Hát Feri, hiányozni fogsz!

 2012.04.30. 12:04

Ma reggel 6 óra 49 perckor (a vonyarcvashegyi Szent Mihály dombon figyelve a napfelkeltét) értesültem a lesújtó hírről: Valamikor tegnap este 8 óra után, a végső csapást a Hír Tv keze által elszenvedve, Gyurcsány Ferenc tragikus hirtelenséggel politikailag elhunyt.

Az a fajta mélabú lett úrrá rajtam, ami akkor éri az embert, amikor valami alapvetően szörnyű, de mégis a mindennapok részévé lett rémálomból ébred.

Vége hát, hiszen már szinte mindenki nevet. Most megmagyarázom, hogy én miért sírok inkább.

 

A néhai az az ember volt, akinek sikerekben gazdag életútja példázza, hogy miféle tulajdonságok predesztinálnak valakit arra, hogy ezt az országot vezesse.

Az elhunyt már ifjúságában a könnyebb utat kereste, törekedett arra, hogy felfelé házasodjon, kihasznált mindenkit és sosem törődött azzal, hogy mit is gondolnak róla az emberek. Mindig meg is találta a könnyebb utat és a mindenkori országvesztők egyik legpatinásabb családjába házasodott be végül. A hihetetlenül erős mezőnyben érdemelte ki a legnagyobb hazug címét.

 

Fura, hogy egy korai botlása teszi teljesen komolyanvehetetlenné végül, de látnunk kell hihetetlen erővel leplezett, de mindenkor jelenlévő szánalmasságát, ami milliókat tévesztett meg egykoron.

 

Ez az ember 23 évesen nem érezte szükségét, vagy nem érezte képesnek magát arra, hogy maga írjon meg egy szakdolgozatot. Annyira bízott politikai hátszelében, hogy a legminimálisabb gondosságot sem tanúsította a csalás során. Ellopta felesége testvérének dolgozatát, egy az egyben leadta a sajátjaként a felét, még a címét sem változtatta meg. Jó közelítéssel tudjuk, hogy azóta is minden dolgát így intézte.

És ezt minden egykori és jelenlegi párttársa tudja és tudta róla. Soha senkiben nem volt annyi a baloldalon, hogy kiálljon nyílt színen és azt mondja ennek az embernek:NEM! Van egy határ amit nem lépünk át!

Gyurcsány Ferenc volt ugyanis az az ember, akinek bárminemű politikai és emberi tolerálása annak a kimondásával egyenértékű, hogy erkölcsileg mindent lehet a politikában és a gazdaságban. Ezért teljesen értéktelenek a Fideszt és Orbán Viktort érő balos támadások, mert Gyurcsány Ferenc léte önmagában tette teljesen hiteltelenné és nevetségessé a baloldalt.

 

Persze nem hal könnyen, saját maga és a közvetlen rajongói kör számára ő továbbra is a teljes jogú ellenorbán. Viszont most végre ballibék a maga pőre valójában tekinthetik meg, kit is sztároltak vagy tíz évig. Mi meg kiélvezzük az utolsó cseppig.

 

Amúgy nem a lebukási, hanem az elkövetési sorrend számít, tehát a schmittelni igének ezentúl teljes jogú szinonimája a gyurcsányolni. Igekötővel persze mást jelent továbbra is (lásd.: elgyurcsánytam).

 

 

Címkék: plágium szakdolgozat gyurcsány ferenc orbán viktor szöllészet borászat

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/api/trackback/id/tr234480596

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Castle Blödenstein 2012.05.08. 22:53:29

Minden elismerésem a Gréczy Zsolté.     Gréczy Zsolt egy igazi egyéniség. Ritka Isten adta tehetség és hihetetlen erkölcsi tartás kell ahhoz, hogy valaki a folytonosan megalkuvást követelő, mutyizós, bratyizós, bátyámuram rendszer és a po...

Trackback: Vezéráldozat: Gyurcsány 2012.05.01. 14:08:29

A szocialista párt ennél többet sem remélhetett volna. Schmitt Pál plágium ügye kapcsán sorban nézik végig a politikai élet szereplőinek végzettségét, az ezeket igazoló papirokat és a diplomamunkákat. Amire már tényleg nagy szükség volt egy ideje. Nem ...

Trackback: Ülj le Feri, egyes 2012.05.01. 14:00:15

Őszintén szólva egyre jobban szórakoztat a nagy magyar szakdolgozat-háború, és kíváncsian várom, hogy ki lesz a következő bukó. Balegyenes-Jobbhorog. A helyzet viszonylag egyértelműnek tűnik. A KISZ-es megbizatása miatt elfoglalt Gyurcsány Ferencnek ne...

Trackback: Trónok harca - Felpörgött az előrehozott birodalmi választási kampány 2012.05.01. 11:24:18

Robert király halála ill. a Joffrey király származását firtató tényfeltáró cikkek után kialakult legitimációs válságban a pártok előrehozott választások kiírásában egyeztek meg. A választás azért is sürgető, mert a birodalomban megindult belső, elsősor...

Trackback: „Elnézést, Virág Elvtárs, ez az ítélet…” 2012.05.01. 11:05:23

Sorban állnak a bloggerek Gyurcsány Ferenc politikai temetésére. Egyre-másra jelennek meg a posztok arról, hogy „ha beigazolódna a gyanú”, akkor minek kéne történnie, mekkora béna, balfasz, szemétláda lenne a volt miniszterelnök, és mindenk...

