I love Pintér Sándor

 2010.05.04. 10:01

 

 

 

Azon nagyon kevés ember közé tartozom, aki kedveli Pintér Sándort. Nem dicsekedni szeretnék ezzel, vagy személyiségem egyéb problémáit elbagatelizálni, de van a csávóban valami.

Ha kirakja az ember a fotóját a tyúkólban, a csirkék alakzatban mozognak és aláírva, lepecsételve és teljesen tisztán adják le a tojásaikat a tartóba.

A bűnözőket még rosszabbul érinti ez a kinevezés. Pintér Sándor ugyanis karban tartotta az ismereteit a magyar alvilág rétegződéséről, valamint kavarta, csak úgy a saját örömére, mint Piszkos Fred, az elmúlt nyolc évben is. Ebből kifolyólag sem a bűnözők, sem a liberálisok nem találják szerethetőnek, sőt a Fidesz hívek is csak Orbán Viktor személyes utasítására. A szerethetőség állapotának elérése nem tartozik belügyminiszterünk született tulajdonságai közé. Elég ha például a rendőrök kedvelik (bármit is jelentsen ez a szó ebben az összefüggésben), mert nekik kell hatékonynak lenniük és végre valaki olyan lesz a főnökük, akinek a rossz fiúk elkapása a lényeg és nem kolompár orbán megélhetési bűnözésről vallott nézeteinek illesztése a rendőri gyakorlathoz.

Pintér az ideális ember erre a feladatra, arra a hírre, hogy ő a belügyér egyből duplájára ugrik a rendőrök önbizalomszintje, valamint a bűnözők adrenalinja.

Élvezetes hallgatni, ahogy mesterházy atika közvetíti a környezetében tapasztalható rettegést: „Egy oligarcha fog leszámolni a többivel!”

Csak azt felejti el, hogy vele ellentétben a lakosság 99%-a egyetlen oligarchát sem ismer, bizonyára a maldívi nyaralások és a zártkörű partik elmulasztása okán. Ezért a lakosság a biztonságérzetén fogja lemérni az új belügyminiszter sikerességét és nem azon, hogy a beesett arcú szocialista politikusok összerezzenek-e egy rendőrautó látványától.

Persze tudom, mindenkinek jó indokai voltak, parancsra tette, vagy azt hitte a nemzet érdekében cselekszik, esetleg azzal fenyegették, hogy újra meg kell tekintenie élőben, amint hagyó miklós parizert eszik. Ez utóbbi fenyegetés elhárítása számomra emberileg elégséges indítéknak tűnik szinte bármire, beleértve azt is, hogy az illető bevállaljon egy threesome-t lendvai ildikóval és vadai ágnessel, de tartok tőle a bíróság nem lesz ilyen belátó.

Azt csak szobatudós liberálisok gondolják, hogy a háborúkat a genfi konvenció szabályai szerint vívják, vagy a sikeres bűnüldözők makulátlan, hótiszta, szűzlelkű puttók, akiket elsősorban az etikai tökély megvalósítása vezényel és csak másodsorban preferálják a hatékonyságot.

Pintér Sándor az, akinek látszik. Egy rendkívül kemény, dörzsölt, tapasztalt, kevéssé gátlásos rendőrtiszt, aki üzletemberként élvezettel kóstolt bele a magyar biztonsági szakma bürökjébe. Ez utóbbi jobb kiképzés, mint az amerikai tengerészgyalogságé. Talán inkább tiszta Afganisztán, habár szerintem a talibán ennyire nem veszélyes. Pintér szakmai karrierjének csúcspontját nem a magyar alvilág felvilággá változtatásában találja meg szerencsénkre, hanem abban, hogy felszámolja az elmúlt nyolc évben elképesztő mértékben megerősödött és az államigazgatásba is beépült, némi eufémizmussal érdekcsoportoknak nevezett ágenseket és természetesen újjáépítse a rendőrséget és az egyéb rendvédelmi szervezeteket és a lakosság igényeihez igazítsa a közbiztonságot.

Pintér Sándor feltétlenül lojális a miniszterelnökhöz és elévülhetetlen érdemei vannak abban, hogy a szocialisták az elmúlt nyolc évben nem voltak képesek a kreatív jogalkalmazás eszközeivel felszámolni a Fideszt és marginalizálni Orbán Viktort. Dőreség lenne azt várni, hogy egy, csak a tanszéki és egyetemi (kétségtelenül kemény) pozícióharcokban edzett, jogászprofesszorra bízza majd az új kormány hitelességét először próbára tevő közbiztonsági kérdést az új miniszterelnök.

Pintér Sándor iránti rajongásunk persze nem jelenti azt, hogy nem szükséges a lehető legalaposabban ellenőrizni nevezett tevékenységét, mert gyanúnk szerint felettes énje valószínűleg megengedőbb a liberális jogállami eszközök tekintetében, mint azt például Sólyom László üdvösnek tartaná.

Pintér Sándor egy fegyver, egy rendkívül randa mordály (amit vágott ólomdarabokkal töltenek), amit a Fidesz azért választott, mert tisztában van ellenfeleinek minőségével. A szabály csak annyi, hogy erősen kell markolni ezt a slukkert (W. A.).

Egyébként meg a drazsé után a Drakula gróf miatt se szólhatnátok.

 

 

Címkék: rendőrség közbiztonság pintér sándor belügyminiszter

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/api/trackback/id/tr751973207

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A "kettő" mint centrális misztikum 2010.08.31. 11:24:06

Lázár "Háromcsapó" János okán már szembesülhettünk egyes fideszközeli fideszesek kabbalisztikus műveltségének vadhajtásaival, de a titkos bölcsesség letéteményese mégiscsak Pintér Sándor Belügyminiszter úr. Hogy honnét a szabadkőműveseket sár...

Trackback: Orbán helyre tette Pintért 2010.05.10. 18:56:18

Balsai István miniszterelnöki megbízottként fogja kivizsgálni a 2006. október 23-án történt tömegoszlatás körülményeit. A leendő miniszterelnök szerint ebben az ügyben nincs helye óvatosságnak, hezitálásnak, nem fogják szó nélkül hagyni, ami történt.

