Lesz-e háború Szlovákiával?

 2009.08.23. 11:46

 

 

 

Korábbi megnyilvánulásomban már kifejtettem, hogy a magyar honfiúi kebel egyik legnagyobb fájdalma, hogy a szlovák államnak egynehány röpke év alatt sikerült ótvarabb, ergyább, redvásabb politikai elitet kigennyedzenie magából, mint nekünk ezer év alatt. A „kultúrfölény” elvesztése feletti szenvelgésünket nem menti, hogy gy. ferenc és tsai az elmúlt években tiszteletre méltó kísérleteket tettek süllyedésünk meggyorsítására és hogy mindig van nálunk számos aktív hazaáruló és szociopata a kormányban.

Az, hogy a mindenkori magyar kormány az elmúlt hét évben gyakorlatilag maga alá ürített minden alkalommal, amikor egy szomszéd ország kormányzati elmebetege a magyar nyelv magyarországi korlátozását követelte, oda süllyesztette nemzetközi tekintélyünket, ahová való. Konkrétan a bányászbéka ürítő és szaporító szerve alá. Nehéz azt tudomásul vennünk, amikor viharfelhők gyülekeznek drága hazánk egén, hogy a nemzet nem bírt Vóna Gábornál szörnyűbbet kiállítani, amikor a tiso-i szlovákia legszebb hagyományait éleszti fel egy szociáldemokrata párt. A szlovákiai pártok a magyarkérdésben még az szdsz fénykorában képviselt álláspontjánál is szélsőségesebbek.

Amit a szlovákok velünk kapcsolatban összehoztak az elmúlt években szürreálisabb, mint eörsi mátyás népről, nemzetről vallott gondolatai, természetesen akkor és csak akkor, ha a magyar nemzetről van szó.

 

Ezen blog korábban már utalt arra, hogy rendelkezik eszközökkel a párhuzamos univerzumokba történő betekintésre, csakúgy, mint az időutazásra.

Első kísérletünk nem keltett érzékelhető feltűnést, ezért az időparadoxon pisztergálása nélkül pislanthatunk rá a közép-európai térség közeljövőjére.

 

A magyar-szlovák háború összefoglaló története (2009-08-25 16 óra 13 perctől 2009-08-26 17 óra 11 percig)

 

A szlovák kormány bejelentette, hogy casus belinek tekinti azt, hogy Sólyom László, a magyar köztársaság elnöke megjelent a szlovák-magyar határszakasz egy pontján és szigorúan átnézett a Dunán. A szlovák kormány kijelentette, hogy az Európában példátlan, tömegpusztító fegyverrel végrehajtott támadás, amely 3000 (háromezer) éves országukat érte, csak vérrel tehető jóvá.

A szlovák kormány követelte, hogy Sólyom László a továbbiakban folyamatosan hordjon napszemüveget (éjszaka is), valamint a magyar történelem tankönyvekben ezentúl helyesen, a szlovák-osztrák monarchia szerepeljen, továbbá a magyar kormány ismerje el, hogy a magyar nyelv a szlovák elkorcsosult változata.

b. gordon magyar miniszterelnök bratiszlavába sietett, hogy fico bocsánatáért esedezzen, de miután csak 49-szer csókolta meg a szlovák miniszterelnök lábát és nem ötvenszer, mint azt a magyar miniszterelnök számára a szlovák protokoll előírja a találkozó eredménytelen maradt.

b. gordon négyszemközt elmondta ugyan a szlovák miniszterelnöknek, hogy személy szerint megérti őt és maga is egy fasiszta állatnak tartja a jobboldal által megválasztott köztársasági elnököt, de annak lelövése, valamint Magyarország szlovák protektorátusként történő elismerése, még a gerinctelen magyar csőcselék(választópolgárok)  körében is rontaná pártja amúgy is jelentéktelen választási esélyeit.

 

A szlovák kormány ülésén a katonai felderítés vezetője elmondta a jelenlévőknek, hogy Magyarországnak nincsen hadserege, csak néhány száz tábornoka, tehát bárhol be lehet hatolni az országba. A politikusok azonban nem hittek neki, még a prozacon élő miniszterek se gondolták, hogy egy ország kormánya, amelyet zömmel ellenséges országok vesznek körül, elsorvasztja a hadseregét. A történész képzettségű hadügyminiszter egyenesen kilométerenként egy magyar páncéloshadosztályt vizionált a Duna déli partján. Azzal érvelt, hogy mi másért nőhetett 40 milliárd dollárral az elmúlt években a magyar államadósság, ha nem a titkos hadseregfejlesztés miatt, mert másutt nem lelni a pénz nyomát? Ezen felvetés kikezdhetetlen logikája nagy hatást tett a kormánytagokra és óvatosságra intették a hadvezetést. A szlovák hadsereg ezek után beásta magát a határ mentén.

 

A hadüzenet megérkezése után összeült a Honvédelmi Tanács, amely legelőszöris úgy döntött, detoxikálni kell szekeres imrét, hátha ő tudja, hol van a Magyar Honvédség?

 

Kovács Lajos alhadnagy, az utolsó magyar katonatiszt, aki még nem kommunikáció szakon szerzett diplomát, elkezdte a magyar katonai erők felvonultatását az 1938-as tervek alapján. Ezeket csak annyiban kellet korszerűsíteni, hogy akkoriban több gépesített alakulattal számoltak.

Az Öcsödi Huszároknak, valamint a Nyéklátházi Fogatolt Tüzéreknek jutott a szárnybiztosítás feladata. A támadás acélkemény élét a Mernyeszentmiklósi Hagyományörző Bandérium (22 fő) alkotta, azért mert itt három embernek kihúzható kardja volt, sőt a parancsnoknak meg is volt élezve, mert a felesége ezzel szokta vágni a húst.

 

A CNN elkezdte közvetíteni a háborút.

 

A Duna déli partján táborozó cserkészek babot vacsoráztak.

 

A közszolgálati tévé a Rákóczi hadnagya című filmet tűzte műsorára, mint a legfrissebb magyar hazafias műalkotást.

 

Az intenzív orvosi kezelés hatására szekeres imre magához tért, aminek következtében összeomlott az addig dinamikusan operáló magyar hadvezetés, mert Kovács Lajos alhadnagyot elküldték vodkáért. A tettrekész hadügyminiszter gyorsan kiírt két közbeszerzést, majd az alhadnagy szerencsére megérkezett a vodkával.

Az egyik közbeszerzés tárgya a háború győztes lefolytatása volt 10 millió forint értékben, a másiké a háborúhoz kapcsolódó kommunikációs feladatok ellátása. Ez utóbbira 1600 milliárd forintot szánt a kormány. (A két szám nincs összecserélve).

 

A zsizsikes bab megtette hatását. A tüzérségi előkészítés hangjai és a méltósággal folydogáló Duna fölött áthömpölygő (ó, áldassék a déli szél) gáz megfutamította az ellenséget. A vegyifegyver támadást senki nem hitte el, mert a szlovákok már a háború első óráiban termonukleáris fegyverek tömeges bevetésével vádolták meg Magyarországot.

 

A háborút a CNN-en figyelő amerikai első és második öbölháborús veteránok tömegesen kaptak röhögőgörcsöt a hadicselekmények bemutatásától és sokan közülük ámokfutni kezdtek, vagy maguk ellen fordították a magyar hadsereg teljes tűzerejét meghaladó erejű kézifegyvereiket. Ezzel a dolog elérte az amerikai kormány ingerküszöbét is és a külügyminisztérium ügyeletvezető-helyettesének titkárnője (Warburga  Metternich) a mellékhelységben ülve, a Cosmo magazin lapozgatása közben leüvöltötte a két magáról megfeledkezett ország miniszterelnökét.

A szlovák miniszterelnöknek elmagyarázta, hogy a latorállamok lerohanása, csak az USA előjoga és bármennyire elégedettek is a szlovák demokrácia fejlődésével, az még nem érte el azt a szintet, hogy a családon belüli kisebbségi nyelvhasználatot felnégyeléssel lehessen büntetni. Megkövetelte továbbá egy bilaterális egyezmény megkötését a két ország között.

 

A magyar miniszterelnökkel közölte, hogy tisztában van vele, hogy egy rakás elállatiasodott nácit irányít, de azért szerepel a liberálbolsevista-judeoplutokrata világösszeesküvés fizetési listáján, hogy jó szlovákokat faragjon a rebellis magyarokból. Egyértelművé tette, hogy csak a feltétel nélküli megadást tudja elfogadni.

Mindkettőjüket figyelmeztette, hogy készültségbe helyez egy terepjárót, ha netántán be kellene avatkoznia az USA hadseregének.

 

A Párkánynál táborozó cserkészek buszra szálltak, hogy a Duna északi oldalán magyar emlékhelyeket tekintsenek meg. A szlovák vezérkar ezt gyorsan mozgó gépesített alakulatok hátországi betöréseként értékelte és azonnali békekötést javasolt.

 

A gerinces magyar kormány a fehérzászlós, megadást bejelentő szlovák tárgyaló generációnak felajánlotta a 4 nyugati megyét és ebből egy jottányit sem engedett a nehéz tárgyalások alatt. Ezen gesztus egyúttal a magyar választási matematikát is előnyösen befolyásolta, hiszen a közismerten fasiszta megyék távozásával az mszp egyből javult 5%-ot.

 

A magyar miniszterelnök b. gordon örömtől piros arccal jelentette be, hogy milyen kedvező feltételeket sikerült elérnie az általa vezetett tárgyalódelegációnak. Magyarország területe a megnyert háború után csak 20%-kal csökken, a magyar nyelvet és irodalmat továbbra is lehet magyarul tanítani a magyarországi iskolákban, valamint nem kell elismernünk a teljes szlovák nemzet hatszor történő kiirtását, elég azt beismernünk, hogy kétszer lemészároltuk őket az utolsó emberig.

 

Az ellenségeskedések befejezése előtt 2.3 másodperccel a kormány, elhúzódó háborúra számítva, kiszervezte a háborús tevékenységeket 20 évre, évi csekély 20 milliárd euróért. A másik szerződő fél a Sarkantyúvirág Bt, amelynek tulajdonosi háttere hadititok. A háború elmaradása esetén a kötbér 25 milliárd euró, amiből évi 3 milliót magyarországi befektetésekre kell fordítani, ha a kormány addig végrehajtja a vállalt adminisztrációs könnyítéseket (pl. az offshore cégeknek nem kell bejelenteni az alkalmazottaikat).

 

A közvéleménykutatások szerint Magyarországona lakosság 91%-a egyébként nem is értesült a háborúról, mert Győzikéék házipornója még a Magyar Nemzet címlapjáról is kiszorította a front híreit.

Szlovákiában hasonló volt a helyzet ugyanis jan slota pártja nagyobb korrupciós ügybe keveredett, mint az egész szlovák GDP és ezt nem sikerült teljesen Orbán Viktorra kennie.

 

 

 

Címkék: szlovákia háború szekeres imre sólyom lászló diplomácia szent istván látogatás magyar nyelv magyar szlovák vóna gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/api/trackback/id/tr691332412

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nyilvános megszégyenítés 2009.08.24. 16:08:46

Az ember álnaívan azt gondolná, a diplomácia arról szól hogy a felek finom körmondatokban kerülgetik a forró kását és egy-egy mellékesnek tűnő jelző használatával küldenek fontos üzeneteket a másiknak, ügyelve arra, hogy mindezt az udvariasság, a tiszt...

Trackback: Diplomáciai sakk-matt 2009.08.23. 18:07:44

1187 szeptember 30.Jeruzsálem mellett, a muszlim táborbanAli vidáman ébredt aznap reggel. A sátrában végre sikerült úgy elrendezni a párnákat, hogy nem kínozta egész éjjel a hátfájás, az otthonról hozott kabalatevéje is pompás formában volt, és persze ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lolperec 2009.08.23. 14:27:02

háh! :D
az első mondat briliáns, tovább nem is nagyon olvastam.. :)

daniferi 2009.08.23. 14:32:59

Ezt meg kéne filmesíteni :)

states 2009.08.23. 14:33:57

Nagyon jó, a túlzások pedig csak első olvasatra tűnnek annak, a második előtt ugyanis meghallgattam Balázs Pétert, hogy milyen válaszlépésekre készül a magyar kormány...

kyanzes (törölt) 2009.08.23. 14:36:26

Miféle háború? Lemaradtam valamiről? :) Azért, mert nem engedték be Sólyom Lászlót?

Kit érdekel.

Abban igazuk van, hogy "kényes dátum", viszont az is igaz, hogy ezzel a kijelentéssel a jelenlegi kormányt azonosítják az egykori bábkormánnyal, ami kiszolgálta a Szovjetúniót.

Aztán lehet, hogy nem is tévednek olyan nagyot, franc tudja.

states 2009.08.23. 14:46:53

@kyanzes: Teljesen igazad van a dátummal, legalább Szent Lászlóban lehetett volna annyi előre látás, hogy nem augusztus 20-án avatja szentté Istvánt...

victorsirius 2009.08.23. 14:50:08

"ennyiresenkinemlehethulye"

dehogyisnem:) éjjel kaptam emilben, miszerint Fico minket akart védeni azzal, hogy a keresztény királyunk ünnepén nem engedte a zsidó közt.elnököt szobrot avatni...

egyébként meg az a szomorú, hogy egy halom látens barnainges teljesen komolyan gondolja, hogy katonai erővel kellene fellépnünk szlovákia ellen :(

kvadrillio 2009.08.23. 14:50:33

Nem kívánatosnak minősítette Sólyom László köztársasági elnök révkomáromi látogatását a szlovák kormányfő. Robert Fico péntek délután bejelentette: Szlovákia nem engedi be területére a magyar államfőt. Sólyom úgy döntött, a határ magyar oldalán marad, és nem megy át Szlovákiába, de példátlan és kimenthetetlen lépésnek nevezte kitiltását. A külügyminiszter szerint a nemzetközi közösség előtt kell szóvá tenni a történteket.
Bizony, bizony, ezt Szlovákia miniszterelnöke megteheti ! Sólyom, egy veszélyes ember.
Fico nem tudja, hogy Sólyom például milyen elementáris erővel képes az erdők, hegyek fáit két karjával átölelni ! És milyen szenvedéllyel képes megközelíthetetlenül hagyni a bánáti bazsarózsákat ! De a legveszélyesebb vonása mégis az, hogy általában rosszul szokott időzíteni !
Most is ezt tette !
Sajnálom !
Már csak azért is, mert ebben a korban már nem nagyon változik az ember ! :O)

fraki 2009.08.23. 15:04:48

@kyanzes: Hát bazz, ez nagyon frappáns volt, menjél gyorsan, kezdjél írni. Olyan laza, nagyon ráéreztél, ügyi vagy.