Trackback: Barter 2012.05.01. 09:49:50

Ami elsőre úgy tűnt, hogy nem több figyelemelterelési és szarterítési próbálkozásnál, válaszul a Schmitt botrányra, úgy néz ki, még sincs minden alap nélkül.Gyurcsány szakdolgozatáról egyre több érdekes momentum derül ki, maga Fletó pedig egyre jobban ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nu pagagyí 2012.05.01. 13:33:49

@nekemtökmind1: Nem baj, ha összezár a jobboldal. Nőjön csak a paranoia. Minél inkább szembekerül az egykor liberális, konzervatív ember önmagával, annál hálásabb lesz, ha a túloldalon megjelenik majd az a szalonképes jelölt, akire arcvesztés nélkül szavazhat. Egyelőre becsukja szemét fülét, hogy ne vegye észre kormánya korrupt működését, kokettálását különböző gyűlöleteszmékkel, a totális idiotizmust és talán igyekszik tisztességes maradni.

peti6 2012.05.01. 13:33:50

@Putyilov gyári melós: Azt hiszem te "melós" nagyon nem értesz valamit!!! Gyurcsány nem 2008 óta egy senki /hogy honnan vetted ezt a dátumot az rejtély/ ő mindíg is egy senki volt, aki puccsal került pozicióba, és azóta nyaljátok a s..gét. Egyébként az egész ország magasan leszarja /persze kivétel ti vagytok/. Még csak annyit, hallgass meg, vagy olvass el egy pár nyilatkozatot ettől a pojácától, a szöveg min 50% az orbán név....
És számold majd meg egy Orbán beszédben hányszor hallod ennek a senkinek a nevét. Írásoddal ellentétben belül a TI vezéretek még mindíg, és az is marad hál'istennek.

kentauri 2012.05.01. 13:35:11

@Putyilov gyári melós:
jobbos komcsi én?

Nagyon mellé....

scsaba1 2012.05.01. 13:36:57

@röhögő:

Übergáz, mert nem érted, hogy a lenyúlás az lenyúlás minden relációban. Tehát kismotort lopni 23 évesen nem gáz, de használt autót 40xx évesen lopni meg igen. Jóóól van...

kentauri 2012.05.01. 13:39:25

@Putyilov gyári melós: de nagyon- nagyon
szerintem a világnak előrelépés lenne ha a nemzeti szó elkopna annyira, hogy nem lennének államhatárok közös nyelv, közös fizetőeszköz, közös gazdaság....
Ettől azért még nem vagyok magyarellenes, én is megkönnyezek egy magyar sikert az olimpián, meg bárhol

peti6 2012.05.01. 13:41:31

@röhögő: Azt hiszem neked illene korrigálnod, vagy talán a legjobb az lenne, ha nem írnál semmit, így kiküszöbölnéd a korrigálni valókat.

kentauri 2012.05.01. 13:52:10

@Paranoid Android2@Paranoid Android2: ugyan már ember azt hittem, hogy te olyan lehetsz aki belátja, hogy az orbán is hibázhatott. De nem cinikusan válaszolsz, gúnyolodsz és közben jól tudod, hogy nincs igazad. Hány ember vette fel a szocpolt? Az annyiszor egymillió. Hol volt ekkora gazdasági növekedés? Még, hogy én vágtam magam orrba...
Te bizonyítottad be minden háromig számolni tudó embernek, hogy nem vagy más csak egy papagáj. Igaz akinek ezeket a magyarázatokat címezed azoknak elég.

kentauri 2012.05.01. 13:55:04

@Paranoid Android2: A megyó is elkúrta... még jobban is, csak ti mindig elfelejtitek a ti saratokat.

kukorica-jancsi 2012.05.01. 13:57:31

@Warlimont: Al Caponét is adócsalás miatt ítélték el...

nu pagagyí 2012.05.01. 13:59:56

@Zsoo: Hosszú fejtegetésed lényege ugyanaz, nem szereted a baloldalt, felesleges ilyen bő lére ereszteni e sovány mondanivalót.

Az viszont valóban fontos kérdés, hol vannak a szakdolgozatok, ki lopta el? Közpénzből folyó szarkeverésről, vagy egyéni akcióról van-e szó? Eddig a szokásos papagáj-akció fíling érződik, annyi valóságtartalommal, hogy Gyurcsány Pécsen diplomázott, de ezt nem cáfolta senki.

nu pagagyí 2012.05.01. 14:02:43

@kentauri: Pedig Megyó is csak a fogyasztást akarta felpörgetni. Igaz, akkor pechünkre fel is pörgött. Most viszont, hál' Istennek, pörgés nélkül is ugyanoda jutunk.

nu pagagyí 2012.05.01. 14:06:09

@scsaba1: Mit szóljunk akkor a Dunaferr dolomit-beszállítói lehetőségének lenyúlásáról. Szegény Zarándok!

kentauri 2012.05.01. 14:09:53

Arról nem is beszélve, hogy az általam felsorolt kiadások 2002 után is a kasszát rövidítették. Amit persze te még mindig a balloldalnak számlázod.
Arról nem is beszélve, hogy a fidesz is megszavazott minden jóléti kiadást amit a 100 napos programban Megyóék kitaláltak. de ez már tényleg csak hab a tortán.

Paranoid Android2 2012.05.01. 14:15:26

@kentauri: Valóban.
Én emlékszem mit mondott erre az Orbán.:)))))
Azt, hogy ők értelemszerűen megszavaznak mindent, ami az embereknek közvetlenül jó és töretlenül bíznak benne, hogy a kormány olyan gazdaságpolitikát fog folytatni, amely megtermeli ennek a fedezetét, mert azt viszont hosszabb távon már nem látja.:))))))
Apró szemétség, elismerem, de ő ezt nem lépte meg a választások előtt (l is vesztette)/és nyilván utána se csinálta volna/.
Akkor ki is volt a hibás?

ob.szerver 2012.05.01. 14:18:06

@Paranoid Android2:

"de miután a korábbi kormányzásának minősége nagyon meghaladta a szocikét..."

Ostoba, üres, hazug fideszdogma.

Áruld már el:
-mitől volt olyan jó a minősége? Intézkedéseket, reformokat, átalakításokat sorolj lécci.
- ha annyira jó volt, ugyanazok az emberek elfelejtettek valamit az emútnyócév alatt? Mert az, hogy a jelenlegi működésük az a rendszerváltáson túl is, az elmúlt évtizedek legsilányabb kormányzati teljesítménye, azt talán meg te sem vitatod.

