Az egyharmad veszélyei

 2010.04.21. 10:04

 

 

Megdöbbent és elszomorít az a közöny és nemtörődömség, amit a magyar értelmiség nagy része, valamint a magyar átlag választópolgár tanúsít a minap lezajlott országgyűlési választások eredménye által kirajzolt politikai helyzet veszélyeinek tárgyában. Elképesztő, hogy országunk határain túli barátainak féltő aggódása, amely olvasható minden mértékadó újság véleménycikkeiben, a választások előtt még csak figyelmeztető jelleggel, míg a választások után keserű ténymegállapításként, nem hatott a keleti despotizmus posványszerű állóvizében dagonyázó magyar lakosságra.

Máig komoly a veszélye annak ugyanis, hogy a magyar országgyűlésben olyan erők szereznek egyharmadot, vagy esetleg akár annál kettővel-hárommal több mandátumot, akik minden demokrata, országát féltő ember számára teljesen elfogadhatatlanok. Én személy szerint az ellenzék egyharmadát ma a demokráciára leselkedő legnagyobb veszélynek tartom.

Az ügyefogyott magyar választási rendszer diszfunkciói következtében, holmi kompenzációs és területi listákon, olyan politikai pártok képviselői óvakodnak be a parlamentbe, akik egyébként, ha felgyújtják a villanyt, sebesen rejtőznek el a padló repedéseiben. Nem tudom meggondolta-e a tisztelt választópolgár, hogy ha nem állítjuk meg a demokráciára fenekedő fenevadat, az is előfordulhat, hogy szanyi tibor is tagja lesz a következő parlamentnek? Elgondolkodott-e valaki ennek az eseménynek a közegészségügyi következményein? Tanácsos talán átfutnunk azon személyek névsorán, akik a magyar szocialista párt színeiben például beleszólhatnának a nemzet sorsának alakulásába, ha szavazók jövő vasárnap nem rettennek meg ettől a lehetőségtől:

Nagy valószínűséggel az mszp-frakció tagja lesz ugyanis várhatóan: Mesterházy Attila, Lendvai Ildikó, Kovács László, Gyurcsány Ferenc, Botka László, Szekeres Imre, Kiss Péter, Simon Gábor, Lamperth Mónika, Ujhelyi István, Hiller István, Molnár Csaba, Puch László, Juhász Ferenc, Veres János, Vadai Ágnes, Varga László, Bárándy Gergely, Szűcs Erika, Szabó Imre, Varga Zoltán, Boldvai László, Burány Sándor, Garai István Levente, Gúr Nándor, Horváth András Tibor, Oláh Lajos, Sós Tamás, Iváncsik Imre, Lukács Zoltán, Kolber István, Harangozó Tamás, Nemény András, Pál Béla, Baracskai József, Tóbiás József, Göndör István, Kovács Tibor, Harangozó Gábor, dr. Simon Gábor, Tóth József, Tukacs István, Nyakó István, Baja Ferenc, Vitányi Iván, Ficsor Ádám, Gőgös Zoltán, Szabó Vilmos, Káli Sándor, Horváth Csaba, Molnár Zsolt, Steiner Pál, Pál Tibor, Józsa István, Szili Katalin, Ipkovich György.

Van-e olyan becsületes szívű magyar ember, aki nyugodt szívvel hagyná e latrok kezén szeretett hazánk szívének egyetlen dobbanását is?

Szerencsétlen, amúgy is csalódott jobbikos nemzettársainknak ezekkel az egyedekkel legyenek kénytelenek egyezkedni, ha meg akarják akadályozni a Fidesz sikeres kormányzati tevékenységét és szerkezeti reformjait, hogy négy év múlva az ellenzéknek nehogy egy sikeres és boldog országban kelljen felvenni a harcot a kormányzati túlhatalommal? Szabad-e egy naiv jobbikos fiatalembert, vagy egy tapasztalatlan elempés leánykát kitenni annak a veszélynek, hogy miután a parlament egy rejtett zugában betoltak egy közös jointot, és boldog mosollyal botorkálnak vissza az ülésterembe meghallgatni Orbán Viktor tartalmas expozéját az elszámoltatásról, lendvai ildikóval fussanak össze a félhomályban és ebből következőleg hamvas lelkük jóvátehetetlen sérüléseket szenvedjen?

Habár ildikótól csak akkor nem kell rettegnünk a parlament sötétjében, ha az állami ellátás más formáját részesíti előnyben vele kapcsolatban az illetékes hatóság.

Aztán persze ott van maga az ember, aki körül kikristályosodik majd az új baloldal, a Galamus-csoport istene, a legnagyobb demokrata, a köztársaság fogalmának innovatív megújítója, akinek az elmúlt nyolc évet köszönhetjük. Az ember, aki csekély 40 milliárd euró költséggel elodázta a sátán eljövetelét, akit, hite szerint, jobban szeretnek a nyugdíjasok, mint a 13.havit. Komolyan fenyeget a veszély, hogy ha az ellenzék megugorja az egyharmadot, a delejes személyiségű rohamreformer ellenzéki tevékenységét is kénytelenek leszünk elszenvedni. Ami, kormányzati tevékenységének ismeretében, amellett, hogy ez is pont annyira lesz hasznos, mint az, érzésre olyan lesz, mint lassú szopogatással kinyerni az ízanyagokat a szárított teveürülékből.

 

Drága Szeretve Tisztelt Választópolgár Felebarátaim!

 

Ne engedjük, hogy az ellenzék túlhatalmat szerezzen! Állítólag az elmúlt nyolc évben is az ellenzéki túlhatalom akadályozta meg a reformokat. Ha az ellenzék megint túlnyeri magát és egyharmadot szerez, megint szöszmötölni kell a hatékony döntéshozatal előtt. Szabad-e kitenni az amúgy is agyonterhelt kormánypárti képviselőket annak, hogy a feltétlenül szükséges alkalmakon kívül (plenáris ülés, bizottsági ülés, büfé, ebédlő, mellékhelyiség, illegális dohányzás) máskor is, holmi frakcióegyeztetéseken, meg szakértői munkacsoportokon azzal mérgezzék magukat, hogy olyan kérdésekről egyeztetnek, amik úgyse ott dőlnek el?

