1976 nyarán én (10), meg az Ottó, a Tóth Ottó (11) többrendbeli próbarobbantásokat hajtottunk végre a Kiserdőben. A robbanóanyagot, miként a terrorista kiképzést is, Józsi bácsitól kaptuk, az alkoholista erdésztől, madársörét alakjában, valamint a következő jó tanács formájában: „Ne tartsátok a kezetekben, amikor meggyújtjátok.”

„Akkor még nem tudtam, hogy a Horthy-rendőrség fizetett ügynöke”, akarom mondani a Magyarok Nyilai Felszabadító Hadsereg számára végeztünk próbarobbantásokat. A technika akkori csökevényes színvonalán nem állt módunkban megörökíteni az eseményeket, így értékes bizonyítékokat hagytunk elillanni, tovább gyarapítva bűnlajstromunkat.

Gondolom, persze az éber magyar rendőrség kiveri belőlünk a beismerést így 33 év után is, ha úgy adódik, de még nem követték el azt a bűncselekményt, amihez fel kívánják használni ezeket a kétségbevonhatatlan bizonyítékokat.

Nem tudom a kedves olvasónak feltűnt-e, de ez a mostani rendszer sokkal abszurdabb a késő Kádárkor idilljénél, teljesen úgy tűnik fel nekem már, mintha akkor lett volna rend és törvény.

A bizonyítékgyártás azon metódusa, miszerint a Stencer Matild Középiskola drámatagozatos, végzős diákjainak mobiltelefonnal forgatott krimije, a Lédererné és Koudelka úgy került a nyomozóhatóság látókörébe, hogy amikor a főrendőr lecsekkolta a legújabb pornókat a 16 éves fia számítógépén, úgy gondolta jó bizonyíték lehet még valamikor ez az alkotás és lementette az Anál Annie 1-2 és a Táncosokkal farkaló 3-4 társaságában a benti fiuknak, felvet bizonyos kérdéseket.

A Balla Irma-féle gyilkosság szintúgy. A boldogult. Monarchiás idők végének kedvelt témája volt a cseh írók körében a K. und K. rendőrség balfogásainak boncolgatása. A „korhadó” rendőrségi szervezet szokásos eljárása volt, hogy az egyszerűség jegyében a gyilkosság felfedezőjének nyakába varrták a bűntettet.

Egyrészt, mert néhányszor tényleg eljátszotta egy-egy tettes ezt a trükköt.

Másrészt azért, mert a rablógyilkosságok áldozatait sokszor olyan emberek fedezték fel, akiknek volt indítékuk a tett elkövetésére. A hozzátartozók, akik például egy lakásban éltek az áldozattal, vagy rendszeresen látogatták, nagy valószínűséggel örököltek utána, valamint némelykor veszekedtek is vele, mint rokonok közt szokásos.

A jó osztrák rendőrökkel nem egyszer előfordult, hogy mindenféle praktikákkal voltak kénytelenek élni jó hírnevük védelmében, például diliházba csukatni a tettet utóbb beismerő elkövetőt, vagy addig verni a delikvenst, míg az visszavonja beismerő vallomását.

A magyar „igazságszolgáltatás” elképesztő lezüllése is, hogy-hogy nem az elmúlt évekre esik, de biztos Orbán Viktor hibája, mielőtt még valaki azt gondolná, hogy az mszp-szdsz kormányt teszem felelőssé olyasmiért, amit a kormány tagjai mondtak és tettek, vagy a kormány tevékenységének következménye.

Nálam a biztosítékot az az ügyész csávó ütötte ki, aki nyilván, mint gyakorló fasiszta (mi más is lehetne), nemcsak megdurrantotta az általa vádolt nőnemű gyanúsítottat, hanem még pénzt is kért tőle. Ez a csávó akkora jellem, hogy akár politikusnak is mehetett volna.

