Amióta általánosan elfogadottá vált az a nézetrendszer, amely szerint a tavaszi választások leglényegesebb kérdése az, hogy a Fidesz szerez-e kétharmadot, vagy nem, tisztelet a kivételeknek, mintha letargia lett volna úrrá a bal-lib eszmerendetlenség képviselőin. A dolog jellegéből adódóan szűk körű, enyhén orgia jellegű rendezvényeken jönnek össze és igyekeznek megidézni a fasisztamentes liberális jogállam szellemét (de valamiért csak kende péter asztrálteste jelenik meg nekik).

A dolog oka a rossz médiumválasztás (debreczeni józsef) mellett az is, hogy a jelenlévőket azonnal elborítja ektoplazma, amint Orbán Viktor bármilyen kontextusban felbukkan az elméjükben. Valljuk meg, ha valakinek az ébrenlét hosszú óráiban csak az jár a fejében, hogy egy pszichopata sorozatgyilkos rendre kipróbálja rajta az emberi elme által valaha is kitalált halálrakinzási technikákat, nem várható el tőle, hogy a fölébe hajoló rém politológiai és lélektani elemzését hibahatáron belül végezze el.

Ebből kifolyólag mi normálisok is kihívások elé vagyunk állítva, hiszen elborítanak bennünket az olyan megnyilvánulások, amelyek vagy kritikátlanok a Viktorral szemben (a saját oldalról), mint a gréczy gyerek a fletóval, vagy olyan antifasisztáktól származnak, akik az anafilaxiás sokk határára kerülnek már akkor is, amikor a Viktor létének halovány visszfénye betüremkedik a tudatalattijukba. (Állítólag egy izraeli gyógyszergyártó már előállította az ellenszert (AntiViktorin), amely tabletta formájában társadalombiztosításilag jár a rászorulóknak a tervek szerint, de a folyamatos hatású, bőr alá ültethető változat is kész lesz januárra, hiszen anélkül a választási kampányt túlélni lehetetlen az érintettek számára.)

Szóval egyszerűen ki van zárva, hogy a nemzet jövendő atyjáról objektíven értekezzünk.

Pedighát ugye, meg miegymás, az elmúlt 8 év, de az elmúlt 19 egyik legnagyobb problémája is az, hogy a politikai elit egyik fele számára sem épült ki olyan értelmiségi környezet, amely tömegesen, aktívan és megkerülhetetlenül hatást tud rá gyakorolni, ha kirívó faszságot készül elkövetni.

Például erős sejtése volt arra vonatkozólag a jobbos értelmiségnek, hogy a kevésbé az intellektuális készségeikről ismert kisgazda szavazók (mert úgy őszintén, aki bevette torgyán doktort, az minimum elmegyenge), a pártjuk szétverése után elég nehezen jönnek majd rá arra a komplex összefüggésre, hogy onnantól a Fideszre kell szavazniuk, hogy mégjobban ne legyen velük kitolva.

Ha meg lett volna valaha baloldali értelmiség mifelénk, táncsak vertyogtak volna a fletó felbukkanásakor, hogy a csávó nem kóser (hacsak nem kódolt antiszemitizmus ez már). De ehelyett a lábai elé borultak, vagy összeverekedtek a háta mögött azon, hogy ki is helyezze el az első pusszantást. A balfék értelmiség még a megyóban is meg bírta találni az intellektuális vezénylőcsillagot, pedig hát ő még nettó beszédhibás is volt, de nem pösze, hanem nyelvtanilag volt akadálymentesítetlen.

Tanuljunk a szocik hibájából és ne legyünk kívülállók egy nekünk szimpatikusabb, de azért súlyos retardációktól szenvedő rezsim regnálásában, hanem pisztergáljuk őket rendszeresen, hogy érezzék, habár felül a gálya és alul a víznek árja, azért a víz az úr.

Mi, akik a Fideszre fogunk szavazni, csak reméljük, de értelemszerűen nem tudhatjuk, hogy egy kontroll nélküli orbániáda sokkal jobb lesz, mint a jelenlegi vircsaft. De hamár nem méltóztattunk forradalmat, fehérterrort csinálni az elmúlt 20 évben, talán annyit megtehetnénk, hogy felhasználva a modern kor eme vívmányát rámozdulunk egy szisztematikus orbánviktor fejlesztési projektre és megpróbálunk kialakítani egy olyan konszenzust, amelyben az alcsúti (vagy felcsúti? sose tudom) rémmel kapcsolatos premisszánk a józan ész alapfeltevésein trónol és nem azon, hogy koncentrációs táborban végezzük mindannyian.

Habár megmondom őszintén, szegényes a fantáziám annak a fertelmes bűnnek az elképzeléséhez, amit azzal büntetnek, hogy a debreczenivel, meg a kendével zárnak egy barakkba.

Legelsősorban számot kell vetnünk az első Orbán kormány tevékenységével és fel kell derítenünk annak hibáit. (Akik szerint ezen időszak legnagyobb hibája az volt, hogy a végén még voltak élő komcsik az országban, annak javaslom a jobbik rendezvényeinek látogatását, valamint egy OKJ-és koncentrációstábor őr tanfolyam elvégzését.)

Például: Mi a náthás fenétől volt olyan rohadt nagy arca a fideszeseknek akkortájt?

És vajon miért loptak olyan szánalmasan amatőr módon? És olyan keveset?

Hiszen jól látható a két mancsaft közti lényeges különbség. A Fidesz után maradt annyi, hogy nyolc év monstre lopáshoz elég volt. Míg az élelmesebb antifasiszták után legfeljebb néhány értékesíthetetlen középület maradt a pincében felejtett nyilas egyenruhákkal és néhány agyonhasznált iratmegsemmisítővel.

De legelsősorban is meg kell találnunk az Orbán Viktorhoz tapasztható eposzi jelzőt!