Mondjunk nemet az ellenzéki pártokban tomboló féktelen hatalomvágyra, a hatékony kormányzást akadályozó akadékoskodásra!

 

 

 

Címkék: mszp fidesz gyurcsány ferenc kétharmad szanyi tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/api/trackback/id/tr351939247

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tízmilliókat költött kommunikációra Szeged 2010.05.10. 18:56:05

A Political Capitallel kötött szerződésben olyan feladatokra szerződtek, amelyek elvégézésére a város maga is fenntart szervezeti egységeket. Egy másik cég egy év alatt 47 milliót kapott, ebből másfél milliót hűtőmágnesek készítéséért.

Trackback: Orbán tizenkét pontya 2010.04.21. 13:00:48

   Biztos láb, világos iránytű, "remek dokumentum". A következő négy évben a Fidesz ennek alapján végzi a munkáját - így jellemezte Orbán Viktor a Polgárok Házában a Fundamentumok című, 12 pontos elnöki programját. "A Fide...

Trackback: Aki nem adja fel... 2010.04.21. 12:34:56

Hát igen. Aki optimista, az optimista, a gödör mélyén se tagadja meg magát. Például az a kedves hozzászóló, aki Mesterházy Attila Facebook oldalán a következő üzenetet hagyta kedvenc miniszterelnök-jelöltjének: Nagyon lapos lett a hangulat!Az élet meg...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nem1rem1 2010.04.21. 13:37:18

@az igazi Sipi: Minden tekintély-elvű közösségben alapvető probléma az, hogy a vezér megváltoztatja a véleményét, de a zombijai nem tudnak elég gyorsan alkalmazkodni hozzá.

Orbán Viktor már a választások éjszakáján kiadta az új irányt: Mindenkire szüksége van. Tudja, hogy a baksisért markolászókkal, az agyatlan zombikkal meg az utcai harcosokkal rombolni lehet, de kormányozni nem. Ehhez szükség van olyanok támogatására, akik elfogadják azt, hogy a polgárháborút megnyerte a Fidesz, és mostmár az ország sorsa fontosabb, az elmúlt nyolc évet pedig (mind az MSZP-t, de mind a Fidesz-t is) majd a történelem fogja megítélni.

Talán, ha 1984-ben lennénk, könnyebben menne a duplagondol...

Egyébként meg egyetértek a korrupció sommázásával. Csak azt nem tudom, hogy a Fidesz hogy fog most kimászni ebből a kommunikációs gödörből: Eddig ugye az adók túl magasak voltak, ezért többször is erkölcsi fölmentést adtak a lopós-csalós magyar vállalkozóknak (a becsületesekre természetesen nem vonatkozik a kitételem).

Most a Fidesznek kell majd adóbehajtani, és már pedzegetik, hogy még a vállalkozások terheit sem tudják néhány évig érezhetően mérsékelni. Kíváncsi leszek, hogy milyen szómágiával fogják a komcsi adót lecserélni az igazságos polgári altruista adózásra, ráadásul úgy, hogy ne csökkenjen a hitelük, mind az eddig csalók és most csodavárók, mind az eddig is becsületesek, most magukat baleknak érzők között.

Hóember 2010.04.21. 13:38:48

Ficsort is kéretik azonnal kiemelni, nem is értem ,hogy maradhatott normál szedésben.

Joseph Adama (törölt) 2010.04.21. 13:38:59

@az igazi Sipi:
Éltél már külföldön? Vállaltál munkát?

Lecseréled? :D Jó. Cseréld le az államot.
Amíg gazdaság pörög és van elég munka szeretettel várnak. DOLGOZNI:) Nem letelepedni. Az állampolgárság megszerzése még strapásabb folyamat.
És mindvégig bevándorlóként fognak kezelni.

Van olyan német (magyar) ismerősöm, aki ezt még 40 év ottélés után is megkapja. És nem a helyi szélsőségesektől.:p

Tudod az élet, meg a MESE az más ;)

viragimado 2010.04.21. 13:40:26

@nem1rem1: aki gondolkodik, az minden ígérgetés ellenére is tudja, reálisan mit lehet, és mit nem lehet még megtenni. Az tudja, mekkora problémák vannak az országban, és mekkorák a világban, ami ide is kihat. Az ország 40-60 évvel van elmaradva! Ezt behozni szinte esélytelen! Csak enyhíteni lehet rajta.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.04.21. 13:40:35

@Rwindx: "A 10 millió kicsi sáska teória egy nagy faszság. Vannak paraziták, sokan, ez tény, de hogy mindenki az lenne az hülyeség, ugyanis akkor nem lenne kin parazitáskodni."

szerinted az allamadossag mibol rakodott ossze..?:-))

felsorolom en szivesen....
gyes, gyed rokkantnyugdij, gazartamogatas, lakashiteltamogatas, ingyenes orvosi ellatas, ingyenes felsooktatas, halapenz, rendorok lefizetese, szamla nelkuli munkak, feketegazdasag, nyugta nem adasa, adocsalas, adoelkerules, minimalberezes...

na ezeknek a mukodtetesi koltsegeit jelentos reszben hitelbol fizetik.

az pedig, hogy te mit hiszel arrol, hogy en mi vagyok kulonosebben nem erdekel:-)
ezt nekem kell tudni. te meg ugyis csak tevedhetsz, mert se nem dolgod, se nem kompetenciad meghatarozni engem:-)

Paranoid Android2 2010.04.21. 13:40:42

@dzsaszper: De fontos neked! Valami miatt nem komálod a csávót?:)
Megyek megbélyegzem!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.04.21. 13:42:31

@Joseph Adama: ki beszelt itt allampolgarsagrol?

arrol beszeltem, ha adot fizetek, akkor elvarasaim vannak. es ha nem teljesitik az elverasaimat, akkor annak ffizetek adot, aki teljesiti.

viragimado 2010.04.21. 13:43:32

@az igazi Sipi: az államadósság tekintetében menj vissza néhány 10 évet, amikor még nem volt gyes, gyed, ilyen-olyan támogatás. Sajnos ez a rengeteg állami dotáció, a már akkor is halmozott államadóssággal indult. A többi jóval később jött hozzá.

