Az LMP lehetmástalanodása

 2010.08.16. 11:25

 

 

Az LMP regionális akármicsodája a párt budapesti listájának második helyére telepítette Kaltenbach Jenőt.

Ha van nyilvánvaló szavazatszerző és szavazatmaximalizáló manőver, akkor ez az. Nevezett kisebbségi ombuccmanói tevékenységének alapelveit csak az tudja megkülönböztetni az szdsz vonatkozó álláspontjától, aki eséllyel és motiváltan versenyezne a „Ki a jobb liberális bauer tamás vagy az apukája?” című vetélkedőn.

Kaltenbach sem képviselői, sem politikai, sem városvezetési és üzemeltetési tapasztalatokkal nem rendelkezik, viszont tetszik mindazoknak, akiknek szdszmszpés kötődéseit csak a zsidónegyed (természetesen szigorúan üzleti alapon történő) lerombolása volt képes időlegesen elmetélni.

Kaltenbach továbbá képes arra, amire még az mszp-ben sem mindenki, hogy kimutassa, a BKV jövendő (habár kétségtelenül egyelőre csak reménybeli) konszolidációja eredendően kisebbségellenes, rasszista, kirekesztő, homofób intézkedés, mert a jegyet nem vásárolni nem szándékozók között bizonyosan többségben vannak azok, akik nem a többséghez tartoznak. (Ez abból a körülményből következik egyébként, hogy a jobboldali városvezetés bizonyosan nem hozna olyan döntést, amely nem a többségnek kedvez, tehát ebből következőleg nyilván a kisebbségekre nézve hátrányos döntéseket hoz. Teszi ráadásul ezt ösztönösen, lényegéből adódóan, mindenféle mérés és számolgatás nélkül. Még jó, hogy mi ezt tudjuk és fellépünk ellene!)

Kaltenbach mszpés kötődései ebben az összefüggésben nem lényegesek, mert nem lényegesek. Hiszen Kaltenbachnak sem lényegesek, hiszen jó politikai érzékkel nem az mszp listájáról kerül így be a budapesti közgyűlésbe, hanem az LMP-éjéről, ami azért egy kicsinyég kevésbé stigmatizáló, mint a horváth csaba mögött vigyorogni.

A baloldali értelmiség e jeles figurájának LMP-be difundálása egyébként üzenet értékű, ugyanúgy, ahogy az országszerte fellelhető Baloldali, esetleg Civil Összefogás jelöltjeként felbukkanó tömegek is, akiknek 3 milliméteres mszpés logóját, csak tökéletesen beállított szemüveggel lehet megtalálni az Alsódabasi Citerakör és a Hetvehelyi Madártenyésztők Egyletének igényes emblémái között, valahol a szórólap legalján.

Egy politikai pártot mindig apró lépések navigálnak bele a szeméttelep közepébe. Ilyen apró lépés tipikusan az, amikor megjósolhatatlan mennyiségű plusz szavazat érdekében valami jól hangzó külsőst nyomnak be egy saját ember helyett a legfontosabb listájukra.

Mert Pesten azért vannak saját emberek, ugye?

 

 

 

Címkék: mszp kaltenbach jenő lmp budapesti lista

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/api/trackback/id/tr422225169

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Közösségi Médiában is Hajráznak a Főpolgármester-jelöltek 2010.08.19. 09:25:39

Már csak 56 nap, és ikszelhetünk. Vajon a választások előtt hogy állnak az online hírveréssel a budapesti főpolgármester-jelöltek?Horváth Csaba a májusi ingyenes BKV és APEH ügyeivel igen nagy kiugrást produkált, de ha megnézzük a következő időszakot, ...

Trackback: Az LMP visszavág: maflás a szocialistáknak 2010.08.17. 10:40:26

Az MSZP még mindig nem tudta eldönteni, hogy az LMP kell nekik, vagy csupán a szavazótáboruk, hogy édesgessenek vagy riogassanak. Most azonban az LMP visszavágott. (Fotó: MTI) Mit akar az MSZP? Az MSZP milliónyi stratégiai problémája közül a legsürg...

Trackback: Miért igen? Miért nem? 2010.08.16. 16:09:12

A kopogtatócédulákat mától postázzák, szóval hivatalosan is elkezdődött az önkormányzati választások kampánya. Ennek kapcsán arra gondoltam, hogy végigveszem a főpolgármester-jelölteket: kire miért érdemes, és miért nem érdemes szavazni? A versenyzők s...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MickthePick 2010.08.16. 13:45:25

"(habár kétségtelenül egyenlőre csak reménybeli)"

Nem egyeNlőre vaze, hanem EGYELŐRE. Kis magyar lecke.
(bocs, de mindenhol irtom, ahol látom).

