Nyakig a hóban meg kell küzdenünk azzal a problémával is, hogy ki a bánatnak adjuk oda, azt a rohadt szelvényt?

A probléma végül is nem bonyolult, de azért mellékelünk hozzá egy segédletet.

 

Nem kell arra szavazni, akinek odaadod.

Nem, nem szabad felírni senkinek, hogy kit ajánlottál.

De, mindenki felírja, hogy őt ajánlottad (kivéve az LMP-ét mert ők még elég újak és naivak hozzá, hogy ilyet ne tegyenek).

Nem, nem kérhetsz érte pénzt. (De legalább a nyugtát ne írd alá.)

 

A politikai része egyszerű.

A szociknak nem adod, mert ennél azért okosabb, meg becsületesebb vagy. Elég rájuk csukni az ajtót. De a gyurcsánynak üzenhetsz általuk, ne hagyd ki a lehetőséget.

Az szdsz-től nem jönnek hála istennek, viszont az mdf-től igen. Pitbull, gázpisztoly, slag, vasvilla, vödör moslék (habár az a disznóké). Vigyáz, ne vesd el a sulykot, elég, ha szaladnak egy jót!

 

Három párt marad, akikre lehet szavazni még, de a maga módján mindegyik ciki persze.

 

Elsőnek itt a jobbik. Érdekesek, mint a torgyán, kedvesek, mint a bokros és okosak, mint a nyakó istván. Ha szereted a mozgalmas életet, a szaladgálós köztéri eseményeket, azt, ha a parlamenti ülések nem unalmasak és hogy helyből a liberálbolsevista, judeoplutokrata világösszesküvés központjában találod magad, akkor ők a te embereid.

 

A legnépszerűbb opció a Fidesz. Ha szeretsz rekord jellegű folyamatok részese lenni talpasként, akkor nem kell nagyon filóznod a hogyan továbbon. Kétmillió ajánlószelvény, 50% feletti listás eredmény, 176 egyéni győzelem, kétharmad! Képzeld el a lendvai ildikó arcát április 11.-én 10 óra magasságában és lépj be a fénybe!!!

 

És végül a szívem csücske, az LMP, a Lehet Más a Politika! Ők is furák persze, de mit is várhatunk olyan emberektől, akik tényleg komolyan gondolják, hogy lehet más? Ők a tudatos választok rejtett favoritjai. Zöldek, mint Cousteau kapitány, liberálisak, mint bármelyik belvárosi értelmiségi, aki még nem járt nyócker béli bérház udvarán, konzervatívak, mint bármelyik belvárosi értelmiségi, akit kiraboltak már délután a Bérkocsis utcában és utálják a globálkapitalista tőkét, mint bármelyik belvárosi értelmiségi, akinek a soros nem hosszabbított ösztöndíjat. A vidéki csapatuk viszont örvendetesen nélkülözi a belvárosi értelmiségieket. És nem mellékesen, a magyar politikának iszonyúan szüksége van egy ilyesfajta ökopártra.

Arról nem is beszélve, hogy mindenki marhára ideges lesz, ha meglesz nekik a kopogtató, ami már önmagában megéri a fáradságot.

 

Meg persze be is lehet gyújtani a cetlivel.

 

Ja!

És írd ki az ajtóra, hogy már odaadtad, mert különben nem hagynak békén.

 

Címkék: mszp fidesz szdsz mdf jobbik lmp kopogtatócédula ajánlószelvény

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/api/trackback/id/tr571748891

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Százezer aktivistája van a Fidesznek 2010.03.04. 23:06:36

Nyitrai Zsolt szerint ennyi önkéntessel teljesen reális a kétmillió ajánlószelvény összegyűjtésének terve. Az önkéntestoborzás azonban még nem ért véget.

Trackback: Ahol kampány van, ott kampány van… 2010.02.13. 13:32:24

Aki olvasta “Bereznay András” – Kibulizott ország című írását, annak nem igazán kell magyarázni a jelenleg választási rendszer visszás oldalait. Ami a valódi anonim szavazást mindig is nehezítette az a kopogtató cédulás rendszer. Enne...

Trackback: Körkép 2010.02.11. 21:31:01

Kicsit körbepillantva blog.hu hasonló témáin, mindjárt találtam pár olyat, amelyek sokkal céltudatosabban jutnak hasonló véleményre. Sokkal inkább a jelen helyzetet emlegetik, mint a szövevényes és bonyolult, sokszor nehezen befogadható kapcsolatot, az...

Trackback: Legyen a zöldeké a cédula, úgyis fából van 2010.02.11. 14:31:18

 Forgatom a kezemben az ajánlócédulát, hogy ugyan mit is kezdhetnék vele? Kinek adjam, adjam-e egyáltalán?   Úgy döntöttem, hogy az LMP-nek fogom adni. Na nem valami hirtelen nagy szerelem következménye ez a dolog, hanem inkább annak szól,...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Állítsuk meg a ......... 2010.02.11. 13:34:58

@Kalamona:
Nektek is személyesen vitte fel a postás az poltergeist cédulát, mert hozzánk becsengetett , személyesen kézbesítette.

hoplita 2010.02.11. 13:36:33

@gauche caviar:
Nem szoktunk egyetérteni, de ebben most igazad van.
A kibicek utána kussoljanak....!!!

