A dög

 2009.07.13. 13:07

 

 

 

Kint csicseregnek a madarak, a neten korlátlan mennyiségű pornó elérhető és én mégis az szdszről írok. Ez már nosztalgia tulajdonképpen és nem célba köpés döglött hiénára, amitől azért félünk, mert mindenféle randa járványokat terjeszt és nem azért mert nagyok a fogai.

Néhány hónap még és végleg elfelejtkezünk erről a bandáról és csak helyeslően bólogatunk a bírósági ítéletekben felbukkanó nevekre. Kevés, kevés, mondjuk majd a 15 évekre és persze kérdezzük, hol a pénz. A többi meg néma csend.

Hát megnyúvadtak (hosszú ú-val ejtendő) végre! A küldöttgyűlésük ebből a szempontból maga volt a tankönyvi eset.

Persze a maffia marad, de ezek a csávók szavazatot nem nagyon kapnak többet választásokon és így már venniük sem lesz érdemes.

Retkes Attila az szdsz új elnöke. Hogy micsoda tragédiák bírnak történni álmos vasárnap délutánokon egyes emberekkel. Vajon hogy növeszt magának valaki ekkora önértékelési zavart, hogy azt gondolja ő annyira jó csávó, hogy ezt a brand-ot még életképessé teheti?

A kóka elvtárs pofázmányának látványáért, azért hálás vagyok, ennél jobban csak azt szeretném látni, amikor valamikor egy decemberi hajnalon, egy szál zakóban, hatvan évesen kijön a sittről.

Hát a pető, a kuncze, meg a magyar és hogy nem jöttek el spontán a kongresszusra. Ők ehhez nem adják a nevüket! Ez meg pont olyan, hogy Hitler meg állatkínzáshoz nem adta volna soha, semmiképpen a nevét.

A kóka létének egyetlen metafizikai értelme egyébként az, hogy az ő személyének a tükrében lehet megítélni a támogatóit, a pető, a kuncze és a magyar elvtársakat például. Ha a kóka féle közjáték nincs, még talán mindig lehetne turizni a szeméttelepen 150 ezer olyan barmot, aki az szdszre szavaz. De ha nincs a kóka, sosem tudjuk meg, hogy ezek a hazaárulók, micsoda jellemek, micsoda remek politikusok. Istenem, miféle lények azok, akiknek a kóka a politikai reménység?

Döngnek, döngicsélnek az szdsz bűzlő, kaki formájú maradványai fölött a legyek. Persze hamarosan rájönnek, hogy ebbe még petézni sem érdemes, de az illat azért döglégy orrnak mesés.

Persze az szdsz olyan, mint a rákos daganat, a gazdatesttel hal. Amilyen szerencsénk van, az ősszel, amikor már Retkes úr se lesz biztos benne, hogy nem azért zárták-e rá az elnöki retyó ajtaját, hogy egy rapid ügyvivői röpgyüli keretében őt is kizárják, akkor valószínűleg az országgal együtt mondják ki az szdsz megszűnését is a hitelezők.

 

Amúgy meg megjegyzem, hogy dög a magyar demokrácia is, mert amit Magyar Gárda ügyben, rendőrség, bíróság, kormány megenged magának, azon nincs mit fejleszteni. Maga a diktatúra. Amikor Szikinger István se tud már mit mondani, az a vég.

 

További kellemes nyaralást!

 

Lehet, hogy nyár se lesz többet. Ha el lehet lopni, akkor biztos nem lesz.

 

 

Címkék: kóka szdsz pető magyar gárda retkes attila

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/api/trackback/id/tr321243389

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Vastagbőr 2009.07.13. 16:04:23

"Béke poraira" - a szamizdattól RetkesigTisztára, mint a Rózsák háborújában ... 20 évig húzta az SZDSZ, ebből 10 évig kormányon ... Elején, a kamaszkorban, mikor még üde, tiszta és szemérmes volt, utálta és megvetette a későbbi férjét.  Aztán elkezd…

Trackback: Sárdobáló 2009.07.13. 14:07:15

Nincs esélyTegnaptól új elnöke van az SZDSZ-nek. Többször írtam már erről a pártról, azonban végül sosem publikáltam. Azért, mert liberálisként jóval több és összetettebb bajom van az SZDSZ-szel, mint a többi párttal, hiszen elméletileg nekik kellene az é…

Trackback: Sárdobáló 2009.07.13. 14:07:13

Nincs esélyTegnaptól új elnöke van az SZDSZ-nek. Többször írtam már erről a pártról, azonban végül sosem publikáltam. Azért, mert liberálisként jóval több és összetettebb bajom van az SZDSZ-szel, mint a többi párttal, hiszen elméletileg nekik kellene az é…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borovi 2009.07.13. 14:12:53

És amit a magyargárda megenged magának, na az is megérne egy postot.

kamasuka 2009.07.13. 14:15:02

Kár elbakkerolni ezt a posztot más hasonló témát taglaló postok reklámozásával, mert kérem ennél több nem kell. :D Benne van a lényeg és minden más is azon felül, ahová ez az "esettanulmány" (értsd: SZDSZ) még tovább fajulhat.

Jó post, gratula érte!

