Már hosszabb ideje gondolkozom olyasmin, hogy a blog tematikusságának erősítése érdekében indítok egy sorozatot olyan elfelejtett politikusokról, akiket a világ szörnyűségességére vonatkozó egészséges feledés okán, méltatlanul és igaztalanul negligáltunk. Engem sajnos nem sújt a retrográd amnézia, és így bíz néha eszembe ötlik Dénes János, Király B. Izabella, Petrasovits Anna és egyéb kisgazda, meg régi fajta KDNP-s politikusok alakja, akiknek kiveszése a politikából és a politikai emlékezetből, mégis csak bizonyítja, van valami öntisztulás a politikai életben.

A dolgot két dolog akadályozta meg, egyrészt az, hogy a baloldali politikusokból meglepően gyenge a felhozatal, a torgyán-giczy györgy tengely baloldali megfelelői máig ott nyomják a gyurcsány-kovács laca képezte politikai térben, másrészt, hogy amikor a feleségem meglátta a címet és meghallotta a koncepciót azt mondta, remek, de a sorozatban csak szdsz-esek legyenek.

A feleségem valami ismeretlen mechanizmus következtében még nálam is sokkal jobban rühelli az szdsz-t, és ezzel a megjegyzéssel olyan kontextusba helyezte a dolgot, hogy éreztem, nem tudok megfelelni a kihívásnak, a poén tökéletes lenne, de kicsit drága. Képtelen lennék heteken keresztül azzal a tudattal létezni, hogy néhány nappal magyar bálint után horn gáborról kell valami dehonesztálót írni. Hiszen bármelyikük lénye elégséges indok arra, hogy a birtokomban lévő összes aljas, szemét, gonosz megjegyzést elhasználjam egy lendületből.

A narancsban megjelent ungár klára interjú még felébresztette a bennem bóbiskoló kurucot, de csak annyit bírtam kipréselni magamból, a dolog jelentőségével teljes összhangban, hogy a pletykák szerint ungár klára az Országos Egészségbiztosítási Pénztárnál bemutatott produkciója heves pozitív nosztalgiát váltott ki a Selmeczi Gabriella által nyújtott emberi és szakmai teljesítmény iránt. Az a tény önmagában, hogy a politikai kinevezettekkel agyonterhelt OEP-en, ahol rég megszokták már a politikai nyomásgyakorlás minden eszközét, valakinek sikerül kitűnnie az erős mezőnyből és szema bukott főpolgármester-jelöltje a közpénzszivattyúk számtalan szakértője között is adott okot megjegyzésekre, önmagában is elég indok egy nyomozás megindítására.

De alábecsültem a baloldali politikai elit intellektuális erejét, van lejjebb heller ágnesnél és gréczy zsoltnál is.

Erős koncentrációval felidézhető, hogy volt Magyarországnak egy göncz kinga nevű külügyminisztere. Ö volt az ismert emberi történelem egyik legrosszabb külügyminisztere és ebbéli teljesítménye még hiller istván oktatási miniszterként nyújtott teljesítményét is alulmúlta, ami pedig még második nekifutásra is lehetetlennek tűnik. Valami rendkívül borzasztóságos politikai alku következtében a szocialisták Brüsszelbe transzportálták, (már akkor jól láthatóan) rendkívül kevés számú jólfizető és biztonságos stallumaik egyikébe. Nem volt ez rossz döntés végül is, hiszen még szanyi tibor sem lenne képes ezt a szintet hozni.

Az persze megszokott dolog, hogy az európai parlament bal-liberális képviselői, még csak nem is szükségképpen az egykori keleti blokkból, jobboldali kormányaikat valahová a polpot -féle rezsim és a Kelet-Kannibálföldi Szociálhaladó Falangista Párt közé pozicionálják. De azt mindenki tudja, hogy Sárközy vagy Cameron lefasisztázása általában marginális politikusok elmebajából következik, vagy rosszabb esetben csak retorika.

Magyarország esetében azonban ez másként van, elsősorban annak a 20 éves bal-liberális antimarketingnek a következtében, ami egyébként egyenes követője a Trianonhoz vezető, majd később a kisantant által is folytatott propagandának, miszerint Közép-Európa minden bajáért a magyar nemzet felelős. Nem tud a régió országaiban olyan ótvar, posztkommunista, nacionalista, fasiszta kormány alakulni, amelyet ne tekintene a „művelt” nyugat szalonképesebbnek a mindenkori jobboldali magyar kormánynál. Persze némileg más a leányzó fekvése, ha ezt tulajdonképpen ellenséges országok kormányai művelik hazájuk vélt érdekéből, és ha ezt a mi „politikai elitünk” bal felének meghatározó része műveli, hogy az általa tönkretett ország további gyengítése útján szerezhesse vissza a nép által tőle elvett politikai és gazdasági hatalmat. És különösen kártékony ez, ha valaki egy volt köztársasági elnök lányaként, többszörös miniszterként, volt külügyminiszterként, EP képviselőként akaszkodik rá folyosókon, meg a női wc előterében a befolyásosabb kollégákra, hogy Magyarország maradék presztízsét még a gyurcsánynál is jobban romboló pletykákat terjesszen, vagy döntéseket próbáljon kierőszakolni.

Ennek a propagandának az eddigi sikerességében persze benne van az is, hogy a jobboldali kormányok ezidáig nem fektettek elég energiát a ballib erők gátlástalan lejáratásába (mert a jobbtól tanulni nem szégyen), valamint láthatólag nem értik azokat a pszichológiai és szociológiai mechanizmusokat, amellyel sikerül Orbán Viktort valahol Kadhafi és Putyin között tartani a német sajtóban például. Mert például hazánkban még mindig azokat az orgánumokat tartják „mértékadónak” a nyugati sajtóból, amelyeket a Népszabadság szemlézett 1989 előtt, ha meg akarta támogatni a PB meg a szovjetek álláspontját a béketábor szemszögéből.

Másrészt nem értik meg, hogy a ballib elit napi szinten kitelefonál Berlinbe, Párizsba a barátainak és képes elcsukló hangon újra és újra beszámolni a hasonszőrű progresszív barátoknak a pogromokról vagy arról, hogy a delikvenst személyesen Orbán Viktor hívogatja éjszaka, azzal ijesztgetve őt, hogy beleszuszog a kagylóba. Ez csak hasonló jellegű suttogó propagandával ellensúlyozható, naponta ezerszer el kell mondani odakint, hogy mennyit loptak a szocialisták egy átlagos hétköznapon, euróban és lélegeztetőgépre átszámolva.

Na de térjünk vissza a kingához.

Az első megnyilvánulása a szimpla üzemszerű hazaárulás alapkategóriája, ezt tette kormánytagként is, szerencse, hogy akkora hülyeségeket beszélt egyébként is, hogy a szlovák kollégája sem volt képes komolyan venni.

De második projektje, miszerint tulajdonképpen el kéne venni Magyarországtól az EU soros elnöki tisztét, túlmutat a baloldali értelmiségiek szokvány hazaárulás felfogásán, gyakorlatilag új minőség, ezután csak az EU-ból történő kizárás, valamint a demokratikus államok csapatainak behívása van vissza, a rend (a baloldal kormányzati jogaiba történő visszahelyezése) helyreállítása céljából.

Ilyenért rendesebb országokban olyan sebességgel taszajtódik ki a szalonképes politikai szereplők világából, mint ahogy az egy kereszténydemokrata politikussal történik, ha rajtakapják a kamaszlánya két osztálytársnőjével és a kertésszel egyszerre.

Ez az ember minden jogalapját elveszítette arra, hogy tiszteletet mutassunk iránta.

Valahol meg kell húznunk a határt. Udvarias emberek lévén eltűrjük, hogy ezek minden nap telesírják a nyugati sajtót mindenféle hazugságokkal, nácizzák, fasisztázzák a a nyugati átlagemberhez képest meglepően toleráns és befogadó magyar polgárt, aki hovatovább rasszizmusként és antitoleranciaként kénytelen megélni, ha feljelentést mer tenni a betörők ellen.

De azt hiszem ez a határ, aminek átlépését nem tűrhetjük el. Hovatovább majd oda jutunk, hogy belga, holland vagy amerikai bíróságokon fogják feljelenteni a kormánypárti politikusokat, a liberalizmus alapdogmáinak megsértéséért.

Az ilyen emberek, mint göncz kinga igazából sokkal rosszabbak, mint gyurcsány, és ezt le is tudom vezetni (arról nem is beszélve, hogy mindig és azonnal vásárhelyi mária jut róla az eszembe, ami azért sok gyors egymásutánban.) :

A fletó szimplán egy végletesen nárcisztikus személyiség, akinek soha eszébe sem jutott, hogy a környezetében élő emberek, vagy az ország lakossága érző emberi lények lennének, ő csak manipulálandó, az egóját kiszolgáló entitásokként gondol rájuk. (És eleve nem zárható ki, hogy egyszer, amikor újra talál egy elcsatangolt kisgyereket az elektromos kerítéssel védett kertjében, rá fog rádöbbenni. Csak nagyon-nagyon valószínűtlen. A fletóba még az is belefér, hogy egy vádalku keretében felfedezze Orbán Viktorban a nagy államférfit. És tudom, hogy nem hiszed, de simán átmenne a hazugságvizsgálaton vele.)