 

Két kategóriában várnám felebarátaimtól a pályázatokat:

  1. Mit írnának a bal oldalon a Viktorról, ha lenne eszük, humorérzékük és nem venné el az eszüket a rettegés?

  2. Objektív, jobbos portré, az áhítat érzése nélkül.

 

A legjobbakat azzal díjazom, hogy elolvashatják azokat az írásaimat, amelyek még pocsékabbak az ide kikerülteknél.

 

 

 

 

 

 

Címkék: fidesz debreczeni orbán viktor kende fehérterror kétharmad

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/api/trackback/id/tr111550052

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 2010 minden bizonnyal Orbán Viktor éve lesz, ha nem a patásördögé 2009.11.25. 16:52:02

Politika. Kuncze Gábor kockás füzetlapról nyomta Debreczeni József ma bemutatott Arcmás című könyvének méltatását, majd hozzátette, a “könyv Orbán Viktorról szól”. Dávid Ibolya MDF-es sztorikat mesélt, a kiadó pedig “fontosnak, nagyon...

Trackback: A demokrácia végnapjai - Az Orbán Viktor-ellenes koalíció 2009.11.25. 09:06:12

Örülök annak, hogy miután felhívtam, már többször is, az Orbán-veszélyre a figyelmet, most már a magyar politikai élet legnagyobb alakjai is csatlakoznak hozzám a veszély elhárításához.   Akkor nézzük, hogy miről is szólnak a hírek:   De...

Trackback: Az "Orbán" veszedelem... 2009.11.25. 08:25:01

Beindultak. Gőzerővel. Négy évente újra meg újra ugyanaz a lemez. "Orbán a diktátor, Orbán kinyírja a demokráciát, Orbán így, Orbán úgy." Holott Orbán Viktor soha nem nyírta ki a demokráciát, nem volt diktátor, nem tartott őszödi beszédet, ne...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

katje 2009.11.25. 00:19:41

"vidéki középpályásból lett futballcsászár"

borzzz 2009.11.25. 00:22:44

1 tipp: Alacsony röptű? (mint OV eposzi jelző)

Amúgy Debreczeni könyvéhez nem vendégeket kellett volna hívni, hanem orvost. Ő lehetne a klasszikus "lúbetegségek ábrája", amin az orbánfóbia kóros elváltozásait szemléltetik a medikusoknak.

klauss 2009.11.25. 00:25:20

má megint kezd erősödni ez az orbánfóbia,
kb 5 helyen szerepel az index címoldalán a neve

aachi2 2009.11.25. 00:39:36

"Őszentsége fogadja bajnai gordont. Erősen hajlok azon vélemény felé, hogy Isten az emberek által elképzelt formáiban nem létezik, de a libás csávó helyében kerülném az érintkezést a szenteltvízzel."

"Ebből kifolyólag mi normálisok is kihívások elé vagyunk állítva"

kezeltesd az "aktuálisbalosminiszterelnök"-fóbiád, aztán gyógyulás után jelentkezhetsz a normálisok táborába.

is 2009.11.25. 00:45:00

mivel csak egy adat van a cikkben, azt még tegyük helyre, aztán jó is lesz.

2006 óta az önkormányzatok döntő többségét a FIDESZ vezeti. a magyar közbeszerzések felét (összegben) az önkormányzatok végzik. a magyar korrupciós jelentés szerint a közbeszerzések 90%-ánál korrumpálni kell. PÁRTTÓL FÜGGETLENÜL.

na ha ezt összeadod, akkor a korrupció fele a FIDESZ-nél van. mondhatsz bármekkora összeget, a fele lesz a FIDESZ-é, a másik fele a kormányhoz tartozó közbeszerzéseké.

szavazz nyugodtan a FIDESZ-re, csak közben mutasd, hogy ennek tudatában fogod tenni, ne próbáld ezt letagadni, vagy elhallgatni.

sanyix 2009.11.25. 00:48:04

jujuj jön a zorbán a patásördög, megnyitja a koncentrációs táborokat, a gulágokat, behozza a hantavírust ebolástul, és a BALfaszok BALul elsült próbálkozásaik miatt a kénköves pokolban fejezik be BALsorsal teli BALul sikerült életüket :D

Unommáazegészet 2009.11.25. 00:49:34

Én már kezdek rettegni. Jön a hitchkoki hollókauszt. Nem lesznek szabadok a madarak. Nő az antiszemitizmus szintje, amit a dávidi bólya jelez már most is. Bakancsos vakkancsok, menetelő fél. Katonai szervezetek. A Magyar Gárda gúnya gúnya. Az emeszpé gánya. Lend(kerekes)vai Nem Öregecskedő Ildikó.

Faszom, álmos vagyok, megyek aludni. Hajrá Fidesz!

Demo · http://nepkoztarsasagot.blog.hu 2009.11.25. 00:54:23

én leborulok eléd, posztoló, olyan jót derültem, és ül a mondandó, de szerintem a felcsúti apokalipszis lovasánál keményebb jelzőt nehéz találni.

azért a vitéz kőbányai orbán viktor sem lenne egyszerű, de tényleg nincs tér már labdázni se.

währenßhöhleigkeitigchen 2009.11.25. 00:55:19

Hehe, objektív portré. Ahhoz sokáig kellene vele foglalkozni, annyit meg nem ér az egész.

A balnak meg annyit, hogy

1. "aki farkast kiált ..." vagy
2. (máskor) ne fesd az ördögöt a falra, (mert látod, megjelent, és min. 4 évig maradni fog),

ill. azoknak, akik szerint ők az okosabbak

3. az emlegetett szamár végül megjelenik (befejezés: vö. 2. pont)

Teccett volna a saját portával törődni, de legalább most elkezdeni.

combo 2009.11.25. 00:56:24

Valaki szellemesen leírta errefelé, hogy az Orbán-híveknek "Orbán-fóbia"-fóbiájuk van. Éppen objektív értékelésre invitál ez a poszt, de már olvasom a szokásos "a zorbán a patásördög" unalomig ismételt toposzt. (Ezt oktatják valahol?)

brlv24 2009.11.25. 01:01:38

Huhu, mi lesz meg itt januartol:D

Ez meg csak az eloszele:)

währenßhöhleigkeitigchen 2009.11.25. 01:08:30

@is:
1. A posztban 8 év harácsról van szó, nem az utolsó 4 évről.
2. De természetesen igazad van, alkalom szüli a tolvajt.
3. Az alkalmat a törvényhozó teremti meg, vagyis az, akinek a törvényhozásban többsége van.