Paranoid Android2 2010.08.16. 13:47:13

@MickthePick: Ircsad, de kijavítani nekem kell.:)))

Paranoid Android2 2010.08.16. 13:47:50

@MickthePick: Ircsad, de kijavítani nekem kell.:)))

wow12 2010.08.16. 13:52:19

Kit lep ez meg? Engem biztosan nem.

Samuzia 2010.08.16. 13:58:59

Az LMP játsza a fejét közben összeszedi a volt káderokat lassan. LMP számomra még mindig szdsz újratöltve.

Monarch (törölt) 2010.08.16. 13:59:54

@MickthePick: A magyar anyanyelvi beszelok tobbsege mar egyaltalan nem vagy alig erzi a kulonbseget, siman egyenloret mondanak akkor is, ha egyelore kellene.

Tehat mar csak azt mondhatod, hogy az egyenlore az nem valasztekos itt, de semmikeppen sem helytelen. Idovel valasztekos is lesz.

OftF 2010.08.16. 14:00:05

Nem értünk egyet. Ez nem szavazatmaximalizáló manőver. Ez bukás. Majd meglátjátok.
Viszont esély az MKKP-nek :D

sanyisanyi 2010.08.16. 14:03:47

Amikor létrejött ez a pártocska, mennyit tagadták, hogy ők kötődnének más pártokhoz.
Ehhez képest ugyanazt csinálják, mint az szdsz.

parttalan 2010.08.16. 14:07:30

Kaltenbach-ot az LMP megvette kilóra. Nem lehet más a politika.

Paranoid Android2 2010.08.16. 14:16:28

@Monarch: Objektíve az a baj, hogy az oktatás elmúlt évtizedekben nem tanította meg a nebulókat magyarul írni olvasni és beszélni.
Én egyébként dikszlekszicás vagyok, de miután ezt a hetvenes években a tanárnénim nem tudta, viszonylag elfogadható mértékben megtanított írni és olvasni.
Ha az elmúlt 8 évben lettem volna iskolás, ma analfabéta lennék.
De helyesen írni csak akkor tudok, ha nagyon odafigyelek. És nyilvánvalóan nem figyelek oda.
Amúgy persze nem szeretjük a grammarnacikat, különösen, mert végül is igazuk van. Szörnyű lehet azoknak, akik tudnak helyesen írni, látni itt a neten ezt a sok gondozatlan szöveget.
Az egyenlőre, meg az egyelőre meg olyan bonyolult.
De azért annyira udvarias lehetne, hogy nem rögtön az első komment.:)

Piszkos Freud 2010.08.16. 14:21:04

@Monarch: Ez OFF.
De helytelen. Amennyire az is, hogy én nem "csinálnák" ilyet. Akkor is az, ha sokan alkalmazzák.

Az igényesség ott jelentkezik, hogy legalább megpróbálsz helyesen beszélni és írni.
/ON

Piszkos Freud 2010.08.16. 14:21:59

Lassan bebizonyosodik, hogy csak Lehetne Más a Polityika. De mégsem az.

Nem okoznak csalódást.

hattyú 2010.08.16. 14:23:30

az LMP nálam elásta magát, sajnálom, hogy ennyire tellett nekik, igazából nem is értem, hogy ez mire volt jó, de ők tudják, ha nekik egy ilyen jelölt kell a 2. helyre akkor csak hajrá, max. nem szavazok rájuk, illetve ezek után tuti, hogy nem.

_Vezo_ 2010.08.16. 14:31:42

Engem az lep meg, hogy ez valakit még meglep.

petyy 2010.08.16. 14:31:46

Írja már be egy LMP-s, hogy ezt most miért kellett!!! Nyissa fel valaki a szemem!

is 2010.08.16. 14:38:02

ez legalabb tiszta beszed. mert te itt nem MSZP-zel (bar SZDSZezel, de csak allaspont szinten), meg hasonlok, hanem azt mondod, hogy neked Kaltenbach nem tetszik. es ez igy egy teljesen elfogadhato velemeny.