M_Runcájsz 2012.05.01. 14:23:53

@Paranoid Android2: azért szavazta meg az orbán, mert az ő választási programja is kábé ugyanilyen nagyságrendű pénzkidobásról szólt!

kentauri 2012.05.01. 14:24:25

Ha eddig nem eset volna le abból amit írtam, akkor még egyszer: Mindketten... Továbbra is azt mondom nem volt rá fedezett, max ha folyamatosan vezetik be, hosszú évek alatt. De nem mert a cél a szavazat maximálás volt. Mindig és mindkét oldalról.

londonterminals 2012.05.01. 14:25:13

Paranoid, a posztod iskolapéldája a bizonyítatlan állításból levezetett téves következtetésnek (amelyben a logikai bakugrást az előítélet segíti). Az eddig megismert tények alapján ugyanilyen logikus ezt feltételezni:

"A Hír Tv ellopta-ellopatta a dolgozatokat - sem Rozsé, sem Gyurcsányé nincs meg -, majd azt az egy-két részt kiválasztva, amit Gyurcsány valóban a másik dolgozatból idézett -, összerakta a képet, ami a teljes dolgozatok hiányában azt a látszatot kelti, mintha alapos lehetne a gyanú, miszerint Gyurcsány az egészet lemásolta volna."

neszorakozzviktor.tumblr.com/post/22188471055/igy-koholna-vadat-a-hir-tv-gyurcsany-ellen

Paranoid Android2 2012.05.01. 14:25:39

@ob.szerver: De vitatom.:)
A legszarabb kormányzati teljesítmény a megyó, fletó, bajnai triójé.
Legfőképpen, mert nagyrészt nem is kormányoztak, csak loptak.
A nem kormányoztakhoz képest a rossz kormányzás is jobb, mert ott legalább reagálnak a lényegi folyamatokra, mégha kb rosszul is. Rossz hatékonysággal, stb.
Az meghogy merre kormányoznak ideológiai kérdés is, ami a kritikák jó részét eleve adottá teszi.

Paranoid Android2 2012.05.01. 14:28:01

@M_Runcájsz: Marhaság.
Ki az a hülye, aki az osztogatást a választások utánra időzíti?

Paranoid Android2 2012.05.01. 14:29:47

@kentauri: Ne keverd már össze az ellenzék és a kormány felelősségét. Sok rosszat lehet amúgy a Vityára mondani, de azt nem, hogy valaha is az ellenzékre fogta volna, hogy szarul kormányoz, mint az nálatok szokás.

nu pagagyí 2012.05.01. 14:31:28

@Paranoid Android2: A Horn kormány csökkentette legnagyobb mértékben az államadósságot (húsz feletti százalékkal) és mindemellett komoly reformlépéseket is tett: felsőoktatási tandíj, magánpénztár, egészségügyi térítési díjak. Ismerős, ugye? Hozzájuk képest a Fidesz csak maszatolt, antireformot hajtott végre és felélte a lendületet.

Most itt állunk egy igazi válság után. A szelíd hullámzásban sikerül elsűlyeszteniük a Bajnaiék által viharból kimentett hajót. Csak gratulálhatunk ehhez a gazdasági teljesítményhez. Társadalmi téren pedig a gyűlölet intézményesítéséhez, a teljesítmény helyett érdemek előnyben részesítéséhez.

Minél előbb eltakarodnak, annál jobb lesz az országnak.

nu pagagyí 2012.05.01. 14:35:44

@Paranoid Android2: Persze, mert Viktor Orbán nem tud rosszul kormányozni. Aki ilyet mondana, az kiírja magát a NER-ből, mint Mellár. Az önkritika távol áll a vezértől, az emésztőgödör mélyén is képes sikerekről szónokolni.

kentauri 2012.05.01. 14:36:07

Ha jól emlékszem a 2012 választások idejére kiürítették a kasszát.
Tehát józan paraszti ésszel fél évre előre elköltötték a pénzt. Ezután Megyóék 4 év alatt 6 évre előre.
Szerintem mindeki aki a másik oldalra mutogat az csak a szart kenegeti..
Hozzátenném, hogy a saját véleményem csak a gazdaság tönkretételre vonatkozik.
A morális és mindenen átívelő társadalmi problémák már megint más kérdés, de ezt elismerem csak is szubjektív alapon tudnánk megvitatni...feleslegesen..

ob.szerver 2012.05.01. 14:36:42

@nu pagagyí:

Ugyan, hadd már. A posztolóval kapcsolatban csak az kérdés, hogy önkéntes ostoba-e vagy megélhetési.
(Választ nem várok)
Az utóbbi esetben nincs vele gondom. Igaz, az elsőben sincs.

Paranoid Android2 2012.05.01. 14:37:46

@nu pagagyí: közben eladta a teljes stratégiai vagyon, olcsón.
Utólag is köszönet.

M_Runcájsz 2012.05.01. 14:39:01

@Paranoid Android2: mert a választások előtt ígérgetni szoktak, nem vetted részre?

"2006-ig az adók és járulékok csökkentésével 1500 milliárd forintnyi tőkével pezsdítjük fel a magyar gazdaságot."
"Az adók és járulékok csökkentésével a gazdaságban maradó tőkéhez a Széchenyi Terv még 600 milliárdot tesz hozzá. Eddigi tapasztalataink szerint a költségvetés minden egyes forintja négyforintnyi vállalkozói tőkét mozgat meg a gazdaságban."
"2002 és 2006 között négy új híd épül meg a Dunán. Szekszárdon, Dunaújvárosban és kettő Budapesten.
2006-ig gyorsított ütemben 600 km új autópályát és gyorsforgalmi utat építünk. 2006-ig minden jelenlegi autópályánk eléri az országhatárt. Emellett folyik a Budapestről induló sugárutakat összekötő gyorsforgalmi utak építése." stb stb. ezek voltak az ígéretek egy része, de nem vágok be mindent...

kentauri 2012.05.01. 14:42:31

@Paranoid Android2: Te direkt csinálod már látom, hogy minél több komented legyen. Nem hiszem, hogy nem tudsz olvasni...vagy egyszerűen ilyen értetlen vagy?
Egyébként valóban baloldali vagyok, de soha, de így hidd el soha nem voltam még szavazni.
Vannak a jobb oldalon is politikusok akiket csípek és vannak a baloldalon is, Bár nagyon kevés...

Paranoid Android2 2012.05.01. 14:43:05

@ob.szerver: Általában kommentelővel nem szoktam személyeskedni, mert mégis itt én vagyok a vendéglátó.
így csak az örömömet fejezhetem ki, hogy veled már nem kell foglalkoznom, belehánytál stikába a padlóvázába és már elégedett vagy és összeröhögsz egy másik hasonszőrűvel, aki 200 éves könyvekből tépett lapból sodorta a jointját.
Én kérek elnézést.

