Először is, mert nácit élőben még nem igazán láttam.

Szegény Király B. Izabella bőrfejűibe futottam bele utoljára, de ha jól emlékszem már 93 táján se gyakoroltak nagy hatást a társadalomra. Antifasisztából viszont annyi van, mint a szemét.

A sok antifasisztához meg sok náci kell.

Az NKVD se bírna több fasisztát, nácit, nyilast találni szeretett hazánkban, mint egynehány „liberális értelmiségi” akik simán képesek bárhól ellentüntetéssé lényegülni, ahol felfedezik a fasiszta mételyt. A nácik pedig, mint tudjuk, ott vannak mindenütt. A katolikus egyháztól, a Fideszen át, az óvodai homokozóig ott lapulnak mindenütt.

Sőt újabban a csipájuk is kinyílt, hiszen egyre többen nehezményezik közülük, hogy a fél országot nácinak tartják egyesek.

Az a baj ezekkel az „antifasisztákkal”, hogy nagyrészük lelkes komcsi volt annak idején, valamint bunkó mucsainak tartják még az MSZP szavazókat is.

Olyan felsőbbrendűség sugárzik az orcáikról, amikor lenéznek ránk, hogy az ember helyből a kanálisból felszálló gáznak érzi magát, amikor felhomályosítják éppen, hogy miért is egy rohadt náci ő.

És milyen könnyű nácivá lényegülni!

Elég ha az ember nem elég lelkes támogatója az Igazmondó Reformjainak, vagy kétségei vannak a drasztikus szociális kiadáscsökkentés társadalmi produktivitásának tekintetében.

Azt hiszem az antifasizmus ma a legnagyobb társadalmi probléma Magyarországon.

Az antifasiszták ott vannak mindenütt, a kormányban, a parlamentben, a sajtóban. Ezek az antifasiszták vezették az országot az elmúlt hat évben. A válságot is ezek az antinácik csinálták.

Nem túlzás akár szélsőantifasiszta elnevezés használata sem.

Csoda, hogy a társadalom fellép az antifasiszták ellen? Beindultak a társadalom védelmi mechanizmusai és lendületet vesz az anti-antifasiszta mozgalom. Az antifasizmusban csalódott tömegek reményeiket most az anti-anti irányzat ígéreteibe vetik.

Az anti-antik le fognak számolni az antifasiszta fenyegetéssel, komoly társadalmi támogatással bírván, ellen-ellentüntetéseket fognak szervezni azokhoz az ellentüntetésekhez, amelyeket az antifasiszták szerveznek azokhoz a tüntetésekhez, amelyeket a fasiszták szerveznek.

Fasiszták persze nincsenek, de fasiszta tüntetések vannak, mert a fasiszta úgy keletkezik, hogy az antifasiszták megteremtik. Fasiszta házmesterdzsembori minden olyan esemény, ahol nem az autentikus antifasiszták jelennek meg, hanem bárki más.

Tüntetni, csoportosulni csak az antifasisztáknak szabad, hiszen az antifasiszta eseményekről nyilvánvalóan a fasiszták maradnak távol. Azért, mert fasiszta házmester feljelenti őket a nyilas kerületvezetőnél, ha elmennek otthonról, antifasiszta rendezvény idején.

 

Logikus ez, mint a Mein Kampf ugye?

 

Az antifasiszta métely társadalmi támogatottsága örvendetesen alacsony, legújabban már csak 15%.

Miután rendszeresen a magyar társadalom legszörnyűségesebb alakjai csatlakoznak az antifasiszta mozgalomhoz (Gyurcsány Ferenc pl.), a mozgalom további gyengülésével lehet számolni. A magyar társadalom nem volt vevő az antifasiszta lózungokra, az értelmes magyar választópolgár nem hitte el, hogy ő fasiszta, esetleg antifasiszta lenne.

A magyar ember igazi anti-antifasiszta, aki tudja, hogy az antifasizmus elutasítása a legjobb eszköze a társadalmi béke megteremtésére. Ha nincsenek antifasiszták akkor megszűnik a fasiszták anyagi támogatása is és foglalkozhatunk végre az antifasiszták által itt hagyott romok eltakarításával.

 

Támogasd az anti-antifasiszta mozgalmat!

 

Szélsőantifasiszta mentes közéletet!

 

Határolódj el az antifasisztáktól!

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: fasiszta antifasiszta

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/api/trackback/id/tr72437105

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: imagenes de amor bonitas 2017 2017.12.10. 02:48:38

Flightradar24 - légiforgalom élőben - Világutazó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzsugasvili 2008.04.22. 19:08:55

Reagen mester, szerintem meg mindkettőtöknek igazad van. A blogbejegyzésben a szerző nyilván azt érti antifasisztán, aki folyamatosan pofázik, osztja a vele egyet nem értőt (ami ugy mszp-szdsz szimpatizáns kizárólag), de nagyon ocsmány módon.

Amúgy meg tényleg minden normális nyilván antifajgyűlölő (szerintem ez a helyes, mert a fasiszta meg a náci lét azért kicsit összetettebb a fajgyűlöletnél, meg volt azért az ideologizálva), hiszen mindenkinek elmagyarázzák még egész kicsi korában, hogy a négus nem azért barna/fekete, mert koszos, hanem mert másfelé másszínűek az emberek, és ez így van a cigányokkal, kínaiakkal, vietnámiakkal, stb. Ez annyira alap, hogy kár is róla beszélni. Ezt meg az bizonyítja, hogy nem láttam még semmi olyasmit soha, hogy bárkit megvertek volna, vagy bárhogy máshogy bántottak volna Magyaroroszágon, mert barna, sárga, rézbőrű, nagyorrú vagy bármi más. (Csak olyat hogy barna vert fehéret halálra, de az más kérdés.) Pontosan ezért van talán, hogy ha valakit olyan ronda dologgal vádolnak, mint fajgyűlölet, akkor rohadtul felháborodik, és ha a vádló konkrétan antifasisztának mondja magát, akkor utálni fogja az antifasisztákat. Ennyi az egész.