Balangó 2009.08.23. 15:09:20

Szereztél néhány vidám percet!

desertstorm 2009.08.23. 15:15:46

Szenzációs a cíkk, csak kár, hogy a valóságot írta!:-) Az 1991.-es Sivatagi Vihar semmiség a két "nagyhatalom" háborújához képest. Dr. Szekeres Imre a hadtudományok doktora is rögtön kijózanodna a cíkk olvasásakor! :-)

S. Annyi 2009.08.23. 15:24:05

Inkább ne legyen háború, mert ezek még a hadseregünket is leépítették. Köszönjük meg az elvtársaknak ezt is.

Anatómus 2009.08.23. 15:27:03

Hát Fijjúgg, így ebéd után... sziesztázás közben .... hosszú, sajnos nem is volt türelmem a történet boncolgatásához, bocsánat. Az éberebbek biztosan jobban élvezték!
De ez nem vonatkozik természetesen arra, hogy "fickó" mondvacsinált problémával ünnepelte meg Szt. Istvánt. És persze, hogy mozgolódni fog a szélsőjobb (minden lehetséges helyen), mert ő elintézte ezt mindannyiu(n)knak. Különben is, ők már rég leváltak a csehekről, mert akkora nagyok mint ide Lacháza, minek nekik az a svejki irányítás! Akkor meg mit fáj MOST egy olyan bevonulás, amihez államilag nincs közük? Pláne, hogy már nekünk sincs hozzá közünk. Amikor meg volt, akkor velük egy táborban álltunk az IMPERALIZMUS ellenében, hát ki érti ezt? Kihalhatna már ez a túlélő generáció... mert mindegyik országban, mindegyik oldalon hiteltelenek... Amit igazán nem értek, hogy hogyan tudnak szurkolótábort gyűjteni maguk köré, hát itt mindenki megbolondult, hogy mindent kétszer mond, hogy mindent...

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.08.23. 15:42:38

Bazi hosszú volt, de tetszett. Főleg a szekeres imrés rész :)

states 2009.08.23. 15:44:29

A baloldali kormányok külpolitikájának köszönhetően Magyarország egy bohócsapkás pofozógép lett. Ficóék kedvenc időtöltése, hogy felmossák velünk a padlót, belénk törlik a lábukat, majd figyelik a magyar kormány "válaszlépéseit", és csapkodják a térdüket a röhögéstől...

2009.08.23. 15:54:05

ez rendben van!
Vagyis nincs, de igaz. Meneküljetek innen, bárhová!

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.23. 15:55:26

"A közszolgálati tévé a Rákóczi hadnagya című filmet tűzte műsorára, mint a legfrissebb magyar hazafias műalkotást."

Áú...:DDDD

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.08.23. 16:17:21

Nem tudom, hogyan foglalni szavakba a lelkesedésemet!

Iszonyatosan jó. Az egyetlen amitől félek, hogy lesznek akik humorosként fogják majd föl az írást.

heraklész 2009.08.23. 16:18:36

Ezt vártam, végre valaki humoros oldaláról nézi a történteket.Ez az egész annyira nevetséges, hogy minden magyar humoristának(ha lenne)témát adhat évekre.

blog23 2009.08.23. 16:26:23

Nem értem miért lenne probléma egy jó kis háború, végre sok nagymagyar elmenne a frontra meghalni, megtisztulna picit az ország, az amúgy is használhatatlan, semmire se jó tiszántúlt végre elcsatolnák a fideszes/sorozatgyilkosos debrecennel együtt, a keleti nyomormegyék nélkül talán még az euró bevezetéséhez szükséges feltételeket is tudná teljesíteni a gazdaság. Sőt, az egy főre jutó nők száma is nőne ha sokan meghalnak, komolyan tiszta hawaii lenne végre Mo. :)

Zetek 2009.08.23. 16:26:59

Nehéz vitatkozni ezzel, bár szögezzük le, ez az optimista forgatókönyv.

Kyuzo 2009.08.23. 16:30:44

jobb klikk / oldal hozzáadása a könyvjelzőkhöz

Melchi Zadok 2009.08.23. 16:40:05

nem is tudom miről szól ez a poszt. a szlovákok szánalmas magyarfóbiájáról?
vagy inkább rúgjunk egyet ebbe a szerencsétlen kormányzópártba? mert ez utóbbi is teljesen rendben volna...
mondom volna, csak nekem ez már nem is unalmas, inkább szánalmas. olyan, mintha a falu bolondján szórakoznánk. kipróbált garantált tuti siker, és ráadásul teljesen "veszélytelen" is.
jól indult ez a poszt de erre is rákerült a made in china felirat.
magyarul: gagyi.

harmincas 2009.08.23. 16:40:44

A bejegyzés írója csak azt felejti el, hogy egy év múlva jó eséllyel - többek közt magának a szerzőnek köszönhetően is - PONTOSAN ugyanaz lesz nálunk is a politikai helyzet, mint most Szlovákiában. Ugyanis: Fico + Slota = Orbán + Vona.

Melchi Zadok 2009.08.23. 16:42:11

blog23! remélem abban a háborúban elsőként dobnak atomot arra tiszta, rendezett nyugat-magyarországi szaros falura, ahol laksz, vagy születtél....

rszarvas · http://rszarvas.blog.hu 2009.08.23. 16:42:26

Annyira szimpatikus ez a szomszédos posztkommunisztikus fasisztadiktatúra jellegű politika, hogy azonnal elkezdem írni a kérelmet a szlovák-magyar kettősállampolgárság megszerzéséért...
Erre a mondvacsinált hülyeségre csak akkor lenne magyarázat, ha Prága most is szerves része lenne Szlovákiának.
Túl sok hadianyag van raktáron Csehszlovákiában?
Ficó és barátai problémáját az anyukájuknak kellene megoldania: "Kisfiam, beállsz a sarokba, és elmondod 100×, hogy jó leszek!"

Kenike 2009.08.23. 16:45:47

Állatságos poszt, gratula hozzá!
Az benne a legnagyobb vicc, hogy ez sajnos nem vicc...

Paranoid Android2 2009.08.23. 16:49:38

@harmincas: A problémát azok okozzák, akik gy.f. szellemi aurájában tájékozódva mindenkit lenáciznak, aki nem találja okosnak lamperth mónikát.

Paranoid Android2 2009.08.23. 16:50:30

@melchi zadok: Kérlek ebben a stílusban valahol másutt legyél szíves.

Melchi Zadok 2009.08.23. 16:53:09

@Paranoid Android2: úristen elnézést kérek, a szar szó biztosan tönkretette a napodat...

gitáros 2009.08.23. 16:53:36

Kedves szerző, szerinted mégis mi a fasz lenne a megfelelő válasz? De most komolyan.
Persze mindegy is, jövőre úgyis jön Viktor meg Gábor, oszt jól megoldják...

gitáros 2009.08.23. 16:55:28

@Paranoid Android2: Szép mondat, de mit akartál ezzel mondani? A párhuzam, sajnos, teljesen rendben van.

Paranoid Android2 2009.08.23. 16:55:39

@melchi zadok: Én kérek elnézést, nem tudtam, hogy kihívás lesz az üzenetem dekódolása.:)

pistola 2009.08.23. 16:55:42

Amit a szlovák politikusok az utóbbi években csinálnak az óriási gáz. Amúgy ugyanolyan gáz, amit mi csináltunk velük annak idején, a Nagymagyarországon élő kisebbséggel évszázadokon kersztül (olvass utána!).
Jól írsz nagyon, ez is tény. Viszont tényleg szánalmasan paranoid vagy.
Nem dzsanázom az MSZP-t egyáltalán,félreértes ne essék, (már rég csak személyekre figyelek, nem pártokra), de már nagyon várom, hogy mi lesz 5 év múlva, 4 év viktorizmus után. Van egy érzésem, hogy mint kivülállónak, nagyon vicces lesz. Akkor kibe fogtok kapaszkodni? Kit fogtok tudni majd gyűlölni? Zavarba lesztek, hogy most akkor leköphetem azt akit annyira vártam, hogy kormányozzon...
Mert nem lesz jobb, hidd el. Ők is ugyanolyan tolvaj banda! Be is tudták bizonyítani a maguk röpke 4 éve alatt. (csak néhány pl.: Kaya Ibrahim, 4 milliárdos tűzijáték, Happy End Kft, Millenáris, TORGYÁN!, ja és a sittes államtitkára, stb. stb.)
Bloody idiots! States, te különösen!
Igazán vége lehetne már ennek a torzsalkodásnak a szomszédainkkal, ez mondjuk jelenleg nekik szól inkább. Mintát kellene venni Nyugat-Eu-ról (mégha ez a mondat elcsépelt is), ahol néhány kivétellel békében és prosperitásban tudnak egymás mellett élni, pedig ott is vannak nemzeti kisebbségek (pl.olaszok Ausztriában, németajkúak vagy éppen baszkok Franciaországban, nem beszélve Svájcról, vagy Belgiumról).
Ah, csak felb@sztam magam már megint. Na csá!

Melchi Zadok 2009.08.23. 17:03:18

féleértesz. én gondoltam, hogy egyértelmű (demár látom nem az) hogy egy döglött tetem n+1-szer megejtett rugdosásán térdünket csapkodva röhögni semmivel sem kevésbé szánalmas, mint amit ebben ( Paranoid Android2 2009.08.23. 16:49:38 ) előadsz.

Paranoid Android2 2009.08.23. 17:04:03

@gitáros: Az igen sokrétű és a környező országokéval össze nem hasonlítható magyar politikai térképen egy kalap alá venni Orbánt és Vónát, hát?
Slotáról sem tudhatsz sokat, ha halvány hasonlóságnál többet látsz.
Pont az a baj, hogy balfékék, a minél rosszabb annál jobb alapon mindent megtesznek, hogy az intellektuálisan valóban nem acélos és zavaros Jobbik megakadályozhassa a Fidesz kétharmados győzelmét.
Amúgy biztos nagy elégtétel lenne a fideszesekkel együtt ülni a Jobbik börtönében.:))))))))
De ha annyira rettegsz a fideszes rémuralomtól informálódhatsz a kilőtt szeműektől és testüregmotozott családanyáktól.

El Argentino 2009.08.23. 17:07:23

blog23: Háború - sorkötelezettség. A nyomi fajtád nyüszítve szaladna, miközben tele a gatya. XD ennyit ér a nyugat... XDXD

Paranoid Android2 2009.08.23. 17:11:55

@pistola: Hogy mennyit lopott a Fidesz annak idején, azon a vitán 2003 januárjában túlléptünk, mert mszp-szdsz-es összeg addigra megugrotta az egész Fideszes ciklust.
Valóban loptak akkor is, szemérmetlenül sokat, igen, kb. az 1 %-át annak amit ezek.
Amúgy meg iszonyú a kiábrándult szoci szavazókkal vitatkozni.:)))

tündér ilona 2009.08.23. 17:25:26

hát ha lesz, az bizony temiattad, az andriodfélék miatt lesz. Merthogy az a kevés ismeret hazánkról és Szlovákiáról (kormányaikról)is elferdítve juthatott el hozzád és rögzült az agyadban. Hogy egyet mondjak: Gasparovic még időben jelezte, hogy amikor Sólyom odamegy, szeretne vele találkozni. Egy ilyen óhajt visszautasítani (mert a mi jeles elnökünk ezt tette)egyszerűen arculköpés a diplomáciában. A révkomáromi turbómagyaroknak is lehetne annyi eszük, hogy beengedik Ciril és Method (Europa szentjei) szobrát városukba, ha már úgy esett, hogy Szlovákiában élnek.

Magyarán szólva mind a két fél (felelős szlovák és magyar állami vezetők) elvakult és úgy cselekszik mint az óvodások. Szerencsére az óvodásuk nem háborúzgatnak.

Persze, ha lelked ápolod efféle szövegekkel - tegyed, ha jól esik.

LPoti 2009.08.23. 17:27:21

NAGYON JÓ!!! KÖSZI! SZÉTRÖHÖGTEM MAGAM ÍGY VASÁRNAP DU. VÉGRE. nagy-szin-pad! nagy-szin-pad!

tündér ilona 2009.08.23. 17:27:22

jujj, android, te tényleg azt gondolod, ha te lopsz az nem számít, mert akit nem szeretsz az többet lopott?

Ha így van, akkor utólért téged is az agyhalál.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.08.23. 17:28:46

@tündér ilona:

Erre az elutasításra tudnál esetleg valamilyen linket? Nem olyat, ami utólag keletkezett, mint mondjuk a te beírásod itt, hanem ami bizonyítja.

Paranoid Android2 2009.08.23. 17:33:01

@tündér ilona: Kedves Ilona!

Tényleg tényleg ezt még ezredszer is le kell írnom?
Talán logikusnak tekinthető az a döntés, amely a károkozás mértékének különbségén alapul. A fidesz lényegesen kevesebb kárt okozott, mint ti, ezért szavazunk rá.!!!
Másrészt, ha elolvasnád a szöveget, amihez írogatsz az sokat segítene.

tündér ilona 2009.08.23. 17:33:30

@A Nép - Te vagy!: lehetetlent kérsz (szándékosan?). Az efféle előzetes egyeztetések természetük szerint nem a nyilvánosság előtt zajlanak. Mindenesetre a Magyar Köztársaság elnökének hivatala nem cáfolta ezt az utólagosan közzétett információt. Holott más hasonlót helyreigazított. Vajon miért is nem? Egyet találgathatsz.

tündér ilona 2009.08.23. 17:36:53

@Paranoid Android2: Különböző látásmódokból eltérő következtetések adódhatnak. Te így látod, én meg nem. Én úgy látom, hogy Orbán csirkefogó truppja lopás ügyében nem különb, csak kevesebb ideje volt szétlopni az országot. Másban meg egyenesen rémesebb.