Trackback: Pintér Sándor, a Fidesz első ballasztja 2010.05.06. 01:42:37

Pintér jelölése rossz kompromisszum. Ennél csak egy rosszabb döntést lehetne hozni: ha a titkosszolgálatok is a Pintér vezette belügyhöz kerülnének. Orbán Viktor tegnap – nagyon helyesen – kijelentette, hogy a 2006-os őszi rendőri túlkapáso...

Trackback: Oligarchák 2010.05.04. 14:39:10

Az új kormánytagok bejelentéséhez kapcsolódóan: Idézet: a magyarok vasárnap úgy döntöttek, véget vetnek az oligarchák rendszerének Orbán Viktor nemzetközi sajtótájékoztatója, 2010. április 26. Definíció: Az oligarcha szó egy nagyobb országrészen ön...

Trackback: Az év random hülyesége — a hős Pintér Sándor 2010.05.04. 13:15:37

„Pintér Sándor feltétlenül lojális a miniszterelnökhöz és elévülhetetlen érdemei vannak abban, hogy a szocialisták az elmúlt nyolc évben nem voltak képesek a kreatív jogalkalmazás eszközeivel felszámolni a Fideszt és marginalizálni Orbán Vikto...

Trackback: Orbán-kormány: gyorsértékelő 2010.05.04. 11:13:05

A Véleményvezér a kormánytagokat értékeli – nem az elődeikhez, hanem az elvárásokhoz és a feladatokhoz viszonyítva. (Fotó: fidesz.hu) Orbán Viktor hétfőn bemutatta minisztereit. A társaság már első látásra is elég vegyes: tapasztalt és kipróbál...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Várúr 2010.05.04. 14:30:24

@OrbanWinetou:
Ne reménykedj. HuzaVonáék betesznek saját maguknak.

roki 2010.05.04. 14:30:41

@redlands:

Könnyen és emelt fővel védhetem viszont, ami sokat számít az önigazolásomnál.
Nem kell azt hazudnom minduntalan, hogy valami ellenében nyilvánulok meg, tehetem, hogy valami mellett teszem le a voksomat.;))

Igen, nekem szimpatikus Orbán döntése, hogy a ballib által átcsiganyálazott közbeszédben negatív megítélésű Pintért a siker érdekében és nem kicsit a nyavajgókkal szemben meri oda tenni, ahova.

Nálam ez annyit jelent:

1.) Orbán sikerorientált, tényleg kezdeni akar valamit a problémákkal
2.) Nem fél a szükséges döntést meghozni még akkor sem, ha áldozatokkal jár.

3.) Kutya ugat, karaván halad.

Rotfuchs 2010.05.04. 14:31:46

@Researcher: Pintér már felülemelkedett a pandúr és rabló fogalmakon. Nála már nem a kalap színe a fontos, hanem a mérete. Itt már csak a hatalom számít.

Rotfuchs 2010.05.04. 14:35:05

@roki: Eclipse, Mogiljevics, olajszőkítés.

De egyébként az egészben az a legszomorúbb, hogy Nazareussal szemben, szerintem Pintér sokkal jobb főnök lesz, mint bárki más, aki mostanában a poszt közelébe kerülhetett. :(

Eljutunk oda, hogy mindegy, hogy kiskirály, csak ne bántsa a népet.

Drazsénál mondjuk nem nehéz. :D

Rotfuchs 2010.05.04. 14:36:44

Egyébként Pintér jó gazdája lesz az Alvilágnak és rendőrségnek is, mert ért hozzá, hogy tartsa féken a kutyáit, még a harapósakat is mint Gergényi.

gabesz: 2010.05.04. 14:39:55

Nem értem ki és mire alapozza valaki azt a nézetét, hogy Pintér jó szakember.

Végül is örülhetünk mert mélyen ismeri az alvilágot így akár tényleg tud vele valamit kezdeni. Ha ez a szakmaiság akkor bajban vagyunk mert minden rendőrt be kellene építeni egy időre az alvilágba. Bár már régen nem foglalkozik olajszőkítéssel, -mikor belügyminiszter lett úgy gondolta nem lesz rá ideje - de azért ismeri az arcokat. Meg aztán tudjuk, hogy biztonsági céget üzemeltetni erkölcsösen egyszerű dolog.

tölgyes 2010.05.04. 14:41:15

@szamarhegy: Semlegesebb lehet, hogy van. ..alkalmasabb nem hiszem. Pintér nem evett gyerekhúst 90 után se, 98-2002 között se.. arról se hallani, hogy vért ivott volna... 2002 után...sokan próbáltak rajta nagy erővel fogást találni. Nem sikerült. Ennek két oka lehet: nincs mit fogni, vagy nagyon ügyes.. én inkább az előzőt gondolom: nincs mit fogni, mert nagyon ügyesek az MSZP-SZDSZ-ben voltak szép számmal.. de csak a rágalmazásig jutottak Pintérrel kapcsolatban.

roki 2010.05.04. 14:44:54

@Rotfuchs:
Egyetértek a hatalomról mondottaddal.
Igen, a magyar nemzet egy szűk köre hatalomkélt éli meg a közéletet, de bárhogy is hivatkoznánk demokráciákra, ez máshol is így van.
Sarkozy, ha beugrik bárkinek, akkor nem fog Merkellel példálózódni csak, mert az meg nagyon ügyes.

Ebben a koordináta rendszerben avn akit ki kell szorítani, van akit tűrni kell és igen, a legfontosabb, hogy ne a népet hagyjuk szabad prédaként fosztogatók zsákmányának.
Ez a beugró a hatalomba, azért a mifélénk a hatalom birtokosa, vagy éppen nem az.

Az is igaz, hogy mindegy, hogy kiskirály, sőt kiskirályság, mert egy pillanatig nem volt olyan a közeli történelmünk folyamán, hogy nincs kiskirály, csak a ballib a saját kiskirályságát Merkelnél is ügyesebben úgy élte meg, hogy a kizárólagosságra törekedve a konkurenciát megsemmisítő szándékkal kriminalizált és diabolizált.