Kangörény_ 2008.04.22. 19:09:53

Hát ti betegek vagytok. Ha ti közösséget éreztek az autógyujtogató, magyargárdás, jegyirodaromboló nácikkal, akkor ti tényleg nácik vagytok. Ha magatokra veszitek mindazt, amit ők érdemelnek, akkor veletek foglalkozni sem kell. Megelőzendő a szokásos libsibolsizást: ez a gyurcsány-kóka banda tönkrevágta az országot, bárki jobb lenne helyettük.
De ti úgy gondoljátok, hogy aki nem lelkesedik az árpádsávos tahókért, az komcsi, de minimum zsidó. Pszhichiátriai eset vagytok mindannyian.

Paranoid Android2 2008.04.22. 19:10:13

Reagen
Pedig diszkreditálja az egyházat a papi pedofília, csak nekik egy kicsit nagyobb erkölcsi tőkéjük van:)

Paranoid Android2 2008.04.22. 19:14:17

Kangörény a gyujtogató banda nem náci, hiszen még annak is hülye. A randalírozók orvosi rendészeti problémák csupán, az hogy miket kiabálnak irreleváns, pont az ellenkezőjét is üvöltenék ha az tűnne menőnek.

Ron Vibbentrop 2008.04.22. 19:18:43

Nem. Nem én vagyok a TV doktor. De ő is a pártunk tagja. Dr. Mingelengnek hívják. Ha nyerünk New Hempsteadban, ő fogja vezetni a városi kórházat. Az ikreket ingyen akarja gyógyítani.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2008.04.22. 19:21:16

Paranoid Android2 2008.04.22. 19:14:17

Ez belemagyarázás. Aki náciként viselkedik, az náci, tök fuggetlenul attól hogy van-e bármi fogalma arról hogy mit ordít.

Paranoid Android2 2008.04.22. 19:23:15

Nem, a tömegpszihózis nélküli náci a náci, a többi csak focidrukker Újpest-Fradi pl.

Ron Vibbentrop 2008.04.22. 19:23:30

Mint korábban írtam, nem vagyunk "nácik". A pártunk neve helyesen Nemzeti Bocialista Párt.

bomi 2008.04.22. 19:25:05

Paranoid Android2 2008.04.22. 18:57:18
Én támogatom, de hogy kell?:)

A kedvedért létrehoztam egy tesztblogot ;-)
Szóval: A profiloldalon a Blogok-nál kiválasztva a "Paranoid Android" (ennyiresenkinemlehethülye) blogot, felül a "Beállítások" fülre kattintva az alatta bejövő fül-sorban a "Speciális" fül "Kommentek" szekciójának közepén van az "Ők kommentezhetnek" lista, ott válaszd ki a "Bárki" helyett a "Belépett felhasználók"-at, majd tekerj az oldal aljára, és klikk a mentés gombra.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2008.04.22. 19:25:44

Bárki lehet náci. Esetleg cigány. Még csak meg se kell tanulni hozzá a nyelvüket, elég ha csinál 10 gyereket és bökdösi a tobbi magyart az aluljáróban.

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2008.04.22. 19:25:54

McGöring keresi telefonon, a zuhanóbombázók ügyében.

Paranoid Android2 2008.04.22. 19:26:46

Külügyminiszter úr! Ahhoz hogy a náci kórság terjedjen kell ám a sok okos kommenista is aki moszkvai utasításra nem támogatja a centrumot!

Ron Vibbentrop 2008.04.22. 19:27:03

Idióta! Ha még egyszer ilyet tesz, lámpaernyőt csináltatok belőle a főnökkel!

KoenBp 2008.04.22. 19:30:16

Kissé demagóg, ellenben -természetesen- kellőképpen primitív szösszenet a kedvenc témában.
Kár összemosni a politikát a nácikkal, mert semmi közük egymáshoz.

Szokásos történet ez ha a legaljára nyúlunk ennek a csordultig szaros lavórnak.
Ugye minden szép szál náci alapvetően először hegedű/zongoravirtuóznak; atomfizikusnak, építészmérnöknek; tőzsdecápának "tanul" aztán ahogy telnek múlnak az évek egyre kisebb esélyük van a boldogulásra mert azok a csúnya zsidó pedagógusok (minden tanár minden iskolában zsidó ezt sose felejtsétek el) sorra buktatják meg őket mindenből... igaz?
Mennyivel könnyebb bukott emberként kopaszra borotválni a fejünket, bakancsot húzni, és minden jöttment csőcselék-hordába beállván teli torokból üvölteni...

Azért mindenkinek sok szerencsét kívánok ;~)

Paranoid Android2 2008.04.22. 19:31:29

Bomi Köszönöm az informatikai gyorstalpalót!
Megcselekedtem.
Auslander raus!

Reagan Mester 2008.04.22. 19:37:06

Azt nem értem, hogy ha az egyik oldal azt mondja, hogy ne egyél szart, akkor a másik oldal miért kezd el csak azért is szart enni. Miért kell minden egyes kérdésben az ellenkező álláspontot elfoglalni?

"Paranoid Android2 2008.04.22. 19:10:13
Reagen
Pedig diszkreditálja az egyházat a papi pedofília, csak nekik egy kicsit nagyobb erkölcsi tőkéjük van:)"
Leírom még egyszer a kérdést: A kereszténység eszméit és tanait szerinted diszkreditálja, az a néhány pedofil pap?

