Az egyszerű erő

 2010.04.01. 10:41

 

Olybá tűnik, hogy a jobbik vezetői kapitális hibát követtek el akkor, amikor, beleszagolva a siker éltető levegőjébe, különösen az EP választások után extázisban úgy gondolták, hogy megcélozzák a száz százalékot.

Egy politikai párt népszerűségét nem csak a rászavazók különböző arányszámain, hanem azon lehet lemérni, hogy a nem rá szavazni szándékozók hogyan is vélekednek róla. A jobbik megerősödésének egyik titka az volt, hogy a Fidesz tábor nagy része eredetileg megengedően, elfogadóan viszonyult a jobbikhoz, az mszp-t utáló, az utóbbi négy évben már jelentős választói csoporton belül tulajdonképpen nem volt ciki jobbikosnak lenni. A Fidesz, mintegy 2,2 milliós törzsközönségében úgy tekintettek a jobbikra, mint kicsit gagya kistestvérre.

Ennek a jobboldalon megvan a hagyománya, korábban a kisgazdák töltötték be a mi hülyéink szerepét, mindenki tudta, hogy rendes népek azok, csak egyszerűek és fárasztóak mint a kapálás, viszont pont annyira utálják a kommereket mint mi. Ebben az egyben igaz az, hogy a jobbik a Fidesz emlőin nevelkedett, hiszen minden pártnak magához kell kötnie valahogy a szélsőségeseit és a nem a relativitás elmélettel foglalkozó szimpatizánsokat is. Ha a politikai pártokból kitennék az összes hülyét, sőt a hülyék nem szavazhatnának kb. három ember döntene az ország ügyeiről, de ezt a módszert valamiért már elvetettük. Volt mozgás a két párt tagsága és szimpatizánsai között, az akkor még ráadásul az ismeretlenség homályába is burkolódzó jobbikkal kapcsolatban sokszor megfordult a Fideszes szavazók fejében, hogy a szavazatmegosztás az mszpszdsz-nél jól bevált módszerével élve besegélik a parlamentbe.

Az EP választás után egyrészt kiderült, hogy a kistesó egy benga állat, másrészt a jobbik hangneme kezdett leszivárogni a mérsékelt jobberek limbikus rendszeréig és elkezdett átalakulni a Fidesz-tábor vélekedése a jobbikról. Amikor a jobbik elkezdte azt képzelni, hogy az mszp rasszista, antiszemita, rendpárti, egyszóval primkó szavazóinak elhódítása után rámozdulhat a Fideszesekre is, merve nagyot álmodni, és elkezdte a maga keresetlen, a bivalybasznádi kocsmában is hamarost késeléshez vezető stílusában a Fideszt is támadni, lassan megváltozott a politikai klíma a jobbos szavazók között a jobbikkal kapcsolatban. Hiszen a jobbik már a 270-280 kilogrammosra hízott Fityisz nevű emse oldalszalonnájába rágja bele magát! A jobbos körökben elkezdték felemlegetni a mezei jobbikosok egyszerűségét, a párt számtalan helyben ismert karrierlovagjának előéletét, valamint azt, hogy a Fidesz és a maszop összemosása csak kicsit sértőbb, mint a kurvaanyázás.

Ma már az átlagos jobbikos szavazó és szimpatizáns, vagy az aki vacillál a Fidesz és a jobbik között, esetleg szavazatmegosztáson mélázik, csak a csont kemény jobbikos közegben hall jót a pártjáról, a mindennapok antiszoci közegében mint a kétharmad ellenségéről, a szocik, az oroszok, a liberálbolsevista, judeoplutokrata világösszesküvés ágenseiről beszélnek az emberek.

Ebben a közhangulatban nemcsak lezárulóban van a jobbik növekedési korszaka, hanem a párthoz lazán kötődő választói csoportok elkötelezettsége is megkérdőjeleződik.

 

A színvonalas magyar fasizmus hiánya most a legfeltűnőbb és a legfájóbb, hogy mind a jobb, mind a baloldali sajtó jobb ügyhöz méltó buzgalommal látott hozzá a jobbik ekézéséhez.

A fű alatt terjeszkedő jobbik számára úgy kellett az illegalitás, mint szdsz-es vállalkozónak az állami megrendelés, hiszen előbbi sajtóképessége és utóbbi versenyképessége egyformán bolygónk altalajában lelhető fel.

Ha valaki vette a fáradságot (és a médiák igyekeztek leegyszerűsíteni ezt a folyamatot) megtekintette vóna gábor tavaly október 23.-ikai beszédét, akkor konstatálhatta, hogy a jobbik elnöke egyszerű ember, mint a járási párttitkár, amely egyszerűséget nevezettnek idén március 15.-én sikerült teljesen átlényegítenie azzá a primitívséggé, amit a boldogult magyar néphadsereg kiképzőőrmestereinek volt szokása művelni velünk a maga vegytiszta nagyszerűségében.

A magyar sajtó hirtelen felfedezte, hogy a nyilatkozó átlagjobbikosnak elég egy bonyolultabb (értsd jelzőket, esetleg mellékmondatot tartalmazó) kérdést feltenni és hagyni beszélni, elkezdett áramlani az információ arról, hogy kik azok az emberek, akik rácuppantak arra a retorikára amely a „Több pízt a zembereknek!” mszpés szlogen reciklált változatát az „Akasszunk!” innovációval feltúrbózva promótál egy új Magyarországot.

Morvai Krisztina gyakori megtekintése is riadalommal tölti el a lakosság azon részét, akiknek rossz emlékei vannak középiskolai magyartanárnőjük válás utáni hangulatingadozásairól.

A jobbik gyanúsan profin felépített személyes kampánya, amellyel megteremtett magát 2006 után, erősen érzékeny a médiahatásokra.

A jobbik vezetőinek még nem állt össze a kép, hogy szavazóik nagy része nem ahhoz a deklasszálódó alsó-középosztályhoz tartozik, amelyhez a párt derékhada, hanem a kertévék univerzumában tengődő, a szocialista kormány által a teljes reménytelenségbe taszított szerencsétlen, aki bárki más által pont annyira manipulálható, mint a jobbik által.

A tv2 és rtl club elleni nyílt támadás arra késztette a kertévéket, hogy más módon karaktergyilkolják a jobbikot, mint idáig és felhagyjanak a negligálással, hanem inkább bulvárfronton mérjenek csapásat a mónika só ellenségeire. Ezzel tulajdonképpen csak tercelnek a jobboldali sajtónak, amely már hetek óta szemezget, egyre vehemensebben, a jobbik olyan tagjainak tevékenységeiből, akik korábban másnak és nem vérjobbikosnak tűntek volna az avatatlan szemlélő számára.

