Mi a Fidesz?

 2013.04.23. 14:01

Mielőtt erre a magától értetődő kérdésre válaszolnánk, emlékeztessük magunkat arra, hogy ebben az országban az előző kormány idején a titkosszolgálat vezetője, nyilvános helyen leült beszélgetni az ország egyik legnagyobb maffiavezérével, arról, hogy az hogyan működhetne közre az ellenzék megbuktatásában. Tette ezt annak a biztos tudatában, hogy a beszélgetést lehallgatják. Majd ezt a hanganyagot nem semmisítették meg, hanem kedvesen otthagyták a Fidesznek.

Ha ez a történet csak egy kicsit valószínűbb lenne, nem hinném el.

De így korrekt.

Ha most visszatérünk eredeti kérdésünkhöz, egyből könnyedebben és nagyobb teljességélménnyel válaszolhatjuk meg:

A Fidesz és Orbán Viktor, vagy Orbán Viktor és a Fidesz a magyar társadalom mintegy 20-25 százalékának reakciója arra, amit az mszpszdsz néven futó bűnözői konglomerátum csinált az elmúlt évtizedekben. A Fidesz nem más, mint egy reakció az szdsz-re és az mszp-re. A balliberális értelmiség politikai kivetülései, vagy kenyéradó gazdái az elmúlt 25 évből minimum 14 évet voltak kormányon. Igazából ők csinálták a „rendszerváltást” és 2010-ig egyedül 1998 és 2002 között voltak érdemben kirekesztve a hatalomból, hiszen ma már világos, hogy az 1990-94 közötti ciklusban is gyakorlatilag ők irányították az országot a minisztériumi apparátusok, a szakembereknek álcázott ügynökök és a hálózatok segítségével.

Csak az elmúlt 25 évben 5-6 év nemzeti jövedelmének megfelelő forrást loptak vagy tékozoltak el.

Több kárt okoztak, mint a II. világháború.

És ők, meg a sok hülye, akiknek már a megyó is szimpi volt, csodálkoznak, hogy tömegesen vannak olyan magyar választók, akik inkább a Simicskának adják az aranyórájukat önként, minthogy még egyszer a bajnai értelemmel telt tekintetében kelljen fürkészniük az imf akaratát.

A Fidesz és Orbán Viktor azért olyan amilyen, mert a magyar társadalom értelmesebb kisebbségének sosem jutott ideje és ereje arra, hogy olyan meghatározó nemzeti pártot hozzon létre, amely alulról építkezik és amelyben a tömeges állampolgári részvétel képes kezelni a nagypárti léttel járó diszfunkciókat. Ugyanis mindig azzal voltunk elfoglalva, hogy valahogy túléljük a nyüves ballibsi rablóhordák aktuális dúlását, illetve azt, ahogy ezek a gazemberek megpróbálják megvenni a hülyék szavazatait a csak kicsit is távoli jövő brutális felélésével.

Éppen ezért mi nem csodálkozunk annyira a kormányzás minőségén és talán nem is vagyunk kiakadva a rezsicsökkentésre, mert mégis kevésbé szörnyű módja a szavazatvásárlásnak, mint 15 százalékos éves költségű hitelekből csinálni ugyanezt.

A Fidesz azért olyan amilyen, mert úgy nőtt fel, ilyen szép nagyra, hogy a nem szdszmszp-es értelmiség és elit mindig behunyta a szemét és szekeres imrére, hagyó miklósra, gyurcsány ferencre, kóka jánosra, vadai ágnesre gondolt, amikor el kellett volna fenekelni a már nagykamaszodó és elkapatott, mértéket nem tartó, rossz társaságba keveredő kis kedvencét.

Minden szavazatával racionális módon kalkuláló választónak döntést kell hoznia arról, hogy mit tekint Magyarország rövid távú és hosszú távú problémájának. Szerintem a rövid távú problémánk az, hogy visszajön gyurcsány ferenc egykori közvetlen környezete. Ugyanis az egybesütendő baloldal két potenciális miniszterelnökjelöltje egykori közvetlen munkatársa gyurcsánynak, akik ebbéli minőségükben normálisnak és okosnak látták sokszázórás testközeli („feromonos”) megfigyelés után is a kárpátmedence géniuszát. Ha ez nem elégséges egy alkalmatlansági bizonyítvány kiállításához, akkor semmi sem az. Ez a társaság pedig, ha hatalomra jut újra, európa retardált libbancsainak és multinacionális cégeinek irányításával és támogatásával soha többé nem fogja Magyarországot leengedni a cohn-benditi útról.

Ebben a logikában a Fidesz kevésbé nyomasztó fölényben lesz a magyar társadalommal szemben, hiszen nem élvezi azt a kritikátlan brüsszeli támogatást, amit gyurcsány bármelyik bűncselekményéhez megkapott.

Tetszik, nem tetszik a Fidesz -féle megoldás inkább megfelel a magyar népléleknek (még ha annak árnyékosabb oldalának is) mint a posztgyurcsányi baloldal önfeladó betagozódása „az új európai rendbe”.

Abban viszont még reménykedhetünk, hogy a magyar néplélek azon fele is képes politikai megtestesülésre, amelyben az életképesebb és kedvesebb tulajdonságaink laknak.

Címkék: mszp szdsz gyurcsány ferenc baloldal bajnai gordon Fidesz Orbán Viktor ellenzéki összefogás

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/api/trackback/id/tr175243002

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mi a Fidesz? 2013.04.24. 17:52:01

Az egybesütendő baloldal két potenciális miniszterelnökjelöltje egykori közvetlen munkatársa Gyurcsánynak.

Trackback: Kémény száján füst gyerek erre arra tekereg. A fű meg szívás. 2013.04.24. 10:41:21

Gazdag Erzsivel kezdeni kedves dolog, de ez a poszt egy kémény lebontásáról, és az udvar füvesítéséről fog szólni. Meg annyi minden másról is, szokás szerint. Csapjunk is bele, bizony kéményt bontottunk. Nagy élmény, nagy tanulság. Először is, mindi...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

valaki23 2013.04.23. 16:43:57

Én is így vagyok, 90 óta a fideszre szavazok, de nem jókedvemben teszem, hanem az mszp ellen szavazás miatt kell ezzel bíbelődnöm. Ha az esélyük a hatalomba visszatérésükre biztonsággal nulla lenne, tojnék én a választójogra.

Amorphis 2013.04.24. 08:26:12

Nagyon jó elemzés, és a tények is ezt igazolják!

Clear-water 2013.04.24. 08:37:07

Barátom, féligazságod van. A valóság még szörnyűbb. Magyarországot két bűnözői konglomerátum vezeti, mely látszólag egymással szemben áll, de a pénztárosuk ugyanaz.
Ez van.

Terézágyú 2013.04.24. 08:41:19

Összefoglalom a cikkedet:

Lopnak, lopnak a fityeszfiúk is, na de miért? A szocifiúk miatt!!! és inkább lopjanak még ezek a fityeszfiúk biszhundercvancig csak vissza ne jöjjenek ezek a lopós szocik!

telkoe 2013.04.24. 08:47:47

Hat igen, jo kis osszefoglalo.

@piefke: Ilyen amikor a halado bellib porazat megrancigaljak hogy irjon mar valami jot a kenyeradoinak.

vladimir964 2013.04.24. 08:52:33

A fidesz azért olyan, amilyen, mert egyszemélyes párt, s mint ilyen hosszú távon biztos bukásra és felejtésre van ítélve. A zsigeri szavazók találnak más pótszert maguknak, amint a fej meginog és széthullik a szilárd alapokat nélkülöző Gólem.
Az egyik hozzászólóval maximálisan egyetértek, hogy kettő bűnözői konglomerátum létezik Magyarországon, melyeknek ugyanaz a kenyéradója.

vicsigabi · http://vicsigabi.blog.hu 2013.04.24. 08:58:36

hát ja, talán már elsütötték a poént: ez nem két külön (független?) bűnözői csoport, és nem csak a pénztáros közös. De ezt már - többek közt - Hofi is megmondta annakidején

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.24. 08:59:32

"Tetszik, nem tetszik a Fidesz -féle megoldás inkább megfelel a magyar népléleknek"

Pontosan ez a helyzet.

tarackos 2013.04.24. 09:00:18

"Abban viszont még reménykedhetünk, hogy a magyar néplélek azon fele is képes politikai megtestesülésre, amelyben az életképesebb és kedvesebb tulajdonságaink laknak."

A poszt lényegét tekintve, vannak hibák elvtársak de a cocik soha még ha beledöglünk se, neked valóban a remény jutott.