(4. Összegszerűen engem is érdekelne, hogy tényleg pancserebb-e a jobb, amikor markot kell tartani? OK, hogy azonos lehetőségek esetén ők is annyiszor vesztegettetik meg magukat, mint a többiek, na de melyik fél kér többet? Melyik párt holdudvara keresett többet? Szívesen szavaznék ennek tudatában, de sehol sem találtam megbízható infót ...)

rajnaig 2009.11.25. 01:56:03

Orbán Viktor a posztkommunista rezsim nagy túlélőművésze. Még olyan dörzsölt alakokat, mint Ferenc testvér is messze túlszárnyal márcsak túlélésének időtartamával is. Nagyon okos ember. De hogy kiábrándítsak mindenkit, az az Orbán Viktor, aki a Vígadóban, vagy az Astorián szokott beszédeket mondani nem létezik. Ő egy politikai kommunikátorok által létrehozott tükörkép, délibáb, mindannak a visszhangja amit a FIDESZ tanácsadói szerint a mai magyar társadalom hallani akar. Persze magyarvirtussal erre a vágyra tanácsadói két cikluson át nem voltak képesek ráérezni. Tulajdonképpen már a 98-as regnálása alatt is szavaiban legalábbis egy mítosz volt, semmi egyéb. Tettei azonban mindig racionális síkon mozogtak, mégha bizonyos csoportokat ezzel magára is haragított. Én egyszerűen egyvalamiért nem fogok soha a pártjára szavazni, pont azért mert sosem tudhatom, hogy amit éppen mond, az egy sikerhajhász kampányrizsa, vagy tényleg ez jár a fejében. És zsákbamacskát nem szokásom megvenni. Mindenesetre ha Orbán retorikáján akartok változtatni, először a tömegigényt kell felszámolni a süketelésre.

dark future · http://www.andocsek.hu 2009.11.25. 02:05:12

android, jól tolod a vakert!

"hanem nyelvtanilag volt akadálymentesítetlen"

ez már tótaw-szintű nyelvi lelemény. jövök ide törzsolvasónak.

dark future · http://www.andocsek.hu 2009.11.25. 02:19:54

hogy tisztábban lássuk az igazságot, elkészítettem a post -- web2.0 korában divatos -- szófelhőjét, leszűkítve a fontosabb szavakra, kifejezésekre:

Orbán Viktor, pszichopata, sorozatgyilkos, rém, fehérterror, koncentrációs tábor, halálrakínzás, antiszemitizmus, nyilas, árja (aki nem hiszi, keressen rá ez utóbbira :-))

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.11.25. 02:20:00

Én a kegyetlen középkori bosnyák rablófejedelemmel, a Rettenetes Zor bánnal nevezek a versenyre.

Poszt is van mellé:

archiregnum.blog.hu/2009/11/15/zor_ban_a_rettenetes#comments

XD

zsotti 2009.11.25. 02:36:48

@rajnaig:
Ha viszont összeveted bárkivel balról, vagy MDF, vagy Jobbik irányból akkor tényleg világít.
Magyarország ez van.

Néha csökkenti a honvágyamat a föld másik oldaláról.

dark future · http://www.andocsek.hu 2009.11.25. 02:38:01

ugyanez másik olvasatban:

baloldali, bal-lib, liberális, fasisztamentes, jogállam, értelmiség, elit, intellektuális, szimpatikus, modern, józan ész, tisztelet

naugye

magyar-magyar szótár 2009.11.25. 02:54:58

A 25000 [valamilyen szinten*] kommunikációvizsgás országában hajlamosak a műűvelt jógyerekek elfelejteni a tényt, hogy a 2006-os választásokat nem a Political Capital okosgyerekei (a Bokros leégetősek...) nem a TV2 Napló-ja, nem a média, a Pannon Puma vaskos kucsmagombaalakú makkal való pörsenéses, lobogóvaszorájú kékeres méteres farkája nyerte meg, nem is a Feket Jánost sirató visszaaszocializmusbakaródzók, hanem az MSZP téeszelnök tagozata a liszt-és cukor osztogatásokkal a 2. forduló előtt a necces körzetekben. Pl a Legkisebb Vásárlóerejű Falu -ként hoaxált településen szinte mindenki a FIDESZRE szavazott az 1. forduklóban majd a téeszelnöktagozatos osztogatása hatására a 2. ban a MaSeSZop és holnapseSZOP-ra.

Vagyis elfelejtkezik az egyébként rendkívülien értelmes cikkíró arról a tényről, hogy Orbán agyvérzsírját csakis a hagyományos, itt kritikaikardélrehányt módozatokban lehet. Ezért van szükség Szegény Feri-re, ő úgy föl tudja idegesíteni orbánt, hogy pl most már biztos nem fog eszébe jutni az a politikailag ügyes húzás, hogy ő a háttérben marad. Mehr Fika, több orbánság az előtérbe, kevesebb szavazó a Hallgatag Hatvan Százalékból.
Ugyanis a meccs nem a biztos pártválasztók 40%-ban fog eldőlni, hanem a Hallgatag Hatvan Százalékban. És minélbukszaszájúbb undorító vidékiparasztabb Óbbány Cigány Escobar Kismusszólinni Sztaliny, Rákosi Veryafeleségét Fesztfociz, annál jobb az az MSZP-nek.