De a kinga pszichiáter, ő tudja, hogy hozzá hasonlatos entitások élnek körülötte. Az ő baja abből adódik, hogy eszelősen gyűlöli azokat, akik nem hasonlatosak hozzá, mert, mint minden liberálist, elbizonyítja a különbözőség, és különösen a világban szilárd kapaszkodókkal rendelkező emberek jelenléte. A nemzeti érzés is ilyen kapaszkodó, és kontrolltalanul gyűlöli azokat, akiken látszik, hogy érzik, tartoznak valahová és nem az ő vallásához kapcsolódnak. És miután az ország láthatólag nem kér belőle, végtelen gyűlöletében mindent megtesz, hogy lejárassa, tönkretegye az országát. Az aktus maga egyébként a „liberálisok istenéhez” (ami jelen esetben a nagy és erős EU) való fordulásként is értelmezhető, hiszen ezeknek mindig kell egy „hely”, ahol csak az ő törvényeik érvényesek, ahol van kihez dörgölődzni, amikor az a fránya valóság már teljesen szembe megy az ideológiai elvárásaikkal.

Morvai Krisztina például ennek a történetnek a tökéletes ellenpontja, ő egyszer csak rádöbbent, amikor kiderült, hogy a nagy liberális összetartás a palesztin asszonyokra és gyerekekre nem pont úgy vonatkozik, hogy mekkora hazugság is ez a nagy balliberális maszlag. Persze ehhez az is kellett, hogy a jó kis new york-i állásából kitegyék, de személyes megrázkódtatásokból tanul az ember leginkább. Az lehet, hogy jobb lett volna, ha kicsit cizelláltabban dolgozza fel ezt a megvilágosodást, de ebből azért látszik, hogy van visszaút a nemzet kebelébe.

 

Talán még gyurcsány ferencnek és gréczy zsoltnak is van, de a göncz kingának nincs.

 

Úgyhogy kinga ne gyere haza, mert megkereslek és felolvasom neked a jobbik programját!

 

 

 

 

 

Címkék: gyurcsány eu morvai krisztina göncz kinga európai parlament ungár klára gréczy zsolt soros elnökség

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/api/trackback/id/tr982290475

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A szocialisták izmosítása 2010.09.13. 05:50:45

A helyhatósági választások után az ország nagy eséllyel narancsba borul. Az új választójogi törvény nagyban tett azért, hogy a helyi szervezetek, egyesületek, valamint a kisebb pártok rajthoz se állhassanak október 3-án. A mezőny némileg sz...

Trackback: Így vittek csődbe egy kerületet 2010.09.12. 15:44:49

A cikket az ujhegy.hu engedélyével változtatás nélkül közlöm:A választási kampány hevében a baloldalon mindenféle jelzők repkednek:„budai oligarchák, Fidesz bérenc, mutyizós budai milliomos” és még hasonlók. A kerületi MSZP minden erővel V...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Behajtó70 2010.09.12. 22:40:51

Senkiházi gazember!

Ha az MSZP meg akarna újulni, az ilyen szemeteket azonnal visszahívná és kizárná.

Amíg ez nem így megy, addig semmiféle megújulásról nincs szó!

borovi 2010.09.12. 22:44:02

Azért, öreg, lehet, hogy neked is pszichiáterhez kellene járnod.

soproni1 2010.09.12. 22:50:02

@hehe64:

Van baloldali párt, csak nem annak hívják.
Ezért furcsa ez az ország. A baloldal vezére egy tőkés, a jobboldal vezére egy plebejus.

Ennek az oka, hogy nálunk a jobboldali gondolkodásuak 700 ezer alatt vannak, a baloldaliak meg több, mint 4 millió. Könnyebb a 4 milliót kettéosztani, mint a kisebbséget.

Amidazophen 2010.09.12. 22:51:30

@zachar: Pozsgay mindig mindenünnen kilógott. Most épp abból a sorból, akikkel OV alkotmányt akar csinálni. Egy régi PB-tag abban az alkotmányelőkészitő bizottságban, amelyik a szentkorona tanát, a kereszténységet akarja bevenni abban az irományba (mert, ne röhögtessen senki: alkotmány népszavazás nélkül??? vicces, mi?), ami által OV minden magyarok felkent szentjévé fog avanzsálni.

Szóval Pozsgay, aki a nullánál is nullább, már soha sehol nem érv.

hehe64 (törölt) 2010.09.12. 22:55:50

@soproni1: Mondj egy baloldali parlamenti pártot, de legalább három érvet is kérek, hogy mitől az.

Pszt! 2010.09.12. 22:55:52

Nagyon jó kis mocskolódó fideSS blog! Csak igy tovább! Tudjátok, pont emiatt a hangvétel miatt utálja a viktor bandáját az ország jobbérzésű fele. Indulhat a komcsizsidóbuzizás!

zachar 2010.09.12. 23:00:02

@Amidazophen:
"Szóval Pozsgay, aki a nullánál is nullább, már soha sehol nem érv. "

Ó dehogy.
Hiszen most bizonyítod be, hogy a szoclib oldalon éppenhogy "érv".

Rwindx 2010.09.12. 23:03:32

@Pszt!: inkább a balérzésű fele nem? Egyébként az elvtársnők mondandójához nem fűzöl semmit?

Másrészről meg miből gondolod magad olyan fontosnak hogy pont egy ilyen értelmetlen kommenttől indulna meg a komcsizsidóbuzizás? :)

joerg1234 2010.09.12. 23:09:02

göncz kinga nem pszichiáter hanem pszichológus és fleto kezelője volt

Húsleves 2010.09.12. 23:12:23

@soproni1: ne gyere már ezzel a dumáddal, hogy erkölcsileg mások fölé helyezed magad azzal, hogy te jó életkörülményeket teremtettél magadnak, amíg mások keseregtek.
1. messziről jött ember azt mond amit akar, tehát az állítólagos munkád nem érv. Már csak azért se, mert még ha igaz is, nem tudhatjuk, hogy mennyi ebből a te érdemed, és mennyit köszönhetsz a kapcsolataidnak.
2. tökön tudnám szúrni magam, amikor ugyanazok a képmutatók, akik folyton a melegekért, cigányokért, meg bűnözők jogaiért és körülményeikért aggódnak, folyton az előítéletekről papolnak, a magyarokat meg úgy általában lesajnálják. A magyargyalázás érdekes módon belefér a felvilágosult ideológiátokba.

soproni1 2010.09.12. 23:13:48

@hehe64:

A fidesz, kdnp, lmp.

Népvagyont védenek, mert a közös az jó. Bank adó, mert a "kisembert " meg kell védeni a kizsákmányoló tőkéstől. Kilakoltatási tilalom, az olajtársaság visszavétele. A privatizáció leállítása. Hozzáteszem, magánemberként tőkések ( kavicsbánya, szőlőhegy, felügyelő bizottságok), de valahogy a baloldali szavazók elvárásai miatt mégis előveszik ezeket a hosszútávon ártalmas lépéseket.

Ezért kellene egy jobboldali fordulat Magyarországon, de ahhoz sok embernek meg kellene tapasztalnia a profit, a tulajdon, a befektetés kockázatát és élvezetét. Szlovákiába, Lengyelországban is volt ilyen, szétverték a baloldali szervezeteket ( szakszerv., munkavállalói érdekképviselet ), de 5 év alatt egy viszonylag rugalmas gazdaságot hoztak létre, akik sajnálattal mutogatnak ránk, amire nekünk az a válaszunk, hogy " a szlovákoknak nincs is történelmük ". Az nekik sincs, de jövőjük lehet, hogy lesz.

ZéBé 2010.09.12. 23:14:08

@Paranoid Android2:
Tetszik az a tudatosság, ahogy a számodra ellenszenves emberek nevét nemecsekesíted. :)

johevi 2010.09.12. 23:14:19

Kevés bunkóbb dolog van, mint belső ügyeinket külföldön kiteregetni, kint égetni magunkat. GK ilyen szempontból hülye, de OV is mondott néha vadakat kint a "hazai állapotokról" mert neki is kötelessége volt reálisan láttatni az országot.

Húsleves 2010.09.12. 23:18:33

@soproni1:
"Ennek az oka, hogy nálunk a jobboldali gondolkodásuak 700 ezer alatt vannak, a baloldaliak meg több, mint 4 millió. Könnyebb a 4 milliót kettéosztani, mint a kisebbséget."
Ez neked hogy jött ki? Levezetnéd? Mikor néztél utoljára tévét?

soproni1 2010.09.12. 23:22:41

@Húsleves:

A kapcsolataimat szerinted kinek köszönhetem ? Neked nincsenek kapcsolataid ?
A megbízható szerelőnek miért vannak kapcsolatai ? A szar szerelő miért másokat hibáztat, mert nincs munkája ?