Pintér lényegében nem oszt, nem szoroz.
Orbán viseli a politikai felelősséget.
Ha Pintér nem rendet csinál, hanem maffiáskodik, mint vádlói szerint az a jellemző alapállása, akkor Orbán jelentős politikai árat fizet, ő állja a cehhet.

Fehérvár Kapitány 2010.05.04. 14:45:48

Egyenlőre még nem csinált semmit ebben a ciklusban, nem tudhatjuk hogy jó lesz-e. Éppen most futottam át a kék híreket, bőven van tennivaló. Lássuk fejlődni tud-e a BM, vagy megmarad annak ami most. Egyébként Lampert Moncsi volt szerintem is a legalja eddig.

tölgyes 2010.05.04. 14:46:22

@gabesz:: Én arra emlékszem ,hogy Horn kijelentett: EZ MINDEN CSAK NEM KÖZBIZTONSÁG. Ezen Kuncze nagyon megsértődött., de a sorozatos robbantgatások miatt szava nem volt...
Aztán jött Pintér.. eltelt néhány hónap és néhányan lebuktak, aztán kezdett amolyan rendféle lenni..közben nem voltak nagy látványos önünneplések.. Most lehet, hogy ehhez Pintérnek semmi köze nem volt.. de leváltása után egy évvel már kezdődtek a bajok.. és azóta se szűntek... hanem növekedtek.
Én tehát Pintért majd a munkája alapján tudom csak megítélni..Ja hogy van akinek nem tetszik az ő arca??? Nekem se tetszett sokak arca, mégse az volt a legnagyobb baj velük!

tölgyes 2010.05.04. 14:50:39

@Fehérvár Kapitány: Moncsi aki családilag koccintgatott az alvilággal.. vagy Kuncze, aki együtt poharazott velük.. csak úgy véletlenül...Én ilyen fotókat nem láttam Pintérről! Talán azért mert tudja, hogy kivel szabad fényképezkedni...No de ez már nagy erény!

gabesz: 2010.05.04. 14:53:10

@roki: Azért arra kíváncsi leszek viseli e Orbán a következményeket ha lesznek. Már van neki 2, 3 vagy 4 kitudja milyen politikai szerep körrel körrel ellátott "helyettese", akik majd válaszolnak a kínos kérdésekre. Orbán most úgy néz ki egy burokban lesz és érinthetetlen. Így már azért árnyaltabb a helyzet nem de?

Kapott hideget meleget a bal oldal , hogy milyen nagy tőkéseket tett meg vezető pozícióba és így tovább. Ez rendbe is volt... De azért mert a fidesz és Orbán fog most irányítani nehogy már lenyeljük azt, hogy ő kiket helyez pozícióba..mint Pintér vagy Fellegi..

Fehérvár Kapitány 2010.05.04. 14:55:46

@tölgyes: Szerintem Moncsicsi azt sem tudta ki az akivel koccol. Nem tartom kizárhatónak, hogy Pintér Sanyi bácsi is koccintott már életében áramvonalasabb tagokkal, de ha a hekusok nagyobb része úgy vélekedik, hogy jobb lesz rendőrnek lenni, most miért ne előlegezzem meg a bizalmat? Egyébként a legutóbbi körével kapcsolatban nekem nincs problémám. Bár ezzel lehet hogy egyedül vagyok. Drazsé nagymesterről meg annyit, hogy nem csak a fővárosban kell rendet tartani és tenoristákat üldözni. Szerintem.

gabesz: 2010.05.04. 14:57:51

@tölgyes: Semmi bajom az arcával. Lehet nagy vagy kicsi tök mindegy. Az alvilági múltját csak méltatni lehet, az eredmények érdekében feláldoz sok egykori cimborát és szövetséget az sem zavar. Csak milyen üzenetet hordoz azon lehet gondolkodni.
Sőt ha nincsenek ilyen kapcsolatai már lehet nem leseznek eredményei? Ha tehát jól dolgozik majd, akkor az azt jelenti nyakig benne volt?

Várúr 2010.05.04. 14:58:25

Kifejezetten élvezem a Pintér Sanya miatti sivalkodást. Még jó, hogy Lampert Monya ellenpárként szóba került. Micsoda banda, mely egy ilyen csökött asszonykát képes volt belügyminiszterré tenni... Majd a hülyeségben tovább kéjelegve megszüntette a Belügyminisztériumot is. (Egyik főoka a szoccer bukkantyúnak).

roki 2010.05.04. 14:59:47

@gabesz::

Orbán felelősséggel fogja viselni a következményeket, nekem úgy tűnik.

Most sem cselezett, hanem a szükséges embert tette a posztra.
Ennek vannak áldozatai és lesznek eredményei, ha javul a közbiztonság.

Te az áldozat oldalon szerepelsz a rubrikák valamelyikében, legfeljebb nem szavazol rá 2014-ben, ellenben mások pedig pont ezért igen.

Orbán éppen, hogy nincs burokban, hanem a saját politikai tőkéjével gazdálkodik.

Fehérvár Kapitány 2010.05.04. 15:00:16

@Várúr: Ez mind nyilván csak véletlen volt. Moncsiról száz kilométerről is lejön, hogy a vérében van az összes BM-es meló.

Lovastengerész 2010.05.04. 15:00:48

én se értem mi baj a pintérrel.

nyilván nem egy máltai lovag, nem is a jóságos terézanya, de nem is ez a feladat. nagy maffiózó ez tény, de ki más tudna jól hozzányúlni a szövevényes magyar politikai és civil alvilághoz mint egy olyan ember aki maga is benne van.

inkább attól lehetne félni hogy egy hüvös nyári hajnalon fel talál robbanni valami vidéki vadászházból hivatalába tartva...

gabesz: 2010.05.04. 15:05:47

@roki: Továbbra is az a kérdés, hogy honnét tudja bár ki is , hogy ő a szükséges ember. Talán feljebb túl burkoltan fogalmaztam?

Más részről a politika nem szimpátia kérdése ezért számomra nincs olyan , hogy vesztes oldal.

Csak attól félek, hogy a társadalom most sokkal könnyebben elnéz bármit az új kormánynak sokkal megengedőbb lesz.

Saját politikai tőke alatt jelen esetben nem tudom mire gondolsz.