Amúgy én nem voltam kormányon. Nem is vágyok rá.

Paranoid Android2 2009.08.23. 17:37:29

@tündér ilona: Tehát Sólyom hazudik, míg az ezerszer mindenféle hazudozáson kapott szlovákok igazat mondanak?

tündér ilona 2009.08.23. 17:39:13

@Paranoid Android2: Ki mondta, hogy hazudik? Honnan veszed? Ujjadból?

Hencida6710 2009.08.23. 17:39:22

A post zseniális!!! :-) El is gondolkodtam rajta, hogy politikai menekült státuszt kérek Svájcba!!!

tündér ilona 2009.08.23. 17:39:47

@Paranoid Android2: Éljen! Éljen!

pistola 2009.08.23. 17:41:08

@Paranoid Android2:
:)) talán azért mert nehezen lehet velük. Sokkal kiegyensúlyozottabbak. Nem vagyok kiábrándult szoci szavazó amúgy. A politika szereplőiből ábrándultam ki már nagyon nagyon régen, úgy ahogy van.
És csak mosolygok rajtatok, hogy az egyik vödör szarból, boldogan, a narancssárga sálat elégedetten lobogtatva beleléptek a másikba... Ahelyett, hogy a járdát keresgélnétek a szemetekkel.
Tudod, van olyan fogalom, hogy tendencia, 4 évből lehet következtetni arra, hogy utána mi történne. Ha a fidesznek több idő jut, akkor többet lop. Ennyi. Nem tudom, hogy ezen mit nem lehet felfogni.
"Az intellektuálisan valóban nem acélos és zavaros Jobbik (ez tetszik!!) megakadályozhassa a Fidesz kétharmados győzelmét." A kétharmados győzelem nagyon nem jó egy demokráciának. Bármelyik oldal is a nyerő.
"De ha annyira rettegsz a fideszes rémuralomtól informálódhatsz a kilőtt szeműektől és testüregmotozott családanyáktól." Őszintén sajnálom és sajnáltam az ártatlanul szenvedőket, ezt le kell szögeznem, mielőtt kiforgatná valaki a szavaimat. Neked pedig tudnod kell, hogy a rendőrség = erőszakszervezet. A MINDENKORI kormány szolgálatában áll. Reméljük nem kerül olyan dolgokra sor soha többet, de valszeg azért sem fog jobboldali kormány idején olyan történni, mert nem jellemző a baloldali érzületű emberekre, hogy az utcára menjenek tiltakozni, esetleg autókat felgyújtani. Legalábbis nem volt még erre példa itthon, és nálunk még nincs extrém baloldal (vagy nem tudok róla), amit rendszerint túlfűtött diákok képviselnek nyugaton.
De ha ez kielégíti a lelked, tuti, hogy velük is hasonlóan brutális módszerekkel bánnának el a rendőrök egy jobboldali kormány idején.

tündér ilona 2009.08.23. 17:45:08

@Paranoid Android2: persze. Azt írtad, hogy "tehát Sólyom hazudik..." - mintha az én számba adtad volna azt, hogy én ilyet írtam, vagy gondoltam volna. Erre válaszoltam, és kérdeztelek.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.23. 17:46:35

@tündér ilona: Hát persze, mert azok a jóravaló szlovákoknak már csak pont Révkomáromból hiányzik egy Ciril és Methód szobor. Az pont oda kell.Hova máshová? Istenem tényleg égesd fel ezt az országot, kezdve ilyen tündérlalákkal..

Paranoid Android2 2009.08.23. 17:46:38

@pistola: Ne haragudj, de nem értelek.
Van két választási lehetőség.
Vagy, ha van reális harmadik, írd már ide!
A régió legjobb országából lettünk az utolsók, miről is beszélünk?
Azon kéne méláznotok inkább, hogy hogyan lehetne úgy megreformálni ezt a rendszert, hogy működjön.

foxesh 2009.08.23. 17:46:39

"A történész képzettségű hadügyminiszter egyenesen kilométerenként egy magyar páncéloshadosztályt vizionált a Duna déli partján. Azzal érvelt, hogy mi másért nőhetett 40 milliárd dollárral az elmúlt években a magyar államadósság, ha nem a titkos hadseregfejlesztés miatt, mert másutt nem lelni a pénz nyomát?"
Hatalmas!! :D

pelettye 2009.08.23. 17:47:04

@tündér ilona: honnét veszed, hogy Sólyom utasította el a találkozót? A KEH közleménye szerint Gasparovič szabadságára hivatkozva előre bejelentette, hogy nem tudnak találkozni (forrás: bumm.sk)

pistola 2009.08.23. 17:49:35

@pistola: Kiegészítésül annyit, hogy nem a normális jobboldali szavazók csináljták a balhékat, ez teljesen tiszta.
Csak annyit akartam mondani, hogy a balosok sajnos muják ahhoz, hogy lemenjenek az utcára, ezért sem történik meg hogy közéjük keverednek a köcsög elemek.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.23. 17:52:00

@pelettye: Jajj, hát te sem érted? Hát olyan cukimukik azok a szlovákok. Hát nem igaz, hogy az összes magyartöbbségű település nem tud befogadni 47 db kettős keresztet, 68 Szvatopluk és CM szoborcsoportot és különben is ugassanak már szlovákul, ha ott laknak! Ők már szlovákok, hiszen bele van írva az útlevelükbe!!! A faxnak köcsögöl itt ez a vérnátzi Sólyom!

Hencida6710 2009.08.23. 17:52:16

@pistola: a nagyobb baj az, hogy szerintem néhány "köcsög" elem a balos....aztán tovább is lehet gondolni.. mert az lehet, hogy a balosok muják, de hogy alattomosak is, az száz!!!

vázkulcs 2009.08.23. 17:52:32

Ősök forognak a sírjukban. Szégyen amit velünk ezek a nyomorult szlovákok művelnek. :(

mindent vissza
www.youtube.com/watch?v=_LrYOPMIng4

tündér ilona 2009.08.23. 17:55:07

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
tündérvirág, ez a két szent ember a nagy egyházszakadás előtti szent, és mint ilyeneket emelte őket 1980-ban II. János Pál pápa Szent Benedekkel együtt) Európa patrónusaivá. Ilyeténképpen a szobruk szobor mindenhol elkél, ahol hisznek ilyesmiben.

szkepi 2009.08.23. 17:55:23

mindkét országnak megVóna a maga fasiszta csürhéje. van amelyik kormányZoo pozicióban, van aki betiltott gárdás. azt szeretném, ha jól kiháboruzná magát egymással a sok revizionista fasiszta idióta és tényleg megtisztulna mindkét náció.Ha nem lennének ezek kevesebben lennénk bár, de többen.és még valami. mindegyik párt elmehetb a sunyiba

S. Annyi 2009.08.23. 17:55:29

És a kormány reagálása Sólyom útjára hol marad? vagy ők nem magyarok? Nem magyarok.

Paranoid Android2 2009.08.23. 17:56:01

@vázkulcs: Hát persze, viszont vérciki lenne, hogy a magyar bunkó, hogy viselkedne, ha neki állna a zászló.
Errefelé egyetlen nemzet se nagyon alkalmas többségnek.:)

pelettye 2009.08.23. 17:57:48

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": értem én, hogy szerencsétlenke így gondolkodik, csak nekem meg már elegem van belőle, mert én vele ellentétben itt élek (mármint ahol nem engedték be tegnapelőtt az elnököt)

pistola 2009.08.23. 17:57:53

@Paranoid Android2:
Persze, hogy nem értesz, vazze, ez egyre világosabban látszik. De már nem is várom el.
Én nem mélázok semmin el, barátom. Látom neked értelmezhetetlen az az állapot, hogy valaki nem tartozik egy szekértáborhoz sem. Mert nem muszály!!! Az a nyomorult, szerencsétlen Bush politikája volt, hogy aki nincs velünk, az ellenünk van. Idővel majd lesz értékelhető harmadik, addig meg érvénytelen szavazatot fogok leadni.
Tudod mit, inkább kimegyek a kertbe és szedem tovább a szilvát, hogy jó kis cefre legyen belőle. Ennek van itt az ideje.
Te meg csak nyugodtan csapd ki a vezéretek képére. Fool!

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.23. 18:00:05

@tündér ilona: Aham és te kedves tündérke naívan elhiszed, hogy ennek hátterében csak az áll, hogy valamelyik kedves szlovák művész Révkomáromba álmodott meg egy igyen "szentszobrot", csak az irredenta révkomáromi önkormányzat mindig keresztbegáncsolja ezt a dolgot.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.08.23. 18:01:25

@tündér ilona:

Nem kértem szándékosan lehetetlent, de gyanakvéssal fogadom a közlésed. Jól értelek, hogy nem tudsz, ilyen elutasítésról, de állítod, hogy volt, mert ők állítják? ha igen, ezt a módszert átgondolésra javaslom. Mondjuk ilyenformán: „Én” - ez most te vagy -„ úggy halottam, hogy a szlovákok szerint S. nem elutasította a találkozást G.- vel. Ez korrekt lenne, függetlenül attól, hogy erős gyanúm, hogy az állításuk nem az. Abszurd ilyesmit föltenni. Miért hadakozol különben ennyire a magyar álláspont ellen? Mondd, hogy magyarul tudó szlovák vagy, oda húzol, és nem szólok semmit. Legföljebb a tündért vonom meg magamban tőled, az Ilona maradhat. Azt sem a szlovákság miatt vonnám meg, semmi bajom szláv anyanyelvű nemzettársaimmal, sőt. Kedves népség.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.23. 18:02:30

@pelettye: Akkor talán magyarázd meg neki, bár valószínűleg te biztos olyan reakciós szlovákiai magyar vagy, aki az iylen tüncimüncik meg Gönczovák szemében, aknázod a kiváló szlovák-magyar kapcsolatokat.

vázkulcs 2009.08.23. 18:04:10

@szkepi:

revizionista csürhe? Ezen a világon ha vki nem áll ki erővel az érdekeiért semmije nem marad, mi curva jóban akarunk lenni mindenkivel, lemondunk minden érdekünkről, és térden csúszkálunk az EU-ban, meg is van az eredménye. Birka népnek nincs hazája. Így folytatjuk még kezet is csókolunk hamarosan szlovákoknak, románoknak, hogy nem bántanak minket. :(

lesz még
www.youtube.com/watch?v=rdinWz3ZKwY&feature=related

vázkulcs 2009.08.23. 18:10:57

@Paranoid Android2:

Ez mindegy, ezek a dolgok vsz a világon arról szólnak akié a hatalom, és az erő az diktálja a feltételeket, lásd Usa, Oroszország, Kína stb.

Inkább legyünk rossz urak mint szolgák azt mondom. Már rég követelni kellene az autonómiát az összes magyarlakta területen. De gyávák és gyengék vagyunk ne csodálkozzunk ha mindenki a végén belénk törli a lábát. :(

lesz lesz lesz

www.youtube.com/watch?v=1ViHobiMFxQ

Hencida6710 2009.08.23. 18:12:18

@pistola: ha el akarsz zavarni, tedd azt, de ha helyeseltél, akkor csak egyszerűen sic! :-)

tündér ilona 2009.08.23. 18:13:32

@pelettye: "Sólyom érzéketlen

Kifogásolják, hogy Sólyom László "ellentétben a nemzetközi tisztesség elveivel" tervezett látogatása során nem kívánt egyetlen hivatalos szlovák vezetővel sem találkozni..."
index.hu/kulfold/2009/08/19/gasparovic_fico_paska_solyom_direkt_provokal/

A belinkelt cikket végigolvasva kiderül, hogy a KEH és a szlovák fél rendre másról beszél. Elbeszél egymás mellett. Nem cáfolva egymást, hanem elterelve a szót, a közvélemény figyelmét, a maguk igazát hajtogatják, elhallgatva azt, hogy ki mikor kinek mit is mondott - ez az egész a kommunikációs csata, a saját közönség meg tapsikol.

Hencida6710 2009.08.23. 18:14:46

@vázkulcs: "Inkább legyünk rossz urak mint szolgák azt mondom." Tudod, az a baj, hogy a jelenlegi Magyar kormány is pontosan így gondolja... Biztos, hogy jó a gondolatmeneted???

tündér ilona 2009.08.23. 18:16:53

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": hiszi a piszi, hogy irredenta (ilyet te mondasz, nem én). Én csak azt tudom, hogy úgy kb 10-12 évvel ezelőtt a révkomáromiak nem akarták Európa védőszentjeinek szobrát városukba. Ennyi.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.08.23. 18:18:22

Én csak azt sajnálom, hogy Göncz Kinga most az Európa Parlamentben szolgál. Külügyérként jobban megállná a helyét. Jelen esetben azonnal Fico cipőjére térdelne, és bevenné amit neki adnak.

vázkulcs 2009.08.23. 18:20:54

@Hencida6710:

nem biztos, de gyengék vagyunk, úgy viselkedünk mint a nyulak, az ilyeneket bármilyen rendesek, jól neveltek , okosak a végén mindig a porba tapossák a liberalizmus , és a demokrácia, a minden ember egyenlő és hasonló jelszavak nevében.

tündér ilona 2009.08.23. 18:21:22

@A Nép - Te vagy!: ugyan miért kellene egyik félnek a szavát nagyobb bizalommal fogadnom, mint a másikét? Ugye nem azért, mert az egyik ilyen, a másik meg olyan nemzetbe tartozónak gondolja magát?

Naívan keresem az igazságot. Tudván, hogy aligha lelem. De az elvakultságokat utálom.
Nem hadakozom én semmi ellen.