Itt a magyarok gyaláznak magyarokat. Amikor Orbánt vagy Gyurcsányt anyázzuk, akkor keresztény magyar embereket anyázunk, bőrszíntől függetlenül.
A jogvédőket én sem értem, akkor kellene szólniuk, ha leszúrnak egy equadori triatlonistát. Ha a borsodi magyar kirabolja a másik magyart, akkor itéljük el a rablást. Ha a debreceni sorozatgyilkos megöl egy magyar gyereket meg még öt magyart, akkor mindegy milyen szinűt ölt meg, az gyilkosság és kész. Ezzel a kisebbségi hisztivel nem tudok én sem egyetérteni sem Magyarországon, sem külföldön. Ez valószínű, megélhetés miatt van, utálják is a többségi nemzetek szerintem az összes szomszédunknál is.

soproni1 2010.09.12. 23:23:29

@Húsleves:

Vizitdíj népszavazás. 700 ezer igen.

Húsleves 2010.09.12. 23:29:30

@soproni1: ha te a vizitdíj népszavazásról ezt a következtetést vonod le, akkor a logikai alátámasztást is mellékeld légyszives. Mert ha 1 biten érvelsz, akkor én meg lejövök a híres négy igennel, és nyertem.

szőketisza 2010.09.12. 23:30:57

@A Nép - Te vagy!: @Paranoid Android2:
Úgy tűnik jól eltársalogtok egymással. Csak miért nem valamelyik fideszes honlapon teszitek ezt?

Rwindx 2010.09.12. 23:31:47

@soproni1:
A népszavazás a korábbi adóemelések után újabb elvonásokat jelentett volna, ami elfogadhatatlan. Ha csak a vizitdíjat nézem, akkor mi a szent szarnak fizetnek az emberek egészségügyi járulékokat. Az egyéb értelmét és hatását a 3 intézkedésnek akkor nem is fejtegetném.

Pl.: a vizitdíj elfogadható lett volna (akár magasabb is hogy értelme legyen) ha mellette csökkentik az eü járulékokat.

Rwindx 2010.09.12. 23:32:38

@Rwindx: "A népszavazás pontjainak elutasítása" lett volna.

Húsleves 2010.09.12. 23:34:11

@soproni1:
"A kapcsolataimat szerinted kinek köszönhetem ? Neked nincsenek kapcsolataid ?
A megbízható szerelőnek miért vannak kapcsolatai ? A szar szerelő miért másokat hibáztat, mert nincs munkája ?"
A szerelőről akit írtál nem kellene általános összefüggésekre következtetni.
A kapcsolatok egyáltalán nem mellékesek, és egyáltalán nem mindegy, hogy kinek milyenek a kapcsolatai. Azseniális üzletember Gyurcsány például a kapcsolatainak köszönheti, hogy fillérekért megvette az állami úttörőtáborokat, aztán jó áron eladta az államnak. CSAK ENNYIT köszönhet a kapcsolatainak a zseni.

soproni1 2010.09.12. 23:39:37

@Húsleves:

Szerintem a tandíj, vizitdíj elutasítása halott vita.
Ahhoz sok sikert kell megélni az embernek a saját életében, hogy elmondhassa: szeretnék befektetni a gyerekeim tudásába, az egészségembe.

Most azt mondjuk: nem baj, hogy szar, de legalább nem kell érte sokat fizetni.Az igazi befektetés a lakásunk, nem számít ha 20 évig a jövedelmünk felét fizetjük ki érte, legalább a mienk.

Igaz, hogy így nem lesz fejlődés egyikben sem, csak szídjuk a primitiv amerikai oktatást meg egészségügyet.

Az már a fidesznél is nagy változás, hogy a 29 pontot a Kókától vették át, de kérdés, hogy mennyit engednek belőle megvalósítani a szavazók.

soproni1 2010.09.12. 23:45:43

@Húsleves:

Ő csak egy ember az országban. A Te életedet hol befolyásolja Gyurcsány vagy a másik idióta vagyona ?

Az országban sokan vettek gyárakat, földeket, ingatlanokat. Sokan tönkrementek, pedig voltak kapcsolataik. Szerintem nekünk nem azért nincs gyárunk, mert nincs hozzá kapcsolatunk. Valószínű tehetségünk nincs hozzá, hogy működtessük.
Én örültem, hogy a válságra való hivatkozással kirúghattam a lusta alkalmazottakat és nem kell már az ő sirámaikat is hallgatnom. Akkor nehéz volt, de megérte. Akinek meg száz dolgozója van, annak a problémája is százszoros, amit vagyonnal nem lehet kárpótolni, ezt hidd el.

Bebes 2010.09.12. 23:46:12

Nincs kapacitásom 323 hsz-t elolvasni, lehet, h már reagáltak rá, de ezt én sem hagynám szó nélkül:
"alábecsültem a baloldali politikai elit intellektuális erejét, van lejjebb heller ágnesnél és gréczy zsoltnál is"

Megkérdezném, h jön ide Heller Ágnes mint baloldali politikai elit? Nem politikus, tudtommal pártnak sem tagja, a BKV felügyelőbizottságában vagy a VIP-hitelesek közt sem találkoztam a nevével, tehát nem hozott politikai döntéseket, törvényeket, nem sibolt közpénzt stb. Feltehetően te onnan ismered, hogy időnként elmondta a véleményét a médiában. Ami ezek szerint nem egyezett a tiéddel.
Ha úgy véled, hogy Heller Ágnes filozófusnál már nincs lejjebb, akkor elképzelni sem tudod, hogy te saját magadat például hová pozicionálod.

Amúgy ha már teljesítetted a feleséged kívánságát és túlvagy az szdsz-en, akkor rendelnék egy Pepó Pál portrét:-))

Húsleves 2010.09.12. 23:48:53

@soproni1: felesleges Kókáznod, nem fog bejönni, hogy megpróbálod összezavarni az emberek fejét.
Az amerikaiakat pedig nem irígységből "szidjuk" (ha már így többes szám egyes személyben hoztad fel), amiért jól élnek, hanem azért, mert a világ legnagyobb hadserege biztosítja a számukra azt a fene nagy demokráciát. Egyébként a globalizációellenesség egyáltalán nem hungarikum.

Rwindx 2010.09.12. 23:55:25

@soproni1:
Egyáltalán nem halott vita, ugyanis egy pazarló rendszert akartak továbbra is fenttartani strukturális változtatás nélkül. Ezt egyéb ötlet hijján úgy akarták megoldani beszednek még több pénzt.
Mindezt az EU legmagasabb adó és járulékelvonási rátájának alkalmazásával, amit ezzel a lépéssel közvetetten tovább növeltek volna.
Azt pedig komoly helyeken senki nem vitatja ez az elvonási ráta komolyan visszafogja a magyar gazdaságot.

Ezért volt alapvetően hibás az egész pénzbehajtási elgondolás. Nyilván nem mindenki gondolta végig hoszában a dolgot, de azt érezte, hogy a tetvek már megint a zsebében kotorásznának.

Húsleves 2010.09.12. 23:55:57

@soproni1: voltak gyáraink, amiket a piac liberalizációja címén átjátszottak külföldiaknek. Szó nincs arról, hogy ne lenne itt hozzértés, csak a magadfajták ezt akarják beültetni a fejekbe. Szerinted talán nem lett volna olyan magyar cég, amelyikkel érdemesebb lett volna metrokocsit gyérttatni, mint az a francia cég, amellyek a korrupt vezetők olyan szerződést kötött, hogy eleve benne volt a szerződésben, hogy ha nem felel meg az előírásoknak, akkor is megkapják a pénzüket? Te pontosan azért vagy most itt, hogy ezeknek az élősködő tetveknek a szerepét bagatellizáld. Nincs itt semmiféle baj a magyarokkal, csak van egy élősködő réteg, akiket azelőtt kommunistáknak hívtak, most szocialistáknak és liberálisoknak. Csak annyi történt, hogy a "dácsájukat" (Jelcin után) átmentették, és most úgy lépnek fel, mint ha ők védenék a demokráciát.

Rwindx 2010.09.12. 23:59:40

@soproni1:
Jah a kapcsolatokról meg annyit hogy ugy érzed a különbséget aközött hogy egy vállalkozás a működése közben más vállalkozásokkal kapcsolatokat alakít ki találkozások, megrendelések, pályázatok kapcsán, és aközött hogy valakinek vannak politikai vagy rokoni kapcsolatai állami döntéshozó helyeken ami által állami pénzből privatizálhat igen kedvezően állami cégeket.

soproni1 2010.09.12. 23:59:59

@Húsleves:

Kóka nekem sem szimpatikus, mert az a tipikus körszakállas törtető idióta, de sokan szidták a jobboldali liberális programját, amit most ezek elővettek.

Az antiglobalizmus meg a lemaradottak szórakozása. Az Én legjobb barátom, aki antiglobalista, ahogy pénze volt, vett egy Iphone-t. Sőt a ruhái sem a Május1 ruhagyárból való.
Én is csak azért vagyok globalista, mert szeretem a Mcchicken menüt és szeretem a hibrid autómat, amit magyar/szovjet verzióban valószínű nem tudnék megvenni. Sőt a youtube-t is szoktam hallgatni nemcsak az Al jazirát. Ezek ellentmondásos dolgok.