Keelhaul 2010.04.21. 13:45:56

Azé' mielőtt azt mondjuk, hogy a fidesz és az mszp pont ugyanannyira korrupt pártok, jó lenne má összeszámolni és arányosítani a kibukott korrupciós ügyeket a két párt kormányzásai alatt.

Én úgy emlékszem, egyetlen BKV-botrány szintű ügye se volt a fidesznek, az MSZP-nek meg volt néhány. Javítsatok ki, ha tévedek.

"Simon Attila alkotmányjogász: A mostani, jogerős bírósági döntés szerint a Központi Statisztikai Hivatal kormányzati jelentéshez megküldött adatai is közérdekű adatoknak minősülnek, ezért azokat nyilvánossá kell tenni. Így ezeket 2006-ban sem lehetett volna, és a jövőben sem lehet majd eltitkolni a közvélemény, az emberek elől. A jogerős polgári ítélet azért különösen nagy jelentőségű és túlmutat önmagán, mert a három esztendeje ugyanezen ügy kapcsán a Gyurcsány Ferenc akkori miniszterelnök és Veres János expénzügyminiszter ellen tett büntetőfeljelentést a Központi Nyomozó Főügyészség bűncselekmény hiányában elutasította."

Az adatokról:

www.magyarhirlap.hu/gazdasag/trukkok_szazai_kisert_a_mult.html

Joseph Adama (törölt) 2010.04.21. 13:46:08

@az igazi Sipi:

Azzal a részével tökéletesen egyetértek, hogy ha adót fizetek, akkor elvárásaim vannak.

A másik része meg álom. - vagy max adóelkerülsz :p-

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.04.21. 13:47:21

@viragimado: remekul mentettuk at a szocializmust a kapitalizmusba allami szinten...

jellemzoen azok az ellatorendszerek eleve halalra voltak itelve. kar, hogy a most kovetkezo kormany ugyanezeket az elletorendszereket koromszkaadtaig vedte ellenzekben, akar nepszavazassal is hajllandoak voltak szembemenni a logikaval es realitassal...

viragimado 2010.04.21. 13:47:56

@az igazi Sipi: azt megteheted. De hacsak nem Dániába, Norvégiába mész, akkor ne reménykedj sokkal több jóban. És bár ott fizetsz adót, de amíg nem leszel állampolgár, sok dolog nem fog rád vonatkozni. Ezzel együtt, azt vallom én is, hogy amíg itt nem javulnak jelentősen a dolgok, aki nyelvet beszél, ha teheti menjen külföldre. Legalább meg fog élni a keresetéből (ha kap munkát).

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.04.21. 13:48:17

@Joseph Adama: mar miert kerulnek el adot?
ha letelepszem egy masik orszagba es ott adotfizetek, akkor csak ezt az orszagot fogom elkerulni, nem az adofizetest:-)

v. jókormányzósember 2010.04.21. 13:49:35

My Dear Child, Paranoideandroide!

You are soo... Soo a veryhungarian...

(Mintahogy egyes "hungarianwarrior"-ok. Megjegyzem, ezen személyeket o. v. keltegette- s most MEGTAGADJA. )

Érdekes.

Drága Gyermekem (talán nem veszed rossz néven, ha inkább a magyarnál maradnék, tudod, az általam kedvelt szervezetek jelképében

SZEREPELNEK nemzeti szinek. Tudom, ez nagy ok az ő gyűlöletükre, de próbáld megnyugtatni szived. Tudod: méltósággal kell veszíteni- s lám, van, aki GYŐZNI SEM TUD méltósággal.

Szóval, gyermekem, az írás MEGMONDJA - add meg a császárnak, ami a császáré (ÉS NEM IS TÖBBET!)

Egyrészt- miért imádol te földi királyokat- mikor az csak az ÚRNAK a te Istenednek jár

(Lukács 4-8.)

Másrészt, tudod -é, hogy ami a Császáré, azt MEG KELL ADNI a császárnak. Így pl. a TISZTELETET is- te úgy vársz tiszteletet barátom- ezért hidd el, majd meg is mérettetsz-
hogy NEM ADTAD (sőt, mivel az általad említett személyek A JELENLEG ebben a helyzetben lévők) NEM ADOD meg a tisztelet.

Gyermekem, te very humanoide vagy. humanoide- emberszerű.

Csak az ISTENI hiányzik...

Fogadd be hát szívedbe - Jézust. Add meg az ISTENNEK, ami az ISTENÉ.

Ámen.

nem1rem1 2010.04.21. 13:50:18

@Paranoid Android2: Én pedig csak csendesen, szerényen jegyezném meg, Kedves Választópolgár Felebarátom, hogy mondjuk Vitányi Ivánnak, amellett, hogy szerintem senkinek sem ártott, korrupciós ügybe nem keveredett, kormányzásban nem vett részt, a bokájáig sem érsz fel, a posztod alapján.

Ha gondolod, részletesen is kifejthetem és érvelhetek, de abszolúte nincs jelentősége. Egy kanál bortól még nem változik meg a posz mosogatólé-jellege, tehát nem kell fáradni a korrekcióval.

nem1rem1 2010.04.21. 13:51:49

@Keelhaul: Nem szeretném a szocialisták korrupciós érdemeit csökkenteni, de ha emlékszel még valami Kaya Ibrahimra meg Josip Totra...

viragimado 2010.04.21. 13:52:43

@az igazi Sipi: lásd be, te sem tudnál ezeken a dolgokon jelentősen változtatni. Mondjuk a kisgyerekesek fizetett otthon létét le lehetne csökkenteni (már ha tudnának nekik munkát adni). Ki lehetne tólni a nyugdíj korhatárt, ha egészségesebbek lennének országunk állampolgárai, és ha emellett még a fiataloknak is tudnának munkát adni.
Ennek a probléma körnek a gyökere, hogy ha van elég munkahely, és a munkaképess népesség 90%-a tudna dolgozni, adózni, a cégek is normlisan adóznának, ki tudnánk termelni ezeket a pénzeket. Tehát amíg a gazdaság nem működik, addig ezekkel is gond lesz. Magyarul, legelső teendő a gazdaság élénkítés valahogy. És ez a legnehezebb!!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.04.21. 13:55:01

