Az ünnep legordasabb hazugsága!

 2010.03.15. 18:14

 

 

Én aláírom, hogy beteges perverzió meghallgatni, különösen egy választást közvetlenül megelőző március tizenötödike ünnepi beszédeit.

De, akit érdekel a kampány, az kénytelen.

A mesterházy (az, amelyik most épp szabadlábon van), azt találta mondani, hogy nincsenek korrupt közösségek, csak korrupt emberek vannak, nincs kollektív bűnösség. A szövegkörnyezetet hagyjuk, de ez még így magában is a minősített, sötét hülyeség legszebb példája, még úgy is, ahogy szegény marha értette.

Úgy meg főleg, az, ahogy érteni lehetett.

Köznyelvileg, a valaha volt legesélytelenebb miniszterelnök-jelölt, elkezdte fejtegetni egy elvileg ünnepi beszédben, hogy a pártja nem rablók e célból összeállt érdekalapú szövetsége, hanem hótiszta lelkek, ártatlan rácsodálkozástól elkent arckifejezésű, lelkes egyesülése, akik sose gondolnak a suskára, csak arra, hogy lehetne a lakosok mindennapjait megszépíteni.

Mondja ezt egy olyan ember, aki több jelenleg előzetesben ülő egyénnel ült egy asztalnál, mint Al Capone asztaltársaságában egy átlagos bérgyilkos. És akkor azokat az értékorientált elvtársakat még nem is szálaztuk végig, akiket csak a mentelmi jog akadályoz abban, hogy tovább terheljék az igazságszolgáltatás szervezetét.

De rendben, én elhiszem, hogy a Fideszék is nyomulnak a lóvéra. De ha így van, hogy nem sikerült észlelhető gyakorisággal lebuktatni őket?

Vaze, kétszer megnyertétek a választásokat, még a vécésnénit is ti neveztétek ki, és a titkosszolgálatok élére Moszkvában végzett, kipróbált elvtársakat helyeztetek, akik nem haboztak politizálni egy kicsit, ha úgy tűnt, hogy valamelyik politikai párt irányvonalát fenyegették a fasiszták.

Hogy nem sikerült rajtakapni a Vityát a parkolóban? Vagy nem Nokia telefont használ és annak a doboza már rögzülvén a szervnél (meg a tescós zacskó), inger híján nem mozdul például a diplomata táskára az operatív?

A szocialisták egyetlen mondanivalója már évek óta, hogy a Fidesz is lop. Rendben, de a kormány dolga, hogy üldözze a lopást. Ha bevallod, hogy nem sikerült elkapni őket picinyem, akkor magadról állítasz ki nullás bizonyítványt.

Bezzeg a Fidesz még ellenzékből is börtönbe küldte a fél pártotok.

Arra nem is akarok gondolni, hogy csak szimplán az ügyészség volt.

Már csak huszonhét nap.

Neked rövid, nekünk hosszú.

 

 

 

Címkék: korrupció beszéd március 15. ünnepi mesterházy attila nokiásdoboz

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/api/trackback/id/tr781841821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csapecs 2010.03.15. 19:04:49

És Orbán Viktor még nem kért bocsánatot. Ez is kemény volt.

Jurij Kakarin 2010.03.15. 21:32:35

Ezeknél az én fiam sokkal ügyesenn volt gyerekek!

Üdvözlettel:
Kuku Helvi-Mpingana Kondombombolo

segabor 2010.03.15. 21:42:41

Rövid, de velős. Pirospont a szerzőnek.

tt60 2010.03.15. 21:43:53

Csaxolok, hogy az Mszp 3x nyert eddig, továbbá OVI hivatalosan eddig 4x vesztett, gyaksi pedig 5x, mert 1998-ban Torgyán húzta ki a vesztésből... A korrupcióról meg mindössze kayajosziptothezüsthajóganzparkjuteszebehirtelen.... :-) Meg ugyi 2002-ben is 10%-al vezetett OVI....

gyík (törölt) 2010.03.15. 21:44:37

Persze, mert a Zorbán kezébe a zügyészség is!
Fasisztanácikok!

De azért masterhouse-nak az önfényezése sem volt piskóta.

Aszi 2010.03.15. 21:46:05

Miért ne sikerült volna elkapni őket? Szabó Zoltán mszp-s képviselő szép kis gyűjteménnyel rendelkezik elítélt vagy büntetőeljárás alatt álló fideszes politikusokról:

mszp.hu/print/idezetek-helyett-iteletek

zachar 2010.03.15. 21:46:59

"Csaxolok, hogy az Mszp 3x nyert eddig,"

Ha 1948-at és 1956-ot is ideszámolod, akkor 5x

zachar 2010.03.15. 21:52:02

"továbbá OVI hivatalosan eddig 4x vesztett,"

Elveszteni azt lehet, ami megvan.
Orbán 2002-ben vesztett.
1x.