Őt azért kirúgták, de ez a sors csak különösen szerencsétlen és hülye és különösen kispályás versenyzőkre vár, 600 000 forint és némi szex, ez szánalmas, még legalább három nulla és megerőszakolt nők tucatjai kellenek a kitüntetéshez.

 

Aztán leizzadtam, amikor bemondta a HÍR TV, hogy a nyomozók 1400 (egyezernégyszáz) olyan ügy dossziéját vették elő, amely ügyekben cigányok (romák) követtek el erőszakos bűncselekményt magyarok ellen, mert bosszú is lehet a cigányok ellen elkövetett támadások oka.

1400? 1400 olyan ügy van, amikor olyan súlyos sérelem érte az áldozatot, hogy a szélsőséges bosszú indokoltnak tűnhet? Ja, és honnan van a rendőrségnek olyan nyilvántartása, hogy ki milyen etnikumú?

 

Bámulatos egyébként, hogy a magyar kereskedelmi és közszolgálati média micsoda féreg módján kezeli ezt az egész ügyet. Pont azon a szinten, ahogy a politika.

A magyar társadalmat, a saját nemzetét rasszista állatok gyülekezetének tartó bagázs még arra sem veszi a fáradságot, hogy legalább elemi szinten felvázolja a számos, a magyar rasszisták mészárolnak című forgatókönyvön kívüli lehetőségeket. Ezt, mint általában, az ECHO tévére bízzák, ami azért talán túlzás.

Vegyük sorra:

Mi lehet a cigányellenes támadások hátterében?

A rasszista indíték kétségtelenül jól hangzik, de a cselekmények jellege ezt inkább cáfolja, mint támogatja. Az amerikai sorozatokkal szemben van némi különbség felebarátaink halálának kívánása és aközött, hogy a tettek mezejére lépve egy sörétessel közelről fejbe lőjük őket. Douglas Adams szavaival élve ennek a kicsi különbségnek köszönhetően nem hal ki az emberiség nagy része. Ismeretlen embereket rutinszerűen lemészárolni, sörétessel (amely fegyvert sokkal nehezebb azonosítani és iszonyúan ronda sebet csinál) gyerekeket közelről lelőni, vagy rendkívül erős személyes gyűlöletre utal, vagy olyan súlyos elmeállapotra, amely a mindennapi élet vitelére is képtelenné teszi a gyilkost. De itt nincs személyes motívum, viszont az elkövetők viszonylag profinak tűnnek a menekülés és nyomeltüntetés terén. Csak az a lényeg, hogy halottak legyenek és azok cigányok legyenek.

Ez inkább, úgynevezett profi elkövetőkre utal, akik nem személyes indítékból, hanem pénzért ölnek. Persze lehet, hogy élvezik a gyilkolást, de feladatként hajtják végre az akciókat.

Ez pedig világosan arra utal, hogy a sorozat célja a magyarországi politikai és társadalmi viszonyok manipulálása.

Nem hiszem, hogy alábecsülhetnénk a jelenlegi kormány emberi és erkölcsi színvonalát, de még ebben a bűnözői csoportban sem valószínű, hogy lennének olyanok, akik emberileg képesek lennének ilyen cselekmények megrendelésére. Láthatólag nem is képesek mit kezdeni ezzel az üggyel, a titkosszolgálatok nem a külföldi behatolással foglalkoznak, hanem a politikai vezetők elmeállapotából következő „terrorszervezetek” konstruálásával.

A gyilkosságok politikai haszna pedig az általa elindított folyamatok veszélyeinek töredéke.

Sokkal valószínűbb, hogy a politikai megrendelők külföldiek és céljuk a magyarországi politikai helyzet destabilizálása.

A végső ok mégis csak rasszizmus, a magyarellenes gyűlölet, a magyarság európai pozícióinak gyengítése. A cigányok tehát csak áldozatok, furcsa módon a magyarellenes indulatok áldozatai, többek között azok tevékenységének következtében, akik iparszerűen űzik a magyar társadalom rasszistázását és feladják ezt a labdát a magyarság ellenségeinek.