De legalább van önkritikád és nem sorolod magad azon kevesek közé...;)

alfacharlybravo 2013.04.24. 09:09:22

Nekem úgy tűnt 1998 -ig hogy egy maffia minden erkölcsi szabályt nélkülöző lakóhelyem van büntiből. A Fidesz kormányzás kezdet országot varázsolni ebből a lepra telepből és már kezdtem elhinni, hogy mi is egy normális ország leszünk. De letaposták a gazemberek mint a tüntetők a füvet a Kossuth téren. Ami most folyik az csak egy remake. Ha a lumpen réteg és választási csalással vissza jönnek a kártevők akkor görög tragédia után jön a magyar.

quendelapo 2013.04.24. 09:21:57

Az elmúlt 25 évben egy ember akad, aki folyamatosan vezető politikus. 7 évig kormányon, 10 évig ellenzékben meghatározó befolyással bírt Magyarország helyzetének alakulására. Orbán Viktornak
mindenki másnál nagyobb hatása volt az ország politikájának, gazdasági helyzetének alakulására.
Orbán tette ilyenné a hazánkat.

Farkantoán Chatpartner 2013.04.24. 09:27:15

Laborc ott szólal meg, ahol akar. Miért nem mondja, hogy a felvételek hamisítványok? Vagy ez rátok van kiszignálva? :)

Lencsés István 2013.04.24. 09:32:20

A Fidesz ez : Segítek ! Fiatal Demokraták Szövetsége ! MAGYARORSZÁG - on . Ők az egyetlen meghatározó párt ma MAGYARORSZÁG - on .

Fue · http://www.english-hungarian.com 2013.04.24. 09:46:21

Minden országnak olyanok a pártjai és politikusai, amilyent megérdemel.

Nem az Orbán/Gyurcsány/stb miatt olyan az ország, amilyen, hanem mi magunk mint választóközösség termeltük ki ezeket a torz figurákat.

Fejesrob 2013.04.24. 09:56:57

Én ezt a véleményt nem osztom. A tudatos szavazók az értelmiség nyilván ezek része 1990-ben legfőképpen az MDF-re és SZDSZ-re szavazott.

Nem azért mert tájékozatlan, vagy hülye volt, hanem azért mert elhitte, hogy mindkettő rendszerváltást akar.

Arról a választó nem tehet, hogy Soros és Moszkva szövi a háttérben a szálakat és arról sem, hogy magyar érdekeket képviselő párt alapból antiszemita. Ezt a vádat Orbánék is naponta megkapják, pedig Orbánék valahol a külföldi és magyar érdekek között lavíroznak.

Létezik egy nagyon szélsőséges kommunista gyökerű, de magát liberálisként meghatározó zsidó értelmiségi réteg, akik igen jó nemzetközi kapcsolatokkal rendelkeznek, ezek az erős balliberális média segítségével évekig határozták meg a közbeszédet.

A hazai értelmiség szerencsére kezd ezekről leválni, a napi antiszemitizmus veszélyeinek irrealitását egyre több ember látja, fentiek hatása gyakorlatilag már nulla.

Ez a szélsőség, mivel magát liberálisként aposztrofálta szitokszóvá tették a liberális szót.

ob.szerver 2013.04.24. 10:25:32

A Fidesz a magyarországi szervezett bűnözés egy meghatározott részének egy politikai pártnak álcázott fedőszervezete.

Ennyit mindenki tud, minimum 1998 óta.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.04.24. 10:27:11

"Tetszik, nem tetszik a Fidesz -féle megoldás inkább megfelel a magyar népléleknek"

akkor ez egy perverz es beteg orszag perverz es beteg neppel aminek olyan sotet a lelke, hogy egy vodor korom atomvillanas hozza kepest:-)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.04.24. 10:28:10

@Fue: pontosan
tehat ez egy beteg orszag beteg neppel es koztorvenyes mentalitassal:-)

burakefendi 2013.04.24. 10:28:43

@Clear-water: szerintem csak egy van. Amíg a front end megoszt és gyűlölködik, a back end összefonódik és összezár

elwood 2013.04.24. 10:35:39

rengeteg tévedés van az írásban, több mint valódi értékelés. csak néhány:

- a fidesz nem fidesz, hanem orbán vallás. egy one-man-show. nem azért ilyen nagy, hogy egy (nemlétező) ballib ellenség protestszavazataiból épülne fel.
hanem egy kiváló politikai érzékkel szoros kontroll alatt tartott propaganda gépezet, érzékenyen reagálva a társadalom minden maszlagigényére, egybefonódva egy vallásszerű személyi kultusszal.
orbán nélkül nem lenne ekkora fidesz.

- "munkatársa gyurcsánynak, normálisnak és okosnak látták"
gyurcsány egy nagyságrenddel intelligensebb mint orbán, a parlamenten kívül szedte meg magát. fejből lenyomott közgazdászoknak olyan előadást amit orbán vagy matolcsy meg sem értene.
cserében viszont csapnivaló politikus aki a saját pártját sem tudta maga mögé állítani nemhogy az országot. a saját pártja csinálta ki.

- "megpróbálják megvenni a hülyék szavazatait a csak kicsit is távoli jövő brutális felélésével."
a 3000 milliárd nyom nélküli felélése ugye megvan

- "európa retardált libbancsainak és multinacionális cégeinek irányításával"
ez a köpködés kérdésessé teszi web cimet, hogy "ennyiresenkinemlehethulye"

Bolsi Buster 2013.04.24. 10:36:07

@ob.szerver: @Az igazi Sipi - Citizen of European Union:

- Ez így nagyon kevés lesz. Járjatok el a mítingekre!

Buga.Jakab 2013.04.24. 10:39:35

ne legyünk nagyképűek, csak szerényen, kis ország ez!

egy mafia van...
és egy csőcselék...

igen a 9 millió normális ember nem szervezte meg magát...
majd ez is eljön...
a fidesmaflaálam ezt felgyorsította !

Paranoid Android2 2013.04.24. 10:41:43

@Puskát kellett volna hozni: Tök jó a neved!:))))
@elwood: A gyurcsányhívők orbánozása pont annyira értékes, mint az orbánhívők gyurcsányozása. Vagy nem?
Azt meg sem próbálom elmagyarázni, hogy a magánnyugdíj rendszer mekkora károkat okozott a költségvetésnek, illetve, hogy úgy állt fenn sok évig, hogy nem volt meg rá a törvényi szabályozás, hogyan kell majd visszaadni a befizetőknek. De arra volt már törvény, hogy adóköteles lesz.:)) stb.

Fue · http://www.english-hungarian.com 2013.04.24. 10:42:31

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:

"beteg orszag beteg neppel es koztorvenyes mentalitassal"

Én úgy látom, hogy még csak tanulgatjuk a képviseleti rendszert. Nincsen ezzel semmi baj, nem vagyunk betegebbek vagy egészségesebbek más népeknél, ez így megy, idő kell. A mostani ciklus nagyon sok tanulsággal szolgál a rendszer alapjaival kapcsolatban.

Nem szabad túl komolyan venni, éld az életed, röhögd ki a politikusokat, szavazz arra, akire jónak látod, később úgyis megbánod :)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.04.24. 10:43:14

@Puskát kellett volna hozni: jarunk

eppen most targyaljuk, hogy mennyiert tudunk eladni benneteket simon pereznek kilora:-)

sajnos kurvara ertektelenek vagytok es jol alkuszik az oreg...

de majd megfejeljuk az orszag vizkincsevel. akkor talan elvisz benneteket raadasnak.

Vahakomb 2013.04.24. 10:47:22

Balosok, liberálisok és egyéb országromboló balf...szok! Csak ennyit mondok: Laborc!

Ne a mostani kormány ellen fogjatok össze, hanem az mSZP-és trágyadombot zavarjuk már ki a közéletből! Országunk jövője szempontjából ez a legfontosabb!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.04.24. 10:48:19

@Fue: en belefaratdam, baratom...
17 evesen ott voltam az utcan, hogy rendszert valtsak.

22 eve dolgozom es adozom

elegem van. leszarom az egeszet. vannak ennel sokkal erdemesebb nepek es orszagok, akik jobban megerdemelnek.

elwood 2013.04.24. 10:49:11

@Paranoid Android2: "A gyurcsányhívők orbánozása pont annyira értékes, mint az orbánhívők gyurcsányozása. Vagy nem?"

Nem. Ha szerinted rogán vagy varga mihály is kétszázezer embert tudna megmozgatni, vagy komolyan azt gondolod, hogy gyurcsány az 1%-os pártjával komoly hatalmi tényező, akkor igazad van, egyébként nem. orbán nélkül a fidesz szétesik, sajnos ezt csak sokára fogjuk látni.

"magánnyugdíj rendszer mekkora károkat okozott a költségvetésnek"

most nem erről volt szó. találtak 3000 milliárdot. bármit meg lehetett volna csinálni, és semmit sem csináltak belőle. ez valóban a jövő felélése volt.

hun-bug 2013.04.24. 10:49:14

"...ebben az országban az előző kormány idején a titkosszolgálat vezetője, nyilvános helyen leült beszélgetni az ország egyik legnagyobb maffiavezérével, arról, hogy az hogyan működhetne közre az ellenzék megbuktatásában. Tette ezt annak a biztos tudatában, hogy a beszélgetést lehallgatják. Majd ezt a hanganyagot nem semmisítették meg, hanem kedvesen otthagyták a Fidesznek."