az a kovetkezmeny, hogy ettol az LMP miert lenne akarmailyen is, hogy neked nem tetszik, akit valasztottak, az mar velemenyes megint. megpedig azert velemenyes, mert olyan nincs, hogy 2010-ben hopp, kerul ezerszam 50 ev koruli, profi szakember a szakteruleten, aki meg soha semelyik parttal nem dolgozott, az allamigazgatasban nem vett reszt. aki ilyen, az az LMP-vel sem fog uj eletet kezdeni. a huszaoneves fiatalok lelkesedese OK, de kellene valami tapasztalaton alapulo szellemi kapacitas is.

az LMP pedig de facto kisebbseg-tamogato part, hat miert is ne talalnanak egymasra.

az SZDSZ harom part volt (SZETA-jogvedok-liberalisok), az LMP pedig csak jogvedo, se nem liberalis, se nem SZETA,a kozos vonalon persze, hogy kozosek, de azt gondolni, hogy az LMP=SZDSZ, az nagy butasag.

drkovax 2010.08.16. 14:42:53

@is: Van még egy közös vonal: az arrogáns felsőbbrendűségi tudattól fűtött kommunikációs stílus ...

Paranoid Android2 2010.08.16. 14:43:58

@is: Én nem kívánom rápréselni az szdsz-es száradó kakihalomra az LMP-ét, csupán arra célozgatok, hogy az emberjogi liberalizmusra nem nagyon van szükség, ellentétben viszont az öko, meg antiglobalista irányzatokra, amire lenne.
Én az LMP-ét mint erősen zöld pártot tartottam helyes lépésnek és nem kisebbségvédelmi mániák miatt.

drkovax 2010.08.16. 14:44:34

Egyébiránt, Schiffer nemrég arról beszélt, hogy meg kell akadályozni, hogy a politikai haszonlesők a vidéki szervezeteken keresztül megszállják a pártot. OK. De ha ugyanez a budapesti szervezeten keresztül történik, akkor az miért nem baj ?

genyamagyar 2010.08.16. 14:48:22

@Paranoid Android2: "hogy az emberjogi liberalizmusra nem nagyon van szükség,"

Broáfffffff!

genyamagyar 2010.08.16. 14:50:08

@Art Mooney: Paranoid Android2 = zsidóbérenc

kicsijuti 2010.08.16. 14:56:28

annyit üzennék az lmpnek hogy: -1 szavazat.

vlacko 2010.08.16. 15:14:22

Kampányidőszak van. a Jobboldali bérbloggerek karöltve a baloldali bérbloggerekkel egyszerre csócsálják az LMP-t. Ez ma már a 3. LMP-t ekéző bérblog.
Kedves PA, mindig az időzítésen bukik le az álcád, ezúttal is így történt.

vlacko 2010.08.16. 15:15:14

Mondjuk nem vágom, hogy egy ilyen írás mitől címlapos az indexen. Sokba került, vagy valami barter?

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2010.08.16. 15:15:26

@Paranoid Android2: az öko- antiglobalizmus az LMP-ben egy csomagban van a jogvédelemmel. Ezt tartalmazza az Alapító Nyilatkozat, ez nem fog változni. Ez nem azt jelenti, hogy utóbbi uralja az előbbit.

Piszkos Freud 2010.08.16. 15:16:00

@is: "olyan nincs, hogy 2010-ben hopp, kerul ezerszam 50 ev koruli, profi szakember a szakteruleten"

Igazad van (ebben). Csakhogy Kaltenbachra pont nem igaz (a poszt alapján):
"Kaltenbach sem képviselői, sem politikai, sem városvezetési és üzemeltetési tapasztalatokkal nem rendelkezik"

Egyébként jókat röhögtem a mai hozzászólásaidon, amiben azzal támadod az írásokat, hogy véleményt fogalmaznak meg, majd te is leírsz egy nagy halom véleményt.
Ráadásul a fenti idézet is cáfolja, hogy a tárgybeli poszt indoklás nélküli vélemény lenne.

vlacko 2010.08.16. 15:16:16

@kicsijuti: Valami azt súgja, hogy eddig is a jobbikra nyomtad az ikszet, szóval ettől senki sem fog hanyatt esni.

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2010.08.16. 15:18:45

@petyy: azt tudom bemásolni, amit már máshova írtam.

Az LMP régóta szeretett volna behozni olyan civil, és ismert embereket, akik a saját szakmájukban képviseltek hitelesen LMP-kompatibilis értékeket. Volt ugye szó korábban pl. Hankiss Elemérről, de még jópár emberről. Többek között azért, mert minden újság azzal volt tele, hogy ismert arcok nélkül nincs esély bejutni.