Kalamona 2010.02.11. 13:37:03

@gauche caviar:
icipicét vitakoznék Veled, mert:
- már mindegyik "nagy" volt hatalmon és egyik sem jobb a másiknál, sógor-koma az egész bagázs ott a Kossuth tér 2-ben
- ha megengedik a pártalapítást, akkor az indulást miért kötik külön feltételhez? sztem ez anarchia és nem demokrácia

Judea · http://roleplay.blog.hu 2010.02.11. 13:37:27

Én teljesen antidemokratikusan a Fidesznek adom. Van itt egy blog mely lediktatórikusozta a teljes mértékben "demokratikus" ajánlószelvény rendszerünket. Nem hiszem, hogy 3M-nál több Fideszes lenne ebben az országban. Az, hogy a többiek nem mennek el szavazni az az ő bajuk. Hajrá Magyarország, hajrá Magyarok!

szimplalány 2010.02.11. 13:40:06

utódpárt, haha

elég megnézni, hogy fikázzák az LMP-t a "kire szavazzanak a liberálisok" c. gyűjteményben.

mondjuk az antiliberális gazdaságpolitika, amit az LMP szemére vetnek, manapság komoly dicséret :)

bozoa 2010.02.11. 13:41:03

@TaTa86.: Bármibe lefogadom, hogy Kelet-Magyarországról három egyéni körzet (tiszavasvári, hevesi, szerencsi) a Jobbik sikerét, választókerületi győzelmét hozza majd. Amúgy meg van listás bejutás is, nem vész kárba szavazat, csak az amelyik öt százalék alatti pártnak ment. Igenis, szebb jövőt!

Állítsuk meg a ......... 2010.02.11. 13:41:26

Na én nem adtam a Fidesznek a cédulámat egy sárgalapot viszont szívesen adnék.
1998-2002 elég volt belőlük
Ugyanígy nem adom az MSZP-nek sem aZ MDF -SZDSZ úgyszintén nem , a jobbik említésre sem méltó.

Kalamona 2010.02.11. 13:43:26

@pcr:
igen, a postás személyesen hozta fel a harmadikra.
Ő utána szívesen takarítok, de a sáskajárás kiborított.
...és tudod mi az érdekes?, az, hogy ma már megint voltak hárman, olyan párttól, akiktől már drörömböltek korábban az "aktívistáik".

Parasite 2010.02.11. 13:45:23

LMP-nek, egyértelmű. a nagyobb pártok úgyis összeszedik, viszont senki nem akar 2 pártrendszert, remélhetőleg. 1pártrendszert meg már meg sem merem említeni!

gauche caviar 2010.02.11. 13:49:53

@Judea: segitek kicsit, mert latom van itt nemi nemertes.
ez az ajanlo cetli, nem szavazo cetli. ezzel nem szavazni mesz el, nem a voksodat adod le.
tehat attol hogy valaki odaadja a cetlijet valakinek, attol meg nem kotelezo ra szavaznia. sot, attol meg szavaznia sem kotelezo. meg akar el is utheti a villamos, vagy nagyon berugik elozo este es nem megy el szavazni.
a cetli arra lenne hivatott, hogy valamifele elo kontrollt adjon a valasztason induloknak, hogy ne 200 oldalas legyen a szavazolap.
de mivel maga a folyamat egy teljesen elavult technologiara epul (postai kikuldes egyenenkent, aztan visszagyujtes, fizikai materiahoz kotodo igazolasi tenyezo /ertsd: elvesz a cetli, beazik a postalada, feltorik-ellopjak, stb/) ezert az egesz tok antidemokratikus, mert rohadtul a regi, nagy szervezetekkel rendelkezo partoknak kedvez, akiknel van mindenfele forrasbol levo penz arra, hogy a cetli gyujtogeteshez infrastrukturat es eroforrasokat fizessenek meg.

nincs bajom az eloszuressel, de akkor bassza meg a nyuszi, csinaljanak e-demokraciat, kuldok egy e-mailt az e-kapu azonositommal-adoszamommal-anyukamvercsoportjaval, hogy hallo, erdekel a valasztasi buli, esetleg meg tamogatom is X partot, tegyek mar ra lecci a szavazolapra.
mint amerikaban. regisztralsz a valasztasra.
ennyi tudatossagot es aktivitast el lehet varni a szavazo polgaroktol nem?
mert ez nem szuri ki a lustakat, akik leszarjak az egszet, de cserebe mocskos modon megneheziti az ujjonnan erkezok dolgat (akik versenyt indukalnanak a politikai piacon, a regi begyepesedett, elkuros elittel szemben).

szoval, mindegy kire szavazol.