Fehérvár Kapitány 2010.05.04. 15:07:35

@gabesz:: a kommentekből itélve, a társadalom egy jelentős része igencsak kritikus lesz :-)

roki 2010.05.04. 15:08:09

@Várúr:
Igen, a politikai hatalmuk elenyészését köszönhetik a töketlen, belügyi pozícióba tett aparátcsikoknak és annak, hogy szartak rá, hogy milyen a rendvédelem a szűk lakókörnyezetükön kívül.

Van viszont további erodálódási potenciál a táborukban, ha a Fidesz megmutatja, hogy miként lehet jól csinálni.

bgp 2010.05.04. 15:08:18

Tehát azt mondod, rablóból lesz a legjobb pandúr?

Szerintem meg pandúrból lett rabló.

gabesz: 2010.05.04. 15:09:10

@cukicica: Na erről beszélek én is, ha valakinél ezen alapszik a szakmaiság akkor gondban vagyunk.

De ha szerintünk ő csalhat akkor minden politikus csalhat.
Cseberből vederbe.

Nagyobb probléma hogy nem találtak mást.

tölgyes 2010.05.04. 15:12:26

@Fehérvár Kapitány: Én még semmi olyan elmarasztalás alapját képezhető konkrétumot nem olvastam Pintérrel kapcsolatban, ami miatt nekem aggódni kéne. Olyanokat olvastam, hogy katonás, szigorú, nem szereti a sok dumát a maszatolást.. de ez ha így van nagyon helyes. Ez egy katonai szervezet.. a belügyminisztert pedig nem kell szeretni.. végül is az állam erőszakszervezetének ő az egyik fő képviselője.. sőt békében A FŐSZEREPLŐJE.
Én azt elhiszem, hogy Moncsicsi soha nem tudta kivel koccint..de ez egy belügyminiszter esetében megengedhetetlen. Ugyanis ha nem tudja, akkor ne koccintson.

lorantka_a_gall 2010.05.04. 15:16:07

@Fehérvár Kapitány: húúú, azért a Drazséval erős versenyben vannak. Én még nem tudtam dönteni.

Fehérvár Kapitány 2010.05.04. 15:17:40

@lorantka_a_gall: Márhogy Drazsé és Pintér, vagy Drazsé és Mónyika?

Researcher 2010.05.04. 15:18:19

@tölgyes: Azt nem tartod gázosnak, hogy Gergényi 2006-os ámokfutását törvényesnek találta Don Pintero?

Fehérvár Kapitány 2010.05.04. 15:19:44

@Researcher: Törvényesnek. Nem igazságosnak. A kettő nem ugyanaz. Magyarországon vagyunk kérem.

sanyisanyi 2010.05.04. 15:20:12

A bűnözők adrenalinja maximum azért megy feljebb, mert így egy erősebb konkurencia lép színre.

Pintér az, aminek látszik. Egy mocskosul gátlástalan maffiavezér. És ehhez most még rendőségi támogatást is fog kapni.
Persze a felszínen semmi sem fog látszani, de a mélyben ugyanúgy átveszi a piac feletti hatalmat, mint korábban. Majd gergényi segít neki...

tölgyes 2010.05.04. 15:20:34

@gabesz:: Mi az, hogy alvilági múlt??? Nem értem.. de ez nem álnaivitás... tényleg nem értem.. Nem tudok ugyanis arról, hogy ő bűncselekményeket követett volna el, arról se tudok, hogy elkövetőket bújtatott, pártolt...Én arra emlékszemn, hogy hatékonynak tűnt... lehet, hogy nem egy snejdig fiú, akinek sima a modora.. ezt elhiszem róla, de hát sofőrként kezdte, aztán tanult és dolgozott így lett nyomozó, aztán elvégezte a jogot és közben dolgozott és így kapaszkodott felfelé a rendőri hierarchiában.. és az elit nyilván mindig lenézte őt.. ezt elhiszem..
Egy ismerősöm fia katonának készült. A nagyapja magas rangú állami vezető volt... tisztté avatásakor!!! szám-ra az természetes volt,, hogy a nagypapával együtt sétálgatott a tábornokok között...és parolázott velük.. Ő majd snájdig lesz.. de, hogy katonának milyen lesz azt csak a fene tudja..de majd bekerül jó pénzért a vezérkarhoz.. csapatot, katonát pedig a nyugdíjig se lát majd!!!Ez egy másik életút!

AutosVilli 2010.05.04. 15:21:00

Pintér az egyik legjobb bizonyítéka,hogy a Fidesz nem változott semmit,megint rendeleteket hoznak parlamenti szavazáshelyett ,és törvényesítik a lopásaikat újra.
DE elötte átalakítják a saját képükre az országot.
Aki meg nem tetszik,azt elteszk az útból.

Fehérvár Kapitány 2010.05.04. 15:21:35

@sanyisanyi: Nekem az kell, hogy a felszínen is látszódjon valami - amit rendnek hívnak. Melyik piacról van szó? A fehérváriról?

Dr. No 2010.05.04. 15:22:00

@Paranoid Android2: Kicsit lyukra futottál, az én "sztorim" 2002-2003-as, akkor még a "hóttliberális" kormányzat nem igazán tudta kifejteni a hatását a 100 napon kívül semmire. Hol volt akkor a Ptk-reform? A behajtási problémák gyökere egyébként sem a "hóttliberális kormányzat" szerintem, hanem a bírósági szervezet teljesen kontrollálatlan volta és szocializmusból örökölt reflexei, meg általánosan az, hogy a magántulajdon tisztelete országunkban - khm - szelektív.