A jobbik dolga jelen pillanatban inkább a védekezés, hogy a párt még bizonytalankodó, elbizonytalanítható szavazóit megtartsa. A törzsgárdát, kb. 15 százaléknyi beborult csávót csak a parlamenti politizálásban szükségképpen pofára eső radikalizmus impotenciája taszajt majd csak el. A nagy durranáshoz szükséges 4-6 százaléknyi bizonytalan lelkesedését viszont, akik amúgy is húznak a Fidesz felé, továbbá az egykori kommereket, akik bedőltek a tisztaságról szóló maszlagoknak (Miként korábban annak is, hogy a hagyó miki majd hagy nekik is a párizsiból.) lelohaszthatja az orosz alámondásos, homoerotikus, dominás, szado-mazó, egyenruhás, homepornó alkotás (szereplők sorrendben: kovács béla, király andrás, morvai krisztina, vóna gábor, nikki miller), ami demonstrálni hivatott a párt sokkszerűségét. (Nikki Miller viszont legalább tehetséges. Köszönjük meg a jobbiknak és a gárdának, hogy megismerhettük.)

Ettől még persze nem vagyunk beljebb, a jobbik így is nagyobb lesz, mint amilyennek az utcán felénk rohanó dobermant szeretnénk méretezni, de azért, hogy lendvai ildikónak ki kelljen állni egy harmadik hely után 11.-én este tíz körül, végül is reális ár egy jobbik második hely.

Nincs olyan politikai helyzet, amin nem lehetne tovább rontani és a magyar választópolgárban ilyentájt, a téli depresszió végeztével, felhorgad a rokkantnyugdíj alá temetett kuruc vér és képes a kocsmába menet betévedni szavazni, pedig rohadtul nem esik útba.

Mert hát, a magyarországi parlamenti választások igazi bája az, hogy sose lehet bízni benne, hogy nem leszünk nagyobb szószban utána, mint előtte voltunk.

Címkék: béla jobbik morvai krisztina kovács új erő vóna gábor nikki miller

A bejegyzés trackback címe:

https://ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/api/trackback/id/tr881886345

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Példátlan társadalmi szerződést kötöttek választóikkal a Civil Mozgalom és a Jobbik képviselőjelöltjei! 2010.04.02. 01:22:47

Avagy - akik Történelmet írtak function iwiwshare_click() {u=location.href;t=document.title;window.open('http://iwiw.hu/pages/share/share.jsp?u='+encodeURIComponent(u)+'&t='+encodeURIComponent(t),'iwiwshare','toolbar=0,status=0,location=1, width=65...

Trackback: Best of Jobbik 2010.04.01. 17:57:20

Kész... Ez már nekem is sok. Eddig nem akartam különösképpen baszogatni a Jobbikot, de most már egyre több furcsaság derül ki az "igaz" magyarokról. Gyurcsány Ferenc folyamatos mellébeszélését és gátlástalan hazudozását sem voltam képes szó n...

Trackback: Jobbik, botrányok, média 2010.04.01. 17:33:35

Egyre több bilit borogatnak ki a Jobbikkal kapcsolatban amikről gondolom mindenki hallott már. Ott van például az egyik képen „virslivel faszozó” párttag, a volt szóvivőjük Király András, akiről olyan fotók jelentek meg amiken állítólag füv...

Trackback: Holdudvaroncok 2010.04.01. 15:49:18

 Holdudvaroncoknak nevezem a továbbiakban azoknak a hitelüket vesztett pártoknak - nevesen a maszopnak, a szadesznek, a madöfnek (de bizonyos mértékig idesorolható a lemp és a figyusz is) - a kebelbarátait, akik hűséges pincsikutyákként szolgálják...

Trackback: Április 1., a fordulat napja 2010.04.01. 14:17:00

 Virág Árpád részére   Kedves Árpád!   Írtad, hogy kevés jó hírrel szolgálok neked, szóval most akkor igazából jön egy jó hír. Ma bent voltam a Jobbik elnökénél, Vona Gábornál, aki ígéretet tett arra, hogy a választások után megválto...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rolika 2010.04.01. 13:30:32

"lendvai ildikónak ki kelljen állni egy harmadik hely után 11.-én este tíz körül"

Ekézed a Jobbikot, a végén meg beteszed a legnagyobb reklámot? Ez eddig a legjobb érv a Jobbik mellett, amit csak hallottam :-D

Paranoid Android2 2010.04.01. 13:55:50

@rolika: Ez nem érv a jobbik mellett, hanem jó érv a magyarázkodásra, amikor kiderül, hogy tiszta erőkémék csak a parlamenti büfét foglalták el.

nyekk 2010.04.01. 14:26:37

Kott...kott...kott...kotkodács!
Minden napra egy sunyi lejárató poszt a Jobbik ellen. Még szerencse, hogy a pár kinyúlt pulóveres szakállas tojás fejűn kívül senkit nem befolyásol.
Őket meg minek? Bár legalább matyizás helyett ezzel elszórakoznak.

tonbo 2010.04.01. 14:27:33

nagyon zsír cikk. a "járási párttitkár"-on külön röhögtem 4 percet. meg okos is. na. király.

rockjano 2010.04.01. 14:27:56

Nem az a kérdés hogy most mi lesz a jobbikkal megelőzi -e a maszopot vagy sem, hanem hogy a fidesz népszerűségvesztése után mondjuk 2010 második felében mi lesz és erre hogy reagálnak majd az ellenfelek meg az emberek.

Ennek is folyik már az előkészítése.

Ha nem lesz meg a 2/3-ad szerintem a fidesz hamarabb fog az mszp-hez fordulni támogatásért mint a jobbikhoz, most elképzelhetetlennek tűnik de lesznek még itt furcsa dolgok.

Minden jobbos most örüljön mert nem ápr. 11-a kérdés hanem 12.-e. Onnantól jönnek a nehéz idők. A főnök már tudja.

Ti talán még nem.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.04.01. 14:30:36

bocs, hogy megkerdem, de te os-szdsz szavazo vagy? csak ugy az irasod alapjan...

az szanalmas a magyar ujsag es blogirasban hogy a jobbikos faszsagon heteket maszturbaltok - egy-egy index cimlapert -de az igazi komoly korrupcios, sikkaasztasos balhekhoz meg vegyvedelmi ruhaban sem mertek hozzanyulni.
Vajon az a legnagyobb baj, hogy morvai hulye? vagy hogy virslivel faszozik a gardista?
Ez az orszag problemaja? Ha szerintetek igen, akkor nem biztos hogy a jobbik szavazoi az altalatok lenezett egyszeru nepek...

Nem tudom, melyik blogger haverod talalta ki, hogy a jobbikra csak faek szavazok szavaznak.

Mert hova szavaznak az agysebeszek? Orbanra? vagy az Mszpre ?

Gondolom oda kene, es akkor mehetne minden tovabb a mutyiban.

szep iras, mondhatom. de legalabb cimlap lettel. Kar, hogy az agyadra ment a valasztas, regen jo irasaid voltak.