Mellesleg: az apám szerb, az anyám szlovák - mondhatta egykoron Petőfi Sándor.

pelettye 2009.08.23. 18:25:07

@tündér ilona: Elbeszélnek egymás mellett? Ja, így is lehet nevezni, ha az egyik hazudik. Ficot itt már többször rajta kapták hazugságon, Gasparovičot dettó, nehogy már most neki higgyünk. Amúgy Sólyom érzékeny, csak érzékenységének nem a szlovák többség a tárgya, hanem a magyar kissebbség, úgy ahogy azt az MK alkotmánya előírja

borovi 2009.08.23. 18:28:09

@pistola: Hej, barátom, nem kell Amerikáig és Bush elnökik menni az "aki nincs velünk, az ellenünk van" politikájáért, elég, ha csak a mi "vezérlő tábornokunkra" gondolunk.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.08.23. 18:31:30

@tündér ilona:

Persze, hogy nem kell egyikét nagyobb bizalommal fogadnod, mint a másikat, csak azért mert mondja.

Az igazság keresésében egyek vagyunk. Ami a jelen történetet illeti, nem kell ahhoz vadmagyarnak lenni, hogy az ember átlássa, a szlovák vezetők egyszerűen hihetetlenül viselkedtek. Teljesen mondvacsinált az egész ún. probléma. Láttam egy interjút velük, erről. Maga a mód, ahogyan beszélnek, a méltatlankadó fölháborodtt stílus (az egyik, nem Fico, komolyan mondom, CSAPKODOTT!), olyan szinten önlelleplező, primitív, hogy amennyire ilyesmivel nyugatabbra törődnek (nem nagyon), abszolút nevetség tágyai lesznek illetve azok.

Ne keress hibát Sólyomban. Elég gyönge csak annyit akart, hogy odamegy és fölavat egy szobrot.

pelettye 2009.08.23. 18:31:35

@tündér ilona: amúgy Ciril és Metód szobrát az a Matica akarta elhelyezni, amelyiknek a deklarált célja Dél-Szlovákia elszlovákosítása. És egyébként el is helyezték a szobrot. Olyannyira, hogy egészen tegnapelőttig ha keresztül mentél Komáromon akármilyen irányba, két szobrot láthattál az útról: Štefánikét és a Cirill-Metódot.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.08.23. 18:33:26

Én azt írtam a végén


„Elég gyönge eresztés szerintem, de csak ....”

Miért ment át más????

Rejtély.

tündér ilona 2009.08.23. 18:34:31

@pelettye:
írod: "Ficot itt már többször rajta kapták hazugságon, Gasparovičot dettó" - ha így is van, ebből nem következik, hogy most is hazudnak.

Amúgy meg: egyet mondj, amikor rajtakapták. Ne olyat, amikor mi, a magyarok úgy gondoltuk, hogy hazudik.

Örülök elnökünk érzékenységének a magyar kisebbségek iránt. Másfajta érzéketlensége viszont beárnyékolja ez irányú megnyilatkozásai feletti örömömet.

pelettye 2009.08.23. 18:35:05

@tündér ilona: amúgy Ciril és Metód szobrát az a Matica akarta elhelyezni, amelyiknek a deklarált célja Dél-Szlovákia elszlovákosítása. És egyébként el is helyezték a szobrot. Olyannyira, hogy egészen tegnapelőttig ha keresztül mentél Komáromon akármilyen irányba, két szobrot láthattál az útról: Štefánikét és a Cirill-Metódot.

tündér ilona 2009.08.23. 18:38:42

@A Nép - Te vagy!: igazad van, mondvacsinált. És rémes. Én csak annyit mondtam, hogy a mi drága elnökünk meg picinykét érzéketlen olykor. És ebben az ügyben sem pöttytelen - sajnos. Bár sokan teljesen tisztának szeretnék látni. Hát lássák, ha jól esik. de hogy mit látunk meg az a szemüvegünkön (itt ez egy metafora) is múlik.

Kivlov 2009.08.23. 18:43:41

senkiházi szlovák tetvek

pelettye 2009.08.23. 18:44:02

@tündér ilona: amúgy Ciril és Metód szobrát az a Matica akarta elhelyezni, amelyiknek a deklarált célja Dél-Szlovákia elszlovákosítása. És egyébként el is helyezték a szobrot. Olyannyira, hogy egészen tegnapelőttig ha keresztül mentél Komáromon akármilyen irányba, két szobrot láthattál az útról: Štefánikét és a Cirill-Metódot.

tündér ilona 2009.08.23. 18:44:35

@pelettye: rég jártam arra - új információ nekem, hogy van szobor. Helyes.

Matica nekem nem rokonszenves szervezet, mert nemzeti bódultságban szenved.

Mindazonáltal úgy vélem, semmiféle nemzeti bódultság nem helyénvaló.

Csak nehéz megállni, hogy el ne kapja az efféle láz az ember lányát (fiát).

P.W.H. · http://p-w-h.blog.hu/ 2009.08.23. 18:47:12

Jó a humorod, kár, hogy a világnézetünk távol áll

tündér ilona 2009.08.23. 18:47:13

@vázkulcs: hogy te mekkora egy bunkó vagy

Paranoid Android2 2009.08.23. 18:49:24

@P.W.H.: Miért neked speciel mi a világnézeted?:)

pelettye 2009.08.23. 18:49:32

@tündér ilona: jaj, ne legyél már komolytalan, persze, ha egyszer rajtakapták, attól még nem biztos, hogy most is hazudik. Persze. Csak Fico ott ült Slota mellett, amikor ez utóbbi bohócnak nevezte Szent Istvánt. Az előbbi meg nem mondott semmit, csak bólogatott.
Egyszerűen az van, hogy Fico egy dologhoz ért, a gyűlölet keltéséhez. S mert fél Szlovákia még nem látott élő magyart, ellenben megtanulta, hogy azok milyen mocsok elnyomók, hát ezekre az érzésekre játszik rá.

pelettye 2009.08.23. 18:51:10

@tündér ilona: a Ciril-Metód szobor 2003-tól áll, a Štefánik-szobor meg a 90-es évek elejétől. Ennyit erről

pelettye 2009.08.23. 18:54:51

@Paranoid Android2: ja, egyébként grat a poszthoz, miért nem írsz gyakrabban?

tündér ilona 2009.08.23. 18:58:13

@pelettye: hogy Szent Istvánt bohócnak titulálja vaki, az bunkóság. Hogy mellette hallgat a miniszterelnöke, az meg politikai haszonlesés. Az ilyesmivel minden politikus él, csak az a kérdés, milyen tömeglélektani határokon belül teszi ezt. A gyűlölet keltése már túl van a civilizált politikai kultúra képletes határán.

Mellesleg: hazudás nem történt akkor.

Elköszönök.

Paranoid Android2 2009.08.23. 18:59:07

@pelettye: Mostanában gyakrabban írok, csak az intellektuális humor nem menő.:))
Nézegess visszafelé.:)

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.08.23. 18:59:56

@tündér ilona:

Én nem találom érzeketlennek, inkább üres pozőrnek. Néha mond normális dolgot, nem követi tettekben, gyönge. De ebben az ügyben ártatlan. Kivéve hogy szerintem át kellett volna mennie, leleplezni a szobrot, biccenteni és hazajönni. Utána menjenek emiatt az Enszbe, vagy ahova akarnak. Ha a magyar diplomácia nem lenne olyan mint nagyjából minden ma a hazában, ezt nagyon ki tudná aknázni. Mindenesetre akkora nemzeti egységet mint ezóta, nagyon régen nem tapasztaltam.

pelettye 2009.08.23. 19:03:36

@tündér ilona: igen, a gyúlölet keltése, Ficoval egyetemben már túl van a civilizált kultúra képletes határán. Hát úgy látszik, nézőpont kérdése, hogy "hazudás"-é bohócnak nyilvánítani Szent Istvánt. De én sem erre gondoltam, konkrétan egyes korrupciós ügyekre.

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2009.08.23. 19:07:17

Gratulálok, tényleg jópofa írás. Csak az a baj, hogy nem is jár túl messze az igazságtól, ami a hadsereg és a magyar külpolitika mai állapotát illeti... :S

veiszi 2009.08.23. 19:08:48

"Az Öcsödi Huszároknak, valamint a Nyéklátházi Fogatolt Tüzéreknek jutott a szárnybiztosítás feladata."
Ezen beszartam és a könnyeimmel áztattam XD
Lehet, hogy ha lenne egy "tizedesünk", még le is gyaknánk a tótokat :)

Paranoid Android2 2009.08.23. 19:10:40

@veiszi: Reméltem, hogy a finom utalás "átjön".:))))

Red Bull(shit) 2009.08.23. 19:12:17

@Paranoid Android2: azt hiszem, ti néhányan igencsak ki vagytok mosva agyilag...
A lenácizottak 99%-a megérdemli a jelzőt, csak annyi gerinc sincs bennetek, hogy legalább elismerjétek (úgy értem, őszintén, a tükörnek is elismerjétek, hogy azok vagytok, amik)
Lehet szépítgetni a dolgot, mosdatni azt a bizonyos szerecsent, de ettől még a revizionista _és_ rasszista _és_ ... (sorolhatnám közös tulajdonságaitokat, amelyek úgy nagyjából mind egyeznek szálasi fecóék elképzeléseivel)
Szóval ezekből a tulajdonságokból egy echte náci csürhe jellemzése jön ki.

Paranoid Android2 2009.08.23. 19:15:30

@Red Bull(shit): Hát már tényleg hiányoztál!
Ma te vagy az első igazi troll itt!!!
Fogadd virtuális Balatonszeletemet!!:)

tündér ilona 2009.08.23. 19:18:01

@A Nép - Te vagy!: ízlés dolga, ki minek tartja elnökünket. De nem egészen.

Mert: ugyan hogyan követhetné tettekben is szavait. Csekély eszközt ad ehhez az alkotmány. És ez így van jól. Ettől lehetne képes a nemzet egységét kifejezni. Már ha.

Hogy át kellett volna mennie? Ebben alighanem tévedsz. Mint mondotta "nem tudnak engem jogsértésbe belehajszolni". E kitételnek az is az olvasata, hogy minden állam megszabhatja, kit enged be az országba. Sólyom explicit módon lett persona non grata. Vagyis őt akár erőnek erejével is kívül tarthatta volna vmelyik szlovák állami szerv. Ha akarta volna. Ami persze kérdéses így utólag. De a joguk az megvolt hozzá.

Nemzeti egység: meglehetősen lehangoló, hogy csupán efféle szimbolikus és félresikerült és hát valljuk be, nem igazán alapvetően fontos ügyben alakul ki ilyesmi. Nekem úgy tűnik, a sok honleány (honfi) csupán a szlovákok megvetésében (utálatában) leli egységét. Én ennek így örvendeni nem tudok. Zsákutca. És mire megyünk vele?

pelettye 2009.08.23. 19:22:24

@tündér ilona: s ha onnét nézzük a dolgot, hogy mi, komáromi magyarok meghívtuk őt, amire jogunk volt, s ezt a szlovák állam mondvacsinált okoknál fogva megtagadta, akkor másképp néz ki?

Kandabula 2009.08.23. 19:27:34

Szörnyű álmom volt az éjjel. Azt álmodtam, hogy megint fiatal vagyok, meg katona vagyok, és kitört valami háború és nekem idétlen, kakaskodó politikusok miatt kellett meghalnom.

W Joe 2009.08.23. 19:27:38

Tűrhetetlenek a szlovák provokációk

Ön szerint az Uniónak kellene figyelmeztetnie Szlovákiát, amiért nem engedték be az országba a magyar köztársasági elnököt?
Szavazás: wita.hu/index.php?show=wita&wita=138

intimpista 2009.08.23. 19:33:29

@pelettye: Hát, ha meg innen nézzük, akkor a buta bácsi (S.L.)elmehetett volna mondjuk ma, vagy tegnap, vagy 19-én, vagy akármikor azt a szobrot megkoszorúzni. Mert ugyebár nem az időpont, a gesztus a lényeg!!!

pelettye 2009.08.23. 19:33:30

@Red Bull(shit): miért nem írtad le azt, hogy antiszemita, azt bevállaltam volna, de a többi jelzőt, már ne is haragudj, ne sértegess!

pelettye 2009.08.23. 19:35:00

@intimpista: hát a "buta bácsi" akkor ment, amikorra meghívták. De egyébként a különös butaság elhinni, hogy Ficonak, a kommunistának tényleg 21-vel volt baja.

slovnaft 2009.08.23. 19:38:12

gratula! Ott a nagy pont.Remek írás.

teuton33 2009.08.23. 19:41:35

hát ez kurva jó volt! egyszer olvastam egy ehhez hasonló pamfletet, de az a II. világh. USA elleni hadüzenetünket cikizte ki. hogyasszongya:


történt vala, hogy Mo. hadat üzent az USÁ-nak 194akárhányban (ez így volt!) :), és a következő párbeszéd játszódott le az ovális teremben az usa elnöke és külügyminisztere között a kandalló előtt bort szürcsölgetve.

kü - úram! a mai napon a Magyar Királyság hadat üzent nekünk!

el - Igen? és hol van az a királyság? Ázsiában?

kü - nem uram, kelet -európában, Románia mellett.

odamentek hát a világtérképhez és elkezdték böngészni, merre is van az az ország... először persze romániát találták meg mert az nagyobb paca volt a térképen.

el - Ő kül. min. úr! mi tud romániáról? hát az egy királyság kelet európában a fekete-tenger partján... egyébként ők is hadat üzentek nekünk, de még tegnap!

el- igen? mi bajuk ezeknek velünk?

kü - semmi, ezeknek egymással van bajuk uram.

el - érdekes!

el - és mit tud Mo.-ról? szóval mo.-t is király irányítja?

kü - nem! egy ellentengernagy.

el - dehát mo.-nak nincs is tengere!!!!

kü - érdekes!

na kb. így fest ez amikor köhög a bolha! az eu csak röhög rajtunk! :(

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.08.23. 19:45:17

@tündér ilona:

Első bekezdésed:

Nem csak belügyben gondoltam. Gondolj a szerb ügyre március 15-én. Ami a jogot illeti, nem bízok az ezzel takarózásban. Gyakrabban mint nem, ez csak egy kellemes kibúvó. Nálunk ha azt mondják, jogi akadály, mindenki meghunyászkodik. Pedig nagyon gyakran nem igaz, csak olyan mint diplomácia betegség. Kifogás.Tömören ennyit.