Húsleves 2010.09.13. 00:03:24

@soproni1: és ha tényleg nem érted a jogvédők szerepét (ahogy írtad), akkor elmagyarázom. A TASZ-nek meg a hasonló képmutatóknak az a jól meghatározott szerepe a politikai palettán, hogy mindig legyenek olyanok, akikért a liberálisok aggódhatnak, és ezzel a tiédhez hasonló, lesújtó, kategórikus kijelentéseket tehessenek a magyarság egészére. Olyan kijelentéseket, amelyeket ha zsidókra, cigányokra, melegekre, vagy bűnözőkre merne tenni bárki, akkor már nyert ügyük van, mert hívhatják a nemzetközi szervezeteiket, hogy a "kirekesztés ellen" beavatkozhassanak.

Húsleves 2010.09.13. 00:04:53

@soproni1: mit vettek elő "ezek" Kóka programjából?

soproni1 2010.09.13. 00:07:32

@Rwindx:

Rokoni kapcsolataid is vannak, mégsem tudsz élni vele. Nekem is vannak, én sem tudok. Valószínű, a Gyurcsány családból nem mindenki lett milliárdos, ahogy az Apró családból sem. Nem minden tehetséges ember üldözendő.
Ami állami az szar, ami magántulajdon, azzal meg valami lesz. Ha hülye a tulaj, akkor tönkremegy és jó a konkurensnek, ha okos, akkor késöbb vagy ő vásárolja fel a másikat vagy őt vásárolják föl.

15 éve lehülyéztük a mobiltelefonálókat, bunkofonoztunk. Az internetről azt hittük, hogy a szemét külföld kiváltsága. Ma már nekünk is van, nem anyázzuk.

Az én jövőmet biztos nem befolyásolja az amerikai hadsereg. Annál inkább, hogy a kapcsolataimat megőrzöm vagy kioktatom őket, hogy te zsidó vagy, te romániai, te buzi stb.

Húsleves 2010.09.13. 00:15:37

@soproni1:
"Az antiglobalizmus meg a lemaradottak szórakozása."
Az arisztokráciának mindig megvolt az ideológiája arra, hogy beültesse a fejekbe, hogy nélkülük a kérges kezű, repedtsarkú paraszt úgysem tudna mit kezdeni a szabadságával. Ugyanez a helyzet az általad ajnározott Amerikával is. Semmivel sem különbek azok, mint mi vagy mások, csak burokban élnek, amelyet az amerikai külpolitika (nem a belpolitika!) biztosít számukra. Háborúznak az olajért, nemzetközi szervezetekkel és az erőfölényükkel kényszerítik ki a világ számukra előnyös berendezkedését. Ez nem tetszik az antiglobalistáknak, főleg akkor nem, ha nincsenek olyan kapcsolataik, amelyeknek köszönhetően olyan erkölcsi magaslatokról szónokolhatnának mint te.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.09.13. 00:17:37

Bassza meg, én nem hallottam a nőnek erről az öntökönszúrásos akciójáról. Árpi bácsit szerettem, mindenki szerette, de ezt a rühes kurvát már nem tudtam elviselni. Nem lehetne esetleg natúr elvágni a torkát? Majd mi addig félrenézünk. Ha ez a szutyoklelkű áruló tényleg belekóstolhatna a putyini stílusba, és az oroszokat képviselné ilyen mentalitással, mérget vehettek rá, hogy már másnap hazarendelnék, otthon aztán simán eltűnne. De meg is érdemelné, hát milyen fajta az, amelyik a saját hazájának akar bemosatni egyet a hatalmasokkal? Ő vajon mit gondol, neki ez konkrétan miféle haszonnal járna? Netán csak a bosszúvágya elégülne ki ezzel? Valamit csinálni kellene vele, mert ilyet az ország nem tűrhet meg a saját sorai között.

Rwindx 2010.09.13. 00:19:03

@soproni1:
Nincsenek az állami szférában kapcsolataim, tehát a vállalkozásomban ha akarnám sem tudnám használni. Viszont az hogy valakiből nem lett milliárdos a gyurcsány családból az nem fedi azt a tényt hogy valaki vélhetően törvénytelenül az lett.

"Ami állami az szar, ami magántulajdon, azzal meg valami lesz. " - Ez ebben a formában nem igaz, meg kell találni a megfelelő egyensúlyt a kettő között. A minden magánkézbe adása ugyanolyan szélsőséges dolog mint a minden állami tulajdonban tartása. Nagyon fontos hogy néhámy dolog állami kézben maradjon, akár nemzetbiztonsági szempontok miatt is. Viszont ha az állami szférát kapcsolatokon keresztül kiszervezzük a magánszférába akkor ott már a magánszféra is felborul ugyanis egyes vállalkozások tisztességtelen versenyelőnyre tesznek szert a tisztán játszókkal szemben. Ezért nem engedhető meg a gyurcsány féle életút tolerálása: kárt okoz az államnak, instabilitást hoz a piacokra, a társadalmat morálisan rombolja.

Az amerikai hadsereggel való kapcsolatot nem látom. Erre nem válaszolok.

Vannak olyan szegmensek még az államban amit szerintem is le kellene még építeni de legalább a monopolhelyzetét megszüntetni, de hogy mindent az nonszensz. Mint ahogy a 3000 milliárd Forint értékű privatizáció 1500 milliárd Forintos költsége is nonszensz.

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2010.09.13. 00:19:43

@zachar:
"
"Meg a matolcsi pénzügyminiszternek."

A legjobb választás.
Senki más nem jöhet szóba.

"...lassan a fideszben több a kommunista, mint az mszpben ( na jó, ez túlzás ),"

Nem túlzás.
Ez a Gyurcsány-blogra való vicc.

"és a fideszesek az mszps arrogáns, nyikhaj tempót veszik fel."

Nem tapasztaltam. "

Szerintem Heim Péter lett volna a legjobb pénzügyminiszternek ( utána Járai meg Varga ).
Heim azért, mert van fogalma arról, hogy a pénzpiacok hogy működnek. Matolcsi sajnos nem rendelkezik elég szaktudással és nem kompetens.

off
Egyébként Matolcsi is éppen olyan privatizátor, mint Gyurcsány. A birtokunkban van annak az ügyletének az összes fénymásolata, amivel 1988ban Nardai Gyula elvtárssal, a Pest Budai VV igazgatójával húgyért szarért ( valami harmincezer HUFért ) megvásárolták az akkor 3 milliárdot érő Pest Budai VVt.
On

Ha arra gondoltál, hogy siralmas, hogy a fideszben kommerek vannak ( ú.m. Stumpf, Pintér, Kövér, Smitt, stb ), akkor egyetértünk.
Ha arra, hogy a megkegyzésem nevetséges, akkor csak azt kérdezem vissza, hogy a fideszben a kommunisták kevésbé lesznek kommunisták ?

Jó neked, hogy te még nem tapasztaltad a fideszesek arroganciáját.
Néhány példa.
1. Nézd csak meg a 15. vk képviselőjét, a Rétvári Bence doktort. És nézd meg a hivatalvezetőjét, a Mittoménmilyen Kristófot. Beszéltem velük személyesen, kinyílt a bicska a zsebemben.
2. Ugyanitt, amikor Orbán Anitát leszavazta a fidesz csoport ( amelyben csupa köztiszteletben álló ember, orvosok, egyetemi tanárok, stb vesz részt ), az ott jelen lévő Kupper és Pesti Imre uraknak volt pofájuk lecsőcselékezni az ellenszavazókat.

Kuppernek innen üzenem : csőcselék a nagybácsikája ( aki a Centrum Parkoló Kftben veszi a Ferrarikat a parkolósi pénzből. )

Mondom, mindezek ellenére a fideszt támogatom, amíg az mszp veszélyt jelent. Ezeket a dolgokat is azért írtam le, mert a kommerek olyan gyengék, hogy ez sem nem oszt, sem nem szoroz. Azért van szemem és tudok gondolkodni.

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2010.09.13. 00:23:25

@zachar:

Megjegyzem, az állami feladatok leépítésén el kellene kezdeni gondolkodni.

Ugye, vagy csökken a bevétel ( pl adócsökkentés ) de a kiadás is, vagy a kiadásokat szinten tartjuk, de akkor vagy adót emelünk, vagy hitelt veszünk fel.

MOndjuk a multik megadóztatása ellen semmi kifogásom ( persze csak ésszel, mert különben elmennek ), de a legjobb lenne valahogy az államot egy kicsit leépíteni.
P.l. az ember befizeti a többszázezres bére után az adót, de munkanélküli segélyt csak 9 hónapig kap, 45 ezer HUFot. Hát gratulálok, ha én ( aki megteremti a jóléti államot ) nem részesülök belőle, amikor rászorulok, akkor igazán fel lehetne számolni.

soproni1 2010.09.13. 00:27:43

@Húsleves:

Lehet, hogy tüntet az zsíroshajú antiglobalista, de NIKE cipőben gyújtja fel a Mcdonalds-ot. Sőt olaj kell a az ő autójába is, de ha még nincs pénze autóra és utálja az autósokat, akkor a buszhoz is kell olaj meg a fűtéshez is. Sőt a mobiltelefonja is SONY.
Ezért nem értem ezt a nagy szétválást. 1990-ben mindenki vitéz meg nemes volt visszamenőleg. 1998-tól polgár. 2004-től kisember.
Hiába vagyunk most a lakáshitelesek túszai, nem szidom őket, mert az ő tévedésük miatt tudtam elérni , amim van.
Nem anyázni kell a gazdagokat, hanem a fogyasztásukból profitálni.
Csak mi magyarok öntudatosak vagyunk, nem azt nézzük, hol tudnánk bekapcsolódni a globalizációba, hanem azok miért szemetek.
Ami önmagában nem baj, de az igényeink ( legalábbis az enyéim ) ott vannak, mint a szorgalmas népeké.

soproni1 2010.09.13. 00:30:14

@Scaramella va alla guerra:

Ez az egyetlen út szerintem is. Kis állam. Észre sem fogjuk venni a közszolgák felének hiányát.