" gyaksi pedig 5x, mert 1998-ban Torgyán húzta ki a vesztésből..."

Aha, akkó 2002-ben az MSZP is vesztett, hiszen 1ébként csak a Szadesszal volt meg a többsége... amúgy az EGYÜTT INDULÓ Fidesz-MDF megnyerte a 2002-es választást, hiszen 188 mandátumot kapott, az MSZP 178 mandátumával szemben...

swimmer 2010.03.15. 21:57:40

A legviccesebb az volt, amikor az idióta Mester (szar)házi azt mondta, hogy meg kell óvni a Fidesztől azokat az értékeket, amit az MSZP ért el. ??????? Szánalmas, de megszokott, hogy mindenkire kenik a szart és csak Orbánt és a Fideszt szidják. Nem hiszem, hogy kolbászból lesz a kerítés, de ezeknek a mocskoknak már takarodniuk kell.

zachar 2010.03.15. 22:00:34

"Szabó Zoltán mszp-s képviselő szép kis gyűjteménnyel rendelkezik elítélt vagy büntetőeljárás alatt álló fideszes politikusokról:"

Köszi Aszi!
Megtennéd, hogy ÖSSZEADOD az oldalon felsorolt (igen, még a kisgazdák is jöhetnek, Szabadi és Székely) ürge által okozott kárt?
A kapott összeget szorozd be néhány ezerrel, és nagyságrendileg megkapod, a mostani bagázs mennyit vett ki a zsebedből.

NEM DF 2010.03.15. 22:03:48

""Csaxolok, hogy az Mszp 3x nyert eddig,"

Ha 1948-at és 1956-ot is ideszámolod, akkor 5x"

Ütős hozzászólás, és milyen igaz.

Mr. Acid 2010.03.15. 22:04:11

Az ország az elmúlt 8 évben fejlődött is. Ez tény.
Viszont ahhoz képest, ahogy a régióbeli országok mennyit fejlődtek, azt kell mondani, hogy az MSZP kormányzása "több, mint bűn volt: hiba!"

zachar 2010.03.15. 22:06:01

Az inga.

Maga a szerkezet nagyon pontos, óraműhöz hasonló volt. A legfontosabb része a mereven rögzített, borotvaéles bárd volt, amely ingamozgást végezve ereszkedett alá.
A lemeztelenített eretneket hanyatt fektetve kikötözték egy padhoz, majd beindították a fölötte lévő ingát. A hanyatt fektetett elítélt farkasszemet nézett a lassan ereszkedő, éles bárddal, amely megállíthatatlanul közeledett felé. Az inga, mikor először érte el a nyakat, csak vékony sebet ejtett, majd visszalendült, és az előző vágás vonalán végigszaladva mélyebbet eredményezett. Az elítélt fizikai erejének és lélekjelenlétének függvényében egy darabig képes volt megőrizni öntudatát, ám az egyre fokozódó, éles fájdalomtól, a vérveszteségtől és a halálfélelem által kiváltott pszichés sokktól előbb-utóbb bekövetkezett az ájulás. A bárd folyamatosan, apránként haladt, elvágta a bőrt, majd elmetszette a légcsövet, a nyaki ütőereket, a nyelőcsövet és a csigolyákat, míg végül az áldozat feje levált a testéről és a földre esett.

zachar 2010.03.15. 22:12:59

"Az ország az elmúlt 8 évben fejlődött is. Ez tény. "

De miből, basszus?
A jövőt éltük fel, hitelből!!

... és mit építettünk a hitelből?
Világbajnok völgyhidat, technológiai bravúr alagutat a lankába, négyesmetrót, és társaikat.

KenSentMe 2010.03.15. 22:14:08

Azt a videót azért nagyon élveztem a nap eseményeiből, amelyiken Demszkit kifütyülték.. pedig mondta, hogy "most kell tapsolni", de úgy látszik, ha nem pártkatonáknak beszél, akkor nem elég a figyelmeztetés a tapshoz.. istenem.. önelégült, széthízott fejét látni, ahogy hazudik, és az emberek nem vevők rá, megfizethetetlen.. kár, hogy azt a videót nem lehet kommentelni.

fourgee 2010.03.15. 22:14:48

@tt60: "kayajosziptothezüsthajóganzparkjuteszebehirtelen.... :-) Meg ugyi 2002-ben is 10%-al vezetett OVI.... "

Teljes mértékben igazat kell adnom neked. Most hogy olvastalak, elkezdtem félni, hogy mi van ha a Fidesz nyer. Ugyanis, az elmúlt 8 évben az MSZP csodát tett. Kihúzta az országot a sz.rból. A gazdaság dübörög.