Calogero 2009.07.13. 14:35:30

Ehhez nincs is mit hozzáfűzni, grat a poszthoz

k.g. (törölt) 2009.07.13. 14:40:55

Én is örülök, hogy az SZDSZ-nek a jelenlegi korrupt, impotens formájában vége, viszont hiányolom azt a politikai erőt, ami képviselné azt, amit elvileg nekik kellett volna. A Magyar Gárda ügyében viszont abszolúte nem értek egyet veled, jogállamban nincs helye politikai pártok félkatonai tagozatainak. (Különösen nem, hogyha az a politikai erő a Jobbik, ezzel kapcsolatban ajánlom a következő blogbejegyzést: roflpeople.freeblog.hu/archives/2009/07/12/Kommunistatlanithatatlansagoskodasaitokert/ ).

trey82 2009.07.13. 14:51:02

valszeg a szadesz volt az egyik legkevésbé korrupt párt, persze a két nagyhoz képest nem nehéz.


most végre lehet rájuk okádni telitorokból, hányjunk hát együtt két éljenvitkor-ozás közben... blaaa, viktor-viktor, broaáf...


jöjjön hát a fidesz diktatúra, had virágozzon fel a jobboldali elvtelen elvtársak vagyona is végre. én már nagyon várom, olyan izgi

rockjano 2009.07.13. 14:52:04

Ez egy primitív poszt, ostoba és buta...ennyi.

Több szót nem érdemel.

Esperes úr 2009.07.13. 15:03:31

Régen olvastam olyan cikket, amivel ennyire egyetértek - bár én 80-ig zárnám be a kiscsávót, a villájában meg Korrupció Háza múzeumot hoznék létre kötelező iskolai programnak,

de alternatívaként kaphat egy olyan verést is, amitől a hátralévő életét a tévé előtt tölti egy fotelben, amit Karácsonykor a fa felé fordítanak..

ez az a szcientológus Szikinger?

rulla 2009.07.13. 15:07:10

Gratulálok, nagyon jó, velős, stílusos poszt. Remek nekrológ lehetne a zsdsz (végső) temetésekor.

CApa (törölt) 2009.07.13. 15:11:02

Most akkor kire szavazzunk? A többi még ennél is büdösebb...

ügyfélszolgálatos 2009.07.13. 15:12:27

@trey82: Á ezeknek mindegy előre nem látnak, mert el vannak foglalva Orbán seggének nyalásával.

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2009.07.13. 15:12:43

Na, sosem hittem volna, hogy Kókának hálás leszek. De végül is az szdsz vele jutott ide. Kösz, János!

☉ ☾ 2009.07.13. 15:13:26

Ez egy remek, pontos post, amely megmutatja, hogy milyen ostobák a jobbos szavazók.

osborne 2009.07.13. 15:22:27

Kóka pedig egy zseni, kicsinálta a szadeszt

Rwindx 2009.07.13. 15:22:47

hehe, már itt tobzódnak az idióták. Orbánoznak, még mindig, valahol 2003 környékén járnak fejben...

yarisugi 2009.07.13. 15:23:01

@1478 97 277:
Ki a "jobbos" szavazó?
Ne sunnyogj, mondd ki:
szerinted jobbos és ostoba az aki nem az SZDSZ-re, az MSZP-re, az LMP-re, a Munkáspártra vagy valamelyik kisebbségi érdekképviseletre szavaz.

Így van? Így gondoltad? Mert akkor szerintem te pedig egy büdös fasiszta vagy.

Che Pel (törölt) 2009.07.13. 15:24:48

Végre eltűnik Patkány-arc a közéletből. Csak az a baj, hogy az általa síbolt milliárdok is eltűntek már. Neki (és pereputtyának) már nem lesz pénzügyi gondja ebben az életben... ahogy a szadeszes fejeknek sem...


(a magyar gárdáról nem kellene szót ejteni...)

trey82 2009.07.13. 15:27:54

"ügyfélszolgálatos 2009.07.13. 15:12:27
@trey82: Á ezeknek mindegy előre nem látnak, mert el vannak foglalva Orbán seggének nyalásával"


ja.


már látom előre az arcukat mikor Mikoláról kiderül hogy az egyik legnagyobb magánbefektető a Hospinvest-ben miközben "le a kórházprivatizációval" komcsi dumával szopatta be őket. és mind elhitte neki és annak megfelelően is szavazott. hehe


komolyan nem tudom mit gondol ez a sok barom, hogy majd az ilyen Kövér László szintű gyökér parasztok fogják jobbá tenni az országot?

Pirx 2009.07.13. 15:28:48

Gratulálok!
Sajnos nem nagyobb a nyilvánossága a posztnak. Ámbár mindegy. Mindenesetre remekül jellemzi a jobboldal lelkivilágát. (Nagyon jól esik kisbetűvel írni a neveket? Amúgy Nemecseknél se jött be!)

Logan Grimnar 2009.07.13. 15:29:32

nagyon jó a poszt, gratulálok.
Az itt kommentelő szánalmas libsik meg visítozhatnak, hamarosan lesz ez még nekik rosszabb, az országnak és a benne élő tisztességes embereknek ( tehát nem nekik ) meg jobb! :-)

testlife 2009.07.13. 15:30:21

A zeszdéesz jó pár évvel ezelőtt egyszer elvette a Paranoid Android dömperét. Az eszét nem, azt talán magától vesztette el. Végülis érthető, csak fájdalmasan átlagos.

testlife 2009.07.13. 15:31:23

@Logan Grimnar: Szép cél az, hogy valakinek legyen jó, valakinek meg rossz. Grat. Modörn.