Egyetlen szomszédunknak sem érdeke egy erős, Európában érdekérvényesítő képességgel rendelkező Magyarország és magyar kormány.

Ezt végre tudomásul kéne vennünk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: cigány gyilkosság igazságszolgáltatás robbantás ügyész balla irma kisléta gyilkosság sorozat

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/api/trackback/id/tr381290126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balaint 2009.08.05. 14:04:35

Magyarország, XXI. század. Mintha egy afrikai ország mindennapjait olvasnám. Hol van már Ázsia? Ott legalább azt lehet tudni ki-kivel van.

vizesnyolcas 2009.08.05. 14:19:19

Jan Slota megszólalása erősíti a vélekedésedet.

Valamiért nem csak a szomszédok érdekeltek minél negatívabb M.o-kép kialakításában.

Az Aranykéz utcai merénylet két okból is eszembe hoztad:

1. Gyanúsítottakként szlovák nevek merültek fel: Jozef Rohác és Jozef Hamala.

2. Egy kollégám lánya akkoriban lakott cserediákként egy francia családnál. A magyar vendég okán a házigazdák különös érdeklődéssel vártak egy - az egyik ottani tv-csatornán magyarországi körképként beharangozott - filmet. Miután háronnegyedórán keresztül élvezhették a kizárólag az utak mentén posztoló kurvákat, az aluljárókban berendezkedett hajléktalanokat és - főfogásként - az Aranykéz utcai merénylet legvéresebb részleteit mutató képeket, a letaglózott nézők dermedt arca némán is kifejezte a film alatt bennük érlelődött kérdést: biztosak lehetnek-e benne, hogy álmukban nem vágja el a torkukat ebből a szörnyű országból érkezett vendégük.

Muad\\\'Dib 2009.08.05. 14:21:27

A magyar politikai elit láthatóan a banánköztársaságok, és afrikai diktatúrák szintjén van. Egész egyszerűen elképzelhetetlen egy egészséges társadalomban, hogy vezetők maradjanak a helyükön olyan kijelentések után, amit jó páran megengednek maguknak.

Aiasz 2009.08.05. 14:23:26

Nagyon jó írás és teljesen egyetértek veled.

dömper 2009.08.05. 14:29:54

Mi is robbantottunk 91 nyarán!

voltam vagy 11 éves, amikor nagyanyámnál az utcabelikkel lekapartuk a gyufaszálakról a foszfort, becsomagoltuk alufóliába, és kihelyeztük a gyorsvonat elé a vasuti sinekre.
Qrva nagyot szólt, és még lángot is adott, amikor átment rajt a vonat.

Lehet hogy még engem is elővesznek egyszer ezért ?

Aiasz 2009.08.05. 14:30:51

Nem cseteltél régen a nexus.hu oldalon ezen a néven????

Aiasz 2009.08.05. 14:33:14

@dömper: Téged nem, de ha lenne egy videód az esetről, azt Drazsé szívesen előadná egy sajtótájékoztatón, mint újabb sorsdöntő bizonyíték, hogy szocikat akarnak felrobbantani a fidesz megbízásából.

2009.08.05. 14:44:14

Az összeseküvés elméletekkel mindig csínján kell bánni, de az utóbbi évek társadalmi feszültségetkeltő momentumaiban két dolgot nagyon nem értek.
1. Kinek jó az, ha ölésre felkészült valaki(k), Magyarországon alaposan megtervezett módon cigányokat gyilkolnak? Kiszámíthatatlanul, és az emberölést olyan módon elkövetve, ahogy a legelvetemültebb cigánygyűlölő sem választaná áldozatát. Kivételesen dolgos, békés, cigányok, akiknek különösen brutális halála mindenkiben ellenérzést szül.
2. Kinek jó az, ha az árpádsáv válik a magyar érzelem első számú szimbólumává? Címerünk egyik felét kötjük magyarságunkhoz, miközben a másik oldalt feledjük, pedig tudjuk, van aki régóta szeretné bizonyítani, hogy a hármashalom és kereszt nem a magyarság jelképe.