Az államadósságunk hihetetlen mértékben lecsökkent, a gazdaság ki lett fehérítve, az MSZP-képviselőket ártatlanságuk miatt szentté fogják avatni (miközben a gonosz fidesz ellen eljárások hada folyik). A nyugdíjak nagy mértékben megemelkedtek, jobban megéri dolgozni mint segélyre várni, aki lakást szeretne, azt teljes mértékben támogatja az állam, az adók lecsökkentek, a fizetések megugrottak, majdnem mindnekinek van munkája, a munkanélküliség minimálisra lecsökkent.

Hát tudod, félek, hogyha a Fidesz nyer, mindezt elveszítjük. Az államadósság megint nőni fog, a nyugdíjak és fizetések értéke csökkenni fog, megint egy csomóan segélyből fognak megélni, sokan el fogják veszíteni munkahelyeiket, megint nehéz lesz lakáshoz jutni, kizárnak minket az euró-zónából és megint fizethetünk forinttal, és a szemét fidesz jóvoltából az ártatlan MSZP-s kévpiselők börtönbe fognak kerülni...

Tudom, te is ettől félsz, együttérzek veled :))))

karatekutya 2010.03.15. 22:15:29

Az már böcsületes, hogy ez fröcsögés kikerült az index főoldalra...
Kedvencem az elbeszélős-tegezős átmenet és a végén a vérbeli zsurnaliszta "Neked rövid, nekünk hosszú" lezárás.

zachar 2010.03.15. 22:17:55

Tudod mi van, az Index is csak a piacról él :)
Ez megy most mindenhol, az önfeledt MSZP-gucsmolás.

zachar 2010.03.15. 22:19:17

Tényleg, Tótawé mé' nem ír valami frappánsat?

Mr. Acid 2010.03.15. 22:19:39

@zachar: Abszolút igazad van. De fejlődött! :-/

Mr. Acid 2010.03.15. 22:24:56

@karatekutya: Istenem, nem lehet kint mindig a piroslap!

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2010.03.15. 22:36:25

Van aki hisz még az MSZP-nek? Gy végleg elintézte őket, belülről bomlasztott.

Fidesz, a jobboldal mszp-je, happyendkft ésatöbbi, ugyanolyan gengszterek (vagy kevésbé)

Jobbik erősnek tűnik, nagyon félelmetes.

LáMPa meg gyengének.

Lesz még itt nemulass.

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2010.03.15. 22:39:59

... és mit építettünk a hitelből?
Világbajnok völgyhidat,

A völgyhíd szuper! Mesés a kilátás, csak kár, hogy tilos megállni rajta! Esküszöm megérte! Meg csomó-csomó autópálya. (ami egyfelöl szuper, kényelmes, másfelől mindig szomorú vagyok, amikor az ezzel járó környezetkárosításra gondolok).

A Megyeri-híd is szuper! Jó, hogy van, és jól is van. (kár, hogy az alvállalkozók kifizetésére már nem futotta, jó magyar szopás szerint)

_Ske_ 2010.03.15. 22:42:59

Majd meglátod kedves post író, hogy nagyon hosszú lesz a következő 4 év és majd alig várod, hogy vége legyen. Majd akkor villogtasd a nagy arcod :P

Janovszki Zsolt 2010.03.15. 22:54:36

"Ha bevallod, hogy nem sikerült elkapni őket picinyem, akkor magadról állítasz ki nullás bizonyítványt."
Ahhoz azért nem kell vaslogika, hogy ellenzékben lévő párt tagjait lecsukni sokkal rosszabb business, mint kormányon lévőt zsarolni. Úgyhogy most összegyűltek az akták, amit majd kellő időben az elvtársak felhasználnak a fideszek ellen. Akik ha elég tökösek, akkor bevállalják, hogy hulljon a férgese, ha meg nem elég tökösek, akkor egyezkednek majd a maszop HR-esével, és akkor baszhatjuk újabb négy év kuka.

ibn_battuta 2010.03.15. 22:56:03

A Fideszt azért nem tudta lebuktatni az MSZP 1998 és 2002 között, mert a Fideszt ügyesebben (értsd: pofátlanabbul) lopott.