És ezt Te minden kételkedés nélkül elhiszed? Meg sem fordul a fejedben, hogy ez valami orbitális kamu? Nem semmi faszi vagy!

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.04.24. 10:50:46

RÉMÁLOM A TAJ KÁRTYÁM KÖRÜL!

Rehabilitációs járadékra ítéltettem, mely 2013. január 31-én telt le.

2012 decemberben, annak rendje-módja szerint, kértem is az új felülvizsgálatot, amire már 2013.januárban meg is kaptam az időpontot, azon meg is jelentem.

Közben bírósági perben visszanyertem a rokkant-státuszomat, 2011. január hónapig visszamenőleg. Erről a határozat szerencsémre megszületett 2013 év februárjában. Szerencsémre azért, mert ha csak a szokásos rehabilitációs-útvonalon haladok, akkor már a TAJ kártyám nem lenne érvényes.

A meglepetés akkor ért, amikor 2013. február 20-án elmentem a háziorvoshoz, ahol közölték velem, hogy "piroslámpás" a TAJ kártyám.

Kezembe nyomtak egy kis cetlit, hogy mielőbb intézkedjek TAJ kártya ügyben.

A szükséges gyógyszereimet még kiírták ugyan, de a háziorvosi asszisztensnő közölte, hogy intézkedjek mielőbb, mert a TAJ kártya nélküli vizsgálatokat kiszámlázzák nekem.

Hirtelen szólni sem tudtam a meglepetéstől, hiszen én rendszeresen megjelentem a rehabilitációs szakigazgatási szervnél. Együttműködő voltam.

Hogyan lehet az, hogy csak egyszerűen megszűntették a TAJ kártyám érvényességét, amikor a munkaügyi bíróság visszaítélte a rokkant-státusomat?

Ezután telefonok sora következett.

1./A regionális OEP-nél azt mondták, azért szűntették meg a TAJ kártya érvényességét, mert lejárt a rehabilitációs ellátásom. Kérdeztem, hogy ebben az esetben mit tehetnek a rehabilitációs ellátottak? A válasz az volt, hogy fizetnek! Azt is kérdeztem, ha az újabb felülvizsgálatkor bebizonyosodik, hogy mégis csak beteg vagyok, akkor a befizetett járulékokkal mi lesz? A tanácstalan válasz az volt:” Ez nem az én hatásköröm”- felelte az OEP ügyintéző.

2./ A következő telefonos játszmám a nyugdíjintézet volt, ahol a határozatomról érdeklődtem volna. Azonban én is úgy jártam ezzel, hogy inkább feladtam, mert a nyugdíjintézet az teljesen elérhetetlen egy beteg számára. Ott ugyanis vagy nem veszik fel a telefont, vagy foglalt órákig.

3./ Újra felhívtam az OEP-et, és kérdeztem, ha a munkaügyi bírósági határozatomat bemutatnám, akkor lehetne szó arról, hogy visszakapjam a TAJ kártyámat? Hát, ha bemutatom, akkor igen – ez volt a válasz.

4./ Elmentünk. Utaztunk oda-vissza 60 km-t. A munkaügyi bírói végzés láttán megszületett a csoda! Újra magamhoz szoríthattam a TAJ kártyámat, végre!
Már, csak azt nem értem:

Ha van egy nagy beteg, akivel önhibáján kívül packázik a hivatal, miért nem lehetett volna ezt a sok riadalmat és kellemetlenséget, a nagy költségeket, mint 60 km-es váratlan utazás, sok-sok telefonálgatás, egy egész napi időveszteség nélkül megúsznom rokkantként? Miért ennyire sürgős megfosztani a rokkantakat a TAJ kártyájuktól? Hogy súlyos betegen orvoshoz se juthassanak el? Miért nem tud egy hivatalnok felvilágosítást adni telefonon, ha megkérdezik a teendőkről? Miért a betegnek kell a megoldásokat keresni csak az információért? Miért nem ismerik a szabályokat rendesen sem a hivatalokban, sem az egészségügyi személyzet, hogy segíthessék a betegek útját és a teendőit ilyen esetekben?

Bevett szokás, vagy hivatali hiba, hogy a rehabilitációs járadék ellátásom lejárata előtt már egy hónappal megszűntették a TAJ kártyámat. Az ügyintézők pedig csak védekeztek, hogy ez nem az ő asztaluk, amikor nem akartak felvilágosítani sem arról, hogy mi a teendőm a TAJ kártyám visszaszerzése érdekében.
Mélységesen felháborító, hogy pont a súlyos betegektől vonják vissza ilyen alattomos módon, suttyomban a TAJ kártyákat. Azt feltételezik, hogy aki 10-15 évig is krónikus beteg volt, az „papíron” meggyógyult és fizessen, ha újra felkeresi az orvosát, hogy a rendszeres gyógyszereihez hozzájusson? Vagy úgy képzelik, hogy csoda történik és vezényszóra meggyógyul a félholt beteg is? Vagy úgy, hogy ha nincs TAJ kártya, akkor majd nem lesz beteg sem? Igen, ezzel a módszerrel valóban nem lesz beteg, mert nemcsak a pénzbeli ellátását szüntetik be mindenféle trükkökkel, hanem még az életmentő TAJ kártyáját is kilopják a zsebéből? Szép kis gondoskodó társadalom ez, mondhatom! Így újul meg Magyarország? És így nem hagynak senkit az út szélén? Mert ezek a hangzatos mondatok a kormány szlogenjei, csak épp a szakadékba lökdösik a betegeket egy élet munkája után megrokkanva!”

Itt az aljas fideszes rezsicsökkentés, van bőr a képükön!

hogyne,persze,igazad van! 2013.04.24. 10:50:56

A fidesznek nem sok van hátra.Szorul a hurok.
Úgy kibasszák az országot az unióból, mint a pinty..
www.napi.hu/magyar_gazdasag/fontos_magyarorszagot_erinto_kerdesben_szulethet_dontes_szerdan.551687.html

hogyne,persze,igazad van! 2013.04.24. 10:53:20

A fidesznek nem sok van hátra.Szorul a hurok.
Úgy kibasszák az országot az unióból, mint a pinty..

www.napi.hu/magyar_gazdasag/fontos_magyarorszagot_erinto_kerdesben_szulethet_dontes_szerdan.551687.html

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.04.24. 10:53:22

@Vahakomb: ez onmagaban eleg keves lesz, hogy egy titkosszolgalati vezeto a feladatat vegezte.

Paranoid Android2 2013.04.24. 11:06:08

@hun-bug: Ha kegyeskedtél volna elolvasni a következő sort.

Nem tudom a nevem (törölt) 2013.04.24. 11:06:14

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:

"ez onmagaban eleg keves lesz, hogy egy titkosszolgalati vezeto a feladatat vegezte. "
Valóban kevés. Azt kell megnézni, hogy ki adott nekik olyan feladatot, hogy járassák le az ellenzéki politikusokat.

És most ezek sírnak a demokráciáért...

TáltosBandi 2013.04.24. 11:06:55

Sziasztok! Ezek a kommentek is mi vagyunk. Ez is Magyarország. Ha értitek.

Egy dolog sokkal érdekesebb, mint amennyit beszélünk róla.

Felnőtt egy generáció.

Mi, akik huszontól-negyvenig most vagyunk felelősek az ország jövőjéért, elfelejtettünk pártot alapítani. Hipszterkedünk, világot látunk, doktorálunk, elítéljük Észak-Koreát, sok nyelven beszélünk, és úgy teszünk mintha a politika pénzhajhász felnőttek játéka lenne csupán. Fintorogva behúzzuk a komcsiknak vagy a náciknak, vagy úgy teszünk mintha a nemszavazás megoldás lenne.

Nem.

A megoldás az lenne, ha belőlünk nőne egy párt, ami mellé oda lehetne állni. Ismertem a fiatal Orbán Viktort. Jó fej volt. És eszméletlen lelkes.

Ha mi legalább olyan lelkesek lennénk, már rég lenne egy új párt. Nem szavaznának rátok? Kik?

Szüleitek? Barátaitok? Testvéreitek? Kollegáitok?

Van rengeteg ember aki nem szavaz. Elhitetik veletek, hogy ők semikképpen sem szavaznának.

Hát lehet, hogy rátok várnak.

Kösz azoknak, akik majd erre ilyeneket tudnak válaszolni, hogy: "Egyébként és-el nem kezdünk mondatot."

Bolsi Buster 2013.04.24. 11:08:46

@TáltosBandi : Már van ilyen párt Jobbiknak hívjják.

Szevasztok 2013.04.24. 11:08:59

@Lencsés István: "A Fidesz ez : Segítek ! Fiatal Demokraták Szövetsége !"

Hát ma már inkább illene rá az: ÖZSU név - Öregedő Zsebdiktátor Udvartartása

is 2013.04.24. 11:10:38

@valaki23: úgy van fgod a nyuszira. volt itt már Kupa, Bokros, most Bajnai, te az MSZP ellenében mégsem rájuk szavazol, hanem inkább Orbánra. van itt még LMP, Jobbik is, akkor sem.

próbáld a posztíróval egyetemben ezzel öreganyádat megetetni.