Bozdurgán 2010.04.01. 14:31:45

Új óra új jobbik gyalázás:) nem féltek, hogy kontraproduktív lesz?:))

A jobbik ebben a formában nem maradhat fenn őszig. Lehet Vona Gábort leprimitívezni, de az csak azt jelenti, hogy a kedves posztoló nem nézte meg a médiaszerepléseit.Én javaslom, nem egy oknyomozás, csak be kell írni a nevét a csőbe.
A jobbiknak egy útja van, a fidesz mellé jobbról benyomulni a középfelé ha nem teszi megszűnik. A kollégád a blogketrecben éppen azon nyavajog, hogy a gárda leszakad a jobbikról.És ez csak az első lépés valósziínűleg.
Középpártként ellenzékben felelősség nélkül simán képes megtartani magát 10-25 százalék közelében feltéve ha sikerül magáról ledobni a valódi szélsőjobbot.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.04.01. 14:35:04

"e azért, hogy lendvai ildikónak ki kelljen állni egy harmadik hely után 11.-én este tíz körül, végül is reális ár egy jobbik második hely."

Simán megéri, az a kép, az arc ...

spájdernecc 2010.04.01. 14:35:05

már bocs, de ez nem ekézés, hanem állapotfelmérés
szerintem
@rolika:
egyetértünk :)
ebbe a szegmensébe még nem gondoltam bele a dolognak :)

phaidros 2010.04.01. 14:35:13

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: kicsit hazudsz, nem zavar?

Erre gondoltam.

"de az igazi komoly korrupcios, sikkaasztasos balhekhoz meg vegyvedelmi ruhaban sem mertek hozzanyulni. "

És ki a mertek?

Most itt teszel egy állítást, hogy a szerző valami, majd elmondod, hogy azok a valamik mit szoktak csinálni.

A hozzád hasonlók meg faszorrú majmok. Mert azok szoktak lenni. :)

Bozdurgán 2010.04.01. 14:35:23

Ja és Vona mellett ajánlom figyelmedbe mondjuk Gaudi fellépéseit.
Róla aztán tényleg nem lehet elmondani, hogy a legaljanépnek beszélne:)Ha tetszik ha nem a jobbik jelentős számú jobboldali értelmiséget tudhat maga mögött, akik rájöttek, hogy a jelenlegi unios talpnyalás nem teremti meg a jólétet.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.04.01. 14:36:45

@phaidros: azok a bloggerek, akik a jobbikrol orankent irnak lejarato cikket.

amugy a faszozasert neked meg egy kedves kurva anyad. jo?

csak ha mar megadtad az alaphangot.

2010.04.01. 14:45:10

Vicces az egész, szerintem egy pártnak sincs ilyen fizetett monnetelő védőserege mint a jobbiknak :)

Paranoid Android2 2010.04.01. 14:47:33

@orly: valószínüleg a menetelővel keverted.:)

pavor nocturnus 2010.04.01. 14:53:33

@Bozdurgán: S miképp tudna a jobbik középre húzódni, hiszen azt a teret most éppen a Fidesz tölti be... Épp az ellenkezője a logikus, szélre pörögni, hogy ezzel le tudja szakítani a Fidesz jobbszélét...

Bozdurgán 2010.04.01. 15:01:36

@pavor nocturnus:

szerintem a fidesz támogatottsága amint hatalomra kerül kb 20%-al csökken. Az első leszakadók a Fidesz jobbszélen lesznek.
Egyrészt mert nekik van alternatívájuk(a jobbik) másrészt mert ők a legelégedettlenek, az ő szájukat már nem tömi be holmi Kövér Lackó.

A fidesz jobbszélén tanyázók szerintem már elég konszolidáltak ahhoz, hogy legyenek vevők a további radikalizációra. Inkább mérsékelni kellene a szélsőjobbos dallamokat, és ezzel lemondani azokról akik arra vevők.

Bozdurgán 2010.04.01. 15:03:03

@pavor nocturnus:
@pavor nocturnus:

szerintem a fidesz támogatottsága amint hatalomra kerül kb 20%-al csökken. Az első leszakadók a Fidesz jobbszélen lesznek.
Egyrészt mert nekik van alternatívájuk(a jobbik) másrészt mert ők a legelégedettlenek, az ő szájukat már nem tömi be holmi Kövér Lackó.

A fidesz jobbszélén tanyázók szerintem már elég konszolidáltak ahhoz, hogy legyenek vevők a további radikalizációra. Inkább mérsékelni kellene a szélsőjobbos dallamokat, és ezzel lemondani azokról akik arra vevők.

pavor nocturnus 2010.04.01. 15:07:34

@Bozdurgán: De ha leszakad a Fidesz jobbszéle, s a Jobbikhoz csapódik, attól a Fidesz - megfogyva bár-, de még mindig középen marad... Szóval hol képzeled el azt az ideológiai vákumot, amelyik a jobbikot középre húzná...?

efhábé 2010.04.01. 15:07:36

@Bozdurgán: "Ha tetszik ha nem a jobbik jelentős számú jobboldali értelmiséget tudhat maga mögött, akik rájöttek, hogy a jelenlegi unios talpnyalás nem teremti meg a jólétet."

Jelentem, a jólétet a Jobbik vagy a teljes függetlenség sem fogja megteremteni.
A jólét már csak olyan, hogy mindenkinek magának kell megteremtenie magának.
No de mit várjunk egy olyan értelmiségitől, aki értelmiségi létére még eddig sem jutott el és most az "eu-s talpnyalás" helyett boldogan választja a népiesch szocializmust, hátha ők megteremtik neki a jólétet saját maga helyett.
Szánalom a köbön.
komolyan lehet ma kampányolni ezzel Mo.-n?
"A pártállami időkben vezető tisztséget betöltött személyek nyugdíját, valamint az alaptalan vagy indokolatlan koren-
gedményes és rokkantsági ellátásokat felülvizsgáljuk, és átcsoportosítjuk a kisnyugdíjak emelésére."

Milyen tétel lehet ez szétosztva? Fejenként 10 Ft? Vagy mondjunk sokat, fejenként 100Ft?

pavor nocturnus 2010.04.01. 15:10:37

@Bozdurgán: De ha leszakad a Fidesz jobbszéle, s a Jobbikhoz csapódik, attól a Fidesz - megfogyva bár-, de még mindig középen marad... Szóval hol képzeled el azt az ideológiai vákumot, amelyik a Jobbikot középre húzná...?