Nekem Pintérrel konkrétan az a bajom, hogy ő sem a törvényesség garanciája, csak ellenkező előjellel, mint az eddigiek. És ugye az az alapkérdés, hogy ha teszem azt az enyingi klánnal vágatnék rendet az országban, akkor nem a saját zsebére dolgozna-e valójában? Ez a "Pintér Sándort belügyminiszternek"-dolog nem olyan egyszerű ügy, mint a kifejezés, hogy "a cél szentesíti az eszközt". Ez az eszköz ugyanis képes önállósítani magát. És honnan került elő nyolc évi "visszavonult elmélkedést" követően olyan természetességgel, mintha eddig minden Fidesz-rendezvényen Viki mögött lengette volna a zászlót?

roki 2010.05.04. 15:22:55

@gabesz::

A korábban a hasonló posztokat betöltőkkel szemben Pintér rendvédelmi szakember, nem politikus, nem is lehet az soha, hogy manőverező számításai lehetnének,ráadásul Orbán közvetlen kötőfékje végén van.
Nem érdekelt abban, de nem is volna értelme jelenleg annak, hogy Orbánt akarná politikailag lejáratni egy még rosszabbb közrend sanda generálásával.
A tőle telhető maximumot fogja tehát hozni, ami azért is nem lesz nehéz, mert az előző kurzushoz közeli világi-félvilági emberekkel történő leszámolás olyan légkört teremt, hogy itt nagyon sokan meg sem fognak merni nyikkanni, nehogy rájuk terelődjön a figyelem.
Elég, ha Pintér egy hét alatt képbe kerül, már kézben fogja tartani az operatív szálakat, míg ez másnak, nyilván civilnek hónapokat venne igénybe, ha egyáltalán sikerülne.

A politikai szándék ez: olyan sokkot okozni , hogy a bűnözés intenzitása néhány hétre, hónapra nagyot essen, majd igyekezni ezt az alacsonyabb intenzitást folyamatos munkával karban tartani, nem hagyni elszállni.
Csak így sikerülhet, a másik út, a lukfoltozás sokkal több pénzt igényelne és eredményei is kétséges.

Orbán Pintér jelölésével politikai tőkéjéből tesz tétet, de esélye van a látványos sikerre, ami hasznot hozhat.

A nem siker, vagy lassú eredmény ugyanúgy csak a politikai tőkéjét rombolná, mint az, hogy most Pintért jelölte.
A haszon elv alapján Pintér gyors eredmények elérése esetén viszont hozhat is.

Orbán részéről ez politikailag jó döntés.

tölgyes 2010.05.04. 15:23:20

@Researcher: Miért valaki törvénytelennek találta?? Vagy azt gondolja, hogy a fel sem esküdött miniszter dolga az ítélet kimondása? Pintér időközben jogot végzett.. tudja, hogy mit mondhat, s mit nem!! Sőt mint miniszter még nyomozást sem rendelhet el a fickó ellen..!!NEM AZ Ő DOLGA..De én nem aludnék nyugodtan a fenti úr helyében, ha van valami a füle mögött.

Fehérvár Kapitány 2010.05.04. 15:23:39

@AutosVilli: Melyiket szeretnéd inkább? Mónikát vagy Tibi bácsit? Ne haragudj, nem kötekedni akarok, de az MSZP sem remekelt ebben az ügyben.

tölgyes 2010.05.04. 15:26:19

@Dr. No: Nem a törvényesség garanciája - írja! de ezt mire alapozza!!???

Dr. No 2010.05.04. 15:28:02

@tölgyes: Üzleti ügyei során tanúsított magatartására.

tölgyes 2010.05.04. 15:30:03

@AutosVilli: Konkrétan mi a baja Pintérrel?? leharapta a szélvédőjét, kilukasztotta az óvszerét..vagy micsoda.. Mert ez a szöveg amit ír tök üres és értelmetlen.

tölgyes 2010.05.04. 15:30:53

@Dr. No: Mit tanusított üzleti ügyei során..én nem tudok semmilyen törvénytelenségről..

Fehérvár Kapitány 2010.05.04. 15:32:16

@tölgyes: leharapta..kilyukasztotta..haha ez kész :-DDDDD

gabesz: 2010.05.04. 15:35:25

@roki: Lehetséges eredményekről és feltételezett politikai stratégiáról írsz, amire annyit tudok mond, hogy meg látjuk.
De az erkölcsösséget egyszer számon kérni a politikai feleken majd ezt suttyba dobni köpönyeg forgatás.

Dr. No 2010.05.04. 15:38:10

@tölgyes: "én nem tudok semmilyen törvénytelenségről.. "

Ez valóban mindent megdöntő érv, föl is adom.

tölgyes 2010.05.04. 15:40:41

@Dr. No: No de Ön úgy ír, mintha tudna!!! de ezek szerint Ön sem tud.. Tehát törvénytelenség nincsen... akkor mi a baj?? Barna a szeme, rövid a bajsza vagy mi a bús bánatos fene..???

Fehérvár Kapitány 2010.05.04. 15:40:46

@Dr. No: Ne add fel, linkelj be egy hírt. Én is arra várok. Csak ne egy másik blogot, ahol a posztoló síránkozik, hogy ez a Pintér mekkora egy maffiózó. Mondjuk egy HVG cikk jó lesz. Az amúgy is balos újság.

Dr. No 2010.05.04. 15:42:55

@tölgyes: Önben Orbán Viktort vagy Pintér Sándort tisztelhetem?

Fehérvár Kapitány 2010.05.04. 15:43:38

Nem, Pintér én vagyok :-) Orbán meg nem ért a számítástechnikához.

roki 2010.05.04. 15:43:53

@gabesz::

Majd szavazol a szocikra, azok erkölcsöt prédikálnak,.... meg, hát erkölcsösek is.

Mondom, Orbán kalkulál a veszteségekkel, nem lehet örökké 2/3-ad.

Nekem hatákony legyen és ne egy belvárosi jellembajnok, aki a közélethez egyébként pedig pont annyit ért, mint hajdú a harangöntéshez.