@poszt: ja, mert Gyurcsány maga az ördög, patákkal és szarvakkal. elég leírni, hogy valaki egyszer is csak látta távolról Gyurcsányt, máris leprás lesz. te már így fogsz meghalni, ne felejts el értesíteni, akkor majd megint körbenézünk, hoyg lehet-e Magyarországon valami értelmes irányt találni, mert addig, amíg te ezt itt nyomod, addig biztosan nem. 20 éve nyomod az országot a rossz irányba, és még mindig neked áll feljebb. te vagy, aki miatt nincs modern egészségügy Magyarországon (2008 március, ugye, sose feledjük), aki miatt nem lehet normálisan pártot alapítani (választójogi törvény), aki miatt minden tárgyalási pozíciónkat elvesztettük vagy egy évtizedre azoknál, akik segíthetnének rajtunk. cáfolhatnál, de nem a -1,7%-os GDP növekedéssel, a beruházási ráta béka segge alatt levésével, az ország fogyásával, a kivándorlással, a kádári országos árhivatal bevezetésével. hanem akkor mivel? fényt fogunk enni, azzal jön el a büszke Magyarország? mert már itt tart a FIDESZ, meg a hozzád hasonló köveőti. nincs GDP növekedés? nem csökken a munkanélküliség? nincs beruházás? majd elkergetjük a feketézőket meg a kulákokat, a multiklerikális reakcióról nem is beszélve, és máris feltárul előttünk a szép, szocialista jövő. ugye?

Zka77 2013.04.24. 11:10:49

Nem egészen értem én ezt. A mostani kormányzatnak kb egyetlen védhető és helyeselhető gondolata a további eladósodás megállítása. Szinte minden másban kritikán aluli a gazdasági és társadalmi tevékenységük. Semmivel se jobbak, mint az MSZP-SZDSZ, csak máshogy rosszak. Itt nem lesz fellendülés amíg a szar szocialista/antikapitalista gazdaságpolitikát (és ezek képviselőit egyetemlegesen) ki nem bassza a nép az ablakon. Csakhogy a magyar nép akkora komcsi még mindig, hogy erre esélyt évtizedekre előre se látok.

BSz 2013.04.24. 11:11:21

@Fejesrob:
Kérlek meséld el miben is kommunista a zsidó akármicsoda? Meg úgy elve a kommunista mitől kommunista, a szoclib mitől szoc?!

Második lecke, hogy a Fidesz mitől jobboldali (mert nekem nem annak tűnik, hanem szocialista, anarchista, értsd ezoterikus jegyekkel, a legszocialistább meg a Jobbik, igen ellenzékben az MSzP is az, de csak ellenzékben)?! Intézkedéseinek elenyésző része polgári, de az se a modern polgári (ha kell értsd 'libsi polgári'), hanem az urbánus-népi tengelyen 'népi polgári'.
Enyhe keresztény sallangokkal a kis csimasz kielégítésére, amit KDNP-nek hívnak.

Most megyek felveszem a a pénzt amit a zsidók utaltak a kommentemért.

Buga.Jakab 2013.04.24. 11:11:26

@TáltosBandi : 9 millió normális ember szervezze meg magát...

ez is elkövetkezik...

@Puskát kellett volna hozni: :)))))

a dzsobbik:)))) ircsuk ki a cigányokat zsidókat...
vona meg nem orbánseggéből kinövés...
nem az orbán/simicska csicskása...
ohh nem...

Szarazinda 2013.04.24. 11:11:37

Az írás első fele nettó hülyeség, a második közhely. Ez a középszerű, okoskodó, én vagyok a politikölanaliszt faszagyerek a tévében. Hogy került ki ez a szar az index blogketrecébe, ki válogatta be ez a tömény hülyeséget?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.04.24. 11:12:27

Miért írja a blogíró az egyik tulajdonnevet nagy betűvel (Orbán Viktor) a másikat pedig kicsivel (bajnai, gyurcsány)? Adott egy írás, ami tulajdonképpen nem is rossz, kár ilyen óvodás szintű fideszdroid tempóval hazavágni.

Buga.Jakab 2013.04.24. 11:12:41

@Zka77: 2010-es 2 706 292 fidess savazó 2/3-a normális ember....

ha lenne pártyuk arra szavaznának...

a többi meg reménytelen amig orbán meg nem murgel...

Szevasztok 2013.04.24. 11:12:45

@Paranoid Android2: "A gyurcsányhívők orbánozása pont annyira értékes, mint az orbánhívők gyurcsányozása."

Azért illene különbséget tenni: az orbánozás ~98%-a nem gyurcsányhívőktől jön. Nincs összesen annyi gyurcsányhívő az országban ahányan blogolnak OV ellen...

is 2013.04.24. 11:12:55

@Puskát kellett volna hozni: kimaradt a kommentjéből, hogy 90IQ felettiekre és olyanokra gondolt, akik megértenek némi alapvető közgazdasági dolgokat.

Vahakomb 2013.04.24. 11:13:24

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: "ez onmagaban eleg keves lesz, hogy egy titkosszolgalati vezeto a feladatat vegezte"

A magyar bíróság részrehajlását ismerve ebben igazat adok neked. Biztosan nem fogják elítélni.

Persze, az USÁ-ban az ilyen alakokat - mint a hazaáruló laborc - ügyvéd nélkül hallgatják ki, vastag telefonkönyvvel a kezükben!

is 2013.04.24. 11:14:31

@Paranoid Android2: "A gyurcsányhívők orbánozása pont annyira értékes, mint az orbánhívők gyurcsányozása."

És a nem Gyurcsányhívők Orbánozása? Hány ilyen van? És hány nem Orbánhívő Gyurcsányozik?

Zka77 2013.04.24. 11:15:03

@Puskát kellett volna hozni: csakhogy arra értelmes, civilizált ember nem szavaz.

Paranoid Android2 2013.04.24. 11:16:12

@pocakos focista: Hagyománytiszteletből.:))) A blog eleje óta így írom. Ha most elkezdenék nagybetűzni, még azt hinnék, hogy változtak a politikai nézeteim.:)

Paranoid Android2 2013.04.24. 11:18:30

@is: Aki gyurcsányhívő volt, az pont annyi realitásérzékkel rendelkezik, mint amit te az orbánhívőkről feltételezel.:)
A fletóra is küldtek vagy 2,7 milla sms-t az szdsz-szel együtt. Gondolom okosságból.:))))

TáltosBandi 2013.04.24. 11:22:55

@Puskát kellett volna hozni: Hát a Jobbik nem egészen az amire gondoltam.

Európa közepén vannak országok ahol fura, hogy mondjuk egy pártba tömörülnek, akik szerint a siketeket meg a szőkéket meg kellene regulázni mert a siketeknél van a pénz és el akarnak foglalni minket a szőkék meg amúgy is lopósak alkalmatlanok a munkára, szinte bármire.

Ha értesz.

Bolsi Buster 2013.04.24. 11:23:17

@Zka77: MInden párt megszívná ha értelmes civilizált emberek szavaznának csak rá.

is 2013.04.24. 11:24:51

@Buga.Jakab: "2010-es 2 706 292 fidess savazó 2/3-a normális ember...."

pont ez a baj, hogy Magyarországon ez normálisnak számít. homofob, rasszista, buta, rezsicsökkentést beszopó (vö. 3,60-as kenyér, Kádár népe). ez köszön ugyanis vissza a kormány munkájában, márpedig a közvéleménykutatások vissza is igazolják, hogy ez is kell az ő szavazóiknak, tehát az ő szavazóik ilyenek.

nem a FIDESZszel van baj, ők tényleg a szavazóikat képviselik. az az elrémisztő, hogy Magyarországon ilyen szavazók vannak. ugyanott tartunk, mint a középkori utazók leírásaiban, meg Jókai Mór, Móricz, Mikszáth, Ady, Örkény műveiben. a Paranoid Androidok az elrémisztőek.

Bolsi Buster 2013.04.24. 11:25:05

@TáltosBandi : A jobbik nem mond semmi ilyet igaz nem is jár hetente a zsinagógába hüségesküt tenni. Lehet hogy van aki pont ezért választja.

Zka77 2013.04.24. 11:25:57

@Puskát kellett volna hozni: viszont az egész ország megszívja, ha olyan pártot választanak meg az ország vezetésre, akikre értelmes ember nem szavaz :)

Én aszondom, kéne egy kapitalista párt, akik a legdemagógabb és legantikapitalistább programmal megszereznék a 2/3ot aztán bekerülve rendet tennének nagy TROLOLO kiáltások közepette :DDD

is 2013.04.24. 11:26:49

@Paranoid Android2: fiúk-lányok, ha bárki lát bármilyen logikai kapcsolatot a kérdésem, meg a válasz között, ne tartsa magában.

Paranoid Android2 2013.04.24. 11:28:28

@hun-bug: Nem akartalak megzavarni a szöveg nemértésében. Bocs.

is 2013.04.24. 11:29:00

@Nem tudom a nevem: "Azt kell megnézni, hogy ki adott nekik olyan feladatot, hogy járassák le az ellenzéki politikusokat."