Én nem akarok árpádsávot, mert ha nekünk elég a címer egyik fele, az másnak győzelem.
Én nem akarok cigányellenességet, mert ha megosztják az országot az másnak győzelem.

Az, hogy zsidók, cigányok, svábok, kunok, jászok, tótok, rácok stb. magyarnak vallják magukat, nekem büszkeség. És attól mentse meg az Isten ezt az országot, hogy "csak" magyarok lakják.

indapasssucks 2009.08.05. 14:45:59

1, hiába a fehér háttérkép, itt bizony sötét van
2, talán támogassuk végre kicsit a magyar rendőrség 90%-át alkotó, munkáját tisztességgel, becsülettel és lelkiismeretesen végző 'kisebbségét' és adjunk nekik időt, hogy hozzák az eredményeket. Kurvára nem könnyű összerakni egy ilyen esetet a mozaikokból.

szerintem...

Aiasz 2009.08.05. 14:56:19

@indapasssucks: 2, Ez igaz, főleg akkor nem, ha a titkosszolgálatok és a miniszter is benne van mint megrendelő vagy kivitelező. Tényleg azt gondolja valaki, hogy egy rasszista elkövető pont egy ismeretlen anyára és egy gyerekre lövöldözne? Inkább választana egy életében nem dolgozó, 30 millás kocsival járó, 3kg aranyat viselő zsíros uzsorás cigányt. Vagy nem...?

igyugyaz 2009.08.05. 14:56:23

Az miért annyira elképzelhetetlen, hogy tényleg van egy vagy több elmebeteg honfitársunk akik szabadidejűkben ismeretleneket gyilkolásznak. Méghozzá kifejezetten cigányokat, ezért nevezhetjük rasszista indítékúnak a támadásokat. Az, hogy nem kapták még el az még nem feltétlenül jelenti, hogy egy szupertitkosügynökről van szó. Volt olyan sorozatgyilkos aki 82-es IQ-val több évtized alatt ölt meg 48 embert mire elkapták. Egyszerűen nehéz elkapni valakit aki soha nem látta az áldozatát a gyilkosságig mert nincs honnan kiindulni.

Aiasz 2009.08.05. 14:56:39

@indapasssucks: 2, Ez igaz, főleg akkor nem, ha a titkosszolgálatok és a miniszter is benne van mint megrendelő vagy kivitelező. Tényleg azt gondolja valaki, hogy egy rasszista elkövető pont egy ismeretlen anyára és egy gyerekre lövöldözne? Inkább választana egy életében nem dolgozó, 30 millás kocsival járó, 3kg aranyat viselő zsíros uzsorás cigányt. Vagy nem...?

Kalmár 2009.08.05. 14:59:35

Csak tudnám miért nem lesznek meg ezek sem?
Valahogy a súlyos bűncselekmények elkövetői mindig homályban maradnak.
Értem ezalatt a terror jellegű ügyeket.
Még az Oroszok, rádióaktív, KGB típusú gyilkosságai is nyilvánosságra kerültek.
A Magyarok Nyilai lepipálja a volt KGB-t?
Költsünk kicsit a cigány telepek bekamerázására.
Hasznos lenne, több szempontból is.
Kerités nem kell, ne értsd félre direkt!

szavapart 2009.08.05. 14:59:47

Ha jól emlékszem a rendszerváltás után még néhány évig volt statisztika az elkövetők és sértettek hova tartozásáról. Talán onnan és akkorról poroltak le néhány ügyet. Bizonyosan elősegíti a nyomozást. :)
S mintha kiderült volna más esetben is, hogy nem rasszista indíték állt a háttérbe, de arról csak egy kis cikkecske jelenik meg. Annak, hogy sima rablás, gyilkosság, etc. volt sajna semmi média értéke sincs.