Publius Decius Mus 2010.04.01. 15:14:21

"de azért, hogy lendvai ildikónak ki kelljen állni egy harmadik hely után 11.-én este tíz körül, végül is reális ár egy jobbik második hely"

:-)))
Van az a játék, fekete-fehér-igen-nem. Lendvainak is kellene ilyen, mondjuk az MSZP programját ismertetve nem mondhatná ki azt, hogy Orbán Viktor, meg Fidesz. Megnémulna.

agyalapi 2010.04.01. 15:14:42

Üdvözletem!
Az írást most nem kommentálom - bevallom, idő ( meg kedv) híján nem mélyedtem el a kampány média által közvetített részleteiben. Viszont egy fontos pozitívumot ki kell emelnem, amit csak a Jobbik programjában láttam-hallottam: a börtönök átalakítását önfenntartóvá. Abszurdumnak érzem, hogy ( ha nem csal az emlékezetem) egy rab napi 7 ezer forintunkba kerül, míg egy kórházi ágyra a fele se jut, s arra, aki semmit se követett el, gyakorlatilag nulla. Nem kell feltalálni a melegvizet, boldogult nagyapám anno az átkosban börtönőr volt, s bizony a Csillag börtönnek komoly gazdasága volt, hatalmas, művelt földekkel, állatállománnyal, ahol az "elítélt urak" ( a papa csak zsiványoknak hívta őket) megdolgoztak az ellátásukért, mitöbb: szerettek dolgozni, kívül lenni a börtön falain, s esetleg később a társadalomba való visszailleszkedésük is könnyebben ment, hisz értettek valamihez, ami kenyeret adott. Tudom, hogy ez a mai gépesített gazdavilágban már nem egészen így megy, de egy próbát megérne. Nagyapám szerint kevesebb volt az agresszió, könnyebben kezelhetők voltak a földeken dolgozó zsiványok.
(Csak háttérinformációként, aki akar, utánanézhet: a Nagyfán ma működő alkoholelvonó volt akkoriban a börtöngazdaság központja.)
Aa.

Bozdurgán 2010.04.01. 15:18:24

@pavor nocturnus:

Sosem lesz centrumpárt ebben egyet értek, de jobbközép simán.
legalábbis a potenciál benne van.
Az ideológiai vákumot meg maga a fidesz fogja létrehozni azzal,hogy jelenleg egyetlen pillérre épül a kommunkikációja, hogy MINDEN ami az emúlt 8 évben történt rossz, volt, de majd ha elmennek az idegenszívűek jobb lesz. Nyár végére eltűnnek és azzal fog szembesülni a szavazótábor, hogy nem lett jobb, sőtt bele kell neki nyúlnia egy csomó darázsfészekbe.
hamar 2M alá megy szavazótábor,a leszakadókon a jobbik és és az MSZP osztozhat.

2010.04.01. 15:23:04

media tobbes szam (medium egyes), amugy az iras egesz jo

Bozdurgán 2010.04.01. 15:23:48

@efhábé:

Mivel nem lesz hatalmpon nem lehet rajta számonkérni, hogy elhozza e vagy nem:) kommunikálhat szabadon felelőség nélkül ameddig nincs hatalmon.
lesz 20% aki hinni fog neki.

CsárliFirpó 2010.04.01. 15:23:49

Hatalmas egy írás, szétröhögtem magam rajta!:))
"a kistesó egy benga állat" LOL:))

tundrazuzmo (törölt) 2010.04.01. 15:24:52

Ott van a cikk, ja de ott van! A Lendvais rész pedig sírvaröhögős. :)

pavor nocturnus 2010.04.01. 15:26:10

@Bozdurgán: De hová lesz a Fidesz, szublimál...? Mer' addig, amíg a Fideszből maradt bármilyen csökött elaborátum létezik az országgyűlésben, addig egyszerűen nem létezik a Jobbik számára olyan ideológiai tér, ahová be tudna férkőzni... Elismerem, hogy az országgyűlés domesztifikálni fogja valamelyest a Jobbikot is (valami ilyesmi történt a MIÉP-el is), de addig, amíg a Fidesz bármilyen csökevény formájában létezni tud, a Jobbik - ha akar - sem képes a helyére férkőzni... Ellenkezőleg a Jobbik a Fidesz jobb oldali ellenzéke lesz, ami azzal a pikáns következménnyel fog járni, hogy az MSZP-vel kell együtt szavazzon számos esetben, ha a kormány indítványait kell leszavaznia...

pavor nocturnus 2010.04.01. 15:27:45

@pavor nocturnus: úgy értem domesztikálni fogja, ehh...

CsárliFirpó 2010.04.01. 15:27:59

Amúgy nagyon jól megfogalmazza a cikk a valóságot.
Korábban én is szimpatizáltam a Jobbikkal, de mióta valóban az EP választás környéke óta túl nagy lett az elbizakodottságuk és ehhez pluszban hatalmas arcuk lett, továbbá nekimentek a Fidesznek, na onnan kezdve részemről vége. Ott túl mentek minden határon és régi szimpátiám egészen ellentétesre fordult ellenük, úgyhogy most ott ütöm őket ahol érem, nem érdekel!

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.01. 15:28:58

A maszop a pénzed és az életed akarja, a fidesz a hatalmat, a Jobbik a magyar nemzet javát akarja.
Aszem könnyű a választás, a helyzet egyértelmű.

LMP, MDF - ezek csak simán meg szeretnének élni a politikából, de a maszophoz hasonlóan, szintén a mi zsebünk kárára. Nem sorolom tovább.

Alikam 2010.04.01. 15:30:31

Ez megint mmi???

Kik ezeke a blogírók? Valami Marslakók????

tundrazuzmo (törölt) 2010.04.01. 15:33:07

@Bozdurgán: Jobbik mint középpárt? Ó nem. Éppen a lényeg tűnne el, mint az alkoholmentes sörben. A Jobbikot támogató egyszerű emberek nem a finom kesernyés ízt keresik, hanem az italt, ami olcsó, oszt mégis üt...:)

Ha a Jobbikból középpárt lesz, akkor "finom" politikai eszközökkel nekilátnak szétszedni őket - ld. kisgazdák, kereszténydemokraták, stb, ha pedig a szélen marad, akkor saját szavazói szedik szét tehetetlensége miatt - ld. miép.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.01. 15:34:56

@Alikam:
Nem marslakók, aktivisták, holdudvaroncok.

Figyelem, figyelem:
A "holdudvaronc" kifejezést ezennel levédem.
(c) 2010, Epikurosz, Minden, de tényleg minden jog fenntartva, a szomszédosok is.
Ha azonban engemet idézel, akkor használhatod, mert nagylelkű vagyok. :-)

Na, írok is erről valamit a blogomba.

Paranoid Android2 2010.04.01. 15:38:59

@mindphaser: igazad van, de az élőbeszédben a médiák is használatos, meg a médiumok is, és ebben a blogban én meg pongyola (női házikabát) vagyok.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.04.01. 15:39:20

Aki azt állítja, hogy a Jobbik növekedésének vége, az egyben azt is vallja, hogy a Fidesz képes beváltani a hozzá fűzött - mellesleg saját maga által irreálisra duzzasztott - reményeket. Teljesen nyilvánvaló, hogy a Fidesz táborának alig kétharmada stabil, ergó amint bebizonyosodik, hogy mégsem lesz kolbászból a kerítés, előjönnek majd az "ezek sem jobbak" hangok...

Bozdurgán 2010.04.01. 15:41:10

@pavor nocturnus:

igen az is egy kifutás amit írsz.hogy megszűnik, mert lenyomja a fidesz rutinból.