Spéter46 2010.02.11. 13:55:56

Most, hogy Ibolyka közölte miszerint Lengyel Zoltán lesz az MDF gazdasági irodavezetője, biztos, hogy neki adom a cédulám:-)
L.Zoltán aki egy felfüggesztettel jelenleg is büntető eljárás hatálya alatt áll!!!!
Olyan ez mint a Sass kabaré.

Állítsuk meg a ......... 2010.02.11. 13:59:51

Kósának elfelejtettem tegnap üzenni Lóf... a seg...be
Kósa összes embere kirúgott rendőrökből , bírósági eljárásban 1-2 év felfüggesztett börtönbüntetést maga mögött tudó tahókból áll , na meg ott vannak a maffizózók az oldalán.

Kalamona 2010.02.11. 13:59:56

@gauche caviar:
Szívemből szóltál, nem tudtam volna így összefoglalni az érzéseimet.
Azzal még kiegészíteném, hogy most (a kopogtatók gyűjtése), egyik párt konkrét programját sem ismerem és ráadásul meghagyták azt a lehetőséget a honatyáknak/anyáknak, hogy a szavazatom ellenére, később oda üljenek át ahova nekik személyszerint kedvezőbb.

szóval, tökmindegy kire szavazol, mindegyik a bérből-és fizetésből élőket húzza le, saját meggazdagodásuk érdekében.

civistroll 2010.02.11. 14:00:02

Szeretném megköszönni, hogy sorost kisbetűvel írtad!

Állítsuk meg a ......... 2010.02.11. 14:01:35

MAFFIZÓZÓK:
Borosss family már aranykéz nélkül
Gulyás family
Szima family
stb

novákandris 2010.02.11. 14:04:24

amúgy szerintem a jobbikot az orosz titkosszolgálat pénzeli és támogatja.
A külpol programjuk alapján erre a következtetésre jutottam. A külpol orientáció alapján (is) akarják kettészakítani az országot, mint Grúziában meg Ukrajnában.

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2010.02.11. 14:08:35

Spanglit csavarni belőle?
Vagy kipiszklni vele a fülzsíromat... esetleg aki szokott lábkörmöt lakkozni, a lábujjak között elhelyezhető vatta helyett.

Aldobói Feldob 2010.02.11. 14:13:00

@novákandris:"A külpol orientáció alapján (is) akarják kettészakítani az országot, mint Grúziában meg Ukrajnában."

nem kell ezt az országot kettészakítani baszki, ezerfelé van már így is szakadva. ha elérik, hogy "csak" kétfelé szakadjon, akkor az egy hihetetlen sikertörténet lesz.

pizarro · http://fcbayernmunchen.hu/ 2010.02.11. 14:13:14

@latte: semmi köze nincs, de a kurucinfón azt írták, szóval úgy van. :-)))
Ha a kurucinfón azt írják, hogy a fű lila, akkor holnap már minden blogon tele lesznek a kommentek azzal, hogy a fű lila... Ez így működik. :-(

Iron 2010.02.11. 14:14:45

Zsobbik=SzDSz

Lehet, szeretni, nem szeretni, de sajnos ez van. Csak sajnálni tudom, akik nem látják az egyértelmű igazságot.

Ráadásul vagy arctalan senkik hagymázas szélbalos ideológiákkal vagy olyasféle alakok.

Utolsó szenny mocsadék társaság, mert még igaznak és becsületesnek is el akarják eközben magukat adni.

Aldobói Feldob 2010.02.11. 14:15:03

@KelvinK: mi a faszt csináljak 50$-al. kitörölhetem vele, akár az ajánlócetlivel.

lmpslany · http://lmpdunakanyar.blog.hu 2010.02.11. 14:21:44

Király a poszt, különösen az lmp-s részen fetrengtem a röhögéstől! Köszi, most már van erőm kimenni a hóba kopogtatni.

gauche caviar 2010.02.11. 14:22:07

@Iron: most ezt szerintem kicsit tullogikaztad, mert meg en sem ertem, hogy pontosan mit akartal kihozni belole... :)

ertem, hogy irona, csak nem pontosan, hogy mire :))

gauche caviar 2010.02.11. 14:27:19

@novákandris: ezt annyi helyen latom, es keszseggel el is hiszem, de valami konkret linket nem tudsz adni errol, ahol fejtegetik ezt a kerdest?
csak az artatlansag velelme miatt is...

kafferbivalybalamber 2010.02.11. 14:32:18

"És nem mellékesen, a magyar politikának iszonyúan szüksége van egy ilyesfajta ökopártra."

Ja. Meg nekünk is, mint ablakos tótnak a hanyattesésre.

szigiri 2010.02.11. 14:35:26

Én azoknak adom, akik a rákos gyerekeken segítenek. Vagy az az 1 %? ;)
Amúgy a véleményeket átolvasva az jött ki, hogy:
dzsobbik=szadesz=madef=maszop=lempé
És valami van benne, igazság szerint mindegyik AZT akarja!

szigiri 2010.02.11. 14:36:32

Ja persze helyesen a fidesz is benne van az egyenletben, csak valami miatt kimaradt. még mielőtt le zsidócigánykummunistafajvédőbérenceztek

k.bates 2010.02.11. 14:37:24

sziasztok!
csak pár kérdésem lenne, ti olyan okosak vagytok:)

- ha egy nagy pártnak megvan a 750 + 20% biztonsági tartalék, akkor miért nem hagyják abba a kopogást?