Nem kevertem bele semmiféle egyházat, és nem véletlenül.

Egyébként én az antifasizmust én belyettesíthetőnek - és behelyettesítendőnek - tartom az antirasszizmussal. Ugyanis a mai szóhasználatban, mint többen írtátok keverednek ezek a fogalmak, hogy: náci, fasiszta, rasszista. Amiről a közbeszédben szó van antifasizmus címszó alatt, az általában nem egy Mussolini-féle fasizmus elleni küzdelmet jelent, de nem is egy hitleri németországi nácizmus kiépítése ellen való tiltakozást (igaz, ez jobban közelít a fasiszta szó ma használt jelentéséhez), hanem inkább egy rasszizmus ellen történő tiltakozást. Én ennek megfelelően tudom értelmezni az antifasiszta szót.

Ha meg valakire azt mondják, hogy náci, akkor az nem feltétlenül azt jelenti, hogy tisztában a Mein Kampf minden egyes szavával, a náci ideológia minden részletgondolatával, elég ha nagy vonalakban egyetért az alapokkal. Ugyanígy ha valakire azt mondod, hogy kommunista, akkor nem - feltétlenül - jelenti ez azt, hogy Saint-Simon-, Marx- és Vlagyimir Iljics műveinek részletekbe menő ismerője.

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2008.04.22. 19:37:36

Csak azt mondd meg, kedves Android, hogy miért nem náci szerinted a kuruc.info, Tomcat, Budaházy, a Gárda és további bűntársaik?

Ron Vibbentrop 2008.04.22. 19:39:28

Nein! Soha nem voltam külügyminiszter. Nem születtem Weselben, 1893. április 30-án. Nem jártam ott soha. Én csak egy fűszeres vagyok New Hempsteadben.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2008.04.22. 19:40:20

jó írás
nem is értem miért került index címlapra

Paranoid Android2 2008.04.22. 19:45:07

Igazad van Reagen, de mégis a cselekedetek alapján ítéljük meg az ideológiákat.
A kommunizmus is olyan szép, amíg le nem verik a vesédet.
A politikai ideológia pedig nem teljesen függ össze a jellemmel.
Voltak rendes emberek akik hittek a fasizmusban, a kommunizmusban, sőt a nácizmusban is. Általában későn jöttek rá mibe keveredtek.

Paranoid Android2 2008.04.22. 19:49:24

bm613
Nem foglalkozom elmebetegekkel(Kuruczinfo).
A Gárda meg még nem csinált semmit, majd ha megsértik a törvényeket akkor gyanus lesz, hogy miért is nem lép az éber rendőrség.

Herr Ron V.
Kölcsönadná a Moszkva térképet?

Ron Vibbentrop 2008.04.22. 19:51:34

Lengyelországban is csak egyszer jártam. Egy koktélgyárossal.

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2008.04.22. 19:51:35

Olvasom itt PA kommentjeit, és egyre kevésbé értem mire is akar ő kilyukadni. Leginkább egy nácimozsdatásnak tűnik ez az egész, hisz dehát azok nem is azok, akik autókat gyujtogatnak, meg egyébként is. Akkor az autógyújtogató nácikkal nincs gond, sőt, inkább azok a rohadt antifasiszták dögöljenek meg, mert miattuk van az egész?
Noooormális?

Paranoid Android2 2008.04.22. 19:54:18

RV Tigris harckocsival?
patróna
arra akarok kilyukadni, hogy attól, hogy nácinak hívsz mindent amitől félsz a megértéséhez nem jutottál közelebb.

Ron Vibbentrop 2008.04.22. 19:59:41

Akkor még nem volt Tigris harckocsink... akarom mondani, akkor még nem tartottunk szegfűszeget a fűszerüzletben. Ich weiss nicht, was für eine Tigris harckocsi.

Paranoid Android2 2008.04.22. 20:02:46

Van magának az a Hitler bajuszos kefefrizurás barátja Mr Hilter vagy hogy hívják ő hogy van? Volt azóta síelni Moszkvában?

Ron Vibbentrop 2008.04.22. 20:07:57

Ó, igen, Mr. Hilter, ő lesz a New Hempstead-i polgármester, ha nyerünk. Megpróbált Moszkvába utazni, de végül nem sikerült. Mivel a látogatása sikertelen volt, inkább Moszkvából mentek vendégségbe hozzá. Sajnos, nem sikerült túl jól az a látogatás sem, bár sokáig tartott. Mr. Hilter teljesen készen lett tőle, jól le is égett. A koktélgyárossal még jó volt a viszony, egy fura nevű lengyel helyen találkoztunk, Katyusa vagy Ktyn, nem emlékszem pontosan, olyan régen volt.

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2008.04.22. 20:09:09

Hát nézd, aki Lonsdale melegítőben, bomberdzsekiben, terepszínű nadrágban, kopaszra borotvált fejjel üvölti, hogy zsidókat a Dunába, nehéz nem nácinak nevezni. És ne gyere nekem a tömegpszichozissal és hasonlókkal, ezek az emberek egyszerűen primitív, logikus gondolkodásra képtelen, zsigerből ostoba véglények, akik csak egyetlen megoldást képesek megfogalmazni minden problémára: takarogggyazámból.
És nem azért undorodom tőlük, mert okom volna rá, hogy féljek tőlük. Egyszerűen értelmes, európai gondolkodású ember nem tehet mást, mint hogy elutasítja az ilyen szélsőségeket, függetlenül attól, hogy baloldali, vagy jobboldali(konzervatív) érzelmű.
Az meg, hogy szerinted aki antifasiszta az egyben kommunista is, nettó hülyeség, de szerintem ezt már elmondták páran előttem is. Ezzel magad is oda süllyedsz, mint ahol a náciék tanyáznak, mert ez ugyanaz a kétbites faszság, mint amikor kopaszék szerint aki nincs velünk, az nem is magyar.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2008.04.22. 20:11:05

egyébként én sem bírom ezeket a gyűlölködő, kirekesztő, magukat felsőbbrendűnek gondoló népséget,: az antifasisztákat

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2008.04.22. 20:15:09

"Gyurcsány Ferenc is részt vesz azon a tüntetésen, amit magyarok ellen szerveznek."

