Fletóbeszél

 2010.03.20. 09:52

 

 

Mint alant megtekinthető, hallgatás közben a gépbe jegyzeteltem magamnak a fletó évértékelőjét.

Nem kellett volna, persze, de ha valaki akar élvezkedni......

Már megírtam a fletóról a pszichiátriai szakvéleményemet, de némi rövid tanulsága van annak is, ha az ember befogadja, a vizuális effektekkel együtt, az egész üzenetet.

Egy küldetéstudatos emberrel van dolgunk, aki nemcsak tökéletesen elégedett magával, hanem teljes természetességgel helyezi magát a mindenség középpontjába. Rosszul leplezi, hogy nagyon nem kedveli azokat, akik szóval, vagy tettel kétségbe vonják azt, hogy ő csinálta jól.

Olyan etalon akar lenni, mint a jobb oldalon Orbán Viktor.

Csak megjegyezném, hogy tokkal vonóval kitett mindenkit a demokráciából az mszp és szavazói kivételével. Egyes szám első személyben használja tulajdonképpen a világra vonatkoztatva az akarat és igazság szavakat (akaratom, akaratunk, igazságunk, igazunk), igaz némelykor csak a kontextusból következően. (vesd össze például: Orbán a polgári kormány, fletó kormányom szóhasználatával)

Ilyen esetben bauer tamás simán felfedezi Hitlert egy Orbán beszédben.

Jó szónok, vérbeli demagóg, igazi diktátor alkat.

Gyakorlatilag semmilyen felelősséget nem ismer el, ami hozzá köthető, a kudarc tulajdonképpen az emberek hibája, akik nem szerették és követték a reformjait, nem hittek és bíztak benne. Személyes áldozatot hozott a lemondásával. Ennyire nyíltan Hitler óta senki nem mondta ki egy konkrét helyzetben, mint most a fletó, hogy a demokrácia és a köztársaság, a progresszió, a nyugatosodás egyet jelent a saját hatalomgyakorlásával és ennek érdekében a választópolgároknak kell megváltozniuk, mert ő maga nem fog.

A beszédből kivilágló világkép, még populizmusnak és demagógiának is egyszerű. A fletó jól láthatóan semmit nem tud arról a világról, amiben él, akaratával uralhatónak véli, mind a természeti világot, mind az embereket, nyílván a környezetében tapasztaltak alapján érzi így.

Lehet, hogy Orbán Viktor veszélyes a demokráciára és én vagyok kritikátlanul elfogult a javára, amikor jobbnak érzem négyéves kormányzását, mint az elmúlt nyolcat.

De gyurcsány ferenchez képest pszichiátriailag egy kiegyensúlyozott, mérsékelt demokrata.

 

Ha felesége nem tiltja meg neki, egy 3 százalékos párt elnökeként is itt fog rohangászni, még vagy húsz évig.

 

Amúgy meg fletókám, anyád él jobban, mint nyolc éve, nem a magyar nép!

 

Íme a beszéd hangsúlyos elemei:

(Nem nagyon javítgattam, ez egy jegyzet a beszéd élvezeti értékeiről.):)

 

Szereti, büszke, a

tétova az országot

 

Letaglózza

 

szenvedélyes a magánéletben és közügyekben

 

Hit és eltökéltség

 

cifrákat mond

 

szeretet túlzásai

 

elborzaszt, politikai furkósbot

 

Legyenek rám büszkék

 

legellentmondásosabb időszak

nem lehet gordiuszi csomóként átvágni

 

Történelmi léptékkel a legsikeresebb évtized

 

Hogy jutottunk ide

 

megpróbál őszinte lenni

 

sokat küzdöttem

 

Az elmúlt 8 év kormányai utat nyitni a nyugatos polgárosodásnak

nyugat partjainál kell kikötni

történelmi küldetés befejezése

 

2001-2 után megerősítsük a parlamenti demokráciát, szociális piacgazdaságot stb..

M

Magyarország beillesztése Európába

3 hetes ülésezés!!!!!

Természetes a kormány ellenőrzése most

betartottuk ezeket az ígéreteket, hagyták az ellenzéket

demokraták vagyunk

a kisebbségnek megadták ami neki jár

 

megyó átfogó szociális kárpótlás

hallotta a szegények szavát

100 napos program a csúcs

Ingyen tanszer gyermekjóléti intézkedések, ingyen meleg étel

ambiciózus ösztöndíj program, csökkentek a különbségek

közel hozta a szegényt és gazdagot

szociális álom 2002-6 valósult meg

 

keserű ébredés tisztesség jó szándék, nem finanszírozható 2006-ban

 

vissza kell venni

a jóléti rendszerváltást az állam finanszírozta és metsző realitások szakították félbe

 

2001-ben indult el az a folyamat 1500 milliárd forintot költöttek el fedezet nélkül, felvett hitelből

 

Ki a felelős? fele a megyó, harmadát az Orbán, hatodát a fletó,

 

Kiderült, hogy kevesebbet adtunk, mint az látszik, mert vissza kellett vennünk

 

nyugdíj egyharmaddal többet ér

Nyolc év értékeit nem ismerik el

bérek plusz egynegyed

Jobban élünk mint 2001-ben

 

A Fidesz hazug 2006 plakátjait tegye jóvá

 

Jobban élünk mint nyolc éve

 

Amit nyolc évben fejlesztettünk, új világot építettünk.

 

Az elmúlt négy évben annyi mindent kapott Magyarország

 

autópálya 40 évnél több

 

autópálya Pécsre

 

Hidak káprázatos völgyhíd

 

Az ország épül, egymillió új lakás, 1 millió új autó, soha nem látott új építkezés

 

Ezeket nem a kormány, hanem a magyar adófizetők

 

Ne engedjék, hogy elvegyék önöktől az örömet, legyenek büszkék, nem adjuk valamennyiünké.

 

Reformpolitika nyugatos polgárosodásnak

 

A lelke, terveztük tenni, alattvalói lét után a szabaddá lett polgárok felnőtt felelős polgárok

 

Teremtsünk

 

Nem kérünk, jár a teljesítményünkért.

 

Mertük vállalni ezt az utat, mert nagyon nehéz otthagyni az alattvalói létet

 

Bátorítottuk az országot erre az útra

 

Igazunk volt

 

Nehéz belátni, hogy pénzzel megoldható az eü problémája, amely feudális oligarchikus

 

bauer tamás elmondta

 

Az egészségügy is siker, új patikák

 

Nem mentünk messze, mert elgáncsolták a reformot politikai háború

 

A magyar felsőoktatásban, a leggazdagabbak tanulnak az állami finanszírozásban

 

A professzorok utazgattak, hogy keressenek, pedig egy helyen is

 

Félúton megrekedtünk, mert a jobboldal megakadályozta

a Fidesz szított, a kormányra és az országra zúdított

 

Esélyünk se volt

 

A kudarcban mi is benne vagyunk

 

Egy év gondolkodása után

Rosszul mértem fel. Türelmetlen voltam

 

Akarat és igazunk mindent le fog győzni, azt hittem

 

Irány tempót a kormányfő szab, a reformok progresszívak voltak bevonul a történelemkönyvbe

 

A ránkzúdított politikai háborúban

 

Tanulság: álmodjunk egy jobb világot, de nem elegendő, ha a túlnyomó többség nem akar velünk jönni

 

Magunkkal kell vinni a többséget nem csak szociálisan

 

A többség nélkül átvisszük az országot a túloldalra

 

A többségért, az egészért van felelősségünk

Önöknek mit kellet kiállni, nélkületek ide se jutottunk volna

 

Örülök, hogy együtt vagyunk! (nagy taps)

 

A népszavazási vereség csapás a reformra

 

A világválság ereje

nehéz döntések

 

két válságkezelő csomag után 2009 márciusában komoly személyes áldozatot is kell hozni

 

Megteremtettem a további válságkezelés feltételeit

 

Nem volt illúziója senkinek, hogy nem fognak a nehéz intézkedéseket hozókra szavazni

 

A bajnai tisztességes becsületes, jó ember maradt nagy szüksége van rá az országnak

 

Megköszönöm lendvai ildikónak, mint pártelnöknek, nem könnyű a helyzetet, derekasan küzd

nem magáért teszi, sokkal tartozunk neki

 

Szövetségeseitől óvja az Isten

 

Nem természetes ami 2002 óta folyik az országban

 

A választási vereségébe belenyugodni képtelen Fidesz, uszító háborúskodás

 

E politika kárvallottja Magyarország

 

Elvesztettük viszonyítási pontjainkat

 

Lózungok (milyen fasza itt!) taps

 

Az ellenzék nem hazafias, mert azt mondja hogy lemaradtunk, ne higgyék el! Taps

 

Az én kormányom adott, de az ország nem adott okot a kritikára

 

Az ellenzék zúzta össze az országot, a nemzetet, irracionális gyűlölködés (vastaps)

 

Kivinni könnyű az embereket az utcára, de lecsillapítani nehéz, az országon nem lehet revansot venni, mi a baloldal nem is fogunk

 

Kéréssel fordulok a Fidesz szavazóihoz, korcs féreg

Családjaikat támadják

 

Orbán határolódjon le a molotov koktéloktól, ilyet soha se mondott, tűrte és hallgatott (vastaps)

 

Fidesz támogatói normális? Négy éve hazugsággal vádolnak, miközben ő hallgat

 

A semmihez képest a bármi is hazugsággal

 

Előre szólunk ez a kormány a hazugság kormány lesz! (vastaps)

 

Nem kapok választ a fideszesektől, ez a fajta magatartás a választók elárulása, gyávaság és árulás a Fidesz politikája, nem a szavazók megtévesztése a jobboldal vezetőinek gyávasága és hazugsága

 

2002 óta háborúznak ellenünk ünnepeink tönkretétele, „kordonbontás”

 

Tévészékház nem vitatható a felháborodás, ha úgy érzik hogy őket becsapták

 

Védjük a rendőrséget a rendbontóktól

 

Nem lehet a rendbontók oldalára állni, a Fidesz oda állt

 

A rendőrség lehet, hogy néha tévedett, esetleg oktalanul bántottak valakit

 

A rendőrségnek van igaza ha megtámadják nemzeti intézményeinket.

 

Jobbik szavazói! próbálom megérteni indulataikat, szűkülő reményeiket, de nehezem értem hogyan fordulhat abba hogy hogyan fordulhatnak a cigányok, szegények, zsidók ellen

A jobbikra szavazók a dűh az agresszió nem old meg vitákat. Figyelmeztetek, nincs radikális demokrácia! (taps) ez a pokolba juttathatja az országot. Sokat ártanak Magyarországnak.

 

A Fidesz és a jobbik egy pártrendszer, de egy gondolat. A Fidesz, akár a jobbik többre tartja a rendet, a Fidesz a szélsőségesség enyhébb formája. A Fidesz és Orbán nem demokrata. A Fidesz szavazói nem szélsőségesek.

 

Már zavarja a Fideszt a masírozó Gárda, de ez Orbán igazi lelke.

 

Akik korábban ránk szavaztak és most bizonytalanok, megerősítem őket a hitükben, jól szavaztak négy éve. Hiszek a magyar progresszió legnagyobb erejében nem a többséget kell keresni, hanem az igazamat.

 

Akik rám fognak szavazni, megköszönöm. Igen meg fogjuk csinálni, gyerünk húzzatok bele! (vastaps)

 

Csodálom erőtöket kitartásotokat, Szeretlek benneteket! (vastaps)

 

Hárompárti parlament lesz, minden demokratának a szocikra kell szavaznia. Utolsó igazi védői vagyunk a harmadik köztársaságnak. A mesterházy vezette listát támogassa minden bizonytalan! (vastaps)

Bízzatok!

A választással ennek a küzdelemnek nem lesz vége!

 

Bibót idéz! „Nem szabad félni.....”

 

Nem csüggedni! Igen akkor is megcsináljuk!

 

Nemzeti progresszó útja, én a szocikra szavazok, Magyarországért, a Köztársaságért!

 

 

 

 

Címkék: populizmus gyurcsány ferenc demagóg évértékelő diktátor akarnok

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/api/trackback/id/tr921854065

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gyurcsány beszéd - az eredeti szöveg ez lett volna 2010.03.20. 14:56:04

Kedves honfitársaim!Hogy a pápaszemes antinacionalista-soviniszta kerti jérce esne bele abba a fosba, ami itt van! De ne engem hibáztassatok, hogy úgy táncoltam, ahogy ti fütyültetek! Én elkúrtam, te elkúrtad, ő elkúrta... mi elkúrtuk - ti megszavaztát...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyalapi 2010.03.20. 10:19:07

Tisztelt Android!
Köszönöm a beszámolót, bevallom, már régóta nem tudom magam rábírni, hogy néhány másodpercnél tovább nézzem és hallgassam ezt az átkot (főnév!), így legalább valamicske képet alkothattam róla, semmit sem változott. (úgy vagyok vele, mint a vodkával, 20 éves koromban egy alkalommal mélyebb ismeretséget kötöttem vele, azóta egy kortyot se bírok inni belőle, még a szagától is fölfordul a gyomrom, pedig tudom, gyakorlatilag nincs is szaga.
Maximálisan egyetértek egy régebbi itteni hozzászólóval, hogy ha csak a saját pártját amortizálta volna le, akkor kitenném a falra a képét. De mivel bennünket is ,ezért csak a legmélyebb undor és szánalom, amit kiválthat belőlem. tudom, hogy ettől még ő jól alszik, de én szívós fajta vagyok, s hiszem, hogy fog még rosszabbul is aludni. Remélhetőleg priccsen, küblivel.
Üdv:
Agyalapi

agyalapi 2010.03.20. 10:21:12

@agyalapi:
Elnézést, végigolvastam s egy helyütt pontosítanék: a kép a megfelelő helyre, természetesen a budiba kerülne, szorult helyzetben esetleg megfelelő segítséget nyújtva.
Aa.