- aki kidobta a céduláját / nem megy szavazni az ugye 4 éven keresztül kussol majd?

válaszokat előre is köszönöm:)

szigiri 2010.02.11. 14:41:44

@mrs bateman:

Hát ja. ha nem lehetne 750+20%-nál többet leadni akkor is gyűjtenék, hogy a másik elől elhappolják. Csak akkor a kazánban hasznosítanák és nem az OVIhoz adnák le.

a másik "kérdésed" teljesen jogos, nekem is feláll a hátamon a szőr a büszkén dicskevőkkel, hogy "én ebben a cirkuszban nem veszek részt!" Dehogynem barátom, csak lusta és felelőtlen vagy. Ez kábé olyan, mint elsőben a foci során a srác aki az első kapott gól után kijelentette, hogy ő így nem játszik, hogy veszíteni is lehet.

Aldobói Feldob 2010.02.11. 14:43:13

@mrs bateman: "- ha egy nagy pártnak megvan a 750 + 20% biztonsági tartalék, akkor miért nem hagyják abba a kopogást?"

Hogy miért? Tudod a lendkerék jelenség, viszi őket a saját tömegük. Ezért nevezik őket tömegpártnak. Right?

szigiri 2010.02.11. 14:47:50

@Aldobói Feldob:

Igen, egyes civilizált államokban már be is akarják tiltani, mert lágydrogként funkcionál és egy csomó aktivista csak azért vesz részt a kampányban, mert ninics pénze LSD-re.

gauche caviar 2010.02.11. 14:47:57

@Aldobói Feldob: nem igazan...
minel tobbet gyujtesz be te, annal kevesebb marad masnak. kulonosen, hogy nagyvarosokban konnyebb gyujteni, mint a tanyavilagban. ezert is kajak igazsagtalan, antidemokratikus szar a cedula intezmenye.

nomeg, aztan ott van, hogy a nagypart tobb aktivistaval tobbet gyujt be, akkor akar csepegtethet a kisebbek fele, ahogy errol szolnak is pletykak a fidesz tajekarol, hogyan probaltak csokkenteni a szocik taborat centrum partokkal, stb...
de ezek persze csak pletykak

Picitures doktor 2010.02.11. 14:49:59

@novákandris: Tudatmódosító szert szedel-e????

Aldobói Feldob 2010.02.11. 14:51:47

@Picitures: szerintem nem szed. alapból ilyen.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.11. 14:55:36

@atitkos:

Na mi van jenő, ismerkedni szeretnél?:D

is 2010.02.11. 14:57:21

@Parasite: teljesen egyetertek az indoklasoddal. nekem special az MDF esik ki ebbol, de ez nyilvan azert van, mert mas korosztaly vagyunk, meg en kicsit jobban megertettem Bokros programjat, mint a bloggazda.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.11. 14:57:23

@gauche caviar:

Megfogtam az Isten lábát. Mindkettő.

bastian 2010.02.11. 14:58:44

Azért önmagában az internet kevés ahhoz, hogy valakik bekerüljenek a parlamentbe. Hiába itt ez az LMP propaganda, semmit sem ér. Az ajánlásokat sem tudják összeszedni. Ez az szdsz "alvó" ügynöke. Ahogy kimúlt a "papa", most aktivizálódik a "gyerek". Kevés ez gyerekek, mások közel ezer szervezetet állítottak fel, évi ezer helyre mentek el, kilógatták a belüket és jó eséllyel bejutnak. Ezek itt meg néhány index cikkel akarnak a parlamentbe kerülni, ha ez ilyen egyszerű lenne, ki a fene csinálná másképp?

rest69 2010.02.11. 14:58:50

Lehet Más Az Szdsz Pártnak én nem adom :D

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.11. 15:00:09

@hoplita:

Be sem rúgtam. Képzeld el, színjózanul lapozgattam végig a jobbikos jelöltek honlapját! Azért nem akármilyen teljesítmény tőlem! büszke is vagyok rá.

Incinerator 2010.02.11. 15:02:57

Egyszerű a válasz: A JOBBIKNAK!!!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.11. 15:05:02

@Incinerator:

Abban egy percig sem kételkedtünk, hogy van akinek egyszerű.

hoplita 2010.02.11. 15:07:06

@El Topo (Sgt. Elias):
Nem a mai napra gondolok.
Tegnapelőtt TG blogján eresztetted el magad, azért gyanakodtam némi tudatmódosító szerre.:D

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.11. 15:09:56

@hoplita:

Én sosem eresztem el magam, mindig ilyen vagyok. Amúgy mi volt a baj az ottani hozzászólásaimmal? Minden szót amit ott leírtam, vállalok most is, és vállalni fogom tíz év múlva is.