Bruhaha, egy újabb beteg érkezett.

Paranoid Android2 2008.04.22. 20:15:45

De ki beszél itt a gyujtogatós elvtársakról?

Itten az OV határolódjon el korusról van szó, meg azokról akiknek nem szégyen kiállni a fletó mellé.
Tudod valahol baromi sértő, hogyha kiderül rólad, hogy nem tartod az öszödi beszédet Deék Ferenci intellektuális és erkölcsi teljesítménynek akkor már rögtön náci vagy.

Paranoid Android2 2008.04.22. 20:18:19

RV pont ön emlegeti náci rémtettek helyszinét?
És ha jól értem nem vált be a Vörös Hadsereg Tours?

Bobby Newmark 2008.04.22. 20:18:30

Kicsit off, meg megkésve, csak az "akkorisnekemvanigazam" szellemi maszturbáció kedvéért:

Kopaszmercis! Aszondod:
"Olyan film, hogy Amerikai Historia X nincsen.. van Amerikai Historia, meg American History X..."

Szó'sz a mozisoknak, tévéseknek, forgalmazóknak, egyebeknek is, hogy rosszul tudják? :P

port.hu/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=3602&i_city_id=3372&i_county_id=-1
dvdkep01.extra.hu/cimke/A/Amerikai%20historia%20x-cd.jpg

Ha már belémkötsz, legalább olyan dologba, aminek van alapja is, plíz! :P :D

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2008.04.22. 20:18:48

én úgy tudtam, hogy magyar fiatalok akartak tüntetni azon a napon
bocs, ha igazam van

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2008.04.22. 20:24:04

"Tudod valahol baromi sértő, hogyha kiderül rólad, hogy nem tartod az öszödi beszédet Deék Ferenci intellektuális és erkölcsi teljesítménynek akkor már rögtön náci vagy"
LOL

Te komolyan azt hiszed, hogy ez ilyen egyszerű? De persze hülyék minden oldalon vannak, ha mondjuk konkrétan téged valaki lenácizott, mert nem úgy értelmezted az őszödi beszédet mint ő az is elmehet a picsába. De itt nem egészen erről van szó. Lehet, hogy te fogalomzavarban szemvedsz, vagy csak simán hülye vagy, és neked az emeszpédroid=antifasiszta. Ez ugyanúgy faszság mondjuk, mint hogy a fideszdroid=náci.
Talán tisztába kéne jönnöd a fogalmakkal, mielőtt blogolásra adod a fejed, és összemosol mindent mindennel.

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2008.04.22. 20:25:43

wmiki, és tüntethettek is. Magyar fiatalok egy másik csoportja meg úgy gondolta, hogy ők is tüntethetnek ugyanazona napon.
Amúgy ki vagy te, hogy meg mered mondani, hogy ki a magyar, hmm?

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2008.04.22. 20:27:19

hujuj
kemény szavak ezek a gumiketrec nevű blog írójától, aki akkora szellemi magasságokban leledzik, hogy a világegyetem összes szavának jelentésével tisztában van

mi erre a válaszod kedves paranoid?

873ujr3rk 2008.04.22. 20:28:26

"Hát nézd, aki Lonsdale melegítőben, bomberdzsekiben, terepszínű nadrágban, kopaszra borotvált fejjel üvölti, hogy zsidókat a Dunába, nehéz nem nácinak nevezni. És ne gyere nekem a tömegpszichozissal és hasonlókkal, ezek az emberek egyszerűen primitív, logikus gondolkodásra képtelen, zsigerből ostoba véglények, akik csak egyetlen megoldást képesek megfogalmazni minden problémára: takarogggyazámból.
"

ezek az emberek valoban a fenti jelzokkel illethetoek leginkabb. ennyit tudnak, nem tobbet.
hombologni, kukat/autot gyujtogatni etc.

ha erosen jobbos orszag lennenk, gonosz kizsegerelo jobbos vezetokkel, jobbos 40 evvel magunk mogott, pontosan ezek az emberek gyujtanak fel a gaz kapitalistat, tornek zuznak az uzleteket etc.
nem nacik. butak. ostoba veglenyek, fergek.
nem eszme menten mozognak, hanem arra varnak h valaki megmutassa nekik a bosszu utjat. teljesen mind1 hogy az illeto komenista lozungokat, vagy naci fasszagokat hangoztat, ha kelloen eroszakos es demagog , korulotte fognak tobzodni.

hogy az oket figyelo hatalmi elit, media mikent hasznalja aztan megmozdulasaikat, hat az mar mas tema.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2008.04.22. 20:29:00

és milyen érdekes, hogy "véletlenül" pont ugyanabban az utcában tüntettek az azért annyira nem magyar és nem olyan rettenetesen fiatalok is...

hiszen a hollán e. utcában mindig is rendszeresek voltak ezek a tüntetésel...

Paranoid Android2 2008.04.22. 20:30:41

Kicsit kevésbé kioktatóan ha kérhetném patróna!
Tudod a dolog lényege, hogy ez egy humoros írás. Tele az ehhez szükséges nagyvonalúságokkal. Én élvezem, hogy az antifasiszták kiakadnak azok meg akik nem fasiszták meg nem antifasiszták egyszerre jót röhögnek. Irhattam volna valamit az antiklerikálisokról is, ami megint nagy divat, mintha az egyház vissza akarná (tudná) foglalni a társadalmat.
Csak azért csináljátok, hogy ne kelljen az ipari méretű kormányzati dilettantizmusról és rablásról beszélni.