Paranoid Android2 2010.03.20. 10:26:57

@agyalapi: Nem engedni, hogy az egészségünk rámenjen!:)))

stratez 2010.03.20. 10:32:26

Érdemben hozzá akartam szólni, de inkább ide copyzlak, nehogy elragadtassam magam: "Amúgy meg fletókám, anyád él jobban, mint nyolc éve, nem a magyar nép!"

lekvárzsibbasztó 2010.03.20. 10:38:25

Kedves Paranoid Android!
Gratulálok! Rég olvastam már ilyen pontos diagnózist erről a pápai suttyóról! Na.

agyalapi 2010.03.20. 10:39:27

@Paranoid Android2:
Köszönöm a törődést, az azóta eltelt időszakban ráébredtem, hogy magyar gyomorba magyar ital való, a körtepálinkától kimondottan javul a közérzetem, s semmi undor, semmi utóhatás....
A vodkát meg meghagyom a szláv lelkületűeknek. (o:
Aa.

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2010.03.20. 10:39:54

Jó kis cikk. Fura, hogy az elmúlt két ciklusban nem nagyon voltak képesek olyan miniszterelnököt állítani, aki ne állna már verbálisan is hadilábon a magyar nyelvvel.
Lassan tényleg kiadhatnák az első Újbeszélt a srácok :D

kutas józsi 2010.03.20. 10:51:05

már régen internáli kellett volna. klárikával és a fattyakkal együtt.

kutas józsi 2010.03.20. 10:51:54

@agyalapi: anno én is a vodkáról váltottam körtére :)

yafet 2010.03.20. 11:02:31

Fletó mintha saját magukat parodizálta volna: hazugság kormánya jön, völgyhíd, meg a jobban élünk duma.

Innen nézve elég szórakoztató volt a beszéde, csak az a félelmetes, hogy annyian tapsoltak neki.

öreg büzész 2010.03.20. 11:07:49

Indulhat az anyázás, de szerintem Fletó a mai magyar magyar demokerácia egyetlen olyan szereplője aki akár még államférfivá is válhatna. Bár ebben az tényleg nincs nagy segitségére, hogy egy túlmozgásos hiperaktív fazon, ami bizony eléggé idegesítő tud lenni. Szerintem a legnagyobb hibát akkor követte el, amikor szembeköpte saját magát és amikor a szocik összeszarták magukat, hogy mennyire népszerűtlen akkor nem lépte meg azt amit az őszödi beszédben vázolt fel, hogy akkor bizony tessenek másik madamot választani.
Ami meg a jobban élünk kérdést illeti a számok makacs dolgok, és bizony arról tanuskodnak, hogy 2010-ben 2001-hez képest sokkal jobban élünk, és ez is a gondjaink fő forrása, hogy jobban élünk mint ahogy megengedhetnénk magunknak.

Wonder Deer Hunter 2010.03.20. 11:13:09

Vajon a böriben is tart majd évértékelőt?

Paranoid Android2 2010.03.20. 11:13:34

@öreg büzész: Államférfi???:)))))))))
Na ne viccelődjünk.
És gyanús nekem mindenki, aki jobban él.:))))))

scsaba1 2010.03.20. 11:15:26

tök jó, különösen a második része. Simán lehetne írni a segítségével egy politikai bullshit-generátort.

Hírbuzi 2010.03.20. 11:15:26

Ezek valójában mind egy követ fújnak és egy nyelvet beszélnek:

hircsarda.hu/kultura/3752-exkluziv-klipben-bekul-orban-es-gyurcsany/

Aldobói.Feldob 2010.03.20. 11:15:32

Gy F maga az ŐSROBBANÁS, személyesen!

(Azért kissé aggódom, nehogy kényszerzubbony, netán csíkos ruha, esetleg csak egy sima ruha... legyen ennek az újabb nekiveselkedésnek a vége, Feri!)

öreg büzész 2010.03.20. 11:18:26

@Paranoid Android2: még nem államférfi, de benne látom meg egyedül ennek a lehetőségét.
Bár valóban jöbban tudna müködni egy tervutasításos rendszerben vagy egy diktatúrában. :)

öreg büzész 2010.03.20. 11:21:00

@Paranoid Android2: És bár ha személyesen kérdeznék meg tőle akkor nem így érezné a magyar emberek többsége, de bizony ők nagyon nagy többséggel mind a gyanús kategóriába kerülnének. :)

kutas józsi 2010.03.20. 11:21:19

@öreg büzész: "Indulhat az anyázás, de szerintem Fletó a mai magyar magyar demokerácia egyetlen olyan szereplője aki akár még államférfivá is válhatna."

téged nem anyázni kell, hanem szedálni, elektrosokkolni, és egy kínába kiszervezett átnevelőtáborba internálni. természetesen családostul, nehogy utódaid genetikailag kódolva legyenek arra, hoyg rárontsanak saját nemzetükre.

2010.03.20. 11:22:58

Én végignéztem az azt az öt percet, ami az Indexen kint van, és azt kell mondjam, mellbevágó. Fletó, a mentalista szuggerálja a tömeget, az agyhalott nyuggerek meg önkívületben tombolnak neki. Ez nem szánalmas, vagy nevetséges, ez egyszerűen félelmetes! Tömegmanipulálásból ötös... :(((

Paranoid Android2 2010.03.20. 11:25:13

@kutas józsi: Kérlek ne beszél ilyen csúnyán.
Mégha a fletó váltja is ki belőled...:)
A fletóban megvan az államférfinek az a része, ami a Hitlerben is megvolt.
Aztán ennyi.

Martian (törölt) 2010.03.20. 11:26:26

@öreg büzész: GyF nem is következetes... még az öregedő feleségét sem cserélte le... :)) vagy csak hiányzott azon az órán, amin a "hallgatni arany" közmondás lényegét tárgyalták.
Arról nem is beszélve, hogy komprádor burzsoá szerepből játssza a progresszív baloldalit. Ha Hitler ezt a stílust ismerte volna, bizonyára főrabbivá nevezte volna ki magát a zsidótörvények meghozatala előtt. :))

tlac 2010.03.20. 11:27:28

jövőre még rosszabb állapotban lesz Fletó attól tartok. Nem csodálkoznék lassan a Szemlőhegyi utcából is kihajítanák, mint egy macskát. Ott miket blöffölhet a hétpróbás Apró-klánnak, júj..

öreg büzész 2010.03.20. 11:28:24

@kutas józsi: Még sor kerülhet rá az áprilistól megérkező bolsevik kormány alatt.
Bár remélem ez utólag kénytelen leszek módosítani a nagyjából normális, csak hazug minősítésre.

joszip 2010.03.20. 11:32:50

"Amúgy meg fletókám, anyád él jobban, mint nyolc éve, nem a magyar nép!"

Nyihahaha :)))
És még csak nem is anyázás, hiszen tény, tudjuk :))

Kenedy1 2010.03.20. 11:37:51

Ez az ember még él?

bananhal 2010.03.20. 11:37:59

Úristen! Csak ezt ne tovább, vagy még egyszer. Még élni szeretnék.......

elp 2010.03.20. 11:45:14

öreg büzész 2010.03.20. 11:07:49
Indulhat az anyázás, de szerintem Fletó a mai magyar magyar demokerácia egyetlen olyan szereplője aki akár még államférfivá is válhatna.

anyádat!!!

mfbill 2010.03.20. 11:46:51

@Martian:
:DDDD
Az a vicc, hogy Hitler nagyon is ismerte ezt a stílust, csak a pofátlansága volt elenyésző a Fletóéhoz képest...

Kenedy1 2010.03.20. 11:48:48

@mfbill: Hitler legalább nem hazudott

TBG 2010.03.20. 11:51:09

Rég olvastam ekkor suttyóról ekkora suttyótól....

vizesnyolcas 2010.03.20. 11:52:09

Gyurcsányban elejétől fogva a Torgyán kolerikus változatát láttam.

Persze különböző szótárakból veszik a frázisaikat. És mivel Fletó a balliberális megmondó értelmiség szótárát használja, hát még ők is képesek komolyan venni nem csak a láttára elfátyolosodó tekintetű Kádár-özvegyek.
Amúgy Torgyánról el tudtam képzelni, hogy otthon maga is röhög a saját hülyeségein, erről nem, ez sokkal veszélyesebb őrült.

@öreg büzész:
Szerintem kevered a látványpolitikusi, manipulátori, diktátori tehetséget az államférfi fogalmával.
Fletó olyan őrült, aki tényleg nagyon komoly hatalomtechnikai tehetséggel rendelkezik. Vagyis elmebeteg, aki tömegpusztító fegyvert birtokol.

mfbill 2010.03.20. 11:59:50

Félrehallás áldozatai vagyunk. Gy. F. nem államférfi, hanem álomférfi. 2006-ban megválasztottuk, aztán pechünkre felébresztettek minket.

Martian (törölt) 2010.03.20. 12:03:48

@vizesnyolcas: "Gyurcsányban elejétől fogva a Torgyán kolerikus változatát láttam."

Ja... :)) Skizo Demagóg 1.0 oprendszerrel ellátott politikus-droid. :))

az igazi medwe · http://medwe.blog.hu 2010.03.20. 12:08:26

Szerintem nagyon nehéz, vagy inkább olyan emberről "szakvéleményt" írni, akivel szemben nem tudunk tárgyilagosak maradni, nagyon szeretjük vagy nagyon utáljuk.

Kérdés, hogy szakvéleménynek tekinthető-e egy olyan írás, amiben a szerző érzelmi kilengései mennyiségben és súlyban is messze meghaladják az írásban felsorolt száraz tényeket.

Jó volt végigolvasni ezt a véleményt, mint egy másik ember véleményét, némelyik megállapítással egyetértettem, másokkal meg nem. Megjegyzem, a szerzőt azon kevesek egyikének tartom, aki bár rettenetesen utál egy politikust, mégis vitaképes, tehát ha olyan nagyon érdekelne a kritika tárgyát képező személy és a beszédje, azt mondanám: üljünk le egy sör mellé és beszélgessünk róla.
De sem Fletó, sem a beszéde nem érdekes a számomra.
Sokkal inkább érdekes - és ez az ami miatt idejöttem - a poszt visszhangja, ami kicsiben az ország politikára fogékony részét mutatja be.

Itt kérem alaposan belerugdalnak egy bukott politikusba.
Mégis az ellenoldal hívei hörögnek.

Ennyi.
Kösz, kedves házigazda.
:-)

az igazi medwe · http://medwe.blog.hu 2010.03.20. 12:14:59

@az igazi medwe: az első mondatomból kimaradt egy szó: az hogy lehetetlen

granuloman (törölt) 2010.03.20. 12:17:52

"Jobban élünk mint 2001-ben"

IGAZ!
Munkassaga nelkul nem kellett volna elkoltoznunk Mo-rol.
- Most mar tenyleg jobban elunk!
Koszonjuk az osszes MSZP-s szavazonak utolag is.

Aszi 2010.03.20. 12:20:43

Ez a cikk, és a kommentek nagy része is, a Fidesz által Gyurcsány ellen végrehajtott karaktergyilkosság következménye. Agyatlan zombik hada jött létre, akik Gyurcsányban bűnbakot látnak. Ilyen agyatlan zombi a cikkszerző is.

joszip 2010.03.20. 12:24:01

@Aszi: "Fidesz által Gyurcsány ellen végrehajtott karaktergyilkosság"

Hát te hülye vagy bazmeg, van egy miniszterelnök és van egy őszödi beszéd. Hogy jön ide a Fidesz? Hacsak úgy nem, hogy Orbán a miniszterelnöki vitában előrevetítette azt.
Fóbiád itten neked van, a fideszes gyalogos tehet róla, ha a zebrán szocik elgázolják, mi?

Superlativus 2010.03.20. 12:36:02

Az a félelmetes, hogy ez a faszi meg tud tölteni egy kisstadiont. A legutolsó, legócskább közhelyekkel dobálózott és még tapsoltak is neki... Csodálatos völgyhíd! A jóédes anyádat! Öreg büzész! Te meg dugd fel a fűnyíródat!:)

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 12:38:39

@Aszi:" Agyatlan zombik hada jött létre, akik Gyurcsányban bűnbakot látnak."

Szerencsére itt vagy te. A fény az éjszakában . ;)

Gary Hoon · http://www.garyhoon.hu 2010.03.20. 12:40:17

Nem hiszem, hogy a pszichológia komoly tudomány.

Kétségtelen viszont, hogy a "Gyurcsány nevű ember" annak ellenére, hogy kormányzása alatt romba döntötte az országot, zseniális szónok, kiváló színész, ügyes manipulátor. Ő volt az egyetlen, akit az "Orbán nevű ember" néven nevezett a rendszerváltás hajnalán, mint akitől tartani kell, ha vitára kerül sor.

Elég fiatalok még mindketten ahhoz, hogy a következő két-három évtizedben újra összecsapjanak.

TBG 2010.03.20. 12:41:32

@granuloman:

"IGAZ!
Munkassaga nelkul nem kellett volna elkoltoznunk Mo-rol.
- Most mar tenyleg jobban elunk!
Koszonjuk az osszes MSZP-s szavazonak utolag is. "

Ugyan már...aki élhetetlen, az mindenhol az...