Paranoid Android2 2010.02.11. 15:17:36

@is: Na ne túlozzunk!
Az mdf programját, legfeljebb a jeti hóna alatt láthattad, amint éppen a Harry Pottert akarta fejbesunyni vele!:)
Ha meg tényleg átnyálaztad volna, akkor most agyhalottként hevernél a számítógép asztalod alatt:)

Spéter46 2010.02.11. 15:22:04

Segítsétek a jellemgazdag Lengyel Zoltán (MDF) gazdasági irodavezetőt kopogtató céduláitokkal!!!!!

gauche caviar 2010.02.11. 15:24:35

@bastian: vannak egeszen jo kremek arra ha olyan rohadtul viszket...

@rest69: te, honnan veszed ezt az lmp = szdsz teoriat?
nem tom tudsz-e olvasni, de az szdsz eppen az mdf-el kotott NYILVÁNOS szövettséget.
nem sunyiban, stikában, hanem ország világ előtt.
Most akkor a gond nem a te készülékedben van?

@El Topo (Sgt. Elias): úgy érti, hogy a jobbik pártnak adja oda.

Kalmár 2010.02.11. 15:41:58

Egész pofás, blog.
Az LMp kicsit túl van lihegve. Úgy tudom 8-9 párt bejelentette az indulását.
Az LMP mégis felül van reprezentálva a médiában.
Nem hiszem, hogy önálló szervezet. valamelyik nagy párt szatelit cége lesz, vagy már az. Egyébként vidéken ha kérdezősködnél ezügyben rájönnél, hogy az LMP-t vidéken egy Szerb kispályás focicsapatnak tartják. Esetleg szóbajöhet alternatívának, hogy egy új csomagküldő szolgálat. De, hogy párt lenne, programmal? Ehez még ez a túlsúlyozott szereplés sem elég.

Yendi (törölt) 2010.02.11. 15:47:06

hogy miért NEM adom az LMP-nek:
"Az EU fejlődése persze tudom jól, hogy egy lassú evolúciós folyamat. Bízom benne, hogy a jövő mégis ebbe az irányba mutat, és egyszer nekünk európaiaknak is lesz egy olyan elnökünk, akire fel lehet majd nézni." (lehetmas.blog.hu)

EZÉRT..

robinzone 2010.02.11. 15:51:11

@gauche caviar: a centrumpárt a fidesz sikerét akadályozta meg, minden abban résztvevő nagyobb dicsőségére. ügynökpárt volt. csak hogy ne bicsakoljon meg a memóriánk. ilyen ma az mdf, azzal spékelve, hogy szinte kizárólag megélhetési politikusok mentelmijog börzéjévé vált a "párt". (hagyományos értelemben, ti. bizonyos társ-i csop-ok érdekeinek képviselője, nem tekinthető annak. ígéretei, programja az mszp-ével emlíhető egy lapon: nem arról szól, amit tenni akarnak, hanem arról, hány embert tudnak átverni vele. és nem, kedves bérkommentelők, kedves szociétász! ez nem áll ilyen mértékben (ti. "teljesen mindegy, mit mond") a maradék 3 szóba jöhető pártra! erre a vonatra gyurcsányék szálltak fel. őszödig szólt a jegyük.)

talonfa 2010.02.11. 15:52:36

Képzeld el a lendvai ildikó arcát április 11.-én 10 óra magasságában és lépj be a fénybe!!!

Ez jó! A gyerekeket Lendvai Ildikóval rémisztgetik mint mumus......

Add a cédulát egy hajléktalannak, hát ha tul tud rajta adni pár forintért...SZAVAZZ A FIDESZRE!!!

robinzone 2010.02.11. 15:53:40

@is: "meg en kicsit jobban megertettem Bokros programjat, mint a bloggazda."
váááááháháháááhhhhhháááá! is for president!

hegyilany 2010.02.11. 15:53:56

LMP-nek adom, ők az, ami az szdsz lehetne, hanem lenne gazemberek gyülekezete.
De nem rájuk szavazok, mert nem akarok elveszett szavazatot leadni... :(

Gatinho 2010.02.11. 16:03:06

Fidesznek kell adni és kész. :)

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.02.11. 16:06:47

@Kalmár: tudjuk, hogy vidéken kevéssé ismert az LMP. De azért nem 0. Meg hát próbálkozunk, próbálkozunk ...

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.02.11. 16:08:26

@hegyilany: ha felkerülnek a listára, akkortól nem elveszett szavazat. Listás hely is van.

Vad.Korte (törölt) 2010.02.11. 16:08:31

Ez jó: "Arról nem is beszélve, hogy mindenki marhára ideges lesz, ha meglesz nekik a kopogtató, ami már önmagában megéri a fáradságot."

:-D

Vad.Korte (törölt) 2010.02.11. 16:09:04

@hegyilany: Ha mindenki így gondolja, senki se fog rájuk szavazni... Hmm?

sanyisanyi 2010.02.11. 16:13:08

LMPre???? Akkor adhatod rögtön az Szdszre, egykutya.
A pár hangzatos és fellengzős szlogenjükön kívül semmijük sincs. Kivéve persze az édekesen magas hátszelet, amit persze pusztán szimpátiából kapnak meg a médiából, és még véletlenül se a mögöttük álló pénztőkének...

nem1rem1 2010.02.11. 16:22:01

@gauche caviar: "minel tobbet gyujtesz be te, annal kevesebb marad masnak."