Paranoid Android2 2012.05.01. 14:44:28

@M_Runcájsz: Ha az ő gazdaságpolitikájuk megtermeli a fedezetet. Ők voltak kormányon?

M_Runcájsz 2012.05.01. 14:44:39

@kentauri: szerintem is direkt csinálja. annyira hülye nem lehet valaki, hogy a választási ígéreteket a választások előttre és nem utánra gondolja...

M_Runcájsz 2012.05.01. 14:47:48

@Paranoid Android2: ja meg erre mind:

2006-ig elérjük, hogy a szociálpolitikai kedvezmény összege 1 gyermek után 1 millió, 2 gyermek után 2 millió, 3 gyermek után 3 millió forint legyen.

Elérjük, hogy évente átlagosan 7500 szociális bérlakás épüljön az önkormányzatok közreműködésével.

2006-ig elérjük, hogy az adómentes jövedelem az 1 gyermekes családoknál 1 millió, a 2 gyermekeseknél 2 millió, a 3 gyermekeseknél 3 millió forint lesz.

A kiegészítő családi pótlék összegét megkétszerezzük. A rászorulóknak ingyenes étkezést biztosítunk a bölcsődében, óvodában, általános és középiskolában.

50%-kal emeljük az özvegyi nyugdíjak összegét. Az unokájukat nevelő nagyszülők a nyugdíj mellett vehetik igénybe a gyes-t."

----> "2006-ig bevezetjük az egyéni számlás nyugdíjrendszert. Mindenki saját befizetéseinek ismeretében dönthet arról, mikor kíván nyugdíjba vonulni." <----

Már 2002-ben azt ígérték hogy egyéni számlás lesz a nyugdíj!

Vagy ez: "2006-ig elérjük, hogy minden második fiatal főiskolára, egyetemre járhasson. Ezzel elérjük az Európai Unió legfejlettebb országainak átlagát."

Most csökkentették le 30%-al!!!

Paranoid Android2 2012.05.01. 14:53:43

@M_Runcájsz: Angyalkáim, szerintetek ki a nagyobb barom, aki megvalósítja az amúgy katasztrófához vezető választási ígéreteit, vagy aki visszaretten ettől?
Amúgy meg 2002ben a szocik nyertek, tehát a Fidesz választási ígéretei irrelevánsak.
Másrészt te agyas most nem 2002 van, hanem 2012 és egy kicsit más a magyar meg a világgazdasági helyzet, mint akkor.
De hála a hozzád hasonló "több pííízt a zembereknek" szlogenre nyáladzó választópolgárnak, nem próbáltuk ki a Vityáék kretén ötleteit, hanem a csodás szocik 30 évre eladósították helyette az országot.
Igazad van, most jobb.

kentauri 2012.05.01. 14:55:03

Még jó hogy nem szoktál személyeskedni...
Először vagyok a posztodon, vagyis mindjárt háromszor: először, utoljára és soha többet. Továbbra is keresem azt a jobboldali bloggert akivel érdemben lehet vitázni olyannal aki posztoló létére nem kezd el azonnal személyeskedni avval aki mást gondol a szerelméről. További felesleges okfejtést az itt ragadt értelmesebbeknek.

M_Runcájsz 2012.05.01. 14:55:39

@Paranoid Android2: Végre. Most igazoltad az öszödi beszédet.

Pobjeda Rezső fémipari TMK-s 2012.05.01. 14:57:56

Gyurcsány Ferenc az utolsó reménysugarunk. A munkás bére az égre kiált!

Paranoid Android2 2012.05.01. 15:00:02

@kentauri: Megnéztem, veled még véletlenül sem személyeskedtem.
Csak azoknak szóltam be, akik már előtte bunkók voltak. Csakis pedagógiai célzattal.
Arról nem tehetek, hogy a magyar bunkó miután lehülyézi aki szembejön, rögtön utána marha érzékennyé, sértődékennyé lényegül.
"Nem hiszem, hogy nem tudsz olvasni...vagy egyszerűen ilyen értetlen vagy?"
Ismerős mondat?

nu pagagyí 2012.05.01. 15:02:54

@Paranoid Android2: Hornék arra gondoltak, hogy például Te is vállalkozni fogsz. Nem számítottak ennyi ingyenélőre, aki életcélként tűzi ki magának, hogy csajkával a kezében álljon sorba alamizsnáért és e szomorú tényt az erős állam igényével leplezze, vagy adócsalóként üzemeljen, ha éppen nem jutott zsíros állami álláshoz. Folytatni kellett volna Bokrosék reformjait, akkor ma máshol lennénk. Dél-Korea sem rokkant bele a külföldi befektetésekbe. Mindegy ki fizeti az adót, csak fizessen.

Az Orbán rendszer egyszer és mindenkorra megpróbál leszámolni azzal, hogy egy magára adó ember, a hatalom segítsége nélkül boldoguljon. Itt némi átmeneti idő után csak az viheti valamire, aki szembe köpi a teljesítmény-elvet, aki hajlandó elfogadni a törvénybe öntött uram-bátyám viszonyokat. Persze külföldre lehet még menni, ideiglenesen.

Paranoid Android2 2012.05.01. 15:03:39

@M_Runcájsz: Valóban itt a vége a történetnek, az öszödi beszéd nem igazolható, vagyis csak egy jól behatárolt körnek igazolható. Gratulálok a tagsághoz.

M_Runcájsz 2012.05.01. 15:05:43

@nu pagagyí: ez így van. Ez elég új felmérés szerint a mostani magyar fiatalok 3,7% gondolkodik vállalkozás indításában. Az EU átlag 45%!!!
Ez teremtette az orbáni "az állam mindent megold", illetve az elvesszük még a jövőbeni pénzedet is, mi több visszamenőleges törvényekkel a múltbélit!
27%-os áfa a világon sehol nincs máshol.

Paranoid Android2 2012.05.01. 15:07:02

@nu pagagyí: Egyetlen év volt az életemben, amikor nyomorogtam. a bokros utáni egy év. Egy köztisztviselő és egy piaci fizetésből (mindkettő diplomás bér) alig éltünk meg.96 óta vagyok vállalkozó, emlékszem arra a vállalkozásbarát közegre. :)))))

M_Runcájsz 2012.05.01. 15:07:15

@Paranoid Android2: a te tagságodhoz, hisz előbb mondtad ki, hogy idézem "ki a nagyobb barom, aki megvalósítja az amúgy katasztrófához vezető választási ígéreteit, vagy aki visszaretten ettől?"