☉ ☾ 2009.07.13. 15:31:43

A jobbosok azok az emberek, akik az utolsó cseppig beszopták a fideszes propagandát, és most dolgozik bennük a rothadó lé.

ügyfélszolgálatos 2009.07.13. 15:37:18

@1478 97 277: Well said! Logan Grimnar rólad van szó, figyelj csak.

yarisugi 2009.07.13. 15:39:43

@1478 97 277:
Ez nem felelet a kérdésre.
Számodra aki nem az SZDSZ pártján áll, az agymosott fideszes. Más nem is létezik ugye? Fekete és fehér, más nincs a palettán.

Jól van, egyszerű vagy te is mint a faék. Pontosan olyan korlátoltan nyilvánulsz meg és ugyanolyan elborult fasiszta vagy mint a képzelt ellenségeid.
Pontosan az ilyenek miatt bukott ekkorát az SZDSZ mint te. Nyilatkozgassatok még pár hasonlót, nácizzatok le mindenkit akár fideszes akár nem ha nem az oldalatokon áll, képzeljétek magatokat tévedhetetlennek, címkézzétek, bélyegezzétek, ingereljétek, provokáljátok az ország lakosságát és a végén még a történelemkönyvekben is csak megvető lábjegyzet marad utánatok.

Csak hogy örülj, nem tartozom semelyik táborba se, címkézéssel ne is fáradj XDXD

Wallstreetbull 2009.07.13. 15:41:10

Gratulálok a poszthoz!!
Köszönjük, hogy velős, mélyenszántó, és legfőképpen eredeti gondolataidat megosztottad velünk. Inkább nézz pornót.

☉ ☾ 2009.07.13. 15:45:28

A jobbos kommenteket olvasva, olyan látványban van részem, mint amikor valaki zsebkendő nélkül fújja ki az orrát.

testlife 2009.07.13. 15:47:03

@yarisugi: A történelemkönyves jóslatra nem vennék mérget, azt ugyanis történészek szokják írni, nem kommentelők:)

rolika 2009.07.13. 15:54:24

Szokásos jó írás :-)

csacsacsa 2009.07.13. 16:15:34

Szegény Asimov, most aztán foroghat..
Bár a szadeszes megállapítással egyetértek - jó dolog, hogy eltűnnek -, de a stílus az borzalmas.

A jobbik pedig a vesztesek pártja. Nem vesztes párt, hanem a veszteseké ( a gyengébbek kedvéért).
Aljasul kihasználja az iskolázatlan vagy buta embereket. Mert ugyebár nem az a baj, hogy rosszul dolgozol, iskolázatlan vagy, nem tudsz külföldiül, hanem ellopják tőled a a zsidók, a komcsik, a cigányok stb. Ezért élsz rosszul.
Nem baj, eltűnnek mint Csurka. Összevesznek a pénzen amint hozzájutnak.

hidroponicus (törölt) 2009.07.13. 16:17:50

addig jo a korrupt partoknak amig a bloggazda fele idiotak leteznek. ezekbol a feherjekbol elnek a politikusok ... jol.

Paranoid Android2 2009.07.13. 16:18:57

Mindenkinek, akit illet.
Kedves progresszív feleim, a humorérzék hiánya a legsúlyosabb defektusok egyike.
Leírom mégegyszer, pedig nem kéne.
A fene akarja az Orbánt.
De ha választani kell és a fletó, a bajnai, vagy a kóka a másik lehetőség...
AKKOR az Orbánt akarom!!!!!!
A gárda ügyben pedig...
Elsődlegesen azt szeretném, ha a rendőrség védene meg.
De ha ők nem, akkor amilyen opportunista szemét vagyok, jó a Gárda is.
A vörös őrséget viszont nem kívánom. Valahogy az a sejtésem, hogy pont azok lennének benne, akiktől meg kéne védeni az embereket.
És persze igazatok van, az Orbán miatt szar a szoci kormány, mi mástól?

is 2009.07.13. 16:19:35

teljesen felesleges jobbos meg balos szavazóról beszélni. olyan van, akinek van ötlete, hogy Magyarország merre menjen, és olyan, aki csak a másik ellenében tud megnyilvánulni, valami ellen, valamit lehányva, más döglődésének örülve.

az előbbieket kéviseli 2006 óta minden kormány, az utóbbiakat a FIDESZ. az előbbiek 18%-ot mértek 2008-ban, az utóbbiak 75%-ot (ismerek olyat, aki szerint tényleg nem kell tandíj, és ezt őszintén hiszi is). az Elég! kampányra szavazók nyilván az utóbbiak.

lehet felmutatni JAVASLATOT is, lehet kitenni ötletet mások kritikájának, akkor majd nem tartanak benneteket szánalmas politikai Fradi-B középnek, akik annyihoz értenek, hogy az ellenfelet szapulják mocskos stílusban 35IQ-val. Magyarországon ez hiába 70%, Európában csak törpe minoritás, és mindenki csak fejcsóválva nézi ezt a 70%-ot.

na de térjünk vissza 2012-ben, meglátjuk, akkor ki vállalja a mai posztjait, kommentjeit.