APEH-nél hosszú bájtok éjszakája (fiatalabbak kedvéért: a korrupciós ügyek törlése az adatbázisból), veszteséges Fidesz-közeli cégek eladása fiktív személyeknek, a parlamenti ülések jelentős ritkítása, stb.

belakis 2010.03.15. 22:56:56

Csak egy kis kérdés:

Hány olyan kormánypártot láttatok már aki az ellenzéket szídja folyamatosan, uralkodása alatt? Szerintem egyenesen nevetséges. Ahelyett hogy dolgoznának....

is 2010.03.15. 23:01:49

elég egyszerű a válasz: az tud lebuktatni, akinek besúgóhálózata van. ha a FIDESZ tud, akkor neki van. ha az MSZP-nek lenne, ő tudna lebuktatni.

valamint Polt Péter, meg 'nem volt jegyzőkönyv', székházügy pláne nem volt, Josip Tot soha nem is létezett, Gripen-ügy, az meg mi?, és természetesen a vizitdíjról is lehet népszavazni, ha a nagyságos FIDESZ úgy akarja. hiába, a FIDESZben jogászok ülnek, más pártokban a közgazdászok vannak, azok nem tudják úgy csűrni-csavarni.

szóval inkább arról van szó, hogy a szálka meg a gerenda. gratulálunk a FIDESZnek, az ő szavazóikat tényleg nem izgatja, hoyg a pártjuk mit követett el, ha nyilvánosan szentségtelenítenének meg egy szüzet, akkor is fontosabb a komcsik ellen hergelődni. pechje van a többieknek, hogy az ő szavazói könnyebben eltántoríthatók, erősebb erkölcsi kritériumaik vannak. illeve persze a Jobbik most a saját farkánál fogja Orbánt, mert Vona még rátett egy lapáttal, hogy most már a FIDESZt is lehet utálni, gondolkodni meg még kevesebbet kell.

is 2010.03.15. 23:03:40

@belakis: most csak egy ugrik be hirtelen, amelyik egy megfigyelési ügy nevú lufival kezdte a 'kormányzását', mkor is? 1998-ban? segíts, melyik volt az?

grésa 2010.03.15. 23:04:54

A narancsos lovagok ott sírnak majd, ahol senki se látja. Balról az alkoholista nyugdíjasok, jobbról a tetkós kopaszok szorongatják majd a tökeiket! Ráadásul fingjuk sincs, mihez kezdjenek..

kuki123 2010.03.15. 23:16:02

"A mesterházy (az, amelyik most épp szabadlábon van), azt találta mondani, hogy nincsenek korrupt közösségek, csak korrupt emberek vannak, nincs kollektív bűnösség."

tök igaza volt nincsenek korrupt közösségek...csak bűnszövetkezetek és bűnszervezetben elkövetett lopás és csalás, hatalommal való visszaélés üzérkedés

grésa 2010.03.15. 23:21:03

Rákosiék egy-kétszázezer felett simán akasztottak. Mire mentek vele?

Unommáazegészet 2010.03.15. 23:23:49

Ott voltam, mert mazochista vagyok, összevissza hazudozott Házmestery. De ez mondjuk egy standard emeszpé rendezvényen már nem újdonság.

grésa 2010.03.15. 23:25:52

@Unommáazegészet: Mert az OV az adócsökkentéssel, meg az egymillió munkahellyel nem, mi?

Gepo 2010.03.15. 23:29:56

"Majd meglátod kedves post író, hogy nagyon hosszú lesz a következő 4 év és majd alig várod, hogy vége legyen. Majd akkor villogtasd a nagy arcod :P"

Intelligens hozzászólás..

Én is remélem hogy szörnyű lesz..

Megint fehérterror, zsidótörvények, stb.

brrr.. szörnyű lesz

De velünk szenvedtek barátaim, 4 hósszú év (+30 amit kaptok),

xenuka 2010.03.15. 23:35:45

A poszt nagyon jó.

Mesterházi egy hülye, mint minden zsidó-komcsi.

Lehet, hogy ez így túl erősnek tűnik, de direkt az. :D

Gazz 2010.03.15. 23:40:48

Felhívnám a kedves posztíró figyelmét két ügyre. Talán van annyi esze, miért nem bukott be vele a Fidesz is.
1. Gripenek vétele.
2. Sávoly.
Biztosíthatlak, Vityáék sem szentek.