Esztet szokom hallani, no meg logikus is. Csak egy kérdésem volna: Ha nem az MDF (Pfúj!) kopogtatott volna be hozzám elsőként, akiknek éppen kerestem, hogy hogyan juttathatom el a kopogtató cetlimet, akkor talán bánatomban msának adtam volna?

Persze, elméletileg lehet, hogy bizonyos nagyobb pártnak látszó bűnszövetkezetek pénzet, söröt meg kaóbászot adnak a cetliért, de ez persze csak elméleti feltételezés, ilyen a valóságban nics, ez ugye világos, csak és kizátólag elméletileg, mert a valóságban ilyen nem történhet meg...

Arról már nem is beszélve, hogy a pártválasztásnak nem küzdősportnak kéne lennie. Ezért adtam én egy viszonylag normálisnak tűnő kispártnak, és nem egy pártaktivista-közösségnek látszó politikai béközépnek.

2010.02.11. 16:22:42

Még a viszonylag intelligensebb és tájékozottabb emberek fejében is hihetetlen katyvasz és hidelemvilág van, amikor a politikára és a politikusokra gondolnak. Ez világosan látszik az interneten megnyilvánulók hozzászólásaiból. Ami pedig Lengyel Zoltán illeti: hát igen, siralmas, hogy az MDF is ide süllyedt.

Valaki1 (törölt) 2010.02.11. 16:22:52

le kell szarni, hányni, köpni a papirost, és akinek így kell az vigye...

blz42 2010.02.11. 16:24:38

Tuti az LMP-re adom. Minél több mélysurmó fikázza őket, annál erősebb ez a meggyőződésem :)

georg 48 2010.02.11. 16:35:26

Tök mindegy kinek adod, úgyis az MSzP fog nyerni. Benyomja őket a 3 mill. nyögdíjas. Úgyhogy azt csinálsz vele, amit akarsz!!!!!!!

nehülyéskedj 2010.02.11. 16:47:36

A fidesz épp jó lesz. Nekem is az, most először, a húsz év minden válsztása alatt.

nehülyéskedj 2010.02.11. 16:48:13

@georg 48: A "reményhal" meg utoljára. Szurkolj!

nehülyéskedj 2010.02.11. 16:49:25

@blz42: Lesztek még vagy fél százaléknyian. De legalább elmondhatjátok, hogy ti különleges arcok vagytok. (Ha már más miatt, nem is lehettek azok.)

kyanzes (törölt) 2010.02.11. 16:52:21

Libsik átnyergeltek LMP-be? :)

k.bates 2010.02.11. 16:58:04

kérdezek tovább:
azt miért gondolja bárki is, h gyorsan kell gyűjteni? ki előzné meg a kis aktuális kedvencet?
ha nem jön a szívemcsücske lila párt (mert már megvan a sokszor 750, v mert elkerültük 1mást), akkor sem adom kékesszürkéknek jobb híján.
vagy csak én nem az aluljáróban osztogatom a demokratikus jogomat, mint egy fenti kolléga

hitelflotta.hu · http://hitelflotta.hu 2010.02.11. 16:58:58

kopogtatócédula ?

Egyáltalán minek kell?

Én nem adom oda, mert :

SENKI SEM ŐSZINTE VELEM!
DE TUDOM :

AZ ORSZÁG SZARBAN VAN.
EL vagyunk adósóodva, igaz nem a mi hibánkból.
Pár embert lesittelnek , és akkor mi van ?
A pénzt még kérik.....
Egyszóval mi fogunk fizetni:

Egyenlőre ezt tudjuk:
LESZ INGATLANADÓ:
( Mádi elszólta )

Több nyugdíjjas lesz 2012-től, tehát többet fogunk fizetni !

+ Ez MInőség ?
A Tanárok egy jó részét kirugják ---- > Oktatás minősége javítása miatt !
Tehát több munkanélküli lesz .....

MIndenkinek meg lesz ígérve minden , aztán lesünk egy nagyot...

Orbán szerint :
Nem igazak a számok- Fiktív (költségvetés), de mindenkinek adócsökkentés?

Ez igen. Ha én lettem volna a kérdező, úgy fenékbe rúgtam volna, hogy hazarepül, mert elkúrta !!!

Mesterházy :
Fogalma sincsen az az orvosokról.... És Orbánnnal van elfoglalva, de hol van a
VÁLASZTÓPOLGÁR !
mONDJUK én ?

iGAZ, ÉN KISEMBER VAGYOK....