Rántott máj (törölt) 2010.03.20. 12:43:01

@Aszi: Bocsanat, de nekem mar mikor sportminiszter volt, hanyingerem volt ettol az embertol, mar akkor latszott minden megnyilvanulasaban, hogy elmebeteg es teljesseggel hianyzik belole a valosag objektiv ertekelesenek a kepessege. Ezt a karaktergyilkossagot nem a Fidesz hajtotta vegre.
@az igazi medwe: "Itt kérem alaposan belerugdalnak egy bukott politikusba.
Mégis az ellenoldal hívei hörögnek."
Ha ez a bukott politikus eltunt volna a kozeletbol, esetleg halkan ott allna a partja kampanya mogott ugy, hogy nyilvanvalo, hogy komoly politikai szerepre mar nem tor, akkor valoszinuleg nem hoborognenk. Azert hoborgunk, mert ugy tunik, nem volt neki eleg, es nem szeretnenk, hogy ujra ez az orult kaparintsa a kezebe az orszagot. Ajanlom figyelmedbe az indexes tudositas utolso mondatat.

Martian (törölt) 2010.03.20. 12:45:25

@Aszi: az a baj, hogy GyF élő példája annak a kisdiáknak, akit Karinthy olyan jól jellemzett a Magyarázom a bizonyítványomat-ban.
Ha kevesebbet prédikált és többet cselekedett volna, sokkal népszerűbb lenne ma is.

Logan Grimnar 2010.03.20. 12:47:12

@Aszi: agyatlan zombi te vagy, te szerencsétlen, aki egy ekkora nagy elkúrás után is emberként tud nézni arra az elmebetegre.

A poszt egyébként jó :-))

Logan Grimnar 2010.03.20. 12:48:51

@Martian: hála Istennek nem cselekedett többet. Elég volt az az elkúrás amit a tettestársaival karöltve tett...

Unommáazegészet 2010.03.20. 12:59:06

Gy. F. egy genetikai hulladék.

Aszi 2010.03.20. 13:07:22

Szánalmasak vagytok. Nem látjátok, hogy a Fidesz programozta be az agyatokba, hogy Gyurcsányt gyűlölni kell, hogy hazug, idegbeteg, stb.? Azzal, hogy Szíjjártó és haverjai ezt naponta kétszer-háromszor elmondták az összes létező médiában. Ti meg beszoptátok, hogy ez a menő, ezt kell gondolni, ezt kell mondani.

Ha problémáitok vannak az életben, annak az okai ti magatok vagytok, nem pedig Gyurcsány. Ezzel kéne szembenézni, de könnyebb ehelyett Gyurcsányozni.

Martian (törölt) 2010.03.20. 13:08:47

@Logan Grimnar: ne feledd, hogy a hitelek felvételét Medgyó kezdte... csak neki nem volt akkora pofája.

törppapa 2010.03.20. 13:09:38

@öreg büzész
Jobban élünk, ó persze, nagyon. A lakbérem több mint háromszorosára emelkedett, a benzin ára a csillagos egekben (bár ez engem már nem érint, mert az autómat eladtam és egyéb bevétel híján az árát megettem)
A Fletó anyja, meg ti tényleg biztos jobban éltek!

kutas józsi 2010.03.20. 13:12:23

@Paranoid Android2: ezt kikérem magamnak Hitler nevében...mert ez ránézve sértő.

steaksauce 2010.03.20. 13:14:51

@Aszi: Szóval szerinted is a FIDESZ az oka minden szarnak, ami az elmúlt 8 évben történt. Végülis logikus... wait.. not.

mikka 2010.03.20. 13:20:16

@öreg büzész:

ezt egy masik blogban irtam mint kommentet..nehany perce..tulajdonkepp neked is szol..

tudom nem sokat szamit de azert leirom..hatha egy ket gyurcsany fan megerti..

ez az ember tobbet art magyarorszagnak es termeszetesen a lakosainak is mint barmely mas mai politikus.a viselkedese egy dolog de a politikaja nem volt elfogadhato az orszag szamara. nem volt elfogadhato. ez az ember megosztja az orszagot szinte minden gondolata ellenseg keresesrol szol, arrol hogy miert bukott el. keptelen onvizsgalatot tartani es belatni hogy az orszag tobbsege nem akarja. amikor valasztast nyert megkapta a szukseges bizalmat. ezt a bizalmat veszitette el a hazugsaggal, azzal a beszeddel amit oszodon elmondott, es zsigereiben kepes volt megserteni az emberek tobbseget. nagyon fontos tudni hogy a rendszervaltaskor vagy az ido kornyeken felnotte valo emberek mar nem pusztan a gyomrukkal politizalnak mint peldaul a magyar nyugdijasok tobbsege. az oszodi beszed engem es nehany ismerosomet jobban sertette mint az hogy adot emeltek vagy a gaz arat emeltek. itt nem pusztan anyagiakrol van szo. en patriota vagyok,szeretem a hazam es igen is orulok neki hogy a "rendszervaltas" megtortent. epp eleg ev telt el sotetsegben, hazugsagban az elmult nehany szaz evben. ideje hogy az emberek ne azt mantrazzak hogy mindegy ki van odaonn csak kenyer legyen.. a kenyer mar nem eleg.. nekem nem. nekem fontos ki van odafonn. aki odafonn van az a hazaert cselekedjen ne a szavazoiert. a haza 10 millio embert jelent kedves nyugdijasok es fiatal szocialistak. aki a haza elso embere az nem beszel ugy ahogy ez az ember tette, nem kezeli ugy a polgarokat mint a kisgyereket, mert tudja hogy nelkuluk nem kepes semmit tenni a hazaert. nem hazudik a polgaroknak csak azert hogy valasztast nyerjen.. ha igazi hazafi lett volna akkor az elso adando alkalommal bocsanatot ker es lemond,amikor tobben kertek erre a sajat taborabol is. nem, nem ezt tette, durcas kisgyerek modjara hisztizett es a szakadasig ragaszkodott a hatalomhoz..szetszakitva ezzel a sajat partjat is..es ami szomorubb..szetszakitotta a tarsadalmat es segitett eletrehivni egy olyan radikalis partot amivel nehez lesz boldogulni ebben a kicsi orszagban. Gyurcsany Ferenc tenykedese..eddigi tevekenysege csak viszalyt es kart okozott,ezert az orszag felelosen gondolkodo polgarai persona non gratanak tartjak a politikai eletben. nem azert mert szocialista..nem..azert mert nem felelos politikus..nem hazafi.. nem azert nem hazafi mert nincs tetotol talpig magyar zaszloban..ugyan..Azert nem az mert nem erti..
a hazugsag tenye mindenki elott vilagos, de mielott elmelyednenk ebben azt azert tudjad hogy nem allok semmilyen part oldalan ami ma a kinalatban szerepel, sem a nagyok sem a kicsik oldalan.
Olyan dolgokat mondott abban a beszedben,es itt most nem a vulgaris szovegkornyezet a lenyeg hanem a mondandoja..amit mondott es a sor vegen valahol persze szamit az is ahogy mondta amit mondott.. d egy kicsit elkalandozom..a minap valaki atkuldte nekem a parlamenti szovaltasat Navracsics kepviselovel, aki felelossegre vonta azert mert nyiltan le antiszemitazta a teljes fideszt egy angol napilapnak. Gondolj bele. Ez az ember elmegy kulfoldre,egy szovetseges orszagba es ott elaztatja a magyar parlament felet..a sajat hazaja ellen beszel..akar kirol fog rosszat mondani kulfoldon azzal art a hazajanak. es ez nem az elso eset hogy elkoveti ezt a baklovest. had emlekeztessek arra is hogy a Szlovak szomszedainkkal kialakult helyztenek is o a felelose nagyreszt, hiszen semmi massal nem volt kepes tamadni a hazai ellenzeket mint az allando fasisztazassal. Kulfoldon reklamozta azt hogy magyarorszag fasiszta..municiot adva minden olyan szomszedos orszagnak akik nem allnak meg stabilan a nemzeti identitasukat illetoen es azonnal megragadtak a lehetoseget a "tamadasra". ennek a levet nem csak O es a partja itta de az egesz orszag is megintcsak.. tudod..see no evil hear no evil..most itt vannak.. szoval az oszodi beszed tulajdonkepp csak egy katalizator volt ami elinditotta az orszagot nem csak az erkolcsi lejton de a tarsadalom szetszakadasahoz is vezetett rengeteg kart okozva mind belfoldon mind kulfoldon. ezert nem neveznem hazafinak es allamferfinak..mert akikrol az ev ertekelojeben beszelt..meg ha nem is nevezte meg a haza nagy magyarjait, egy ilyen beszedert es ilyen politikaert a fejet vettek volna..

+ fran7 kommentje egy masik kommentelonek aki nem erti hogy mi is a baja Gyurcsany Ferenccel a mai gondolkodni kepes, moralis tartassal rendelkezo allampolgaroknak.

remelem vilagosan fogalmaztunk
mikka 2010.03.20. 12:38:05
@fran7:

igen igy van, a technikai oldalat tekintve, de en fontosnak tartom kiemelni azt hogy a politika erzelmi, lelkiismereti dolog is, ugy gondolom hogy a te megfogalmazasod es az en erzelmekre hato gondolataim egyutt adjak meg a valaszt arra hogy miert nem kivanatos Gyurcsany Ferenc tovabbi tenykedese a magyar torvenykezesben..a magyar politikai eletben. es a kettonk gondolataira igy egyutt nem mondhato az hogy elfogult vagy partoskodo. ha valaki elolvassa es megerti amit olvas az tudja hogy a sok igazsag kozul a mienk az ami kiallja az ido probajat...

csorsza 2010.03.20. 13:21:19

@öreg büzész: Akkor nem élünk mégsem jobban (valójában), ha jobban élünk, mint megengedhetnénk magunknak. Érted? Nem hiszem, mert akkor nem írnál ilyen hülyeségeket.
Fletó sosem lesz államférfi, már rég elszakadt a valóságtól. Irracionális világban él, egyszerűbben fogalmazva: elmebeteg.

m. kisasszony · http://kisasszony.blog.com 2010.03.20. 13:22:56

Először is van ez a videó, ha még valaki nem látta volna:

www.youtube.com/watch?v=2cX80z6TRc0

Ennek, meg az átlag életszínvonalnak(lol) tükrében nem értem ki az, aki elmegy, tapsol, és rájuk szavaz.

Gusztustalan az egész, kimondhatatlanul undorodom.

granuloman (törölt) 2010.03.20. 13:24:44

@TBG: Hmm!
Otthon jol eltunk - azutan nem - most megint minden ok.
Hany vallalkozas dolt be mostanaban?
Szoval ne gyere ilyen butasaggal

kutas józsi 2010.03.20. 13:26:28

@Aszi: "hogy a Fidesz programozta be az agyatokba, hogy Gyurcsányt gyűlölni kell, hogy hazug, idegbeteg, stb.? "

jah, meg azt is a fidesz programozta belénk, hogy a nyikhaj lecserélte a feleségét egy zsidókommunista kurvára, mert anyós tudott intézni 800millás államilag garantált hitelt az 5 milliós baráti kölcsönből származó önrészre, és elintézte, hogy ezért a pénzért legalább 5mrd értékű állami vagyont megvehessen.

én is, én is...ilyenre nekem is adnának kölcsön a barátaim 5millát, főleg ha 100%-os kamatot fizetek :D.

visszafizetem az állami hitelt is egyből, oszt marad 4.19Mrd...

lüke 2010.03.20. 13:28:09

"kiderült, hogy kevesebbet adtunk, mint az látszik, mert vissza kellett vennünk"

EZ JÓ,NAGYON JÓ
logikai bukfenc ferkó

kutas józsi 2010.03.20. 13:28:31

@granuloman: ha te nem tudsz intézni 5 milla önrészre 800millás állami hitelt, akkor egy élhetetlen faszvagy. TBG megmondta, úgy van...

levi009 2010.03.20. 13:28:34

Ugyan már ne legyetek már ennyire naivak!!!!!!!
Fletó nem ok nélkül csinál ilyeneket!
Egyszerűen el akarja kerülni, hogy a következő választásokon, amikor teljes mellszélességgel vissza szeretne jutni, akkor ne tudjanak ebből a nemes hanganyagból - csak úgy - idézeteket felhasználni. Esetleg igencsak borsos összeg ellenében. A jogdíj mint mentőöv. Gratula, elqró! Ez nagyon megy neked!
Aljas és nem is igazán törvényszerű. De jogszerűnek tűnik. Álljon hát már meg a menet! Kérjük az ilyen kiskapuk bezárását a következő kormánytól!

The Welsh 2010.03.20. 13:45:41

@Superlativus:

nem tudja, a Syma-csarnokot sem tudja, a Körcsarnokot tudja. Oda 2500 ember fér, meg úgy 500 a küzdőtérre. Az kb. 3000(plusz állítólag voltak egy-kétszázan kint)

a Kisstadionba két nagyságrenddel nagyobb.

The Welsh 2010.03.20. 13:47:18

@Aszi:

üdvözlöm a Societas ifjú tagjait!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.03.20. 13:50:26

Jó poszt, de rettenetesen fárasztó a végére.

Szeressük ezt az embert, ő verte/veri szét azt a pártot, amelyik beszédben a progresszió, valóságban a depresszió mind lelki, mind gazdasági értelemben

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.03.20. 13:53:03

@Aszi:

Igazad van:
gyurcsány nem hazug és jól kormányzott. Mi több: a legjobban a rendszerváltás óta.