Paranoid Android2 2012.05.01. 15:09:08

@M_Runcájsz: Nem az a baj most, hogy a Fidesz nem a választási ígéreteit valósítja meg?:))))))))))

M_Runcájsz 2012.05.01. 15:11:11

www.tranzitonline.eu/cikkek/pesszimista-tettvagyban-szenvednek-a-magyar-fiatalok

"Már korábban is ismeretes volt, hogy hazánkban csupán a fiatalok 3,7%-a vállalkozik, mely európai és világ viszonylatban is nagyon alacsony szám. Az EU átlagban a fiatalok 45%-a, az USA-ban 55%-a gondolkodik vállalkozás alapításán, míg Kínában a fiatalok 71%-a szeretne vállalkozni."

Ezek után kell még erősíteni az államosításokat az egyéni boldogulás rovására?

levvente 2012.05.01. 15:11:54

Tetszik a poszt. Csak sajna ez a táncoslábú istencsapása még mindig azt hiszi hogy ő a modern baloldal, és amíg valakinél el nem szakad végleg a cérna, addig frakciózni fog és sajtótájékoztatni...

M_Runcájsz 2012.05.01. 15:13:20

@Paranoid Android2: az a baj, hogy azt próbálja kommunikálni hogy azt valósítja meg (kerüli mindenáron a megszorítás szót), 2 évig próbálták megvalósítani (egykulcsos SZJA), unortodox módszerek.
Körülbelül most kezdődik a normális időszak, hogy nem a választási ígéreteik szerint haladnak majd.

Paranoid Android2 2012.05.01. 15:15:36

@M_Runcájsz: Még jó, hogy a 8 év szoci kormányzásnak ebben semmi szerepe nem lehet, mert ezek a nácik még ezt is rájuk kennék.:)))

levvente 2012.05.01. 15:17:25

A rock and roll örök.
Az is rock and roll volt mikor a miniszterelnök hangján hallom a rádióban, hogy "hazudtunk reggel, éjjel, este.." no meg az is rock and roll, amikor ferike tesz feljelentést lopás miatt...
Pedig lopott Ő már szakdogát, kormányüdülőt,zsidóvillát, timföldgyárat...

M_Runcájsz 2012.05.01. 15:20:50

@Paranoid Android2: vissza lehet térni az elmúlt 8 évre folyamatosan, ettől még holnapután is 25% helyett 27% lesz az áfa, amivel a fogyasztást adóztatják vagyis csökkenteni akarják a fogyasztást.
Az SZJA is egykulcsos lett 2010-től, mellyel a gazdagokat segítik azért, hogy növekedjen a fogyasztás.

Ha csak ezt a két tételt nézzük, akkor miért van ez a két egymást kioltó cselekedet? Pontosabban csak félig kioltó, mert az áfaemelés a szegényekre és a gazdagokra is negatív hatással van, míg az egykulcsos SZJA csak a gazdagokra van pozitív hatással. (kvázi a szegények szívnak).
Ráadásul az egykulcsos SZJA-nak nem csináltak költségoldalon helyet, így lyuk van a költségvetésben, mely államadósságot növel mai napig.
A telekomadó ezt akarja részben foltozni, mely szintén fogyasztás csökkentő intézkedés.

nu pagagyí 2012.05.01. 15:24:04

@Paranoid Android2: Téves a nagy eladósítás eszméje. A válság előtt 75% körüli volt (a 6%-os GDP csökkenéstől lett 80), ami nem túlzottan sok és e mellett voltak jelentős tartalékok, MNYP, 30 milliárd feletti jegybanki tartalék. Ami nálunk gond volt, az a gazdasági növekedés alacsony szintje. Ezen próbáltak Bajnaiék segíteni a cégek terheinek csökkentésével (5%-os TB csökkentés, tételes EHO eltörlése). Be is indult a növekedés, amit aztán a Fidesz "senki nem járhat rosszabbul" tipusú bérköltség növeléseivel egy-kettőre megakasztott. A többi hülyeségére, mint az árfolyamrontás miatt beállt devizahitel-válság stb. már nem is érdemes kitérni. Úgy elcsesztek két évet, hogy négy kell ahhoz, hogy visszataláljunk legalább a kormányváltás idején fennálló állapothoz.
A baj persze ennél nagyobb, mert már erkölcsi dimenziókba lépett. A társadalmat haszonélvezőkre és áldozatokra osztják átjárhatatlan falakkal. A gyógyulás is durvább lesz, van annak kockázata, ha leépítik a demokráciát.

Paranoid Android2 2012.05.01. 15:26:22

@M_Runcájsz: szerintem a telefonálás nem fogyasztás:)
az áfaemelés kényszerintézkedés, mert nem mernek rendesen nekimenni az adóalapnövelésnek.
az egykulcsos szja maga az arányos közteherviselés egyébként. és m.-on középosztálytámogató és nem a gazdagoknak jó, mert a gazdagok (a feketegazdaság, a negyvállalkozók, azok a tulajdonosok akik teljesítmény nélkül privatizáltak, stb) alig fizetnek szja-t.

kentauri 2012.05.01. 15:27:47

Na visszajöttem mert eszembe jutott még egy szösszenet. Az hogy "magadat vágtad orrba"
meg hogy "kár rohantatni az elektronokat" gondolom nálad nem személyeskedés, de ha nem akkor minden esetre leereszkedő, cinikus és nagyképű.
Meg mi az, hogy rohantatni a elektronokat? Valami fennköltet akartál írni és ez lett belőle. Olyan ez mint az érveléseid.
Egyébként csak annyit akartam írni, hogy te olyan vagy jobbról mint balról az aki őszinte beszédnek hívja Gyurcsány beszédét.
Egyébként tudod mit? Meggyőztél, neked van igazad....