Átmenés. Másképp látjuk. Kulcs szavak: blöff, méltóság.

Nemzeti egység: Teljesen egyetértek. Gúnyból írtam a szlovákokkal szemben. Ezzel sikerült elérni, nekik. Öt percre, gondolom.

tündér ilona 2009.08.23. 19:45:30

@pelettye: én úgy vélem, persze, joga van egy közösségnek akár külföldi de saját nemzetiségű államelnököt meghívnia. Hogy aztán ez teljesül-e, az egy másik kérdés, még akkor is, ha a meghívott elfogadja és oda szándékszik menni. Államok és vezetőik ugyanis sokféle tiszta, jogszerű és kevésbé tiszta, kevésbé jogszerű eszközökkel sok mindent képesek megakadályozni. Éppen erre találták ki őket. Azt hiszem ebben az ügyben az MDF ma elhangzott álláspontja lehetett volna az irányadó: szlovák államfőt is meg kellett volna hívni. Akkor ugyanis a feltételezhető sandaságtól mentes lett volna a szoboravatás. Aztán ő eldönthette volna, hogy elmegy-e vagy sem. Támadási felület viszont sokkal kisebb lett volna, hacsak nem semekkora. Miért csodálkozik most oly nagy szemekkel a révkomáromi közösség? Talán a holdon él?

Paranoid Android2 2009.08.23. 19:46:27

@teuton33: hát nem velünk röhögnek, hanem rajtunk az fix.

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2009.08.23. 19:49:06

el - És mondja, vannak területi követeléseik az Egyesült Államokkal szemben?

kü - Nincs uram. Romániával, Szlovákiával, és Jugoszláviával szemben vannak területi követeléseik.

el - Értem, akkor gondolom ők az ellenségeik a magyaroknak...

kü - Nem urak, ők a szövetségeseik... :)

dfxwarrior 2009.08.23. 19:49:55

Hogy van az, hogy a Csllóközben a Dunától 20 km-ra már csak a Kossuth fofgható, míg néha még Budapesten is bejönnek szlovák adók? Nekünk nem csodálkoznunk kellene, hogy milyen szemetek a szlovákok, hanem tenni a magunk dolgát. A szlovákok elsődleges célja a magyarok beolvasztása, másodlagos célja az elúzésük. Mivel a másodlagos cél kevésbbé előnyös és bonnyolult is, rákapcsoltak az elsőre. Mit tehetünk: Sokat és nem kell várni a kormányra? Javaslom pl. a felháborodott olvasóknak, (engem is ideértve), hogy baromi gyorsan küldjön pénztárcájához mérten valamilyen összeget a Rákóczi-Szövetségnek a magyar gyerekek oktatási támogatására. Mit tud ez ellen tenni Ficó: kinyalhatja a Te seggedet is, meg az enyémet is. Az egyéneknek kellene módot keresni akármilyen csekély segítségre, mely lehet szimbolikus is, hiszen a felvideki magyarok nem olyan szegények. Nem kell a nácizókkal , antiszemitázókkalm foglalkozni, ez az ő szubkultúrájuk, másoké meg Madonna.

gyutyka 2009.08.23. 19:51:04

Gratula. Nagyon jó írás!

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.08.23. 19:53:34

az egész európai unió egy álszent, hazug, képmutató, tehetetlen, rothadó szarhalmaz.

pelettye 2009.08.23. 19:58:34

@tündér ilona: A révkomáromi közösség konkrétan nem a holdon, hanem komáromban él, abban a városban, amely annak az államnak a területén van, amelynek Fico a miniszterelnöke. Ezzel a komáromiak teljesen tisztában vannak, mint ahogy azzal is, hogy akkor is botrány lett volna, ha Gašparovičot meghívják. Mellesleg Gašparovič a választási kampányában a magyarokkal ijesztgetett.

teuton33 2009.08.23. 19:58:58

@Non est volentis: igen valami ilyesmi is volt benne, de már igen rég olvastam! nagyon jó!!!

hát ez kabaré! mindig értettünk hozzá, hogyan csináljunk magunkból hülyét!

dehát egy ilyen kontra szelektált ország nincs még egy! itt a hülyéket hagyták!

amúgy a legendás magyar szürkeállomány az ott legel a hortobágyon! tévedés ne essék!!! :D :D :D

Laczkho 2009.08.23. 19:59:06

@harmincas: Érdekes. Kíváncsi lennék, mire alapozod. Én a 98-02 közötti időszakból egy igen-igen nyugodt (sőt bizonyos pontokon együttműködő) szlovák-magyar kapcsolatra emlékszem....
Ami pedig a szélsőséges - bár néha elgondolkozik az ember, hogy valóban ők a legszélsőségesebbek, vagy sem - Jobbik megerősödését illeti ez elsősorban az mszp és az szdsz sara...

pelettye 2009.08.23. 20:00:58

@pelettye: s ha engem valaki ellenségnek tekint, ne csodálkozzon azon, ha nem hívom meg a házamba, legyen akár az a köztársasági elnök. Jogot nem sértettünk.

tündér ilona 2009.08.23. 20:03:59

@A Nép - Te vagy!: Vajdaság - Tadic - március 15: úgy vélem, a bácskossuthfalvi és szabadkai részvétel szándéka, illetve az újvidéki és csúrogi emlékművek koszorúzásának lemondása, majd magának a látogatásnak a VMSZ részéről történt lemondása arra jó példa, hogy magánjellegű látogatás ide vagy oda, egy államelnöki látogatás (ő nem csak önmagát képviseli) bizony a másik állam szerveivel való empatikus előkészületeket igényel. Azt is gondolom, hogy a hivatala megteszi ezeket az előkészületeket. És még azt is gondolom, hogy szomszédaink egy részének politikai (történelmi tapasztalatból származó) érzékenysége olyan körülmény, mint az erős szél a viharban - nem lehet nem figyelembe venni. Viszont lehet sokat tenni az efféle érzékenység elmulasztásáért. Lassan, sok türelemmel. Egyet nem lehet (érdemes) elefántként mozogni porcelánboltban.

vázkulcs 2009.08.23. 20:04:45

@tündér ilona:

Az lehet, hogy bunkó vagyok, de ha majd a szlovák katonák megerőszakolnak akkor ne szomorkodj, mond azt, hogy mivel liberális, demokrata, az emberi értékekben hívő lélek vagy megérted és elfogadod, a cselekedeteiket. :)Sőt egyet is értesz velük, esetleg fordulj vmilyen korrupt európai emberi jogi bizottsághoz ahol, néhány hájas bürökrata 20 év vizsgálat után esetleg azt mondja, ez nem volt szép dolog, de azért lehet bizonyos érvekkel ezt a cselekedetet alátámasztani , ezért elnapolják a döntést még 20 évre, és a jegyzőkönyveket titkosítják még 1000 évre. :)

Pirx 2009.08.23. 20:04:56

Tényleg paranoid. Én vagyok a hülye. minek olvasom el?

tündér ilona 2009.08.23. 20:05:14

@pelettye: no pont ezért kellett volna meghívni, mert ijesztgetett. Hogy mindenki lássa, aki akarja, hogy a magyarok nem ijesztőek.

teuton33 2009.08.23. 20:07:04

én meg azt mondom, hogy aki meg akarja tartani a magyarságát az megtartja és a gyerekeinek is átadja, aki meg asszimilálódik (szlovákkal házasodik), az kapja be a retkes faszát fickónak vagy slotának!

jártam egy éve szlovákiában (bocs, a felvidéken!!)és ott volt egy magyar görögkatólikus pap, aki szlovák nőt vett el, volt 3 gyerekük és egyik sem beszélt magyarul... hát szopja le Jézus faszát!

tündér ilona 2009.08.23. 20:09:27

@pelettye: érdemes tanulni kínai harcművészetet. Az ellenfél lendületét magunk javára fordítjuk.

Politikusok mindenféle ostobaságokat szoktak beszélni - ez részben a mesterségük. Gasparovic az ott élők államelnöke, nem ellenfél, még ha ostobaságokat beszél, akkor is.

tündér ilona 2009.08.23. 20:13:27

@vázkulcs: tudod, én másféle példákat ismerek: pl a Strasbourgi Emberi Jogi Bíróság jó néhány államot kötelezett már romák (cigányok) kárpótlására mulasztás vagy tevőleges jogsértés miatt. Nem pár hét, de nem is húsz év alatt hoztak ilyen döntéseket.

Tanácsolom, aludjál nyugodtan, nincsen szlovák katona fölálló fasszal az ajtód előtt.

pelettye 2009.08.23. 20:14:53

@tündér ilona: próbálom megérteni, amit írsz. De lehet, csak azért nem megy, mert ismerem ezt a kormányt (a szlovákot), meg Gašparovičot, nekik alapjában véve az egészből csak az az érdekes, hogy egy halom szlovákot megnyugtattak, hogy megvédik őket a magyar veszélytől. S onnét kezdve nem érdekes, hogy nem tudnak mit kezdeni a válsággal, meg hogy tele vannak korrupciós ügyekkel. Csak buzdítják a harci szellemet. Hogy értsd: elnökválasztási kampány Szlovákiában: Radičová (ellenjelölt) megvádolva, hogy a magyaroknak autonómiát ígért. Nem ígért,de Gašparovič furt ezzel jött elő. Semmilyen tény nem győzi meg Gašparovičot, meg Ficót, mert nem ez az érdekük.

tündér ilona 2009.08.23. 20:16:36

@teuton33: miért kívánsz ily kellemeseket - fasszopás

Viktus 2009.08.23. 20:16:55

Sólyom László június 19-én tájékoztatta először a szlovák nagykövetet tervezett látogatásáról. Ezt bizonyítja az a diplomáciai jegyzék, amelyet a Köztársasági Elnöki Hivatal küldött a szlovák külügyminisztériumnak

www.hirszerzo.hu/cikk.gyenge_szlovak_kifogas_solyom_laszloval_szemben.120498.html

pelettye 2009.08.23. 20:17:49

@tündér ilona: oké, de a harcművészet valahogy a szóból kifolyólag harcot igényel.

vázkulcs 2009.08.23. 20:22:49

@tündér ilona:

:) ne fárassz ezeknek a látszatintézményeknek a látszatintézkedéseivel. Majd amikor az USA elnökét perbe vonják emberiség elleni bűnökért, vagy Putyin főmaffiózót akkor esetleg, addig csak egy talpnyaló bürökrata csürhe.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.08.23. 20:36:47

@tündér ilona:

Te is mazochista vagy?

(Az is nem rám vonatkozik)

Miféle érthető érzékenység? Elég kifordítottan nézed a dolgokat. Nem mintha nem lenne ismerős, de ennek nincs köze az igazságkereséshez.

Most egy darabig jobb ha kussolok. Közérzet.

teuton33 2009.08.23. 20:37:09

@tündér ilona: ha neked ez kellemes????! :) na persze valaki szereti, én magam azért nem csinálnám! :D

amúgy ez egy összetett szó és nem hasonul, azaz helyesen: faszszopás, úgymint kulcscsomó!!!

teuton33 2009.08.23. 20:39:37

nyugi má' a tótok megkapják az eutól az ejnyebejnét, és mehetnek a sarokba! rossz ficó bántotta a lacikát!

tündér ilona 2009.08.23. 20:40:39

@pelettye: a politika már csak ilyen fura dolog (vagy gyomorforgató - ha úgy tetszik). Vamit azért tudok róla, mi van ott. (Egészen véletlenül Radicovát kilencvenes évek elején volt szerencsém ismerni - akkor még kezdő szociológus volt.)

Kérdés: mi a jobb, ha két fél közül egyik elveszti az eszét, vagy az, ha a másik is elveszti? Mi a jobb, ha országúton éjszaka két, ellentétes irányba (szembe) közlekedő autó vezetője reflektorral kölcsönösen elvakítja egymást, vagy az, ha csak az egyik vezető nem lát a reflektorozás miatt?

tündér ilona 2009.08.23. 20:41:56

@teuton33: te nem szereted, ha szopják a farkad??????? Tán dugni sem szeretsz??? Csak az a magyarkodás, az megy????

teuton33 2009.08.23. 20:48:41

@tündér ilona: én semmi ilyesmit nem mondtam!!! már hogy ne szeretném! állok elébe! :D de csinálni nem akarom, hagyni hagyom! vili?

pelettye 2009.08.23. 20:49:48

@tündér ilona: az egyik kitért: találós kérdés, melyik.

pelettye 2009.08.23. 20:52:11

@pelettye: @tündér ilona: de hogy kivakított el téged, azt se tudom

teuton33 2009.08.23. 20:53:07

amúgy vizsgáljátok meg ezt a problémát európai mértékkel , aztán a földi mértékkel, és rájösztök, hogy ez csak vihar egy pohár vízben. nem is olyan sokára nem hogy magyarság nem lesz, de emberiség sem!!! (na ez a kisebbik rossz!)

Lumumba 2009.08.23. 20:54:19

Egy dolgot nem értek, vagyis sok mást sem, de most éppen azt nem, hogy egy higgadtnak mondott és hatalmas sleppel körülvett köztársasági elnök körében a koszorúzás előkészítésekor senkiben nem vetődött az fel, hogy az amúgy is felhergelt északi barátaink körében eleve hisztire van ítélve egy olyan időpont kitűzése, ami az ő nemzeti gyászuk időpontjával esik egybe? És a két esemény társításának így szimbolikus értéke van?

teuton33 2009.08.23. 20:56:36

@Lumumba: ugyanmár! ez csak mondva csinált kifogás! ugyan hol voltak a segítő szlovákok 56-ban, 89-ben???? eleve István fájt nekik, és fog is fájni. ennyi!