873ujr3rk 2008.04.22. 20:31:03

patrona, az egesz hollan faszsag kezelheto lett volna igy is:
tc-t megfogni, bebaszni oda ahova valo, a megmozdulast betiltani, a megjelenoket pedig kello erovel feloszlatni. viszlat szevasz.

ne akard nekem megmagyarazni, hogy egy polgar tamas szintu figurat kello akarattal es odafigyelessel nem lehet hidegre tenni. lehet.
minden eszkoz a hatalom kezeben van de nem akar elni vele. mert igy lehet nacizni.

Reagan Mester 2008.04.22. 20:33:52

wmiki :D

Rákattintottam a blogodra. Nagyon aranyos. Ha te péntek esténként kanalat teszel a tévé tetejére, és várod, hogy elgörbüljön, akkor veled ideológiai- és szemantikai kérdésekről nem vitatkoznék.. :D

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2008.04.22. 20:36:33

873ujr3rk, ezzel én is tisztában vagyok, hogy Ferencnek úgy kellett ez a Hollán Ernő balhé mint egy falat kenyér. Én ott voltam, hallottam milyen vastapsot kapott, és láttam az emberek arcát, mennyire örültek neki. Szerencsétlen nácik(és most nem fogom árnyalni, hogy széljobber, és vagy focihuligán, akármi, náci és kész) meg nem veszik észre, hogy az akcióikkal csak maguk ellen hangolják a józan többséget, és még a kormánynak is jól jön, hogy csinálják a fesztivált. Ostobák, pont.

PA: Ha ezt humoros írásnak szántad, szerintem add oda a Farkasházynak, az biztos jót röhögne rajta, hasonló a "humorérzéketek". Vagy csak simán szarul írsz.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2008.04.22. 20:37:42

köszi rm
próbálom elsajátítani a "baloldali/tudományos" szemléletű véleményformálást (demagógiát), a másik nézőpontból megközelíteni (leírni), de az igazat megvallva, gyakran nem érzek hozzá magamban elég erőt

Bobby Newmark 2008.04.22. 20:39:07

Reagan, ne bántsd szegényt, mindenhol ezt kapja. Én is már szégyellem magam, hogy odamentem kötözködni... :P

873ujr3rk 2008.04.22. 20:39:23

patrona: "minek ment(el) oda ?"
egyebkent nem, nem hergelik maguk ellen a jozan tobbseget. hidd meg az is mukodik, hogy ha feri valamit nem szeret, akkor abban vszinuleg van valami jo.

Bobby Newmark 2008.04.22. 20:43:19

Jé, ez nem is az a blog....

wmiki!

Az enorszagom.buzz.hu az nem a tied? Két ilyen agyament Miklós is van az országban?

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2008.04.22. 20:45:11

Kiváncsi voltam milyen egy antifasiszta tüntetés, mert a fasisztáról már voltak elképzeléseim.

Miért is nem? De ahogy korábban írtam, szerintem is faszság volt Ferencnek oda menni, ez akár meg is felezhette a résztvevők számát.

Paranoid Android2 2008.04.22. 20:48:15

patróna én ritkán szoktam kikérni valamit magamnak, de ez a farkasházis hasonlítgatás túl megy minden határon. Én személy szerint ha valakinek tetszik az írása azt ha nagyon jó leírom, de lebarmolni a szerzőt igazán nem illik már csak kultúráltság okán sem.
Az ilyen a heti hetes szintjén értelmezhető személyeskedés a lelkileg náci-bolsi alkatú emberek szokása.
farkasházi, hát ne találkozzunk:)

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2008.04.22. 20:50:30

Rövid o-val lécci.

Én pedig személy szerint ha valakinek nem tetszik az írása, azt megmondom neki. De persze azt is ha jó, de ez esetben erről szó sincs. Dehát ez csak egy vélemény, ami meg szabad, ugye.

megatróger 2008.04.22. 20:50:32

így van! a bombagyáros bohóc is megmondta, hogy az antifasiszta a métely, amit ki kéne irtani! milyen emberek azok, akik nem szeretik, ha molotov-koktélokat dobálnak jegyirodákra?! hazaáruló büdös komcsik!
nácik pedig nincsenek, csak igaz magyarérzelmű emberek, akik tudják, hogy Hitler szerette a magyarokat, és csak jót akart nekik.
a zsidók pedig saját magukat lőtték a Dunába.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2008.04.22. 20:51:12

hujuj bobi!
ha tudnád mennyi agyament van ebben az országban

nézd csak meg az index címlapon lévő blogok nagyrészét vagy a szkeptikus oldalt
fullosak

Énmagam123456 2008.04.22. 20:57:46

Jó cikk! Lehetne ez a címe: Objektíven a zsidókról

megatróger 2008.04.22. 21:08:23

és csodálatos dolog, hogy 2008-ban, Európában egyedül, Magyarországon a legdurvább szitokszónak az "antifasiszta" minősül.
Gratulálunk, magyarok.

Paranoid Android2 2008.04.22. 21:10:10

patrona
neked tényleg nem megy ez a humor dolog:)

megatróger 2008.04.22. 21:13:40

jó úton haladtok. egy második Trianon felé.

megatróger 2008.04.22. 21:19:46

2008, Magyarország

az annyira lenézett románok lassan már az űrprogramjukat indítják be, itt meg lerohad minden, jegyirodákat gyújtogatnak, nemzeti ünnepeket változtatnak idegbeteg hőzöngéssé, és immár nem is a "komcsi" a legcsúnyább szó, hanem az "antifasiszta".
2008, Magyarország, Európa(?)