Paranoid Android2 2012.05.01. 15:28:16

@nu pagagyí: beindult a növekedés a bajnaiéknál:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
megnevettettél:)
a devizahitelválságot a fidesz nyakába varni a legszebb gondolat tényleg:)))))

M_Runcájsz 2012.05.01. 15:30:51

@Paranoid Android2: hanem micsoda a telefonálás, ha nem fogyasztás? kizárólag a telemarketing szektorban lehet úgy tekinteni a telefonálásra, mint jövedelemszerző tevékenység, mindenhol máshol rezsi költség, szükséges rossz költség, mint az áramdíj vagy az üzemanyag ktg. Pláne igaz a háztartásoknál.

Paranoid Android2 2012.05.01. 15:31:32

@kentauri: Az elektronrohantatás a felesleges vitára vonatkozik, ha a fogalmak sem közösek.
a magadat vágtad orrba pedig a körben forgó érvelés megfelelője volt. Persze lehet sértő, de nem oly közvetlen, mint amit te voltál szíves.

M_Runcájsz 2012.05.01. 15:36:31

@Paranoid Android2: nevezhetjük középosztály támogatásnak is miattam az egykulcsos SZJA-t, ettől még a lényege ugyanaz. Növelni a fogyasztás. Az Áfa pedig csökkenteni a fogyasztást.
Felmérések azóta bizonyították, hogy egyáltalán nem hozza az egykulcsos SZJA a várt fogyasztási számokat, nem pörgött be a fogyasztás, és ezáltal a vállalati szektor beruházási képessége.
Merthogy a középosztály nem Magyarországon költötte el a pénzt a kimutatások szerint.

Paranoid Android2 2012.05.01. 15:36:32

@M_Runcájsz: a telefon és internet egy már létező kisköltségű (relatíve) hálózat használata. Minimális termelés van mögötte, hihetetlenül nyereséges. csak a mai nyakatekert logikával lehet "termelésnek" nevezni.

M_Runcájsz 2012.05.01. 15:46:40

Szóval az a harci helyzet, hogy pakolják rá az adókat mindenre, közben például balkáni szlovén szomszédunknál a munkanélküli segélyt most emelik 560 euroról 600 eurora. Magyarán 180.000 forintra. És nem ám néhány hónapig jár, hanem ameddig kell. Nincs időhöz kötve.
Na így legyél versenyképes a munkaerő szektorban!

M_Runcájsz 2012.05.01. 15:49:21

@Paranoid Android2: Úristen... Nem is a termelést adóztatják, hanem a használatot! És nem a telekom céget, hanem a végfelhasználót! És ráadásuk áfaalapot növelően! Szóval nem a telekom cég nyereségét érinti!

M_Runcájsz 2012.05.01. 15:52:54

@Paranoid Android2: Szóval a telekomadó nem más, mint egy megnövelt áfa, bőven 30% feletti adókulccsal.

nu pagagyí 2012.05.01. 16:02:14

@Paranoid Android2: Ez a probléma veletek, elhiszitek saját hazugságotokat.

"A 2009. negyedik negyedévi 0,2 százalék után az idei első félévben a GDP az előző negyedévhez képest a várakozások feletti mértékben, 0,9 százalékkal nőtt – idézi fel a HSBC szakembere."
ecoline.hu/ecoline/2010/7/6/20100706_hsbc_prognozis

Ha érdekel, milyen árfolyamok voltak a kormányváltáskor, magad nézz utána, aztán vond le a következtetést.

nu pagagyí 2012.05.01. 16:05:18

@Paranoid Android2: Aztán beruházni ki fog? Vagy most már marad minden ugyanúgy, nem kell fejlődni?

M_Runcájsz 2012.05.01. 16:16:59

Na ehhez mit szóltok?

"Orbán Viktor és a kétnapos hivatalos látogatáson Budapesten tartózkodó Li Ko-csiang jelenlétében Matolcsy György nemzetgazdasági miniszter és a Kínai Fejlesztési Bank alelnöke írta alá a Nemzetgazdasági Minisztérium és a Kínai Fejlesztési Bank közötti megállapodást a bank által biztosított egymilliárd euró értékű fejlesztési hitelkeret tervezett felhasználásáról."

Kínai kommunista hitel IMF helyett? gratulálok.

Kobunko · http://elejtett.blog.hu 2012.05.01. 16:18:03

@Paranoid Android2: Ja hogy ugyanoda is adta be, ahova a sógor? Ennyire nem merültem bele a témába, de akkor valóban kilóg a lóláb. 23 évesen viszont ennyire bízni a hátszélben...

M_Runcájsz 2012.05.01. 16:21:47

- 2011 június: jön a kínai miniszterelnök hazánkba és ajánl 1 milliárd euro hitelt.

- 2011 ősz: bejelenti orbán hogy kell imf hitel

-2011 tél: orbán elkezdi szívatni az EU-t, szórakozik az imf-el.

-2012 tavasz: megint jönnek a kínaiak és aláírják az 1 milliárdos hitelkeretet.

Találós kérdés: mit kérhetett a kínai miniszerelnök a kínai hitelért cserébe?

Pipas 2012.05.01. 16:26:21

@M_Runcájsz: Mikor mondta Orbán, hogy kell IMF hitel? Ugye nem csak te találtad ki?

M_Runcájsz 2012.05.01. 16:31:30

@Pipas: amikor elküldte Matolcsyt tárgyalni. bár lehet Matolcsy magától ment kérés nélkül.

Kerek négyszög 2012.05.01. 16:41:34

@Paranoid Android2:
"beindult a növekedés a bajnaiéknál:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
megnevettettél:)"

Ha jól emlékszem Bajnaiék olyan nemzetközi elismeréseket kaptak, amitől Orbánék egy helyültükben elélveznének...

Na akkor miről is beszélünk? (Ja igen tudom: a vérjobberek verik még a mellüket, hogy okosabbak a fejlett demokratikus világ sokszázmilliós polgáránál is)

Hihihi...

Pipas 2012.05.01. 16:42:42

@M_Runcájsz: Végig azt pofázták (most is), hogy kölcsön nem kell. Hitel nem kell. Orbán elmondta négyszer magyarul meg még hétszer angolul egyhuzamba: nem akarun k IMF hitelt.

Te hol élsz?

Kerek négyszög 2012.05.01. 16:44:10

@M_Runcájsz: Pár évvel ezelőtt de serényen tudtak köpködni a jobbos ismerőseim a Kínaiakra és az Oroszokra... Most meg a veztőik a seggüket nyalják.