Lumumba 2009.08.23. 20:59:22

@teuton33: Persze, hogy fáj nekik, de ezen nehéz lenne változtatni. 56-ban ők nem vettek részt a mi ügyeink bukásában, de 68-ban mi nyakig sárosak voltunk.

pelettye 2009.08.23. 21:00:21

@tündér ilona: nem esett le elsőre, de temagad igazoltad, hogy a szlovákok elvakítottak. Váljék egészségedre

pelettye 2009.08.23. 21:01:37

@Lumumba: Ficonak nem fáj 68, legfeljebb az, hogy a demokráciának köszönhetően választásokat kell nyernie

Lumumba 2009.08.23. 21:02:27

@teuton33: Ha kicsit megpróbálsz objektív lenni, nincs ebben semmi mondvacsinált. 68 bukása számukra tényleg nemzeti gyász, és a szentistváni ideológiának tényleg nem a szlovák autonómia a magva.

teuton33 2009.08.23. 21:03:44

@pelettye: hát kérlek szépen:

tegnap volt egy film a tv2-n, a lángoló föld... ez a globális felmelegedésről szólt, meg a világot uraló olajlobbiról, melyekkel összefonódva uralkodnak a bankok, biztosítók, iparvállalatok, és egyes kormányok, és magasan leszarják, hogy most 10 milliók halnak majd éhen-szomjan, vagy 100 milliók! hogy lesz -e még oxigént adó esőerdő, vagy műbútor lesz belőlük az irodájukban...... nem érdekli őket sem az inuitok sorsa se a miénk, magyaroké. túl kicsik vagyunk! :(

A Föld, mint bolygó szempontjából az emberiség meg csak egy parazita. de úgyis megdöglünk mint, ha nem magunk által, akkor egy kisbolygó, üstökös, szupervulkán, stb. által!

pelettye 2009.08.23. 21:05:32

@Lumumba: tényleg, de hidd el, hogy ficonak 68 nem nemzeti gyász

Lumumba 2009.08.23. 21:06:03

Ebben az egész ügyben megint a külpolitikai lúzerségünk ütközik ki. Elég röhej, hogy azon megy a meccs, hogy ki kit mikor értesített. Ezt sokkal kevesebb balhéval kellett volna megoldani, de itt láthatóan, direkt elébe mentek a balhénak.

Lumumba 2009.08.23. 21:08:06

@pelettye: Nem érdekel Ficó, itt nagyobb néptömegről van szó, amelynek érzéseit a popuéista és agyament Ficó most jól kihasználja, és ezt az ügyet magának kamatoztatja, mert erre dilettáns módon okot adtunk.

teuton33 2009.08.23. 21:08:48

@Lumumba: na azért mégsem lett a szlávok lakta északi országrészből lakatlan gyepű csinálva!!!! sem Árpád, sem István idején! sőt saját társadalmi berendezkedésüket is megtarthatták, nem úgy mint a kabarok, úzok, besenyők, kunok!!!!! ezek mind be lettek olvasztva! 68-ban pedig mentünk, mert mennünk kellett, ők meg kussoltak 56-ban, mert kussolniuk kellett! ezzel nincs mit egymás szemére vetnünk!

másrészt a magyar népköztársaságnek, nincs politikai jogfolytonossága a mai magyar köztársasággal!!!!

Taxomükke (UK) 2009.08.23. 21:12:06

Hát ez nagyon jó volt, csak kicsit túl pozitívan látod a képet, ennél sokkal rosszabb (lenne) a helyzet... :(((

Lumumba 2009.08.23. 21:13:02

@teuton33: Amit írsz, abban teljesen igazad van, én sem utaltam semmi ellenkezőre. De ami tény: a koszorúzás mégiscsak az ő nemzeti forradalmuk gyásznapjára esett, amibe nem illett volna ily messziről leszarni.

pelettye 2009.08.23. 21:13:54

@Lumumba: de most tényleg, ő szemét, erre rendesek vagyunk, s együtt szidjuk azt, aki szerinte rossz.

teuton33 2009.08.23. 21:14:37

tündér ilona! akkor most nem lesz szopás? vagy mi van?

Lumumba 2009.08.23. 21:17:06

@pelettye: A mai politikai életben (nálunk és a környezetünkben is, úgy tűnik) nem a jó-rossz alternatíva van, hanem a hülye, még hülyébb stb. Vagyis nincs alternatíva, csak politikai karrierizmus és ennek különféle színárnyalatai.

teuton33 2009.08.23. 21:18:03

@Lumumba: hát igen! nekik meg nem kéne a magyar, egyébként őshonos és államalkotó nemzet nemzeti önrendelkezési, nyelvhasználati jogát leszarni! amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten! az ottani magyarságnak már nincsenek illúziói a szlovák vezetéssel szemben! már elvesztették rég a szüzességük! :D

teuton33 2009.08.23. 21:20:18

gyk: baszogatták őket már épp eleget! most kölcsön kenyér visszajár!

Lumumba 2009.08.23. 21:21:55

@teuton33: Megint igazat adok neked. Nehogy azt gondold, hogy engem bármi is az északiakhoz húz! Csak a diplomácia arról szól, hogy a realitásokat próbáljuk felmérni, és ehhez igazítani a célokat, nem a várható rövidtávú politikai profithoz, mint ahogy most is történt.

Lumumba 2009.08.23. 21:23:15

Sajnos Sólyom is aktív részese politikai mókuskeréknek, messze nem reálpolitikus.

pelettye 2009.08.23. 21:25:23

@Lumumba: és akkor a szlovák kormány megalázhatja a saját polgárait, ugye?

Lumumba 2009.08.23. 21:26:09

@pelettye: miért tehetné? Mondtam ilyet?

pelettye 2009.08.23. 21:33:41

@Lumumba: ezt akkor sem értem, nálunk a hülyébb és a nagyon-nagyon hülye között kell válogatni, de Sólyom kitiltását még ezekbe a kategóriákba se tudom besűríteni. Komolyan elhiszi Magyarországon valaki, hogy ha meghívják Sólyomot egy ünnepségre, akkor még ő a bunkó?

teuton33 2009.08.23. 21:34:33

lehet, hogy ez tényleg így volt megrendezve magyar részről (bár kétlem, nem annyira fineszesek), de akkor is jó nekünk ez, mert most legalább a szlovákok a dühödt nacionalisták, és nem vett rájuk jó fényt ... jól jön ez még nekünk a szlovák nyelvtörvény eu-s állásfoglalásakor, mert egybemossák a két esetet az tuti. legalábbis én minden elkövetnék a magyar diplomácia részéről, hogy minél inkább egy kalap alá vegyék!

hát ez az én meglátásom! :D

teuton33 2009.08.23. 21:35:47

@pelettye: miért ne? folyamatosan ezt teszik 1920 óta! történt valami ellenük? semmi... :(

Lumumba 2009.08.23. 21:37:19

@pelettye: a köztársasági elnök nem viselkedhet magánemberként, ő minden helyzetben egy köztársaság elnöke. Tehát ha átlépi az országhatárt, vagy akár csak nyilatkozik, nagyobb összefüggéseket kell mérlegelnie. Mindenekelőtt tiszteletben tartani a fogadó ORSZÁG (és nem egy helyi kisközösség) szempontjait.

pelettye 2009.08.23. 21:38:17

@teuton33: hát ezért csak magatokat szégyelhetitek

Viktus 2009.08.23. 21:38:43

@Lumumba:

Nem is volt Szlovákia :P Csehszlovákia volt ... a csehek me már túltették ezen magukat főleg , hogy 100x bocsánatot kértünk meg nagy beleszólásunk nem volt az akcióba.
A csehek meg kb. annyit nyilatkoztak,hogy a szlovák történelemkönyv vékony füzetecske lenne magyarok meg csehek nélkül ... -

teuton33 2009.08.23. 21:40:16

@Lumumba: ezt is tette!!! :) jól tette! minden engedélye és joga meg volt az ellenkezőjére is!!! :D ez egy szép tót öngól!!! :D

pelettye 2009.08.23. 21:40:50

@Lumumba: szerintem meg a meghívó szempontjait kell figyelembe tartani. Érdekes, hogy az nem érdekel, hogy az én érzékenységémet mennyire sérti annak az országnak az eljárása, amelynek polgára vagyok.

teuton33 2009.08.23. 21:42:19

van errefelé egy mondás BAZ-ban:

"megy, mint tót az anyja seggének!" :D

lefordítva: szeleburdi kapkodás gondolkodás nélkül! na ez aztán jellemző rájuk (ti. tótokra) :D

teuton33 2009.08.23. 21:48:59

@pelettye: idefigyelj! a szlovákoknak kurvára fáj az, hogy még mindig vannak magyarok szlovákiában (az áttelepítések, Benes dekrétumok ellenére) és ezek a kurva magyarok még ragaszkodnak is a kibaszott nyelvükhöz, és az meg már mindennek a teteje, hogy nem ismerik el a szlovák államiságot maguk felett. na ez bassza a szlovákok csőrét, és üldözik a magyarokat ahogy csak tudják (na nem fizikailag, de minden egyéb lehetséges módon). mi a faszt tehetek én ez ellen. nyugi, ha megy a had, megyek én is! :D

pelettye 2009.08.23. 21:49:03

@pelettye: bocs, ez lumumbanak volt válasz

pelettye 2009.08.23. 21:52:02

@teuton33: no, amit neked írtam, az lumumbanak szólt, csak elrontottam. Amúgz meg tudom, hogz a tótocskáknak komplexusuk van: amíg itt vagzunk, nem nyugodnak a szerencsétlenek.

pelettye 2009.08.23. 21:53:24

@teuton33: no, amit neked írtam, az lumumbanak szólt, csak elrontottam. Amúgz meg tudom, hogz a tótocskáknak komplexusuk van: amíg itt vagzunk, nem nyugodnak a szerencsétlenek.

teuton33 2009.08.23. 21:55:10

nem csak nekik, de most ők ugatnak a leghangosabban...

H.F.: mindenki basszon meg egy szlovák puncit! igen jók! :D

pelettye 2009.08.23. 21:58:03

@teuton33: no, amit neked írtam, az lumumbanak szólt, csak elrontottam. Amúgz meg tudom, hogz a tótocskáknak komplexusuk van: amíg itt vagzunk, nem nyugodnak a szerencsétlenek.

pelettye 2009.08.23. 21:58:40

@teuton33: no, amit neked írtam, az lumumbanak szólt, csak elrontottam. Amúgz meg tudom, hogz a tótocskáknak komplexusuk van: amíg itt vagzunk, nem nyugodnak a szerencsétlenek.

pelettye 2009.08.23. 22:00:02

@teuton33: no, amit neked írtam, az lumumbanak szólt, csak elrontottam. Amúgz meg tudom, hogz a tótocskáknak komplexusuk van: amíg itt vagzunk, nem nyugodnak a szerencsétlenek.

pelettye 2009.08.23. 22:01:58

@teuton33: no, amit neked írtam, az lumumbanak szólt, csak elrontottam. Amúgz meg tudom, hogz a tótocskáknak komplexusuk van: amíg itt vagzunk, nem nyugodnak a szerencsétlenek.

pelettye 2009.08.23. 22:05:21

@teuton33: no, amit neked írtam, az lumumbanak szólt, csak elrontottam. Amúgz meg tudom, hogz a tótocskáknak komplexusuk van: amíg itt vagzunk, nem nyugodnak a szerencsétlenek.

pelettye 2009.08.23. 22:15:57

@teuton33: no, amit neked írtam, az lumumbanak szólt, csak elrontottam. Amúgz meg tudom, hogz a tótocskáknak komplexusuk van: amíg itt vagzunk, nem nyugodnak a szerencsétlenek.

pelettye 2009.08.23. 22:19:10

@teuton33: no, amit neked írtam, az lumumbanak szólt, csak elrontottam. Amúgz meg tudom, hogz a tótocskáknak komplexusuk van: amíg itt vagzunk, nem nyugodnak a szerencsétlenek.

pelettye 2009.08.23. 22:23:17

@teuton33: no, amit neked írtam, az lumumbanak szólt, csak elrontottam. Amúgz meg tudom, hogz a tótocskáknak komplexusuk van: amíg itt vagzunk, nem nyugodnak a szerencsétlenek.

rolika 2009.08.24. 08:02:26

Uhh, ezen kifeküdtem :-)

Már azon sem csodáloznék, ha így történne :-)))

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.08.24. 09:51:55

@tündér ilona:

Itt vagy még?

Ez az érzékenység szempont amit mondtál, mérhetetlenül zavar engem. Nagyon sok minden van mögötte, egytől egyig rossz, tévút, egészségtelen. Ezek az enyhe jelzők.
Én azt hittem az a normális ha egyenlő felek viszonyulnak egymáshoz, ki-ki a maga szempontjainak próbálva a bevett szabályokon, szokásokon keresztül érvényt szerezni. Vagyis nem olyan viszonyulás rendszer van amelyikben az egyik magát alacsonyabbrendűnek, mert bűnösnek tekinti, és igyekszik mohón elébemenni a másiknak, annak szándékát farkcsóválva kitalálni, mert annak jár valamiért, hogy ő meghunyászkodjon. De olyan viszonyulás rendszer sem érdekel, amelyikben ugyanaz fölsőbbrendűnek tekintve magát megy elébe a másiknak, mert az szegény elmaradott primitív, akitől nem lehet sokat várni, okos enged alapon alázza meg magát, közben azt képzelve, hogy ő ezáltal valami magasabbrendű. Mindkét változat ugyanazzal az eredménnyel jár, öngyilkos mazochista külpolitikával. Szóval hagyjuk csak ki inkább az érzékenység szempontokat. Miért van másnak erre egyébként előjoga?

tündér ilona 2009.08.24. 12:01:37

@A Nép - Te vagy!: abban egyetértek Veled, hogy sem alacsonyabb rendűnek, sem felsőbb rendűnek ne tekinse senki se önmagát. Közösségek, államok sem. Hogy a másik fél, akivel érintkezik, minek tekinti magát, az sajnos a másik félen múlik.