This_is_Sparta (törölt) 2010.03.15. 23:48:02

Szép kerek poszt! Főleg az utolsó mondat, nagyon ott van. Minden benne van!

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2010.03.15. 23:50:10

@ibn_battuta:
"APEH-nél hosszú bájtok éjszakája (fiatalabbak kedvéért: a korrupciós ügyek törlése az adatbázisból),"

Nem a László Csaba mentette ki az APEHból 2oo2 végén az adatokat ? Vagy 2oo2 végén még a fidesz kormányzott volna ? Érdekes, no ...

" veszteséges Fidesz-közeli cégek eladása fiktív személyeknek,"

Ha így történt, akkor az elítélendő. Csakúgy, mint a Nomentána ügy, a fittelina ügy. Az meg bicskanyitogató, hogy az utóbbi 2 ügy elkövetőjének még volt bőr a pofáján, hogy a "zadófizetők" adómorálját szidja. Mármint, amikor miniszterelnök lett :D

" a parlamenti ülések jelentős ritkítása, stb."

Hát igen, a demokrácia csonkítása szintén nem szép. Csakúgy, mint Berkecz Mária altestében keresni a "baloldali értékeket", valamint a tüntetők szemét kilőni 2oo6 okt 23.án.

@Gazz:

Persze, hogy nem szentek. De a kormányzásuk alatt ELŐREFELE mentünk, a középosztálynak volt perspektívája és az állam a társadalom számára kedvező dolgokat ( kutatás, vállaqlkozás, munkából gyereknevelés, dolgozók támogatása, hogy legyen saját lakásuk, stb ) ösztönözte.
A kommerek meg a segélyen élő cigányokat támogatták a mi adónkból, megnövelték az SZJAt, ingatlaladóval akartak minket sanyargatni, eladósítottak minket. Közben míg mi elszegényedtünk, nekik volt pofájuk gyarapodni abból, hogy szétlopták az országot.

Na, ez a különbség a 2 között na meg a nagyságrend.

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2010.03.15. 23:54:01

@is:
Csak nem a terroristaveszélyre gondolsz ... opssz, az 2oo7ben volt ... vagy a 2oo6os márc 15re, amikor gyerekekkel vette "valaki" maqfát körbe a terrorveszély ellen ... opssz, az sem a fidesz volt ... nahát, nahát ...

romesz 2010.03.16. 00:10:00

"Már csak huszonhét nap."

olyan mindegy melyik part lesz tobbsegben. Semmi nem fog valtozni

Sunabouzu 2010.03.16. 00:10:22

@tt60: ezt a vörös sablonszöveget az is és a jjulie nevű munkásőrkurvák szokták mantrázni, te féleszű. Ezt valahol tanítják nektek?

kúrórudi 2010.03.16. 00:20:11

"Rendben, de a kormány dolga, hogy üldözze a lopást"

Kedves prosztoló. A szocik meg mesterházy gáz. Induljunk innen, nehogy komcsi zsidóbérenc legyek.

De amit te írtál, az brutális baromság.

"Rendben, de a kormány dolga, hogy üldözze a lopást"

Ezek szerint te még nem hallottál a hatalmi ágak szétválásáról, mint a modern (kb. XVII. század óta) demokráciák alapelvéről, úgy mint törvényhozás, végrehajtás, igazságszolgáltatás.

A rendőrség dolga a lopás felderítése, az ügyészség és igazságszolgáltatásé annak elítélése, a parlament dolga a megfelelő törvény meghozása, a kormányé meg a végrehajtás.

Demokráciából megbuktál. Meg még egy csomó dologból. Tudom, ettől még blogot lehet írni. Meg osztani az észt.

kúrórudi 2010.03.16. 00:24:21

Néhány autógyújtogató, meg kődobáló biztos tapsikol is neked. Ez meg a te szintednek pont megfelel, hogy úgy vállbaveregesd magad.

neos 2010.03.16. 00:25:57

Megszaporodtak a kádár gyerekek a multiknál. Úgy látszik már nem biznak abban, hogy apuka zsiros megrendeléseket tud szerezni állami vállalatoktól.

RustySpoon (törölt) 2010.03.16. 01:27:12

@kúrórudi:
"Ezek szerint te még nem hallottál a hatalmi ágak szétválásáról, mint a modern (kb. XVII. század óta) demokráciák alapelvéről, úgy mint törvényhozás, végrehajtás, igazságszolgáltatás."