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2010.09.13. 00:31:25

@soproni1:
Pontosan, sok embernek meg kell tapasztalni a profit előnyeit.

Én p.l. észrevettem, hogy ahogy gyűlik a pénzem, úgy leszek egyre liberálisabb. Ezt a tételt általánositva viszont nem csoda, hogy a mai Magyarországon az emberek annyira tőkeellenesek.

Vagyük a bankokat. Egyetlen Nyugat Európai országban sem lehetne ilyen üzleti feltételeket alkalmazni, ahogy itt a pankok teszik.
És a NyEui országok is beavatkoznak, ha banki vagy biztosítói visszaélést fedeznek fel ( példa erre a hollandiai woekerpolis ok elleni fellépés ).
Szerintem a bankok olyan mérvű antiszociális magatartásról tettek tanubizonyságot, hogy már csak példastatuálás szempontjából is jó, hogy most elkenték a szájukat. Legközelebb majd elgondolkodnak minden "zseniális" ötletükön ( p.l. hogy milyen fizinget alkalmaznak az átárazáshoz, meg hogy hogy engedik elolvasni az ügyfeleiknek a szerződést aláírás előtt, stb ) mielőtt megvalósítják azokat.
Hasonló adót üdvözölnék a közműcégeknél is ( hatósági árszabályzással ötvözve, persze :D )

soproni1 2010.09.13. 00:42:55

@Rwindx:

Egyszer kell az államtól elvenni valami monopóliumot, aztán az megy a maga útján. Ami állami ( nem Svájcban ), az olyan is. Ha már ki van szervezve, akkor az úgyis csak addig él, amig a haver van hatalmon ( lsd . Ápisz -Buda piért, Ezüst Hajó stb.).
Ha ezek a kiszervezettek tönkrementek, onnan jön a verseny vagy mutyi.

Én mindig jól jártam, ha korrumpálhattam valakit, ezáltal jól járt a közértes is, az állam is.

Tisztességes verseny úgysincs. Ez a nagy állam már öncélú, saját magáért van. Ezt az alkalmazottak nem nagyon érzik, a vállalkozások tulajdonosai inkább. Persze a munkamorállal is gond van, de ez inkább neveltetési, szociális gond.
A mostani gazdasági fellendülésben a megbízhatóbbak sok munkához jutnak, a többiek még várhatják azt az időpontot, amikor már csak mennyiségi munka kell. Az élet hosszútávon igazságos.

soproni1 2010.09.13. 00:47:11

@Scaramella va alla guerra:

A szívemből szóltál, de senkit sem kényszerítenek, hogy 20 éves szerződést írjon alá egy bankkal. De ugye a rokonoknak meg kell mutatni azt a szép ezüstmetall Daewoo-t, meg a gyerekek sem férnek el két szobában. Pláne, hogy már Magdiéknak is van plazma tv.

Jöttek a partizánok, megerőszakolták összes nővérünket, csak Mária nővért nem!
- Őt miért nem ?
- Mert nem akarta

Rwindx 2010.09.13. 00:57:57

@soproni1:
Mondom, ki lehet venni jópár dolgot az állam működtetése alól, de az ne a lopást jelentse.

Én eddig nem korrumpáltam senkit, ajánlatot már kaptam pályázatoknál, ha jól emlékszem kétszer, de nem éltem vele, gyanítom a jövőben sem fogok.

Lehet hogy egyszeri alkalommal a közértes jól jár vele, de amikor az elfolyó állami pénzek miatt megnövekedett hiány miatt leértékelik az államot hitelminősítők, a CHF hitele elszáll, ha a hiány miatt adóemeléseket vetnek ki, akkor a közértes vissza fogja adni azt a kis pénzt, csak éppen sokkal szarabb lesz neki mint előte volt, és mindenki másnak.
Jól járni egyedül a korrumpáló fog.

pereszke 2010.09.13. 04:27:01

hiteltelen a blogod, mivel nem zorbannal kezdted. az elmult husz ev termesebol messze a leggusztustalanabb es visszataszitobb remarc.

dtk74 2010.09.13. 05:57:18

mindenkinek van mumusa, akiről meg akarja mutatni hogy ő az igazi, és megfellebezhetetlen MUMUS. Pedig ha reálisan nézzük a múlt időt, akkor a külföldi panaszkodás legalább úgy ment a Fidesz részéről, de az, akkor, hasonló hozzászólóktól más reakciót kapott. Mások most vannak csendben, az kik akkor a Fideszt ítélték el. Ha azonban kijutunk pártszimpátiánk, vagy utálatunk okozta agyi béklyóink közül, akkor elgondolkodhatunk azon, hogy amit GK mondott, abban vajon van-e, vagy lehet-e realitás. Sajnos szerintem lehet, mert egy olyan közösség vezetése lesz a dolgunk, ahol széllel szemben próbálunk hugyozni fél éve, miközben időnként kíméletlenül, és nyilvánosan az orrunkra koppintanak. Ennek ha elnökség is lesz a vége, az súlytalan, díszhuszár menet lesz, támogatottság nélküli, kurucvirtus operettkirályság, haszon nélkül kis hazánknak.
Amilyen a mosdó...

nestrot10 2010.09.13. 06:14:41

Ebben az országban egy hazaáruló biztos van és az a gonosz törpe a Rákosi Viktor...aki elment Brüsszelbe ócsárolni bennünket amikor uszítással "haknizott" Magyarországon ( parlamenti munka helyett) és Magyarország ellen....

nestrot10 2010.09.13. 06:16:54

Orbán megszületéséért még az anyját is felelősségre lehetne vonni!!! - Ő Magyaroszág Tumor betegsége. Miért nem " kezeltette" ki magából időben?:)

zsotti 2010.09.13. 07:12:51

Jó post, grat.

Nem értem a "független" oldalnak miért fáj, ha egy jobboldali közöl egy jobboldali véleményt.
Egyeztetnie kéne bolgár/debreceni elvtárssal előtte a liberalizmus jegyében?

Szerintem sokkal nagyobb gáz, amikor egy "független" hazaérve egy free hunvald, hagyó, vagy feri valamelyik antináci tüntetéséről leközli a szigorúan független véleményét.

Az is kretén (vagy politikus), aki nem érti, hogy politikusok nevének leírásakor kisbetűket kell használni, pl helyesen viktor. lásd Belga: Arany

svenJazz 2010.09.13. 07:29:05

Köszi, bearanyoztad a reggelem!

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2010.09.13. 07:30:44

Talán már írták mások is: nálunk olyan a törvény, hogy az EU az egyetlen biztosan kormányfüggetlen ellenőrző szint a mostani helyzetben, és ebben Göncz Kingának sajnos igaza van.

A mi (értsd: nem a kormány, hanem a nép) érdekünk, hogy valaki azért a kormányt is ellenőrizze, ha már nincs független alkotmánybíróság és köztársasági elnök, stb, aki ezt amúgy rendes helyeken csinálni szokta.

Nagy baromság a kormány ellen fellépőket automatikusan hazaárulózni. Akkor a fideszék 8 évig hazaárultak, vagy mi?

Húsleves 2010.09.13. 07:37:24

@soproni1: nem szokásom anyázni a gazdagokat, de azt a másik, szélsőségesen primitív végletet sem osztom, amit te próbálsz itt elhinteni. Az emberek életét igenis befolyásolják a politikai történések. Az ember felelős a sorsért, de azért nem mindegy, hogy ki hova, milyen anyagi, kulturális és szociális környezetbe született.
"Csak mi magyarok öntudatosak vagyunk, nem azt nézzük, hol tudnánk bekapcsolódni a globalizációba, hanem azok miért szemetek."
Nem, a magyarok nem ilyenek, csak mivel a magadfajta ilyennek igyekszik beállítani. Már ott kilóg a lóláb, hogy azt a látszatot próbálod kelteni, hogy téged nem érdekelnek és nem befolyásolnak a politikai történések, mert a magad ura vagy. Ennek ellenére itt téped a szád és osztod az észt, mintha te tudnád a tutit, pedig szerintem egyszerűen csak arról van szó, hogy beleszülettél a készbe, és ezt a magad eredményének hiszed. Ugyanis tipikusan ilyenek szoktak ilyen fellengzősen beszélni.

mendson 2010.09.13. 07:52:45

Jó a poszt-Világosan rávilágít az általánosnak és legalább a kiegyezésig visszanyúló magyaros mentalításra, miszerint aki figyelmeztet valamilyen baj esetleges bekövetkeztére az hazaáruló.Valami rémlik nekem Kossuth Cassandra leveleiből,meg az elsö és második világháborúban való részvételünk ellen tiltakozók sorsáról.Meg a következményeiről.

mendson 2010.09.13. 08:02:21

Amikor a fidesz Kubával,Észak-Koreával és még mit tudom én milyen alja országgal egy csoportba soroltatta az emberi jogi ügyek kapcsán hazánkat?És sehol sem találom "Paranoid Android" felháborodását tartalmazó blogjátKicsit hasonlatos ez a poszt -és paranoid android,na meg a trágár tóni szinte össze blogja- arra a gyogyós gyerekre aki felirja a falra "hüje pista",de közben a Pista egy 5 évesen perfekt matekzseni.