Ennyi autópályát senki sem épített, miközben a szőlőbányás próbálta szétverni a reformokat, és ott tett keresztbe a szélsőséges Fidesz, ahol csak tudott.

kordonbontó parasztok ezek, antidemokrata maradiak. Igazad van.

Csak egy a baj. a nép a kurvanyjának sem akarja ezt felfogni, megérteni. Hülye nép!

mikka 2010.03.20. 13:54:21

@mikka:
fran7 2010.03.20. 12:20:15
@Attilajukkaja: Röviden az ország minszterelnöke egy zártkörű az ő felelősségrevonására és felhatalmazott emberek előtt elmondja, hogy a kormányzásuk részint titkos, részint hazug, részint semmittevő volt. De ezért nem ő a felelős, hanem az a 176 ember, aki őt elmozdíthatná a poziciójáról. S erre ennek a 176 embernek az volt a reakciója, hogy mi a baja főnöknek, nem úgy van ahogy mondta, de készségesen végighallgatták és nevetgélték, annak az embernek a beszédét, aki nekik főnökük, de az országtól kapták rá felhatalmazást, hogy ha nem megfelelően kormányoz elmozdítsák és ők nem Gyurcsányra esküdtek fel, hanem a Harmadik Köztársaságra.

Martian (törölt) 2010.03.20. 13:56:12

@malacz69 nemigazországi hisztidetektor【ツ】, 22cm:
"Ennyi autópályát senki sem épített,"

Azért Hitler többet épített! Sőt, még olimpiát is nyert, pedig nem is volt előtte sportminiszter!
:))

webber 2010.03.20. 13:58:40

@Aszi: Akkor az öszöd meg a mindenféle egyéb stiklik is tulképp a fidesz meg a Zorbán művei, szegény Ferenc (csupa nagy betűvel kéne, elnézést ;) ) ellen?

Te is nyugdíjas vagy?

Rántott máj (törölt) 2010.03.20. 14:10:20

@Aszi: Nem veszed eszre, hogy a te agyadba csak az MSZP programozta be azt, hogy minden nem Gyurcsany-fanba a Fidesz kodolta bele, hogy Gyurcsanyt utalni kell?
Reszemrol nem utalom egyebkent, mert nem ismerem, de teljesseggel alkalmatlannak tartom barmilyen felelosegteljes politikusi poziciora, es ezt mar akkor elmondtam, amikor meg sportminiszter volt, es a Fidesz meg csak a benne rejlo veszelyt sem ismerte fel, vagy legalabbis nem kommunikalta.

Zozi79 2010.03.20. 14:14:00

"Olyan etalon akar lenni, mint a jobb oldalon Orbán Viktor."

A lényegek lényege.

Sinister Eyes 2010.03.20. 14:22:00

Fletót sürgősen be kell zárni az OPNI-ba, miután újból megnyitja kapuit! Ez az ember a demagógiájával úgy félrevezti a nyuggerket, nemhogy albániai szintre süllyedünk vissza hanem botswanaira! A nyuggerek elmennek, mi viszont maradunk.

szkepi 2010.03.20. 14:22:42

@elp: édes istenem!megmukkant fletó és az eddig mesterházyn röhögő jobb oldal belekakilt a tangájába. hát igen.

jobbos bérbillentyűzőkön csak röhögni lehet.

szóval nagy a beszarás fiúk. ismét nagy az ellenségképetek?
akkor kapaszkodjatok meg:
A REPUBLIK KONCERTET KÖVETŐEN EGYÜTT EGY ASZTALNÁL BOROZOTT A FLETO, A BAJNAI ÉS AZ ORBÁN. SEMMI KIVONULÁS.
a vona sztem csak azért nem volt jelen mért zsidó énekest elvből nem enged át a népnemzeti fülcsökevénye

Aldobói.Feldob 2010.03.20. 14:26:02

@Sinister Eyes: van erre megoldás. nem kell megvárni amíg a nyuggerek maguktól elmennek. csökkenteni kell a létszámot. ha érted mire gondolok.

Sinister Eyes 2010.03.20. 14:29:24

Arról nem beszélve, hogy egy köztörvényes bűnöző szónoklatait elemezgeti a publikum, aki egy normális országban, illetve ha nem lenne mentelmi joga már rácsok mögött lenne! Mit gondoltok hány milliárdot szerzett meg gazdasági bűncselkmények révén? Egy átlagembert egy életre a sittre vágnának a töredékéért, amit ez az ember bűnözött! És ő csak a jéghegy csúcsa! De kérem ez a bűnöző volt egy ország kormámyfője! Miféle ország az ahol ilyen senkiházi lehet kormányfő? Itt sokaknál a legalapvetőbb erkölcsi és morális normák sincsenek rendben... Ez egy szimpla bűnöző, semmi több! Ez egy senkiházi szar ember! Régebbi korokban botokkal ütlegelnék ki a városfalon kívülre!

csuvel 2010.03.20. 14:29:49

Hogy a rák vinné el ezt a fletót.
Egy igazi diktáror, aki nem is érzi, hogy milyen veszélyes a társadalomra nézve. Egyébként szerintem tényleg pszichiátriai eset.
Mivel az OPNI-t már szétzúzta, ezért remélem, hogy az emberiség ellenes bűneiért Orbán lecsukatja majd vagy húsz évre, és akkor a kisebbség majd megmutatja neki hogy mit szenved itt kint a többség.

Pszt! 2010.03.20. 14:32:56

Kit akarnak itt becsapni a jobboldali bérbloggerek? Saját magukat is, vagy csak minket?
Kíváncsi leszek mekkora lesz itt a kánaán ápr.11 után? Mert a cigány azt ígérte.

gitáros 2010.03.20. 14:35:00

"Egy küldetéstudatos emberrel van dolgunk, aki nemcsak tökéletesen elégedett magával, hanem teljes természetességgel helyezi magát a mindenség középpontjába. Rosszul leplezi, hogy nagyon nem kedveli azokat, akik szóval, vagy tettel kétségbe vonják azt, hogy ő csinálta jól."

Kit is jellemzel így? Ja, bocs, persze, nyilván nem Orbánt. Ő nem is hasonlít erre. :)

"Egyes szám első személyben használja tulajdonképpen a világra vonatkoztatva az akarat és igazság szavakat (akaratom, akaratunk, igazságunk, igazunk)"

Az akaratról nem egészen értem, miért kéne mások nevében beszélni. Az igazság meg talán nem is kizárólag egyféle.

"Gyakorlatilag semmilyen felelősséget nem ismer el, ami hozzá köthető"

Öszödi beszéd? Lehet, hogy újra kéne olvasni?

"a kudarc tulajdonképpen az emberek hibája, akik nem szerették és követték a reformjait"

Mintha azt mondta volna, hogy hiba/tévedés volt megpróbálni "keresztülverni" az általa helyesnek vélt reformokat a zembereken.

"Személyes áldozatot hozott a lemondásával"

Ezt mikor mondta?

"Ennyire nyíltan Hitler óta senki nem mondta ki egy konkrét helyzetben, mint most a fletó, hogy a demokrácia és a köztársaság, a progresszió, a nyugatosodás egyet jelent a saját hatalomgyakorlásával"

A fityesz miért is vadászta össze a kétmillió cetlit? Fletó nem a saját hatalomgyakorlásáról, hanem a baloldalról beszélt. Egyébként az ellenoldal esetleg nem ugyanezt gondolja ezekről a dolgokról? Négy évig gyakorlatilag szóba sem álltak a kormánnyal, a kormány gyakorlatilag valamennyi tette ab ovo ostobaság vagy nemzetárulás, és majd "ha hatalomra kerülünk, megszüntetjük"? Elvégre ŐK a demokrácia, a polgárosodás, stb., és náluk van AZ igazság, ugye?

"mert ő maga nem fog" (megváltozni).

Róla legalább sejthető, mire lehet tőle számítani.

"A beszédből kivilágló világkép, még populizmusnak és demagógiának is egyszerű."

Ellentétben például a Fidesz és a Jobbik kifinomult, alapos világmagyarázatával. "Monnyonle", "ne az emberekkel fizettesék meg" (hát kivel, bazmeg?), mer a "segílyesek" így, a zsidók, meg az apámfasza.

A kiragadott szövegeid meg zseniálisak, így kell ezt csinálni. Fasz tudja, mi volt az előző szó, fél mondat, nem is érdekes, igaz? Különösen a "Kéréssel fordulok a Fidesz szavazóihoz, korcs féreg" idézet tetszik.

Fletót meg a szocikat nyilván lehet utálni, van is miért , de ennyire korlátolt írást rég olvastam.

Rowar Atkinson 2010.03.20. 14:37:24

@Pszt!: Takarodj innen te szerencsétlen

Rowar Atkinson 2010.03.20. 14:38:30

Ja, és ez egy nagyon jó poszt

Aldobói.Feldob 2010.03.20. 14:39:18

@csuvel: "és akkor a kisebbség majd megmutatja neki hogy mit szenved itt kint a többség."

ez jó

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 14:40:10

@Pszt!:

Ha nem is lesz nagyobb, legalább lehet majd nézni az örjöngésed nyomi. ;)

Aldobói.Feldob 2010.03.20. 14:40:25

@Pszt!: apádon kívül anyukád is munkásőr volt, he?

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 14:42:48

@gitáros: "Kit is jellemzel így? Ja, bocs, persze, nyilván nem Orbánt. Ő nem is hasonlít erre. :)"

Orbán mögött 2-3 millió választó áll. Ha "küldetéstudata " van az érthető azért.

Vagy történelemt ír vagy elbukik.

Fletó elbukott. Csak ezt képtelen észrevenni.

Udo von Raumschiff · http://udomongya.blog.hu/ 2010.03.20. 14:43:13

Engem is meghatott a beszéd, gyorsan össze is dobtam egy újabb őszinte MSZP-plakátot.

udomongya.blog.hu/2010/03/20/magyarorszagtol_a_koztarsasagtol

(Azért az előző bejegyzés őszinte szoci plakátjait is nézzétek meg, illetve a direkt az MSZP talicskaplatforjának gyártott Nokia "Rab-O-Mobil" börtöntelefont...)

szkepi 2010.03.20. 14:44:45

@Aldobói.Feldob:
miyen mókás, hogy a jobbik is a gárda is és a fidesz is több régi munkásőrt, komcsit tudhat magáénak, mint a szocik. sok lecsuszott, primitiv, büdöslábú tahó.
Morvai első lépése lesz, hogy a saját gerekeit belelövi a dunába. vicces látvány lesz.

ridegfarkas 2010.03.20. 14:46:04

Ez az elmebeteg,közeszélyes őrült most egy nyugdíjas zombihadsereggel akarja visszaszerezni a hatalmát,szegény agyhalott,becsapott idős emberek meg imádják,életüket adnák ezért az újsztálinért.Szemrebbenés nélkül kitáraznék a fején egy kalasnyikovot,a maradékot meg kutyákkal feletetném.:D

szkepi 2010.03.20. 14:48:04

@ridegfarkas: most persze ugye te a vonárol beszélsz?

steaksauce 2010.03.20. 14:49:25

Kedves pszt! és Aszi, esetleg a többi MSZP fan !

Szeretném, ha meggyőznétek, miért kéne az MSZP-re szavaznom. Mondjatok 3 dolgot 2002 és a Bajnai kormány kezdete közti időszakból, ami szerintetek pozitívum. Igen, csak hármat.

Várom válaszotokat, miért kéne az MSZP-t támogatnom.

Rowar Atkinson 2010.03.20. 14:52:24

@gitáros: A poszt lényeg az, hogy mindenben OV-hoz viszonyítva áll hozzá,a küldetéstudata az őhozzá való (be nem vallott) hasonlítás. Talán ezért érzed OV-re igaznak a küldetéstudatot.

Az őszödi beszédben tett "beismerő vallomása" talán hitelesebb lenne, ha a nagy nyilvánosság előtt történt volna, nem egy zárt űlésen. Erről hajlamosak vagytok megfeledkezni, nemde?

A személyes áldozatvállalást fletó mondta tegnap, lehet, hogy nem figyeltél. Ez a gyalázatos bukásnak egy elég sajátos értelmezése szerintem...

Szerinted Fletó nem azonosítja megát az állítólagos progresszióval? Te hol éltél az elmúlt 6 évben?

A 2 miilió cetli hogy jön ide?

Miért mosod össze a Fideszt és a Jobbikot, miért relativizálód Fletó és az Mszp hibáiát?

t a m á s 2010.03.20. 14:54:15

Az persze mindenkinek szíve joga, hogy utálja, gyűlölje vagy szeresse a Gyurcsány Ferenc nevű egyént. De tényleg hihetetlen hogy senki sincs azon a véleményen (ami tény) mint én.
Nevezetesen az elmúlt időszak összességében vett történéseinek egy ezrelékét sem Gyurcsány Ferenc "csinálta". Mindazon, az ország egészére befolyással bíró objektív dolgok, adottságok határozzák meg - többek között pl. a gazdasági élet egészét. Nem szeretem Gyurcsány Ferencet. Nem gyűlölöm Gyurcsány Ferencet. Csak szomorú vagyok az a sok buta ember miatt akik szeretik vagy gyűlölik mert azt hiszik hogy a saját (szellemi vagy anyagi) nyomoruk rajta múlik!

Rowar Atkinson 2010.03.20. 14:55:36

@t a m á s: Magyarországon éltél az elmúlt években?

Rántott máj (törölt) 2010.03.20. 14:56:36

@gitáros:
"Kit is jellemzel így? Ja, bocs, persze, nyilván nem Orbánt. Ő nem is hasonlít erre. :)"
Nagyon is hasonlit ra, de nem rola szol a poszt :)

"Gyakorlatilag semmilyen felelősséget nem ismer el, ami hozzá köthető"
"Öszödi beszéd? Lehet, hogy újra kéne olvasni?"