Biztos hallott róla..Amibe belecsimpaszkodtál:
"Rendben, de a kormány dolga, hogy üldözze a lopást"

Tudod, a korrupciót és a közpénzek lenyúlását nem lehet megakadályozni úgy, hogy odaáll Molnár zászlós a hivatalnok mellé és gumibottal üti, ha más számokat ír..
És nem lehet úgy sem, hogy az ügyészségen feljelentést teszel minden alkalommal, ha úgy érzed, közpénzt lop a kolega..

Hmhm, akkor gondolkodjuk, mit is lehetne tenni.. na valyon mit is.. ezaaaz! Megvan.. át kellene alakítani a rendszert, hogy ne lehessen lopni.

-Azt valyon hogyan kell?? ... hmhm.. na valyon hogyan? .... csak nem TÖRVÉNYEKKEL??!
-Ahaa.. akkor most már csak találnunk kellene valakiket, akik kidolgozzák, megvitatják, aztán meghozzák őket..
-Kúrórudikám.. te ismersz ilyen demokratikus intézményt?
-Hogy Parlament? Na neee.. ne viccelj..
Mindenki aki ott ül?
- Neem? Hogyhogy?
- Ja, hogy a kormánypártok kormányoznak és az ő dolguk volna keresztülverni a parlamenten egy ilyen törvénymódosítási izét, hogy ne lopjon mindenki.. aha......

A te szavaiddal élve:
"Demokráciából megbuktál. Meg még egy csomó dologból. Tudom, ettől még kommenteket írni. Meg osztani az észt."

RustySpoon (törölt) 2010.03.16. 01:29:40

nehh én meg helyesírásból buktam meg.. leírtam 3x h valyon.. mekkora freak vagyok.. vajon vajon vajon.

kpityu2 2010.03.16. 06:07:35

Ahogy mesterházynak mozog a szemöldöke beszéd közben, az minden pénzt megér. Jim Carrey elmehet a sunyiba.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.03.16. 07:12:00

Még mielőtt bárki azt gondolná, hogy baloldali vagyok, közlöm, hogy az összes politikust szívből utálom, mivel egyik sem különb a másiknál. Ezek után, nagyon tévedsz, ha azt hiszed, hohy a FIDESZ a szentek gyülekezete. Szépen le vannak osztva a lapok, mármint, hogy ki és honnan, és mennyit lop. Persze néha egy-egy (hülye) áldozatot be kell dobni, de az mindig a kisebb halaból való! És amennyiben ezekután azt mondod, hogy majd jön a jobbik, én arr azt mondom, persze, hogy jön "TARANI A MARKÁT, ÉS ÚJ LEOSZTÁST KÖVETELNI"

Mécsvilág 2010.03.16. 07:22:56

Ha végignézünk Európa és azon belül is Magyaro. történelmén, akkor furcsa, de tényleg áll, hogy a baloldal a nemzetre tört. Kohn (Kun) Béla, Károlyi Mihály, A Kis kopasz zsidrák Rákosi, vagy éppen Péter Gábor, aztán Aczél és Kádár. Bár a70-es évektől Kádár eléggé megengedő volt, de akkor is. Ezzel szemben a jobboldal egy nagyon rövid hülye Szálasival és egy igen komoly rendet elérő Horthyval büszkélkedhetik.

nestrot10 2010.03.16. 07:30:41

A Rohadt ORBÁN Pohl Péteresítette az ÜGYÉSZSÉGET és ezért minden Orbán és bandája elleni vizsgálatot lesöpörtek az ügyészségen.

Na ez az Orsós Orbán demokrácia...ez kell nektek hülye magyarok????
Megint személyi kultusz és igazodás? Nem volt elég a Rákosi korban? a fiatalokkal is meg akarjátok izleltetni?

Mécsvilág 2010.03.16. 07:34:40

@nestrot10: milyen ügyeket is kellett lesöpörni? Még Keller Laca is megbukott vastagon a kutakodásban, mert nem volt mit kutakodni!

yerico1 2010.03.16. 07:37:55

Azért az elmúlt 20 évben éppen egy normális kormány volt, aki miatt további 12 évet ki lehetett úgy-ahogy húzni, az pedig a Gyula vezette kormány. Ennek farvizén tudott Ovi is megélni 4 évig, majd nagy meglepetésébe belebukott a depresszióhadjáratába.
Egyébként majd lesz nagy meglepetés, hogy nem fog az ország a fellegekbe repülni gazdaságilag 1 év alatt, hanem majd szép lassan elkezdik mondani, hogy az előző kormány elkúrta, és nekik most ugyanazt kell csinálni. Na jó, előtte azért sokáig fognak osztogatni, hiszen a legbaloldalibb párt ma MAgyarországon a Jobbik, de szorosan ott van mögötte a fidesz is.Aztán folytatódhat a szabadrablás.