De, a jobbik nem hasonlít a MIÉP-re abból a szempontból, hogy a jobbiknak van programja, vannak elképzelései, és olyan hívószavai amivel megszólít egy csomó ember lsd.az előbbi kollégát a börtönös sztorival, antiglobalizáció, erős kommunikáció az autonomiát illetően.Ha ledobja magáról a gárdát,és a kopaszokat azok a szimpatizánsok akik eddig megriadtak átvándorolnak.Főleg azt látva, hogy OV sem váltja meg a világot.

+ a Fidesz inkébb hasonlít a
Horn Gyulai MSZP-re mint akár a 8 évvel ezelőtti magára.
Alig vannak káderei, akik szerepelnek kiégtek, nem látni új arcokat innováció semmi, nincsenek magyarkodó szólamok ,nincs erélyes antikommunizmus.

Akik most jobbról a fideszt választják azok valójában nem fidesz szavazók, hanem jobbosok akiket elriaszt a felvonulás, meg Budaházy.
A fidesz középretolódása magában hordozza a kispolgári sótlanságot.

A jobbiknak mint parlamenti pártnak lesz lehetősége elmondani hogy a NEM amit nyomott, az nem az a NEM amit a szocik:)

Bozdurgán 2010.04.01. 15:42:35

@tundrazuzmo:
én baxhattam el:) természetesen jobbik mint jobbközép párt:)
A centrumra egyelőre nincs esély.

hellhole 2010.04.01. 15:42:53

Remek írás!
A jobbikra szavazókról kevés mondanivaló van; bolsevik, rasszista, antiszemita buták.
De, ez a képződmény Orbán műve.
Aki minden helyzetben képes veszíteni.

pavor nocturnus 2010.04.01. 15:50:25

@Bozdurgán: A Jobbik szavazata az MSZP-vel vállvetve, semmivel sem lesz megmagyarázható, ellenkezőleg épp' azon gyanakvásokat fogja megerősíteni, amely szerint a Jobbik a baloldal boszorkánykonyhájában létrehozott kreatúra... Egyebekben pedig a MIÉP a parlamentben rendre együtt szavazott a Fidesszel, mert büdös volt neki a baloldallal való közös platform...

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.04.01. 15:51:34

Meg is írtam a blogbejegyzést. Érdemes elolvasni.

Bozdurgán 2010.04.01. 15:54:36

@pavor nocturnus:

Sok kifutása lehet a dolgnak amit én írtam csak a képzeletem szüleménye:)

A MIÉP óta sokat változott aközélet, és a MIÉP szavazói is gyökeresen mások mint a Jobbiké.
A MIépnek nem volt programja, a Jobbiknak meg van neki van mire hivatkoznia.
Ráadásul (bár sokan hajlamosak lebecsülni) Vona előtt van már 2 példa is arra, hogy hogy szalámzott fel a fidesz Pártokat. Kiváncsian várom mi fog történni:)

Mondjuk ez az MSZP konteo mintha kezdeni lekopni a Jobbikról, mostanában az oroszok pénzelik őket:)

bandeirante 2010.04.01. 15:56:21

Kiváló cikk, különösen ami Vónát meg Balónét illeti.

Gyeprefing Padrafos (törölt) 2010.04.01. 15:56:28

Nácik,nyilasok takarodjatok az országból!!!!
MAGYARORSZÁG A MAGYAROKÉ!!!!

nyekk 2010.04.01. 16:06:51

@Gyeprefing Padrafos: Viszont a "bunkó" Jobbik ellenségei kultúrált, művelt, magas szellemi szinvonalú emberek... :-( Mint te.

Bozdurgán 2010.04.01. 16:09:36

@Gyeprefing Padrafos:

Látom elmélyedtél a témában, és alapos felkészülés után alakítottad ki a saját álláspontodat:)

Még szerencse hogy a jobbik a szélsőséges:)) mi lenne ha te lennél?:)

pavor nocturnus 2010.04.01. 16:11:46

@Bozdurgán: Ez a baj, látod, hogy mára már a dzsentri-középosztálybeli radikalizmus, amit a MIÉP képviselt korábban, ilyen színvonalra süllyedt, mint ez a prosztó, proli jobbikos hőzöngés... Ég és föld a különbség, ecsém...

Dr Kangörény 2010.04.01. 16:13:51

Kedves jobbikos rajongók! Kezdjetek hozzászokni a folyamatos ekézéshez! Elértétek azt a méretet, figyelmet, politikai pozíciót, ami magatokra vonja a figyelmet.

Bizony, bizony, vannak olyanok, akik rühellnek titeket és ennek hangot is adnak. Mert ugye azt ti sem gondoljátok komolyan, hogy ti köpködhettek másokra, de ti érinthetetlenek lennétek?

Az eddigi parlamenti pártok (és azok hívei) hozzászoktak ahhoz, hogy a kritikát el kell viselni, ti meg duzzogó óvodás módjára megsértődtök minden kritikán.

Ez elég nevetségessé tesz titeket.

És igen, sok olyan dolog van, ami a ti saratoknál súlyosabb; BKV lopások, MÁV, oktatás, egészségügy, cigányok bűnözése, stb..

Azonban ezek az ügyek azért fajultak eddig, mert amikor csak még csak tilosban parkolások elintézése szintjén voltak, senki nem kezelte a megfelelő helyen a piszlicsáré ügyeket.

Ti most abba a hibába estek, hogy amikor valaki rátok olvassa a dolgaitokat, akkor azt komcsizzátok, zsidózzátok, árulózzátok.

Ami szintén nevetségessé tesz titeket.

Egyébként a vizet prédikál és bort iszik mondás ismerős?

Szerencsétlen butácska gárdistalány (akinek a léte bizonyítja, hogy plázaribanc simán lehet szélsőjobbos), mutatja hogy a hangoztatott erkölcsi fölényetek a nullával egyenlő, mert az általatok hangoztatott erkölcsi értekeket simán leszarjátok.

Gyűlölitek a buzikat, miközben leszbikus pornóban szereplő társaitok is vannak? Tudtátok, hogy a leszbikusság is buziság?

Én egyébként leszarom, hogy valaki buzi-e vagy sem, de ti elgondolkodtatok már azon, hány fartúró van köztetek?

Úgy néz ki, hogy a ti erkölcsi normáitok kimerülnek abban, hogy azokat másokkal tartatnátok be.

Emlékeztek budaházyra? Akit a mentelmi jog mögé bújva akartatok kihozni a börtönből?
Arról a mentelmi jogról írok, amit jogosan, pont ti akartok megszüntetni. Kivéve

Bozdurgán 2010.04.01. 16:19:15

@pavor nocturnus:

Ja a régi szép idők amikor még a szélsőség a New york- Telaviv tengely emlegetésében merült ki:)

De várd ki a végét, még lehet hogy jól jár az ország azzal , hogy jobb oldalon is lesz egy ellenpólus.

alibaszna de bamba (törölt) 2010.04.01. 16:19:38

Tényleg, a ruszkik már végre elhúztak,a náci csűrhe mikor megy már haza?
Szerintem is Magyarország a Magyaroké.

pavor nocturnus 2010.04.01. 16:21:25

@Bozdurgán: Igaz...? úriemberek, értelmiségi hobbipárt, Csurka... Szép világ... volt honnan nyúlnotok...