*a bicskaügynöki gyorstalpaltakat meg a fundarókásokat is számolom ám!:)

Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2009.11.25. 04:03:18

Lófasz se fél Orbán Viktortól, csak nem szeretjük a patetikus, hízelkedő beszédeit, az ízes, magakitalálta népi mondásait, állandó próbálkozását, hogy a szélsőjobb szavazóiból annyit markoljon ki, amennyit csak lehet.
Ha meg nem tetszik, betoljuk egy szék alá, oszt jónapot.

Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2009.11.25. 04:04:02

Lófasz se fél Orbán Viktortól, csak nem szeretjük a patetikus, hízelkedő beszédeit, az ízes, magakitalálta népi mondásait, állandó próbálkozását, hogy a szélsőjobb szavazóiból annyit markoljon ki, amennyit csak lehet.
Ha meg nem tetszik, betoljuk egy szék alá, oszt jónapot.

Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2009.11.25. 04:08:06

Lófasz se fél Orbán Viktortól, csak nem szeretjük a patetikus, hízelkedő beszédeit, az ízes, magakitalálta népi mondásait, állandó próbálkozását, hogy a szélsőjobb szavazóiból annyit markoljon ki, amennyit csak lehet.
Ha meg nem tetszik, betoljuk egy szék alá, oszt jónapot.

Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2009.11.25. 04:09:36

Lófasz se fél Orbán Viktortól, csak nem szeretjük a patetikus, hízelkedő beszédeit, az ízes, magakitalálta népi mondásait, állandó próbálkozását, hogy a szélsőjobb szavazóiból annyit markoljon ki, amennyit csak lehet.
Ha meg nem tetszik, betoljuk egy szék alá, oszt jónapot.

Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2009.11.25. 05:13:35

Lófasz se fél Orbán Viktortól, csak nem szeretjük a patetikus, hízelkedő beszédeit, az ízes, magakitalálta népi mondásait, állandó próbálkozását, hogy a szélsőjobb szavazóiból annyit markoljon ki, amennyit csak lehet.
Ha meg nem tetszik, betoljuk egy szék alá, oszt jónapot.

Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2009.11.25. 05:14:51

Bocs, nem akartam ennyiszer elküldeni, de mindig hibára futott.

tanárÚr 2009.11.25. 05:36:40

Bárkire szavazok, még az ördögre is csak valakik mentsék meg az országot ettől a gonosz törpétől és bandájától(mert a fidesz az nem párt)!

MACISAJT 2009.11.25. 05:38:22

"Mit írnának a bal oldalon a Viktorról, ha lenne eszük, humorérzékük és nem venné el az eszüket a rettegés?"

Elmondom.
Van egy rövidebb változat, azt egy öszödi beszédből való idézettel lehet illusztrálni:

" Gyerünk előre! Nincsen sok választás. Azért nincsen, mert elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon. Európában ilyen böszmeséget még ország nem csinált, amit mi csináltunk."

És ez kicsit bővebben.
Feleim! Normális, mondom közepesen normális ember nem akar tudatosan rosszat saját országának.Nem akar dél-amerikai gazdasági összeomlást, nem akar etnikai polgárháborút, ilyesmiket.
Márpedig akárhonnan is nézzük, momentán Orbán Viktor és az általa vezetett politikai erő az egyetlen, amelynek van
annyi tekintélye, tömegtámogatottsága, tapasztalata hogy mindezek
ne következzenek be rövid időn belül és az ország valahogy kimásszon ebböl a katyvaszból (amelynek neve "20 ezer milliárd államadósság,IMF, dagad")

Paradox módon, végre rájöhetnének a "rettegő" balliberálisok is hogy egyedül Orbán kormányzása védheti meg öket (is) az elszabadulni készülő (jogos?)indulatoktól, ahol MSZP-s miskolci polgármester már "polgárháborús állapotokat" vizionál.

A balliberális "rettegésnek"
következménye az operettnácik
felfutása.Drága feleim, tényleg az lenne az ország és benne a baloldal érdeke, hogy néhány évig vona és balógyörgynék, szegedi csanádok és novékelödök
játszák el torgyándoktor szerepét?
Ugyanis ez már nem játék, és egy idő után a feltüzelt híveket nem lehet majd mind Buzerába terelni.
És itt már nem néhány tucat
bűnözőről van szó, akikért
hálálkodó leveleket lehet írni Jospin úrnak.
A 23 millió román is elkerüli
hazánkat, a határon túli magyarok kettős állampolgárságától való "rettegés" sem hatékony már.

Itt bizony józan ésszel belátva, sok választás nincs.

Hadrianuska 2009.11.25. 05:55:00

Igen, valóban elég pocsék írás, de legalább van némi ön
kritikád. Ami pedig a döbbenetet illeti, szerintem nem sokkal a kétharmad megszerzése után, a ti homlokotokra fog kiülni.
A ti orbánotok beteg ember, beteges elmével, gyermeteg gondolatokkal egy kőkemény világban. Sokat tapasztalt, széles látókörű, alig nagykorú szijjártópetikékkel és egyéb hasonló karakterű
fideszkékkel harcba indulni meglehetősen felelőtlen dolog. Bár igaz, számotokra nincs nagy tétje a dolognak, mert ha netán mégsem jön be a dolog gazdaságilag politikailag és úgy általában, az azért lesz mert a balosok olyan mélyre juttatták az országot, amiből nem lehet kimászni. Na ettől az orbáni gyermetegségtől félek én, nem kicsit. Egyébként sok szerencsét,csináljátok meg, de tízmillió Magyar és ne a saját magatok örömére!

statez 2009.11.25. 06:04:27

Annyiban nem értek egyet, hogy a Debreczeni-félék rettegése természetesen egy pillanatra sem valódi, és az egész ballibbancs táboré sem, vagy ha igen, az csak a húsosfazék elvesztése feletti fájdalom miatt van. Személyesen Debreczeninél esetleg persze lehet valódi a félelem, hiszen annyi képtelen baromságot hord össze, de az akkor is inkább mentális probléma nála, amit a Gyurcsány-bukta váltott ki.