Ehhez tényleg csak gratulálni lehet. Ez egyszerűen zseniális. Ilyenre semelyik más nép nem képes.

Wuff 2008.04.22. 21:24:44

Csak annyit az egészről, hogy szánalmas az a sok ingyenélő, akinek nincs jobb dolga, mint mindig tüntetni valami ellen (ami ráadásul nincs is).
Mindenki egy nagy barom, aki azt hiszi, hogy e kérdéskör az ország legnagyobb problémája.

megatróger 2008.04.22. 21:26:12

az amcsik boldogok lehetnek, hogy léteznek náluk ostobábbak is.

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2008.04.22. 21:26:28

Nos a PA féle humor úgy néz ki tényleg nem az erősségem, a fene vigye el.

hessler 2008.04.22. 21:31:20

Az antifasisztázás jól fizet?
És az anti-antifasisztázás?

limonade joe 2008.04.22. 21:58:55

seggfej, tarparaszt, lónyál

tcom 2008.04.22. 22:06:38

Biztos sokan leírták, hogy attól hogy nem pókos emblémával és karlendítéssel masíroznak pl magyar gárda pocakos, operett új-nyilasai, attól még náci eszmék alapjaival büszkélkedhetnek. És mindazok, akik lengetik a nyilasok csíkos zászlaját igenis nácik. Úgy hogy éppen annyival több náci van ma magyarországon, amennyi van. Ehez nem kell antifasisztának lenni, hanem gondolni kell a jövőre és dolgozni, nevelni gyerekeket. A legtöbb höbölgő szerencsétlennek mégy gyereke sincs, és éppen unalomból, meg sötétségből csatlakozik a nemzeti bábszinházakhoz. Az pedig, hogy ezt meglovagolja korábban jóbb sorsra érdemes párt is... szomorú.

lottebitte1 2008.04.22. 22:10:47

Egyetértek a cikk írójával, És a stílus is frappáns. Még ilyet!

pazola 2008.04.22. 22:58:50

Eloszor azt hittem, ez valami vicc. De aztan beleolvastam a tobbi posztba, es latom, hogy nem az.

Kar.

ántikomonista 2008.04.22. 23:14:20

Végül is ezek az antifasiszta elemek vágták haza az országot, az elmult 6 éves , gyászos szereplésükkel. Igazából 45 ' - óta hatalmon vannak, lényegük a nemzetellenesség, valamiféle zavaros ántifasiszta jelmezbe bujtatva. Szégyen, hogy mennyien megélnek ma is az antifasizmusból. A legnagyobb kártevésük a magyar elem következetes visszaszorítása csonka, és nagymagyarországban ténykedésükkel. Veszélyesek, az tény.

Agent Cooper 2008.04.22. 23:18:29

Mindig is tetszett, amikor a kommunista összeesküvés-elmélettel operáló, otthon halkan cigányozó és zsidózó, mélykeresztény nacionalisták arról érvelnek, hogy ők nem nácik és nem fasiszták.

Megmondtam má nemértő? 2008.04.22. 23:38:18

A '90-es évek elején jártam egyetemre. Mindenki egy szabadságszerető, avagy alapvetően liberális világnézetű személynek ismert. Ma ez a szó - liberális, az egyik komoly szitokszó nálam. Tönkretették ezt a dolgot, kiábrándultam a végletekig. Megutáltam a sok gőgös, magyarozó szdsz-es származású vagy odáig elhülyült sejpegő-raccsoló hígmagyar kreatúrát. 1% százalékon vannak, a haverjaik meg kb 15-ön, és mégis ezeket kell nézni, hallgatni egy egész országnak minden nap, minden forrásból. Ha már vége is lesz, nagyon sok idő kell amíg a magyarok megbocsátanak ezeknek. És egyszerűen nem lehet megszabadulni tőlük, hiába a demokrácia vagy mi a szar. Na, ilyenkor repül a molotov-koktél, és senki nem szólhat ellene. Az íreknél 25 évig ment ez a dolog, de kivívták és most élenjárnak Európában (Ejrópában, az un. liberálisoknak). Miért lennének ők különbek a magyaroknál?
Magyarok! Különbek ők nálunk?

hot little bitch 2008.04.22. 23:47:08

Egyszerűsítesz ez a legnagyobb bajom.
Aztán hazudsz, ez a kisebbik bajom - ezt igazán nehéz ma ugyanis elkerülni mikor frankótmondunkmeg.
Nem akarsz árnyalni - ezen meg már meg sem lepődöm.

További szép napot, és sikeres egyszerű-postokat!

DrPepper 2008.04.22. 23:47:19

Szellemes írás.

A nyilasok csíkos zászlaja benne van a címerünkben. Akkor tán ki kéne venni. Ezzel a logikával a német himnusz is fasiszta. Lehetne nagy tüntetést szerveni ellene. De erre nem telik a bátorságból...

hot little bitch 2008.04.22. 23:49:24

Lowfast-nak adok igazat. Írjuk le mégegyszer nagybetűvel a taobölcsességi magasságokban szárnyaló szentenciát:

Magyar égre magyar csillagot!

MAGYAR SEGGBE MAGYAR LÓFASZT!

Megmondtam má nemértő? 2008.04.22. 23:52:01

hot little biboldó!

Wágner hét van, nem vásárolsz?

KoenBp 2008.04.22. 23:56:51

magyar nyelvre magyar szart

Ron Vibbentrop 2008.04.22. 23:57:27

Még nem jeleztem, de nagyon jól állunk New Hempsteadben. Ha most tartanák az időközi választást, Mr. Hilter legalább 10, de lehet, hogy 15 szavazatot is kapna. És ez a szám napról-napra növekszik!