Paranoid Android2 2009.07.13. 16:24:47

Azért megnyugtató, hogy minden okos ember, vagy a kormányban van, vagy a kormányt támogatja.

Pirx 2009.07.13. 16:25:13

@Paranoid Android2: Tényleg nem kéne leírnod mégegyszer. Sajnos a beidegződéssel nem tudsz mit kezdeni. (Vajon mitől jobb a gárda, mint a vörös őrséág? Vajon mitől jobb orbán, mint kóka? Miért kell legalább az egyiket megtisztelni azzal, hogy normálisan írod le a nevét?)Nagyon átlátszóan próbálsz "semeleges" lenni. De mielőtt még megkérdezed, én se értem mi a fenének olvasgatom? :)

csacsacsa 2009.07.13. 16:29:23

@Paranoid Android2: Sajnos a humorérzékem már annyira hiányzik, hogy én is azt gondolom/gondoltam: inkább Orbán.
Ki védjen meg? Figyelmedbe ajánlanám, hogy az ilyen kézzel vezérelt, értelem és konkrét szabályok nélküli társaságok nem a Te - ami még rosszabb nem is az én - védelmemre jönnek/jöttek létre.
lásd: Hosszú kések éjszakája vagy a másik véglet sztálini koncepciós perek.

Paranoid Android2 2009.07.13. 16:36:45

@csacsacsa:
Nem nagyon emlékszem, hogy 98 és 2002 között koncentrációs táborban lettem volna. Vagy, hogy a rendőrség hobbiból összeverte volna a tüntetőket.
Sőt lopni is kevesebbet loptak. Sokkal, sokkal kevesebbet.
Tele van a puttonyom a sok hisztériás liberálissal, akik egy széthulló társadalomban is azokért az emberi jogokért sikítoznak, amiket ők vettek el.
Az okos gazdaságpolitikájukról nem is beszélve.

kikakl 2009.07.13. 16:40:05

MEGALAKULÁSA ÓTA TISZTASZIVEMBŐL UTÁLOM A BUZERANSOK SZŐVETSÉGÉT /A SZARHÁZI HORNOKKAL ÉS PETŐKKEL/DE TALÁN MÉG JOBBAN/HA LEHET MÉG FOKOZNI/ UTÁLOM AZ ILYEN BLOGOK IRÓIT./RUGDOSSUK A DÖGLÖT........T/

Pirx 2009.07.13. 16:49:28

@Paranoid Android2: Miért? Most ott vagy? Szélessávon van net?
Megnyugtatlak, ámbár úgyse hiszed el. Ugyanannyit loptak. Egy krajcárral se kevesebbet, se többet. Majd kb 80 év múlva, ha feloldják a titkosításokat... De nem kell hozzá annyi.
Figyelj! Nem lenne egyszerűbb, és elegánsabb, ha bevállalnád orbánt? Nem szégyen, és ma még csak nem is kellemetlen annyira egyes körökben! Jó társaságba kerülsz majd a válsztások után!

Paranoid Android2 2009.07.13. 16:56:35

@Pirx: Ez egy értelmetlen vita, hogy ki lopott többet. Az egyetlen objektív érvelési lehetőség, hogy megnézzük, az alapos gyanúkat, az előzeteseket, meg az ítéleteket. Meg keller elvtárs ámokfutását.
Hát ha így összeadom, minimum egy a tízhez.
Persze miután a "Patásorbán irányiccsa azügyészségeket", meg a bíróságokat, ez nem is számít.
Félreértések elkerülése végett ennek nem erkölcsi okai vannak, hanem szociológiaiak.

Paranoid Android2 2009.07.13. 16:58:39

Mármint, hogy kevesebbet lopnak.
Nem, nem vagyok lágerben. Csak rosszabbul élek, mint nyolc éve és most törtek be öt helyen az utcában.

Pirx 2009.07.13. 17:04:35

@Paranoid Android2: Erre mondom, hogy tipikusan álsemleges szöveg. Nem élsz rosszabbul, vagy ha igen, akkor nem ezek miatt. De teljesen felesleges vita. Nem akarod látni az egyik oldalon a valót, a másikon meg a nemlétezőt is felhozod. Nem tudom kit akarsz ezzel meggyőzni, vagy jó az akolmeleghez tartozni? Soök verzió lehetséges, de nekem mindegy. Én láttam amit láttam. Orbánék miatt vesztettem el a munkámat, mégsem haragszom emiatt rájuk. Másért igen. Mintahogy nem is a szocik érdeme, hogy most van munkám. Ergo nem a saját állapotomból vezetem le a véleményemet. Persze elfogadom ha valéaki ezt teszi, de szűklátókörűségre, vagy pedig propagandára vall.
De nem zavar, inkább mulattat. Bár bevallom egy picit bosszant is, de ez az én bajom. Bosszant, mert értelmes embereket többre tartok ennél.

csacsacsa 2009.07.13. 17:07:15

@Paranoid Android2: :) Ezt benézted? Én a jobbikról írtam, nem az Orbán kormányról. A többivel egyet értek. Nekem is tele van.