Elég kevés ilyen ember van, és ők eddig nem álltak kötélnek, nem akartak belemászni a politikába (érthető okokból). Kaltenbachot ilyennek látjuk. Ezért érthető, ha közeledik az LMP-hez.

Az, hogy a budapesti listán helyet kapott, nem köthető semmiféle háttéralkuhoz az MSZP-vel. Két körben is bemutatkozott, sok kérdés hangzott el, aminek jó része azt feszegette, hogy mennyire kíván az LMP további életében részt venni, beépülni. A tagság ugyanis, bár becsüli, nem szeretne csak egy kirakatembert, hanem olyat, aki dolgozik is és húzza a szekeret velünk együtt. A szavazás eredménye azt mutatja, hogy meggyőző válaszokat adott.

Paranoid Android2 2010.08.16. 15:20:08

@vlacko: Az aktuális hírekhez, aktuálisan, mondhatni időzítve szólunk hozzá.
A bérkommentelő meg az, aki érvelés nélkül pocskondiáz, ahelyett, hogy megpróbálná megvédeni a pártja döntését.
Amúgy ez az LMP-vel barátságos blog, legalábbis ha az mszpszdszről szólásainkhoz hasonlítjuk.

vizipipa 2010.08.16. 15:21:42

@is:
Tiszteletben tartva irományodat - ami ugye egy vélemény - elmondom az enyémet.
A szerzővel értek egyet. Kaltenbach egy mérföldkő. Sokan elmennek mellette anélkül,hogy észrevennék.

90-ben a szadi volt a legantikommunistább párt. Aztán az első adandó alkalommal összebútorozott Hornnal. Akik akkor ébredtek, bizony sok mérföldkő mellett elmentek már addigra.

Yasashi Tanuki 2010.08.16. 15:23:36

Az, hogy az LMP a romák képviseletét tűzte a zászlajára eleve egy elhibázott lépés, és teljesen ellentétes a párt szlogenjével, hiszen a baloldali politika már egy jó ideje a cigányokból él. Elég gyurcsány kártázásaira vagy az szdsz mohácsi ámokfutására gondolni.
Az "lehetne más" végre, hogy az agyontámogatott követelődző cigányság helyett a ténylegesen veszélyben lévő cigányok közelében élő tényleges életveszélyben élő egyre fogyó kisebbséget, a kertjüket művelő lakosságot és az idős magyarokat védenék a cigány többség erőszakos törekvéseitől.

Paranoid Android2 2010.08.16. 15:23:43

@Lastres: Igen, de ettől még szavazói szemmel nem feltétlenül.
Arról nem is beszélve, hogy nem hagyott szép emlékeket.
És itt nem is az mszpés kapcsolatok a gázosak, hanem az szdszesek.

bryan 2010.08.16. 15:24:54

@Paranoid Android2:
Antiglobalista vonalra kurvára nincs szükség, emberi jogi vonalra pedig nagyon is van. (Szerintem gazdasági értelemben liberális vonalra is szükség lenne, de ezt nyilván nem az LMP-től várom).
Kaltenbach '95-ben lett ombudsman, aztán egyébként a Fideszes többség is megszavazta 2001-ben mandátuma meghosszabbítását, szóval biztos nem az a fanatikus ballib.
Mellesleg mint kisebbségi ombudsman nem látok a tevékenységében semmi vállalhatatlant:
cimkezes.origo.hu/cimkek/kaltenbach-jeno/index.html?tag=Kaltenbach+Jen%F5&hits=10&offset=0

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2010.08.16. 15:28:19

Ami meg Kaltenbach személyét illeti, a poszt logikája egyszerű, mint a faék: az MSZP sürgölődött körülötte - KSEBBSÉGI (fúj!) ombudsman volt - akkor nyilván nem lehet más, mint áporodott, buzi-drogos-cigánykedvelő liberális szdsz-es pfej, pfuj.

Kaltenbach 3 cikluson keresztül volt ombudsman, a fidesz is mindig megszavazta. Azért olyan véresen rossz nem lehetett.

"Kaltenbach sem képviselői, sem politikai, sem városvezetési és üzemeltetési tapasztalatokkal nem rendelkezik"

Közigazgatási jogból írta a doktoriját, helyettes vezetője majd vezetője volt a Magyar Közigazgatási Hivatalnak 1994-95-ben. Szóval eléggé fontos szaktudással rendelkezik, ami igenis szempont volt a listára való feltételénél, ugyanis ahhoz kevés lesz a hely, hogy csak szavazatszerzésből vattaembereket rakjunk be. Az meg hogy nincs politikai múltja, inkább előny, és az LMP-nél egyébként sem meglepő. (megnézném, miket írkálnál, ha egy politikusi tapasztalattal rendelkező valaki bukkanna fel).

is 2010.08.16. 15:34:14

@Piszkos Freud: ja, bocs, hogy neked nem vilagos, hogy Kaltenbach kisebbsegi ombudsman volt. talan ezzel a tennyel felfegyverkezve nekiugorhatsz meg egyszer a sajat kommentednek is.