@viragimado: hat az a baj, hogy amig itt nem hal ki ket generacio - vagy legalabbis a kadar-nosztalgia - addig nem erdemes ittmaradni. ugyanis az itt elo emberekkel van itt a legnagyopb gaz, akik 300 kikurt ingyenforintert vegimennek az egesz noi felmenoagon, ha kell, asot is hasznalva...

es amig az emberek igy gondolkodnak, addig nem lesz a politika sem masmilyen, mert a politikusok _mi_vagyunk_. ha a valasztek ekkora gane, mint ami itt van, akkor nem lesz jobb. amig az adocsalas bocsanatos bun, addig nem lesz jobb. amig az en partom lopphat a tied nem a vezerelv, addig nem lesz jobb. addig az a korrupcio, amibol engem kihagynak addig nem lesz jobb. amig csak addig erdekel a kepviseloi mentelmi jog eltorlese, amig en nem parkolok rossz helyen, addig nem lesz jobb.

es ezt nem csak a politikusok csinaljak. itt mindenki ezt csinalja. en mar megszoktam, hogy hulyenek nez a csaladom es baratnom csaladja, amikor ha halapenzt emlegetnek en rendorsegi feljelentest. nem vagyok hajlando egy szaros meghatalmazasra mas nevet odahamisitani, nem vagyok hajlando kiskapukat keresni es azokat hasznalni. mert nem. mert azt latom, hogy ez az altalanos allampolgari mentalitas hogy sujtotta porba es szarba ezt az orszagot.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.04.21. 13:57:19

@viragimado: ez semmi mas, mint kifogaskereses.
azt felejted el, hogy az a vallalkozas, amelyik nem a hatalyos jogszabalyoknak megfeleloen roja le a kotelezettseget az allam fele, az nem vallalkozas. tehat ha valaki vallalkozast akar uzemeltetni, akkor merje fel, hogy tudja-e csinalni, avagy nem. ha nem kepes a jogszabalyoknak megfeleloen uzemeltetni, akkor lehet elmenni alkalmazottnak azokhoz, akik erre kepesek.

Joseph Adama (törölt) 2010.04.21. 13:57:51

@az igazi Sipi:

Ha épp pörörg a világgazdaság, ha épp szükség van a munkádra, ha épp te jobb vagy a többi azonos munkára jelentkezőnél....

érted HA-HA-HA ;)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.04.21. 13:59:03

Szenzációs ...erre persze megint nem gondolt senki!

viragimado 2010.04.21. 13:59:11

Az általad említett két generáció már annyi idős, hogy nem rúg labdába sehol (na jó párt vonalom még esetleg, főleg az MSZP-ben).
Na látod, most mondtad meg a legfontosabbat! Alapvetően rossz a magyar emberek gondolkodás módja! A korrupció, a törvények kijátszása évszázados "sajátosságunk"! Fene tudja miért. Na ezt kellene levetkőzni! Meg azt hogy a törvények, szabályok azért vannak, hoyg legyen mit megszegni.

Rowar Atkinson 2010.04.21. 13:59:18

@nem1rem1: Ez az érdemi válaszod a szocik korrupciójára?

Keelhaul 2010.04.21. 13:59:41

@nem1rem1: zona.hu/article/2067/a-tiz-legnagyobb-magyar-korrupcios-botrany.html

Számolj, és adj hozzá még egy bkvt.

Vitányi Iván pedig nem egy szent ember, bár kétségtelenül jó tudós, tudnék mesélni olyat, hogy kihullik tőle a hajad. De hálisten marginalizálódott, a megélhetést nem sajnálom tőle.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.04.21. 13:59:58

@Joseph Adama: igen, az vagyok. jobb vagyok. erosebb, ugyesebb, tapasztaltabb. ha nem lennek az, neki sem allnek, nem?

Dekatlon 2010.04.21. 14:02:22

@viragimado: ez sem a véletlen műve. Ha a szabályok rosszak, látványosan és büntetlenül röhögnek a képedbe az elkerülői, akkor benned is lerombolódik valami.
Úgy is mondhatnám, hogy kicsi lesz a társadalmi elfogadottságuk :)

Joseph Adama (törölt) 2010.04.21. 14:03:29

@az igazi Sipi:
A blog mindent elbír. Számomra okos, ügyes , erős, tapasztalt vagy.
De én nem számítok akkor, amikor állást pályázol meg .;)

viragimado 2010.04.21. 14:05:31

@Dekatlon: ne vetítsünk! A jó és fontos szabályokat is sokan elkerülik! Viszont az igaz, hogy ha azt látjuk fent lehet, akkor lent miért ne csinálnánk!

Archenemy 2010.04.21. 14:05:52

szeretném minden egyes patásorbánozó, fideszfújoló, frusztrált embernek megköszönni, hogy hozzászólásaikkal édesebbé és teljesebbé teszik a napomat

öröm látni, hogy mennyire rossz nektek, hogy milyen keserűek és csalódottak vagytok, milyen dacos, gyerekes dühvel sziszegtek és vádaskodtok