Megmondtam má nemértő? 2008.04.23. 00:24:45

A hazai liberalizmus és annak "antifasiszta" szemkilövető törpepártja nem más mint egy rákos sejt a magyar nemzet testén. Kemoterápiát!

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2008.04.23. 00:26:48

Sajnos sok szavazat elveszett, amikor azt a csecsemőt fejbeharapta, de majd a magas bociális juttatások ígéretével visszahozzák, sőt meg is dulpázzák.

G.T. 2008.04.23. 00:58:30

Miért azok mennek el az antifasizta tüntetésre, akik sokat loptak, vagy sok lóvéjuk van? Ld. politikusok, zsidók. A cigányoknak is ott lenne a helyük az antifasiszta tüntetésen! Miért nem mennek? Az idióta antifasiszta tüntetőket viszont kamerára veszik, így legalább lehet tudni, hogy kik lopnak, és kiknél van a lóvé! Nem tudom, hogy van-e nyílvántartás róluk, hogy ki tartja magát antifasisztának... Sok antifasisztával találkoztam már, de még fasisztát nem sikerült találnom Magyarorországon, szerintem nagyon elbújtak! Vagy én is antifasiszta vagyok? :) Vagy én vagyok a fasiszta, azért nem találok egy fasisztát sem Magyarországon? ..kezdem zavarba hozni magamat...

G.T. 2008.04.23. 01:00:58

Parasztok fegyverbe! Le a fasisztákkal, és az antifasisztákkal! :)

magyaroknyulai · http://magyaroknyulai.blog.hu 2008.04.23. 02:56:15

Mit tehet egy magyar ha azt szeretné,hogy Feri tényleg menjen a picsába?

Paranoid Android2 2008.04.23. 06:39:58

Mr Hilter 15 szavazata a legpédátlanabb nemzetibocialista előtörés a birodalom történetében. Az, hogy a Nemzet Idiótáinak Pártja a szavazatok 41%-át kapta meg Több pénzt az embereknek és Jóléti rendszerváltást jelszavak mentén az lényegtelen, hiszen ők csak nem veszélyeztetik a demokráciát, hiszen vezetőjük Mr Szlátin igen rendes ember.

limonade joe 2008.04.23. 07:03:13

Annyit az anti-antifasisztáknak: Egy ember a vasárnapi istentisztelet után szól a papnak: Hetek óta a tyúklopásról prédikálsz, nincs más témád, hagyd már abba, kicsit már unalmas. Erre a pap: Nem tudom abbahagyni ezt a témát, amíg be nem fejezed a tyúklopást.
Fejezzétek be tyúklopást, mi befejezzük a prédikááxóciót.
A te logikád szerint még a végén kiderül, hogy a jegyirodát az antifasiszták támadták meg.
Paranoid Android: Azon kívül, hogy a neved találó: a te fajtád többet árt mint 10 Tom Cat.
Index-szerkesztők: egy kis szellemi és erkölcsi színvonal kellene, ilyen 0 blogokat nem kellene felhozni csak azért, mert a szerző hülyeséget irogat, mert egyébként, látszik, hogy a kutya sem kíváncsi rá.
Még szerencse, hogy az antifasizmus már a négy parlamenti pártra jellemző, mint ahogy egy normális országban.

states 2008.04.23. 07:07:31

Sok mindent elmond a magyarországi fasiszta-anifasiszta politikai paródiáról, hogy Bayer Zsolt a baloldali megmondó emberek szerint a zsidókat dunába lövöldözők szellemi utódja, míg a kurucinfo szerint magát svábnak álcázó zsidó Gyurcsány-bérenc...

Paranoid Android2 2008.04.23. 07:08:18

joe
nagyon találó ez a tyúklopásos dolog:
Mi szólunk, hogy ne lopjatok.
Ti mondjátok: Fasiszták vagyunk. Ti meg az antifasiszták.
Mi mondjuk az antifasiszták is lopnak.
Ti mondjátok nácik vagyunk.
Mi mondjuk nagyon loptok.
Ti mondjátok erősödik a fasizmus.
Mi mondjuk mindent elloptatok már.
Ti mondjátok, mindenki aki éhes fasiszta.
És így tovább....

hattyú 2008.04.23. 07:21:19

sztem sok pszichiáter kéne ide és plázák helyett lelki gondozókat kéne építeni...

DEP 2008.04.23. 07:31:19

Én támogatom az anti-antifasiszta mozgalmat!

states 2008.04.23. 07:33:34

Figyeljük csak, hogy ír egy igazi antifasiszta, aki rasszista: „A zsidók… kitüntetett szerepet vállaltak a világ kommunikációs összekapcsolásában, a hírközlésben, a kereskedelemben, az intellektuális dialógusban, a Föld és a rajta élők világgá változtatásában… Ez az egyetlen világnép, és ebből fakad a rendeltetése is… A zsidók nem lesznek utcaseprők, mert a sok évezred alatt felhalmozódott intellektuális tőke tovább öröklődik az utódokra. Az érzékenységet, az alkatot és valószínűleg az intelligenciánk természetét is összeadjuk abban a génkoktélban, amik a gyermekeink.”
/Konrád György/
Ugye, milyen hiteles egy rasszista antifasiszta...

vazze... 2008.04.23. 08:01:22

tök mindegy ki a náci és ki a nem náci, 50 év és cigány ország leszünk. Már most sajnálom a
leendő unokáimat... No most lehet hányni!

degerely 2008.04.23. 08:07:00

Mivel nyílvánvalóvá vált, hogy sokan az alapvető fogalmakkal sincsenek tisztában, segítek:
Fasizmus -> hu.wikipedia.org/wiki/Fasizmus
Nácizmus -> hu.wikipedia.org/wiki/Nemzetiszocializmus