@vizipipa: hat akkor nem sok minden marad neked. mert a FIDESZ is mar Schmittnel, Stumpfnal, Szalai Annamarianal tart, Poszgay, Szuros mellett. amit te keresel, az nincs, nem is volt, nem is lesz. Karinthy Frigyes: Talalkozas egy fiatalemberrel, a "szabad es buszke Magyarorszag" reszere emlekztetsz. persze, irigyellek, de nem lenne szabad, hogy az ilyen hozzaallas mervado legyen, az egyenes ut az anarchiahoz. kooperacio, ami eloreviszi a vilagot, nem annak a folyamatos emlegetese, hogy kivel miert nem mukodok egyutt, kit miert utalok, es kivel nem fogok kezet.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.08.16. 15:42:25

@bryan: így van.
Önmagában az, hogy egy eszmét az SZDSZ vallott, még nem teszi rosszá azt az eszmét.
Nevezett párt azonban nem képviselt hitelesen semmit, ez azonban személyi probléma, nem eszmei.

Themisz 2010.08.16. 15:49:27

A cikk tele van csúsztatásokkal, amik azért tűnnek hihetőnek, mert a cikk írója pontosan ugyanannyira nem ismeri a körülményeket mint az olvasók, így simán megvezetheti őket.

1.A Független Rendészeti Panasztestület tagjait a parlament 2/3-os többséggel választja, tehát ha Kaltenbach egyértelmű MSZP-s vagy SZDSZ-es pártkatona lett volna szakmai elismertség nélkül, akkor a Fidesz nyilvánvalóan nem szavazza meg annak idején, de megtették, tehát nem ez a helyzet. Ezek szerint szrinted akkor a Fideszt a „Ki a jobb liberális bauer tamás vagy az apukája?” című vetélkedőn holtversenyben első helyen végzett az MSZP-vel (Kaltenbachot ugyanis nem az SZDSZ, hanem az MSZP jelölte, tehát ez is csúsztatás) ?

2. "Kaltenbach sem képviselői, sem politikai, sem városvezetési és üzemeltetési tapasztalatokkal nem rendelkezik"
/a Ez igaz szinte az összes LMP-s képviselőre, hiszen 2 hónapja ülnek a parlamentben, de mondanád rájuk azt, hogy rosszabb munkát végeznek az MSZP-nél?

/b Kaltenbach Jenőt nem csak a FRP-s tevékenységéről lehet ismerni, hanem közigazgatási joggal is foglalkozik, tehát szakmailag is van helye a budapesti közgyűlésben

3. BKV rész teljes baromság, nagyon erőltetett de még viccnek is rossz. Olvasd el az LMP Budapest programját amit Kaltenbach is támogat, akkor majd nem írsz ilyeneket (BKV terén ráadásul meglepően nagy egyetértést fogsz tapasztalni az LMP és a Fidesz álláspontja között, tehát ez a rész már csak ezért is gáz)

4. Kaltenbachot az LMP több tagja már hosszú évek óta ismeri és munkakapcsolatban volt vele, csak azért nem politizált eddig az LMP oldalán mert független pozícióban volt. Tehát nála inkább az szorulna magyarázatra, ha az MSZP kérését fogadja el, amit amúgy visszautasított, csak a Népszabadság kavarta a szart a cikkenként 8db "forrásaink szerint"-tel keződő hazugságcunamijával.

Themisz 2010.08.16. 15:59:26

*a 2/3-os megválasztás természetesen az ombudsmanságra is vonatkozik, ahogy azt valaki már leírta.

stratez 2010.08.16. 16:09:17

Várható volt, hogy az LMP nem lesz képes az eleszdéeszesedés útján megállni, szocik pedig addig-addig kerülgették, hogy a végtelenben csak sikerül találkozni velük. Az meg hogy Kaltenbachnak köze nincs a várospolitikához, kit érdekel, miért, a Demszkynek volt?

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.08.16. 16:14:22

Tolvaj, rabló MSZP!

Simlis, sumák, komcsitöltelék Fidesz!