Bozdurgán 2010.04.01. 16:28:58

nekünk?:) ugyan én sehová sem tartozok:)

belekotty 2010.04.01. 16:30:10

Jó ez a poszt. Kihozza milyen rémület lehet a jobbikosok közt, hogy így rácsapnak. :-))

2010.04.01. 16:31:08

megtudtam, hogy a mónika show nézői a jobbikosok

holnap megtudom hogy a zsidók mindig a fideszre szavaztak
minden nap okosabb leszek:)

hegyilany 2010.04.01. 16:40:07

Túl sok jobbikost ismerek ahhoz, hogy a legcsekélyebb szimpátia ébredjen bennem irántuk.

A poszt telitalálat. :D

hegyilany 2010.04.01. 16:41:21

@Bozdurgán: Ugyan, a New York-Brüsszel-Tel Aviv- tengelyt a magyar-kazah tengely fogja kettécsapni, nem hallottad? :)

prolee 2010.04.01. 16:51:02

"Morvai Krisztina gyakori megtekintése is riadalommal tölti el a lakosság azon részét, akiknek rossz emlékei vannak középiskolai magyartanárnőjük válás utáni hangulatingadozásairól."

Beszarás! :)))))))))))))))

bastian 2010.04.01. 16:57:56

Nyavajogjatok csak, minket ez nem érdekel. Csak a Jobbik! Nem azért, mert annyira jók lennének, hanem kizárólag azért, mert "zúznak" titeket, kedves libsi-bibsi barátaim. Nekünk ez már elég, az ország úgyis elveszett, ebből maga Jézus Krisztus sem tudna már országot faragni, de legalább Titeket is magunkkal rántunk.

Roy 2010.04.01. 17:00:24

@rockjano: Szerintem meg a jobbikhoz fog fordulni, hiszen az utcára kivitt politizálásuk hozta létre a jobbikot. Az ősi ellenséghez nem fognak fordulni, ez az MSZP-SZDSZ.

Roy 2010.04.01. 17:01:59

@bastian: Ez is egy álláspont, csak nem a legjobb. Ennyire nem lehetsz az ország ellensége.

is 2010.04.01. 17:02:18

a magyar választók 30%-a nem párthű. ez 1,5-2 millió ember. ez idén a FIDESZ-t meg a Jobbikot erősíti (kb. 1 millióval). 2014-re ez az 1 millió garantáltan egy másik oldalt erősít. a FIDESZ nyilván nem tud átmenni a másik oldalra, a saját ellenzékének, de a Jobbik simán. és át is fog menni.

az sajnos nem megy, hogy ellenzékben hülyítjük a népet szociális népszavazásokkal, meg '8 éves országrombolás' május 1-i jelszavakkal, aztán hirtelen elvárjuk, hogy mindenki világosodjon meg, hogy hát mégiscsak a fontolva haladás, meg előremenés, meg mindennek az ellenkezője igaz, mint amit ellenzékben nyomtunk.

mindenképpen üdvözlön az első fecskét, aki elismeri, hogy a Jobbik lényegében a FIDESZ egy rétege, és legfeljebb kapott egy kis támogatást csalódott MSZP-sekből, akik nyilván angyon hamar lemorzsolódnak.

is 2010.04.01. 17:03:10

@Roy: a szociális népszavazásnál nagyobb ellenséget már nem tudunk találni...

Joseph Adama (törölt) 2010.04.01. 17:16:17

@is:

"2014-re ez az 1 millió garantáltan egy másik oldalt erősít."

Ez természetes lenne.

De ne reménykedj , hogy szoci-mdf-szdsz fogja visszaszerezni. ;)

Héló nagyapó, nem lesz újra 1994. :D

Tojglitojas 2010.04.01. 17:18:06

@Kangörény_: Te kangörény! Egyszerű egy buta bunkó vagy te, már-már kiállítási darab. Azért mert egy gárdista lánypornózik, oda a gárda erkölcse?
Vagy egy másik péniszpumpával játszik? És? Én is azt gondolom, ha csak ennyi fogást lehet találni a jobbikon nagyon nagy gáz van Magyarországon.
Ennyi botrányt, egy közepes méretű vállalat személyi állományában is össze lehet kaparni, mondjuk ahol már kb. 100-an dolgoznak. Ott is előfordul, hogy a titkárnő pornózik, a főnök szeretőt tart…
A nagyszámok törvénye alapján, pár ezer gárdistából biztos van nem odavaló, mint ahogy papból, képviselőből, bíróból, stb. Most akkor mi van?
Budaházy: azért mert pár jobbikos képviselő felvettette, hogy indítani kellene, ez megint semmit nem jelent. Nem indították és kész. Ötletelni bárki ötletelhet. Fityiszeseknek is szoktak ötleteik lenni, amíg ki nem rúgják őket :-) Nekem szimpatikus, hogy nincs szájzár a pártban, mint MDF és fideszes barátainknál. Ja és nem vagyok jobbikos, de ez a negatív kampány szerintem lassan visszafelé fog elsülni. Csinált már hasonlót a fidesz 2006-ban...

Szóval csúsztatsz, összemosol, egyszerűsítesz, mi van te, népszabis újságíró?

Alikam 2010.04.01. 17:20:16

@Kangörény_: krtitizálni akarsz? Legyen, csak akkor annak valami értelme is legyen, mert ezek a fröcsögések, sértegetések túl sok mindenre nem jók.

Ha értelmes kritikát akarsz megfogalmazni akkor beszéljünk róla...

Gyeprefing Padrafos (törölt) 2010.04.01. 17:24:55

@Tojglitojas: Mi lesz veletek ha az a félcigány Vona főnökötök megszűnteti az RTL klubot és már nem szívhatjátok magatokba a kultúrát Mónika showból?!

efhábé 2010.04.01. 17:25:14

@Bozdurgán: PErsze, hogy nem lehet számon kérni rajta, de nem is erről beszéltem.
Arról beszéltem, hogy mennyire borzalmasan demagóg és ostoba a kommunikáció, ergo az a 20%, aki ezt benyalja, nem az atomfizikusok közül kerül ki.