Szűcslaci 2009.08.05. 15:00:19

@Ranx:
Nehogymár az Árpádsávos lobogóval takard be ezeket a szerencsétlen hullákat!
És az 1300 ( itt 1400) erőszakos bűncselekményről hol olvashattunk? Ott is visított Drazsé és Kolompár? az emberélet drága - és a cigány is ember, éppúgy, mint mi. Ezért se hátrányos megkülönböztetés ne érjen, se előjog ne illessen meg senkit.

igyugyaz 2009.08.05. 15:00:55

Ez a, biztos szuper profi kommandós ügynökök voltak vonal elég vicces. Volt már a történelemben sorozatgyilkos aki évtizedeken át gyilkolászott (több mint 40 áldozat) na neki 82-es IQ-ja volt. Miért olyan neház elfogadni, hogy itt is lehet elmebeteg aki gyilkolászik, és aki kifejezetten cigányokat öl, tehát feltehtőleg van a történetben egy rasszista szál?

Szűcslaci 2009.08.05. 15:03:02

@szavapart:
mert olyan nehéz a keresőben megtalálni őket, mi:

k
ko
kol
kolo
kolom - már jön is

r
ra
raf
rafa
rafae - ez is megvan

l

lól - itt vagyunk

b
ba
bal
balo - folytassam még?

Paranoid Android2 2009.08.05. 15:03:56

@pcMANiac: Nem csak eben a rendszerben mozgok.

Muad\\\'Dib 2009.08.05. 15:04:38

@igyugyaz:
Egyáltalán nem elképzelhetetlen. Itt az ami valószínűtlen, hogy radikális csoportok felelősek a dologért. Az, hogy egy elmeháborodott náci nézeteket valló emberke gyilkolászik, megeshet. Mondjuk ennyi erővel, lehet elmeháborodott cigány is, aki a sajátjain akar bosszút állni valamiért. Az viszont csúsztatás, amit a drága vezetőink csinálnak, hogy próbálják összemosni a radikális jobboldali szervezetekkel a gyilkosságokat. Mert a legtöbbet nekik ártanak ezek a bűnesetek (persze az áldozatokon és családjukon kívűl). Állítom, hogy a radikálisok nagy része saját kezűleg belezné ki ezt az idiótát, amiért rombolja az eddig felépített eredményeket, ártatlanok mészárlásával.

haggyadmá 2009.08.05. 15:09:19

1400 eset szemben ezzel a néhánnyal. 1400 alaklommal nem volt hiszti, gyűjtés, szenvedés, rasszistázás, terrorozás csak halott vagy nyomorékká tett "nem cigány". Ha most Magyart írtam volna, akkor jönne a "ők is Magyarok duma". Aki rasszista indíttatásból gyilkolna, nem egy anyán és a gyerekén demonstrálna. Tudja valaki ki lőtt a rendőrpalotára?

Paranoid Android2 2009.08.05. 15:09:35

@igyugyaz:
Nem titkosügynökök, hanem inkább egykori katonák, valamelyik elfelejtett háborúból.
Egy rasszista sorozatgyilkos kommunikálna velünk.
De gyerekek lelövésére még egy sorozatgyilkos se büszke és ezért valószínűleg biztonsági okokból választ védtelen áldozatot és nem gyűlölet az indítéka.

One China 2009.08.05. 15:10:32

Na. Már majdnem megdicsértem az írást, mikor rádöbbentem, hogy is kerültem ide! Index-címlap. Hmmm. Ez az írás provokáció, de nagyon ügyes! Majdnem kiszedtétek belôlem, hogy 1983-ban gyufásdobozos támadást hajtottunk végre a Kinizsi-laktanya ellen, de idejében észbekaptam.