Erkölcsi nulla, hulla, Jobbik!

Volt, MDF, SZDSZ!

A java már 20 év alatt bizonyított, hogy alkalmatlan.

Mi a bajod az LMP-vel?

Ők nem loptak, csaltak, hazudtak, talán ez?

ot002 2010.08.16. 16:15:10

Pedig azt terveztem hogy főpolgármesternek Tarlóst, listán LMPt ikszelek. Most marad a szar fidesz...

petyy 2010.08.16. 16:20:21

@Lastres: értem. De nem értek vele egyet. És nagyon nem tetszik.

lostrider · http://apamsecret.blog.hu/ 2010.08.16. 16:20:39

@Themisz: A szellemiség, amit Kaltenbach képvisel valóban inkább a szdsz-es árnyra emlékeztetett. Nekem egyébként nincs bajom vele, de én sem értem, hogy miért pont ő?
Kisebbségi jogvédelemre volna szükség? De komolyan? Azzal tényleg tele volt eddig a padlás, legyen más, léci!
Az meg már röhej, hogy közigazgatási jogból írta a doktoriját, ne má'! Ettől értene hozzá? Mikor írta? Meg egyébként is: most akkor az is számít, hogy ha nekem meg közigazgatási jog volt a jelem az oviban? (Ettől független a bácsi tényleg érthet a közighez, abban nőtt fel, dolgozott, csak ezt a doktorit hagyd már a francba!)
Kaltenbach személyével kit akartok megszólítani? Vagy ez a lehetmáspolitikában nem szempont? Vagy miért hoztátok? Szarok voltatok közig jogból, erre hoztátok őt? Mivel fog ő foglalkozni? Miért kéne nekem azt gondolni, hogy ő a megfelelő ember?
Én is azok közé tartozom, akik szerint szükség volna egy zöld pártra, Jávor Benedek ebben okés személy is lehetne (már amennyire lehet őt ismerni), de rajta kívül? Ezt a vonalat nem akarjátok erőltetni? Csak a baloldali gazdaságpolitika, meg a liberális jogvédelem? Mert szövegben ezt már annyiszor hallottuk... Kaltenbach nálam tényleg az az üzenet, hogy a zöldet lecseréltük sárgára és egy újra színezett, akár annál hitelesebb, szebb és jobb pártalakulat jött létre, mint amilyen esernyő alá a szoci-szdsz vonulat állt be.

marhaszív 2010.08.16. 16:27:28

Az ilyen "talpig független" Kaltenbach Jenőkkel az LMP úgyis csak a saját sírját ássa. Csinálják csak. Ha annyira ostobák és hataloméhesek voltak, hogy nem jöttek rá, nem kell mindenáron a törvényhozásba kerülni. Ui. történetesen épp úgy alakult, hogy ők ott törvényt mostanság nemigen fognak hozni, ahhoz egymagában a Fidesz is elég. Ha a törvényhozás falain kívül maradtak volna, akkor sokkal hitelesebben opponálhattak volna. De így szépen elnyeli és megemészti őket majd a Kossuth téri csicsás, kupolás pöcegödör.

a katona fehérben 2010.08.16. 16:41:54

Nagyon unalmas, hogy egyeseknek kognitív disszonanciát okoz, ha nem képesek valamit vagy valakit elhelyezni az MSZP-Fidesz tengelyen, ezért aztán bármibe görcsösen belekapaszkodnak, ami a prekoncepcióikat erősíti, tökmindegy, hogy hánylépéses összeesküvéselméletet kell alkotni és hány tényt figyelmen kívül hagyni ehhez.

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2010.08.16. 16:47:39

@lostrider: zöld vonal: a listán harmadik Somfai Ágnes városfejlesztéssel, lényegében a fenntartható város témájával foglalkozik. A negyedik Hanzély Ákos nem csak sportoló, hanem a Lát-Kép Egyesületben köztisztasággal, graffitik eltávolításával és az ellenük való küzdelemmel foglalkozik hivatásszerűen. Az ötödik (még jó eséllyel befutó) helyen Simon Gergely van, aki környezetkémikus, És a Levegő Munkacsoportnak dolgozott régóta.
Úgyhogy azt gondolom, hogy Kaltenbachon kívül mindenki a zöld vonalat képviseli leginkább. Szerintem ez nem rossz arány.

