És a buzik vaze?

 2007.11.08. 21:08
 

Női kvóta, hülye kvóta és kötelező havi ciklus, A MAGYAR PARLAMENTBEN!!!!!

Nem először találkozom a mindent elborító végletes és határtalan, univerzális hülyeséggel. Voltam katona és láttam, Dózsa hadnagyot, akivel kapcsolatban az ezredes félrevonta a századot és megkért bennünket legyünk megértőek Dózsa hadnaggyal, akinek az intellektuális kvalitásai nem érik el ugyan a tisztikar átlagszínvonalát, de 56-os hős és már csak néhány hónapja van vissza a nyugdíjig. A pletykák szerint a hadnagyot (akit nem léptettek elő 57 óta), átlag két évente verték meg a leszerelt katonák és miután a fejét is ütötték, az IQ-ja rohamosabban romlott mint azt a szimpla alkoholizmus és a genetikai hátrányok indokolták volna. Ez oda vezetett, hogy az elmeállapota a feletteseinek is feltűnt, amikor megrohamoztatta a helyiérdekű vasúti szerelvényt (igaz vaktölténnyel) vadul lövöldöző katonákkal. Egyszer elmesélem a hadnagy 56-os hőstettét is (hiteles forrásból), de arra még nem érett meg a nagyközönség.

A fentiekkel csak arra kívántam utalni, hogy a magyar parlamentalizmusból áradó homály nem süti ki a szinapszisaimat és nem okoz rapid agysorvadást nálam.  Azonnal. De a női kvóta  az majdnem. Női kvóta baszdmeg! És a buzik? És a debilek(igaz azokból már van 386)? És bárki? Mi a fasz van, feszegetjük a parlamentarizmus kereteit?

Hál istennek nem sokszor volt főnököm az életben, de a nőkkel jobban kijöttem, mint a férfiakkal. Valahogy jobban rájöttek, hogy nem karrierizmusból vagyok jófej, hanem szexuális okokból. Vagyis hajtok valamelyik (mindegyik) vonzó kolléganőre. Egyébként ez nem vált ki konsternációt, minden ellenkező híreszteléssel ellentétben, ha kedvesen csinálja az ember.

De, hogy kvóta, hogy 20 IQ-val rendelkező karrierista luvnyákat (á lá Horváth Ágnes) halásszanak a hímsoviniszta pártvezetés szexuális érdeklődési köréből? Aztán a politikusi tehetség, még annyira se számítson mint eddig? Hogy valaki pusztán azért ne lehessen jelölhető, mert nem fér bele a kvótába? És az alkotmány? Ja az meg mi a fene? Egyenlőség? Meg szabad választás?

Na most így közben rájöttem, hogy a cím egy kicsit homofóbra sikerült, de kimagyarázom magam. Nekem semmi bajom azokkal a fiúkkal akik a fiúkat szeretik, de máig szívdobogásom attól az emléktől, amikor az agárdi kemping zuhanyozójában egy furi fiú némi rövid verbális előkészítés után (szép a fütyid)  megfogta fenekemet. Megugrottam, mint a ló a darázstól és kihúztam a  gőzből, a szappanom még szerintem most is ott van. Szerencse, hogy pont annak a csajnak a karjaiba futottam, akivel egymás mellé vertük fel a sátrunkat. Nem csajozós dumaként, de elmeséltem neki a sztorit és az azzal kapcsolatos érzéseimet. Egész éjszaka vigasztalt és építgette megrabolt férfiasságomat, ami tök jó volt, eltekintve attól, hogy kb 20 percenként felröhögött az aktus pillanatnyi állapotától függetlenül. Majd megható monotonitással, bocsánatkérően megjegyezte: „Ne haragudj, de eszembe jutott, ahogy, oly meglepő gyorsan, kijöttél a tusolóból.”

Ez mutatja talán, hogy jó közelítéssel heterónak vagyok tekinthető és milyen kevés közös van bennünk. A heteró férfiakat megértem valahogy, hiszen a csajokat szeretjük és ez elég jó hivatkozási alap. A heteró nőket is megértem valahogy, mert a fiúkat szeretik és némi ráhagyással ezt(márminthogy fiú volnék) rám is lehet mondani.

Na de milyen közös nézőpontom lehet egy fiúval, aki a fiúkat? Még csak nem is jobbosok általában. Ezzel akkor se kéne nyomulni, ha nem szándékosan ilyenek és ha nem alacsonyabb rendűek és nem undorítóak. Ha lehet finoman a háttérben kéne csinálni és hálószobatitokként kezelni. Én szeretem a hálószobatitkokat. De azért ne legyen ciki, ha kiderülnek. Egyébként meg a homoszexuálisok rohadtul markáns kisebbség, őket miért nem képviseli senki a parlamentben? Ne már látensen képviseljék őket. Álljon ki valamelyik, aztán mondja a szemünkbe: Meleg vagyok. És a melegeket akarom képviselni.

És itt a baj. A képviseleti demokrácia az általános, komplex képviseletről szól és nem a speciális részérdekekről. A cipészek szerintem nem érdemelnek képviseletet, mint ahogy a cserzővargák sem és a pesti belvárosi értelmiségiek sem. Nekik ugyan van képviseletük a parlamentben, de nem ez utóbbi minőségeik miatt. A képviselők és a pártok (rendkívül szarul teszik ugyan), de a nemzet egészének képviseletét hivatottak ellátni. Ha a parlamentet formálisan is a részérdekek és definiált lakossági csoportok képviseletének az összességévé válik, a rendszer még kaotikusabbá válik. Az, hogy nő valaki, az nem politikai minőség, vagy valami különlegesség, hanem ember voltunk egyik aspektusa. Bármely normális embertől elvárható, hogy embervoltunk mind női, mind férfi lényegét befogadja, legalább a megértés szintjén. Nem hiszem, hogy nők nem képviselhetnek férfiakat és férfiak nőket.

Csak azt nem értem, hogy minket normálisakat, miért hülyék képviselnek?

Címkék: politika

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/api/trackback/id/tr49222877

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tiltott szavak 2009.07.08. 08:17:03

honatyákNa melyik az a lista, amelyben Lesotho, Kirgizisztán, Uganda, Kuba, valamint Trinidad és Tobago is megelőz minket? (Többek között Írországról, Hollandiáról, és Svédországról már nem is beszélve.) Igen, (Ön jól tippelt) a nők aránya a parlamentben.…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyalapi 2010.03.05. 17:03:23

Semmi cicoma, egyszerűen tetszett. Mivel elvetettem a sulykot röndösen, mi mást tehetnék, úberelem magam: Tizenegy, barátom, semmivel sem kevesebb. (A katonai élmények egy külön kategória, a nők azt hiszik ha utólag röhögünk rajta, akkor ez egy kellemes kávéházi szórakozás volt. A nagy büdös lófejt.... Megszenvedtük a barmok minden másodpercét, de túléltük, mert okosabbak voltunk, s képesek a kikapcsolásra. ettől még szenvedtünk, mint a légy a ragacsos papíron)
elnézést a személyes intermezzóért, a 11 azért jár.
Köszönöm.
Agy a lapi.
süti beállítások módosítása