Senki. Benne van szó szerint a jegyzőkönyvben. Laborc szó szerint mondja, hogy a főnöke hagyja, hogy ő a szakmáját csinálja, és ő mind a két oldalra kér terhelőt, szakmája szerint. Te nem olvastad el a jegyzőkönyvet, lebuktál.

is 2013.04.24. 11:31:05

@Puskát kellett volna hozni: "A jobbik nem mond semmi ilyet"

Nem? Ezt ilyen könnyen megy neked letagadni, elhazudni? Csuklóból, félmondatban? De akkor legalább nem kellene rögtön a következő félmondatban zsidózni egyet. :)

MACISAJT 2013.04.24. 11:32:34

Senki ne csodálkozzon hogy ide jutott az ország.

Németország is ide jutott volna , ha a háború után nincs nácítlanitás, hanem mondjuk Hitlert Jodl vagy Keitl,esetleg von Papen váltotta volna, a Német NemzetiSzocialista Munkáspártot(NSDAP) meg hivatalos jogutódként (!) vagyonátmentéssel(!) átnevezték volna "demokratikus" Német NemzetiSzocialista Párttá , a pártsajtónak meg mondjuk meghagyták volna a Völkischer Beobachter-t.

Mert Magyarországon pontosan ez történt. Kivették 1989-ben az " M" betüt az MSZMP-ből ( ami amúgy MUNKÁST jelentett), és mehetett a régi cégtábla MSZP néven.
És így vitték a pártvagyont, igen a Népszabadságot is, Hornék, Lendvaiak, Kovács Lászlók no meg az 1987-ben a Bősi beruházás gyorsításáról szerződést aláíró Medgyessy.

És ma a szemlőhegyi rekvirált apró antall villából irányítják a "demokráciát", ávosók és bolsevik tömeggyilkosok , tanácsköztársasági népbiztosok pereputtyai, itthon és Nyugaton a megmondóemberek.

Hogy egy klasszikust idézzek:" Európában még egy ilyen böszmeséget senki nem csinált".
És tényleg nem.

Paranoid Android2 2013.04.24. 11:33:02

@is: Aranybogár, úgy rémlesz nekem, hogy te mindig is az aktuális ballib ikon rajongója voltál.:)))) És az álláspontod mindig ebből a rajongásból következett. Vagy csak összekeverlek "és-sel" "vagy-gyal", esetleg "habárral-ral"?:))))
Amúgy ez a blog az Orbán bírálatának bírálatáról szól.:)))

Netuddki. 2013.04.24. 11:35:07

"ennyiresenkinemlehethulye"

Pedig de, lehet. A blog írója erre a példa...

Paranoid Android2 2013.04.24. 11:40:23

@kovi1970: Hú, de leütötted!!!:)))
És neked jutott eszedbe először!:))))
Mi az Androiddal az ilyen okosoknak írunk elsősorban.....

bkover 2013.04.24. 11:41:24

"a magyar társadalom értelmesebb kisebbsége", "árnyékosabb oldal"???
Ki vagy te és hogy és hogy jössz ahhoz, hogy ilyenek írjál, mint valamiféle Szentírás?
A magadfajtákra sosem fognak tömegesen szavazni az emberek, pont az ilyen seggbőlkirántós, okoskodó, nagyképű vélemények miatt. Bár attól mentsen meg az Isten, h az ilyenek kerüljenek egyszer hatalomra...

Zabaalint (törölt) 2013.04.24. 11:41:28

Én éppen fordítva látom, elsősorban Orbán (=Fidesz) demagóg-populista-vezérközpontú politikája az, ami miatt nincsen lehetőség a realista politika kibontakozásának Magyarországon, amíg Orbán politikai tényező, addig csak kényszer pályán tud mozogni az ország. A többi politikai párt nagyrészt a populista-demagógiát másolja, az MSZP Gyurcsány alatt a személyi kultuszt is a Orbánról másolta, a legnagyobb baj pedig, hogy soha senki nem mer hozzányúlni a költségvetés szent teheneihez, mert ilyen politikai légkört sikerült teremteni.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.04.24. 11:45:14

@Nem tudom a nevem: igen?
es ki adott neki olyan feladatot?

mert en sehol nem lattam erre utalo mondatot.
es valahogy a lejaratas maga is elmaradt, ugyanis hogy, hogy nem, nem tortent tomeges letartoztatas es karaktergyilkolas a fideszesek kozott. ezzel szemben az mszpsek kozott igen.

szoval kivancsi lennek, hogy ha tortent ilyen megbizas, akkor

1. hol van ez a szovegben?
2. miert kormanypartiakat kapkodtak el az ellenzekiek helyett?

szoval kicsit santit ez az egesz, ugyanis hogy ,hogy nem, a valosag eppen az ellenkezojet mutatja az allitasnak.

Fullánkos Algol 2013.04.24. 11:53:44

szerencsétlen kis rettegőkém, ha már ekkora az arcod, akkor nem ártana legalább tisztába lenned vele hogy micsoda a fidesz:
rogán - rákosi
szájer - ágoston péter mek.oszk.hu/00300/00355/html/img/7b.jpg
orbán - kun béla
pintér - garbai filmhiradok.nava.hu/watch.php?id=5227
kövér - tisza istván
gyurcsány meg a klebelsberg volt, előtte meg a metternich
a magyar néplélek meg azért süllyed le a szintedre, mert mindent megtesz a fajtád a lerángatására, hülyéket tényleg kisebb kihívás irányítani

pástétom 2013.04.24. 11:55:28

@Vahakomb: "Balosok, liberálisok és egyéb országromboló balf...szok! Csak ennyit mondok: Laborc!"

Én meg csak annyit mondok: UD Zrt, te faszarcú!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.04.24. 11:56:55

@Vahakomb: nem erted, ugye?
a titkosszolgalat feladata az illegalis feladatok elvezgese az allamnak. az, hogy leuljenek es az allam neveben bunozokkel targyaljanak pl. vagy bergyilkossag, betores, kemkedes es egyeb buncselekmenyek az allamnak.

ami a rendoroknek es masoknak tilos.

Netuddki. 2013.04.24. 12:02:55

@Paranoid Android2: Valami értelmesebbel próbálkozz! Azzal nem érsz semmit, hogy fikázod a (volt) olvasóidat.

Amit nyomatsz ebben a bejegyzésben semmi más mint a hivatalos fideszes propaganda. Mindig mindenki hülye, csak a fidesz helikopter. Ja, tudod ki veszi be ezt. Próbálkozni ettől persze még lehet. Jövőre miből fogsz megélni ha "véletlenül" nem az orbánék nyernek?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.04.24. 12:14:31

@Paranoid Android2: Értem. És akkor Orbánt miért nem? Ezek szerint ő mondjuk jóravalóbb, mint Bajnai? Ha igen, akkor miért?

Nem tudom a nevem (törölt) 2013.04.24. 12:19:18

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: "igen?
es ki adott neki olyan feladatot?"
Te mondtad, hogy csak a feladatát végezte, semmit nem követett el. Gondoltam, hogy ha ilyen tájékozott vagy, akkor ezekre a kérdésekre is tudod a választ :)

És ha valakinek van egy feladata, akkor nem kell hozzá túl sok ész, hogy kikövetkeztessük, hogy azt valakitől kapta. Nem? :)

"szoval kicsit santit ez az egesz, ugyanis hogy ,hogy nem, a valosag eppen az ellenkezojet mutatja az allitasnak. "
Persze persze. Az összes, a baloldalt hátrányosan érintő ügy így indul, hogy a valóság az tökmás...

A legjobb az egészbe az, hogy ilyenkor egzakt bíróság által is hitelesnek mondott bizonyítékokat követelők akarják a jobboldali embereket halálra ítélni egy-egy komment vagy blogbejegyzés alapján :)

Bolsi Buster 2013.04.24. 12:21:26

@pocakos focista: Hogy a faszban lenne Orbán választójának Bajnai mint a maszop és személyesen gyurcsók mester apródja alternatíva?

Álmodik a nyomor. Hamarabb lesz Vonából ME, 10-15 év múlva.