Elegem van az önmaga sehol sem létezett moráljának piedesztálján vircsaftoló balliberál véleményrendszerből.
Szarok a moráljukra, erkölcseikre.
Elqrták, akkor lettek volna moralisták és erkölcsösek.

tölgyes 2010.05.04. 15:44:05

@gabesz:: Milyen erkölcstelenséget követett el? Megcsalta a feleségét?Bemászott a szomszédhoz ibolyát szedni??
Ne haragudjon ezek lózungok.
Amikor én cikiztem Gyurcsányt és erkölcstelennek tituláltam, akkor leírtam: egyetemistaként saját évfolyamtársait jelentgette fel, mert azok valamiféle békemozgalomban hittek.. ez erkölcstelenség.. de Pintér mitől erkölcstelen???

tölgyes 2010.05.04. 15:46:30

@Dr. No: Már megbocsásson, de ez amit most csinál személyeskedés, amire nem adtam okot. Én azt kérdeztem Öntől, hogy Ön szerint Pintér mit vétett a törvény vagy az erkölcs ellen.. erre azt írja nekem, hogy én vagyok Pintér..Így viszont azt kell írnom, hogy Ön ostobán mocskolódik és rágalmaz..mert maga a Gyurcsány..:::))

Dr. No 2010.05.04. 15:47:19

@Fehérvár Kapitány: Sajnos, érvekkel nem szolgálhatok, mivel az Orákulum nem tud törvénytelenségről. Innentől kezdve már nyilvánvaló, hogy kételyeim kizárólag Gyurcsány "Tánczos" Ferenc zsoldjában koholt hamisítványok.

Dr. No 2010.05.04. 15:48:11

@tölgyes: Nem, én nem vagyok Gyurcsány, csak egy névtelen - természetesen fekete - zsoldosa.

Fehérvár Kapitány 2010.05.04. 15:49:20

Orákulum..? Bocsesz de ezt most nem értettem. Tehát pl. ha rólam valaki azt mondja, hogy sikkasztottam másfél milliót tegnap, akkor az igaz, bár ez nem bizonyítható, még nyoma sincs a sajtóban sem. Meghát az Orákulum nem tudja.

somogg (törölt) 2010.05.04. 15:50:37

En is szeretem pintert, o a legalkalmasabb. Szamtalan peldat halottam amikor alvilagi figurak politikai szerpbe kerulven megjavultak es hatalmukat, kapcsolataikat a bun visszaszoritasa hasznaltak (pl. berlusconi). Megbantak korabbi buneiket es vezekelni akartak. Egyebkent pinternek nem lehet koze az alvilaghoz, soha nem iteltek el, hasonloan Don Corleone-hoz. A viccen tul viszont nem gondolom, hogy barmi ok lenne az aggodalomra. Ez a kormany is elkarcol majd valahogy, osszeomlas nem lesz, meg lehet, hogy reformokra is futja majd. Az etikus magatartas iratlan szabalyait ok sem fogjak meggyokereztetni Magyarorszagon. Marad minden ahogy volt, tehat nincs ok idegeskedni.

tölgyes 2010.05.04. 15:53:29

@Dr. No: No de ha Gyurcsány volna akkor se volna joga mások rágalmazásához..::)) Ha meg tud valamit, akkor írja ide:::)))!
Pintér jól csinálta Boross Péter alatt, jól csinálta 98-2002 között...Most nincs idő a kísérletezésre. nagyon nagy a baj a közbiztonsággal.

gabesz: 2010.05.04. 15:55:42

@tölgyes: A blog témáján belül természetesen a politikai erkölcsre utalok. De írhattam volna azt hogy etikus magatartás.

gabesz: 2010.05.04. 15:58:19

@roki: Erre írtam, hogy most a társadalom sokkal elnézőbb lesz az új kormánnyal és ez nagyon veszélyes. A hozzá szólása ezt támasztja alá.

Nem tudom miért akar balosnak beállítani ez valami hagyományos berögzültség?

Barnamaci 2010.05.04. 15:59:46

@gabesz:: gondolod sokat bir még a nép? Max. fél évet adok ha itt nem lesz változás, akkor jön az mint Görögben. Itt már nincs türelmük az embereknek. Ha mégis, akkor birkákkal élek egy országban....

tölgyes 2010.05.04. 16:04:19

@gabesz:: No de milyen erkölcstelenséget követett el??? Gondolja meg:én azt állítanám, hogy az ön feleségének bajok vannak az erkölcsével...:) De mit vétett az a drága jó asszony - kérdezhetnénk! Jó de mit vétett Pintér az erkölcsök ellen..!!! MIT?????
Én úgy látom Ön sem tudja!

Proli Depp · http://prolidepp.tumblr.com/ 2010.05.04. 16:05:55

Jó világ jön a gengsztereknek. Persze csak azoknak akik sanyesz régi haverjai.

tölgyes 2010.05.04. 16:09:17

@Proli Depp: Ön írt egy állítást.. de ez így tény nélkül csak sunyi rágalmazás!!!

Lovastengerész 2010.05.04. 16:11:30

persze ha nem tetszik a népnek akkor tessenek indítani egy mozgalmat, aláírásgyűjtést hogy
"BÖJTE CSABA ATYÁT BELÜGYMINISZTERNEK!"

:P

Blogger Géza 2010.05.04. 16:13:11

@Popeye76: Egyszerűbb lett volna leírni, hogy te sem tudsz mondani semmi konkrétumot, csak terjeszted a suttogó propagandát :) Ezt az "írd be a gugliba" általában ennek a beismerése csak más szavakkal.

Nem tudom, mióta törvénytelen örző-védő cégnek dolgozni, vagy annak egy piacot őrizni.

Fehérvár Kapitány 2010.05.04. 16:13:34

off
Mindenkinek üzenem aki utál: életem választott párja parancsára a wc-ülőke cserét végzem. Ez ám a jó meló. Nevessetek ki na... :-DDDD
on

Colour of silence (törölt) 2010.05.04. 16:30:27

A fidesznek az egyik legnagyobb hibája maga Pintér Sándor. Ha eddig láttam is valamit ebben a pártban, az abban a pillanatban összeomlott, amikor felmerült a neve. Viktor, ezt elbasztad, de nagyon.

Blogger Géza 2010.05.04. 16:33:15

@somogg: Don Corleone egy fiktív alak. Akiről mintázták, az leginkább Al Capone volt, akit viszont el is ítéltek. De Al Capone sosem volt rendőr, és minden másban is totál különbözik Pintértől.

tölgyes 2010.05.04. 16:33:55

@gabesz:: Ez az olaj ügy tipikusan olyan, amit én úgy szoktam mondani, hogy látta azt, aki hallotta amikor mondták..:( Nekem meggyőződésem, hogy ha itt bármi Pintér nyakába varrható lett volna, akkor oda is varrják, méghozzá nagy erőkkel.Még a morális elemet is.. hiszen Keller elvtárs és környezete bármit megtett volna a fidesz és Orbán besározásáért.. de nem történt ilyen.. mert nem volt alapja.