Paranoid Android2 2009.07.13. 17:15:09

@Pirx: De ki mondta, hogy semleges vagyok? Ki a fene és miért kellene annak lennem?

klacus 2009.07.13. 17:46:15

A post kiválló!

A problémám az, hogy a magyar népmeséken szocializálódott elmém, karöltve tinager kori akcíó filmek behatásaival, szóval vártam a nagy véres leszámolást. Mivel a gonosz mindíg elnyeri méltó büntetését.

Az a baj, hogy a Magyar valóságban, ebben az elbaszott népmesében csak farkasok vannak. Piroskát is farkas játsza, és a felzabált nagymama is egy rühes ordas volt...

Paranoid Android2 2009.07.13. 17:52:52

@klacus: A népmesei hasonlat erős!:)))))

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.07.13. 17:55:01

"Néhány hónap még és végleg elfelejtkezünk erről a bandáról és csak helyeslően bólogatunk a bírósági ítéletekben felbukkanó nevekre. Kevés, kevés, mondjuk majd a 15 évekre és persze kérdezzük, hol a pénz."

Azért kíváncsi leszek majd a konkrét vádakra. Nem lesz itt semmi, ha komolyan gondolják a bírói függetlenséget és a demokráciát, mert a politikai felelősséget nem lehet kriminalizálni. Pár kis név az önkormányzatoknál esetleg megbukik valami konkrét umbuldával, de ahhoz meg nem kell kormányváltás.

Ezzel a hazaárulózással meg le kéne állni már végre. Súlyos szavak ezek, de ti már lassan kötőszóként használjátok...

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2009.07.13. 17:57:23

Pedig már úgy szeretném olvasni Demszky önéletrajzi regényét "a Beszélőtől a beszélőig" címmel... :-D

doktor76 2009.07.13. 18:00:10

@Pirx: Kedves liberális kommentező, ugye azt nem gondolod komolyan, hogy az elmúlt 20 évben, jobb és baloldali kormányok egyformán loptak, és egyformán felelősek az ország jelenlegi állapotáért? 12 év MSZP, 4év MDF, 4év Fidesz.
Azon, hogy ki lopta szét az országot még liberális körökben is illene elgondolkodni. Konzervatív

Paranoid Android2 2009.07.13. 18:05:37

@Fedor: Tudom milyen szar az, amikor az ember pártja némileg megviselődik. Láttam én már megviselt szocit, fideszest, amikor éppen bukta volt. Ja és magam is emlékszem milyen az ilyen.
De azért reménykedni felesleges. Az elmúlt 8 évet nem lehet megúszni. A visszamozdulásnak a polgári demokrácia irányába valamiféle rovancsolással kell kezdődnie. És hát adott lesz a sok érdekes közbeszerzés, meg privatizáció, meg a sok beszart kisszoci, aki beszél.
Nekem se teccik, mert egy rakás gazember nyomja a Fideszben is.
De azoknál majd az én kognitív disszonanciám nyomja el a realitások felismerését.:))

klacus 2009.07.13. 18:14:20

Paranoid Android2 2009.07.13. 17:52:52

Hát jobb nem jut itt eszembe. Nem akarom összemosni, itt a felelősségi dolgokat, meghogy a jobb oldal se jobb című litániákkal untatni a nagyérdeműt, de a magyar közállapotoktól csak okádni lehet. Jóféle lila színűt.

Ezek odafent a zsebüket tömik 20 éve már, én meg szopok idelent. Az állam csak elvesz ezt-azt, ilyen-olyan jogcímen, a csinovnyik a hivatalban meg úgy szolgáltat, hogy minden egyes ügyintézés után szívem szerint lemondanék az állampolgárságomról.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.07.13. 18:22:59

@Paranoid Android2: Nem a sértettség beszél belőlem. Csak emlékszem mi volt 2002-ben, ellenkező előjellel. Nagy dérrel-dúrral beharangozott elszámoltatás, nulla eredménnyel. Hát valószínűleg ez lesz most is. Pedig akkor is voltak olyan ügyek, amire azt gondolta az egyszeri szoclib, hogy ezt a FIDESZ nem úszhatja meg...

I-brahi 2009.07.13. 18:26:41

A blogírónak szimplán csak gyomorforgató a stílusa, és innentől fogva részletkérdés, hogy a szövegnek mennyi az igazságtartalma.

Paranoid Android2 2009.07.13. 18:35:12

@Fedor: A nagyságrendek voltak egy kicsit különbözőek:
Ha jól emlékszem azon folyt a vita, hogy a mesterséges tóban mennyit esznek a díszhalak....
Ezek meg a Máv Cargót negyven milliárdal olcsóbban adták el.
Emlékszel, a 2 milliárd sikerdíj anyuci bétéjének.

pistii 2009.07.13. 18:40:24

@1478 97 277: Már elnézést, de egy normális országban egy magát liberálisnak nevező párt sosem baloldali. Pláne nem áll össze a kommunistákkal, akik a 80-as években állítólag üldözték őket, meg Demszkáj elvtársat. A lényeg, hogy júniusban volt még 60ezer szerencsétlen, lefizetett ember, aki erre a fantompártra szavazott.

Aldobói Feldob 2009.07.13. 18:44:57

ELFTÁRSAK!