Paranoid Android2 2009.08.05. 15:13:48

@One China: Egy csomóan már bedőltek.:))
Szar lehet a drazsénak ez a pirománok országa.

haggyadmá 2009.08.05. 15:15:37

Az szdsz vezetője megmondta, hogy azért jutottak ilyen mélyre, mert többek között következmények nélküli polotikát játszottak. Az mszp is remélem, hogy olyan szintre jut hamarosan ezzel a technikával, mint az szdsz. Ekkorát kamuzhat egy miniszter és a miniszterelnök bizalma töretlen marad? Szánalmas társaság, takarodjanak el vége.

Physim314 2009.08.05. 15:28:15

A posztindítótól: "Nem hiszem, hogy alábecsülhetnénk a jelenlegi kormány emberi és erkölcsi színvonalát, de még ebben a bűnözői csoportban sem valószínű, hogy lennének olyanok, akik emberileg képesek lennének ilyen cselekmények megrendelésére."

Na, ebben nagyon kételkedem. Szerintem simán képesek rá, majd kihozzák hibásnak Orbán Viktort és a Jobbikot.

jog-ász 2009.08.05. 15:31:10

és akkor most mi lesz?háboru a szlovákok ellen?vagy mi a fene?
a baj az hogy ez csak két három megoldatatlan bünügy amit jol felfuj a sajtó és lehet kit szidni, de ettől még nem lesz meg több tizezer ellopott autó, és nem lesz meg több tizezer betörő, tolvaj, vagy több tizezer adócsaló, számlagyáros stb.stb.

hapcika 2009.08.05. 15:42:09

Megtudná valaki mondani hány becsületesen dolgozó rendőrt rúgtak ki állásából, mert eljárást akart inditani a "szoc.bűnözők" ellen? Meg tudná valaki mondani, hány becsületes titkosszolgát rúgtak ki, mert vizsgálódott Pintér volt belügyér és maffiája háza táján? Megtudná valaki mondani hány ilyen kirúgott rendőr és titkosszolga szervezte a 2006 őszi eseményeket?Megtudná mondani valaki, hogy miért kellett Boliviába menni Eduardo Rózsa-Floresnek? Miért kellett követni őt később Magyarossynak és Tóásónak? Milyen események voltak kiutazás előtt? Miért kap rendőri segítséggel a Székely Légió és a Gárda fegyveres kiképzést? Hova tüntek a rendőrség és a honvédség mesterlövészei? Megtudná mondani valaki hány tolvajt tesz becsületes emberré a BTK 136.§-a? Hány ember önérzetét sérti az a tény, hogy becsületes ember az aki meglopja őt? Miért kellett a szoc.bűnözést megalkotni Balsainak és miért tette alkotmányossá Sólyom ezt a törvénymódosítást? Végeláthatatlan a kérdések sora, nem kell ezt jobbbos-balos vitának felfogni, és akor még nem is beszéltem az ügyészekről és bírákról.

Paranoid Android2 2009.08.05. 15:55:26

@hapcika: Pintér elvtárs a szépséges példa arra, hogy rablóból lesz a legjobb pandúr. Egyéb iránt a bűnözők döntő többsége rettegi, utálja és tiszteli a volt és leendő belügyminisztert.
Pintér úr ugyanis ért a szakmájához és amennyire ez kintről elönthető rendesen szét is rugdalta egy csomó piacvezető bűnözői csoport popóját.
Ez ő az elmúlt húsz év messze legjobb belügyére.
Jó a kunczét kellett felülmúlnia, de hát a mezőnyben kell nyerni nem az ideák világában.

Kamelot 2009.08.05. 15:59:39

Gratulálok a cikkhez. Jó pár év óta itt az Indexes blogok közül ez az egyik legjobb iromány.

Amugy valaki meg tudja magyarázni, miért kell ide F.B.I. a gyilkosságok felgöngyölítéséhez? Most akkor kétszeresen fizetünk az adózók pénzéből rendőröket? Nem elég egy!