Lovastengerész 2010.05.04. 16:38:08

@1kutya: na igen, pintér jó maffiozó, jó rendőr, valószínűleg hatékony belügyminiszter lesz, de a kommunikáció nem az erőssége.

el lehetett volna ezt mondani ügyesebben is, igy most nem csak a fajmagyaroknál baszta ki a biztosítékot de az őt jelölő párt egy jó részénél is.

kaled 2010.05.04. 16:38:37

Elég naiv az egész poszt.

Ahogy az írója említi, vagy ősfideszes vagy olyan ember szereti ezt a formát, aki tényleg van olyan naiv, hogy azt hiszi, ettől bármi a mindennapokban fog változni.

Attyaúristen. A következő fog történni: amiért eddig életedben nem basztak meg rendőrök, azért biztosan havonta 2x fognak. Elszívsz egy füves cigit egy parkban a barátaiddal, akkor úgy fognak kezelni, mint aki ittasan elgázolt egy babakocsit toló anyát.. ahogy 8 éve.

Ez aztán a felvilágosult európai közbiztonság. A korrupció felszámolása egyébként meg nem a rendőrségen múlik, hanem legtöbb esetben az ezernyi joghézagon vérzik el minden ügy. Amíg nincsenek rendbe rakva a törvények, egy ilyen pintér sanyi kaliberű fickó csak egy igazi kavics lesz azok cipőjében, akiket bármiért meg lehet bűntetni.

gabesz: 2010.05.04. 16:55:43

@tölgyes: Vagy éppen túlságosan is volt alapja vagy is minden oldal érintett volt benne. annyi az összefonódás, hogy nem lehet tisztára mosni senkit sem.
Ja és ne legyünk már ennyire naívak.

gabesz: 2010.05.04. 16:57:41

@tölgyes: Vagy éppen, hogy volt alapja még hozzá nagy minden oldalról. Annyi az összefonódás, hogy nem lehet tisztán látni.
Ja és ne legyünk már ennyire naívak.

2010.05.04. 16:59:47

Ez ilyen "felszopó" jellegű blog bejegyzés? Hátha olvassa Pintér Apánk, és ad egy barackot a fejedre? :)

Lovastengerész 2010.05.04. 17:00:15

@gabesz:: jogos a felvetés, de ennyire csaknem faszok. ha igy lesz akkor garantált a bukás négy év mulva!
ha már ennyit pofáznak "nemzeti konzultációról" gyorsan fel kéne mérni mit ért a nép közbiztonság alatt. mert ha ez lesz, hogy ugyanugy feltörik a kocsit fényes nappal, de közbe halálra szopatják a wc ben füvező gimnazistákat, akkor megint mehetnek ellenzékbe, és visitozhatnak választási csalást 4év mulva

hunnihurri 2010.05.04. 17:01:26

ő egy Kutya az a legbiztosabb.Gazdáját kiszolgálja,a házat megvédi,a csontokból majd félre rak a jövőjének ,arra az időkre amikor macskával együtt kirakjak a hidegbe,mert egyre pofátlanabb lesz.

isssti 2010.05.04. 17:02:29

Tisztelt posztiró!
Pintér egy elég gusztustalan p*csfej, de kivánom, hogy a próféta szóljon belőled.
Ami azt illeti, első minisztersége idejéből nem sok pozitiv momentumra emlékszem.. már a "Görényivel" fenntartott túlzottan is közeli kapcsolatáról nem is beszélve!!
Nem lehet, hogy túl optimista vagy?

daito 2010.05.04. 17:08:38

Ti tényleg ennyire gyagyásak vagytok?
Szakember, nem politikus, meg majd kézben tartja a szálakat? Meg félnek tőle a liberálisok?

Emberkék, ez a bácsi jelenleg is az OTP igazgatóságának a tagja, többek között Kocsis István úrral együtt. MVM? BKV? Szerintetek? Sőt, az elmúlt 8 évben sem volt "sz*r" neki.
Gyorsan szaladjon valaki el, nézze már meg, hány volt rendőrből lett ilyen ember idehaza? Gyk. vagyonát tekintve Update Norbit lehet elővenni, és kész, de ő teljesen más pályán mozog.

Ilyen szintre nem lehet eljutni kellő politikai tudás, hátszél, kapcsolatok, kézben tartott szálak nélkül. Így tett 10 éve, és azóta is. Amely szálak akkor a kezében voltak, nem estek ki...

A tyúk meg falopást majd ő akadályozza meg. Személyesen. Ránéz a cigóra, és az majd összecsinálja magát.

Ez nem a 8.kerről szól. Ez arról szól, hogy az országnak vannak olyan területei, ahol a nagyon szegények, a romák aránya magas. >50%, ahol a munkanélküliség gyk. 100%, főleg az ő körükben.
Tök mindegy, hogy minek nevezed a törvényt, meg előveszed a 3 csapás ötletét, keményebb rendőrök alkalmazását, vagy más újdonság jut eszetekbe.
Attól még nem fogja rendőr védeni 24 órában az öreganyót, az elhagyott házat, a fát az útszélén. Akinek nincs munkája, szakmája, csak teng-leng, az nem fog érdeklődni az új hülyék új hülyeségei iránt; a rendőr meg majd rohangálhat az 1000 forintos tyúkok/fadarabok után.

Amíg a necces területeken nincs munkalehetőség, amíg a börtönök 120-160%-on futnak, amíg a rendőri állományt nem tudod feltölteni, amíg a rendőrség-ügyészség-bíróság egy szutyok rablást képes 2 évig tilitolizni, addig
tök mindegy, hogy ki a belügyminiszter.

Pintér növelheti a rendőrök fizetését - bizonyos keretek között; növelheti az erőforrásokat; átszervezhet, új vezetőket nevezhet ki - és kb. ennyi.