Már meg sem lepődöm. Van ott bőr a pofikán...

Blogger Géza 2012.05.01. 16:44:13

@nu pagagyí: Vicces, hogy tévesnek nevezed a nagy eladósítás eszméjét, majd egyidejűleg alá is támasztod számokkal. :) Bizony, már a válság előtt felúszott 52%-ról 75%-ra, majd aztán szépen nőtt tovább, kb 82%-ig.

Szép elmélet az, hogy Bajnai az adópolitikájával elősegítette a foglalkoztatást, csak az a baj, hogy a tények egészen mást mutatnak: 2010 első negyedévében ugrott rekordszintre 13%-ra.

A manyupot "tartalékként" beállítani elég érdekes elképzelés, mivel az valójában nem volt semmiféle tartalék, nem tudott hozzáférni a kormányzat. Csak 2010 után, amikor erre rászánta magát.

Ezzel szemben most valóban van forgalomképes tartalék (pl. MOL)

A jegybanki tartalékkal ugyanez helyzet, most valójában magasabb szinten van, mint akkor.

Az árfolyam meg olyan dolog, hogy ilyenkor exportösztönzés miatt (ami kulcsfontosságú a fizetési mérleg jó pozíciója miatt) célszerűbb lejjebb vinni, Bokros még tollvonással megtehette hogy leértékelte a forintot, most erre nem volt mód.

Blogger Géza 2012.05.01. 16:46:23

@légycsapó: Elismerést kaphattak, de ettől függetlenül -6% volt a 2009-es "növekedés". Persze a külföld örült, mert nem az ő multijaik vállára rakták a terheket, hanem inkább a választópolgárokéra..

M_Runcájsz 2012.05.01. 16:47:00

@Pipas: ja jó kis lánykérés az biztos. azért csak sikerült leszedni végül a menyasszony ruháját, mi?

Kerek négyszög 2012.05.01. 16:48:04

@Pipas: Akkor miért akarnak megállapodni az IMF -el? Sakkozni akarnak? Tudom, védőháló... Duma, duma, duma.

Amikor Orbánék a MOL részvényekkel eltőzsdéztek 500 milliárdot, az milyen pénzből is ment? Akkor miért szaggatták két kézzel az akkori védőhálót?

Blogger Géza 2012.05.01. 16:50:51

@M_Runcájsz: Ellenben az általános nyereségadókulcs 10%, ami meglehetősen alacsony, és ez egy vállalkozás szempontjából sokkal fontosabb.

Az más kérdés, hogy hány % "gondolkodik" valamin, és más az, hogy abból mennyi is vág bele, és mennyi is lesz sikeres... Nyilvánvaló, hogy a fiatalok többsége számára is az alkalmazotti lét az, ami hosszú távon bejön.

Kerek négyszög 2012.05.01. 16:51:02

@Blogger Géza: És abban az időben nem történt semmi a világgazdaságban véletlenül? Csak úgy érdekesség képpen: az EU vezető gazdasági hatalma, Mo elsőszámú gazdasági partnere, Németország -7% -os mélyrecesszióban volt. De szeretjük a dolgok egyik felét elfelejteni...

earlyrat 2012.05.01. 16:52:37

Jó a poszt, tényleg hihetetlen, hogy egy ilyen figura gyakorlatilag egy évtizeden át befolyással legyen egy ország sorsára. Sajnos. 2002 után egészen máshogy alakultak volna dolgaink, ha nem jönnek vissza...

Kerek négyszög 2012.05.01. 16:56:08

@earlyrat: A mostani ámokfutásuk már akkor elkezdődött volna. A Matocsy féle rombolás akkor is elindult, amikor 2001 -ben félredobták az addig szépen működő Bokros féle gazdasági modellt. Eredmény: 2002 -ben májusra kiürült az államkassza. Szóval az államcsőd már meglenne...

Blogger Géza 2012.05.01. 16:56:26

@légycsapó: Eltőzsdézés az lenne, ha csak úgy, jó kedvedből vennél X Ft-ért részvényt, majd utána nem sokkal X-500 milliárdért eladnád. Itt egyik sem forog fenn. Nem jókedvükből vették meg, hanem mert ki akarták szorítani az oroszokat. És nem is adták el, szóval várd ki, mi lesz a vége...

De ha így számolsz, akkor azt is számold ki, hogy a szocik mennyit "tőzsdéztek" el, mikor eladták a részvényenként 6500 Ft-ért, miközben ma kb háromszorosát éri...

nu pagagyí 2012.05.01. 16:56:37

@Pipas: Valamit csak akar az IMF-től. Aztán ha sok pénzt lát egyben, úgysem állja meg, hogy hozzá ne nyúljon. Az országot már kifosztotta, a további országjobbításhoz a reménybeli pénznek is meg van ágyazva. Kelleni fog a Fidesz által svájci frankban eladósított önkormányzatoknak. A takarékosnak igérkező járási rendszer sem lesz két fillér, csak új Audikra milliárdokat kell majd költeni. Aztán emelni kell a gondos szelekció után kiválasztott vezetők juttatásait az immár államosított szektorokban. Simicska is viszi a pénzt, nem hozza.

Blogger Géza 2012.05.01. 16:58:30

@légycsapó: Ettől függetlenül a Bajnai-korszakot mint a növekedés korszakát megemlíteni több mint vicces. Amúgy pl utolsó negyedévben német növekedés: -0,2% magyar: +1,4%. Bajnai idején meg kb. azonos volt.

M_Runcájsz 2012.05.01. 17:00:47

@Blogger Géza: hát dehogynem fontos az arány, sokkal kisebb az esélye nálunk a sikeres projektek lehetőségének.
Halkan jegyzem csak meg, hogy ez a magánéletre is kihatással van, az egyivásúak hasonlókkal érzik jól magukat, a kevés vállalkozó szellemű nehezebb talál még párt is maga mellé...

nu pagagyí 2012.05.01. 17:10:51

@Blogger Géza: Elég lett volna az 50 milliós határ a 10%-os nyereségadóra. Így, most a milliárdos cégek (500 millió adóalap rohadt sok) is alig fizetnek adót, viszont főleg a külföldiek nem is fognak beruházni, mentik ami menthető ebből a kiszámíthatatlan posványból. Az induló kisvállalkozásokat viszont illeték-, minimálbéremelés, plusz adminisztráció és egyéb ilyen hülyeségekkel gyakorlatilag taccsra tették.