És a 100 milliós nyomra vezetői díj kinek a pénzéből megy? Azért mert bénák egyesek nem kéne a mi pénzükből összevissza osztani! Ez olyan mintha anyám adna zsemlére 25 FT-ot, de mivel lusta vagyok gyalog menni, ezért még kérek 300-at, hogy egy megállóra lévő boltba busszal menjek?!

igyugyaz 2009.08.05. 16:04:01

@Paranoid Android2: Hát azért azzal, hogy gyerekek leölésére ne lennének büszkék a sorozatgyilkosok azzal lehetne vitatkozni, volt már rá elég példa... Az igaz, hogy ügyel a kockázatok minimalizálására, mindig a falvak szélén támad ezt nyilván lehet használni amikor profilt készítenek róla. A kommunikáció a rendőrséggel/publikummal inkább ritka, bár elfordul az ilyen elkövetőknél. Az, hogy van katonai múltja az lehetséges, de akár lehet vadász vagy más is.

@Muad\\\'Dib

A radikális jobboldalnál elég erős motívum a cigányok elleni gyűlölet, az eddig felépített "eredményeiknek" velejárója, hogy egyes elmebetegek átültetik gyakorlatba ezt a gyűlöletet.

hapcika 2009.08.05. 16:11:10

@Paranoid Android2: Melyik szakmájához? A rendőrihez, a belügyminiszterihez, vagy a 3/3 ügyosztály belügyi tisztjéhez? Tudtad azt, hogy karrierje akkor indult el, amikor Horn 89-ben kiküldte Prágába, hozza haza bármi áron, az ott lefogott "Dájcs bájgúnár Tomikát? Ezért lett belügyér és ezért építette ki saját maffiáját?

haggyadmá 2009.08.05. 16:16:57

"A radikális jobboldalnál elég erős motívum a cigányok elleni gyűlölet"

A cigányok globális utálata nem jobbikos, szélsőjobbos specialitás. Kérdezzél már meg a környezetedben 10 középkorú (életet tapasztalt) embert, hogy mi a véleménye a cigányokról. Szerintem 10-ből minimum 8 utálni fogja őket, max nem hirdeti publikusan mert az ugye ciki egy demokráciában. Ilyen álszent fasz népet én még nem láttam komolyan mondom. Csak addig nem utálják őket nyilvánosan is egyesek, míg nem találják szembe magukat a terrorjukkal élesben.

Rocky 2009.08.05. 16:19:41

A lényeg az egészből:

-RETTEGJENEK AZ EMBEREK
(könnyebb az embereket manipulálni ha félnek)

-NÖVEKEDJEN A MEGOSZTOTTSÁG
(oszd meg és uralkodj)

-A MAGYAROK (MIND) RASSZISTÁK (kivéve aki az mszp-re szavaz)

Paranoid Android2 2009.08.05. 16:25:32

@hapcika: Nem teljesen mindegy?
Rendet csinált.
Nem barátkozni akarok vele.

rolika 2009.08.05. 16:25:49

Nagyon jól megfogalmaztad a bennem is megbújó kételyeket :)

Muad\\\'Dib 2009.08.05. 16:29:44

@igyugyaz:
"A radikális jobboldalnál elég erős motívum a cigányok elleni gyűlölet, az eddig felépített "eredményeiknek" velejárója, hogy egyes elmebetegek átültetik gyakorlatba ezt a gyűlöletet."
Aligha lehet a cigánybűnözést, mint komoly társadalmi problémát felhozó szervezeteket hibáztatni azért, mert vannak hülyék a világon. Nem lehet az ember tekintettel arra, hogy valami idióta mit tesz a tevékenysége hatására. Gondolod, hogy be kellene tiltani a Pókembert, mert egy retardált hülyegyerek kiugrott a nyolcadikról, hogy majd hálót vet a szomszéd házra?