köszönöm nektek, hogy bearanyozzátok a napomat

Rwindx 2010.04.21. 14:07:36

@az igazi Sipi:
gyes: Miért ne támogatnánk azokat akik gyerekeket szülnek?
gyed: Olyannak ját aki azt megelőzőleg biztosított volt, azaz csengette legalább a minimum díjat a TB kasszába. Így nem parazita. Bár lentebb kiderül hogy fogalmad sincs mi az a TB járulék.
rokkantnyugdíj: Na ezzel egyetértek. Sok a rokkantnyugdíjas (780.000fő), aminek valószínűleg 90% csaló, de ugye a 780.000 az nem 10.000.000.
gázártámogatás: Ebben is egyetértünk. Itt 1.800.000 főről van szó.
Lakáshiteltámogatás ismereteim szerint már nincs, ellenben amíg volt, addig ha jól rémlik nem kevés +ÁFA és egyéb adó folyt be a kasszába ebből adódóan.
Ingyenes orvosi ellátás: Te melyik országból írsz? Ugyanis Mo-n ilyen nincs. A bruttó fizetés 33%-a szépen egészségügyi hozzájárulások címszó alatt megy az államkasszába.
Ingyenes felsőoktatás: Ez egy hosszútávú befektetés az állam részéről ha jól csinálja, most éppen szarul. Egyszer kiszámoltam hogy mekkora az adókülönbség aközött a mostani befizetéseim, és a vérható fizetésem között, ha nem megyek felsőfokú oktatási intézményben. Eddig a rám fordított képzés költségének kb hatszorosát fizettem be az adókülönbözetből, pedig még csak 10 éve dolgozok, mennyi lesz további 30 év múlva? De megszopattam a magyar államot... Ja és én még tandíjat is fizettem, hála az agyament bokrosnak.
Hálapénz: Ennek mi köze van a felvett hitelekhez? Gondolom te is tudod hogy semmi.
Rendőrök fizetése: Rendőrökre talán nincs szükség? Hülye vagy.
Feketegazdaság: Van, csökkenteni kellene. Miért nőtt az utóbbi időben csökkenés helyett? És miért sorolod fel az elemeit tételesen, külön pontként?

Ezek a fentiek nem támasztják alá a teóriádat, hanem egy szimpla marhaság. Ugyanis az éves bevétele az államkasszának mintegy 8000 milliárd Ft és ezen felül 1000 milliárd alatti az éves hitelfevétel. A 8000 milliárdot valaki odateszi, nem az útszélen találják.

Aztán ha már úgyérzed hogy a te kompetenciád meghatározni azt hogy én mire várok, és definiáld magad a tények ellenében.Akkor engedd már meg hogy én is besoroljam az érvelésed oda ahova való. Tévedhetek, de most éppen nem tévedek.

Ha meg függetlennek akarsz mutatkozni jobb ha új nicket választasz, úgy sikeresebb lehetsz.

Mérnork 2010.04.21. 14:08:21

@Uva: Azért az ugye feltűnt, hogy ez az írás csak a lendvai ildi FIDESZ 2/3-tól való rettegő beszédének a tükörképe a másik oldalról?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.21. 14:15:18

Ez jó kis szatíra volt :) Grat! Jó a stílus!

Logan Grimnar 2010.04.21. 14:20:34

Látom a sok megélhetési szoclibbant tobzódik ( sipi, is,orbánópium . Ez a vonat elment elvtársak, a következő pedig esetleg 20 év múlva jön nektek. Addigra talál kiszabadulnak főnökeitek a sittről, ha jól viselkednek...

Dekatlon 2010.04.21. 14:21:10

@viragimado: nem vetítünk. Te magad is elismerted az egyik felét. Nem elégséges, ha egy szabály jó és fontos, az csak a dolog egyik fele. Ha a képedbe röhögnek büntetlenül a megszegői, és épp neked sincs kedved betartani, nem is fogod.
(Ha meg mégis, akkor becsületes hülyének fogod gondolni magad, és nő a depressziószinted, az se jóbb. :P)
Jó szabály kell, és gyors bünti a megszegőire. Ennyi a nagy titok.

ds3 2010.04.21. 14:21:12

Nehéz eldönteni, hogy ez a cikk most valóban komoly-e.

Mindenesetre a sikeres kormányzást Gyurcsány egymagában is megzavarhatja, ha Fidesz tartja magát ahhoz a szokásához, hogy "közkedvelt" ex-miniszterelnökünk egyetlen szavára kivonul a parlementből.

Unommáazegészet 2010.04.21. 14:22:43

Az egyharmad valódi veszélye maga az MSZP parlamentbe jutása. A szemétdombon a helyük. Én a magam részéről a logójuk vörös színét lecseréltem szarbarnára.

Dekatlon 2010.04.21. 14:24:18

@Logan Grimnar: Nagy faszt ment el. A nép emlékezete rövid. Az MSZP most a Fidesz 4/3-áért kampányol, hogy 4 év múlva, az Új Baloldal MINDENT a nyakukba varrhasson, és választást nyerjen.

Logan Grimnar 2010.04.21. 14:31:05

@Dekatlon: erre van esély, pontosan ezért kell a 2/3 birtokában az összes elvtársat lesittelni ( amire ok és indok bőven van egyébként is ).
Azonkívül el kell törölni az általános szavazójogot: minimum érettségihez és aktív munkaviszonyhoz kellene kötni....

viragimado 2010.04.21. 14:34:51

@Dekatlon: ebben egyetértünk. Sokkal átgondoltabb szabályozás, szigorúbb törvények, és szigorúbb retorzió a törvényszegésért! Ezek kellenének!

Agent Cooper 2010.04.21. 14:35:45

@Joseph Adama: Téged ezért a pártközpontból fizetnek, vagy ingyen égeted magad?

Unommáazegészet 2010.04.21. 14:37:40

@Logan Grimnar: Nem érettségihez kéne kötni, mert még a diplomások közt is akad vadbarom. Ki kell dolgozni egy állampolgári vizsgát, ahol számon kérnék az alapvető politikai, gazdasági ismereteket, tudni kéne történelmünk legfontosabb eseményeit, stb. Aki ezen a vizsgán nem felel meg, az kukorékoljon a maga szemétdombján és kuss legyen a neve!

viragimado 2010.04.21. 14:38:13

@Logan Grimnar: bocs, de hülyeséget írtál! Az érettségi sem ad intelligenciát, sem gondolkodni tudást. Sőt, az egyetem sem. Egy józan gondolkodású, de iskolázatlan embereknek épp olyan jogai vannak, mint egy diplomásnak. És már azt hogy képzeled, ha épp önhibáján kívül munkanélküli valaki, elvennéd a szavazójogát? Normális vagy?

viragimado 2010.04.21. 14:38:49

@Unommáazegészet: ettől sem függ a szavazóképesség!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.04.21. 14:39:23

@Joseph Adama: kerdeztel, en meg valaszoltam.
tanulsag, ha legkozelebb kerdezel valamit, akkor teged le kell szarni, mert csak azert kerdezel, hogy kotozkodhess:-)))

valamiert nagyon szalka vagyok a szemedben, kispajtas:-DDDD

viragimado 2010.04.21. 14:40:08

@Unommáazegészet: hasonló vizsga mst is van, közigazgatási versenyvizsgának hívják. Sok embernek megvan, mégis rengeteg alig valamit tudó ember dolgozik az állam és közigazgatásban.