Tojglitojas 2010.04.01. 17:27:21

@Gyeprefing Padrafos: RTL Klub miatt nem aggódom :-) Látom te igen, nem is fogsz a jobbikra szavazni emiatt :-)
Félcigány? És a baj? Nem vagy te rasszista?? Szemét náci :-)))

énis 2010.04.01. 17:33:23

nos Magyarországon igen kevés szükség van atomfizikusokra... azok szavazzanak csak az mszpre! :-))

efhábé 2010.04.01. 17:33:41

@Tojglitojas: "Ennyi botrányt, egy közepes méretű vállalat személyi állományában is össze lehet kaparni, mondjuk ahol már kb. 100-an dolgoznak. Ott is előfordul, hogy a titkárnő pornózik, a főnök szeretőt tart…"

Össze persze. Csak tudod, a közepes méretű vállalat nem próbálja magát erkölcsi mérceként, a követendő példaként beállítani és pláne nem próbálja megmondani, hogy mások erkölcse helyes-e.
Ha valaki piedesztálra emeli magát, akkor sokkal jobban látszik (és sokkal nagyobbat is tud esni)...

efhábé 2010.04.01. 17:35:39

@énis: Jó, ne emlegessünk atomfizikusokat, legyen a mérce csak annyi, hogy pl. rá tud kattintani egy Válasz erre feliratra. Igazán nem magas léc :)

Alikam 2010.04.01. 17:37:21

@efhábé: sosem mondta a Jobbik amgáról, hogy tökeéltes. Én nem tudom mi ez az erkölcsi mérce duma, mert mindenkitől ezt hallom, kivéve a Jobbiktól:)

Soha, ismétlem soha nem próbálta meg magát erkölcsi mérceként beállítani!

énis 2010.04.01. 17:39:49

Én még úgy tanultam, hogy válaszolni csak kérdésre lehet...

Licus 2010.04.01. 17:40:08

@pavor nocturnus: "domesztifikálni" - ez zseniális, mégha véletlen is volt; úgy megszelidíteni/járomba törni, h közben kicsit misztifikálja is (a domesztikálandót v a saját erőfeszítését, amivel azt domesztikálja?)

Számomra az eddigi kampánybenyögések egyik csúcsa aza a Lendvai-arcos érv a jobbik mellett...

Tojglitojas 2010.04.01. 17:49:48

@efhábé: Oxi, próbálom számodra is érthetőbben elmondani. Miden párt, bíróság, sőt állami szervezet, egyház azt állítja magáról, hogy az erkölcs szilárd talaján áll. Ha tudsz ellenpéldát szívesen veszem :-)
Természetes, hogy vannak korrupt rendőrök, papok, stb. Nyugaton is, mindenhol. Sőt hogy a témánál legyünk, pedofil rabbi is akad, mostanában 3 botrány is volt. Mégsem gondolom, hogy be kellene tiltani a zsidó vallást vagy kimondani, hogy az rossz dolog, mert egy-egy hivatásos követője rossz útra tért. Ugyanez igaz a keresztény egyházra.
Próbálod megérteni vagy csak simán fröcskölődni akarsz? Mert ehhez is jogod van, de akkor nem tépem a szám hiába. :-)

Licus 2010.04.01. 17:50:50

Tehát a Fidesz v maszop domesztifikálni akarja a jobbikot - ez bizony pontos helyzetkép. A Fidesznek inkább sikerülhet, és lesz egy centrum (Fidesz), mellette egy jobboldali párt, akik majd vitatkoznak. Sok más (európai) parlamentben is előfordul(t) ez - asszem most pl. a lengyelek egész jól megvannak ilyen felállásban. Legfeljebb az ország a jobb/jobbik vitában VÉGKÉPP nem törődik a leamortizálódott MF/szadesz/maszop megélhetési politikusokkal.

efhábé 2010.04.01. 17:54:30

@Alikam: "Pártunk keresztény, értékelvű mozgalom, vagyis minden szavához, tettéhez, működése minden eleméhez az isteni törvényekbe és az egyetemes emberi értékekbe vetett hit szolgál forrásul. Konzervatívként hisszük, hogy az emberi élet veleszületett méltósággal bír, és hogy minden tevékenység értelme és célja - így a politikáé is - ennek a méltóságnak a megőrzése és továbbadása. A mindennapi politizálásban szükséges kompromisszumkészségnek számunkra ezen értékelvűség szab határt.

Valljuk, hogy nemzetünk erkölcsi megerősödése csak a krisztusi tanításon alapulhat, és ehhez a magunk eszközeivel politikai pártként hozzá is akarunk járulni. Ebben a megújulásban kiemelt szerep hárul keresztény közösségeinkre, egyházainkra, amelyek évszázadok óta, jóban és rosszban egyaránt bizonyították, hogy nemzetünk végső lelki, szellemi és kulturális bázisául szolgálnak. Számunkra a nemzeti identitás és a kereszténység egymástól szét nem választható fogalmak."

"Pártként is mozgalomnak nevezzük magunkat, mert a hagyományos politikai keretek szűkösségén túllépve kulturális, szociális, karitatív és értékőrző misszióra is vállalkozunk."

"A Jobbik kötelezőnek tartja, hogy amit mond, azt igazolja tetteivel."

"Csak egy erkölcsileg megújult, nemzetben gondolkodó és cselekvő magyarság képes megtalálni a helyes utat, amely a jobbik Magyarországhoz vezet bennünket és utódainkat."

Idézzek még a Jobbiktól vagy elég lesz?

"minden szavához, tettéhez, működése minden eleméhez az isteni törvényekbe és az egyetemes emberi értékekbe vetett hit szolgál forrásul."

Belefér-e ebbe a részegen üvöltözött helótázás?
Belefér-e ebbe a péniszpumpával való nyilvános játszadozás? Belefér-e ebbe a pornózás? Belefér-e ebbe köztéri reklámhordozók lopása?

A második és harmadik eset szerintem nem probléma és nem elítélendő önmagában, de én nem gondolom azt, hogy mindennek az alapjául a keresztény etikát kellene megtenni...

efhábé 2010.04.01. 17:59:45

@Tojglitojas: minden párt? Bíróság? állami szervezet? Dehogy.

Tudod, olyan, hogy erkölcs nincs. Olyan van, hogy pl. keresztény erkölcs. Meg ateista erkölcs, meg buddhista erkölcs, zsidó erkölcs stb-stb.

A Jobbik konkrétan a keresztény erkölcsöt tűzte zászlajára. Ha egy párt ezt tűzi a zászlajára, akkor legyen szíves olyan reprezentánsokat választani, akik e szerint is élnek.
Király, Szávay, Morvai, bíborosai a pártnak, nem plébánosai, igaz? Nem arról van szó, hogy minden közösségnek van megtévedt báránya, hanem arról, hogy már eleve a közösség vezetői sem gondolják komolyan azt.
Bort isznak és vizet prédikálnak. A vezetők.