Én arra lennék kíváncsi, tényleg halál komolyan gondolják a szadisták, hogy az új elnökük fogja majd a bányászbéka segge alá leharcolt pártjukat megújítani?!
Ezzel a névvel, hogy RETKES...?

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.07.13. 18:51:02

tényleg - végre jön a kövér, "dajcs", orbán, vona, kdnp(váháhá),morvai és az egész jobbik. Csupa profi politikusok. Az biztos hogy most már meg lehet nyugodni....

Aldobói Feldob 2009.07.13. 18:54:19

@Legelő Őse:
De legalább nekik nem RETKES a nevük. Baszki!

Aldobói Feldob 2009.07.13. 19:02:17

Nos, itt: check.blog.hu/2009/07/13/retkes mindjárt lehet is olvasgatni a vadiúj pártelnök korrupcióellenes előéletértől. Van mit.

Robika87 2009.07.13. 19:06:55

@is: Nem voagyok nagy fideszes, de azért nézzél már körbe h miért kárognak viktorék! Nem ők baszták 6 év alatt tönkre következetesen az országot 2002-ben gazdaságilag vezető állam voltunk a térségben, ma meg a szlovákok hátát se látjuk már...
Ja, és azért ha tájékozottabb lennél, h mit mond a fidesz, jópár törvényjavaslatot beadtak, meg a válságra is van megoldásuk úgy hívják adócsökkentés, ami külföldön eléggé bevált eddig, persze a mi kormányunknak éppen az ellenkezőjét kell csinálni, mintha eddig nem szopatták volna eléggé az embereket

Kalmár 2009.07.13. 19:16:19

Rosszul értelmezitek a közvélemény kutatási adatokat is, és a választások eredményét is.
Az Igazság:
A Fodor-Kóka páros vállvetve megállították az szdsz népszerűségének a zuhanását.
Pont.
Máma már nem zuhan tovább
Benne alszik a sötétség.

Robika87 2009.07.13. 19:18:01

@Robika87:Jah, és tisztában vagyok vele én is, hogy nem lesz itt kánaán 2010 után...

Pomme 2009.07.13. 19:22:30

Hitler és az állatkínzás! Micsoda briliáns hasonlat!!!

Remélem tényleg eltűnnek a retkes náthásba, de én még biztosra most sem merek menni, ezek a mocskok képesek és ismét összelopják maguknak az 5%ot!

Aldobói Feldob 2009.07.13. 19:23:40

@Kalmár:

Még ha csak aludna. De fortyog. Istenem(!), csak fel ne támadjon az a setétség esmét.

Paranoid Android2 2009.07.13. 19:31:02

@Pomme: Köszönöm, én is elégedett voltam magammal.:)))))

sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2009.07.13. 19:58:34

Kóka nem éppen liberális politikus, de politikusként még mindig jobb, mint a többi párt embere(már csak azért is, mert ő viktorral, ferivel és a többi köcsöggel együtt az előző rendszerben nem volt sehol.)

Azért Kóka sokmindenbe belekezdett, amit a rendszerváltáskor kellett volna, és amit persze egyet se tudott jól végrehajtani, ami egyrésuzt az Ő hiábája, másrészt a többi politikusé, akik ellene voltak. A birka emberek meg végtelenül hülyék és annak hisznek, aki szebben beszél és nagyobbat hazudik.

- minisztériumok gazdaságosabbá tétele. ->nagy lendülettel indította el kóka a dolgot és végülis semmi nem lett belőle, mert elnyomták, de az EGYETLEN hely, ahol történtek változások(osztályösszevonás, kirúgás) ha nem is sok, de az kóka tárcája volt.

-mávot kisbaltával szétverni és helyére valami mást -> kóka az egyik, aki elkezdte ezt mondogatni, annak ellenére, hogy a "fél ország" vasutas. persze ez volt Kóka első nagy veresége. Létező minden párt kihátrált mögüle, zsarolható, aljas férgek. Kóka olyat mondott, hogy az olyan mellékvonalakon, ahol napi 25 utas megy, fel kell mérni a helyzetet és milliókba kerülő félkatonai szigorú vasuti szervezet helyett egy mikrobusz is megteszi.

-tandíj(eredetileg tőlük jött). Egy diák persze, hogy nem akarta megszavazni. De a többi politikusnak nem tiltakozni vagy vakon elfogadni kellett volna, hanem vitatkozni, hogy hogyan lehetne normalizálni. Van olyan egyetemi képzés, amire most nagy kereslet van, nekik csaknem ingyenessé lehetne tenni az egyetemet. Vagy egy olyan szerződéssel, hogy diploma után vagy kifizeted az egész pénzt, amit egyetemen az állam rádköltött, vagy az egyetemi évek kétszeresét hazánkban kell töltened és dolgoznod. Így fair nem? De lehetne még hatmillió javaslat után kajtatni, érdekes módon a választópolgárok és a politikusok meg se mukkantak ilyen irányban. Picit egybecseng ezzel a mai indexes cikkel, a tudóssrác:
index.hu/tudomany/2009/07/12/te_mi_leszel_ha_nagy_leszel/

Illetve sokkal jobban kötődik ide pl az MTA működése, ami szintén csak kókának jutott eszébe normalizálni. Nyugaton az ilyen intézménybe a TUDÓS fizet, hogy bentlehessen. Itthon ezek miniszteri fizetést kapnak és kimondhatjuk: többnyire - tisztelet a kis kivételnek - a _semmiért_

Az igazi tudós, aki nem semmit akar tenni miniszteri fizetésért, az külföldön kutat. Vagy ha itthon, akkor nagyon keményen és nehéáz körülmények közt. És nem azért, mert csórók vagyunk, hanem mert úgy működik a rendszer, ahogy a srác mondja.