2009.11.25. 06:18:53

Az említetteknek nincs fóbiájuk, egyszerűen csak a tényekre figyelmeztetnek. Persze akinek elhomályosítja a látását a "vörös köd", annak ezeket hiába is mondja bárki.

purumbagat 2009.11.25. 06:34:28

Egyszer Pesten sétálva lettem figyelmes egy falfirkára amin Gy.f,és Viktor volt mosolyogva felfújva élethűen,alájuk ez volt írva:-"mindegy kire szavazol ú
gyis nekünk dolgozol"...

Szigi. · http://depechemode.blog.hu 2009.11.25. 06:36:54

Nagyon jó írás, jellemző kommentek.

Deneware. 2009.11.25. 07:16:54

Erre a kérdésre akkor kéne visszatérni, ha a 2/3-nyi vagy annál több :o) tisztelt választópolgár számára jön a nagy pofáraesés, mármint hogy nem fog itt változni semmi. Nem fogunk jobban élni, nem lesz több munkahely stb. Mert ez sajnos nem EGY embertől függ. Akit jövőre jó eséllyel Viktornak hívnak...

changebug (törölt) 2009.11.25. 07:42:38

Az, hogy más mit mondana egy teoretikus kérdésre nem tom.
Én azt mondanám, hogy az elcseszett munkanélküli jogász (meg a többi jogász) már megint szarkeverésre készül(nek). mást mivel nem egy gyakorlati ember nem tud(nak).
És készülök a totális a II. vh-us nagyságrendet lepipáló propagandára. máriaországra (az b+ 2010-ben). 4 évig biztos nem nézem a híreket. megtehetem.
Egyébként egyet mondj már meg, miért a másikkal vagy elfoglalva? perverz vagy? soha senki nem kérte, hogy szeresd a ballibeket.
az objektív elemzést meg úgy hívják, hogy matematika/statisztika nem úgy hogy jobb-bal.

Waldi! 2009.11.25. 07:45:06

Hatha a Torgyan hivok elmegyengek, akkor azert elismerhetjuk, hogy az Orban hivok se tul elmeerosek, legalabbis nem torekednek a konzisztens vilagkepre.
Nem erdekes, hogy ez a foszer 3 elvesztett valasztas utan is ellenjelolt nelkul vezeti a "part"-ot? Ekkora szarkupac lenne a Fidesz, hogy senki nem akad jobb Nala? Vagy nala a kassza kulcsa?
Szekhaz, Kaya es Josip, szolobanya, ne mi nyerjunk a legtobbet, 13 allami gazdasag, stb., stb. utan tenyleg varom, hogy majd a vezenylo tabornok megszunteti a korrupciot. Rablobol lesz a legjobb pandur?
Nyilvan a 4-5 mrd forintos valasztasi kampany koltsegekre se loptak ossze a penzt, hanem mindenki hozott meg egy forintot.

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.11.25. 08:00:34

@changebug: Nyolc évig kormányoztak a gyakorlati zsenik a versenyszférából, egyik, másik, harmadik, azt' valahogy mégsem jöttek össze a dolgok.

kafferbivalybalamber 2009.11.25. 08:00:48

@währenßhöhleigkeitigchen:
"Összegszerűen engem is érdekelne, hogy tényleg pancserebb-e a jobb, amikor markot kell tartani? OK, hogy azonos lehetőségek esetén ők is annyiszor vesztegettetik meg magukat, mint a többiek, na de melyik fél kér többet?"

Meg nem erősített, ezért rémhír jellegű, szóbeszéden alapuló valamint kitalált információim szerint fideszes önkormányzatnak 10-15% jár vissza, maszopszadeszesnek (amiből egyre kevesebb van, de volt is, lesz is azért egy pár) 20-30%, ami azért már húzósabb tétel, és elég nehéz is kitermelni észrevétlenül.
Ez természetesen csak a képzeletem műve, és semmiféle valóságalapja nincs, bíró úr kérem.

kínaimasszőr (törölt) · http://kinaimasszazs.blog.hu 2009.11.25. 08:25:46

Érdekes! Itt Magyar Országban fikáznak mindenki, még nemlétező nép is, nem szeretitek pirézek, de csak az szok fájni butacsávóknak hogy báncsák kicsi bálványkájuk. Nem látok posztok arról: jajdefáj, hogy báncsák szegény Gyurcsán, szegény Gordai!
Őket bisztos nem szereti senki. Az Orbánot meg imággyák.

kínaimasszőr (törölt) · http://kinaimasszazs.blog.hu 2009.11.25. 08:27:39

@Agyalapi: Nadjon jó, mondd el sokszor úgy asztfoglyák hinni, ez a nép véleménye!

portis · http://www.online-szallas.com 2009.11.25. 08:35:00

Hááát... én egy fideszes városban lakom , a polgármesterünk országgyülési képviselő , és azért nem merném kijelenteni , hogy keveset és ügyetlenül lopnak.

De ezt nemsokára ti is észreveszitek.

sterimar 2009.11.25. 08:36:24

Debreceninek és a haverjainak elvette az eszét a orbánfóbia. Elképesztő, hogy a leghajmeresztőbb sületlenségeket képesek összehordani.
Szerintem épeszű embernek elég összehasonlítania a 98-02 időszakot a 2002 utáni elkúrással. Az összes többi maszlag.

burleszk 2009.11.25. 08:39:48

Csak egy régi színházi anekdotát idéznék,
ajánlom Lendvai Ildikó néninek ( és tsainak):

Bánk bán előadés vége felé a vicces kedvű ügyelő színpadra szólítja a függönyöst és az egyik színészt: "Orbán és Petúr bán jöjjenek a színpadra, elpatkolt a királyné, van meló bőven! "

p.s.Nagyon remélem, hogy a 2002 óta játszott "előadást" hamarosan új szereposztással nézhetjük...