Rwindx 2010.04.21. 14:41:20

@az igazi Sipi:
Az hogy hazudozol mindent, és iderakom a tényeket az a posztkádári duma? :D:D:D:D

Te tényleg igazi Barom vagy. :)

Ingyenes orvosi ellátás... legalább az országról lenne fingod amiről irogatsz...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.04.21. 14:49:11

@Rwindx: mi volt abban a hazugsag amit leirtam?
te meg akartad magyarazni, hogy miert is kell ennyi penzt szorni ketmarekkal mindenfel ingyenelo szarhazinak.

nem hazudott itt senki..
mindossze te probalod fenyesitgetni egy kicsit a dfolgokat, hogy ugy tunjon, hogy az, ami szar valojaban aranyrud..:-)

nem aranyrud. az bizony szar, ahogy van. meghy az idiotaneveles, mert egyszerruen azt hiszi az allam, hogy neki aztan rettentoen szocialisnak kell lennia luzerek javara azokkal szemben, akik letesznek valamit az asztalra.

csak az lesz baratom, hogy ha mi, akik letesszuk az asztalra megunjuk a luzereket, akkor amit az asztlra teszunk, azt kenegethetitek utana ahova szeretnetek, mert - mint azt fentebb irtam - egyszeruen megunjuk a mindenfele segghulye, thaigetos-pozitiv szarzsak kitartasat, akkor elmegyunk az adonkkal olyan orszagba, ahol megbecsulnek minket.

es csak hogy tudd: ez bizony abszolut jobboldali gondolkodasmod:-)

amit te irsz fent, az viszont meglehetosen balos:-)

Dekatlon 2010.04.21. 14:51:21

@Logan Grimnar: Az MSZP egy nagy párt. Ha lesittelsz 100 embert, jön másik 100 a helyére. Ez nem megoldás.
A másik ötleted meg? Müveltségi cenzus... az soha nem kerül bevezetésre. Pedig lenne benne logika, ha nem is éretségi, de legalább pár kérdés, pl. ilyenek:
Mi Magyarország államformája?
Soroljon fel 4 szomszédos országot.

Lenne nagy sírás-rívás :)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.04.21. 14:53:55

@Dekatlon: ebben az esetben az lmp adna a kormanyt valszeg..
a tobbiek elsosorban a sotet bunkokat szolitjak meg es probaljak oket a sotet bunkosag allapotaban tartani...

dramai lenne a jobbik, mszp es fidesz szavazotaboranak redukcioja:-DDD

Rwindx 2010.04.21. 14:56:39

@az igazi Sipi:
A számok, pl.:
mindenki vs jóval kevesebb
0 vs 33%

Aztán besorolások:
hálapénz, rendőrfizetés, oktatás

És ki lenne az a "mi" akik elmennek? És van egy olyan érzésem nem is sírnék utánuk.

És ki lenne az a "ti" amibe úgy veszem ki vélhetőleg én is beletartozok?

Te állítottál valamit, én cáfoltam. Egy cáfolat mitől lenne balos? Az egyetlen kicsit is balos momentum a gyes lehet, de ha azt mondom hogy a jobb mindig is fontos társadalmi alkotóelemnek tekintette a családok akkor nem hiszem. A számok meg nem balosak. Sőt ha megnézed egyes részekkel egyetértettem veled, csak az orbitális hülyeségnél neveztem nevén amit kellett.

dzsaszper 2010.04.21. 14:57:21

@Paranoid Android2: nekem? személy szerint vele semmi bajom -- csak olvastam a kinevezése és távozása körüli sajtóhíreket -- gondolom olvastad te is :)

Dekatlon 2010.04.21. 14:59:10

@viragimado: Nem feltétlen szigorúbb, inkább okosabb büntik. Nem csak pénz meg börtön. Ennél izgalmasabb megoldások is vannak: letöltendő közmunka milliomosoknak (hidd ell nagyobb visszatartó erő, mint a pénzbünti), megépítendő játszótér/park/mitooménmi a cégeknek.

amite 2010.04.21. 15:00:05

@Blogger Géza: Egyik kutya,másik eb. Azt nem tudták eldönteni,hogy mennyivel csökkentsék a létszámot.az egyik mondott x-et,a másik x+2-t.Ne legyünk már ennyire elfogultak egyik vagy másik irányba!

nem1rem1 2010.04.21. 15:00:32

@Rowar Atkinson: Kérded: "Ez az érdemi válaszod a szocik korrupciójára?"

Nem, ez csak az alábbi kitételre a válaszom:

"Én úgy emlékszem, egyetlen BKV-botrány szintű ügye se volt a fidesznek."

Akkor kicsit részletesebben: Az MSZP-SZDSZ korrupciós ügyek védhetetlenek, még abban az aspektusban is, hogy húsz év budapesti önkormányzás alatt ez Magyarországon szinte törvényszerű. Abcug!

Ezzel szemben én konkrétan tudok konkrét fideszes városok (önkormányzatok) konkrét összegű konkrét korrupciós eseteiről. Ezek még akkor is összemérhetők abszolút számokkal is a BKV-ügyekkel, ha nem arányosítjuk a 20 évet a 4 évekkel.

A BKV -szindróma lényege: Ha van egy masszívan veszteséges üzemed (BKV, önkormányzat önmaga, stb.), amelyiknek működnie kell, de csak hatalmas állami veszteség-finanszírozással maradhat fenn, ott az a sokmilliárt veszteség között az a néháynszázmilliós korrupciós összeg fel sem tűnik.