Fitz 2008.04.23. 08:10:48

"hivatalból nem engedélyezhet náci, fasiszta megmozdulást, tehát ha nem tilt be bejelentésekor valamilyen demonstrációt,"

Azér' a várban szokott lenni megemlékezés a magyar, meg német katonák hősi kitörésének alkalmából. Oké legyen, jogos, meghaltak, meg katonák voltak, kell. Biztos véletlen, hogy "szkinhednek látszó" emberek gyülnek ott leginkább, bomberben, bakancsban, kopaszon. Ez már baj, szeretnék úgy menni, hogy ilyen arcból kevesebb van. De legyen, nem tilos ilyen ruhákba öltözni és menetelni. Viszont amikor koszorúzásnál azt mondja a géniusz: "akik vérüket adták hazájukért és fajukért", akkor úgy gondolom az ott egy engedélyezett náci tüntetés.

Dr. Pelikán et. (ferológus) · http://ferologia.blog.hu 2008.04.23. 08:20:43

Sziasztok!
Előre vetítem én egy közepes faluban élek nem nagyon értek ezekhez a magasröptű dolgokhoz, de látom itt sok a szakértő, ha rákeresek a gugliban a náci, fasiszta, antifasiszta kifejezésekre 2007-ben 9000000 találat, gazdasági válság 2007-ben 780000, ezt azt jelenti, hogy a nácizmus nagyobb baj, mint a gazdasági problémák, vagy egy falusi bunkó vagyok, mert, Szlovákiába helyeztem át a cégemet rosszul értelmezve a nácizmus és a járulék és adó terhek összefüggését?
Üdv Pelikán

Seduxen (már NEM dr.) 2008.04.23. 09:54:26

"Panem et circenses"... Milyen jól elvannak itt a szénné képzett fotelharcosok, és osztja mindegyik az észt, hogy ki miért anti, meg miért anti-anti... Kár, hogy az egész qrva országra ez a jellemző, hogy az ilyen értelmetlen vitákkal van tele minden, és elsiklanak az emberek az igazán fontos dolgok felett. Ha valaki tud konkrét választ adni az alábbi kérdésemre, megköszönném: kik okoznak/okoztak több kárt ennek az országnak, a "nácik" (írhattam volna fasisztát, vagy bármelyik "szinonímáját", mert sokan úgysem tudják a különbséget), vagy az antibőrbe bűjt ultraliberalisták? Mind erkölcsi, mind gazdasági, mind kulturális síkon...
Előre is köszönöm a nagyszámú, higgadt, és kulturált választ!

Rwindx 2008.04.23. 13:40:10

Azért csak megragadták az alkalmat jópáran hogy gondolkodás nélkül lefasisztázzák azokat akik ez ellen szót emelnek. Fogadjátok őszinte gratulációmat, így töltitek meg értelemmel, céllal és tartalommal az anti-antifasizmust, az ugyanis jobbára erről szól.

Nem arról van szó hogy mi a kapcsolat a zsidók, a nácik, a világbéke, a rasszizmus, kommunizmus,köztársaság stb között. Az anti-antifasizmus nem a nácizmus támogatásáról szól. Hanem azokról szól akik lefasisztáznak bárkit akár zsenge értelmi képességeik okaként, akár politikai,stb céljaik elérésének érdekében.

Én így gondolom.

degerely 2008.04.24. 08:27:23

Seduxen

Az országnak pl. az iszlám szélsőségesek minimális kárt sem okoztak, mégsem hiszem, hogy bármilyen aspektusban pozitívan kellene hozzájuk viszonyulnunk... A tolvaj az tolvaj, mégha nem is az én tyúkomat lopta el. Remélem érthető voltam.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.04.24. 13:17:32

degerely: egyvalamivel egyet tudok érteni, a tolvaj, az tolvaj, Így van. Ennél pontosabb definíciót magam sem tudtam volna adni a mai magyar "liberálisokra". Köszönöm, hogy megtaláltad a megfelelő szót...
Igazad van az iszlám szélsőségesek az országnak minimális kárt sem okoznak, mégsem kell őket szeretni. Na most gondolj bele abba, akik még kárt is okoznak az országnak (nem is keveset), azokhoz hogyan kell viszonyulni?

gargoyle 2008.06.12. 17:53:48

asszem hogy ha modern kisplasztikat keszitenek "amit meg akarok magyarazni meg is tudok" cimmel akkor ezt a blogbejegyzest es a kommenteket kell csak plexibol kionteni es bekeretezve allvanyra kirakni. _nyilvan_ minden antifasiszta/antirasszista mocskos tolvaj ez egyertelmu. mindenki aki az ellen tiltakozik ha az orszagban _kizarolag_ rassz vagy vallasi kulonbozoseg okan diszkriminalnak vagy vernek meg embereket, az a nemzetkozi karvalytoke fizetett ugynoke. az viszont csak veletlen egybeeses hogy szegeny emberek punkt szelsojobboldali szervezetek standard egyenruhajat, szolamait es nezeteit alkalmazzak, ok igazabol csak a. el vannak keseredve es a sirastol csak az a szo jut az eszukbe hogy zsido b. ha esetleg megse lehetne letagadni hogy nacik akkor rogton nem velunk vannak, csak hozzankcsapodtak, nem is ismerlek, ugye laci? (:

gargoyle 2008.06.12. 17:54:23

most nezem de jot nekroztam :D

gudmen 2010.04.10. 03:52:46

rég olvastam ennyire jo posztot..a mü stilisztikáját kellene látnotok, a tartalom másodlagos..annak ellenére, hogy minden betüjével egyetértek..:)
süti beállítások módosítása