Joeka 2009.11.25. 08:44:01

Csak a cím kedvéért.
Minőségi fikázáshoz minőségi
Orbán is kellene.

Ringlósztár 2009.11.25. 08:46:47

Felhívom az Orbán és fidesz hívek figyelmét, hogy a lehengerlő 78%-os fölényes győzelmek a szavazásra jogosultak 23%-os részvételénél történtek, ami nálam azt jelenti, hogy max. a zemberek (akik ne fizessenek semmiért! de akkor ki fog fizetni?) 20%-a hajlandó a fideszre szavazni.
A normálisok otthon maradnak, mert heveny hányás és hasmenés tör rájuk az undortól, ha akár egy helyiértékű politikai személyiséggel (jobb- vagy balfasz legyen akár az illető)is találkoznak.
Nekem lenne Orbán Viktorra egy konszenzusképes állandó jelzőm: Az Ember Aki Még Soha Nem Hazudott.
Korrekt.

Unommáazegészet 2009.11.25. 08:48:09

Csúnya pszichopatásorbán! sicc!
Issza a rasszizt musttal. Populár is. Bizony. Fidelsz Casztro? Rett-rett. Egek!

James May 2009.11.25. 08:50:09

Csak annyit fűznék hozzá, hogy lehet isteníteni Orbánt, és szidni a baloldalt, de még egy "nettó beszédhibás" Medgyessy aztán meg Fletó is úgy el tudta verni a választáson, mint Krisztus a vargát...
Szerintem joggal lehet félni a demokratikus intézményrendszer átalakításáról (persze nem diktatúráról) elég csak felidézni a 3 hetenkénti ülésezést és a kétéves költségvetést. Már most 3 éves költségvetésről beszélnek! De mutassák meg mit tudnak, mert ellenzékből könnyen beszéltek felelőtlenül 8 évig...

eszkep 2009.11.25. 08:50:51

A cikkíró ugyanolyan beteg elme, mint Debreceni. Egy hülyegyerek minek ír blogot egy másik hülyéről??? Ti. nem csak Orbán-fóbia létezik, hanem "Jobbik-fóbia" is.
Ehhez talán több kommentár nem is szükséges:

"(Akik szerint ezen időszak legnagyobb hibája az volt, hogy a végén még voltak élő komcsik az országban, annak javaslom a jobbik rendezvényeinek látogatását, valamint egy OKJ-és koncentrációstábor őr tanfolyam elvégzését.)"

Baldvogel 2009.11.25. 08:50:53

Nem jut jobb az eszembe, mint az Alcsúti Antikrisztus. Jézus magyarítására történnek hamvába holt kísérletek manapság (lásd: "pártus herceg"), de ezt felesleges erőfeszítésnek érzem, amikor az Antikrisztus bizonyíthatóan magyar. (Próbáltam igazolni, hogy a 666-os szám valahogy komoly szerepet játszik Orbán Viktor életében, de egyelőre sajnos nem jártam sikerrel.)

eszkep 2009.11.25. 08:52:56

@Ringlósztár: Tipikus modellje vagy az elmeháborodott szoci szavazónak, aki teljesen összeomlott, attól, hogy pártja végrehajtotta a totális politikai öngyilkosságot az elmúlt 4 évben.

lobellone 2009.11.25. 08:56:03

Egy olyan országban, ahol a Balatonőszödön elhangzott beszédnek annyi követkeménye volt/van, amennyit tapasztal(t)unk, ott hosszú időre mindenki hiteltelenné vált.
Először természetesen maga a kurmány (a pszichopatás gyurcsányival az élen), aztán az ellenzék (a szimplán patás orbánnal az élen), végül, de nem utolsó sorban pedig az istenadta nép.
Fröcsöghetnek tehát debreczenik és kendék, álmodhatnak orbánok, és remélhetnek honfitársaim bármit, ezzel a hozzáállással még évtizedekig nem lesz itt semmilyen változás. Már persze azt leszámítva, hogy a fizetnivalónk (államadósság, járulékok és sárga csekkek) folyamatosan módosul majd - felfelé.

Egyébként tetszenek a posztíró nyelvi leleményei!

James May 2009.11.25. 09:02:13

@portis: Csak az igazán elvakult párthívők hiszik azt, hogy csak a másik lop, a mienk nem. Persze, a fidesz eddig csak az önkormányzatokban tudott lopni, amig az mszp országosan, most megkapja azt is a fidesz. Hofi megmondta rég: amikor Krisztus sebéről el akarta zavarni a legyeket bogarakat a katona ő leszólt - Hagyd fiam, csak éhesebbek jönnek!

Gregor Elmarsson 2009.11.25. 09:03:38

Félni és félni hagyni! Hadd éljenek lelki békében legalább egy ciklusnyi időre most azok, akik nyolc évig féltek és ették a kefét. Ezt az apró örömet sajnáljátok tőlük? Féljetek kicsit ti is! :D

Marha jó a poszt, több ilyet!

Ringlósztár 2009.11.25. 09:06:21

@eszkep:
Miért is?
Tényekkel, ha lehetséges.

sterimar 2009.11.25. 09:06:41

@James May:

Már megmutatták 98 után négy évig. Nem nettó elbaszás volt, mint az elmúlt 7 év...

James May 2009.11.25. 09:12:45

@sterimar: Ezért mondom, hogy jöjjenek és mutassák meg megint, immár tapasztaltabban. Egyébként ha annyira jól csinálták, miért verte meg a beszédhibás megyó?

