"Liberális"

 2010.01.20. 15:38

 Van egy Galamus-csoport néven futó oldal itt a neten. 

Az ajánlott írás felettébb tanulságos. 

Az oldal egyébként minőségi tervezés és az írások mindegyike magas színvonalon megírt (amelyiket idáig elolvasatam). Igaz, bolgár györgy megnyilvánulásait messze elkerültem.

A tartalom azonban minden esetben a droktriner liberális gondolkodás szomorú iskolapéldája.

Kommentelni nem lehet.

Hihetetlen, hogy a valóság mennyire érintetlenül hagyta őket.

Ezen autentikus skanzenben tett tanulmányút kötelező mindenki számára, aki érteni akarja, hogy miért is.

Címkék: liberális galamus csoport doktrner

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/api/trackback/id/tr221687804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.20. 23:45:38

Valóban érdemes szemezgetni.

5 danos árokásó mindegyik. Ők a Köztársaság és a Párt Waffen SS-e, az elitharcosok!

Rwindx 2010.01.21. 02:14:14

Én hülyeséget nem szeretek olvasni, ebbe is csak beletekertem kicsit, pár mondatot elkapni. Még így is sok volt.

Galván_Tivadar 2010.01.21. 13:23:00

A dalit.hu is hasonló, kávé helyett mindig ezt az írást szoktam olvasgatni: www.dalit.hu/se-holokauszt-se-romak/
süti beállítások módosítása