Érzékenységről, illemről, empátiáról, a másik fél egyenrangúnak tekintéséről:
Azzal, ha pl. temetésen nem mesélünk vicceket egymásnak, és röhögünk hangosan, hanem csak akkor teszünk így, ha már elhagytuk a helyszínt, még nem azt nyilvánítjuk ki, hogy alávalóbbak vagyunk azoknál, akik ott álldogálnak, hanem vmiféle civilizációs szabályokat követünk.

Nem várhatom, hogy a másik tekintettel legyen az én szempontjaimra, ha én teljesen negligálom az övét.

Ne tedd azt másnak, amit nem akarsz, hogy a másik tegyen neked.

Persze mindezeket mértékkel. Van olyan helyzet, körülmény amikor sarkunkra kell állnunk, és ellent kell szegülnünk. Ennek is megvan a civilizált módja.

Én nem bambaságról beszélek, nem arról, hogy legyünk mazochisták és öngyilkosok, hogy vesszen a magyar nemzet. Hanem arról, hogy ha fen fenn akarunk maradni, ha sikeresek akarunk lenni, ehhez társak is kellenek. és a szomszédainkat társakká kell tenni, nem ellenfelekké vagy ellenségekké. Akár az ő pillanatnyi akaratuk ellenére is.

Lehet nagyszájúskodni, megmutatni, hogy csakazértse és irgumburgum - de minek. Zsákutca. Felesleges és hiábavaló erőlködés. Emberi energiák elpocsékolása. Szerintem pl. nézegessen mindenki idehaza meg odahaza Nagymagyarország térképet, amennyit jól esik, de ne mászkáljon át Felvidékre meg Erdélybe ilyen matricával. Mert ebből odaát sokan csak azt szűrhetik le, hogy itt van megint egy embertársunk, aki felsőbbrendűnek képzeli magát, vagy az országát. Ezt pedig Te is elvetendőnek tartod.

Olvasd el a Két bors ökröcske meséjét vagy akármi hasonlót - régi bölcsességek ezek.

tündér ilona 2009.08.24. 12:13:43

@A Nép - Te vagy!: ha végiggondolod, elnökünknek a magánjellegű látogatásaival (vagy annak szándékával ) sikerült feszültséget fenntartania vagy egyenesen keltenie Romániával, Szerbiával, Szlovákiával. Szerintem azért, mert nem vette észre, hogy a magyar állam nem a Vatikán, és ő maga nem a pápa. Minden tiszteletem az övé, hogy megpróbálkozott olyasmivel, amit II János Pál tett utazásaival - lelki egységet teremtett, energiákat szabadított föl, stb. Ügyesen látta meg, hogy nincsenek kimunkált diplomáciai szabályai annak, hogy ha ő félig kibújik a bőréből, és nem államelnöki látogatáson, hanem magánlátogatáson, de mégiscsak elnökként mászkál ide-oda, és ezt elfogadják szomszédaink, akkor ezzel a magyar nemzet jól járhat. Ahogy a katolikusok a pápalátogatásokkal. Csakhogy a pápa nem magánlátogatásokat tett!!!
Szerintem le kellene vonni a konzekvenciát, hogy Sólyom elképzelése, talán mert a megvalósításba hibák csúsztak, vagy mert nem minden szomszéd volt vevő rá, vagy mert a jog szemléletét összekeverte a politikáéval, nem lett akkora siker, mint remélte. Ennyi. A többi habverés. Mint ahogy szerintem az, a hazai meg a szlovák közvélemény jó részének fölhergelt állapota mindennek következtében. (Nagy az isten állatkertje.)

Lodogi Pascal (törölt) 2009.08.24. 12:36:27

A petőfis írásodat belinkeltem a kapcsolat.hu -ra mint cikkajánló.
Na ott látod egyből értették a dolgot, ugyanis nagyon gyorsan ki is törölték engem kitiltottak 7 napra.
Éljen a szólásszabadság éljen a demokrácia.

Lodogi Pascal (törölt) 2009.08.24. 12:37:09

@lakota:
Tedd fel a kapcsolat.hu ra majd melátod mennyire gyenge.
:)

pelettye 2009.08.24. 12:45:57

@tündér ilona: próbáld meg megérteni, hogy Sólyom meghívásra érkezett. Nem ő ébredt egy szép reggelen arra, hogy még nem láttam Komáromot, jó lenne megnézni, s ha már ott vagyok szobrot avatni. A komáromiak gondolták úgy, hogy jó lenne szobrot állítani Szent Istvánnak, s ha már adakozott erre a szoborra a magyar köztársasági elnök, nem lenne utolsó gondolat meghívni őt. S erre mondta azt a szlovák kormány, hogy kedves komáromi magyarok, ti nem hívhattok meg akárkit, mert itt mi vagyunk az urak. Törvény erre ugyan nics, de akkor se.

pelettye 2009.08.24. 12:52:08

@tündér ilona: az egészben csak mi, itteni magyarok sikkadunk el. Lehet bölcselkedni a szlovákok érzékenységén, csak ne a mi kárunkra. Nekünk pedig a pozsonyi kormány már jó ideje azt üzengeti, hangos tapsolás mellett, hogy kuss, mélyen megsértve minden eziránti érzékenységünket.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.08.24. 13:49:46

@tündér ilona:

Jó, nem annyira biztos, hogy egészen másképp látjuk. A kérdés az, hogy a gyakorlatban, hogy kerülnek ezek az elvek alkalmazásra.

Azt hiszem, hogy nem egyformán nézzük a szükséges öntudatot, de matrica szinten egyetértek. Mág amikor megvolt az ép ország akkor is az volt a hülyeségünk, hogy miközben egsz tisztesslgesen bántunk a nemzetislgekkel, ezt ostoba, piszkálódó rossz gesztusokkal rontottuk el. Pedig azkat leszámítva inkább minta volt Maygarország az akkori Európában ebből a szemponból. Illetve az egész Monarchia volt az. Értelmetlen a matrica stb.

Sólyom szerintem kivánatos kiállása érzekenysgen aggódés helyett, más. Egy biztos. Nem volna szabad olyan helyzeteket teremtenie, ahol a végeredmény az ottani, vagy a csonkamagyarok pofánvágása. és érdekes módon rendszeresen ez lesz belőle. Nem mindig csak mások miatt.

tündér ilona 2009.08.24. 15:25:08

@A Nép - Te vagy!: csak egyetlen kiegészítés - amúgy egyetértek Veled. Ha elolvasod pl. Scotus Viator, a XIX. szdban még lelkes magyarbarát (szabadságért való harc 1848-49 és azt környező okok miatt) I. vh. előtti könyvét, amiben beszámol Mo-i utazásáról, azért jött, h lelkeskedjen a magyarokért, nos, ebben a könyvben megírja, h a látottak arról győzték meg, h a (példaértékű, Trefort-féle)nemzetiségi törvénynyel ellentétesen inkább a magyarságba való kényszerítő asszimiláció zajlik honunkban. Oszt lett belőle Trianon. És mindenki (magyar, szlovák, román, stb.) cipeli máig ezt a traumát.

tündér ilona 2009.08.24. 16:11:45

@pelettye:
1) ha el is adtam volna lelkemet a szlovák ördögnek, az akkor sem érv, hogy mivel eladtam, azért nem folytatható velem diskurzus. Az Economist hetilap cikkei mind egy szálig névtelenül jelennek meg több mint száz év óta éppen azért, hogy akinek vitatkozni valója van, ne személlyel, hanem tartalommal vitázzék.

2)értem, h Sólyom meghívásra ment volna. Ettől még mind a meghívó, mind a meghívott lehetett volna körültekintőbb (lásd R. Chmel értékelését). Felteszem ugyanis, h nem az volt a rendezvény fő célja, h most végre megmutatjuk a szlovákoknak, hogy....

3) a jelenlegi (és sok korábbi) szlovák kormány (államvezetés) egyszerűen szűkkeblű, mi több, idióta, mert rövidtávú politikai haszonért cserébe hosszabb távon saját többségi nemzetének és az egész népességének árt. Ha körülnéznének, láthatnák, h hiába homogenizálta jórészt Franciaország a maga népességét, és hiába van ott a politikai nemzetfelfogásnak dominanciája, attól még évszázadok múltán is (jelenleg) a baszkok a bretagne-iak stb. felújítják nyelvüket, kultúrájukat stb., mert ez ad nekik azonosságtudatot és otthonosság érzését. Ez egy perpetuum mobile.

4)csodák ebben a rémséges ügyben (nemzeti, nemzetiségi kérdés) nem várhatók. Mint írtam Sólyom nem a római pápa. Erőteljes gesztuspolitizálás helyett az emberi jogvédelem aprómunkáját tudom csak ajánlani. Ennek megvannak az európai intézményei, és Szlovákia elismerte a magyar nemzeti kisebbség létét Szlovákiában. (Ez nem semmi! Görögország pl. nem ismeri el semmiféle nemzeti kisebbség meglétét Görögországban, ezért az ottaniak (vlachok, törökök, bolgárok, cigányok, stb) számára nincs lehetősége annak, h a nemzetiség, az anyanyelvhasználat és más efféle emberi jogok sérelme esetén európai intézményekhez forduljanak, akár intézkedések visszavonását, akár kárpótlást kérve.) Ez aprómunka, vesződséges, hosszú idő alatt lehet belőle intézményesült eredmény. De az EU attól EU, hogy vitás ügyekben nem fegyverek döntenek, hanem ilyesféle szóbeli hadakozás. Én a magam részéről jelentős eredménynek tartom, hogy szlovák és magyar nem lövöldöz egymásra (ld. szétesett Jugoszlávia), hanem szavakat vagdal a másik fejéhez.

5) tudom, nehéz kidugni fejünket a minket körülvevő mocsárból. Mégis. Meg kellene próbálni, mert csak így lehet lélegezni. Én Rudolf Chmel értelmezését tartom az egész ügyben a leginkább helytállónak. Az alábbiakon meg jót derültem (ahogy önmagamon szoktam): "A cseh lapok tényszerűen számoltak be a történtekről. A legnagyobb példányszámú cseh napilap, a Mladá fronta Dnes munkatársa szerint Sólyom László tragikomikusan viselkedett, a szlovák politikusok pedig kínos magatartást tanúsítottak. "Ha Lech Kaczynski augusztus 21-én jönne Csehországba a Jagellók dicsőségét leporolni, akkor Václav Klaus nyilván nem üzenné meg neki, hogy takarodjon haza, mert provokál. A csehek viszont együttérzően azt gondolnák, hogy szegénykém megbolondult. A lengyelek pedig odahaza árulást kiáltanának, mert ők - a magyarokkal ellentétben - nevén nevezik a tévedéseiket. Prágából úgy tűnik: a Duna két partján zajló műveletek lényege leginkább az, hogy ki a nagyobb bohóc, és éppen ki ül a nyeregben" - véli a lap munkatársa."

6) a politika egy fura és talányos világ. Ott nem elegendő, h vkinek mondjuk jogi vagy tudományos értelemben igaza van. Ott más a sikeresség kulcsa. Én úgy látom, a révkomáromi magyar közösség és a Sólyom elnök úr rosszul politizál, mert nem közeledik, hanem távolodik az áhított sikertől - bármi legyen is ez azon kívül, hogy sokakat jól sikerült fölhergelni.

7) a révkomáromiaknak nem szívesen adok semmiféle tanácsot, mert nem vagyok közülük való, és így illetlenségnek tartanám, ha megtenném. Ám ha én ott élnék, akkor igyekeznék az egyéni a közösségi életemben elegendő örülni és bánatoskodni valót föllelni az ilyen nemzeti szimbolikus ügyek mellett is, nem feledve, h olykor a szimbolikus ügyek melletti kiállásra rászorulhatok, mert pl. be vagyok szorítva. Ha révkomáromi lennék, határozott hangon, de illendő hangnemben erősen kritizálnám kormányomat (enyém is). És sajnálkoznék, hogy hangom esetleg összemosódik fékevesztett és eszelős magyarokéval, akik a tótok anyját emlegetik...Őket is hülyének tartanám odaátról is, ahogyan innen Bp-ről annak tartom őket.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.08.24. 16:49:22

@tündér ilona:

Ja, Seton-Watson hazudott, mint az állat. Elkötelezte magát egy ügynek és az igazság tudatos félretétele árán is szolgálta. Rágalmazott, tudat, hogy azt csinálja. Még csak nem is érdekből. Perverzitásból. Most is van ebből a fajtából rengeteg. Ők „jót” tesznek azután hullanak miattuk emberek mint a legyek. Rettenetesen megvetem a fajtát.

pelettye 2009.08.24. 18:38:51

@tündér ilona:

1. mondtam én olyat, hogy nem folytatok veled diskurzust?

2. Én már annak örülök, hogy megemlíttetik, hogy volt meghívó fél. Ez valahogy eddig elsikkadt. S hogy lehetett volna körültekintőbb? Igen, meg nem. Azt azért nem lehet kitalálni előre, hogy az a kormányfő, aki szavai szerint észre se vette 89 novemberét, éppen rájön, hogy 68-ban az oroszok megszállták Csehszlovákiát. Tényleg, az eddigiek alapján senkinek nem jutott eszébe, hogy Ficonak egyáltalán a dátum rémlik.

3. egyetértek

4. hát nézőpont kérdése, de szerintem nem eredmény, hogy nem lövünk egymásra. Konkrétan az egyetlen szomszédos nép volt, amellyel fegyveres konfliktusunk csak azért nem lehetett, mert nem amikor kellett, sohasem voltak fegyverközelben.

5. a cseheket nem hoznám fel példaként: megszabadultak a 3 millió németjüktől (kitelepítés), s azóta röhögnek a szlovákokon. Oszt ha valaki ezt felhozza nekik, akkor hisztiznek egyet.

6. Valahogy Chmel se mondta, hogy oké volt a kiutasítás.

7. Szerintem azon már túl vagyunk, hogy provokáljuk szegény szlovákokat, persze, hogy provokáljuk, hisz nem az ő nyelvüket beszéljük, de ezeknek már az sem kell, mert a szavazatokra játszanak.

pelettye 2009.08.24. 18:47:01

@tündér ilona:

1. mondtam én olyat, hogy nem folytatok veled diskurzust?