Ezek tükrében én kíváncsi leszek, hogy a nagy antikorrupciós vehemencia, amivel elvileg maximálisan egyetértek, mikor fogja a jelenleg zászlóshajóknak tekintett fideszes városokat, polgármestereket, testületeket is utolérni? Mikor fog XY polgármester Hagyó Miklós neve mellé kerülni, fogja az ügyészség letartóztatni azért, mert ilyen-olyan szerződéseken keresztül csorgattak vissza horribilis (százmilliós) összegeket önkormányzatoktól a Fidesz pártkasszába?

Mint jeleztem, konkrét ügyekről van tudomásom, amennyiben a kisvárosi, nem-szocialista érzelmű barátaimtól származó, egybehangzó pletykák igazak.

Kívánom, hogy tisztuljon a közélet, és ha a Fidesz tisztítja meg, akkor tegyék ők. A fenntartásaimat pusztán azon tények jelentik, hogy egyrészt Orbán Viktor ugyanekkora szájkaratéval fogott 1998-ban a korrupció felszámolásához, az eredményt ismerjük. Másrészt addig, amíg a saját Kaya Ibrahimos ügyeikkel legalább erkölcsileg nem számolnak le ("Közterheket tüntettünk el éjjel és nappal, mielőtt hazudtunk róla") adiig nem tartom hitelesnek a felbuzdulást. És harmadrészt, amíg szinte kizárólag az ellenfeleik korrupciós üygei kerülnek elő, addig ezt nem megtisztulásnak, hanem tendenciózus politikai leszámolásnak tartom.

És aki ezek után erkölcsi tisztaságot tulajdonít a Fidesznek, és az MSZP-t ugyanezen logikával eleve korruptnak tartja, azt ki is röhögöm. Keserű kacajjal bár...

viragimado 2010.04.21. 15:01:39

@Dekatlon: ez sem rossz ötlet! :-)) A lényeg, hogy kellene felelősségrevonás, és bűntetés. Különben hiába a törvény, mindenki azt hiszi (és sajnos jól), hogy bármit megtehet, főleg egy szinten felül!

dukeekud 2010.04.21. 15:04:55

Olvasva a neveket kulonosen az elso 5-6 -ot hanynom kell gondolattol, hogy ezek az emberek nem a bortonbe vonulnak be, hanem esetleg a parlamentbe.Nem hogy az egyharmad, de meg az egy harmincad is tul sok ezeknek.

Dekatlon 2010.04.21. 15:05:53

@az igazi Sipi: háááát nem tudom :)
Megszólítás terén, valszeg igazad van, de pártreferenciák tekintetében hasonló a megoszlása a társadalomnak a műveltebb rétegekben mint a nagy átlagban. Igazában semmi nem változna, max. gyorstalpaló tanfolyamokat szerveznének a pártok. (ami persze már nyereség :) )

Paranoid Android2 2010.04.21. 15:06:11

@nem1rem1: Én olyan pletykát hallok naponta többször (itt a fejembe bent), hogy a szoci kommentelők, szoci kommentelők.
Vaze, ez egybeesés.
Amúgy meg gondolkozz el azon, hogy mi, akik szintén hallunk mindenféle hangokat, mégse a szocikat választottuk.
Had döntsem már el én, hogy ki lop meg!!!

gyilkos fűegér 2010.04.21. 15:07:17

Engem bizakodással tölt el, hogy a rendszerváltás után húsz évvel (ebből 4 mdf, 4 fidesz) van ember mo-on akibe ennyi ártatlan naivitás, bizakodás szorult... "a fidesz strukturális reformjai": bruhaha!

nem1rem1 2010.04.21. 15:12:29

@Paranoid Android2: Én sem a szocikat választottam. Lehet ugyan feketén-fehéren nézni, hogyaszongya: Aki nem a jobboldalra szavazott, az komcsi. Lelked és eszed is rajta...

Azzal vitatkozom, hogy az egyik "jó, becsületes", a másik "rossz, korrupt".

A konkrét városok konkrét ügyeit pedig nem írnám le, mert ma Magyarországobn (személyes tapasztalat) a csalós-lopós korrupt gazembereket védi a jog. Ha név szerint megnevezed, de bizonyítani nem tudod, az pedig rágalmazás. És a "megrágalmazott" érdekeit százszor erősebben védi a jog, mint mondjuk akár az állam érdekeit a közterhek behajtásában.

Ha pedig nem akarsz vitatkozni, csak a szoci-fikázás a célod, minek blogolsz?

Logan Grimnar 2010.04.21. 15:13:32

@viragimado: teljesen. Csak éppen elegem van abból, hogy olyan emberek is beleszóljanak az ország irányításába, akik még a nevüket sem tudják leírni és / vagy segílyen élősködnek hosszú évek óta.
Viszont Unommáazegészet javaslata szerintem a te ízlésednek is megfelelne.

nem1rem1 2010.04.21. 15:14:00

@Paranoid Android2: Küldtem egy kommentet, de nem jelent meg...???

vagyok59 2010.04.21. 15:14:14

@Rwindx: Ingyenes orvosi ellátás. :))))

Basszus, kik és honnan írnak ide? Kubából???

Dekatlon 2010.04.21. 15:15:23

@Unommáazegészet: Esetleg lehetne a befizetett adó százalékában szavazni. Abban is lenne logika: aki többet ad be, jobban beleszólhat, hogy mire költik.

Logan Grimnar 2010.04.21. 15:16:57

@Dekatlon: nem csak 100 ember lesittelésésre gondoltam :-) Viszont elképzelhetőnek tartom, hogy vannak közöttük tisztességesek is, akik a jelenlegi szoci "elit" eltakarítása után élvonalba kerülhetnének, és normálisan dolgoznának.

Paranoid Android2 2010.04.21. 15:19:34

@nem1rem1: Itt csak a tényleg egészen rendkívül retardált elmegyengéket moderáljuk én meg az Android.
És most nem is.
Blogmotor?
Rossz gomb?
?