optima 2010.08.16. 17:10:42

LMP. Rakás lelkes,nyelveket beszélő, ismeret híján,jóindulatúan feltételezem róluk, hogy kreatívak, a jóindulat terjedjen ki arra is, hogy a legtöbbjük, nem elsősorban kapcsolati és valódi tőke szerzésből alapította, v. kereste meg az LMP(t),hanem országjobbító ötletei, elhívatottsága okán. Ha fentiek, igazak is, önmagában,ez kevés! Akkor tudják, magukat megmutatni, bemutatni, ha "helyzetbe" kerülnek azaz,polgármesteri minimum alpolgármesteri székeket tudnak szerezni.
Egy politika, Mindig Lehet Más! Hazai pártjaink is bizonyították, menetközben, hogy ezért,azért változtattak elképzeléseiken.
Azt, azért ne higgyék, hogy a POLITIKÁT, mint olyat, abszolút etikusan , mindenféle kompromisszumok nélkül lehet művelni!Vegyék már észre, hogy Mások Magukon, a Divide et Impera, azaz, osszd meg és uralkodj elvet szemlélteik-- sikeresen!!!. Állapodjanak meg,néhány vén tapasztalati bölcsességgel is rendelkező segítségével, szép csendben magukban, hogy mi az a LEGKISEBB rossz, amit el kell fogadni, ha Pártként,ráadásul sikeresen akarnak működni. Egységes véleményükkel álljanak a nyilvánosság elé. A lehetőségükkel élni kellene, és nem jó magyar szokás szerint elpackázni, és amikor, már késő lesz,a balsorson rinyálni!

optima 2010.08.16. 17:13:49

LMP. Rakás lelkes,nyelveket beszélő, ismeret híján,jóindulatúan feltételezem róluk, hogy kreatívak, a jóindulat terjedjen ki arra is, hogy a legtöbbjük, nem elsősorban kapcsolati és valódi tőke szerzésből alapította, v. kereste meg az LMP(t),hanem országjobbító ötletei, elhívatottsága okán. Ha fentiek, igazak is, önmagában,ez kevés! Akkor tudják, magukat megmutatni, bemutatni, ha "helyzetbe" kerülnek azaz,polgármesteri minimum alpolgármesteri székeket tudnak szerezni.
Egy politika, Mindig Lehet Más! Hazai pártjaink is bizonyították, menetközben, hogy ezért,azért változtattak elképzeléseiken.
Azt, azért ne higgyék, hogy a POLITIKÁT, mint olyat, abszolút etikusan , mindenféle kompromisszumok nélkül lehet művelni!Vegyék már észre, hogy Mások Magukon, a Divide et Impera, azaz, osszd meg és uralkodj elvet szemlélteik-- sikeresen!!!. Állapodjanak meg,néhány vén tapasztalati bölcsességgel is rendelkező segítségével, szép csendben magukban, hogy mi az a LEGKISEBB rossz, amit el kell fogadni, ha Pártként,ráadásul sikeresen akarnak működni. Egységes véleményükkel álljanak a nyilvánosság elé. A lehetőségükkel élni kellene, és nem jó magyar szokás szerint elpackázni, és amikor, már késő lesz,a balsorson rinyálni!

vakvarju 2010.08.16. 17:14:37

@stratez: És Tarlósnak van? Na ne!
Kedvenceim a független politikusok. Csak azt nem értem, mitől függetlenek? A valóságtól?

optima 2010.08.16. 17:15:03

LMP. Rakás lelkes,nyelveket beszélő, ismeret híján,jóindulatúan feltételezem róluk, hogy kreatívak, a jóindulat terjedjen ki arra is, hogy a legtöbbjük, nem elsősorban kapcsolati és valódi tőke szerzésből alapította, v. kereste meg az LMP(t),hanem országjobbító ötletei, elhívatottsága okán. Ha fentiek, igazak is, önmagában,ez kevés! Akkor tudják, magukat megmutatni, bemutatni, ha "helyzetbe" kerülnek azaz,polgármesteri minimum alpolgármesteri székeket tudnak szerezni.
Egy politika, Mindig Lehet Más! Hazai pártjaink is bizonyították, menetközben, hogy ezért,azért változtattak elképzeléseiken.
Azt, azért ne higgyék, hogy a POLITIKÁT, mint olyat, abszolút etikusan , mindenféle kompromisszumok nélkül lehet művelni!Vegyék már észre, hogy Mások Magukon, a Divide et Impera, azaz, osszd meg és uralkodj elvet szemlélteik-- sikeresen!!!. Állapodjanak meg,néhány vén tapasztalati bölcsességgel is rendelkező segítségével, szép csendben magukban, hogy mi az a LEGKISEBB rossz, amit el kell fogadni, ha Pártként,ráadásul sikeresen akarnak működni. Egységes véleményükkel álljanak a nyilvánosság elé. A lehetőségükkel élni kellene, és nem jó magyar szokás szerint elpackázni, és amikor, már késő lesz,a balsorson rinyálni!

