook: Nyilván nem politikust kellene megkérdezni ez ügyben. Már csak azért se, mert ugye nekik az a céljuk, hogy bekerüljenek a parlamentbe, mindenképp (lehetőleg persze kormányra). Neked viszont az lenne a célod, hogy megbízható(nak tűnő), hiteles, nagy szakmai tudású emberek hozzanak döntést rólad és a 10 millió honfitársadról... A probléma persze ott is van, hogy jót igazából nem is lehet választani, csak kevésbé rosszat. Az meg azért annyira nem buli. Jelen helyzetben "értelmes" párt valószínűleg nem fog bejutni a parlamentbe, csak a Fidesz és az MSZP.

nikkel odeon 2010.01.25. 13:06:07

@nikkel odeon: Na meg a Jobbik, de az se jobb :P. Mondjuk egy barátom azt mondta róluk - igaza lehet -, hogy csak addig ilyen nagy a szájuk, addig ilyen nagymagyarok, amíg nem kell döntéseket hozniuk. Utána már lehet, hogy racionálisabbak lennének, csak addig meg kell szerezni a hülye/csalódott emberek szavazatait.

mook 2010.01.25. 13:12:27

@nikkel odeon: pont erre utaltam, hogy az intelligencia-cenzusod nem vezetne eredményre. Mindenkinek megvannak a maga partikuláris érdekei.
Szabadon lebegő értelmiség, hol vagy?
Egyébként rengeteg olyan ismerősöm van, akik csont nélkül átmennének a próbán amit bevezetni javasolsz, de választásukat az "Orbán=patás ördög" (kb mint akikről ez a post szól) vagy a "Maszop=komcsik" alapállás orientálja, kb. mint a nagymamáét, akiről beszéltél.

2010.01.26. 03:19:53

Számomra az LMP tűnik az egyetlen választás. Nem folytat népbutító politikát, mint a két populista párt, nem antidemokratikus, mint a Jobbik és nem ultraliberális, mint az új MDF. Viszont kiáll a igazságosságért, az állampolgári részvételért, küzd a korrupció ellen és egyedüliként képviseli a fenntartható fejlődést, a zöld gondolatot.
süti beállítások módosítása