Paranoid Android2 2013.04.24. 12:26:28

@pocakos focista: Önmagában szórakóztatóbb a ballibeket bosszantani. Meg nekem is az esik jól.:)))
Nyilván rengeteg baj van ezzel a kormányzással, de a ballib gyalázkodás annyira gyenge, hogy ciki velük bármiben is egyetérteni.
Amúgy szerintem Orbán fényévekkel áll a bajnai féle bagázs fölöt.
De ez a bajnaigyurcsány entitás helyzetéről szóló állítás és nem az OVéról.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.04.24. 12:27:40

@Nem tudom a nevem: mutass ra, hogy hol bizza meg laborc portikot azzal, hogy az ellenzekre nezve terhelo adatokkal szolgaljon, avagy az ellenzeket lejarassa.

ezek utan kerem azok nevsorat, akiket ezen informaciok alapjan besaroztak, letartoztattak.

az ugyanis biznyitana ezt-azt. ez jelenleg semmit nem biznyit leszamitva azt, hogy a fidesz utgyanazt csinalja most is, amit 20 eve elkezdett, amikor balliberalis demokratabol atvaltott korporista bunozoi csoporta. azaz feketit, saroz, karaktergyilkol biznyitekok nelkul.

erdekes modon ugyanis akikre nagyon hivatkoztok, hogy "fuu.. a korrupt szocik"mind a szocik iddejeben kerultek letartoztatasra, ezzel szemben a nagy elszamoltatasbol loszar nem lett, sem gyurcsany nincs bortonben, sem koka, senki, mert mint kiderult, az egesz elszamoltatosdi egy kamu es kampanyfogas volt.

de mondom, orommel varom a biznyitekaidat es azt az idezetet, ami alatamasztja az allitasaidat.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.04.24. 12:32:00

@Puskát kellett volna hozni: Ezt meg miért írtad nekem? Tisztában vagy a jóravaló szó jelentésével? Nem azt jelenti, hogy kormányravaló, vagy hogy meg fogja verni az Orbántot, vagy nem is tudom, hogy mi bajod van neked...

csárli hárper 2013.04.24. 12:32:00

2013-ban ez még kérdés, hogy mi a fidesz?
maffia, mi más?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.04.24. 12:33:50

@Paranoid Android2: Hát jó, ha fényévekkel áll fölötük... Mindig tanul az ember, a kormányzás mértékegysége a fényév. Ezt felírom, még ha a kérdéskör néminemű leegyszerűsítésének tünik is.

Vahakomb 2013.04.24. 12:35:01

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: "... az allam neveben bunozokkel targyaljanak pl. vagy bergyilkossag..."

Na, de miért is tárgyalt söpredék laborc a bűnözőkkel? Ha még nem olvastad volna, elárulom: azért, hogy az ellenzéket ellehetetlenítsék bármi áron!

Jajj, Istenem! Ments meg engem az ilyen balliberális kormányoktól!!!

s 2013.04.24. 12:40:18

"a magyar társadalom értelmesebb kisebbségének sosem jutott ideje és ereje arra, hogy olyan meghatározó nemzeti pártot hozzon létre, amely alulról építkezik és amelyben a tömeges állampolgári részvétel képes kezelni a nagypárti léttel járó diszfunkciókat"

Öreg, nem hozok létre pártokat. Érted, baszod? Nem a dolgom. Nem vagyok politikus. De egyben azt sem tűröm, hogy egy ilyen jöttment senkiházi, mint amilyen te is vagy lehülyézzen. Csak azért, mert a szart választotta valami helyett, amiről azt hitte, hogy az a szarabb. A kurva nénikéd hülye. Te vagy hülye, te szerencsétlen baromarcú, hogy itt merengsz, hogy szerinted a fidesz aztán kurva jó, mert te azt szereted, ha ők lopnak meg. Menj te el a büdös picsába.

Nem tudom a nevem (törölt) 2013.04.24. 12:40:55

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Te se vagy semmi! Laborc ügyben bizonyítékokat követelsz, de alatta egy bekezdésel már mindenféle bizonyíték nélkül vádolod a neked nem tetsző politikusokat... :)

"erdekes modon ugyanis akikre nagyon hivatkoztok, hogy "fuu.. a korrupt szocik"mind a szocik iddejeben kerultek letartoztatasra, ezzel szemben a nagy elszamoltatasbol loszar nem lett, sem gyurcsany nincs bortonben, sem koka, senki, mert mint kiderult, az egesz elszamoltatosdi egy kamu es kampanyfogas volt."
Én nem gondolom, hogy most ez az ország legnagyobb problémája, de ha ilyen okos emberek, mint Te is ezt állítják, akkor lehet olyan pártokat is kormányra juttatni, akik ezt komolyabban csinálják. Ez a viszonylag könnyen megoldható problémák kategóriájába tartozik.

angyalföldi partizán 2013.04.24. 12:43:29

én már döntöttem. holnapután neki vágok gyalogszerrel meg egy batyuval a hátamon a nagyvilágnak. nem lesz már itten burzsuj verés,vagyon eistand,nekünk, ballib kommancsoknak, harangoztak.
nem csórelhetünk teljes nyugalommal,miközben arcunkon üdvözült mosollyal magyarázzuk a pór népnek,hogy ez nekik miért is lesz jó.majd visszajövök 20 év múlva,hátha megtalálom a következő generációban a mi nagyjainkat, Lendvay nénit,Laci bácsit,Fletót,Gordont,Megyót stb.
boldog vagyok,hogy velük lehettem és együtt reménykedhettünk egy fasza kis kleptokráciában,de a burzsujok ezt is elvették tőlünk.fel a fejjel ,pár évtized és ismét nekünk nő majd a fű. No Pasaran.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.24. 12:45:23

@MACISAJT:

"Németország is ide jutott volna , ha a háború után nincs nácítlanitás, hanem mondjuk Hitlert Jodl vagy Keitl,esetleg von Papen váltotta volna, a Német NemzetiSzocialista Munkáspártot(NSDAP) meg hivatalos jogutódként (!) vagyonátmentéssel(!) átnevezték volna "demokratikus" Német NemzetiSzocialista Párttá , a pártsajtónak meg mondjuk meghagyták volna a Völkischer Beobachter-t."

Valószínűleg ez történt volna, ha sikerül a Hitler elleni merénylet. De nem sikerült, s Németországot legyőzték.

Alapvetően azonban ez teljesen mindegy.

fuhur 2013.04.24. 12:57:06

"A Fidesz és Orbán Viktor, vagy Orbán Viktor és a Fidesz a magyar társadalom mintegy 20-25 százalékának reakciója arra, amit az mszpszdsz néven futó bűnözői konglomerátum csinált az elmúlt évtizedekben."

Tévedsz. A fidesz egy másik család akiknek sikerült jobban összpontosítani az erőforrásaikat, és elérték a state capture állapotát. Innen kezdve nem kell a fideszes "hagyó"nak nokiásdobozban kihozni a pénzt a BKV tól, mert egyből hivatalos úton utalják S. Lajos számlájára. És ha verőemberek kellenek ahhoz se kell külön titkos utakon megbízni bárkit hanem K. Gábor szépen felveszi őket a fradi security be nyugdíjas állás állami elszámolással. Ezzel a magánzsbekben irányúló állami pénzek kb megtízszereződtek, és még csak titkolózni sem kell.

"Tetszik, nem tetszik a Fidesz -féle megoldás inkább megfelel a magyar népléleknek"

Ebben sajnos igazad lehet. Ezek szerint a magyar néplélek szerette kádár jánost és 56 az aljas idegen hatalmak akciója volt. Sajnos a magyarok buta, lusta, aljas nép.

parrre 2013.04.24. 13:07:16

Én azért a bajnaira fogok szavazni, ha nem gond

regress 2013.04.24. 13:13:34

@Vahakomb: miért egy söpredék maffiózó a belügyminiszterünk?

Vahakomb 2013.04.24. 13:30:01

@regress: "miért egy söpredék maffiózó a belügyminiszterünk?"

Erről én semmi konkrétumot nem hallottam, csak hülyeségeket. De, regress, ha ez igaz, akkor természetesen ő ellene is legalább egy nyomozást kellene indítani! Mindjárt azután, hogy söpredék laborcot vasra verik, s örökre tömlöcbe vetik!

sanyix 2013.04.24. 13:47:32

ezért fogok szavazni a fityisz, maszop, szadesz és bárki akinek közük volt hozzá (beleértve bajnai) ellen...

Mitumén mondjuk az lmp-re.
Olyan nincs akiRE szívesen szavaznék.

Vannak ezek a jelentéktelen zöldhippik, meg a magát 2-nek láttatni próbáló de valójában egybe tartozó bűnözői konglomerátum, a fidesz, maszop és csicskapártjaik.
Sok választás nincs.

2013.04.24. 13:48:20

Aki elkövette az írást az egy seggfej. "Gyurcsány a Parlementen kívül szedte meg magát..."

Szerintem Fletóka egy rojtos, kakis gatyával sétált be a vagyonba, amit Apróék összeharácsoltak!

Bolsi Buster 2013.04.24. 13:55:03

@Lindalinda: Úgyérted Apróék is valahogy egy olyan korban lettek tehetősek, amikor mindenkinek azt osztották, hogy egyenlőnek lenni menő.