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2010.08.16. 17:15:32

@optima: "Akkor tudják, magukat megmutatni, bemutatni, ha "helyzetbe" kerülnek azaz,polgármesteri minimum alpolgármesteri székeket tudnak szerezni."

Nem teljesen igaz, mert ha a fidesz nem szerez többséget, akkor az már önmagában helyzet, és keresztül lehet vinni elképzeléseket.

egerészölyv 2010.08.16. 18:01:36

Kald'nbrunner 1 politikai korrekt.

Hogy ezen belül micsoda, szoci vagy szadi, édesmindegy. Részt vett az elmúlt 20 év parasztvakításában. Kösz, ennyi elég is.

Karipapa01 2010.08.16. 18:03:02

Igen, lehet más a politika! Lehet sokkal másabb is. Lehet sokkal szarabb is. Ők nem hazudtak.

megint 2010.08.16. 18:21:31

Nem gáz a nagy mszp-s vezetőknek( pl szanyi), hogy interjúkban éltetik a pártot, és elmondják micsoda nagyszerű brigád, viszont a plakátokon már rohadtul nem vállalják azt, hogy hova tartoznak.

kristofkristofkristof 2010.08.16. 19:26:10

Kaltenbach disszertációjának címe: Az önkormányzati felügyelet, mint jogviszony, a központi közigazgatás és a helyi önkormányzat viszonya alapján.
-szerintem ilyen profillal abszolút klappol a fővárosi közgyűlésbe

Pepe135 2010.08.16. 20:45:01

A tisztánlátásért:
Az LMP-t azért hozták létre, hogy az MSzP-SzDsz -től elforduló szavazóknak legyen hová menni. Ne hogy már fideszesek legyenek. De ami még fontosabb, hogy a Jobbiktól szavazókat elnyerni ( ami sikerült is)A választások előtt a ballib media teljes erővel nyomta az LMP-t. Mára meg kiderül, hogy csak egy lejárt szavatosságú, átcímkézett SzDSz!

Gyárfás 2010.08.16. 20:56:30

Ez a jenő gyerek kiválló tárgyalási alap lesz, amikor a visszalépések jönnek.
Ha jól emléksezem az MSZP Kaltenbach Jenőt javasolta mint közös jelölt akkor nem kellett.

Így meg jó lesz ehúzni a kalapból:)
mondjuk nem tudom hol fognak erre a szép magyar nevű szociólibsire szavazni a dohány utca és környékén kívül.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.08.16. 21:12:59

@Paranoid Android2: Azért ugye tisztában vagy vele, mit jelent az egész nyugaton a "zöld párt"?

Hogy az lmp sem kivétel némileg alátámasztja, hogy Daniel Chon-Bandittel bratyiznak.

lostrider · http://apamsecret.blog.hu/ 2010.08.17. 15:04:57

@Lastres: Köszönöm, tényleg. Még akkor is, ha nem hallottam még róluk, és amit leírtál, az alapján sem kifejezetten egy zöld vonal. Ennyi még bennem is van, de tényleg. :) Teszem hozzá Jávor Benedek sem domborított sokat zöldként a politikában... Csak őt mondjuk "lehetett" ismerni a zöld civil mozgalmak körüli legyeskedésből.
A másik felére, akár személyes véleményként is érdekelne: nagyon fájna nektek, ha ezt a liberális jogvédősdit és balos oszogatósdi egy kicsit zárójelbe raknátok és vagy szakértősdi vagy zöldesdít játszanátok? (Tehát mondjuk az utóbbiak lennének a hangsúlyos, közvélemény előtt is megjelenő kérdések? Mert úgy egyébként is nagy hallgatás, vagyis nagyon kéne titeket figyelni, hogy észre is vegyen a politika iránt átlagosan (tehát ha csak a pofámba tolják) érdeklődő szavazó. Jó, először meg kell találni a vécét, büfét a parlamentben, meg aztán a kutya sem várja el, hogy 200 törvényben legyen hirtelen szakértő, aki eddig az egyetemen kutatgatott, de mondjuk az a profi kampány, amit nyomtatok egy kicsit visszaköszönhetne. K. Gergely szabin van, vagy mi?)
süti beállítások módosítása