lolperec 2010.03.16. 07:40:37

@nestrot10: amúgy ez tényleg érdekes, hogy a komenyistázók mindent megtesznek, hogy pártjukat teljhatalomra juttassák..
egy olyan pógári pártot, amelyiknek jórésze mszmps meg kisztag volt.. hahaha..

lesz itt még nagy pislogás, amikor összeborulnak az esküdt ellenségek.. ;)

lancelotbéka · http://lancelotbeka.blog.hu/ 2010.03.16. 07:43:38

lancelotbeka.ingyenblog.hu/ elég szégyen,hogy a pártok propaganda napot csináltak 15.éből....Szerintem lesz még itt fidesz-mszp koalíció,a Jobbik ugyanis annyi képviselőt fog delegálni a parlamentbe,hogy másként nem tudnák tovább lopni a nép pénzét...

meis (törölt) 2010.03.16. 08:01:07

@nestrot10: ha szerinted minden így igaz, ahogy írtad, akkor szavazz az mszp-re. adjál nekik még 4 évet. király lesz : )

Rókakígyó 2010.03.16. 08:02:46

A jogos észrevételek mellett is megjegyzem, h sajna jelenleg a 3-4 esélyes parlamentbe jutó párt közül nincs kire szavazni. Ez kinek a sara? Mindenkié, azoké, akik simán elfogadhatónak tartják azt a kijelentést, hogy az ország romokban áll, azoké, akik mindenhonnan kilopták, amit gondoltak és azoké is, akik szerint a különböző kérdések radikális megoldása a helyes irány.

A népnek az lesz a dolga, hogyha rossz és rosszabb közül kell választania, akkor a rosszra szavazzon. Erre Viktor is felhívta figyelmet: mindenkinek két szavazata van, ezért kétféle x-et tegyen. Viktor persze nem ezt mondta.:)

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.03.16. 08:06:21

@zachar: Mert tőle frappánsat várni az olyan, mint at MSZ(M)P-től becsületességet, tisztességet és szakértelmet várni bármi téren...

vtoomi 2010.03.16. 08:08:22

Nekem csak egy kérdésem van aki tud még egyszer az Mszp-re szavazni az hol élt eddig? Mert nem itt az biztos.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.03.16. 08:13:02

@ibn_battuta: Pofátlanabbul? Aha. Az egész négyes metró egy kamu dolog. Semmi szükség rá. Ez csak 550 milliárd.

Várom a tételes felsorolást, hogy az összes narancsos ügy mikor éri ezt el.

A BKV nem 1998-2002 alatt esett szét a narancsosok állítólagos fővárosi utálatától. 2002-2010 között a szamizdatoló kis köcsög és haverjai voltak halamon. Kik is lopták szét a BKV-t?

Húsz soros "munkáért" X millió? Stb.

Ne fárasszál már te is így korán reggel bazdmeg...

SZDSZPistike 2010.03.16. 08:29:49

Szavazzon az adócsökkentés kormányára! Szavazzon az MSZP-re!
(MZSP kampány, 2006)

Kiszámítható jövő
(MZSP kampány, 2002)

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.03.16. 08:30:39

@is:

Láthatólag kibaszottul fogalmad sincs, hogy miről hadoválsz.

Az eredeti Gripen szerződés egy reális valami volt. A bérelt óraszám összehangban állt az elvárt képességekkel és minimális plusz forrrással is lehetett repóra keretet bővíteni. A cél az orosz függées megszüntetése volt és tisztességes BVR vadász beszerzése légtérvédelem céljából. A gép továbbfejleszthető lett volna később is. A NATO IFF abba is bepíthető lett volna és a Link 16 is.

Az 'A' verzió csapásmérő képessége minden más rendszerben álló magyar gép képességeit is felülmúlta volna, noha nem terveztük első körben ilyen célre használni. Ja, ki is vonta ki az ipari nagyjavítás után gyakorlatilag teljesen új Szu-22 gépeket? Eh... Pontosabban, a jó kurva anyátok azt. Meg sem próbálták legalább a lengyeleknek eladni. Ki alatt rohadt szét a MiG-29 flotta legerőteljesebben mialatt a Griffek később jöttek? Pont mikor még nagyobb szükség lett volna rájuk?