éS A SZAR LEFELÉ FOLYIK, TEHÁT A KIS EMBEREK SZARUL FOGNAK JÁRNI !!!

k.bates 2010.02.11. 16:59:58

ja, és ha úgyis az mszp/fidesz nyer (összeesküvés elmélettől függően), akkor miért nem próbálsz meg inkább másnak segyteni. "én megpróbáltam" alapon ...

k.bates 2010.02.11. 17:00:50

@hitelflotta.hu:
és szerinted mi lenne a megoldás?
legyünk konstruktívak :)

georg 48 2010.02.11. 17:01:17

@nehülyéskedj:
Figyu, nyuszifül! Reménykedek immáron nyolc éve.
De ha a jobbközép most elkurja, akkor aztán jön a nemulass! Az elkövetkező 30 évre eltünnek, mint Petőfi a ködben, és a szocik azt csinálnak ezzel a néppel, amit akarnak!
Jaj nekem!

latte · http://midterms.blog.hu 2010.02.11. 17:05:37

@pizarro: Szomorú, én megtiltanám a funkcionális analfabétáknak a szavazást.

Kalmár 2010.02.11. 17:06:38

Máris elfogtak egy aktivistát a rendőrök, aki a Fidesz nevében gyűjtötte a kopogtatót, de nem a Fidesznek.....
Hány száz cédulát csalnak így ki a kispártok?
Nagyon át kellene szervezni ezt a rendszert.

nehülyéskedj 2010.02.11. 17:07:09

@georg 48: Az jó édes-bús nénikéd neked a nyuszifül, buzikám!

hitelflotta.hu · http://hitelflotta.hu 2010.02.11. 17:09:20

Gyerekek !

Minden politikus véleményét kellő fenntartással fogadjuk el.
MInden tényt, állítást őrizzünk meg mi is, ne higgyük el a médiában megjelenteket.
Több hírcsatornát olvassunk.
Ezzel nehezítve, hogy hülyére vegyenek minket.

Ne feledjük el :
MIndig a Pénz körül forog minden. Előtte pedig jön a marketing ......

Egyvalakiről nem írtam :
Bokros.
Jelzem előre nem vagyok párttag, nem agitálok:) Nem is fogok :)

Tudjátok Bokrosnak sok mindenben igaza van, Egyedül Ő olyat mond, ami nem szép, de igaz.
És tudjátok mi a legszarabb benne ?
Ez lesz , de lehet, hogy nem idén, de később eljön ez is... Lehet, hogy nem Bokrossal, de a közgazdasági elmélete igaz!

Fideszről :
Már elkúrta :
Mádit leradírozta, Orbán Anita férjének BKV-s ügye, Szíjjártót jogerősen litélte a Bíróság.....

hm...

Semeretyevó 2010.02.11. 17:10:32

Ez jó írás volt, tetszik!

hitelflotta.hu · http://hitelflotta.hu 2010.02.11. 17:13:13

valóban szánalmas ?

Mádit leradírozta, Orbán Anita férjének BKV-s ügye, Szíjjártót jogerősen elitélte a Bíróság.....

novákandris 2010.02.11. 17:32:26

@gauche caviar: mennyi helyen látod?
Én csak olvasgattam az újságokat, nézegettem a Vona nyilatkozatait meg elolvastam a programjukat és ez egybevág azzal, ami Ukrajnában történik néhány éve meg ami Észak-Oszétiában történt.
Linket nem tudok adni.

novákandris 2010.02.11. 17:33:59

@Picitures: Élek tudatmódosító szerrel, úgy hívják: magyar sajtó.

teknős 2010.02.11. 17:42:12

Én a Fidesznek adom az ajánlószelvényemet és rájuk is fogok szavazni.

Azért, mert felelősséget érzek az ország iránt. Sajnos, nincs lehetőségünk arra, hogy az LMP-vel kisérletezzünk, akkor sem, ha semmi rosszat nem lehet róluk tudni. Az MDF egy bármit megígérek, csak szavazz rám, a Jobbik pedig egy vicc (igaz, annak nagyon borzasztó)az emeszpé pedig csak a lopásban szakértő.

A Fidesz és miniszterelnök-jelöltje már bizonyította, hogy tud kormányozni, így felelős, értelmes ember nem tehet mást, mint a Fideszt választja.

Nektek pedig további álmodozást!

gauche caviar 2010.02.11. 17:43:05

@sanyisanyi: ez igen.
na, akkor most linket kerek, hogy mire gondolsz amikor az lmp-re azt mondod, hogy szdsz.

viszont tortenelmi pillanat:
az LMP mögött nagy pénzek állnak!!!!
hallottuk mind a kijelentes.
sanyisanyi, te egy zsenri vagy.

hitelflotta.hu · http://hitelflotta.hu 2010.02.11. 17:43:52

@novákandris:

Ukrajnában volt forradalom is ... :(
Én bevallom nem szeretnék !