Valaki1 (törölt) 2010.09.13. 08:21:24

VISSZA GYURCSÁNYT!
LE A FASISZTOID FIDESZ-JOBBIK DIKTATÚRÁVAL!

Nagy Tibi (törölt) 2010.09.13. 08:22:58

Valami jót írt a blogger, ha már ilyen vita folyik körülötte. (Bár ez gyakorlatilag @soproni1 vitái)

1. Nem szeretem, amikor a "liberális" ill. a "baloldali" szavakat a "gazember" szó szinonimájaként használják.

Egyáltalán ma Magyarországon ki nem liberális? Nem hiszem, hogy bárki vissza sírja az elmúlt politikai rendszerek döntési mechanizmusait. De gondolom, mindenki egyet ért a gyülekezési, szólás szabadsággal is.

Ha baloldalinak vallja magát az illető, nem biztos, hogy sztálinista, leninista és egyben hisz az egyenlősdiben. Lehet, hogy csak fontosnak érzi a társadalmi szolidaritást. (Pl. én)
Attól még az illető ugyan olyan magyar, mint a nemzeti érzelműek, csak az identitásának nem az elsődleges meghatározója, de meghatározója! (Pl. Én a magyarságomat nem érzem kisebbségnek itt Magyarországon, mert mindenki magyar. De egy szóval sem mondtam, hogy ne adjunk támogatást a hátáron túli magyaroknak.)

2. Az értékek nem egyenlőek a pártokkal.
A MSZP sem a baloldalt képviseli, minthogy a Fidesz sem a jobboldalt jelenti.

Most ez hogy jött ide Gönz Kingához? :) (egyébként sz.tem sem egy emberileg nagy szám, sz.tem neki nincsenek értékei, csak pénztárcája)

hattyú 2010.09.13. 08:54:28

Kedves Paranoid, te egy barom vagy.

Gazz 2010.09.13. 08:58:43

A cikk jogos és jó. És várom a folytatást, amely a Fidesz EU-s ámokfutását tárgyalja, mert Magyarország lejáratása nekik is kedvenc szórakozásuk volt az elmúlt két ciklusban. A világért sem szeretném, ha az elfogultság legparányibb árnyéka vetülne a blogodra, ezért tartottam szükségesnek felhívni a figyelmedet eme apró nüanszra.
:-))))

Gazz 2010.09.13. 09:05:57

Amúgy bírom, amikor vérjobberek próbálják magukat semleges középen álló pártatlan és tárgyilagos személynek beállítani. Az ezen cél elérése érdekében kifejtett szófordulatok a modoros blog ideális alanyai lennének.

Paranoid Android2 2010.09.13. 09:12:16

@Bebes: Na őt tényleg elfelejtettem!:))) Rajtakaptál!:))
A heller ágnes, a napkeltében nemes egyszerűséggel Deák Ferenchez hasonlította a megyót!!!!
Élőben láttam. És akkor nem is beszéltünk arról, hogy miket nyilatkozgat nyugaton.

Melchi Zadok 2010.09.13. 09:25:24

olvasva ezt a posztot rá kellett jönnöm ebben a blogban egy jó dolog van a címe de az se eredeti. ahogy az ide vetett gondolatek se. amolyan rúgdossuk a döglött lovat kedélyes, barnanyelves vékonybélig történő lihegő benyalással.

goumba 2010.09.13. 09:26:50

nem tudom, ki is lehetsz, te szerencsétlen kis posztoló, de hogy nagyon primitív hülyegyerek vagy, az biztos. négy képernyőt telepofázol előre eldöntött véleménnyel, aztán előhúzod a farbát és megmondod a tutit, hogy göncz kinga annak idején azért volt rossz külügyminiszter, mert 2010 szeptemberében a fidesz ellen pofázik. ülj le egyes.

goumba 2010.09.13. 09:29:08

@hattyú: egy nagyon nagyon nagy barom. de legalább ne egy tuti jó radiohead szám címét lopta volna el a kis fasisztageci...

jerzymark 2010.09.13. 09:34:54

@A Nép - Te vagy!:
Valamikor a 60-as évek végén,a Tv-ben Kádárt mutatták.Anyám meglátta és annyit mondott:"Ezt az árulót nézitek?" és kiment a szobából.Akkor nem értettem még a megjegyzését(gimnazista voltam)most már igen.

sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2010.09.13. 09:41:32

Már leírták, de azért leírom én is. Könnyesre röhögtem magamat a firkálmányt író butasága miatt.
Nagyon kevés dolog határozza meg jobban az embert annál, mikor szándékosan kisbetűvel ír olyan neveket, melyek a "nemszeretett" párthoz tartoznak. Ellenben Viktorékat jó, hogy nem CSUPA NAGYBETŰVEL írja :) Az ilyen ember az, akinek a kérdését sem lehet komolyan venni. Nem csak azért, mert saját magát minősíti, hogy nem tudja, hogy a tulajdonneveket nagy betűvel kell Kezdeni, hanem azért is mert az érzelmi világa a létező legelcseszettebb. Tehát, ha érzelmi kérdést csinál ilyenből és egyetlen politikus nevet sem ír nagybetűvel, meg pártnevet sem, merthát minek nyúlkáljon miatta [SHIFT]-ért az ember, az még oké. De nem. Ez az ember kiválasztott egy bálványt és akire a bálvány csúnyán néz, azt ő is leköpi. Röhögnivaló ilyenformában.
Főleg azért, mert a Göncz Kingás rész nettó agyhalott szöveg. Én a cikk után pont arra gondoltam, hogy na erre a leginkább vak érzelmi alapon "politizálók" sem fognak mit mondani, hiszen jól tudjuk, hogy a Fidesz 8 éve terjeszti az amúgy tök hamis propagandát, hogy itt minden rossz, a gyerekeknek menekülniük kell innen stb. Nagyon jól tudta mindenki, hogy nem más, mint a Fidesz indította ezt a fajta "vesztettünk, de nem ismerjük el" stílust, ezt a rágalmazásra és mocskolódásra építő hengert, amiben építő jellegű cselekvés nem volt, csak rombolni akartak. Az emberek önmaguktól nem igazán osztódtak volna ennyire meg, ha a drága párt nem így akarja. Persze, 100 napja meg összefogás van és aki csúnyát mond a magyar politikáról az mindjárt hazaáruló.

"Ilyenért rendesebb országokban olyan sebességgel taszajtódik ki a szalonképes politikai szereplők világából, "... Szóval tényleg drága bloggerem, hol a fenében voltál 8 évig? Hol voltál, mikor az EU rugdosta a seggünket és mindenki tudta, hogy az országnak a lehető legrosszabb, mikor szapulják nagy kampányban Viktorék? Régen amúgy szó volt erről is, hogy a legtöbb országban sárdobálózás ugyanúgy megy, mint nálunk, csak máshol van általában egy láthatatlan, de határozott határ. Addig nem nagyon mennek el, hogy az országnak is rosszabb legyen, csak azért, hogy mi mondhassuk, hogy "megmondtuk". Ismétlem, a Fidesz kezdte ezt el. Nagyon rossz, hogy ezt meghonosították és bőven elképzelhető, hogy ennek akkor hagyománya lesz innentől kezdve Magyarországon. Innentől kezdve "Ti" ne kérjetek se összefogást, se hazaárulásról ne beszéljetek, mikor ez csupán -mellesleg- egy nagyon enyhe folytatás-mert a blogban leírt hazugsággal ellentétben- arról nem volt szó, hogy Göncz Kinga kardoskodott az ország ellen az EU-ban. De ha így lenne, ismétlem, egy rossz szót nem szólhatnátok.

Én igen. Nekem jogom van kiakadni ezeken, mert én kiakadtam már évekkel ezelőtt a Fidesz új módszerein. Már akkor nagyon jól láthatta az értelmes ember, hogy ha erre a csőcselék harap(és harapott..) akkor nagy bajba kerül az ország. Euromilliókat és és bizalmat vesztünk. Mert lázítani és behülyíteni a buta embereket nagyon egyszerű, de békíteni már sokkal nehezebb. Aki ezt sok éve nem látta előre az segghülye. Mint a blogger. (hopp, kimondtam..)

hááááát 2010.09.13. 09:41:37

Vidd a feleságed ágyba és kiabáljátok közben Viktor nevét.

Igen nagy baromságokra képesek a mi politikusaink.Gyüjtsd össze az elmúlt 20 év összesét és rá fogsz döbbeni, hogy a jobb oldal mennyi kárt okozott.Nem állitom, hogy többet, de nem is keveset.