Az 2006-ban volt, es azt ott sem ismerte el, hogy neki lettek volna hibas intezkedesei. Most azt kommunikalja - o is es az egesz MSZP - hogy az orszag jelenlegi helyzetenek minden negativ vonasaert csak es kizarolag a valsag (talan ez a kampany fo iranyvonala) es a Fidesz (ez tunik Gyurcsany vonalanak) tehet.

"a kudarc tulajdonképpen az emberek hibája, akik nem szerették és követték a reformjait"
"Mintha azt mondta volna, hogy hiba/tévedés volt megpróbálni "keresztülverni" az általa helyesnek vélt reformokat a zembereken."

Nem. Azt mondja, hogy hiba volt az - egyebirant zsenialis - elkepzeleseit megprobalni atverni az embereken, mert ok meg nem eleg erettek erre. Tehat ok a hibasak.

"Személyes áldozatot hozott a lemondásával"
"Ezt mikor mondta?"

Peldaul a beszedeben, amiben lemondott.

"A fityesz miért is vadászta össze a kétmillió cetlit?"

Ez mar eleg unalmas lemez. 1990 ota MINDEN part a leheto legtobb cedula osszegyujtesere torekszik, reszint, mert az egy elozetes felmeres a tamogatottsagukrol, reszint mert presztizs, reszint mert az ellenfelek gyengitese.
Eleg szanalmas, hogy most jobb hijan a Fideszt kezdtek el tamadni emiatt, csak mert - eloszor a rendszervaltas ota - rajtuk kivul mas nem eri el a husz szazalekot sem.

Egyebkent a cinizmus es a vastag bor elkepeszto fokat jelenti az, ahogy az MSZP (Fleto is) azonositja onmagat a demokraciaval, es az osszes ellenfele kapcsan a demokratikus allamberendezkedes megszunteteserol papol. Teszi ezt egy olyan part es ember, aki a hatalomba valo gorcsos kapaszkodasa miatt a demokracia teljes alapeszmenyenek ellentmondva hasznalta ki a torvenyeink demokraciaellenes kiskapuit.
"Négy évig gyakorlatilag szóba sem álltak a kormánnyal, a kormány gyakorlatilag valamennyi tette ab ovo ostobaság vagy nemzetárulás, és majd "ha hatalomra kerülünk, megszüntetjük"? Elvégre ŐK a demokrácia, a polgárosodás, stb., és náluk van AZ igazság, ugye?"

Ez igy volt, minek is tagadni, a Fidesz valoban nem az orszag jovojet tartotta szem elott ellenzekkent, hanem a sajat erdekeit, mint altalaban a magyar partok. Mondjuk a tobbseg akkor is a kormanynal volt, ugyhogy szanalmas erre fogni a kudarcaikat.

"Róla legalább sejthető, mire lehet tőle számítani."

Es ez ereny? Ha valasztanom kell, hogy egy viperat tartsak a lakasomban vagy egy macskat, nem fogom a viperat valasztani a kiszamithatosaga miatt.

Ellentétben például a Fidesz és a Jobbik kifinomult, alapos világmagyarázatával. "Monnyonle", "ne az emberekkel fizettesék meg" (hát kivel, bazmeg?), mer a "segílyesek" így, a zsidók, meg az apámfasza.

Egyforman szanalmas mind.

"A kiragadott szövegeid meg zseniálisak, így kell ezt csinálni."

Ebben igazad van, azt a reszt en el sem olvastam. Ha mast ragad ki, akkor csinalhatott volna dicsero posztot belole :)

Aldobói.Feldob 2010.03.20. 14:56:59

@szkepi: biztos, hogy pontosan számoltál és a szociknál kevesebb a munkásőr? légy szíves tarts sorakozót és végezz gyorsan létszámellenőrzést!

aachi2 2010.03.20. 14:57:11

szar poszt, hitler helyett sátánok sátánának, főmegaősgonoszsátánnak kellett volna hívni.

old_field 2010.03.20. 14:58:50

@Martian: " Skizo Demagóg 1.0 oprendszerrel ellátott politikus-droid. :)) "
ez király :) magam sem tudtam volna tömörebben és kifejezőbben jellemezni, gratula !

szkepi 2010.03.20. 15:00:09

@steaksauce: egy hibája volt, hogy a hozzád hasonlóak nincsenek a lábukon betonnal a dunában

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 15:00:37

@t a m á s:

Már a gazdasági válság előtt gazdasági válságban voltunk.

Fletó volt a miniszterelnök.

Ugye nem baj, ha egy kicsit hibáztatjuk ezért?:)

szamarhegy 2010.03.20. 15:01:38

Mindkettőnek megvan a maga baja és az is közös bennük, hogy egyik se gondolja komolyan (vagy a természete nem engedi), hogy a KÖZ javát szolgálja, hanem az önmegvalósítás, önkifejezés terét látja a politikában, nekem jobban bejön Bajnai stílusa , az Mszp viszont a hátam közepére se. Gyurcsány szánalmas, ha elbújik egy évtizedre, vagy min. 5 évre és érik pár évet, akkor talán lett volna visszaút egy megfontoltabb Gyurcsánynak, de így is hálásak lehetünk neki, sokat fog segíteni az MSZP 0-ra írásában.

steaksauce 2010.03.20. 15:04:11

@szkepi: szóval te nem tudsz 1, azaz EGY pozitívumot sem ? Akkor miért MSZP ? Bízom benne, hogy normálist választ adsz.

Esetleg a többiek ?

Rowar Atkinson 2010.03.20. 15:07:40

@szkepi: Hátrább az agarakkal, ez a stílus nem idevaló

steaksauce 2010.03.20. 15:13:25

Az a vicces, hogy én még csak nem is kritizáltam az MSZP-t, mindössze megkérdőjeleztem, miért is kéne rájuk voksolnom. Tehát már csak a kételkedésem miatt is alulról kéne szagolnom az ibolyát. Módfelett demokratikus gondolkodásmód.

levi009 2010.03.20. 15:27:36

Komoly demokráciákban az ilyeneknek már a politika szemétdombján sem nagyon lenne helye...
Ami pedig a nyuggereket illeti, nem kell velük kesztyűs kézzel bánni!
Mert hogy pár agyafogyott agg nem képes reálisan és jövőbe tekintően gondolkodni, azon nem kell meglepődnünk.
Nem kell közömbösnek maradnunk, amikor eljő a választás napja, hanem el kell menni és egyszerűen leszavazni őket. Szerencsére nem mindegyik idős ember ilyen agyhalott, mint ezek a szoclib nyuggerek. Viszont vannak szép számmal olyanok, akik önző lumpenek és nem látnak tovább az orruknál.

szkepi 2010.03.20. 15:38:01

@steaksauce: mert nem mocskos nácik.ennyi!

szamarhegy 2010.03.20. 15:39:10

Nekem szimpatikus volt az elején, de aztán kiderült, hogy egy túlmozgásos, szentmeggyőződéses pojáca, aki, anélkül, hogy bármit is végigcsinálna, vagy akár félig, bedob heti három reformjavaslatot, elérve ezzel, hogy mindenki kiütést kapjon ettől a szótól. Orbánnak még volt mozgástere átfogó reformokra (eü,önkorm,adó,közig.), Medgyessynek is maradt még valamennyi, de ő gyorsan kiosztotta ennek nagy részét. A maradék tartalék mozgástérből egy korrekt, hatékony, a társadalom felé jól kommunikáló ME. még átvihetett volna struktúrális reformokat, de Gyurcsány lenullázta ezt a lehetőséget.

szkepi 2010.03.20. 15:39:43

@William w.: tévedés.
autopálya, hid,...ez előtte nem volt.

szkepi 2010.03.20. 15:41:18

@Rowar Atkinson: egy fedhetetlen ember se bal sem jobb oldalon.hazudozó, köpönyegforgató pénznyelők.
szélső jobbtól balig.

szkepi 2010.03.20. 15:42:36

@William w.: mit épitett a 1998-2002? 1 cm pályát sem. semmit, csak kiélvezte a bokros csomagbol bejött pénzeket.

szkepi 2010.03.20. 15:44:02

fidesz a legköpönyegforgatóbb a hatalomért:
liberál, népi, polgári, középjobb (meteremtve a nemzeti szocikat)

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 15:46:22

@szkepi: 1 cm-t sem? TÉÉÉÉÉÉNYLEEEEEEEEEG ?! :D:D:D

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 15:50:07

@szkepi: Javalom nézd meg Megyó miért bukott.

Valami Csillag I. nevő szdsz-es gazdasági miniszter, meg valami korrupt autópálya pénzek....:)

2010.03.20. 15:50:20

VsC karrierje öregecskedő hölgyek segítségével kezdődött. Kérdezzétek meg Aprónét - de volt ott még más is...

szkepi 2010.03.20. 15:50:28

csak a pap kőbányáját csinositgatta a kis viki

2010.03.20. 15:51:10

Pardon, GyF a monogram...

szkepi 2010.03.20. 15:51:21

@William w.: u.az a korrupt vegyépszer aki a viktor udvari beszállitoja volt

Rántott máj (törölt) 2010.03.20. 15:51:51

@szkepi: Persze, Orban Viktor szemelyesen gyurta ki agyagbol Hitlert :D

szkepi 2010.03.20. 15:53:05

és hát aki a celeb torgyánt kormányba vette, hát elég gáz a chilei cseri.
volt ott sok disznóság. állami gazdaságok... stb. mind megéri a pénzét

szkepi 2010.03.20. 15:54:08

@piro: ezt nem irtam. de sok a hasonlóság

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 15:54:13

@szkepi: persze, persze...

itt 8 évig Orbán kormányzott....
xDxDxD

Rántott máj (törölt) 2010.03.20. 15:54:14

@szkepi: Hat autopalyahid nem volt, bar annak a megepiteserol meg az Orban kormany dontott (szerintem helytelenul), hogy aztan az MSZP kormany ideje alatt epuljon meg az indokolt osszeg sokszorosaert.

Jack_Ryan 2010.03.20. 15:54:45

Gyurcsányt tehetsége, tisztessége, jószándéka és szónoki képessége a reformkor óta a legnagyobb magyar politikussá teszi, az ország vezetésére predesztinálja. Mindezt persze nagyon is jól tudja Ovi, ez a szélhámos, velejéig hazug, álszent poitikai vállakozó, és gyűlölködő, örökprimitív jobboldali maffiacsapata (és mélyen magába nézve sejti az agyhalott antidemokratikus söpredék is). Ezért ez a mérhetetlen gyűlölet iránta. Most jön 4 év zsákutcás mucsai,keleties förtelem. De ne legyen kétsége senkinek, az Orbán-csípés okozta lázálomból felébredő magyar nép 4 év múlva elsöpri ezt az egész megveszekedett bagázst. És akkor majd ismét jön Feri, és Magyarország lassacskán egy normális, nyugatias országgá válhat. Mert megérdemli.

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 15:54:55

@szkepi: Milyen állami gazdaság?

:D Ez a kedvencem.

Na? xD

freagle 2010.03.20. 15:55:11

Kedves P. Android, nemcsak hallgatni, de hallani is tudni kéne, ahogy nemmcsak nézni, de látni is.

Már az öszödi beszéd kapcsán is érthetetlen volt számomra, hogy sok, egyébként - más területen... - értelmes embernek vajon, ha elolvasták, miért nem tudott átjönni a beszéd valódi lényege, az az üzenet, amiért az adott körülmények között elhangzott. Miért ragadnak le jó értelmi képességekkel rendelkező emberek kizárólag annál a 3, a Fidesz által kiragadott mondatnál? Ennyire képtelenek lennénk objektíven véleményt alkotni?
Nehéz másra jutni, mint arra, hogy sokan igen súlyos elfogultsággal viszonyulnak az elhanzottakhoz - már az előadó személye miatt.
Te is.

Ugyanez a helyzet a mostani beszéddel is. GyF nem tett mást, mint kimondott egy sor nyilvánvaló tényt, amit bizony nagyon ideje volt már kimondani.

Vagy szerinted rendben van négy évig a hazugság vádjával rombolni a politikai ellenfelet, miközben az ember (és pártja) maga (is) folyamatosan hazudik?
Rendben van, hogy az a Szíjjártó gyalázza Zuschlaggal az MSZP-t, akivel közösen osztották a pénzt?
Rendben van, hogy demokratikus intézményeket, mint a választás, vagy a népszavazás a törvényben meghatározott funkcióiktól eltérően használjuk fel?
Renden van az, hogy SOHA, SEMMITŐL nem lehet elismerni, hogy jó volt, rendben volt?
Hogy nem lehet örülni mondjuk a Combinónak - ami pedig egy tök jó közlekedési eszköz, az egyik legjobb fejlesztés volt a fővárosban - csak mert az a "rohadt libsiknek", vagy Demszkynek hozna elismerést?

Gyurcsánynak igaza van, ez bizony 2002 óta egy beteg világ - és ezt a betegséget bizony a Fidesz, és név szerint Orbán Viktor hozta ránk.

A jövőt is hazugságokra építik, hisz hazudnak az elmúlt 8 évről, hazudnak az ország jelenlegi állapotáról, hazudnak a jövőt illető terveikről, és bizony hazudnak az összefogásról is, hiszen abból eleve kizárják azokat, akik a bal, vagy a liberális oldalt választják a képviseletükre. (Vö. Navracsics, aki szerint nekik nincs szükségük a liberálisok támogatására.)