Vona :
Érdekes ember.... De bárcsak ne lenne együtt a MORVAIVAL.
Én úgy örülnék annak, ha

VONA 1x-er is mosolyogna :)

gauche caviar 2010.02.11. 17:47:04

@kyanzes: linket linket!
egyebkent igen, sok liberalis vilagnezetu ember partot keres, amit emberi jogi kerdesekben meg is talal az lmp-ben. (eselyegyenloseg, szabadsagjogok /pl letöltés-internetes jogok-személyiségijogi védelem, stb/)
aki gazdasagi kerdesekben liberalis (pl bokros) az viszont nem talalja meg magat az lmp-ben.

szál ilyen értelemben igen.

persze tudom, hogy nem véletlen "libsizel" itt, nyilván erekciót okoz mert az elvbarátaid mondták, hogy a liberálisok mind zsidók.

gauche caviar 2010.02.11. 17:49:34

@novákandris: nem hitetlen vagyok csak szeretek utanajarni a dolgoknak.

gauche caviar 2010.02.11. 17:51:01

@georg 48: azért arra elég jó oddsokkal lehetne fogadni, hogy a következő kormányt az mszp fogja alakítani... :)
ehhez azert az kene, hogy a jobbik kb 49%-ot szerezzen a hazban.

tudom, valakinek ez alom. valakinek meg remalom.

Aldobói Feldob 2010.02.11. 20:52:21

Nem akarok a kelleténél jobban zsidózni, de a királyi M1-en a fél nyolcas híradóban a következőnek voltam fültanúja.

Egy chichagói bíróságon kb. 100 fő II. világháborús zsidó deportált túlélő beperelte a MÁV-ot 9 milliárd USA dollárra (ami kb. 1700 milliárd HUF, ennyi a komplett magyar egészségügy éves költségvetése), azzal, hogy a MÁV segédkezett a holokausztban, mivel a cég szállította '44-ben azt a cca. 400 ezer zsidót, akiket március és október között deportáltat Mo-ról!

A MÁV egyelőre nem kommentálta a hírt, azt nyilatkozták, megvárják a keresetlevelet.

(Forrás:www.hirado.hu/)

novákandris 2010.02.11. 21:00:43

@gauche caviar:
Na mert ilyen érdeklődő vagy, meg én is, jutalmul szereztem linket:
www.hirszerzo.hu/cikk.oroszbaratok_a_jobbszelen.132223.html

Csak sajnos regisztrálni kell hozzá.

lancelotbéka · http://lancelotbeka.blog.hu/ 2010.02.12. 06:32:31

lancelotbeka.ingyenblog.hu/ én már lassan ott tartok,hogy tökmindegy kire szavaz az ember,eddig senki nem tartotta be az ígéretét,se viktor,se gyurcsány,se antall,se torgyán, sem kuncze,se dávidibi,bányába kellene küldeni dolgozni az összes politikust!!!!!! a végén Bakunyin műveinek kell hinnem...bár azt sem szeretném....

MÁV tulaj 2010.02.12. 12:22:57

Logika
Én a FIDESZnek adom az ajánlómat, s rájuk is fogok szavazni. Egyszerű: ha meglesz a 2/3-uk, akkor MINDEN felelősség az övék, OV nem mutogathat sem Torgyánra, sem a gáncsoskodó ellenzékre - nézzétek meg, pl. GYF mivel "magyarázta" az "elkúrást": az SZDSZ nem elég érzékeny szociálisan és a Fidesz mindig csak keresztbe tesz -, tehát én a 2/3-nak nem a lehetőségét, inkább a felelősségét hangsúlyoznám. S szerintem a Fidesz vezetők is egyre inkább érzik ezt, lehet, hogy titkon már páran közülük azért drukkolnak, nehogy meglegyen...
Azért pedig vagy nyolc éve minden nap imádkozom, hogy a magát még mindig MDF-nek nevező alakulat eltűnjön végre a színről. Nyolc éven át imáim nem találtak meghallgatásra, talán most...

Artur, a mesélő 2010.02.12. 13:44:51

A cédulát az LMP-nek adom, a szavazatot pedig valószínű megosztom az LMP (listás) és a Jobbik (egyéni) között.
Nem, nem vagyok agyhalott, csak semmiképpen nem akarom, hogy körzetünkben a fideszes jelölt győzzön, mert iszonyú gáz; az mszp-re soha nem szavaztam és ezen most sem vagyok hajlandó változtatni. Ergo kizárásos alapon marad a jobbikos egyéni jelölt, akinek minimális sansza lehet a fideszes ellen...

Kalmár 2010.02.12. 18:03:43

Nagyon bájos volt ma reggel a Mokka kérdése.
Kit nem engedne be az ajtón, kopogtató cádula gyűjtéskor.

Láss csodát a legtöbben az Mdf-Szdsz förmedvényt látják szivesen.....a Fidesz természetesen utolsó volt és a Jobbikot fel sem tették, mint lehetőséget.
Na ez gusztustalan. TV2 te csodás.

Will-O-The-Wisp · http://www.will-o-thewisp.gr/ 2010.02.13. 02:29:56

Négy éve nem szavaztam senkire, mert szánalmas volt a kínálat. Remélem, idén tudok az LMP jelöltjére és listájára szavazni. Ezért nekik az ajánlószelvényt, és a gyűjtésbe is besegítek.

Nagyon kell már egy zöld párt. Elegem van az elmúlt évtizedek neoliberális politikájából, és éljen a szabad kultúra és a szabad szoftverek! Hajrá LMP!
süti beállítások módosítása