Paranoid Android2 2010.09.13. 09:55:42

@hááááát: Tudod, ez a feleséges dolog egy apró kis csapda volt, kiváncsi voltam, hogy hány baloldali, toleráns és progresszív felebarátom fogja alpári személyeskedésre felhasználni.
@sanche: Mindig lenyűgöz ez a nagyívű feledékenység. Rémlik, hogy a megyóról kiderült beszervezett alacsony státuszú titkosügynök volt? Tehát zsarolható, befolyásolható személyiség...., aki ráadásul a jelenlegi szövetségeseink ellenfeleinek táborában focizott.
Angyalbogár!!! Szerinted rajta mit kellett még lejáratni?

Móg 2010.09.13. 09:56:32

kedves paranoid
te abban a tévhitben élsz,hogy az EU,mint társulás,vezetői,valamint az egyes EU tagországok vezetői,az egyes tagországok tevékenységét az adott ország hülye politikusainak és hülye médiájának szófosásából itélik meg.
kár feltételezni,hogy az egész Európai Unió politikai elitje hatalomvágyó,pénzsóvár,csak a saját és seggnyalói érdekeit szolgáló hülyék gyülekezete
valószinübb,hogy tudnak tájékozódni hiteles forrásból,és önálló itéletet alkotni
persze
a rendszerváltás óta Magyarországon Te csak a fenti jelzőkkel illethető politikai elitet ismerhettél meg.
nem kivétel ez alól a jelenlegi kormány sem.SŐT
Okosabb maradtál volna,ha mélyen hallgatsz.

átlátó 2010.09.13. 10:07:47

Frizura teszi a főhősnőt...:)(A Gréczy Zsoltba most nem rúgok bele, rúgtam volna akkor, amikor ő még fiatal korában, - én már nem - az árok szélén vizeltünk. Mentségemre, akkor még nem látszott rajta, hogy hová fog fejlődni.)

tcom 2010.09.13. 10:24:41

Nem is kicsit elfogult a post író!

"Ennek a propagandának az eddigi sikerességében persze benne van az is, hogy a jobboldali..."

Én úgy folytatnám: "politikai elit, különös képen a Fidesz ellenzékben többször is támadta, panaszolta be az akkori ballib kormányokat külföldön. Úgy tűnik az MSZP politikusai ezt megtanulták a Fidesztől"

Sőt! Továbbmegyek Kósa, és Szijjártó Petike már a Fidesz kormány megalakulása után vált hírhedté, károssá az államcsőd- beszédével. Ők arra sem vették a fáradságot, hogy külföldre menjenek, itthonról próbálták besározni a baloldalt. Az államcsőd elmaradt, a hiány tartható, a csontvázak jelentéktelenek és egyébként is ismertek voltak már évek óta.

Jó, jó ha elfogultak vagyunk a Fidesz iránt, de nem ártana megemlíteni az ártatlanka, maszületettbárány Fideszke eddigi politizálásnak "szép" módszereit, pillanatait!!!

Nem kérdéses hogy Göncz Kinga nem alkalmas külügyminiszternek, és a bukott MSZP nem alkalmas a kormányzásra, de más post témája lehetne, hogy a Fidesz és Orbán mennyire nem alkalmas külügyi, belügyi ügyek intézésére, egy ország vezetésére. Nem említem, hogy volt idő, amikor Orbán jóvoltából egy köztörvényes bohóc vitte Magyarország "jó hírnevét" a világban: Torgyán József. Hogy 1998-2002 külpolitikája nem szólt másról, mint a konfrontációról. Akkoriban sikerült olyan "ellenséges" országokkal is összetűzni, mint Ausztria. Persze ott már rég óta legyintenek Magyarországra, ahol vagy populista, felelőtlen ex-komcsik, vagy populista, felelőtlen szélsőjobbal barátkozó baloldali módszerekkel kormányzó, magukat jobboldalinak vélő hatalommániás galerik kormányoznak.

tcom 2010.09.13. 10:42:51

@Schindler Pistája!

És mikor fejted ki, hogy nem is volt holokauszt? Vagy hogy mennyire kívánatos a cigányokat táborokban elhelyezni?

Én ismerek egy zsidó családot, akiknek már régen is szatócs boltjuk volt. Nem pont akkora vállalkozás, mint Demján Orbán-kedvenc Sándor népnemzeti vállalkozó cégei, de működött. Mondjuk a család 50%-át kiirtották a nyilvánvalóan tisztességes nyilasok/nácik, ennek ellenére sokszor segítették a falu szegényeit. Ők is károsak, pusztuljanak???

Vagy ismerek cigány családokat, akik tisztességesen élnek, nevelik a gyermekeiket. Ők nyilvánvalóan soha sem ütköztek még problémába a származásuk miatt.

Húzz a kurucinfóra!

Paranoid Android2 2010.09.13. 10:50:45

Természetesen elhatárolódva a saját véleményemtől, szeretném kifejteni, hogy attól, hogy helytelen embereket meggyilkolni, még létezhet liberálbolsevista, judeoplutokrata világösszesküvés.:))))
Én pusztán megelégszem azzal, hogy az ilyen típusú vitákat elkerülöm.
Van amit a paranoia sem bír el.

sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2010.09.13. 11:15:42

@Paranoid Android2: Azért most már értek mindent. Nem tudsz olvasni és nem is látsz -mivel nekem címezted, pedig nem is nekem válaszoltál.

Innentől kezdve érthető ez a kettősmérce teljes hiánya.

3dom'f'speech 2010.09.13. 11:31:20

Azért volt előképe ennek a hazaárulásnak, és volt is honnan örökölnie a gerinctelenséget. Az érdemtelenül túlajnározott árpibácsi (sosem tisztázta magát a megalapozottnak tűnő vád alól: ő volt a "Patkány" fedőnéven rabtársai ellen jelentgető spicli) '93-ban a La Stampa-ban lefasisztázta ("jobboldali veszély") az Antall-kormányt (egyébként most mennyire magasztalják szegény Antallt a baloldalon - és az is elég nevetséges, hogy kikért is állt annak idején ki árpibácsi: Bánó "Muster/Master & Nap-Kelte" A.)

grésa 2010.09.13. 11:38:50

Tényleg? Mi a gond azzal, hogy Viktor látványosan rugdossa az EU intézményeit, örök lúzer táborának hálás pillantásai mellett, és aztán beül a soros elnöki székbe? Európa is szokja, ami nálunk történelmi hagyomány...

Paranoid Android2 2010.09.13. 11:41:33

@3dom'f'speech: Mondjuk a göncz interjú óta a kommerek egy szót se szólhatnak.
De ez őket nem szokta zavarni.

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2010.09.13. 11:41:34

@sanche:
"Fidesz 8 éve terjeszti az amúgy tök hamis propagandát, hogy itt minden rossz, a gyerekeknek menekülniük kell innen stb"

Következő meglátásaim vannak:

1. A fidesz tényleg demagóg volt sokszor a 8 éva alatt. A blogger demagógiájában is egyetértünk.

2. A fő dologban azonban nem. Tökéletesen egyetértek a fidesszel abban, hogy az elmúlt 8 év zömmel (9o%) rossz.

Csinálhatsz akármit, tanulhatsz műszaki vagy termtud dolgokat, lehetsz orvos vagy vállalkozhatsz, van egy üvegplafon, ami fölé ( fizetésben ) nem kerülhettél az elmúlt 8 évben, kivéve ha Pártunk És Államunk ( vagyis a komcsi mszp ) farvizein úszkáltál.

Vagy szerinted csak ITTHON szerzett tudással elérhető a 1OM, a 15M fizetések ?

Vagy nem Magyarországon a legmagasabbak az SZJA áltagos kulcsai, Belgium mellett ?

Arról nem is beszélve, hogy az nem stratégia, hogy " a szarból hozzuk vissza a választást." Az a kommereknek jó, de másnak legalábbis közömbös.

Igen, a fidesz néhány kapitális ökörséget csinált május óta. De legalább
1. valami irányvonal ( az ország "gazdasági függetlenedése", bármit is jelentsen ez ) mentén dolgoznak
2. Úgy néz ki, hogy jobban támogatják a bérből élő középosztályt, mint az mszp
3. És a terheket azokra helyezik (elvileg), akik idáig gennyesre keresték magukat.

Ezt bevallom, tényleg átgondolatlanul és helyenként igen demagógon adják elő. De ( sajnos ) még ez is előremutat ahhoz képest, amit a kommerek csináltak 8 éven át.
Ugyanis az nem volt egyéb, mint a elkúrás, adóemelés, osztogatás, lopkodás és kapkodás elegye.

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2010.09.13. 11:48:11

@Nagy Tibi:
"Egyáltalán ma Magyarországon ki nem liberális?"

Minél nagyobb tőkeerővel bírsz és minél több lehetőséggel rendelkezel, annál liberálisabb vagy.

Kérdés az, hogy megadatott e a magyarok többségének az elmúlt 2O évben, hogy tőkét gyüjtsenek vagy növekedetdek e a lehetőségeik ?