2. Én már annak örülök, hogy megemlíttetik, hogy volt meghívó fél. Ez valahogy eddig elsikkadt. S hogy lehetett volna körültekintőbb? Igen, meg nem. Azt azért nem lehet kitalálni előre, hogy az a kormányfő, aki szavai szerint észre se vette 89 novemberét, éppen rájön, hogy 68-ban az oroszok megszállták Csehszlovákiát. Tényleg, az eddigiek alapján senkinek nem jutott eszébe, hogy Ficonak egyáltalán a dátum rémlik.

3. egyetértek

4. hát nézőpont kérdése, de szerintem nem eredmény, hogy nem lövünk egymásra. Konkrétan az egyetlen szomszédos nép volt, amellyel fegyveres konfliktusunk csak azért nem lehetett, mert nem amikor kellett, sohasem voltak fegyverközelben.

5. a cseheket nem hoznám fel példaként: megszabadultak a 3 millió németjüktől (kitelepítés), s azóta röhögnek a szlovákokon. Oszt ha valaki ezt felhozza nekik, akkor hisztiznek egyet.

6. Valahogy Chmel se mondta, hogy oké volt a kiutasítás.

7. Szerintem azon már túl vagyunk, hogy provokáljuk szegény szlovákokat, persze, hogy provokáljuk, hisz nem az ő nyelvüket beszéljük, de ezeknek már az sem kell, mert a szavazatokra játszanak.

pelettye 2009.08.24. 19:12:25

@tündér ilona:

1. mondtam én olyat, hogy nem folytatok veled diskurzust?

2. Én már annak örülök, hogy megemlíttetik, hogy volt meghívó fél. Ez valahogy eddig elsikkadt. S hogy lehetett volna körültekintőbb? Igen, meg nem. Azt azért nem lehet kitalálni előre, hogy az a kormányfő, aki szavai szerint észre se vette 89 novemberét, éppen rájön, hogy 68-ban az oroszok megszállták Csehszlovákiát. Tényleg, az eddigiek alapján senkinek nem jutott eszébe, hogy Ficonak egyáltalán a dátum rémlik.

3. egyetértek

4. hát nézőpont kérdése, de szerintem nem eredmény, hogy nem lövünk egymásra. Konkrétan az egyetlen szomszédos nép volt, amellyel fegyveres konfliktusunk csak azért nem lehetett, mert nem amikor kellett, sohasem voltak fegyverközelben.

5. a cseheket nem hoznám fel példaként: megszabadultak a 3 millió németjüktől (kitelepítés), s azóta röhögnek a szlovákokon. Oszt ha valaki ezt felhozza nekik, akkor hisztiznek egyet.

6. Valahogy Chmel se mondta, hogy oké volt a kiutasítás.

7. Szerintem azon már túl vagyunk, hogy provokáljuk szegény szlovákokat, persze, hogy provokáljuk, hisz nem az ő nyelvüket beszéljük, de ezeknek már az sem kell, mert a szavazatokra játszanak.

tündér ilona 2009.08.24. 19:49:55

@A Nép - Te vagy!:
Hát akkor olvasd el helyette Jeszenszky Gézától Az elveszett presztízs. Magyarország megítélésének megváltozása Nagy-Britanniában (1894-1918) c könyvét.

Vagy szerinted ő is mint állat?

(Találhatsz elég hasonló szöveget, ha keresgélsz.)

tündér ilona 2009.08.24. 19:53:04

@pelettye:

6-ra: én sem mondtam ilyet

Csak úgy vélem, ha galiba támad, leghelyesebb először magunkba nézni és a magunk háza táján söpörgetni, és számot vetni azzal, esetleg mit hol rontottunk el mi magunk.

Túl könnyű másban keresgélni először a rosszat. Másodjára keressük ott.

tündér ilona 2009.08.24. 20:03:06

@pelettye:
5-re:
Igen, tudom, a csehek is megérik a pénzüket. Csak most nem erről írogatunk. Amúgy meg amiket nacionalizmusról egyebekről írogattam, rájuk is vonatkozik.

Meg aztán mire megyünk azzal, h a múltat felhánytorgatjuk? Óvódás dolog körbemutogatni azzal, h te sem vagy különb. A kérdés és a tennivaló abban áll, hogyan lehet ma és holnap normálisan élni és érintkezni, nem abban, h kit mikor milyen, ma már visszafordíthatatlan sérelem ért a múltban. Civilizált országokban persze az állam által okozott közelmúltbéli sérelemért igyekeznek némi kárpótlást nyújtani, és hát bocsánatot kérni. A németek kiűzésével és azzal, ahogy ezt ma is kezelik egyáltalán nem értek egyet. Kollektív büntetés nem akceptálható. De most ne kezdjük el ezt a témát, hogy az USA is meg stb.

tündér ilona 2009.08.24. 20:04:04

@A Nép - Te vagy!:

Vagy szerinted létezik vmiféle összeesküvés a magyarok ellen?

pelettye 2009.08.24. 21:30:35

@tündér ilona:

1. mondtam én olyat, hogy nem folytatok veled diskurzust?

2. Én már annak örülök, hogy megemlíttetik, hogy volt meghívó fél. Ez valahogy eddig elsikkadt. S hogy lehetett volna körültekintőbb? Igen, meg nem. Azt azért nem lehet kitalálni előre, hogy az a kormányfő, aki szavai szerint észre se vette 89 novemberét, éppen rájön, hogy 68-ban az oroszok megszállták Csehszlovákiát. Tényleg, az eddigiek alapján senkinek nem jutott eszébe, hogy Ficonak egyáltalán a dátum rémlik.

3. egyetértek

4. hát nézőpont kérdése, de szerintem nem eredmény, hogy nem lövünk egymásra. Konkrétan az egyetlen szomszédos nép volt, amellyel fegyveres konfliktusunk csak azért nem lehetett, mert nem amikor kellett, sohasem voltak fegyverközelben.

5. a cseheket nem hoznám fel példaként: megszabadultak a 3 millió németjüktől (kitelepítés), s azóta röhögnek a szlovákokon. Oszt ha valaki ezt felhozza nekik, akkor hisztiznek egyet.

6. Valahogy Chmel se mondta, hogy oké volt a kiutasítás.

7. Szerintem azon már túl vagyunk, hogy provokáljuk szegény szlovákokat, persze, hogy provokáljuk, hisz nem az ő nyelvüket beszéljük, de ezeknek már az sem kell, mert a szavazatokra játszanak.

pelettye 2009.08.24. 21:48:50

@tündér ilona: nem tudom, miért küldi el háromszor is a gépem a kommentet, de ha neki jól esik... Én elnézést kérek ezért. És csak ezért.

A cseh nem tudom milyen ujságírónőre te hivatkoztál.

De egyetértek, ahogy fogalmaztad: a kérdés az, hogy hogyan lehet érintkezni. Nos pénteken az derült ki, hogy sehogy. Nem akarnak. Ellehet játszani itt a jópofát, amíg jól pofán nem vágnak.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.08.24. 23:59:29

@tündér ilona:

Összesküvésről nem tudok, ellenségesség akadt bőven az idők során. És viszont időnként. Úgy emlékszek valamikor olvastam, ne kérd a forrást, nem emlékszek, sőt ezért tévedés sem zárható ki a részemről, de nagyon úgy rémlik, hogy ő maga is elismerte, már Trianon után, hogy „túlzott” a jó ügy érdekében. Az biztos, hogy minden összeesküvés nélkül ez az ember egy beteges magyargyűlölő volt.

Ami azt illeti elment a kedvem a veled való további társalgástól, hiába látom, hogy fölkészült vagy. Azért ment el, mert mintha mindenáron kötekednél és önmagáért keresnéd a konfrontációt. Ugyanis ha egyetértettél abban, hogy a magyar nemzetésiségi politika az akkori európai (világ) élvonalában volt a nemzetiségekkel szembeni tisztesség tekintetében (egyesek buta csipkelődéseit leszámítva), akkor nem tudom, hogyan védheted a hazád olyan elvetemült, megátalkodott, esküdt ellenségét, mint ez a hazug rágalamazó rohadék Seton-Watson volt. A magyar ellenes gyűlölet mozgatta, éltette. Van ami után nincs több türelmem, te csak vitát akarsz, hogy legyen, ezzel szórakoztatod magad úgy látszik. Ezért védhetted olyan furán Ficóékat is az elején nem megérteni akarásból. Tőrbe csalod úgy látom az embereket. Ezt úgy hívják, intellektuális tisztességetlenség. Búcsú.

tündér ilona 2009.08.25. 00:05:20

@pelettye: Igen, pénteken ez történt. Ebből nem kell, h az következzék, h mindenki belerögzül ebbe és ez időtlen időkig így marad. Péntekre jön szombat. Aznap még keményebbek lettek a szavak. Viszont az idő folyik tovább. Azt akarom ebből kihozni, hogy egyének és közösségek élete is folyamat. Bukásokkal, fölemelkedésekkel teli.

Egyelőre ott tartunk, h mind a két fél, és azon belül is a különféle belföldi politikai szereplők főleg belpolitikailag használják ki az előáll(ítot)t helyzetet. Szavakkal csépelik hazai politikai ellenfeleiket, vagy hizlalják saját táboruk (szavazóik) lelkét. Amíg ez így marad, sok jóra nem számíthatunk, számíthattok odaáti magyarok. Hát igen, a külpolitika alakításába legtöbbször és a legtöbb országban jó adag belpolitikai játszma keveredik. Ebben az egész ügyben (plusz nyelvtörvény meg egyebek) egyelőre sok jóra nem számítok. Sajnos. Mégsem mondanám, hogy föl kellene adni a józan, kölcsönös tiszteleten nyugvó együttműködésre törekvést. Merthogy egyszerűen nincs más mindenki előnyére szolgáló út. Hogy ebből mikor lesz érezhető, kézzel fogható valami, azt nem tudom. Mert hiába ugrabugrálunk Bp-ről EU-val, meg EBESZ-szel, ilyen ügyben lehetnek szép szavak, de más aligha. Erőfelmutatásra meg erőfelmutatás lesz csakis a válasz. Mostanság. Mert ennek ez a logikája. Az egyik fél hülyesége a másik fél hülyeségét erősíti. Változás csakis úgy történhet, hogy apró gesztusokra lesznek apró gesztusok, amiből kinőhet vmi gyümölcsöző. Az is lehet, hogy jó időre berögzül ez a mostani fenekedés. Nem tudom.

tündér ilona 2009.08.25. 00:11:29

@A Nép - Te vagy!: csak papíron volt élvonalbeli 1868-ban. Megvalósításában egyáltalán nem lett, volt az. Ezt írtam korábban is.

Robert William Seton-Watson (Wikipedia)
"His research for these articles took him to Hungary in 1906, and his discoveries there turned his sympathies against Hungary and in favor of then-subject peoples, the Slovaks, Romanians, and "Southern Slavs" (Yugoslavs). He learned Hungarian, Serbo-Croat and Czech, and in 1908 published his first major work, Racial Problems in Hungary."

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.08.25. 00:38:45

@tündér ilona: Miről beszélsz? Ki beszélt élvonalbeliségről, vagy az ellenkezőjéről? Hogy jön ez ide? Sehogy.

De nem láttad, mit mondtam?
Elvesztettem az érdeklődésemet, mert úgy találom nem őszintén beszélgetsz. Pláne, hogy wikipaedia.

Mire jó itt tettetni dolgokat?

Mondom, eltűntem, jó ötletnek tartanám ha te is elhagynád ezt a terméketlen ál-csevelyt. Most már tudom, hogy szándékosan ingerelsz föl embereket, perverz örömből.

Most már újabb irrelevancia esetén sem válaszolok, fogd föl.

pelettye 2009.08.25. 00:53:54

@tündér ilona: józan, kölcsönös tiszteleten alapuló együttműködést preferálom. De a Fico-kormánnyal ez nem megy. Ennyi. S ezért nem mi magyarok, nem Sólyom László a hibás, ezt az az ember döntötte el, aki szerint Szent István azért rossz, mert kegyetlenül magyarosított (és nézek ki bambán a fejemből, mert ilyet még a mi szlovák történelemkönyvünkben sem olvastam). S akár hiszed, akár nem, szabadon döntötte el, mert ez jót tesz a szavazóbázisnak, ha már egyszer kormányválság van.
Mo-n meg hogy belpolitikai játszma? Könyörgöm, a kormány ne engedje meg már magának, hogy ezeknek törli ki a seggét.

tündér ilona 2009.08.25. 14:23:50

mond@pelettye: tán a magyar kormánynak szembe kéne köpnie őket? Minek?

Nem is törli. Próbálja menteni a menthetőt. Rohangál fűhöz-fához. A fű és a fa meg mosolyog a két óvodáson.

Belpol magyar:
Fidesz ennek kapcsán is üti a kormányt, és ígéri, h ő majdan ez ügyben is képes lesz elhozni (éppenséggel az általa lekicsinyelt EU-ból) az magyarok igazságát. Vicces.
Sólyom önjáró akaratos gyenge buldózer, ez ügyben is tojt a kormányzat releváns tényezőire, most nagyokat néz. Hányadik öngólja is ez?
A külügyminiszter romokat takarít és finoman kifejezi neheztelését Sólyomra.

Egy bolond százat csinált.

Ficót nem ő csinálta, az magától olyan, amilyen. Állami magyarosítás 7-800 évvel a nemzeti eszme keletkezése előtt?!

Miért csodálkozunk azon, hogy rajtunk röhög aki errefelé veti tekintetét? Tudod, onnan nézve (Berlin, Brüsszel, London, Stockholm...), akár tetszik ez nekünk, akár nem, egynek látszunk, összemosva magyar, szlovák, miegymás.

sanya18 2009.12.17. 15:29:42

ó ezen mi már rég tulvagyunk, szlovákiát 2szer elfoglaltuk. ja nem, 3szor.

erepublik . com
süti beállítások módosítása