James May 2009.11.25. 09:18:30

@kínaimasszőr: Ez már csak egy ilyen ország, itt általában mindenki mindent jobban tud és leginkább a fikázás megy (ami ugye nem objektív kritika, hanem érzelem fűtötte vagdalkozás). Bezzeg a Népi Demokratikus Kínában nem lehet szidni a jó öreg komcsikat :) Jah, és szeretjük ám a gordonkát is :)

dean23 2009.11.25. 09:24:24

Nem hittem volna, h. ebben a pici országban is meg tud valaki élni abból, h. könyvet ad ki arról akit utál! :D

James May 2009.11.25. 09:26:59

@dean23: Az a leginkább perverz, hogy ő írt róla könyvet akkor is, amikor még szerette. A következő könyvében e logika alapján gyurcsányt fogja utálni?

Sendervári 2009.11.25. 09:28:19

@magyar-magyar szótár: ez aztán egy fuckin' cool comment volt

sterimar 2009.11.25. 09:38:44

@James May:

Nem azt mondtam, hogy annyira jól csinálták, hanem azt, hogy ennél az elmúlt két ciklusnál sokkal jobban.

A megyó is azt mondta 2002-ben, hogy nem volt rossz az elmúlt 4 év, de ő még jobbat szeretne. Erre szavaztak egy kicsivel többen, de nem jött be, mert sokkal rosszabb lett.

James May 2009.11.25. 09:45:11

@sterimar: Én sem vitatom, hogy sok mindent jól csináltak, illetve az elmúlt 8 évben sok minden el lett baszva. De nem szabad elfelejteni, hogy a bajok akkor kezdődtek, hogy megyó betartotta a választási ígéreteit, sőt még meg is fejelte azokat. Persze a fidesz is megszavazta a 13. havi nyugdíjat meg a közalkalmazotti fizetésemelést, csak éppen nem volt meg rá a fedezet és visszavetette a gazdaságot.

Dudor Henrik 2009.11.25. 09:51:59

Kicsiny példázat az elkúrásrul - ha már...

Ha a gondnok ki akarja cserélni a folyosón a kiégett villanykörtét, de jön az alsó szomszéd fiacskája, és folyton kirúgja alóla a létrát, aztán szalad a gangra, és onnan kiabálja a ház népének, hogy a hülye gondnok még egy villanykörtét sem tud kicserélni, akkor ki kúr el és mit?

Mindenki képzelőerejére (és pártállására) bízom, hogy a szereplőkben kire ismer.

Krézihajtány 2009.11.25. 10:01:35

Ez a post is abból a gyárihibás alapvetésből indít, miszerint a zemberek vagy maszopgyurgyányisták vagy orbánisták.

Vágom én, hogy a meggyőződéses, öntudatos, évek óta folyamatos kormányváltási lázban égő hikomatoknak ez nem esik le, de azért mégiscsak leírom szájbarágósan a nyilvánvalót: kurvára ugyanúgy vállalhatatlan az orbán (+ szijjártó, navracsics, semjén, kövér, deutsch, stb), ahogy vállalhatatlan a totál bukta mszp a szekeressel, lendvaival, meg a letűnt korok letűnt sztárjaival.

Ha nem akarok se ezekre, se az egyenruhafétisre buzuló hülyegyerekekre szavazni (márpedig nem akarok), akkor csak reménytelen próbálkozók maradnak.

És nem kell csodálkozni, amikor csak minden harmadik-negyedik ember megy majd el szavazni.

James May 2009.11.25. 10:05:19

@Dudor Henrik: És mi van akkor, ha a gondnok megunja, és aszongya: jól van fiacskám, akkó mutasd meg te hogyan cseréled ki az izzót! a kérdés, hogy a gondnok kirúgja-e alóla a létrát vagy tartani fogja...

James May 2009.11.25. 10:17:45

@Dudor Henrik: Vagy mondjuk a kiccsávó összehív egy lakógyűlést és aszongya inkább legyen sötét, mert az új izzó 300 Ft-ba kerül, szavazzanak róla :)

Paranoid Android2 2009.11.25. 10:20:24

Sajnos elútelágazódtunk attól, hogy eposzi jelzőt keressünk az Orbánnak.
Így kénytelen leszek magam, ti meg magatokra vessetek.:)

sterimar 2009.11.25. 10:48:07

@Dudor Henrik:

Nem kell a demagóg hülyeség, a kormánypártoknak többségük volt a törvényhozásban és a végrehajtó hatalom is az övék volt. Miről beszélünk?

Dudor Henrik 2009.11.25. 11:26:03

@James May: Ez a következő négy (?) év nagy kérdése... :-)

Dudor Henrik 2009.11.25. 13:08:57

@sterimar: Legyünk pontosak: attól, hogy abszolút többsége van a kormánypárt(ok)nak, a törvényhozás még nem a kormányé/párt(ok)é, hanem a parlamenté (ellenzék inkluzíve), a végrehajtó hatalomnak (kormány) pedig csak akkora a mozgástere, amekkorát a törvényhozás (vagyis a parlament - ellenzék inkluzíve) hagy neki (már amennyiben demokratikus és a jogot tisztelő kormányról/pártról van szó, mert természetesen vannak olyan kormányok/pártok, amelyek a végrehajtó hatalom birtokában korlátlanul teszik, ami eszükbe jut, de azt diktatúrának hívják, és még ha van is parlamentje, az csupán papucs orrán pamutbojt). Márpedig a parlament (ellenzék inkluzíve) nem adott felhatalmazást a kormánynak arra, hogy az ország fel(jebb)virágoztatásához szükséges nagy változtatásokat (államháztartási reform, közigazgatási reform, társadalombiztosítási reform, oktatási reform, egészségügyi reform, adóreform, nagy ellátó rendszerek reformja stb. - részletek Bokros Lajosnál) végrehajtsa, de még csak arra sem, hogy óvatosan elkezdje.

Mert hiába van a kormánypárt(ok)nak abszolút többsége, ezekhez az intézkedésekhez minősített, vagyis kétharmados többséggel kell(ett volna) törvényeket hozni vagy módosítani, ehhez pedig a szomszéd nemhogy partner nem volt, de ahol lehetett, minden eszközzel keresztbe tett (l. pl. 300 Ft-os népszavazás a villanykörte áráról).