Nem is beszélve arról, hogy a magyar "liberalizmus" egyfelől poftlanul kisebbségvédő ( ami ugye a mi lehetőségeinket csökkenti ) másfelől viszont precedens nélküli mődon tőkepárti.

Az ellentétet az oldja fel, hogy mind a két vonal a középosztálynak nyújtja be a számlát.

Na, hát mindezek együttesen okozzák, hogy a liberók jó időre elásták magukat. Tetszettek volna a "gipsz jakabok" bolgoguláslval is jobban törődni, lehetőleg piaci körülmények között.

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2010.09.13. 11:50:38

@soproni1:

Itt az a érdés, hogy vajon erkölcsös e, hogy a félhülyéket átverjék.

hasonlóképpen : erkölcsös volt e Cortez, amikor a vadaktól üveggyöngyökért több tonnányi aranyat gyűjtött be.

Szerintem nem, de elismerem, hogy az erkölcs és a szabad piac az két különböző paradigma.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.13. 12:03:28

@szőketisza:

Zavar téged, hogy P.A. társalog a saját honlapján? Nem akarod megengedni?

És ha annyira zavar, ki kényszerít, hogy itt legyél?

Miből veszed az elképzelsét, hogy a te dolgod megmondani, ki hol szólahat meg? Más szavakkal, mi közöd hozzá?

De ezek csak amolyan költői kérdések tőlem. A válaszom megvan már: a hülyeséged olyan elképesztő, hogy komolyan versenyképes az itt zsidózók elmebajával is. Egymás faszából szopjátok a halálerőt. Szigorúan csak képletesen.

Paranoid Android2 2010.09.13. 12:04:52

Röviden:
Ha valóban megtörtént, amit göncz állít, akkor ezt jeleznie kellett volna a külügyminiszternek, hátha az még nem tud róla.
Nem politikai tőkét kovácsolni belőle.
Mert bármilyen felelős ellenzék számára nem lehet cél a kormányzat ekkora külpolitikai kudarca.
Ha viszont kívánatosnak gondolja, sőt tevékenykedik érte az ellenzék, akkor ne csodálkozzon, ha közelről a fülébe üvöltm a jobbik programját, vagy egy vogon költő verseit.:)))

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.13. 12:17:14

@Schindler Pistája:

Abban igazad lehet, hogy túl optimista vagyok. Akkor pl. amikor téged emberszámba véve megkíséreltem józan szempontok kínálatával hatni rád. Ennek vége. Bele is fulladhatsz tőlem a kezelhetetlen eszetlen beteg gyűlöletedbe. Persze, mert akinek téged olvasva antiszemitizmus talál az eszébe jutni, az gonosz, mert ő találja ki, mi? Nevetséges vagy.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.13. 12:32:33

@Paranoid Android2:

Egyébként nem te vagy az első akitől megkapom. Nekem természetesebb először kérdezni, mint azonnal Googlezni.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.09.13. 12:38:17

@Paranoid Android2:

Ne hagyd ki a judeoliberálist. Fontos tudni, miről nem beszélünk. Még meg lehtne említeni a judeokonzervatívokat, judeodekadenseket és judeosumérosokat. Igen, olyan is van. Lehet, hogy ebből derül ki, hogy a zsidó is ember?

Alkibiadész [alkibiadesz.blog.hu] 2010.09.13. 13:44:33

Iszonyatosan kivágta a biztosítékot nálam is ennek az ocsmány hazudozó szemét libának ez az aljas hazugsága, köszönöm a cikket.

marhaszív 2010.09.13. 19:42:07

Kedves Paranoid!

Kérlek, máskor, ne tegyél be olyan linket, ami az mszp honlapjára mutat, mert én még sosem jártam ott. Hideg nyaklevesként ért, amikor ráklikkeltem a linkre és egyszeriben göncz kingával találtam szembe magam. Brrr...
Vésővel kellett letisztítanom utána a monitort.

Nagy Tibi (törölt) 2010.09.13. 22:49:38

@Scaramella va alla guerra:

Az, hogy az egykori SZDSZ köreibe volt néhány lobbista, még nem biztos, hogy az SZDSZ nagyobbik részt liberális értékrendű volt. Inkább elvtelen, ha szavad így fogalmaznom. Nem az a liberalizmus, hogy a olyan törvényeket hozatok, ami nekem kedvez.

A kisebbség védelem....., ha az SZDSZ cigány politikájára gondolsz, akkor azt el kell felejteni.
A cigányságot fel kell emelni az oktatás útján, de arra 20-30 évre meg kell erősíteni a rendőrséget, amíg "létre nem jön" az új cigány generáció és meg kell próbálni valami kétkezű munkát adni nekik.
Buzik....., engem is idegesít egy lánynak öltözött fiú, de ha ő szereti lejáratni a saját szexuális ízlésű társait, felőlem megteheti.

Egyébként a mai liberalizmusnak nincs túl sok mondani valója, hiszen nagyobbik részt megvalósultak a benne lévő gondolatok. De igen, az a jó demokrácia, ahol a kisebbségnek is lehet szava a többség mellet.

Magyarországon nics gazdasági liberalizmus, csak haverok kapitalizmusa (Alans Greenspan szavaival)

Nagy Tibi (törölt) 2010.09.13. 22:50:56

Egyébként az SZDSZ és MSZP számomra az elvtelenség és a korrupció szinonimája.

Bebes 2010.09.17. 04:47:02

@Paranoid Android2: Nem tök mindegy, mit mond Heller Á. a tévében? Ő nem politikus, nem döntéshozó, ugyanúgy a véleményét mondja el, mint te. Nem gondolom, hogy el akarod törölni a szólásszabadságot.

Ami a "ki mit mond nyugaton" tematikát illeti, az túl van nálunk lihegve, oldalsemlegesen. Abból a (provinciális) feltételezésből indul ki, hogy az EU, a NATO stb. hülye, nem képes tájékozódni, onnan tudja, mi van Magyarországon, hogy Vadai Ágnes vagy Szájer József elmeséli neki.

És mivel látom, hogy komolyan veszed és figyeled a blogodat, bátorkodom azzal a felvetéssel élni, h pár hónapon belül soros elnököt - és ágendát -kell(ene) adnunk az EU-ban. Jó lenne nem leégni, mint pl. a csehek. A biztost, aki már egy ideje foglalkozott az üggyel, lapátra tették, pillanatnyilag ennyit tudunk. Meg azt, hogy Göncz K. félreverte a harangot. Tudtommal nem ez EU-ban ármánykodott ellenünk, hanem az EU-ból szólt haza, h gáz lehet. Én lennék a legboldogabb veled és az olvtársakkal együtt, ha tévedne, és diadalmenet lesz a magyar elnökség.

Paranoid Android2 2010.09.17. 07:48:35

@Bebes: A heller egy nemzetközileg ismert "filozófus", aki rendszeresen nácizza, fasisztázza, mucsaizza Magyarországot és a magyar nemzetet. És akkor a politikai jobboldalról alkotott véleményét még nem is listáztuk.
Amikor ellátogatott a megyó fenekébe és új Deák Ferencnek nevezte őt olyan politikai éleslátásról tett tanúbizonyságot, amely őt örökre a népszava, klubrádió Bermuda-kétszögbe helyezi el.
És mint közszereplő, gúnyolható.
Szerintem rengeteget árt az országnak, hogy ballib értelmiségiek napi szinten hisztiznek kint, tizedannyi etnocentrizmusért, mint amit az átlagos párizsi hétköznapokban megtalálhatsz.
A göncz k. meg nyilvánossan megfuttatott egy nem ellenőrízhető, az országra és a jelenlegi kormányra nagyon dehonesztáló felvetést.
Másfél éve mondják a karrierdiplomaták, hogy sem a fletó, sem a gordon kormánya nem készült fel rendesen az eu elnökségre.
Nem tudom megítélni természetesen, de a mindent felülmúló szakértelmükről szerzett egyéb tapasztalataim alapján nagy veszteség nem érhetett bennünket a kádercserével.:)

Bebes 2010.09.18. 04:46:55

@Paranoid Android2: Nem "filozófus", hanem filozófus, idézőjelek nélkül, és pont annyi joga van hülyeségeket beszélni, mint bárki másnak:-))
Ami a dehonesztálást illeti: a mindenkori ellenzék beszél fűt-fát, nem látok ordító különbséget abban, hogy ezt itthon vagy külföldön teszi, ezek a megszólalások nyilvánosak, azok a külföldi intézmények, a kormányoktól az Amnestyn át a nemzetközi szervezetekig, amiket érent, egyaránt figyelik azt, ami itthon és ami külföldön hangzik el, szvsz nem kell ezeket a kritikákat túlértékelni, hazaárulózni miattuk, messze nincs akkora jelentőségük.

Ha valakiknek tényleg vigyázni kéne a szájukra, akkor a döntéshozói, kormányzati pozícióban lévőknek, mert az ő szavuk nagyobbat szól, mint az ellenzéké (pl. gyengítheti a forintot, hogy közhelyes példát hozzak). De még ez sem hazaárulás. A hazaárulás túl súlyos minősítés ahhoz, hogy csak úgy dobálózzunk vele és komolytalan dolgokért osztogassuk.
süti beállítások módosítása