Joseph Adama (törölt) 2010.04.21. 15:20:00

@az igazi Sipi: kispajtás...:)

Pajtás, nagy mesemondó vagy te. Igazából csak arra vagyok kíváncsi, hogy magad is elhiszed-e...

Kisfiú vagyok én még, jó példa vagy arra nekem, hogy tanulni/dolgozni kell, mert így is lehet végezni,mint te.
Mesélőként indexes blogokban:p:)

nem1rem1 2010.04.21. 15:22:59

@Paranoid Android2: Türelmetlenség, és paranoia :o)

degi2004 2010.04.21. 15:24:48

a cikkiro batran bekaphatja ovi turos batyujat amig hatulrol (vagy inkabb jobbrol) koverlaci kotellel a kezeben megtamasztja az anuszat

Logan Grimnar 2010.04.21. 15:26:12

@degi2004: gusztustalan egy pederaszta állat lehetsz, hogy ilyen kívánságaid vannak...

Unommáazegészet 2010.04.21. 15:26:52

@Dekatlon: Így igaz. Ott a pont. De sokunk nem tehet arról, hogy nincs pénze. esetleg nem volt tűzközelben, mikor a bodóttágot osztották.

Dekatlon 2010.04.21. 15:28:13

@Logan Grimnar: hát 100-nál többre a legmerészebb álmaimban se merek gondolni... fele se lesz meg. Bizonyíthatóság hiánya nagy úr. Hivatalosan Zsanettet se dugták meg, ezt ne feleddjük.

Unommáazegészet 2010.04.21. 15:29:12

@Dekatlon: Zsanettet hivatalosan azért blokkolnám

Higany 2010.04.21. 15:29:19

1. Nagybetűvel írtad a szocik nevét! Mi történt?!?
2. Nem értem mi a probléma, ezek az arcok alkotják majd az "Új Baloldal"-t! :))

Dekatlon 2010.04.21. 15:30:17

@Unommáazegészet: De a "tűzközeli" gazdagok nem a befizetett adójukról híresek, hanem a vagyonukról, nem mindegy :)

Dekatlon 2010.04.21. 15:32:26

@Unommáazegészet: Szép lány, az igaz, bár picit sérülhetett ebben az egészben pszihésen. A fene se akarná minden este elzárni a késeket... :)

gpetersz 2010.04.21. 15:32:31

Teljesen egyetértek a bloggolóval. Mindenki menjen el és szavazzon a Jobbikra vagy az LMP-re!

Lófaszt 1/3 a szociknak,
Lófaszt 2/3 a FIDESZ-nek!

Paranoid Android2 2010.04.21. 15:37:22

@Higany: Lusta voltam egyenként átírni.:)
Ennyit az elvszerűségről.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.04.21. 15:43:39

@Joseph Adama: mondtam mar neked, hogy ne a sajat kepessegeid es tudasod alapjan probald masok kepessegeit es tudasat felmerni..;-)

Unommáazegészet 2010.04.21. 15:44:38

@gpetersz: Tücsökpöcsöt a tücsköknek!

2010.04.21. 15:44:39

Ez a "szétlopták az országot", meg "a háború óta nem volt ilyen rossz helyzetben az ország" stílus előbb-utóbb azért csak visszaüt. Sokáig nem lehet ezt elhitetni az ország többségével. Én, ha kimegyek az utcára, nem ezt látom.

Unommáazegészet 2010.04.21. 15:45:52

@Dekatlon: Ott monnyuk teljes vagyonelkobzás? :-)

Unommáazegészet 2010.04.21. 15:47:49

@Zoltanius: Blaha, Nyugati? Te esetleg Rózsadomb?

Logan Grimnar 2010.04.21. 16:00:06

@Zoltanius: visszaütött 4 évvel ezelőtt ( rosszabbul élünk mint 4 éve ).
Most viszont sajnos ez valósággá vált, ezért buktak ekkorát a szocik.
Azt, hogy te nem látod, az butaságra és / vagy szoci érdekeltségre vall....

marhaszív 2010.04.21. 19:46:07

@Paranoid Android2: mindenesetre kösz, hogy a fenti mszp-s halállistát nem nekem kellett összeállítanom. így ahogy van, egy az egyben, továbbítani lehet a nyomozó főügyészségnek. a mentelmi joguk felfüggesztésével nem lesz gond. fidesz-jobbik-lmp simán megszavazzák majd.

valaki23 2010.04.21. 21:20:29

Ez megint fasza lett :-), nem is tudom mikor röhögtem politikai szövegen ilyen jókat utóljára. A sok "demokrata" meg itt izzad, hogy megmagyarázza a nyílvánvalót. :-)

valaki23 2010.04.21. 21:21:14

@valaki23: javítás: KImagyarázza

Barnamaci 2010.04.21. 21:59:07

"egyetlen BKV-botrány szintű ügye se volt a fidesznek, az MSZP-nek meg volt néhány. Javítsatok ki, ha tévedek. "

Valóban, sokkal ügyesebben eltusolták az összeset.. :-)

Felbukkant Pintér Sándor Eclipse botránya, azóta csend van....

Egyik 19, a másik meg egy hiján 20 :-)

gerineldo (törölt) 2010.04.21. 22:42:55

megjelent facebookon a "Menjen már végre nyugdíjba Lendvai Ildikó elvtársnő!"-klub.
Minden jóérzésű embernek ajánlom a csatlakozást! =)

gerineldo (törölt) 2010.04.21. 22:47:09

ha Suchman Tamás kimarad, akkor ennek örömére bontsunk azért egy pezsgőt =)

agyalapi 2010.04.22. 21:09:44

Ezennel elindítom a mozgalmamat, melynek zászlaján a "kisbetűt a tetveknek" magasztos célja lengedezik. most utoljára még elnézzük, hogy a lustaság győzedelmeskedett, de ez nem teremthet rendszert.
Egyébként nagyon jó az írás, granulálok.
A lendvai ellen ágálók meg értsék már meg végre a lényeget: lendvai élt, lendvai él, lendvai élni fog.
( bármilyen mozgalmi névvel behelyettesíthető, aki méltó a nagy uljanov ökörségéhez)
Aa.
süti beállítások módosítása