Persze valahogy közben elloptak mindent most meeg hogy úgy ahogy polgári világ van annyi tellik tőlük hogy csődbe viszik a lopott cégeket...

deruyter 2013.04.24. 14:12:07

A fidesz válasz a gyurcsány stb. komcsi rendszerre? Ez mekkora baromság mármegbocsáss. És a 90-94 is az ő kormányzásuk volt? Ha-ha. Tehát ami nem siker azt fogjuk rájuk, ami elmegy vagy szerinted jó, az fidesz és jobboldal. Ez aztán az elemzés. Az ugye nem zavar, hogy ezek a "komcsik " vagy nevezzük pártfüggetlen hatalomátmentőknek stb. tömegével vannak benn a fideszben és holdudvarában. Szerintem ezt a többség már tudja. Csak nem lát olyat, ahol nicsenek ilyenek. Mondjuk van ilyen, de nem akarok itt konkrétan senkit reklámozni. Na jó, legyenek a zöldhippik :). Persze erre mindjárt jön majd egy nagyon objektív komment, hogy az Szdsz utódpártja, aminek ugyan semmi alapja nincs, de jobboldalon bevett dogma. Gyurcsányt és Mszp-t és a kései szdsz-t és sem tartom sokra, de legalább nem pofáztak bele mindenbe. Viszont loptak rendesen. A fideszről talán el lehet mondani, hogy némileg kevesebbet lopott, de csak mert kevesebb ideje volt rá. Tessék már kinyitni a szemeket, olyan pofátlanul lopnak hogy az vérlázító.
Ezt a Laborcos ügyet, meg majd hiszem, ha minden kiderült. Elvileg jogállam volnánk vagy mi a fene, ártatlanság vélelme. Nem tudom lehet, hogy csak én emlékszem, de a fidesz 98-ban a parlamenti választás után bedobta a megfigyelési ügyet, ami aról szólt, hogy az önkorm választás előtt besározza az előző kormányt. Semmit nem tudtak bizonyítani, de a célját az ügy elérte, Kosztolányi Dénes vezetésével.

Reterro 2013.04.24. 14:15:22

Egy érdekes írás a magyarországi és felvidéki magyar támogatások kapcsán

mediagerilla.com/van-mit-tanulnunk-magyarorszagtol/

Megfigyelo 2013.04.24. 14:21:39

Ez a poszt úgy marhaság, ahogy van -- és akkor még finom voltam.

zsg? 2013.04.24. 14:30:51

Érdekes egy poszt ez, ahol az mszpszdsz a bűnözők hada, a fidesz meg az ellenpólus. Az a sajnálatos valóság, hogy mindkettő egy rohadt maffia, bűnözők gyülekezete. Csak az ideológiai rizsa a különböző, de lassan már az se.

deruyter 2013.04.24. 14:34:49

@deruyter: Azt értem ,hogy fáj, hogy sokan összelopták magukat a rendszerváltáskor. Ez nekem sem tetszik. És akceptálható törekvés, hogy az ilyeneket tartsuk távol a politikától. Törekedni kell erre mindenképp. De két dologban van a posztíró naggyon nagy tévedésben. a) Ha a fidesz van kormányon, nem lesznek ilyenek a hatalom közelében. b) egyáltalán nem lesznek másmilyen lopók a közelben.
Ergo hiába tesszük mondjuk gyurcsányt partvonalra, vannak olyan spanjai, akik most is ott zsizsegnek a hatalom körül, pártfüggetlenül.

deruyter 2013.04.24. 14:36:05

@zsg?: Fizetett poszt. Nem is értem miért erőlködünk itt.

luis5 2013.04.24. 14:37:23

@elwood: "gyurcsány egy nagyságrenddel intelligensebb mint orbán, a parlamenten kívül szedte meg magát. fejből lenyomott közgazdászoknak olyan előadást amit orbán vagy matolcsy meg sem értene."

Erre muszáj reagálnom.
Ez egy tipikusan elvakult "hívő" vélemény- a másik oldalon is van bőven.Az intelligencia az a dolog amikor meglevő ismeretket kell újra szintetizálni. Ez Gyurcsánynál:0 hatékonysága, ven egy mantrája, a világot akarja a véleményéhez igazítani. Politikusnak, embernek:00
Kítűnő közgáz előadást mindenki tud tartani, akinek van előadői készsége. Miferinknek van, elismerem. Csakhogy ez alapvetően egy színészi teljesítmény a mögöttes tartalma 0. Ha ekkora közgáz elme- amit bebizonyított hogy nem az- akkor ennek SEMMIFÉLE hozadékát nem láttuk. Tehát politikusnak IS: Unatuglich-A-L-K-A-L-M-A-T-L-A-N. Mehet a levesbe jövőre, Bokros, Ungár, Fodor és a többi zombi mellé.

luis5 2013.04.24. 14:41:42

@Fidesz banda simlizte el a trafik bizniszt is!: tr most komolyan gondolod, hogy ezt a k hosszú beírást elolvassa bárki is? Ird azt: Utálom OV-t. és akkor mindenki érti mit akartál írni :-)

deruyter 2013.04.24. 14:48:25

Ja még annyit, anno 3 olyan embert ismertem, aki már a 90-es évek elején belépett a fideszbe és jelölt lett bármilyen szinten. Ergo befutott. Na most eből a legnormálisabbat kirakták a pártból. A nagyarcú legkönyöklősebb a megyei közgyűlésbe jutott, aztán városatya lett. A legszervilisebb erősen s**nyalásra alkalmas, meg országos listás parlamenti képviselő sőt úgy hallom, most már helyettes államtitkár is. Hát ennyit a szelekciós mechanizmusokról. És amíg ez így működik senki ne reménykedjen benne, hogy normális politikusaink lesznek.

2llkedő 2013.04.24. 14:54:11

@luis5: Az intelligencia az a dolog amikor meglevő ismeretket kell újra szintetizálni. Ez Orbánnál:0 hatékonysága, ven egy mantrája, a világot akarja a véleményéhez igazítani. Politikusnak, embernek:00
Kítűnő közgáz előadást mindenki tud tartani, akinek van előadői készsége. Piktorunknak van, elismerem. Csakhogy ez alapvetően egy színészi teljesítmény a mögöttes tartalma 0. Ha ekkora közgáz elme- amit bebizonyított hogy nem az- akkor ennek SEMMIFÉLE hozadékát nem láttuk. Tehát politikusnak IS: Unatuglich-A-L-K-A-L-M-A-T-L-A-N.

Buga.Jakab 2013.04.24. 14:58:11

ez a fides:

""Besétált hozzám egy férfi azzal, hogy tudja, nem nyertem a trafikos pályázaton, ő viszont igen, és szívesen átvenné az üzlethelyiséget" - mesélte az Indexnek egy felháborodott trafikos a Kosztolányi térről. Elmondta, már 16 éve üzemeltet trafikot, komoly tapasztalata van, és megdöbbent, hogy végül mégsem nyert a pályázaton."

és ez a fides: manyup megvédése
és ez: katastrófák megvédése
és ez: visszamenőleges jogalkotás
és ez: bilincses kamukampány
és ez: választási igéretek egymilla munkahejről
a fides ez is: AZONNALI RADIKÁLIS NAGYARÁNYÚ ADÓCSÖKKENTÉSE !!!

dimitrij 2013.04.24. 14:59:12

@ob.szerver: 92 óta, lásd székház ügy...

Buga.Jakab 2013.04.24. 14:59:30

és ez is fides: 25 ról 27%-ra csökkent az áfa
fides még: a 7éves eu támogatás 25 ről 20 milliárd euróra NŐTT
ez is fides: senkit nem hagyunk az útszélén... a trafikjában pityeregni...

Cica a SzélsőJobbBaloldalról 2013.04.24. 15:04:54

Köcsög indexről megint idekeveredtem, de ha már itt jártam elolvastam ezt a fost, mert időm mint a pelyva... :)))

Kedves blogger, minősíted magad csak azzal hogy a Kedves Vezetőt és a Pártot nagybetűvel írod, a többi ballib foscht meg kisbetűvel hiteltelen vagy, mint a két oldal. Fölösleges így bármit is idehánynod, akárcsak mint nekem, de persze tugggyyuk hogy a blog.hu végtelen...

Legközelebb jobban figyelek basszameg.
:)

Buga.Jakab 2013.04.24. 15:07:23

jaa és a zálamadóságot is CSÖKENTETTÉK 19 ezer milliárdról 22 ezer miliárd forintra...

pont a maynup a különbség:)))

Cica a SzélsőJobbBaloldalról 2013.04.24. 15:12:36

@Buga.Jakab: Felcsökkentették, nem tudtad? Olvass többet!!!
:)))

én sajnálom 2013.04.24. 15:28:12

Az érvelésben helyet kap hálózatok szerepe. De az ügynökség felülvizsgálatára és az akták nyilvánossá tételelére, persze a Fidesz sem kerít sort. Ez szerintem megkérdőjelezi az egész okfejtés hátterét.

regress 2013.04.24. 15:29:33

itt már minden orbán,nyerges,simicska,pintér családé lesz.meg egy-két ngyobb vezető rokonságáé.az emberek meg "jobbágyok",a röghözkötés már megvan..