MartyMcFly 2010.05.04. 17:32:06

szerintem meg Fellegire mondta,hogy az egyik oligarcha számol majd le a többivel,mivel ő az oligarcha. Pintér csak maffiózó-politikus

marhaszív 2010.05.04. 17:38:43

"A Fidesz-vezetés több tagja is meglepődött az Orbán-kormány leendő belügyminiszterének bemutatkozó nyilatkozatán. Pintér Sándor a parlamenti ünnepélyes bemutatkozás után azt állította, szerinte Gerényi Péter nem hibázott a 2006-os utcai oszlatásoknál. A Jobbik kedden tiltakozó nyilatkozatot adott ki, amelyben azt állítják, hogy miniszterjelölt máris a rendőrterror fő felelőseinek mentegetésén dolgozik.

Az Index információi szerint a Fidesz számos vezetőjét meglepte, ahogy az új kormány bemutatkozó eseményén Pintér Sándor a 2006-os rendőri túlkapások egyik felelősének tartott Gergényi Péterről"nyilatkozott."
(Forrás: Index.hu)

balfék 2010.05.04. 17:39:35

Ez az a Pintér aki soha sem találkozott Dietmar Clodoval a bombagyárossal?

Barnamaci 2010.05.04. 17:49:22

@marhaszív: pont akartam irni, hogy Sanyibá jól kezdi

Rókakígyó 2010.05.04. 17:51:36

Szerencsére az utolsó bejegyzés óta Pintér Úr már megnyilatkozott és ezt kell majd magyarázni jópár napig a törpeóriásnak.

Rókakígyó 2010.05.04. 17:54:16

Ja, és: Orbán takarodj!

gorcsev54 2010.05.04. 18:10:03

Remélem Pintér úr is olvassa a blogokat legalább tudja mi a vélemény róla a többségnek, kivétel a szokásos seggnyalók.(bár nagy ívben leszarja az emberek véleményét Ő is meg a főnöke is)és különben is azt tesz amit akar,eddig is azt tette.

somogg (törölt) 2010.05.04. 18:31:04

@Blogger Géza: koszonom az iranymutatast. Mindossze arra akartam utalni, hogy attol, hogy valakit nem iteltek el, meg lehet bunozo.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.05.04. 19:37:35

nem maffiózó, dehogy.

olajügy: tök véletlenül letartóztatták a bizottsági meghallgatás napján az egyik legfontosabb tanút, akit azóta az összes vád alól felmentettek:

www.jogiforum.hu/hirek/18736

daito 2010.05.04. 20:02:17

@mavo: azért KBI-s Papa nem szimpla tanú...

Az akkori idők elég furák voltak; egyes emberek szerint Papa is bőven benne volt a buliban. Ezt nem én állítom - távol álljon tőlem - de az akkori rendőrök közül sokan "megrendelésre" dolgoztak; állítólag a KBI egy része is.

Nem tudom mi igaz ebből, de az azért nem véletlen, hogy az akkori új kormány, Orbánék, Pintér úrral karöltve első körben a KBI-t számolták fel...

Famacska 2010.05.04. 20:23:27

@Rókakígyó: Mármint a rendkivül hiteles kurucinfó szerint.

Tiboricus Maximus 2010.05.04. 22:08:07

Azert az nagyon gaz, hogy PS meg el sem foglalta a barsonyszeket - arrol most ne nyissunk vitat, hogy egy legalabbis erosen ketes szemelyiseg hogyan kerulhet abba a pozicioba, hogy rabizzak a miniszterseget. Kecskere a kaposztat, fasza - valahol, valakik mar rogton tollat ragadnak es szerecsenmosdato, blogpostnak alcazott PR cikkeket irogatnak. Tenyleg nincs mar senki ebben a kibaszott orszagban aki makulatlan hirnevu es sikerrel lehetne belugyminiszter? Ennyire nyakig er mar a szar? Es erre az elmebeteg szarakodasra az a legnyomosabb erv, hogy a komcsik utan mar ennek is orulni kellene? Teljesen kihaltak a jozan eszu emberek es mar csak jobb/bal szimpatizans agyhalottak elnek a karpatmedenceben? Maradek epeszuek menekuljetek, fussatok amerre lattok, amig az ilyen mint ez a postolo es tarsai fel nem falnak benneteket. Elve.

alisarboissay 2010.05.06. 17:48:37

@naugyehogy: merülj ala a a temaban.... sokmindent fogsz talalni.

alisarboissay 2010.05.06. 18:01:33

itt a kommentelök nagy reszenek fogalma sincs ki is valojaban Pinter Sandor.Csak LINKET, LINKET akarnak. Ha egy kicsit is erdekelne benneteket a tema, ala kellene egy picit merülni benne. Szerencsetlen megvezetettek..., ezek soha nem fogjak felismeni, hogy szarban hemperegtek, mert mar az orrotok is megszokta a szarszagot.

harcsabajuszos 2010.05.07. 03:17:09

@Blogger Géza: "Nem tudom, mióta törvénytelen örző-védő cégnek dolgozni, vagy annak egy piacot őrizni."

Lelkem, téged kekszesdobozban tartottak születésed óta, hogy ennyire naív vagy? Józsefvárosi piac, tudod, az a hely, ahol milliárdok forogtak nagyrészt számla nélkül, csempészett termékekkel, tökéletesen átláthatatlan káoszban. MÁV területen működött, de önkormányzati engedéllyel, az összes körülötte lévő cégben az aktuális politikai gárda prominensei szívták el a dugipénzt. Ezt a zsíros falatot szemelte ki magának Pintér és kapott össze rajta Tasnádival, akinek elég nagy arca volt, hogy szembeszálljon vele. Ki is csinálta cserébe a patkányarcú.
Az összes többi ügyét álamtitoknak minősítve jegelték, 85 évig esélyed sincs az igazság kiderülésére. Ez sem intő jel a szájról szájra terjedő információkkal szemben?
Józan ész ne hagyj el...

harcsabajuszos 2010.05.07. 03:22:34

@tölgyes: No te is szép figura vagy. Hol láttál még olyan szegény sorból származó rendőrt, akinek számtalanszor felmerült a neve meglehetősen zűrös poltikai ügyek esetében, majd tíz éven belül csendesen milliárdos lesz?
Ha ilyen jól fizet a rendőrség, pályát tévesztettem.
süti beállítások módosítása