Összességében nekem nem fog hiányozni a Kóka. Miért hiányozna? Minden bizonnyal a maga kis világában nem volt amatőr tolvaj, de politikustól nem várhatjuk el, hogy tiszta, becsületes ember legyen. Kést szúrnék a szívébe azoknak, akik kimennek egy politkusért imádkozni, róluk ömlengeni..csókolom, ezt minek? Miért kell szeretni egy politikust? Miért kell seggetcsinálni magatokból?

Nyugaton is lopnak csalnak hazudnak a politikusok, ugyanakkor helyenként a dolgukat nem végzik olyan rosszul.

Robika: az adócsökkentés az semmi önmagában. Az emberek többsége adócsaló, amivel nem érdemes vitatkozni, védeni őket meg még annyira sem szabad. Aki piciben KIFOGÁST TALÁL, hogy miért csaljon, az nagyban is csalna ugyanúgy, ha lenne rá lehetősége. Szóval először komolyan bűntetni kéne a csalókat. És csak utána illetve ezzel szinkronban adótcsökkenteni. Különben az lenne, hogy aki csalt eddig az ezután is csalni fog, mert a semmi kevesebb a kevésnél is.

Szlovákia, ha a példát mondod, több éve bazinagy megszorítások voltak és mi jót nevettünk rajtuk. Sehol nem volt adócsökkentés. Csak a megszorítások után.
De éppen ezt akarták bokrosék is végigcsinálni annó, más kérdés, hogy pont a fidesz nek köszönhetően - vagy átkozódva, de soha nem fogjuk megtudni, hogy TÉNYLEG megcsinálták volna-e azt, mint szlovákia.


Szóval én sajnálom, hogy ezek a kérdések, amik számomra fontosak, más politikus számára nem nagyon hangzott el és egy darabig azthiszem nem is fog. Kóka személyes fuldoklása viszont hidegen hagy.

Robika87 2009.07.13. 20:18:27

@sanche: Ez mind szép és jó amit te mondasz, de Kókának esze ágába sem volt itt olcsóbbá tenni a minisztériumokat, csak olcsóbbá tétel címszó alatt eladták szarért hugyért a haveroknak, és tőlük bérelték pl. azért ez meredek olcsóbbnak nevezni, Kóka se mondta h csökkentsék a bürokráciát, meg a parlamentet pl., a vasútreformra meg van jó példa Németországból Angliából, hogyan kellene jó versenyképes vasútat csinálni, nem úgy h eladjuk az egészet ráadásul azt a részét ami nyereséges, adócsökkentéssel kezelik a válságot nyugaton, és az nem teljesen állja meg a helyét h valaki azért csal adót mert nincs pénze kenyérre lesarkítva az csalna ha lenne pénze nomálisan élni, én is úgy gondolám h szigorú ellenőrzés mellett csökkentsenek adót, a szlovákoknál nem azért kellettek a megszorítások, mert a kormányuk a felvett imf hitelt elosztogatta jóléti szolgáltatásokra, ez nagy különbség, mi akkor más utat választottunk ami lehet csak hosszútávon érezhető viszont nem megy rá a kisemberek gatyája...

2009.07.13. 20:24:47

Jó ilyen posztokat olvasni erről a nyomorult antimagyar szektáról :)
Retkes mondjuk bocsánatot kért a magyaroktól, csak hát picit elkésett vele...

Kivlov 2009.07.13. 20:45:46

150ezer barom így is lesz aki nem lát az orrától, de szerencsére ennyi szavazat jövőre kevés lesz. Szebb jövőt!

gitáros 2009.07.13. 21:51:16

Ennyire szar, primitív írást rég olvastam. Grat, b+

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.07.13. 22:09:15

Jó poszt!

A balos kommentek aljának:
Jönnek a dúlt-keblű világpolgárok megint,
füzfapoéták, füzfarajongók, jönnek a szarból,
csönd van. Senki se pisszen.
Alantról
kevéske hűlt költő csontujja int.
Ó, ha gyilkolni szabadna újra,
csámcsogva, hersegve szívnák
a vért –
miért is? ki tudja. Orbánért? –
mered pár utcanév pici csontujja.
Ez olyan klima: itt folyton barna eső hull,
ez rendben van, de szégyen,
szégyen, szégyen,
hogy mindenki kussol,
hogy mindenki fél,
és nekünk kell jönnünk,
pár csenevésznek,
hogy bebizonyitsuk:
nemcsak a szemetek tudnak magyarul.

Én komolyan nem hittem, hogy vannak akik 2009ben még elkezdik bizonygatni, hogy deaZorbánis!

trey82 2009.07.13. 22:17:44

"Én komolyan nem hittem, hogy vannak akik 2009ben még elkezdik bizonygatni, hogy deaZorbánis!"


Attól még hogy a baloldal rossz Orbán nem lehet roszabb?