Lencsés István 2013.04.24. 15:30:17

@Szevasztok: Nincs diktatúra MAGYARORSZÁG - on mert akkor te se hazudozhatnál itt névtelenül , tehát ennyit erről . :) ;)

Buga.Jakab 2013.04.24. 15:35:16

@Lencsés István: ha most geoproxy n lennék írnék neked szépeket...

mérgező 2013.04.24. 15:37:44

@Terézágyú: Ez a totális szellemi leépülés hallod!:) Örömmel farolsz az egyiknek, csak hogy ne a másik ugorjon meg. Bravó!
No de mit csináljak én és a hozzám hasonló, aki nem kívánja hogy rámásszanak? Nem fogod elhinni én nem vágyom rá! Hidd el jobb ha senki se mászik rád, ha csak nem szereted.
Ez esetben megértelek.

mérgező 2013.04.24. 15:38:55

@Lencsés István: Meg azért sincs, mert te azt mondtad.
De miért kiabálsz?

Lencsés István 2013.04.24. 15:46:42

@Buga.Jakab: Tehát félsz , hát ezen nem csodálkozom , ezek a divatmagyarok ....

@mérgező: Nem kiabálok , tiszteletből írom nagybetűvel MAGYARORSZÁG - ot . Ha nem tetszik , nem reagálsz , ennyi .

Buga.Jakab 2013.04.24. 15:50:07

@Lencsés István: egy demokrata sose fél...

csak óvatos...

buga jakab vagyok ! a fa mögül hátulról fojtlak meg!

magyar magyar vagyok !
a tenkeskapitányával tőrbe csallak...

amugy a haverom az ezeri baltás a példaképem...
talán engem is kitüntetnek majd...

Buga.Jakab 2013.04.24. 15:54:30

@Lencsés István: amugy csak ketten vagyunk rendes magyarok ezen a kva szájber világban a libsik között akik névvel merünk kommentelni IGAZI NEVÜNKKEL...

én Buga Jakab és te Lencsés Pista !

Lencsés István 2013.04.24. 16:12:46

@Buga.Jakab: 1 . Mondatkezdés nagybetű . 2 . Félsz ez bebizonyosodott feljebb . Lásd . : Kurva , ugyanis merd kiírni . 3 . Ilyenek nincsenek hogy " .... libsik .... " . 4 . Én nem vagyok Lencsés Pista , tehát még hazudsz IS .

Buga.Jakab 2013.04.24. 16:22:38

@Lencsés István: Pistukám nem te vagy az????

azt hittem te IS igazi névvel nyommulsz !

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2013.04.24. 16:44:33

aki orbanra szavaz, azerbajdzsanra szavaz

fehérfarkas 2013.04.24. 16:53:46

Hű, ez nagyon jó poszt lett. Ha valami tárgyilagos elem lett volna benne, akkor tudnék vele mit kezdeni. De ez az izomból való komcsizás, főleg, hogy még az Antall-kormány is valójában a szociké volt a beépített ügynökeiken keresztül. Akkor az Orbán-kormány és a Fidesz frakció micsoda? Több egykori MSZMP tag, III/II-es és KISZ-es ül a Fidesz frakciójában mint az MSZP-ben (beleértve ebbe a KISZ-es Orbánt és Kövért is). Akkor Orbánnal és Kövérrel egyetemben ezek is biztos mind a szocik beépített ügynökei, ugye? Mert logikailag ez következik a posztból.

Ezért tart itt az ország, mert 23 évvel a rendszerváltás után még mindig a zsigeri komcsizás megy, ahelyett, hogy felfognánk, hogy a világ már rég elszáguldott mellettünk, és a zsigeri komcsizással egyetlen ország sem lett sikeres. Főleg úgy nem, hogy a köpönyeget forgatott komcsik komcsiznak le másokat. Többek között engem is, csak mert nem vagyok fideszes szavazó. Pedig az általános sulit én már a rendszerváltás után a kapitalizmusban fejeztem be, és ott jártam a gimit meg a fősulit, és dolgozni is már a kapitalizmusban dolgoztam.

Kedves Posztoló: szavazz a szerinted kisebb bűnbandára, akik elvették az emberek 3000 milliárd forintnyi nyugdíj-megtakarításait. Na és mi lett ezzel a pénzzel? Csökkent az államadósság? Egy frászt! Most magasabb, mint ahogy a kormányzást átvették!
Ja, és valóban a szocik is korruptak voltak, de a Fidesszel ellentétben soha, de soha nem vonták kétségbe a magyarságomat! Soha, de soha nem hazaárulóztak le!
Tudod, ha már a két korrupt banda közül lehet csak választani, akkor inkább azt választom, aki békén hagy, és nem próbálja a lopásáról bemagyarázni nekem, hogy az adomány. És nem várja el, hogy hálás legyek azért, amiért kirabol - hanem legalább csendben teszi.
A Gyurcsány-fóbia meg már betegségnek számít. Gyurcsány egy jó darabig örül, ha pártja pár képviselőt be tud juttatni ellenzékbe a parlamentbe. Ha te ettől az embertől úgy félsz, hogy még blogot is kell írnod a fóbiádról, akkor tényleg kezeltessed magadat!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.04.24. 16:56:16

@valaki23: ha az mszp ellen akarsz szavazni, ne a fideszre szavazzál.
Ángyán óta még a leghülyébbnek is tudnia kéne ezt

toportyánzsóti 2013.04.24. 18:17:35

A narancsmaffia KGB által grundolt és háttértámogatott szekta.Ha felnősz pubi akkor rájössz.Nemzetidegen machiavellista siserehad,nemzeti lózungokkal álcázva.

vizesnyolcas 2013.04.24. 19:27:56

"... a magyar társadalom értelmesebb kisebbségének sosem jutott ideje és ereje arra, hogy olyan meghatározó nemzeti pártot hozzon létre, amely alulról építkezik és amelyben a tömeges állampolgári részvétel képes kezelni a nagypárti léttel járó diszfunkciókat."
Ilyenben ne reménykedj! Ilyen nem létezik. Egyfelől a politikát demokráciában pénzre játszák, másrészt egy igazi alulról építkezés egy atomizált fogyasztói társadalomban nem juthat el a választók ingerküszöbéig. Ha mégis, addigra már rég átvette benne az irányítást egy diktáló vezérkar hatalomtechnikában jártas profikkal, dörzsölt pártpénztárnokkal.

Lencsés István 2013.04.24. 21:20:15

@Buga.Jakab: Nem vagyok " Pistuka .... " . Ha nem tanulsz meg olvasni , akkor ma és itt ezen a blogon utolára reagálok rád . Mekem a nevem kinn van , csak te nem tudsz olvasni .

Buga.Jakab 2013.04.24. 21:36:33

@Lencsés István: " Ha nem tanulsz meg olvasni , akkor ma és itt ezen a blogon utolára reagálok rá"

ok, nem tanul ok meg olvasni !!!!

sajnálom hogy utojjára szóltál hozzám:)

Lencsés István 2013.04.25. 09:37:09

@Buga.Jakab: Új nap , új esély . :) 1 . Mondatkezdés nagybetű . 2 . Ha idézel , pontosan tedd , köszönöm szépen . :) 3 . Se írni , se olvasni nem tdusz . 4 . Az iróniád kurva gyenge . ( Látod én nem fosom mint te . :) ;) :D . )

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2013.04.26. 13:57:18

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:

"a titkosszolgalat feladata az illegalis feladatok elvezgese az allamnak. az, hogy leuljenek es az allam neveben bunozokkel targyaljanak pl. vagy bergyilkossag, betores, kemkedes es egyeb buncselekmenyek az allamnak.
ami a rendoroknek es masoknak tilos."

Itt most a cigánygyilkosságokra gondolsz, ugye?

toportyánzsóti 2013.04.27. 07:59:55

@don Fefinho: Bezzeg.Az eget hasonlítod egy rakás ürülékhez.

don Fefinho · http://bunkonyilas.blog.hu/ 2013.04.27. 09:55:00

@toportyánzsóti: Ég és ürülék. Igen. Nekem is pont ilyen alternatív köztársasági elnök kéne.

www.youtube.com/watch?v=yNiRYDUkKAI

Ráadásul még ezt is megpuccsolták, erre:

www.youtube.com/watch?v=I5JMu3MwvIY

Arról meg inkább ne beszéljünk, hogy a fél néhai állampárt meg az ávósfiókák már ott settenkednek a Bajnai kásája körül.
Kösz, de akkor már inkább szavazok jobbra.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.04.29. 15:38:53

A poszt azóta okafogyottá vált, mivel az utóbbi pár napban hajszálpontosan kiderült, mi a Fidesz. Gondolom lesz majd poszt a trafikmutyiról is, csak Android egy igazán ütőssel akar jelentkezni, és a jó munkához idő kell... állítólag Krakkó Ákosék a Célponttal is gyúrnak a témára...

:DDD

homoródkarácsonyfalváért 2013.07.27. 21:19:29

Az írás jó, a kommentek még jobbak! Mármint az Orbánt szidó, valamint Paranoidot teljesen félreértő kommentek.
A kommentekből kiderül, hogy a Fidesz mégis csak tud valamit, amit egy rendes polgári párt soha nem tudna:
"Nem gondolkodó emberek ellenzéki részét kell legyőzni, hanem egy gyűlöletből erőt gyűjtő halmazt társasággá szervező politikai trágyadombot."
süti beállítások módosítása