873ujr3rk 2010.04.01. 18:00:25

@énis: te is gyakran forgatod a frappáns visszavágások titkos kézikönyvét:)

Tojglitojas 2010.04.01. 18:08:32

@efhábé: Az MDF szintén keresztény erkölcsöt tűzött ki. Beleférnek e ebbe a botrányok? A demokratikus értékrendben az, hogy pártelnökként kizárok mindenkit, akinek más a véleménye. Kopogtató cédulákat veszek, hamisítok, stb. A szocialista erkölcsbe Hagyó vagy éppen Gyurcsány cselekedetei beleférnek? Természetesen nem fér bele a gárda elveibe a pornózó lány, kilépett, kész. Volt pornózó fideszes is. Most akkor mi van? Belefér a Fideszes erkölcsbe? És a többi Fideszes botrány?

mokas_gizi 2010.04.01. 18:23:51

Csodálkoztam hétvégén, hogy hová tűnt az a napi 5-10 Jobbikot lejárató cikk, látom csak hétköznap dolgoznak a Droidok...

Túl sok negatív dolgot még nem követett el a Jobbik és a Gárda... /Természetesen amit ti és a hozzátok hasonlók találnak ki azokat nem számoljuk hozzá.../

Kettő rossz hír:

1.
Az ilyen és hasonló cikkekkel éppen ellenkező hatást értek el, mint amit szeretnétek...
Embereket már nem igazán tudjátok becsapni...

2.
Jobbik elkezdi beperelni azon médiumokat, akik hazugságokat állítanak... :)
(/Azt nem igazán értem miért csak most teszik meg ezt a lépést, de a lényeg hogy elkezdték.../

Netszamuráj 2010.04.01. 18:24:05

@Tojglitojas: Valóban, nem gáz ennyi erkölcsi botlás senkitől sem. Csak az a probléma, hogy a jobbik a legfőbb ítész szerepében tetszeleg, mindig mindenkinek meg akarja mondani, hogy mi a helyes, mi a nem helyes. Erkölcsileg vagy bárhogyan.

Summa summárum, vagy baszok a kamerák előtt, és leszarom, hogy más mit csinál, vagy felháborodok, meg erkölcscsőszködök, de akkor lakat van a nunámon.

Netszamuráj 2010.04.01. 18:27:23

@mokas_gizi: "Embereket már nem igazán tudjátok becsapni"

Kik bazmeg, kik? Zsidók? A védőoltás során bejutatott izraeli nanorobotok által vezérelt droidok? Vagy kik?

Segítek: akik utálják a jobbikot, azok nem egy massza. Kövérek, soványak, férfiak, nők, azaz vegyesfelvágott. Egy a közös bennük: hányingerük van a nemzetmegmentésnek álcázott fasiszta ideológiától.

efhábé 2010.04.01. 18:36:41

@Tojglitojas: Hát nézzük csak, mit is ír magáról az MDF:

Alapértékeink:

Rendszerváltozás
Parlamentarizmus
Demokrácia
Piacgazdaság
Szabadság
A szabadság rendje
Jogállam
Nemzet
Európa
Természeti környezet

Hát én itt sehol sem látom a keresztény erkölcsöt...
És persze, nem fér bele a józan ész szerint semmilyen erkölcsbe, ami az MDF-ben folyik. Meg az sem, ami a szociknál, de egyik sem deklarálta, hogy:

"minden szavához, tettéhez, működése minden eleméhez az isteni törvényekbe és az egyetemes emberi értékekbe vetett hit szolgál forrásul."

Nem az a gondom, hogy vannak simlik a Jobbik táján, mert persze, mindenhol vannak. A gondom az, hogy a Jobbik hirdeti magáról azt, hogy működése minden eleméhez az isteni törvényekbe és egyetemes emberi értékekbe vetett hit szolgál forrásul.

Egyetemes emberi érték-e a becsület? Becsületes dolog-e nem megfizetni az adót? Novák és Schön megtette.
Becsületes dolog-e felülértékeltetni egy ingatlant és utána strómanokkal hitelt felvetetni rá? A keszthelyi elnök megtette.
Becsületes dolog-e valakitől elfogadni a támogatást azt ígérve neki, hogy majd ha győznek, részt kap egy vállalkozásban?

efhábé 2010.04.01. 18:38:11

@mokas_gizi: A Jobbik beperli a halottlátókat, szellemekkel kommunikálókat?
Végre valami értelmes cselekedet tőlük.

Paranoid Android2 2010.04.01. 18:38:27

@Netszamuráj: Na ne ekézzük a fasisztákat itten. A jobbik nem fasiszta.
Ahogy náci sem. Még.
A fasizmus ennél azért összeszedettebb ideológia, mint ami kijön a jobbikból.
A náciskodáshoz meg kell még hülyülniük és kellene egy karizmatikus vezér is.
A kriszinával egyébként mehetne és kuriózum is lehetne, női vezér!:)))

efhábé 2010.04.01. 18:39:27

@Paranoid Android2: Viszont milyen hülyén állna neki az a kis flott bajuszka :)

DR.version · http://m-12.blog.hu 2010.04.01. 18:42:09

azt ugye tudjatok, hogy az )Orban nem lesz miniszterelnok?
azert is tunt el a mediabol , igy keszitik elo a szakerto kormany szinrelepeset, akik ujabb sanyargatast hajtanak vegre a nepen

es a terv az hogy 2 ev utan viktorka vissza veszi a hatalmat

jo terv csak nem fog sikerulni

agyalapi 2010.04.01. 18:56:26

Jól belecsaptál a lecsóba megint. (o:
Node: az élet úgy szép, ha zajlik. (vagy az a jég?) (o:
Zaj lik: hang kibocsájtásra alkalmas elektronikus vagy biodiverzifikális szerkezet. néha politikus szájaként láthatjuk megnyilvánulni, alapesetben a rádió hangszórója. (o:
Elnézést a poénkodásért, látom, néhány embernek a poszt olvasásától nagyobb agymenése támadt, mint részeges Pistabának szüretkor a murcitól....
Jól van ez így, senki ne fojtsa magába a véleményt. ettől szabad.
Tisztelettel:
Agyalapi

Bozdurgán 2010.04.01. 18:57:29

@az igazi Sipi:
"ahogy a jobbikos talpnyalas sem...
a jolethez dolgozni kell, hulyegyerekek..:-D"

Elmondod nekem, hogy mit csinálsz egy politikai témával foglalkozó írásnál?
Minek szavazunk, minek vannaak egyáltalán a pártok, nekünk csak dolgoni kell, az ország sorsára nincsen hatással semmi, csak az, hogy dolgoni kell.

Hülyegyerek.

rolika 2010.04.02. 13:05:12

@Paranoid Android2: ezt már úgysem magyarázod ki :-)))

pavor nocturnus 2010.04.02. 20:35:37

@Licus: örülök, hogy iskolát teretmthettem, pedig csak ostoba nagyképűsködés miatt használtam olyan idegen szót, amit még leírni sem voltam képes... intellektusom bizonyítéka is lehetne... Megyek is a jobbikba, mer' ott lehetek egyszerű...

gudmen 2010.04.02. 23:15:17

"Morvai Krisztina gyakori megtekintése is riadalommal tölti el a lakosság azon részét, akiknek rossz emlékei vannak középiskolai magyartanárnőjük válás utáni hangulatingadozásairól."
:D
süti beállítások módosítása