Elméletileg sem? Miért?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.07.13. 22:37:52

@trey82: Elméletileg lehet. Gyakorlatilag NEM!

klacus 2009.07.13. 23:00:42

@trey82: Elméletileg lehet. Gyakorlatilag NEM!

Na majd erre visszatérünk. Az a baj veled is hogy narancsszínben látod a világot. Azzorbán nekem középpártinak ugyanolyan gyomorforgató mint a gyúrcsány, meg a csillagszemű lendvai.

A fideszben is sok a faszkalap, csak jobban komunikálnak. Egyébbiránt ilyen balfasz kormányzás után ami itt 2006-óta zajlik...hát a véleményem egy fülrepesztő ordításba is belefér. Annyira szánalmsa. A figyesznek csak hátra kell ülnie, és a demgóg baromsággal megfogni a mradék 1,2 m szavazót akiknek nincs otthon viktoros házioltára...

Jönnek a nagyágyúk, mikola, kövér dajcs :-PP kb akkora tehetségek mint a maszopos brigád. még a Varga ér valamit de a többi?

zsotti 2009.07.14. 00:11:52

Én tényleg a mostani kormány miatt élek jobban. Sima alkalmazott voltam elég magas bruttóval. Lehet hogy csak véletlen, de én minden évben beszoptam az adómódosításokat. 2002-től 2007-re ez havi 100.000Ft mínuszt jelentett (ennyivel kevesebb maradt meg a bruttómból).
2007-ben megfogadtam feri tanácsát és a lehető legmesszebb költöztem a családommal...

Paranoid Android2: szép post csak kicsit puha :)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.07.14. 01:43:28

@klacus: Mellé. Nem vagyok fideszes, nem is szavazok rájuk.
Úgyhogy ebben a témában akár objektívnek is tekinthetsz.

klacus 2009.07.14. 07:37:15

H@TaTa86.: Ez esetben Te is tudod, hogy a megszorítások kellenek. Te is tudod, hogy a populizmus az megint átcsap az "adjunk mindenkinek" politikába.

Az helyett, hogy az első százat becsuknák, a pénzüket meg adósságtörlesztésre fordítanák. Ha akkora tehetségek, akkor mutassák meg, hogy nulláról hova jutnának el ismét, abban a rendszerben amit Ők teremtettek. Tök mindegy, hogfy a zászló narancs vagy piros. Ugyanazok a patkányokj pénzelik mindegyiket. EWgy bizonyos szint alá (vagy fölé) sosem fog menni a sztámonkérés. Akiket becsuknak azok szimpla pártkatonák, a sakkbna parasztáldozatnak hívják. Itt ez a Czuslag csáévó is, azért bukott meg, mert kilógott a lóláb. A Kulcsár ügyben is, de azt lerendezték két telefonnal. Egyszóval itt annak lesz szar, aki be akarja tartani a szabályokat. Vagyis nekewd, meg nekem, meg annak a pár szerencxsétlennek, aki ilyen helyeken ordítja pusztába a szót.

trey82 2009.07.14. 10:31:33

"TaTa86. · erepublik.com 2009.07.13. 22:37:52
@trey82: Elméletileg lehet. Gyakorlatilag NEM! "


ami a gyakorlatot illeti, mindkét szekértábor meg van róla győződve h a másik oldal szétlopta az agyát, a vezetők beszédeikben gyakran utalnak is rá.


ehhez képest hányan ülnek börtönben a két oldal felsőbb vezetői közül?


EGY SEM.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.07.14. 15:12:01

@trey82: 1) Use the "Válasz erre" link young commenter!

2) "ehhez képest hányan ülnek börtönben a két oldal felsőbb vezetői közül?"
Ez mire érv?

@klacus: És ez mire érv? :)
Egyébként igaz. Populizmus rossz, de ez a rendszer velejárója. 10proli mindig leszavaz 9 professzort. És kit könnyebb meggyőzni? Naná hogy a prolikat! De ezt nem Orbánék találták ki, hanem azok a szerencsétlenek, és jogutódaik akik pont 220 évvel ezelőtt megostromolták a Bastillet.
A parasztáldozat is tény. Cusi egy gazember de kishal. Ott van a 4es metró, meg az m6os, arrafelé lubickolnak a cápák.

Ettől függetlenül a fidesz tud(ott) kormányozni(, a címeres barmaikkal együtt), az mszp-szdsz meg nem. A fidesz lopott, de nem ennyit.

klacus 2009.07.14. 18:27:44

@TaTa86.: Igen nagyjából egyetértünk. A fő probléma azoknak akiknek valamivel nagyobb az IQ szintjük mint a lábméretük, hogy a kisebbik fosból kell meríteni mélyet nemsokára...

trey82 2009.07.14. 22:13:56

"2) "ehhez képest hányan ülnek börtönben a két oldal felsőbb vezetői közül?"
Ez mire érv?"


arra hogy a gyakorlatban nincs jelentős különbség a bizonyított esetek tekintetében.

az meg hogy a választók szerint ki mennyit lopott az pusztán elméleti fejtegetés.

INkvizitor 2009.07.19. 21:00:52

:)) A poszt zsír! )

Tatának igaza van.....

a többi meg bekaphatja...

tisztelet a kivételnek...
süti beállítások módosítása