Aldobói Feldob 2009.08.05. 17:21:51

@Paranoid Android2: néztem a polémiád hapcikával. tudtátok, hogy az 1920-as években Sanghaiban a korrupció és a maffiaüzem olyan szintre került (kb. mint ma hazánkban), hogy a város kormányzója arra jutott, mindenkinek jobb lesz, ha rendőrfőnöknek effektíve a maffia fejét nevezi ki. így is tett, és ezzel legitimálta az ügyet. a legfőbb keresztapa pedig rendőrfőnökként állítólag egészen jól funkcionált. ugyanúgy üzemeltette az ópiumbarlangjait meg kuplerájait, de közben rendet is tartott. nálunk az a különbség, hogy pintér támogatói az istennek sem akarják beismerni sándor bácsi keresztapa voltát. pedig jobban tennék. tisztább lenne valamivel az ügy a pohárban. (persze ettől én még utálom sándor bácsit - a hóhér szemeivel együtt -, mint a bűnt.)

igyugyaz 2009.08.05. 18:34:55

@Muad\\\'Dib: Nem kell betiltani a pókembert, de attól még észrevehetjük, hogy a retardált azért ugrott ki az ablakon mert hitt benne, hogy majd hálót vet... Ha holnap a mongolokat utáljuk majd lesz retardált aki mongolokat öl.

sötétevagy: Abban igazad van, hogy utálják a cigányokat minden oldalon, de a radikális jobboldalnál ez azért mégis gyakoribb téma, nem?? Amúgy meg találkoztam már cigányok "terrorjával" magam is és volt ismerős aki megismerhette az "árják terrorját", hát nincs nagy különbség a kettő között ne álszenteskedjünk..

hozzánemértőkedő 2009.08.05. 19:22:31

A cikk nagyon tetszik. Néhány mondatot nem kell most leírnom, mert benne van. Az, hogy csak a radikális jobb oldal rasszista, hazugság! Ne feledjétek hány tizezer szavazatot jelentett a bal oldalon O.V. lecigányozása. A köcsög kommunista Szanyi T. megnyilvánulása különösen idegesítő. Szerintem a lövöldöző nem profi! Ha az lett volna, egy év alatt már lebukott volna. Minden szervezetbe beépülnek a szolgálatok, vagy képesek információt szerezni onnan. Két ember esetén az egyik ügynök. Egy emberbe nem lehet beépülni, sőt megvesztegetni sem! Lehet segítője, de az nem vesz részt az akcióban.
Lőttem egyszer sörétes puskával agyaggalamb lövészeten. 4 - 5 m távolságról 5 - 15 cm szórása lehet, nem kell nagyon célozni. Akár agyaggalamb lövész is lehet.:)
Nem rasszista indítékbol gyilkol, valami kényszeres oka lehet. Nagyobb figyelmet kell fordítani a helyszínekre!
A szegény cigány emberek, sajnos a falu végen laknak az utolsó házakban, amelyek a leg védtelenebbek.
Abba kéna hagyni a rasszista koncepció!!

Lődörgő Hollandi 2009.08.05. 20:10:47

Én egyetértek a cikk írójával. Ha rasszita indíttatásúak lennének a támadások, akkor a célpontok másképp lennének megválasztva.

Egy ilyen akció megszervezéséhez profikra van szükség. Nem csodálkoznék, ha minden esetben más lenne az elkövető, de a megbízó ugyanaz.

Az egeytlen célja ennek a dolognak a magyar belpolitikai és külpolitikai szituáció destabilizálása.

A magyar titkosszolgálatok szerepéről csak annyit: ahogy azt világosan láthatjuk, állami szerveink már réges régen túl impotensek ahhoz, hogy egy ehhez hasonló akciót kivitelezzenek. (Valaki viztos lebukott volna, mert áfás számlát kért a puskáért vagy valami)
süti beállítások módosítása