Szóval egy kicsit több realitást, ha lehet!

szkepi 2010.03.20. 15:56:11

@piro: tudod, a méret a lényeg
duce, führer,generalissimus, caecescu,pol pot,napoleon, mind mind hatalomra éhes kis seggugasz diktátor.én államfőnek csak 175 feltt engednék bárkit

steaksauce 2010.03.20. 15:59:50

@szkepi: te beteg vagy. Kezeltesd magad mielőtt másokban is kárt teszel. Nem emlékszem faj-/népirtásra a 89 utáni jobboldali időszakból.

Egyébként még mindig nem adtál választ a kérdésemre. Tudod ez az egyik legnagyobb bajom az echte balosokkal. Azt állítod, a jobboldal szar, mert csak a baloldalt tudja fricskázni. Te most ugyanazt teszed, csak fordítva. Akkor te miért vagy más ?

Azt mondod, azért szavazzak az MSZP-re, mert nem nácik. Komolyan ? Emiatt ? Viszont ez még mindig nem a bal oldal mellett szóló, kormányzásuk alatti tevékenységeik közül kiemelt pozitívum.

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 16:01:10

@szkepi: Napóleon nem volt alacsony amúgy. ;) Ez csak legenda.

szkepi 2010.03.20. 16:02:25

ped@steaksauce: pedig a legfőbb érv:NEM MOCSKOS RASSZISTA KÉPMUTATÓ NÁCIK!!!!

Rowar Atkinson 2010.03.20. 16:03:45

@Jack_Ryan: Ideje bevenni a napi betevő Xanaxot neked is. Amúgy takarodj innen, ebben a stílusban írkálj máshol!

szkepi 2010.03.20. 16:04:07

@William w.: " francia császár, akinek magassága nem érte el a 160 centimétert," BÁR EHET TE 150 VAGY ÉS HOZZÁD KÉPEST TORONY

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 16:05:07

@szkepi:
Igen, és az emberek akkor mind 190 cm felettiek voltak. ;)

Korának megfelelő magasságú volt.

steaksauce 2010.03.20. 16:05:25

@szkepi: Na jó, feladtam. Tudatlan, agresszív emberképződmény vagy, aki érvelni sem tud korrekt módon.

Valaki más, aki szeretne meggyőzni ?

Rowar Atkinson 2010.03.20. 16:06:13

@freagle: Bravo, gyönyörű kampánybeszédet írtál. Újabb rajongó érkezett!!!

szkepi 2010.03.20. 16:06:48

de nem is 160. kis diktátor volt.szó ami szó ő tett is valamit, ellentétben a kis soroson nevelkedett, kiszaktivistánkkal

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 16:07:07

@szkepi: De mi is van az állami gazdaságokkal ??:D

szkepi 2010.03.20. 16:08:08

@steaksauce: ja!!!szóval elfogadod, hogy a jobboldal mag náci ideologia jelenkori megmondója?

szkepi 2010.03.20. 16:09:11

@William w.: csokosoknak adta át ov 2001ben. keress rá!

szkepi 2010.03.20. 16:09:39

162cm diktátorméret

steaksauce 2010.03.20. 16:10:37

@szkepi: mondd meg őszintén, te nem is a Fletó kormányt sírod vissza, hanem a kőkemény kommunizmust ? :)

öreg büzész 2010.03.20. 16:13:53

@mikka: Szerintem nem Fletó volt az aki mindenáron az ellenség keresését tekintette célnak. Hanem inkább a Fidesz támadta őt ezerrel, mert ő volt hosszú évtizedek óta az első karizmatikus szoci vezető.
Az őszödi beszéd ennek az egyik élő példája, ahol az ország nagy része csak az összevágott mondatokat ismeri (ugyan ki terjesztette el ezt a verziót ilyen gyorsan és hatékonyan?), pedig az egész szövegnek tényleg az a fő mondanivalója, hogy szakítani kell a magyar politikát eluraló hazugságok áradatával (igen ebben a szocik is bűnősök, de semmiképpen nem nagyobb benne a bűnük mint a túloldalnak)
Sajnos a magyar társadalom többsége még mindig a gyomrával politizál
Ő pont abba bukott bele amit te felrósz neki, hogy ez nem történt meg, hogy valóban megpróbált a hazájáért cselekedni , csak ezt a rövidtávú áldozatot a saját választói sem vállalták fel az ellenoldal meg még úgy se.(persze fel lehetne vetni, hogy ha a választás előtt is tudta hogy erre akar menni, akkor kérhetett volna erre felhatalmazást a választásokon, de ez bizony nagyon komoly képmutatás, mert a pártok soha nem azt szokták egy választás során hangsúlyozni ami nem feltétlenül nyeri el a választók szimpátiáját, még akkor sem ha ez lenne az ország hosszútávú érdeke.)
Abban viszont egyet tudok érteni veled, hogy túl sokáig ragaszkodott azután is a posztjához, amikor már látszott hogy a saját pártja se kíván teljes mellszéleséggel kiállni melette.
De azért a jobbik életre lehelésében és megerősítésében a Fidesznek nagyobb szerepe volt mint Gyurcsánynak.
Azért azt be kell látni, hogy ha amelyik oldal többet probálta lejáratni külföldön az ellenfelét az se feltétlenül a szocialista volt, de mondjuk ha a sikereséget nézzük akkor már lehet hogy mégiscsak feléjük billen a mérleg, mert ők azért kicsit megalapozatabban vádaskodtak mint a Fidesz.

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 16:14:02

@szkepi:
Segítek .

Több mint 100 db volt még 89-ben. 98-02 közötti 10 db eladásával van problémátok.

Kérdem én, mi lett a többi 90 gazdasággal ?

Ugye? :)

szkepi 2010.03.20. 16:14:07

@steaksauce: én egyiket sem sirom vissza. fletot sem, és viktort sem. vonára a gondolni sem merek.ibolya néni pengeszájú szorny, sschiffer a solyom kapmányolással leszerepelt.

mind ugynaolyan hataloméhes szargombóc, aki az én adoforintomból akar hülyére venni mindnekit

khs 2010.03.20. 16:14:21

@freagle: sötét propagandista a dumád. Demokratikus országban lemond a hazugságon/korrupción fogott politikus (mert társai lemondatják, nem akarják viselni évekig a mocskot). Most az MSZP-n marad, mert képtelenek az őszinteségre.

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 16:14:58

@öreg büzész: "Szerintem nem Fletó volt az aki mindenáron az ellenség keresését tekintette célnak. "

És a plafon leszakadt...

szkepi 2010.03.20. 16:15:05

@William w.: már 1996ban nem volt 40állami gazdaság. maradtak a bábolna szintűek.

Jack_Ryan 2010.03.20. 16:15:39

@Rowar Atkinson: Hidd el, nem ez az igazi stílusom, de nehéz indulatok nélkül reagálni ennyi igaztalan vádra, hazugságra. Egy kérdés: olvastad Debreczeni Arcmás című könyvét?

Rowar Atkinson 2010.03.20. 16:19:26

@öreg büzész: Igazad van, minden , de minden nagyon jó, amit Ferenc tett, nagyon várjuk ám vissza,igazi hazafi:))))

És annak is örülök, hogy a balodal ilyen sikeres járatta le az országot külföldön, ez is nagyon bátor dolog volt:)))

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 16:20:00

@szkepi: Ok, de hova lettek? Orbánnál 10 , rendben. És a többi?

Rowar Atkinson 2010.03.20. 16:21:03

@Jack_Ryan: Én az első Debreczeni könyvet olvastam, A Viktor címűt.

Mit gondolsz, miért változott meg a véleménye róla az első könyv óta, ezt következetes dolognak tekinted?

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 16:21:17

@Jack_Ryan: "Egy kérdés: olvastad Debreczeni Arcmás című könyvét?"

Szerintem nem, de szerintem állatpornót sem néz.

Egészséges ember ilyet nem tesz ;)

szkepi 2010.03.20. 16:21:20

antal józsiékat kéne megkérdezni

szkepi 2010.03.20. 16:22:05

@William w.: fáj az igazság azért nem?

freagle 2010.03.20. 16:22:44

@Rowar Atkinson:
:-))))
Kampánybeszéd lenne kimondani, hogy a hazugság nem csak egy oldalon hazugság?
Hogy kilóg a lóláb odaát is?
Ugyan miért?

Nem dícsértem GyF-et csak annyit kértem, realistán értékeljük az elhangzottakat. Ugyanezt kértem volna az Orbán-beszédről is, ha valahol az alapján lediktárotroznák, vagy lenáciznák.
Ennyi.

freagle 2010.03.20. 16:26:16

@khs: Van igazság abban, amit mondasz, bár a világ számos pontján találni azért ellenpéldákat. A hatalomtól senki nem válik meg szívesen, vagy könnyen, pláne, ha nemcsak részese, de haszonélvezője is volt.
Ez azonban nem politikai oldalaktól függ.

Másfelől GyF hatalomban maradása nem mentség a 2002 óta tartó fideszes politikai stratégiára, ami bizony háborús stratégia, akárhogy is nézzük.
Mindenkit a maga tettei alapján ítéljünk meg...
Ja, és ha lehet, egyenlő mércével...

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 16:26:22

@szkepi: Nekem nem. Még mindig 10 vs. 90 feletti. :)

Rowar Atkinson 2010.03.20. 16:27:26

@freagle: Örülök, hogy árnyaltabbá vált a véleményed, mint az előző hoszzászólásban.A hazugság mindenhol hazugság, ebben egyetértek veled.

De arra kérlek, hogy az őszödi beszéd manipulált, igazságbeszédnek történő beállítását ne tekintsd az igazság egyedüli forrásának.

szkepi 2010.03.20. 16:28:11

@William w.: antal józsiék privatizálták előszőr az ÁG-kat.

Rowar Atkinson 2010.03.20. 16:29:02

@freagle: A Jobbik, és a Gárda megerősődése óta nem tartom komolynak a fideszes háborús stratégiáról szóló szövegeket. Persze tudom, a gárda is OV édes gyermeke.

öreg büzész 2010.03.20. 16:30:25

@Rowar Atkinson: Ez azért csak a te saját véleményed én ilyet nem mondtam. :) Bár szerintem az MSZP-nek több hibéja volt a kormányzásban mint Gyurcsánynak.
A baloldal nem járathatta volna le sikeresen az ellenoldalt(nem az országot) ha ez az ellenfél annyira hibátlan és tökéletes lenne mint amennyire magáról hirdeti. :)

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 16:30:49

@szkepi: Meg Gyuszkóék, ami még maradt ;)
De Orbánnak mi köze az első mdf kormányhoz vagy Hornhoz az nem tudom... :)

Jack_Ryan 2010.03.20. 16:32:11

@Rowar Atkinson: A válasz egyszerű: Debreczeni egy nyitott, okos ember, megismerte Orbánt. Ha csak a 10 százaléka lenne igaz az abban leírtaknak, az egy nyugati demokráciában elég lenne, hogy Orbán soha többé a politika közelébe se kerülhessen. Ahogy az olyan politikus sem, aki azt mondja, hogy ő még sohasem hazudott. Másnaptól senki sem venné komolyan. Gondolom, hallottál az esetről, amikor anno a Parlamentben azt hazudta a szóvivőjén át, hogy egy másik ajtón már távozott, ezért nem tud nyilatkozni a sajtónak egy kényes témában. Aztán az újságírók, tudva hogy nincs másik kijárata a szobának, benyitottak, és Orbán ott gubbasztott rémült tekintettel pislogva. Na, nyugaton ettől a pillanattól kezdve már nem lehetett volna többé politikus.

Rowar Atkinson 2010.03.20. 16:34:12

@öreg büzész: Úgy gondolod, hogy a két oldalnak verssenyeznie kellene egymással az ország külföldi lejáratásában, és megdicsőül az, aki ebben ügyesebb? Én nem hinném.

Amúgy emlékezz vissza arra, hogy pl. a zámolyi romák ügyébn, és máskor is a balllib oldal milyen álszent módon lármázta tele Európát, igaztalanul, köztörvényes bűnözőket védve. Jobboldali ellenpéldáról van tudomásod?

szkepi 2010.03.20. 16:34:35

@William w.: jobb oldal. de jajjj!!! akkor még a fidesz liberálisként próbálkozott csapzottan, csóróan, pattanásos képpel

öreg büzész 2010.03.20. 16:36:27

Mondjuk nyugaton az se maradna pártelnök (vezénylő tábornok) aki két nyertes helyzetű választást vesztett el egymás után. :)

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 16:37:52

@szkepi: Így írjuk jobboldal.:) De nem lényeges.

Rowar Atkinson 2010.03.20. 16:38:24

@Jack_Ryan: Debreczeni 1994-95 között volt OV tanácsadója, utána nem volt a közvetlen környezetében. Az elsó könyvet ezekből az élményekből írta. A második könyvet 2009-ben adta ki (Fletó megrendelésére)amikor már 14 éve nem volt Orbán környezetében.

Kérdés ezután: hogyan ismerhette meg jobban őt, amikor nem is volt a közelében?

Nyilván csak hallomásból,tudatosan összeválogatott infokat írt meg, teljesen más optikán láttatva OV-t mint előzőleg.

Ez hiteles közírói magatartás?

öreg büzész 2010.03.20. 16:41:08

@Rowar Atkinson: Én nem gondolom hogy ezt kellene csinálniuk, de nem kértek tőlem engedélyt és mégis ezt teszik. :)
Azért az a zámolyi ügy sem volt annyira tiszta mint ahogy azt te prezentálod. :)

szkepi 2010.03.20. 16:41:50

@szkepi: igazad van. tényleg nem jobb oldal

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 16:43:26

@szkepi: Magadnak adtál igazat? Gyakran beszélgetsz önmagaddal???