A szerződés módosítás meg egy kibaszott nagy elkúrás volt. Multirole gépet akartak. Ok. A gépet teljesen új elektronikával kérték. Világszinten is nagyon ütős képességekkel bíró gépet kaptunk, de a repóra keretet megvágták. 80 óra / gép / év.

Tetszik érteni? Egyfeladatos gép 120 óra / gép / év, többfeladatos 80 óra. Ez szoci szakértelem...

Az már csak hab a tortán, hogy a vétel után a személyzetiu oldalt leszarták és a bérelt repórát sem lehet kirepülni, mert 40%-ot sem éri el a kiszolgáló személyzet állomány feltöltöttsége. Az meg tényleg bicskanyitogató, hogy olyan emereket is elküldtek a méregdrága átképzésre, akik rá 2 évre nyugdíba mentek, de amíg kint voltak felvehették a magyar szemmel csinos napidíjat. Ki kúrta el ezt is?

Szerintem kussolj olyan témában, amiről láthatólag fingod sics.

azember 2010.03.16. 08:46:27

Hogy is van azzal a grippen üggyel? Ki is szerződött a levegőben utántöldősivel?Kinek kell az ilyen? Az egész európát keresztül lehet köpni.Csak az olyanok ,akik szeretnének NATO főtitkárok lenni(Szekeres)és akiknek ebből valami hasznuk van.Persze nem az országnak.

igazi hős 2010.03.16. 08:48:44

"Bezzeg a Fidesz még ellenzékből is börtönbe küldte a fél pártotok." Lófaszt, hogy rövid legyek. A láthatóan a jó káderek a Fidesz győzelemre előre készülnek, "ha én előveszek 2 aktát, akkor az enyémet nem veszitek elő nyáron" felkiáltással. Kocsis a legékesebb példa: mióta kipakolt a BKV-ról, azóta sehol nem írnak az MVM-beli működéséről. Láthatóan az elődei is vették a lapot és sorban kipakoltak. (Volt hozzá anyag bőven.)
Egyedül akkor járnánk jól, ha Orbán ezeket is elszámoltatná, de ez csak kósza illúzió. A Fidesz-komcsik hosszú listája mutatja, hogy a vörösök csak a túloldalon patás ördögök, emitt szépen beleolvadnak a naracsszínbe.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.03.16. 08:56:26

@azember: Nono. A légiutántöltés képessége az nem egy rossz dolog, mert az őrjártozási időt kegyetlenül megnöveli. Csak éppen ezt is gyakorolni kellene. Ez 80 óra - de inkább kevesebbb - repidőből nem lehetséges. A képességet szinten is kell tartani... (Az utántöltő csonk helye sajnos nem a legjobb, nem is kapott túl jó osztályzatot a pilótáktól.)

Nem az utántölthetőség került ennyivel többe. Az új elektronika került sokba meg az, hogy hibrid gépek lettek. Régebbi svéd gépek használt szárnyait kapták a gépek ('A' verziókét), de a törzs már a 'C' típusé. Így lettek öszvérek a gépek, megszületett a JAS-39 EBS HU.

Az eredeti szerződés szerint már 2005 táján itt lettek volna de úgy, hogy 2006 vége felé már ők adták volna a keszit. Mi van most? Volt olyan időszak - talán most is - hogy EGYETLEN gép adott készültséget, nem géppár, ahogy minden tisztességes országban...

A gépek több éve itt vannak és még mindig nem képesek az alapfeladatok ellátására, de demózgatásra bezzeg van repidő. A 'C' gépekkel még semmit nem csináltunk, amira az 'A' verzió ne lett volna képes.

A csehek is annyi Gtiffet vettek, mint mi. Nekik is 'C' van. Ők érdekes módon tudják használni őket. Otthon adtak keszit (2x2), Baltikum légtérvédelmét adták 3 vagy négy hónapig 2x2 géppel és még gyakorlatra is ment gépük. Mindezt egy 14 gépes flottával. Bőven 80% feletti hadrafoghatóság. Itthon a 40%-ot sikerül karcolgatni.

rolika 2010.03.16. 11:11:51

"akiket csak a mentelmi jog akadályoz abban, hogy tovább terheljék az igazságszolgáltatás szervezetét"
Az ilyen hasonlatokért járok ide olvasgatni! :-)

Sunabouzu 2010.03.16. 11:36:55

@lolperec: Pisogtok ti már eleget.A korlátoltságotokat nem kell kiterjeszteni az értelmes szavazókra.

gudmen 2010.03.17. 00:14:14

@kúrórudi:
elöször egy rendes nikcet kéne választani..aztán kommentelni..
süti beállítások módosítása