Larry Silverstein 2012.05.01. 17:19:58

Bakk, milyen ember lehet az, akit az ex-anyósa nem vállal fel a nyilvánosság előtt? Mekora tetü?

Larry Silverstein 2012.05.01. 17:23:23

@nu pagagyí: 500 milliós adóalap rohadt sok? Hol élsz te, az nincs 2 millió euró.

Mo-n középválalkozásnak sem nevezhető ekora éves forgalom.

nu pagagyí 2012.05.01. 17:27:37

@Paranoid Android2: Akkoriban a legnagyobb gond magánember szinten a 30%-os infláció volt, az államnak meg a 90%-os adósságtömeg. Ezért kellettek reformok. Senkinek sem volt könnyű, sem cégnek, sem magánembernek, viszont jó eséllyel lehetett vállalkozni és nem csak udvari beszállítóknak.

nu pagagyí 2012.05.01. 17:42:36

@Larry Silverstein: Ezért kell Magyarországra szabni az adóalapot, különben nem marad itt semmi. Csak példaként a CBA anyacégének adóalapja 27 milliárd bevétel mellett 1,2 milliárd volt, a Coop anyacégének pedig 12,5 milliárd után 93 millió 2010-ben. A megvágandó gonosz multik meg egyenesen veszteséget termeltek, nyereségüket elvitte a válságadó.

angyalföldi partizán 2012.05.01. 17:42:49

@Doktor Kotász: keblemre kotász komisszár! te lenni tutto partizano! te nem félni! mi kócos pufajkások,ha beittasodunk ,neki megyünk még a burzsuj vonatnak is. én is ilyeneket mondok mint te,mikor a második kannámat küldőm le a gigán. vagy te nem is vagy részeg,csak ellopták a csörgődet?

VanMordor 2012.05.01. 17:54:13

@nu pagagyí: a 30%os infláció épp a bokros csomag következménye te zseni!

A megszorítások azért kelletek mert a görény horn és elvtársai (mszps banda) már akkor is korrupt szemétládák voltak. a kormányzásuk 2. évére leállt a gdp növekedés és össze hoztak egy 8%os hiányt, úgy hogy közben 3szor annyi privatizációs bevételük volt mint az mdfnek.

Az komcsik eddigi 3 kormányzása a pusztításról és a lopásról szólt, majd mikor már csődközelbe került az ország jól elverték a népen, a dilettantizmusuk árát.

A mdf legnagyobb hibája az volt hogy nem lógatta lámpavasra az összes kommunistát '90ben.

Kerek négyszög 2012.05.01. 18:30:23

@VanMordor: "A megszorítások azért kelletek mert a görény horn és elvtársai (mszps banda)"

Hát szerintem a jobboldalon sokkal több volt komcsi besúgó van. (Ki is akadályozza már húsz éve az ügynöklisták megismerését?????)

"Az komcsik eddigi 3 kormányzása a pusztításról és a lopásról szólt, majd mikor már csődközelbe került az ország jól elverték a népen, a dilettantizmusuk árát. "

A momcsizó részéhez:A "szabadból" a "részben szabad" kategóriába minősítette le a magyar sajtó állapotát a médiaszabadság globális helyzetét felmérő, 2011-re vonatkozó jelentésében a Freedom House (FH) washingtoni központú, független civil szervezet."

Narancsnyik elvtársak hogy ízlik a kommunista kínai segg?

"csődközelbe került az ország"

Lássuk csak:

bóvli+bóvli+bóvli = 3 X bóvli

Értelmezzük a fideszegyenletet.

No comment...

VanMordor 2012.05.01. 18:46:14

@légycsapó: ó a számokkal ne is fogalkozz! nem is lepődök meg hogy meg sem próbálod cáfolni..

az mszp a diktatúra utódpártja gyakorlatilag a képviselők 100%-a vezető pozícióban volt a diktatúrában.... a fidesznél ez 5%...

ahhoz meg hogy 3 minősítő bóvliba vágjon minket kellet előtte az a 8 leminősítés amit még a posztkomcsi elvtársaidnak sikerült összehozni... 3*8=24!
24 leminősítés 8 év alatt!
eddig szar kormányzás terén az mszp vezet 24:3 arányban

ráadásul most miért minősítettek le minket? a végtörlesztés miatt, amivel több ezer családot mentettek meg... Az mszp alatt miért? mert 8-9%os hiányokat csináltak, nőtt az államadósság és lenullázták a gdp növekedést.

röhögő 2012.05.01. 19:54:03

@peti6: Hülyegyerek! Sorold fel kik védik Gyurcsányt!

röhögő 2012.05.01. 19:55:17

@scsaba1: Übergáz ha nem érted hogy a bankrablás és a bolti lopás nem ugyanaz.

gudmen 2012.05.01. 20:57:01

"A hihetetlenül erős mezőnyben érdemelte ki a legnagyobb hazug címét."

eldöltem:D

nu pagagyí 2012.05.01. 21:04:34

@VanMordor: Először nézz utána mit beszélsz.

Pobjeda Rezső fémipari TMK-s 2012.05.01. 22:41:39

Gyurcsány Ferenc a mi kedves vezetőnk és mindig az marad. Melletted vagyunk, ne add fel a harcot drága miniszterelnök elvtárs!! Te vagy az utolsó reménységünk.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2012.05.03. 11:25:28

GRRRRRHHHH FÚÚÚÚÚÚÚ tombol a fasizmus ARRRRGH merazorbán BRRRRRRRRRR dejazorbán ARRGH-GRRRR diktatúra WHARRRR szegény Feri

KaImár 2012.05.04. 21:27:01

@Blogger Géza: Hülye vagy! Az mit igazol hogy Bajnai alatt azonos volt?

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2012.05.04. 21:31:42

Kötelező gyakorlaton se volt az ipse. A sógor munkája meg közben megkerült az egyetemen. Mondjuk birizgálja is a fantáziámat a kisördög: és hol volt eddig?
süti beállítások módosítása