Jajj...:(

Rowar Atkinson 2010.03.20. 16:44:27

@öreg büzész: A zámolyi ügyben aláírt egy petíciót kb 50 ballib közéleti személyiség,a francia elnökhöz címezve, amelyben dehonesztálták az országot, a romákat quasi hősnek nevezve. Aztán kiderült, hogy a Krasznai nevű (menedékjogot kérő) alak körözés alatt volt...
A többi néma csönd

szkepi 2010.03.20. 16:45:33

@William w.: erre reagáltam Te retardált: Így írjuk jobboldal.:) De nem lényeges.

Jack_Ryan 2010.03.20. 16:48:46

@Rowar Atkinson: Hm. Fleto megrendelésére... Szerinted más egyébről nem is szólhat a dolog, mint pénzről? Belső meggyőződés, vagy ilyesmi? A 2002-es vereség után csendes háborút indító Orbán már egészen más volt, mint a régebbi. De azért annak fényében a régi dolgok is más megvilágításba kerültek. (Például miért szakított Orbán a másfélszázados hagyománnyal, miszerint minden kormány ülésén vezettek jegyzőkönyvet, csak az övéről nem?)

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 16:52:28

@Jack_Ryan: Hány jegyzőkönyvet olvastál, vagy miért lényeges ez ?
Csak kérdem.

Jack_Ryan 2010.03.20. 16:55:11

@William w.: Miért lényeges? Ezt nem kérdezed komolyan!

Rowar Atkinson 2010.03.20. 16:56:29

@Jack_Ryan: Debreczeni belső meggyőződése? Hmmm

A pályakép: 1989-94 MDF képviselő, rendszerváltó, majd konzervatív politikus. 1994-95 Ov tanácsadója(tehát fideszes), kirúgják, utána illegalitásban évekig.

A 2000-es évek közepén felbukkan Fletó környezetében, neoliberális fordulat.

2010 MDF-SZDSZ közös jelölt.

Egy hiteles (sértett) ember pályaíve, logikus ívvel.

Az OV életrajzok pontosan az ő pályaívét követik le,a szemlélete hajlékonyan változik, alkalmazkodva a környezetéhez.

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 16:56:56

@Jack_Ryan:
2 kérdést tettem fel.

1, Olvastál- e már ilyen jegyzőkönyvet?

2, Miért lényeges?

Tudsz rá válaszolni?

freagle 2010.03.20. 16:58:09

@Rowar Atkinson: Én nem az öszödi beszéd értékeléséről, hanem magáról az öszödi beszédről beszéltem. Történetesen ismerem a teljes szöveget, feltételezem, te is...
:-)

Rowar Atkinson 2010.03.20. 16:59:41

@freagle: Nagyban rontja a beszéd hitelességét, hogy nem az M1-en mondta el, hanem egy zárt frakcióűlésen:))

Agent Cooper 2010.03.20. 17:00:53

Argumentum Ad Hominem. A cikk is, meg a kommentek is.

Jack_Ryan 2010.03.20. 17:01:05

@Rowar Atkinson: Ja, és hát sokminden csak később derült ki Orbán viselt ügyeiről. El kéne olvasni, már csak kalandvágyból is. :) 1989-91-ben még Viktor volt a példaképem, dehát én elég hamar kijózanodtam belőle...

freagle 2010.03.20. 17:01:20

@Rowar Atkinson: A háborus stratégia 2002 óta tart, ennek semmi köze a Gárdához.

Szerintem a Jobbik és a Gárda megerősödése Orbán tévedése és nem szándéka. Ő sem hitte volna, hogy ez be fog következni, és éppen elég baj neki, hogy mégis így alakult.

freagle 2010.03.20. 17:02:59

@Rowar Atkinson: Szerintem meg éppen azért hiteles, mert olyankor mondta, amikor nem kellett pózolnia, hanem amikor azt hitte, tényleg őszintén beszélhet.
:-)))

Rowar Atkinson 2010.03.20. 17:06:45

@Agent Cooper: Argumentum ad Hominem ad personam-jelen esetben.

Igazad van,de ha a posztot elmekörtani elemzésnek tekintjük, akkor nagyon is megállja a helyét.

Azért nehéz elvonatkoztatni a személytől, pláne, ha olyan megosztó figura, mint a poszt tárgya.

Egyébként,aki a közélet messzire világító tógáját veszi fel, készüljön fel a negatív véleményekre is.

Jack_Ryan 2010.03.20. 17:09:58

@William w.: Nem hittem el, hogy ezt komolyan kérdezheted, de egye fene. Nem olvastam. De ha nem lényeges, akkor az első felelős magyar kormány óta minek vezették volna? Hülyék ültek volna bennük?Kiderül a jegyzőkönyvekből, kinek mi volt a vélemyénye, mivel érvelt különböző témákban. Milyen gyorsan születtek döntések egy témában. Volt-e vita egy adott kérdésben egyáltalán. Mintha pl. a TASZ nem ilyen jegyzőkönyvek nyilvánosságra hozatáért lobbizna mostanság is? Aztán meg a későbbi korok történészei is hozzáférhetnének, hogy mi is folyt azokon az üléseken. Dehát Orbánok valamiért nem szívleleték a nyilvánosságot.

Rowar Atkinson 2010.03.20. 17:10:49

@freagle: Ettől nincs válasz arra, hogy miért az ővéi előtt mondta el a beszédet. Éppen az hitelteleníti, hogy nem a nyilvánosságnak szánta!

Ha aznap kellett volna sajtótájékoztatót tartania az ország ügyeiről, akkor (vélhetően) nem ugyanezt mondta volna el, hanem az is lehet, hogy az ellenkezőjét.

Rowar Atkinson 2010.03.20. 17:12:18

@Jack_Ryan: Tegyük hozzá, hogy a kormány jegyzőkönyvei soha az életben nem voltak nyilvánosak.

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 17:13:41

@Jack_Ryan:

Szóval nem olvastál egyet sem senkitől, de ez téged nagyon bántott, hogy náluk pont nem volt.
Értem. Köszönöm.

freely 2010.03.20. 17:17:04

Én elfogadom, hogy sokan nem
kedvelik Gyurcsányt.
Úgy vélik hazudott, hiteltelen stb.
De kérdem én, Orbán meg a
szíjjártó szerű figurák
tényleg hitelesebbek?
Ki van ott 1 valaki, aki még
nem hazudott, aki nem gumigerincű? Ki van ott hiteles gazdasági szakember,
aki nem hazudik?

ÁkiBáki (törölt) 2010.03.20. 17:17:28

Csupán egy el nem hanyagolható tényre szeretném felhívni kedves baloldali kommentelő társaim figyelmét:
most nem a Fidesz, hanem az MSZP elszámoltatása következik.
Ha jól emlékszem üvegzseb Laci több mint 400 (!) feljelentést tett, amelyből egy sem állt meg. Aztán Laci egyszer csak nagyon csendben maradt. Egészen máig.
Most vajon hol van? Lenne hozzá itt egy-két kérdés, nem?

Jack_Ryan 2010.03.20. 17:17:39

@Rowar Atkinson: Persze, nem jelenik meg Kormányülésközlöny, de vizsgálatoknált hozzáférhető, később kutatható. Dehát egy hazafi miért szakít egy hagyománnyal, ha nincs nyomós oka? És én nem találok, illetve nem hallottam volna. Bár tudjuk, hogy az a gyanús, ami nem gyanús, de ez nekem mégis az. No, és sokmindent elmond a demokrácia-fölfogásról is. (Mint amúgy pl. Simicska APEH-elnökké kinevezése, ami maga volt a világbotrány)

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 17:18:52

@freely: "De kérdem én, Orbán meg a
szíjjártó szerű figurák
tényleg hitelesebbek"

Igen, mert Fletó legnagyobb hibája az volt, hogy vetíteni azt tudott, de kormányozni meg nem.

Nem az a gond, hogy hazudott, hanem hogy hazudozáson kívül semmi mást nem csinált.

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 17:20:19

@Jack_Ryan:
Tanított, jó szakember. Ennyi. ;)

ÁkiBáki (törölt) 2010.03.20. 17:21:06

@Jack_Ryan: Persze, ha csak az nem...
Ja és a kis bajszos a "Lop-stop" tábláival?
Hát az hol bujkál?
Osztogatja a tablettáit?

Jack_Ryan 2010.03.20. 17:22:24

@William w.: Sokan tanítanak, jó szakember is akad. Megbízható Fideszes már kevesebb. De megtalálták.

Jack_Ryan 2010.03.20. 17:24:08

@ÁkiBáki: Időnként műsor vezet a Klubrádióban. Csak ajánlani tudom!

Rowar Atkinson 2010.03.20. 17:24:13

@Jack_Ryan: Kicsit Off ez a téma,a jövő kutatói 50 év múlva hálásak lesznek valakinek a jegyzőkönyvekért..

Ami a tárgyat illeti:

Wikipedia:A gyalázkodó vagy sértegető típusú érv (más néven argumentum ad personam) azt jelenti, hogy egy személy tulajdonságainak vagy cselekedeteinek hibái miatt nem fogadjuk el, amit mond, függetlenül állításainak tartalmától.

A poszt témája Fletó, és nem Simicska, a jegyzőkönyvek, Kaya Ibrahim, és a többi szörnyűség, és nem is OV jelleme.

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 17:25:11

@Jack_Ryan: "Sokan tanítanak, jó szakember is akad."

Igaz, én Szigeti Pétert is bírtam.

Érted? Vagy nem. :) De nem kezdem sorolni ki, hova, miért...

Amúgy ez a Polt Péterezés egy nagyon mucsai szoci dolog.

ÁkiBáki (törölt) 2010.03.20. 17:27:23

Index címlap, baloldalon, a "Visszajött Gyurcsány, kitört a hiszti" cím alatt közölt képen a jobboldali értelmes fejű szoci szavazó.
Tipikus. Ez a szavazóbázis. Retrobolsevik nyuggerek. És ezek szavaznak arról, hogy én még szívjak négy évig, mert ők bíznak az ő Fletójukban.
Csakis demokratikus alapon.

ÁkiBáki (törölt) 2010.03.20. 17:32:23

@Jack_Ryan: Pártrádiókat nem hallgatok, sem balról, sem jobbról.
Nagy karrier különben.
Ja, ahogy hallottam a tablettás buli is ott hangzott el. A pol. korrektség jegyében, demokratikusan.

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 17:32:58

@ÁkiBáki: Igen, a bácsi nekem is feltűnt. Vajon tudja-e hogy hol van... Kizárt.

ÁkiBáki (törölt) 2010.03.20. 17:37:02

@William w.: Szerinted hány idősek otthonát vonultatták ki?

Jack_Ryan 2010.03.20. 17:37:15

@Rowar Atkinson: Oké! Akkor Fletó beszédének nyugdíjas hallgatóságáról egy-két szó. Nekik már nincs mitől tartaniuk, de egy jobbos 2/3, és az élet minden területén ott figyelő "kokárdások" árnyékában nem szívesen nyomja az ember az arcát tucatnyi kamerába. Én is csak ezért nem mentem el. A demokraták mégiscsak gyarló emberek, féltik magukat és családjukat, mert most úgy érzik, lesz mitől, kitől.

Aldobói.Feldob 2010.03.20. 17:37:16

@freagle: "Hogy nem lehet örülni mondjuk a Combinónak - ami pedig egy tök jó közlekedési eszköz, az egyik legjobb fejlesztés volt a fővárosban - csak mert az a "rohadt libsiknek", vagy Demszkynek hozna elismerést?"

Hogy miért nem lehet örülni a Combino villamosoknak? Mert 1000 millió HUF-ba került darabja. Bazdmeg. Ennyiért helikoptereket is vehettek volna.

freely 2010.03.20. 17:41:58

@William w.: lehet, hogy még
így is többet tett, mint az
Orbán a maga idejében?
Hát azért az összes alrendszer változott.
Egyébként én részrehajló
vagyok kissé. Nekünk nagyon jól jött az 50%-os emelés,a
13. havi nyugdíj. Már a családnak. Nekem meg az EVA adózás. Úgy hallom, orbán
eltörli?

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 17:46:20

@freely: 13. havi nyugdíj meg már nincs. :) Gondolom azt is Orbán vette el xD.

Az osztogatás nem egyenlő felelős kormányzással. A gazdasági hátteret nem teremtették meg hozzá.

A gazdasági világválság előtt máregy évvel bajban volt az ország .

Ezt nehéz elfeledni.

ÁkiBáki (törölt) 2010.03.20. 17:47:27

@Jack_Ryan: Te teljesen el vagy tévedve, vagy paranoiás vagy?
Nem 1933-at írunk, és nem most gyulladt fel a Reichstag.
2010 van, és bárki verheti magát, hogy aktuálisan politikailag hova tartozik legyen az a Kossuth téren, a Hollán Ernő utcában, a Rakparton, vagy a Hősök terén.
Lehet választani. Csak ezt a hülye dumát hagyjuk, hogy itt bárki is fél.
Különben is: egy demokrata nem fél. Ismerős?

Agent Cooper 2010.03.20. 17:48:13

@Rowar Atkinson: Teljesen mindegy. Az ad hominem egy propaganda-eszköz, és egy hibás érvelési módszer egyszerre. Ha elfogadod, birka vagy.