Tehát egy ország gazdasági/mentális/morális/stiláris stb. állapottyáért az ellenzék legalább annyira felelős, mint a kormány, és erről azért nem kellene megfeledkezni, rajongjunk bármennyire is egyikért vagy másikért.

Én erről beszélek.

Waldi! 2009.11.25. 14:33:25

- Orbán Viktor genetikai adottságai miatt mindig igazat mond!

- Orbán Viktornak nincs szüksége szövetségesekre. Ő maga a szövetség!

- Orbán Viktor rá tudja beszélni Chuck Norris-t, hogy legyen öngyilkos!

- Orbán Viktor még nem veszített el választást, csak hagyta, hogy azt valaki elcsalja!

- Mikor Orbán Viktor ezer forintossal fizet, húszezrest kap vissza. Ezzel 2 új munkahelyet is teremt!

- Orbán Viktort gondolatával képes lenne elpusztítani az egész világot, de Orbán Viktor sose gondol rosszra!

- A világon a 3 leggyakoribb örömforrás: a szerelem, a szülői szeretet és Orbán Viktor!

- Orbán Viktor negatív adót vetett ki országára a középkorban. Akkor kellett eltörölnie, amikor már nem fért több arany a királyi kincstárba!

- Orbán Viktor nem szereti, ha a gépeket a gyárban készítik. Ő a földben tereli meg őket!

- Orbán Viktor azért nem játszik a Magyar Labdarúgó Válogatottban, mert nem akar csalódást okozni a világ összes többi nemzetének!

- Orbán Viktort nem azért szereti önmagát, mert beképzelt, hanem mert maximalista!

- Orbán Viktor egyszer azt gondolta, hogy minden háztartásba ingyen bevezeti a sört. Aztán úgy döntött, hogy nem, mert Orbán Viktor csak olyan dolgot vezet be, amit mindenki szeret!

- Orbán Viktor semmit sem tud elrontani. Nem tanították meg rá!

- Az emberi agynak csak 10%-át használjuk. A maradékot Orbán Viktor használja helyettünk!

- Orbán Viktor nem csupán vallásos. Ő maga a vallás!

- Orbán Viktor nem tanulni járt iskolába. Felmérte a terepet, hogy hol fognak róla tanítani!

- Isten magára hagyta a földet. Tudta, hogy Orbán Viktor mellett nem lenne dolga!

- Orbán Viktor egyetlen dobásból megnyeri a Gazdálkodj okosan-t. Kétszer!

- Orbán Viktor genetikai adottságai miatt mindig igazat mond!

- Orbán Viktornak nincs szüksége szövetségesekre. Ő maga a szövetség!

- Orbán Viktor rá tudja beszélni Chuck Norris-t, hogy legyen öngyilkos!

- Orbán Viktor még nem veszített el választást, csak hagyta, hogy azt valaki elcsalja!

- Mikor Orbán Viktor ezer forintossal fizet, húszezrest kap vissza. Ezzel 2 új munkahelyet is teremt!

- Orbán Viktort gondolatával képes lenne elpusztítani az egész világot, de Orbán Viktor sose gondol rosszra!

- A világon a 3 leggyakoribb örömforrás: a szerelem, a szülői szeretet és Orbán Viktor!

- Orbán Viktor negatív adót vetett ki országára a középkorban. Akkor kellett eltörölnie, amikor már nem fért több arany a királyi kincstárba!

- Orbán Viktor nem szereti, ha a gépeket a gyárban készítik. Ő a földben tereli meg őket!

- Orbán Viktor azért nem játszik a Magyar Labdarúgó Válogatottban, mert nem akar csalódást okozni a világ összes többi nemzetének!

- Orbán Viktort nem azért szereti önmagát, mert beképzelt, hanem mert maximalista!

- Orbán Viktor egyszer azt gondolta, hogy minden háztartásba ingyen bevezeti a sört. Aztán úgy döntött, hogy nem, mert Orbán Viktor csak olyan dolgot vezet be, amit mindenki szeret!

- Orbán Viktor semmit sem tud elrontani. Nem tanították meg rá!

- Az emberi agynak csak 10%-át használjuk. A maradékot Orbán Viktor használja helyettünk!

- Orbán Viktor nem csupán vallásos. Ő maga a vallás!

- Orbán Viktor nem tanulni járt iskolába. Felmérte a terepet, hogy hol fognak róla tanítani!

- Isten magára hagyta a földet. Tudta, hogy Orbán Viktor mellett nem lenne dolga!

- Orbán Viktor egyetlen dobásból megnyeri a Gazdálkodj okosan-t. Kétszer!

autoregolante 2009.11.25. 16:03:23

Waldi! 2009.11.25. 14:33:25 Jó sok munkát feccöltél bele öcsém, nem mondom. Szenvedj csak, szenvedj. :D

autoregolante 2009.11.25. 16:06:30

@Dudor Henrik:
Mesélnél nekünk arról, hogy mennyire volt konstruktív ellenzék a maszop és a szadesz '98-2002 között?

Aldobói Feldob 2009.11.25. 21:48:33

@Lenkenéni: Waldi öcsénk valószínűleg elfelejtette eposza végére, mi is lett volna annak eredeti célja. na. hosszúra sikerült.

Azasöndör 2009.11.26. 11:54:31

@Waldi!: ez király volt! ez király volt!

SarahJessicaParker 2009.11.28. 12:48:33

ha ismertek Chuck Norris vicceket, javaslom a texas rangert helyettesítsétek be Orbán Viktorral, és már minden rendben van

SarahJessicaParker 2009.11.28. 12:54:05

Néhány fiú bele tudja pisilni a nevét a hóba. Orbán Viktor (alias Chuck Norris) a betonba is.
Nekem (pl.) ez nagyon, nagyon tetszik...
Szerencsére nem látható, hogy mennyire elpirultam lányos zavaromban
süti beállítások módosítása