Rántott máj (törölt) 2010.03.20. 17:50:46

@Jack_Ryan: Jol beetted az antidemokracia-dumajat a partodnak, csak gratulalni tudok hozza. De ugy beszelsz, mintha nem is az o regnalasuk idejen lett volna az, hogy mar egy koszoruzasra sem mert vegul kimenni az ember, nehogy veletlen osszeverjek es bevigyek a rendorok azert, mert eppen ott volt.

Jack_Ryan 2010.03.20. 18:00:24

@ÁkiBáki: Persze, hogy ismerős, ezért írtam úgy az utolsó mondatot, ahogy. De sajnos nincs igazad, mert van mitől félni a demokratáknak, s kitől félteni a demokratikus Magyarországot. Majd rájössz erre Te is.

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 18:03:26

@Jack_Ryan: Mszp? Idáig ez a banda nyírta legjobban a demokráciát...

Jack_Ryan 2010.03.20. 18:05:34

@piro: Hogy lehet az, hogy több rendőr sérült meg anno, mint civil? Kinek a rendezvényeit kerepelte, fütyülte szét, zavarta meg folyton az ellenoldal? Jól nézünk ki, ha már ezért is a baloldal a felelős!!!

ÁkiBáki (törölt) 2010.03.20. 18:08:23

@Jack_Ryan: Na aztán kitől, jön vissza Horthy, vagy a Habsburgok, vagy ki?

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 18:09:09

@Jack_Ryan: "több rendőr sérült meg anno, mint civil? "

Ezt meg honnan vetted? Ha csak 1 civilt is ér amúgy jogtalan erőszak a rendvédelmi szervek részéről már baj!

Jack_Ryan 2010.03.20. 18:10:40

@ÁkiBáki: Másvalaki jön vissza... dehát ezt Te is tudod.

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 18:12:50

@Jack_Ryan:

Ugye most nem Orbánnal akarsz riogatni ?

Jack_Ryan 2010.03.20. 18:13:54

@William w.: Egyetértek! De úgy beállítani, mintha itt egy diktatórikus rezsim uszította volna rá rendszeresen pribékjeit a szelíd, békés tüntetőkre, durva hazugság.

Jack_Ryan 2010.03.20. 18:15:27

@William w.: Talált, süllyedt! Nem én riogatok, riogat itt ő maga, meg a múltja.

ÁkiBáki (törölt) 2010.03.20. 18:17:06

@Jack_Ryan: Netán a patásra gondolsz?
Persze, hogy visszajön. Mindent megtettek felkent vezetőitek, hogy így alakuljon.
Senkinek nem volt akkora sansza, mint az MSZP-nek az elmúlt nyolc évben.
Elkúrtátok. Nem kicsit, nagyon.
Most féltek? Nem most kellene, már jóval előbb kellett volna.

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 18:22:23

@Jack_Ryan: 2-3 millió ember támogatja őket.

Nem releváns az (ál)félelmed.

Jack_Ryan 2010.03.20. 18:23:32

@ÁkiBáki: A demokrácia végnapjai szomorúvá teszik az embert. Sosem szavaztam még az MSZP-re (19, 25, 31, 41 és 49, mond ez neked valamit?), most se szívesen teszem. De sajnos most nincs más választás. Remélem 4 év múlva már lesz.

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 18:26:28

@Jack_Ryan: Sosem szavaztál még az mszp-re, de most nincs más választásod.

MUHAHAAAA

Gratulálok. Kevés eszelős van, aki szeretné ezt a 8 évet tovább folytatni...

mindegykivagyok 2010.03.20. 18:26:52

A feco jo hogy nyugdijasoknak beszél,ha ugyan ezt ovodàba tenné a gyerekek megàllnànak a növésbe!

ÁkiBáki (törölt) 2010.03.20. 18:27:54

@Jack_Ryan: Ja és most azzal riogattok, hogy mi volt 1998-2002-ben.
Megmondom őszintén: le sem sz@rom mi volt, mert előre szeretnék nézni, nem mindig visszafelé. Csak ti családok tízezreitől vettétek el a reményt is arra, hogy ez egy normális, élhető ország legyen, miközben a brancs annyi pénzt pumpált ki ahonnan csak lehetett, amennyit csak bírt.
Most pedig ijesztgetitek a népet, hogy jön Orbán.
Szánalmas.

Rowar Atkinson 2010.03.20. 18:30:06

@Jack_Ryan: Nem értem a mostani félelemeidet, szerintem a túl hisztérikus hangulat az oka, amit túlreagálsz. Itt mégiscsak demokrácia van, nincs ok félni, bőröndöket csomagolni stb. A szélsőséges hangok felerősödése válságtünet, majd elmúlik.

ÁkiBáki (törölt) 2010.03.20. 18:30:48

@Jack_Ryan: Nem szeretném a döntésedet véleménnyel illetni, mert sértés nélkül nem tudnám megtenni.
Ez nem áll szándékomban.
De remélem eljön az idő, amikor rájössz, hogy tévedtél.
Nem kicsit, nagyon.

Jack_Ryan 2010.03.20. 18:31:48

@ÁkiBáki: Orbánék vették el a reményt. És most illúziókban ringatnak mindenkit. Jól írja Debreczeni: a tolvaj csürhe után most jön a szervezett rablóbanda.

freagle 2010.03.20. 18:32:44

@Rowar Atkinson: Hát dehogynem érthető. Azért az övéi előtt mondta, mert velük kellett (volna) végigcsinálnia a négy évet. És azt akarta, ébredjenek már fel, és felelősen álljanak hozzá a kormányzáshoz. Pontosan tudta, hogy micsoda társaságra kell építenie. Bár láthatóan még így is elszámolta magát...

Rowar Atkinson 2010.03.20. 18:33:17

@Agent Cooper: Jó, akkor birka vagyok. Érdemben is hozzászólsz?

Jack_Ryan 2010.03.20. 18:36:44

@Rowar Atkinson: Bár igazad lenne... Egyébként azért nem csomagalok... Minden ideköt. Tovább jó hétvégét mindenkinek!

freagle 2010.03.20. 18:36:58

@Aldobói.Feldob: A stílusodból világos, hogy közlekedési szakember vagy, nyilván pontosan tudod, hogy egy ilyen járgány mennyiért lett volna relális. Ha felkérnek, akár be is szerezted volna olcsóbban. Ugye?
Vagy esetleg arról van szó, hogy mégiscsak bedőlsz valami hülye uszításnak, ahelyett, hogy örülnél neki, hogy tágas, gyors, normális eszközön közlekedhetsz, ráadásul elég sűrűn is?

Ami meg a helikoptert illeti, nagyobb hülységet nem is mondhattál volna: szerinted miért ilyen hosszú a Combino? Hogy messziről is jól látszódjon? Vagy esetleg nagyobb tömeg embert kell szállítania?
Helikopterrel, mi?

szotyirapénzt 2010.03.20. 18:37:58

@Jack_Ryan:
Üdv. Jóember, nem a baloldali szavazóknak van félnivalója. Ne hülyéskedj. Csak megpróbál néhány svindler és ámokfutó a megmaradt szavazói mögé bújni, ugyanis tisztában vannak felelősségükkel. Viszont nem kell hozzá aszisztálni. Aki itt kommentel, az nem hinném, hogy kapott Hagyótól, vagy mástól. Itt, ha sikerül a fidesz-kdnp-nek rendet tenni, annak a jobboldali és a balodali választó, de még az ufóváró is ugyanúgy a részese lesz. Ha elcsesznék, akkor pedig annak. Gondold meg, ha kivesszük az mszp retorikájából a félelemkeltést, akkor mi marad ebben a kampányban? Hmm?

ÁkiBáki (törölt) 2010.03.20. 18:38:00

@Jack_Ryan: Ha te ennek a retardált udvari bértollnoknak akár egyetlen szavát is elolvasod, már nincs is miről beszélni.
BKV, MÁV, MÁV-Informatika, Velencei-tó telekügy, kaszinó engedélyek, egészségügy, gyógyszerbiznisz, hadd ne soroljam fel, mert még este van egyéb dolgom is.
Szervezett rablóbanda?
Akkor az elmúlt nyolc év mi volt kis csillag?
Házi veteményes kapálás?

freely 2010.03.20. 18:49:23

@William w.: Igen. A 13. havi nyugdíjat elvették, de végül is ők adták. Anyám addig is őrült neki.Hatalmas + volt neki addig is. Azt mondja az
Orbán, (+ az un. marhára idegesítő papagáj kommandó,)
hogy romokban az ország. Hát,
finoman szólva is, ez egy mocskos nagy hazugság. Vagy aki ilyet mond, az meg van zakkanva. Itt, a 13. kerület szinte újjáépült.Kinézek az ablakon és 4-5 toronydarut látok. Tök szuper.

tlvajferi 2010.03.20. 18:52:40

fleto
mérhetetlenül pofátlan vgay

fogd be a pofád
a hazaáruló magyar médiával együtt, amely egy ilyen szemét beszédét képes közvetíteni

tel aviv vár reád
ott van a te hazád!
takarodj!!!

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 19:02:07

@freely: " A 13. havi nyugdíjat elvették, de végül is ők adták."

Szerintem meg az adófizetők adták...

Vagy sz mszp maga finanszírozta? :)

freely 2010.03.20. 19:03:22

@ÁkiBáki: Ok. de ne legyen
kettős a mérce. Szerintem meg
az orbánék vették el családok
tízezreitől a reményt. Itt azért rengeteg minden épült.
Itt EVA adózás van, ami-legalábbis nekem, szuper.
Az adóbevallás kb 10 perc havonta interneten keresztül.
Orbán alatt sokkal több adót
fizettem.Azt meg butaság föltételezni, hogy a korrupció pártsemleges. Legalább annyi korrupt ember van a jobboldalon, mint a balon.
De a baloldalon már nem tusolják el, már nem évül el.
Mint orbán idejében..

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 19:08:26

@freely: Gazdasági növekedés a béka segge alatt van. Munkanélküliség az egekben.

Az újraelosztás magasabb lett.

Nincs a fiatalok előtt jövőkép, mert nyuggereken kívül a kormánynak senki nem létezik.

Te mi a faszról beszélsz? A környező államok elhúztak mellettünk. Minden gazdasági/társadalmi mutatónk rosszabb.

Láttál épülni 3 toronyházat? Nyeld le a nyálad ...

freely 2010.03.20. 19:15:47

@William w.: Jogos. De az én
adóm is benne volt.

freely 2010.03.20. 19:29:06

@William w.: Ugye lehet más a véleményem. Én ezt nem úgy élem meg. Ki van előttem meg mögöttem? Ez attól függ, mihez
hasonlítok.(paraméterek) Nekem és a szűkebb
környezetemnek sokkal jobb volt az elmúlt 8 év, mint az azt megelőző 4 év orbán alatt.
Ok, nem volt korona usztatás meg magyarkodás. Meg papagáj
kommandó meg megfigyelési ügy. De én most sokkal jobban élek.

Hírbuzi 2010.03.20. 19:38:56

Szemérmetlen reklám, de muszáj:
hircsarda.hu/kultura/3752-exkluziv-klipben-bekul-orban-es-gyurcsany/

Fletó for..ööö...prezident?:D:D

freely 2010.03.20. 19:40:31

@William w.: Szerintem meg Fleto is sokat tett az országért.De ezt majd a történelem eldönti.Megértem,
hogy neked szíjjártó a menő.
( Be happy!)

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.20. 19:43:44

@William w.: Te még nem unod ezt a szócséplést? :D

milyen hisztiben törtetek ki (jobbosok), mert egy általatok politikai hullának titulált ember megszólalt.

nagyon komoly, hogy erre képesek vagytok beáldozni az egész napotokat :DD

Rowar Atkinson 2010.03.20. 19:56:43

@freely: Általában higgadt vagyok, de ha azt a szót hallom, hogy magyarkodás, akkor hajlamos vagyok lefejelni azt, aki mondja.Ezt fejezd be azonnal!

freely 2010.03.20. 20:04:26

@Rowar Atkinson: Segíts helyesen megfogalmazni.
Te hogyan mondanád?

Bona Fides 2010.03.20. 20:23:11

Ezt a beteg embert szépen el kellene vinni pihenni és amíg a Fidesz kormányoz, addig építeni kell egy vadiúj baloldalt, amiből az MSZMP-maradványokat teljes egészében ki kell hagyni.
Aztán 4-8 év múlva majd egy ugyanilyen módon megújult jobboldalra is szükség lesz.
Meg kell ejteni végre a rendszerváltást. Építeni kell egy új, demokratikus Magyarországot.
Szerintem.

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 20:39:54

@halál megdöglesz kinyirunk: Neked milyen blogod van ember?

Inkább ne szólj hozzám többet...:D:D:D

ÁkiBáki (törölt) 2010.03.20. 21:05:17

@Bona Fides: Nos ezzel egyetértek. Ameddig ez az elvetélt ősbolsevik gondolkodásmód jellemzi az országot, amelybe az MSZP belekapaszkodik, mert csak ez hoz neki szavazatokat, addig nem lesz komoly változás.
Amennyiben fel tudnak építeni egy a fiatalok által is támogatott nyugat-európai mintájú szociáldemokrata pártot, akkor lesz miről beszélni. Addig csak a gittrágás megy.
Ez az MSZP a múlt. Itt a lehetőség fiatalok, lehet változtatni, csak ne a régi kártyákat húzzátok ismét elő.
@freely: A reményhez csak annyit, hogy szerinted most nagyobb, jobb, mint 2002-ben volt? Amellett, hogy esetleg te jobban éltél az elmúlt nyolc év alatt?
süti beállítások módosítása